אשכול מרוצי אופניים
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 2314 לייקים
ק״מ , לא דקות.
ומה זאת אומרת? לפי מה קובעים באיזה שלב זה תופס ובאיזה לא?
בהיגיון שלי, כל תאונה בפלוטון של מעל 30 רוכבים לקראת הסיום צריכה לבטל פערים.
אני זוכר בוואלטה האחרון תאונה כזאת בשלב דומה למה שהיה אתמול ושלשום עם עלייה קצרה וחדה בסיום שהיתה תאונה בקילומטר האחרון (גם דן מרטין נפל) ואז נתנו לכולם את אותו הזמן.
אגב, יש דיבור בשנים האחרונות להגדיל את התחום שהחוק הזה תופס ל10 ק״מ ואני חושב שזה מאוד הגיוני כי כבר ב10 ק״מ מתחילים מאבקי מיקום, הפלוטון מגביר מהירות , הסכנה לתאונות המוניות כאלה עולה ולא נשאר מספיק זמן למחוק פערים למי שנתקע/נפל.
ומה זאת אומרת? לפי מה קובעים באיזה שלב זה תופס ובאיזה לא?
בהיגיון שלי, כל תאונה בפלוטון של מעל 30 רוכבים לקראת הסיום צריכה לבטל פערים.
אני זוכר בוואלטה האחרון תאונה כזאת בשלב דומה למה שהיה אתמול ושלשום עם עלייה קצרה וחדה בסיום שהיתה תאונה בקילומטר האחרון (גם דן מרטין נפל) ואז נתנו לכולם את אותו הזמן.
אגב, יש דיבור בשנים האחרונות להגדיל את התחום שהחוק הזה תופס ל10 ק״מ ואני חושב שזה מאוד הגיוני כי כבר ב10 ק״מ מתחילים מאבקי מיקום, הפלוטון מגביר מהירות , הסכנה לתאונות המוניות כאלה עולה ולא נשאר מספיק זמן למחוק פערים למי שנתקע/נפל.
-
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 23:50
- קיבל.ה 557 לייקים
זה רק בשלבים שטוחים, שיש בהם bunch sprint בסיום. שני הימים הראשונים לא היו כאלה, ולכן כלל 3 הק"מ לא עובד בהם. בצדק, לא הגון שאנשים שהשיגו 20, 40, שניות, דקה וחצי על אחרים, ההפרש הזה יבוטל בגלל תאונה שקרתה בק"מ האחרונים. ביום של ספרינט ממילא לכולם יש את אותו הזמן, אז זה מוצדק.מילפורד כתב: ↑28 יוני 2021, 08:05 ק״מ , לא דקות.
ומה זאת אומרת? לפי מה קובעים באיזה שלב זה תופס ובאיזה לא?
בהיגיון שלי, כל תאונה בפלוטון של מעל 30 רוכבים לקראת הסיום צריכה לבטל פערים.
אני זוכר בוואלטה האחרון תאונה כזאת בשלב דומה למה שהיה אתמול ושלשום עם עלייה קצרה וחדה בסיום שהיתה תאונה בקילומטר האחרון (גם דן מרטין נפל) ואז נתנו לכולם את אותו הזמן.
אגב, יש דיבור בשנים האחרונות להגדיל את התחום שהחוק הזה תופס ל10 ק״מ ואני חושב שזה מאוד הגיוני כי כבר ב10 ק״מ מתחילים מאבקי מיקום, הפלוטון מגביר מהירות , הסכנה לתאונות המוניות כאלה עולה ולא נשאר מספיק זמן למחוק פערים למי שנתקע/נפל.
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 2314 לייקים
זה גם לא הגון שאנשים שהיו מעורבים בתאונה המונית שלא באשמתם , בטח כשזה ברבע הקדמי של הפלוטון , יאבדו את כל הסיכוי שלהם לפודיום בטור כולו ביום אחד כזה.
אפשר כדי לעדן את זה , ולתת להם את הזמן של הקבוצה הכי גדולה שסיימה לפניהם , ככה שאם מישהו הצליח לפרוץ ולהשיג עוד זמן על המתחרים , הוא יקבל אותם אבל אף אחד לא יפסיד את הטור במהלך הזה.
הסיפור הזה פוגע בעיקר בקבוצות הקטנות יותר כי לקבוצות החזקות בדרך כלל יהיה את הכוח אדם כדי להוביל את הרוכבים שלהם קדימה , גם ככה יש בספורט הזה המון חוסר איזון לכיוון הקבוצות החזקות יותר (כמו בכל ספורט אחר כמובן) ועל כן היה נחמד אם היה פה משהו שקצת מגן על הקבוצות הקטנות ועל המובילים שלהן שצריכים לדאוג באופן יחסי לעצמם לבד.
