דף 3 מתוך 6

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 16 פברואר 2026, 16:08
על ידי הוקיץ'
Sin Queso כתב: 16 פברואר 2026, 15:26 מישהו יודע לאן נעלם החלוץ האמריקאי שבא כהבטחה שהיה אחיין פה של אחד המשתמשים שתיאר אותו כהאלנד הישראלי?
משחק באוניברסיטת מישיגן:
https://www.transfermarkt.com/guy-micha ... er/1008143

לגבי 6/8 בנוער, יש את ישי ברוש שהוא גם הקפטן. קשר אחורי מאוד גבוה (לדעתי באזור ה-1.90) וגם די טכני. ממה שראיתי הוא קצת כבד וגם די רזה.
הנתונים היבשים בהחלט מעניינים והוא גם שחקן בולט בליגה לנוער, אבל לא מדובר באיזה כוכב סטייל נבות רטנר שמחר עולה לבוגרים.
לדעתי גם אם הוא יהיה בסוף מספיק טוב לבוגרים זה יקח כמה שנים טובות.

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 18 אפריל 2026, 17:58
על ידי its-sick
כרגע משחקים מגד מכבי פתח תקווה. בערוץ 5 לא מראים הרבה, רק פרצו להראות שער שלנו בדקה 5.

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 18 אפריל 2026, 19:06
על ידי its-sick
דקה 58 שער נוסף, 2:0 לנו

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 18 אפריל 2026, 19:22
על ידי its-sick
דקה 75 3:0

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 18 אפריל 2026, 19:40
על ידי its-sick
דקה 90 4:0

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 18 אפריל 2026, 19:52
על ידי its-sick
גם הצהבת ניצחה, אז אנחנו עדיין מקום שני, שלוש נקודות מאחוריהם בפלייאוף העליון

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 18 אפריל 2026, 19:52
על ידי הוקיץ'
מכבי ניצחו 2-0 ושמרו על פער 3 נקודות מאיתנו בפסגה.
חיפה הפסידו 3-2 להפועל ב"ש שעברה אותה בטבלה, וכרגע הם 5 נקודות מתחתינו במקום השלישי.

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 18 אפריל 2026, 19:58
על ידי קלאודמיר פורפרה
its-sick כתב: 18 אפריל 2026, 19:06 דקה 58 שער נוסף, 2:0 לנו
איזה מתפרצת מי דחף שם את הכדור עומק?

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 18 אפריל 2026, 20:33
על ידי רווי
שערים:
לוי עומרי 5,
אוליצקי רביד 55,
תלמי רון 74,
חוסיד איתמר 89.

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 19 אפריל 2026, 12:00
על ידי יהלום14אדום
איזה פספוס התקופה שהיה לנו פער גדול ולא הבאנו נקודות.

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 24 אפריל 2026, 17:31
על ידי אונישנקו
ניצחון חוץ 3:0 על הפועל פ"ת.
אוליצקי, שיוביץ ועומרי לוי כבשו.
נצמדים עם אותו מספר נקודות ליריבה העירונית בפסגה, שתשחק מחר נגד מכבי פ"ת.

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 03 מאי 2026, 19:29
על ידי רווי
בית"ר י-ם אורן נגד הפ' ת"א ניסנוב : 2-1
שערים: לוי עומרי 41, מסיכה אור בכור 98

ניצחנו את בתר עמוק בתוך תוספת הזמן ונשארנו במקום השני 3 נקודות מהמוליכה המחלה.

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 04 מאי 2026, 00:24
על ידי Chego
מתי הדרבי?

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 04 מאי 2026, 00:52
על ידי אונישנקו
Chego כתב: 04 מאי 2026, 00:24 מתי הדרבי?
יום שבת ב-17:15 בנס ציונה.

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 04 מאי 2026, 05:40
על ידי 7even
אונישנקו כתב: 04 מאי 2026, 00:52
Chego כתב: 04 מאי 2026, 00:24 מתי הדרבי?
יום שבת ב-17:15 בנס ציונה.
רק 3 הפרש ממכבי אמנם, 3 מחזורים לסיום אבל הם בהפרש שערים הרבה יותר טוב.
ניצחנו אותם בחוץ 1-2 והפסדנו 3-1 בבית.
איך הולך שובר השוויון בליגה? הפרש שערים או ראש בראש?

