דף 20 מתוך 21

Re: איש ויינרייט

נשלח: 17 יוני 2026, 18:09
על ידי 7even
איש היה מצויין בסדרה מול ירושלים וגם בלייזר (רוב הזמן) וזה די הסתיר תא העבודה שתורמ היה מזעזע רוב הסדרה.
כשאיש מזעזע כנראה כבר אין מה שיסתיר את הבעיות החמורות בעמדה הזו (כל העונה בת'כלס)

לוידע אם כבר יש איףך לפצות על זה מקצועיצת. נטו לתת את הלב והנשמה על הפרקט.

Re: איש ויינרייט

נשלח: 17 יוני 2026, 22:40
על ידי פומפה
רדנקו כתב: 17 יוני 2026, 13:46
איש גדול כתב: 17 יוני 2026, 12:46 די עם השטות הזאת
הוא שחקם חלש והןא לא צריך להיות חלק מהסגל בשום וריאציה.
במעל מיליון דולר לעונה צריך להיות פה 4 יותר טוב ממנו
קוק למשל נראה הרבה יותר טוב ממנו בהגנה
מסכים שהוא שחקן חלש.
אבל בלייזר ותומר בעמדה 4 זה אפילו יותר חלש.
זה עבד מול מכבי בלי בריסט ובלי קלארק.
זה שונה מול מכבי הזאת.
לא יודע מה הפתרון.
אני חושש שלשחק רק עם קוק בלי איש יהיה בעייתי אפילו יותר.
לא צריך להיות המשך אחרי המשפט הראשון שלך.
שחקן חלש מקומו לא בקבוצה עם שאיפות. נקודה

Re: איש ויינרייט

נשלח: 17 יוני 2026, 23:25
על ידי ranjef
Rak-Hapoel כתב:הוא כל הזמן נע בין ממש טוב לממש גרוע

כבר לא ברור מה קורה איתו
עם יחס של 1:10 בין המצבים

Re: איש ויינרייט

נשלח: 18 יוני 2026, 23:03
על ידי lior777
היום ב 33 דקות נותן 6 נק' עם 25 אחוז ל 2 , 28 אחוז לשלוש ועל הסלים שקיבל על הראש השומר הגדול עדיף לא לדבר. אם זה לא מתחזה לשחקן כדורסל אני לא יודע מה כן.

Re: איש ויינרייט

נשלח: 18 יוני 2026, 23:05
על ידי פומפה
lior777 כתב: 18 יוני 2026, 23:03 היום ב 33 דקות נותן 6 נק' עם 25 אחוז ל 2 , 28 אחוז לשלוש ועל הסלים שקיבל על הראש השומר הגדול עדיף לא לדבר. אם זה לא מתחזה לשחקן כדורסל אני לא יודע מה כן.
הראשון שצריך לעוף. בעצם מוטלי. שיעופו שניהם ביחד

Re: איש ויינרייט

נשלח: 18 יוני 2026, 23:05
על ידי lior777
פומפה כתב: 18 יוני 2026, 23:05
lior777 כתב: 18 יוני 2026, 23:03 היום ב 33 דקות נותן 6 נק' עם 25 אחוז ל 2 , 28 אחוז לשלוש ועל הסלים שקיבל על הראש השומר הגדול עדיף לא לדבר. אם זה לא מתחזה לשחקן כדורסל אני לא יודע מה כן.
הראשון שצריך לעוף. בעצם מוטלי. שיעופו שניהם ביחד
הוא לא יעוף מפה, כבר קיבל חוזה שמן לעונה הבאה ולא אתפלא אם ישאר פה גם אחרי הקריירה.. כנראה ינאי חבר טוב שלו אחרת אין הסבר איך האפס הזה משחק כל כך הרבה.

Re: איש ויינרייט

נשלח: 18 יוני 2026, 23:06
על ידי El dudernio
אחלה איש אבל הוא לא 4... אנחנו משלמים על הבניה העקןמה של הסגל.
אם הוא ב 3 על בריסט / רימן אתה מנצח

Re: איש ויינרייט

נשלח: 18 יוני 2026, 23:06
על ידי feigenbaum99
סמל הבינוניות... לא יאומן איך האריכו ושדרגו לו חוזה.
שחקן שבמקרה הטוב יכול לעלות מקצה הספסל ולתת כמה דקות הגנה טובה על שחקנים מאוד מסויימים.
הוא לא צריך להיות בחמישיית הזרים שלנו בליגה בחיים - גם לא בתקופת הטרום עופר.

Re: איש ויינרייט

נשלח: 18 יוני 2026, 23:08
על ידי פומפה
El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:06 אחלה איש אבל הוא לא 4... אנחנו משלמים על הבניה העקןמה של הסגל.
אם הוא ב 3 על בריסט / רימן אתה מנצח
אני באמת באמת לא מבין איך אפשר להגיד אחלה איש.
מה אחלה בו?
הוא נון פקטור בהתקפה, מחטיא בלי סוף שלשות חופשיות שזה הדבר היחיד שהוא אמור לדעת לעשות בהתקפה, לא יודע לשמור גארדים בטח לא כאלה זריזים, מסתבך בעבירות, לא יכול לשמור סנטרים, במה הוא כן מועיל?

Re: איש ויינרייט

נשלח: 18 יוני 2026, 23:19
על ידי El dudernio
הפורטה שלו זה לא ההתקפה אבל הוא כן שם שלשות.
הוא גוף גדול שמקשה על הריבאונד (כשהןא שומר על קשת השלוש את הגארד של היריב זה פחות משמעותי).