מעניין להבין איך מגדירים מתי זה "bunch sprint" ומתי זה לא? הקריטיריון לזה לא אמור להיות לפי כמה רוכבים הגיעו לאיזור הסיום ביחד? זה נקבע מראש? למה שיהיה לזה משמעות למשל אם כמות קטנה של רוכבים הגיעו מהבריחה בכלל?
אפשר כדי לעדן את זה , ולתת להם את הזמן של הקבוצה הכי גדולה שסיימה לפניהם , ככה שאם מישהו הצליח לפרוץ ולהשיג עוד זמן על המתחרים , הוא יקבל אותם אבל אף אחד לא יפסיד את הטור במהלך הזה.
הסיפור הזה פוגע בעיקר בקבוצות הקטנות יותר כי לקבוצות החזקות בדרך כלל יהיה את הכוח אדם כדי להוביל את הרוכבים שלהם קדימה , גם ככה יש בספורט הזה המון חוסר איזון לכיוון הקבוצות החזקות יותר (כמו בכל ספורט אחר כמובן) ועל כן היה נחמד אם היה פה משהו שקצת מגן על הקבוצות הקטנות ועל המובילים שלהן שצריכים לדאוג באופן יחסי לעצמם לבד.
מעניין להבין איך מגדירים מתי זה "bunch sprint" ומתי זה לא? הקריטיריון לזה לא אמור להיות לפי כמה רוכבים הגיעו לאיזור הסיום ביחד? זה נקבע מראש? למה שיהיה לזה משמעות למשל אם כמות קטנה של רוכבים הגיעו מהבריחה בכלל?
-
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 23:50
- קיבל.ה 557 לייקים
לא דיברתי על ההגינות במקרה התאונה בשלב 1, אלא על כלל 3 הק"מ. הוא מראש מוגדר לשלבים של סיום ספרינט. זו הגדרה די ברורה, קשה להבין מה לא ברור בזה. למשל בשלב 1, שהיה דומה לחד יומיות, כל אחד הגיע בזמן אחר. יאספר סטויבן, רוכב קלאסיקות מעולה, הגיע דקה שלמה אחרי המנצח, בלי להיות מעורב בתאונה. מאד ברור למה כלל 3 הק"מ לא כולל שלבים כאלה. תראה לי פרופיל של שלב, ואגיד לך איך ייראה הסיום. בכל מקרה, זה נקבע מראש, וכל הקבוצות יודעות את זה.מילפורד כתב: ↑28 יוני 2021, 10:50 זה גם לא הגון שאנשים שהיו מעורבים בתאונה המונית שלא באשמתם , בטח כשזה ברבע הקדמי של הפלוטון , יאבדו את כל הסיכוי שלהם לפודיום בטור כולו ביום אחד כזה.
אפשר כדי לעדן את זה , ולתת להם את הזמן של הקבוצה הכי גדולה שסיימה לפניהם , ככה שאם מישהו הצליח לפרוץ ולהשיג עוד זמן על המתחרים , הוא יקבל אותם אבל אף אחד לא יפסיד את הטור במהלך הזה.
הסיפור הזה פוגע בעיקר בקבוצות הקטנות יותר כי לקבוצות החזקות בדרך כלל יהיה את הכוח אדם כדי להוביל את הרוכבים שלהם קדימה , גם ככה יש בספורט הזה המון חוסר איזון לכיוון הקבוצות החזקות יותר (כמו בכל ספורט אחר כמובן) ועל כן היה נחמד אם היה פה משהו שקצת מגן על הקבוצות הקטנות ועל המובילים שלהן שצריכים לדאוג באופן יחסי לעצמם לבד.
מעניין להבין איך מגדירים מתי זה "bunch sprint" ומתי זה לא? הקריטיריון לזה לא אמור להיות לפי כמה רוכבים הגיעו לאיזור הסיום ביחד? זה נקבע מראש? למה שיהיה לזה משמעות למשל אם כמות קטנה של רוכבים הגיעו מהבריחה בכלל?
הבט, אני לא אומר שלא היה הגון לקבוע משהו בעניין התאונה ההיא, אבל זה לא פשוט, הרבה פעמים קורות תאונות שמשפיעות על רוכבים וקבוצות, קשה להחליט דברים כאלה בדיעבד, כי תמיד יהיה לזה איזו השלכה או השוואה למקרים אחרים שבהם לא עשו את זה.