אם ראש ראש אז הפועל תלויה בעצמה.

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 09 מאי 2026, 13:10
על ידי its-sick
היום מחמש עד שבע וחצי שידור ישיר של הדרבי בערוץ 55. אנחנו מקום שני שלוש נקודות אחריהם.
אם ננצח עדיין נהיה מקום שני בהפרש שערים עצום.

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 09 מאי 2026, 17:22
על ידי adom4
איזה גול של אוליצקי :sh-shock: :sh-shock: :sh-shock:

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 09 מאי 2026, 17:25
על ידי adom4
adom4 כתב: 09 מאי 2026, 17:22 איזה גול של אוליצקי :sh-shock: :sh-shock: :sh-shock:
[/quote

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 09 מאי 2026, 19:13
על ידי its-sick
ניצחנו 1-0. ברבע שעה אחרונה היו לנו המון הצלות מהקו, כשהנבלות ממש ישבו על השער שלנו

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 09 מאי 2026, 19:14
על ידי הוקיץ'
יופי ילדים!

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 09 מאי 2026, 19:14
על ידי ארז שדה
ניצחון בדרבי נוער 1:0
איזה שחקן זה אוליצקי איזה גול :bow:

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 09 מאי 2026, 19:16
על ידי Nati
עוד 2 כדי לקחת אליפות

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 09 מאי 2026, 19:26
על ידי הוקיץ'
חוץ מהניצחון של הנוער נערך היום גם דרבי בנערים א'.
מכבי שולטת בליגה ביד רמה כאשר למעשה היא ניצחה את כל משחקיה העונה מלבד אחד - הפסד בדרבי להפועל (שנמצאת במקום השני). במשחק היום מכבי יכלה להבטיח אליפות, אלא שלאחר 93 דקות של 0-0 הפועל כובשת שער ניצחון בבעיטה חופשית ומנצחת את מכבי בפעם השניה העונה. כובש השער? ינון אלקוקין, אחיו הצעיר של רועי.

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 09 מאי 2026, 19:30
על ידי רווי
הוקיץ' כתב: 09 מאי 2026, 19:26 חוץ מהניצחון של הנוער נערך היום גם דרבי בנערים א'.
מכבי שולטת בליגה ביד רמה כאשר למעשה היא ניצחה את כל משחקיה העונה מלבד אחד - הפסד בדרבי להפועל (שנמצאת במקום השני). במשחק היום מכבי יכלה להבטיח אליפות, אלא שלאחר 93 דקות של 0-0 הפועל כובשת שער ניצחון בבעיטה חופשית ומנצחת את מכבי בפעם השניה העונה. כובש השער? ינון אלקוקין, אחיו הצעיר של רועי.
:hapoel:

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 09 מאי 2026, 19:41
על ידי modag
וואו מתי נערך פעם אחרונה דרבי גם בנערים א גם בנוער וגם בבוגרים באותו יום

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 09 מאי 2026, 20:18
על ידי עד המ!!ת הפועל
Nati כתב:עוד 2 כדי לקחת אליפות
הפועל לא תלויה בעצמה. מכבי צריכה לאבד נקודות.

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 09 מאי 2026, 20:20
על ידי CouchPotato
אוליצקי חתיכת שחקן. יכול להיות וינגבק אדיר עם היכולות שלו גם בהגנה וגם בהתקפה. כמו ענאן חלאילי רק בשמאל.

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 10 מאי 2026, 00:20
על ידי טכנית לארז
שיהיה רבע ענאן חלאיילי גם טוב.