-
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 23:50
- קיבל.ה 557 לייקים
ואגב, בגלל התאונות הללו, קבוצות עובדות קשה כדי להחזיק את ה-GC שלהם בחלק הקדמי של הפלוטון, כדי שבמקרה של תאונה יהיה סיכוי גבוה שהוא לא יתקע מאחוריה ויפסיד זמן. לעבודה הקשה הזו יש מחיר, אבל בימים כמו שלשום דווקא מי שלא מוכן לעבוד קשה משלם מחיר.
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 2314 לייקים
בדיוק בגלל זה אמרתי שהנפגעים העיקריים הן הקבוצות הקטנות יותר שלא מסוגלות לעזור לרוכבים שלהם להיות יותר קדימה מאיפה שהיתה התאונה הזאת.
אגב, גרמת לי לחפש כדי להבין את זה בדיוק , ההגדה שלך לא מדוייקת , אין התייחסות לימים של ספרינט כן או לא , מה שכתוב בחוק זה שהוא לא תופס בימים שנגמרים בפסגת טיפוס כלשהו.
זאת הגדרה יותר ברורה והגיונית מצד אחד, מצד שני , עדיין לא הוגנת לסיטואציה שהייתה בשבת.
החוק הזה כפי שהוא מנוסח צריך להשתנות:
א. ל10 קילומטר
ב. להוריד את ההתייחסות לסיום בטיפוס
ג. לציין שהרוכב יקבל את הזמן לפי הזמן הממוצע (חציוני אולי?) של הרוכבים שאיתם היה
ככה , נשאר לאלו שלא נפלו היכולת לפתוח פערים מצד אחד ואלו שכן נפלו לא יאבדו את השאיפות שלהם לGC בגלל אירוע אחד ריגעי.
האמור הוא לדעתי בלבד כמובן... אין לי say לשנות דברים בUCI.
החוק כלשנו:
https://www.uci.org/docs/default-source ... ions-e.pdf
אגב, גרמת לי לחפש כדי להבין את זה בדיוק , ההגדה שלך לא מדוייקת , אין התייחסות לימים של ספרינט כן או לא , מה שכתוב בחוק זה שהוא לא תופס בימים שנגמרים בפסגת טיפוס כלשהו.
זאת הגדרה יותר ברורה והגיונית מצד אחד, מצד שני , עדיין לא הוגנת לסיטואציה שהייתה בשבת.
החוק הזה כפי שהוא מנוסח צריך להשתנות:
א. ל10 קילומטר
ב. להוריד את ההתייחסות לסיום בטיפוס
ג. לציין שהרוכב יקבל את הזמן לפי הזמן הממוצע (חציוני אולי?) של הרוכבים שאיתם היה
ככה , נשאר לאלו שלא נפלו היכולת לפתוח פערים מצד אחד ואלו שכן נפלו לא יאבדו את השאיפות שלהם לGC בגלל אירוע אחד ריגעי.
האמור הוא לדעתי בלבד כמובן... אין לי say לשנות דברים בUCI.
החוק כלשנו:
עמודים 63-64:2.6.027 In the case of a duly noted incident in the last three kilometres of a road race stage, the
rider or riders affected shall be credited with the time of the rider or riders in whose
company they were riding at the moment of the incident. His or their placing shall be
determined by the order in which he or they actually cross the finishing line.
Is considered as an incident, any event independent from the physical capacity of the
rider (fall, mechanical problem, puncture) and his will of remaining with the riders in
whose company he was riding at the moment of the incident.
Riders affected by an incident are asked to make themselves known to a commissaire
by rising their hand and report to a commissaire after the finish of the stage.
If, as the result of a duly noted fall in the last three kilometres, a rider cannot cross the
finishing line, he shall be placed last in the stage and credited with the time of the rider
or riders in whose company he was riding at the time of the fall.
This article shall not apply where the finish is at the top of a hill-climb.
Decisions related to this article are taken independently by the commissaires’ panel.
https://www.uci.org/docs/default-source ... ions-e.pdf
-
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
- קיבל.ה 1556 לייקים
מה זה כל ההתרסקויות האלו? זה היה ככה גם בשנים קודמות?
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 2314 לייקים
ניישן איבדו לדעתי תקוה לטופ 10.
ללכת על שלבים בכל הכוח, אולי אפשר יהיה ללכת על חולצת המטפס בהרים האמיתיים.
ללכת על שלבים בכל הכוח, אולי אפשר יהיה ללכת על חולצת המטפס בהרים האמיתיים.
-
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 23:50
- קיבל.ה 557 לייקים
כן, לזה התכוונתי. בפועל, הם קובעים מראש על איזה שלבים כלל ה 3 ק"מ לא יחול. בפועל, זה ממש לא רק עם סיום בעלייה. אם נניח היה עוד ק"מ שטוח אחרי העליה ביום שבת או ראשון, הם עדיין היו משאירים את זה כך, משום שברור מפרופיל היום שיגיעו אל קו הסיום עם פלוטון מפורק לחתיכות, ולפי ההערכה הזאת הם קובעים את זה.מילפורד כתב: ↑28 יוני 2021, 14:10 בדיוק בגלל זה אמרתי שהנפגעים העיקריים הן הקבוצות הקטנות יותר שלא מסוגלות לעזור לרוכבים שלהם להיות יותר קדימה מאיפה שהיתה התאונה הזאת.
אגב, גרמת לי לחפש כדי להבין את זה בדיוק , ההגדה שלך לא מדוייקת , אין התייחסות לימים של ספרינט כן או לא , מה שכתוב בחוק זה שהוא לא תופס בימים שנגמרים בפסגת טיפוס כלשהו.
זאת הגדרה יותר ברורה והגיונית מצד אחד, מצד שני , עדיין לא הוגנת לסיטואציה שהייתה בשבת.
החוק הזה כפי שהוא מנוסח צריך להשתנות:
א. ל10 קילומטר
ב. להוריד את ההתייחסות לסיום בטיפוס
ג. לציין שהרוכב יקבל את הזמן לפי הזמן הממוצע (חציוני אולי?) של הרוכבים שאיתם היה
ככה , נשאר לאלו שלא נפלו היכולת לפתוח פערים מצד אחד ואלו שכן נפלו לא יאבדו את השאיפות שלהם לGC בגלל אירוע אחד ריגעי.
האמור הוא לדעתי בלבד כמובן... אין לי say לשנות דברים בUCI.
החוק כלשנו:עמודים 63-64:2.6.027 In the case of a duly noted incident in the last three kilometres of a road race stage, the
rider or riders affected shall be credited with the time of the rider or riders in whose
company they were riding at the moment of the incident. His or their placing shall be
determined by the order in which he or they actually cross the finishing line.
Is considered as an incident, any event independent from the physical capacity of the
rider (fall, mechanical problem, puncture) and his will of remaining with the riders in
whose company he was riding at the moment of the incident.
Riders affected by an incident are asked to make themselves known to a commissaire
by rising their hand and report to a commissaire after the finish of the stage.
If, as the result of a duly noted fall in the last three kilometres, a rider cannot cross the
finishing line, he shall be placed last in the stage and credited with the time of the rider
or riders in whose company he was riding at the time of the fall.
This article shall not apply where the finish is at the top of a hill-climb.
Decisions related to this article are taken independently by the commissaires’ panel.
https://www.uci.org/docs/default-source ... ions-e.pdf
בנושא הקבוצות ששומרות על הרוכב קדימה, זה לא עניין של מסוגלות, זה עניין של השקעת אנרגיה. אין לקבוצה קטנה בעיה לרכב קדימה, כל קבוצה ברמה הזאת מסוגלת לזה, אבל צריך להתאמץ יותר ולבזבז יותר אנרגיה. קבוצה שאין לה מועמד לנצח את הטור, או ספציפית יום מסוים, לא תשקיע את זה, והמחיר הוא הפסד זמן קריטי במקרה של התרסקויות כאלה. אז גם לא יהיה הגון שקבוצה תעבוד קשה כדי להימנע מזה, ואז לא תרוויח כלום על העבודה הקשה שלה.
-
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
- קיבל.ה 1556 לייקים
היום גולדשטין קיבל קלוזאפ... זה הישג עבור ISN?
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 2314 לייקים
זה הישג עבור גולדשטיין וענף הרכיבה בישראל.
לניישן יש שאיפות גדולות מזה.
לניישן יש שאיפות גדולות מזה.
-
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 23:50
- קיבל.ה 557 לייקים
אתמול מארק קבנדיש ניצח קטע בטור, בפעם ה-34 בחייו. בזאת הוא השווה את הישגו של אדי מרקס, גדול רוכבי האופניים מעולם.
מארק קבנדיש, בן 36.
מארק קבנדיש, בן 36.
- De Niro
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:53
- קיבל.ה 910 לייקים
איזה מקום סטארט אפ ניישן בדרוג הכללי?
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 2314 לייקים
מה כוונתך בשאלה הזאת? הדירוג הקבוצתי? הדירוג של הרוכב הטוב ביותר שלהם?
באיזה משלושת התחרויות שמתנהלות במקביל? הGC?