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 10 מאי 2026, 00:58
על ידי מושקוביץ
modag כתב:וואו מתי נערך פעם אחרונה דרבי גם בנערים א גם בנוער וגם בבוגרים באותו יום
קורה כל הזמן. גם הרבה פעמים קבוצות בוגרות ונוער פוגשות איך שהוא את אותן היריבות באותו מחזור.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk


Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 10 מאי 2026, 01:04
על ידי איתן
צריכים לנסות את אוליצקי/עומרי לוי בבוגרים במשחקים שנשארו

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 10 מאי 2026, 01:06
על ידי Red_man
CouchPotato כתב: 09 מאי 2026, 20:20 אוליצקי חתיכת שחקן. יכול להיות וינגבק אדיר עם היכולות שלו גם בהגנה וגם בהתקפה. כמו ענאן חלאילי רק בשמאל.
מה העמדה שלו?
מו״ל מי ומתי המשחקים הבאים שלנו?

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 10 מאי 2026, 06:12
על ידי CouchPotato
Red_man כתב: 10 מאי 2026, 01:06
CouchPotato כתב: 09 מאי 2026, 20:20 אוליצקי חתיכת שחקן. יכול להיות וינגבק אדיר עם היכולות שלו גם בהגנה וגם בהתקפה. כמו ענאן חלאילי רק בשמאל.
מה העמדה שלו?
מו״ל מי ומתי המשחקים הבאים שלנו?
הוא בדרך כלל מתופקד ככנף שמאל עם רגל שמאל, ממה שראיתי. הוא פשוט עושה המון הגנה בשביל שחקן בעמדה הזאת ועושה אותה מצויין. והוא פיזי אחושרמוטה.

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 10 מאי 2026, 12:16
על ידי its-sick
ביום רביעי ב-8:30 בערוץ 56 חצי גמר גביע נגד מכבי נתניה.
הנבלות משחקים מוקדם יותר באותו יום בחצי הגמר השני, כך שיש פוטנציאל לדרבי בגמר.

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 10 מאי 2026, 15:01
על ידי אונישנקו
its-sick כתב: 10 מאי 2026, 12:16 ביום רביעי ב-8:30 בערוץ 56 חצי גמר גביע נגד מכבי נתניה.
הנבלות משחקים מוקדם יותר באותו יום בחצי הגמר השני, כך שיש פוטנציאל לדרבי בגמר.
זה נערים א'.
בנוער הודחנו לפני שבועיים בערך נגד ב"ש ברבע הגמר.

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 10 מאי 2026, 16:03
על ידי its-sick
זה לא חריג במיוחד לשדר בשידור חי משחקים של נערים א'?

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 12 מאי 2026, 12:37
על ידי redrony
לא הבנתי את השיטה שם. 18 קבוצות ופלייאוף עליון של 8 קבוצות ותחתון של 10. שיחקו עד עכשיו 26 משחקים ויש עוד 2.
לא מצליח להגיע למתמטיקה שמסבירה את זה

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 12 מאי 2026, 13:54
על ידי הוקיץ'
redrony כתב: 12 מאי 2026, 12:37 לא הבנתי את השיטה שם. 18 קבוצות ופלייאוף עליון של 8 קבוצות ותחתון של 10. שיחקו עד עכשיו 26 משחקים ויש עוד 2.
לא מצליח להגיע למתמטיקה שמסבירה את זה
בעונה שעברה היה סיבוב אחד (17 מחזורים) שלאחריו מתחלקים לפלייאוף עליון ותחתון שבהם יש שני סיבובים (14 מחזורים בעליון לצורך העניין). כלומר, עבור קבוצות בפלייאוף העליון היו 31 מחזורים סך הכל.
אני משער שזה איכשהו קוצר העונה בגלל המלחמה, אבל לא יודע איך בדיוק.

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 13 מאי 2026, 20:30
על ידי Nati
הקפטן של הנערים
זה ילד זה?

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 13 מאי 2026, 20:59
על ידי Nati
כבר 0-2 לנערים בחצי הגמר נגד נתניה

Re: מחלקת הנוער 2025/26

נשלח: 13 מאי 2026, 21:17
על ידי its-sick
Nati כתב: 13 מאי 2026, 20:59 כבר 0-2 לנערים בחצי הגמר נגד נתניה
שני השערים מקרן ונגיחה