בדירוג הכללי וודס מדורג מקום שלושים , שעה אחרי פוגצ׳אר, אין לו שום סיכוי לטופ 10 שדובר עליו במקור, למעשה איבד הסיכוי לזה כבר ביום הראשון ומאז מטרתו היא לקחת שלב, היום זאת הזדמנות...
מטרה שנייה שוודס עוד יכול לקחת, תחרות החולצה המנוקדת למטפס, הוא מדורג שלישי עם 42 נקודות, 8 פחות מניירו קינטנה , גם שם היום עשוי להיות קרב.
בתחרות החולצה הירוקה למאיצים אין לניישן על מה לדבר, גרייפל ״קשישה״ לא רלוונטי ברמות האלה בימינו.
בדירוג הקבוצות, ניישן מקום 20 מתוך 23, כל קבוצות הפרו (דרג שני) שנמצאות במירוץ מדורגות מעליה.
באיזה משלושת התחרויות שמתנהלות במקביל? הGC?
בדירוג הכללי וודס מדורג מקום שלושים , שעה אחרי פוגצ׳אר, אין לו שום סיכוי לטופ 10 שדובר עליו במקור, למעשה איבד הסיכוי לזה כבר ביום הראשון ומאז מטרתו היא לקחת שלב, היום זאת הזדמנות...
מטרה שנייה שוודס עוד יכול לקחת, תחרות החולצה המנוקדת למטפס, הוא מדורג שלישי עם 42 נקודות, 8 פחות מניירו קינטנה , גם שם היום עשוי להיות קרב.
בתחרות החולצה הירוקה למאיצים אין לניישן על מה לדבר, גרייפל ״קשישה״ לא רלוונטי ברמות האלה בימינו.
בדירוג הקבוצות, ניישן מקום 20 מתוך 23, כל קבוצות הפרו (דרג שני) שנמצאות במירוץ מדורגות מעליה.
- De Niro
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:53
- קיבל.ה 910 לייקים
דרוג כללי קבוצתי בטור דה פראנסמילפורד כתב:מה כוונתך בשאלה הזאת? הדירוג הקבוצתי? הדירוג של הרוכב הטוב ביותר שלהם?
באיזה משלושת התחרויות שמתנהלות במקביל? הGC?
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 2314 לייקים
יש לציין אגב, שעקב פציעות (ניילנדס ואימפי), ועקב מה שהוא כנראה שיקולי התחייבויות חוזיות מראש (אין לי הסבר אחר) פרום וגרייפל בסגל למרות שבימינו הם לא ברמה.
בן הרמנס בכושר סביר והיה עושה יותר במירוץ הזה מפרום, בטח מהולנשטיין.
אני בטוח גם שברבייר ו/או הופסטטר היו עושים יותר מגרייפל בספרינטים.
בן הרמנס בכושר סביר והיה עושה יותר במירוץ הזה מפרום, בטח מהולנשטיין.
אני בטוח גם שברבייר ו/או הופסטטר היו עושים יותר מגרייפל בספרינטים.
-
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
- קיבל.ה 1556 לייקים
יש הגבלה למספר משתתפים בקבוצה?מילפורד כתב: ↑10 יולי 2021, 12:32 יש לציין אגב, שעקב פציעות (ניילנדס ואימפי), ועקב מה שהוא כנראה שיקולי התחייבויות חוזיות מראש (אין לי הסבר אחר) פרום וגרייפל בסגל למרות שבימינו הם לא ברמה.
בן הרמנס בכושר סביר והיה עושה יותר במירוץ הזה מפרום, בטח מהולנשטיין.
אני בטוח גם שברבייר ו/או הופסטטר היו עושים יותר מגרייפל בספרינטים.
אם מישהו נפצע כתוצאה מתאונה ניתן להחליף אותו?
בגדול אתה אומר שהיום זה יום קריטי לISN?
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 2314 לייקים
יש 8 רוכבים בקבוצה (צומצם מ9 לפני שנתיים שלוש).
לא ניתן להחליף, מי שנפצע יוצא מהטור, מהבחינה הזאת, אני חושב שניישן אחת הקבוצות הבודדות שעדיין עם 8 רוכבים.
כל יום שהוא לא מישורי הוא יום קריטי לניישן כי המטרה שלהם כרגע היא לנצח שלב.
היום זה עוד יום שעשוי להיות טוב לבריחה, ועל כן מהווה הזדמנות לוודס ו/או מרטין לנסות לנצח היום.
באופן יחסי לשלבים ההרריים שנשארו, היום הוא הפחות מתאים להם מכל מה שנשאר.
לא ניתן להחליף, מי שנפצע יוצא מהטור, מהבחינה הזאת, אני חושב שניישן אחת הקבוצות הבודדות שעדיין עם 8 רוכבים.
כל יום שהוא לא מישורי הוא יום קריטי לניישן כי המטרה שלהם כרגע היא לנצח שלב.
היום זה עוד יום שעשוי להיות טוב לבריחה, ועל כן מהווה הזדמנות לוודס ו/או מרטין לנסות לנצח היום.
באופן יחסי לשלבים ההרריים שנשארו, היום הוא הפחות מתאים להם מכל מה שנשאר.
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 2314 לייקים
עבודה טובה של וודס היום, למרות ההתרסקות , מחר הוא ירכב בחולצה המנוקדת.
הישג ״משמעותי״ ראשון לקבוצה בטור דה פראנס.
הישג ״משמעותי״ ראשון לקבוצה בטור דה פראנס.
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 2314 לייקים
היום זה עוד יום עם פוטנציאל בריחה ויותר נקודות בקרב על החולצה המנוקדת.
מחר חופש, אז סביר שוודס ופולס שוב יילחמו על החולצה, מניח שגם קינטנה ינסה להצטרף לקרב הזה ולהחזיר לעצמו את החולצה.
השנה גם בג׳ירו וגם בטור השידורים הישירים מתחילים מהדקה הראשונה בניגוד לשנים קודמות בהן היו מצטרפים לשידור באיזור ה100 ק״מ האחרונים בכל יום.
אז מצד אחד זה מוסיף המון זמן מת לשידור, מצד שני , אנחנו זוכים לראות את הקרבות על היציאה לבריחה, שזה מרתק כמעט כמו הקרבות בסיום השלב, לפעמים (כמו אתמול) אפילו יותר.
מחר חופש, אז סביר שוודס ופולס שוב יילחמו על החולצה, מניח שגם קינטנה ינסה להצטרף לקרב הזה ולהחזיר לעצמו את החולצה.
השנה גם בג׳ירו וגם בטור השידורים הישירים מתחילים מהדקה הראשונה בניגוד לשנים קודמות בהן היו מצטרפים לשידור באיזור ה100 ק״מ האחרונים בכל יום.
אז מצד אחד זה מוסיף המון זמן מת לשידור, מצד שני , אנחנו זוכים לראות את הקרבות על היציאה לבריחה, שזה מרתק כמעט כמו הקרבות בסיום השלב, לפעמים (כמו אתמול) אפילו יותר.
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 2314 לייקים
התחלה טובה לניישן, וודס ומרטין הצליחו להיכנס לבריחה גדולה וחזקה של 32.
אם ישחקו טוב, אחד ייקח נקודות בהרים והשני יילך על ניצחון בשלב.
ווט פולס וניירו קינטנה שנהם גם בבריחה אז יש היום קרב על החולצה המנוקדת (כפי שחזיתי הבוקר יש לציין
)
אם ישחקו טוב, אחד ייקח נקודות בהרים והשני יילך על ניצחון בשלב.
ווט פולס וניירו קינטנה שנהם גם בבריחה אז יש היום קרב על החולצה המנוקדת (כפי שחזיתי הבוקר יש לציין

- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 2314 לייקים
קינטנה ״ויתר״ על העלייה הראשונה, מצד שני, ווט ואן ארט החליט להילחם על החולצה המנוקדת גם.
אחרי עליה מדורגת אחת מתוך 4 היום וודס עדיין מוביל בנקודה אחת על פולס.
אחרי עליה מדורגת אחת מתוך 4 היום וודס עדיין מוביל בנקודה אחת על פולס.
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 2314 לייקים
עוד יום לבריחה (אולי האחרון בטור הזה).
מאמין ששוב יהיה קרב על החולצה המנוקדת בין פולס, וודס, קינטנה (ואולי שוב ואן ארט).
מחר ומחרתיים יומיים שנגמרים בעליות קשות, סביר להניח שהפייבוריטים ינצחו את השלבים וגם ייקחו הרבה מאוד נקודות של החולצה המנוקדת.
האמת בגלל שיש יחסית לשנים קודמות קרב צמוד בין הרבה (4) רוכבים , לאף אחד מהם אין מספיק נקודות כדי למנוע (כנראה מפוגצאר) לנצח גם בתחרות הזאת.
מאמין ששוב יהיה קרב על החולצה המנוקדת בין פולס, וודס, קינטנה (ואולי שוב ואן ארט).
מחר ומחרתיים יומיים שנגמרים בעליות קשות, סביר להניח שהפייבוריטים ינצחו את השלבים וגם ייקחו הרבה מאוד נקודות של החולצה המנוקדת.
האמת בגלל שיש יחסית לשנים קודמות קרב צמוד בין הרבה (4) רוכבים , לאף אחד מהם אין מספיק נקודות כדי למנוע (כנראה מפוגצאר) לנצח גם בתחרות הזאת.
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 2314 לייקים
שלושה רוכבים מנסים לברוח היום: Kasper, Casper and Jasper.
הלוואי ויצליחו , זאת תיהיה בריחה אגדית....
הלוואי ויצליחו , זאת תיהיה בריחה אגדית....
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 2314 לייקים
הרכב חלש ואפור של ניישן לוואלטה.
מבאס אותי אפילו לפרט.
לא ברורה לי ההחלטה לשלוח את הכלים החזקים יותר שלהם לטור כשלא היה סיכוי שיעשו שם משהו משמעותי במקום לנסות ללכת יותר חזק על הג׳ירו או הוואלטה.
מבאס אותי אפילו לפרט.
לא ברורה לי ההחלטה לשלוח את הכלים החזקים יותר שלהם לטור כשלא היה סיכוי שיעשו שם משהו משמעותי במקום לנסות ללכת יותר חזק על הג׳ירו או הוואלטה.
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 2314 לייקים
הקבוצה כל כך חלשה בוואלטה שאין כמעט ממה להתרשם.
ואחרי שאמרנו את זה, הישג אדיר לאיתמר איינהורן היום, סיים שישי בספרינט לפני שמות כמו דמאר ולאס אחרי עבודה אדירה של ונמארק ששמר אותו מקדימה ביום שבו צימולאי פורש מהוואלטה.
אני חושב שאפשר להגדיר את זה כהישג השיא של ישראלי בגראנד טור.
ואחרי שאמרנו את זה, הישג אדיר לאיתמר איינהורן היום, סיים שישי בספרינט לפני שמות כמו דמאר ולאס אחרי עבודה אדירה של ונמארק ששמר אותו מקדימה ביום שבו צימולאי פורש מהוואלטה.
אני חושב שאפשר להגדיר את זה כהישג השיא של ישראלי בגראנד טור.
-
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 23:50
- קיבל.ה 557 לייקים
אבל מילפורד, מה שמעניין אותך בתחרויות זה רק מה הקבוצה הישראלית עושה?
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 2314 לייקים
ממש לא. אתה כבר יודע שהוואלטה הזה ביאס אותי בריבוע עם ההתרסקות של ואלוורדה.
היום ובהמשך צפויים קרבות מרתקים בין ברנאל לרוגליץ.
והסיפור של יאקובסן בינתיים נע בין מרגש למדהים.
לשאלתך , קיום קבוצה ישראלית שלפחות בינתיים עומדת במילתה להכניס רוכבים ישראלים לגראנד טורים זה מה שגרם לי לחשוב שלאשכול הזה יש פה מקום ושאולי תיהיה קצת יותר התעניינות.
לצערי אין…
היום אגב, אני מצפה מהשרידים שנשארו במירוץ מניישן להצליח להגיע לבריחה, ציפייה צנועה, אבל זה מה שאפשר לצפות מהם במירוץ הזה (אחרי ההישג האישי המאשים של איינהורן אתמול).
היום ובהמשך צפויים קרבות מרתקים בין ברנאל לרוגליץ.
והסיפור של יאקובסן בינתיים נע בין מרגש למדהים.
לשאלתך , קיום קבוצה ישראלית שלפחות בינתיים עומדת במילתה להכניס רוכבים ישראלים לגראנד טורים זה מה שגרם לי לחשוב שלאשכול הזה יש פה מקום ושאולי תיהיה קצת יותר התעניינות.
לצערי אין…
היום אגב, אני מצפה מהשרידים שנשארו במירוץ מניישן להצליח להגיע לבריחה, ציפייה צנועה, אבל זה מה שאפשר לצפות מהם במירוץ הזה (אחרי ההישג האישי המאשים של איינהורן אתמול).
-
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 23:50
- קיבל.ה 557 לייקים
כן, ההישג של איינהורן מרשים.
בינתיים זה לא רק רוגליץ' וברנאל, אף אחד מהם לא נוצץ כרגע (למרות שאני מסכים שהם המועמדים העיקריים). אבל זה מה שיפה בוואלטה לעומת הטור, הכל פחות צפוי.
אני חושב שהישראלים בתחרויות לא גורמים בינתיים התעניינות, כי הם לא ברמה המתאימה. הם משולבים רק כי הם ישראלים.
כדי לאהוב את הספורט הזה צריך להבין אותו, וזה לוקח זמן, ואין בישראל חשיפה מספיק טובה ואיכותית לזה. חשבתי שקיום הג'ירו בישראל יקפיץ את ההתעניינות, לא חושב שזה ממש קרה.
בינתיים זה לא רק רוגליץ' וברנאל, אף אחד מהם לא נוצץ כרגע (למרות שאני מסכים שהם המועמדים העיקריים). אבל זה מה שיפה בוואלטה לעומת הטור, הכל פחות צפוי.
אני חושב שהישראלים בתחרויות לא גורמים בינתיים התעניינות, כי הם לא ברמה המתאימה. הם משולבים רק כי הם ישראלים.
כדי לאהוב את הספורט הזה צריך להבין אותו, וזה לוקח זמן, ואין בישראל חשיפה מספיק טובה ואיכותית לזה. חשבתי שקיום הג'ירו בישראל יקפיץ את ההתעניינות, לא חושב שזה ממש קרה.
-
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 23:50
- קיבל.ה 557 לייקים
-
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 23:50
- קיבל.ה 557 לייקים
-
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 23:50
- קיבל.ה 557 לייקים
היום Paris-Roubaix נשים, פעם ראשונה בהיסטוריה. מעניין לראות איך הם יתמודדו עם זה. המלצת צפיה.
-
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 23:50
- קיבל.ה 557 לייקים
המירוץ של הגברים עכשיו... מטורף.
היום הזה מדגים טוב למה המירוץ הזה נקרא
The hell of the north.
היום הזה מדגים טוב למה המירוץ הזה נקרא
The hell of the north.
-
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 23:50
- קיבל.ה 557 לייקים
איזה יום לפנתיאון היה אתמול, ייזכר להרבה שנים. גיהנום אמיתי.
(מי שאין לו סבלנות שייגש ישירות לשמחה של המנצח בסוף, שווה צפייה...)
(מי שאין לו סבלנות שייגש ישירות לשמחה של המנצח בסוף, שווה צפייה...)
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 2314 לייקים
אתמול ניצחון יפה לדה מרקי בטרה ואלי , התאושש מההתרסקות שלו בג'ירו והפך את העונה שלו להצלחה גדולה אחרי היומיים שבילה בורוד.
היום יהיה מילאנו-טורינו , יום אחד , שתי עליות גדולות וכל השמות הגדולים.
היום יהיה מילאנו-טורינו , יום אחד , שתי עליות גדולות וכל השמות הגדולים.
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 2314 לייקים
הורדתי את השנתון מהכותרת, לא נראה לי שצריך אשכול חדש לשנה החדשה מאחר והפעילות פה לא מרשימה במיוחד…
אמנם העונה החלה לפני חודש והיו כבר כמה מירוצים קצת מעניינים.
העיניין האמיתי מתחיל היום ומחר עם שתי הקלאסיקות הבלגיות הראשונות לעונה.
כשברקע הטור של האמירויות יוכרע היום (מאמין שפוגצאר ייקח שוב…) ובספרד ישראל פרמייר טק (ננסה להתרגל לשם החדש) עם מייקל וודס מובילים אחרי שני שלבים בגראן קמינו (מאמין שוודס לא ייקח את המירוץ הזה בסוף כי יש בו נגד השעון בסוף אבל אתמול היתה תצוגת דומיננטיות מרשימה של פרמייר טק, אומנם הקבוצה החזקה היחידה להתמודד איתה במירוץ הזה היא מוביסטאר, אבל עדיין הם עשו את מה שמצופה מהם בהינתן יחסי הכוחות במירוץ הזה.
אמנם העונה החלה לפני חודש והיו כבר כמה מירוצים קצת מעניינים.
העיניין האמיתי מתחיל היום ומחר עם שתי הקלאסיקות הבלגיות הראשונות לעונה.
כשברקע הטור של האמירויות יוכרע היום (מאמין שפוגצאר ייקח שוב…) ובספרד ישראל פרמייר טק (ננסה להתרגל לשם החדש) עם מייקל וודס מובילים אחרי שני שלבים בגראן קמינו (מאמין שוודס לא ייקח את המירוץ הזה בסוף כי יש בו נגד השעון בסוף אבל אתמול היתה תצוגת דומיננטיות מרשימה של פרמייר טק, אומנם הקבוצה החזקה היחידה להתמודד איתה במירוץ הזה היא מוביסטאר, אבל עדיין הם עשו את מה שמצופה מהם בהינתן יחסי הכוחות במירוץ הזה.