הוא ממש לא הבעיה שלך, אלא הסגל העקום.
הוא 3 שכמעט ולא משחק כ 3, אלא בעיקר 4, כי מלבד תומר פצוע אין לך כזה.
ואז פלטין שהוא 2 עם גוף של 1 משחק 3... כי עוז שהוא ה 3 הנוסף שלך בסגל גם מתנייד בין עמדות.

בגדול עלית היום לשחק דרבי שבעמדות 3-4 יש לך רק 2.5 שחקנים.
איש - עוז - תומר

מכבי עם
בריסט - הורד - ריימן וגם סורקין הוט הרבה יותר 4 ממב שיש לך להציע עם הכשירות של תומר.

שם הם לקחו את המשחק ושם הם יקחו את הסידרה.

Re: איש ויינרייט

נשלח: 18 יוני 2026, 23:24
על ידי Red_man
El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:19 הפורטה שלו זה לא ההתקפה אבל הוא כן שם שלשות.
הוא גוף גדול שמקשה על הריבאונד (כשהןא שומר על קשת השלוש את הגארד של היריב זה פחות משמעותי).

הוא ממש לא הבעיה שלך, אלא הסגל העקום.
הוא 3 שכמעט ולא משחק כ 3, אלא בעיקר 4, כי מלבד תומר פצוע אין לך כזה.
ואז פלטין שהוא 2 עם גוף של 1 משחק 3... כי עוז שהוא ה 3 הנוסף שלך בסגל גם מתנייד בין עמדות.

בגדול עלית היום לשחק דרבי שבעמדות 3-4 יש לך רק 2.5 שחקנים.
איש - עוז - תומר

מכבי עם
בריסט - הורד - ריימן וגם סורקין הוט הרבה יותר 4 ממב שיש לך להציע עם הכשירות של תומר.

שם הם לקחו את המשחק ושם הם יקחו את הסידרה.
היינו משאירים את ברונו במקומו או מביאים את ליילס במקומו והיינו רואים ישועות. להזכירך במשחק 3 נגד ריאל פתאום עם אדוארדס נראינו קבוצה מאוזנת. הוא לא 4 לא יהיה 4 בחיים. הוא שחקן חביב ליורוקאפ וזהו

Re: איש ויינרייט

נשלח: 18 יוני 2026, 23:30
על ידי lior777
El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:19 הפורטה שלו זה לא ההתקפה אבל הוא כן שם שלשות.
הוא גוף גדול שמקשה על הריבאונד (כשהןא שומר על קשת השלוש את הגארד של היריב זה פחות משמעותי).

הוא ממש לא הבעיה שלך, אלא הסגל העקום.
הוא 3 שכמעט ולא משחק כ 3, אלא בעיקר 4, כי מלבד תומר פצוע אין לך כזה.
ואז פלטין שהוא 2 עם גוף של 1 משחק 3... כי עוז שהוא ה 3 הנוסף שלך בסגל גם מתנייד בין עמדות.

בגדול עלית היום לשחק דרבי שבעמדות 3-4 יש לך רק 2.5 שחקנים.
איש - עוז - תומר

מכבי עם
בריסט - הורד - ריימן וגם סורקין הוט הרבה יותר 4 ממב שיש לך להציע עם הכשירות של תומר.

שם הם לקחו את המשחק ושם הם יקחו את הסידרה.
מה הוא בדיוק מביא לך בעמדה 3? אין לו שום אלמנט במשחק ההתקפה שיכול לתת לך ברמה סבירה. לא קליעה (תראה את האחוזים המזעזעים שלו שלו באתר היורוליג) לא חדירה לסל, לא משחק פוסט. בהגנה שחקנים בעמדה 3/ גארדים, מפרפרים אותו והרבה יותר מהירים ממנו בגלל הגוף הגדול שלו. היתרון היחידי שלו זה שיש לו גוף גדול שהוא יכול לשים על מספרי 4 גדולים ופה זה נגמר. זה עבד די טוב מול שנגליה נגיד במשחק הראשון נגד ברצלונה, אבל בשביל זה אתה לא חייב להיות שחקן כדורסל..

Re: איש ויינרייט

נשלח: 18 יוני 2026, 23:36
על ידי El dudernio
Red_man כתב: 18 יוני 2026, 23:24
El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:19 הפורטה שלו זה לא ההתקפה אבל הוא כן שם שלשות.
הוא גוף גדול שמקשה על הריבאונד (כשהןא שומר על קשת השלוש את הגארד של היריב זה פחות משמעותי).

הוא ממש לא הבעיה שלך, אלא הסגל העקום.
הוא 3 שכמעט ולא משחק כ 3, אלא בעיקר 4, כי מלבד תומר פצוע אין לך כזה.
ואז פלטין שהוא 2 עם גוף של 1 משחק 3... כי עוז שהוא ה 3 הנוסף שלך בסגל גם מתנייד בין עמדות.

בגדול עלית היום לשחק דרבי שבעמדות 3-4 יש לך רק 2.5 שחקנים.
איש - עוז - תומר

מכבי עם
בריסט - הורד - ריימן וגם סורקין הוט הרבה יותר 4 ממב שיש לך להציע עם הכשירות של תומר.

שם הם לקחו את המשחק ושם הם יקחו את הסידרה.
היינו משאירים את ברונו במקומו או מביאים את ליילס במקומו והיינו רואים ישועות. להזכירך במשחק 3 נגד ריאל פתאום עם אדוארדס נראינו קבוצה מאוזנת. הוא לא 4 לא יהיה 4 בחיים. הוא שחקן חביב ליורוקאפ וזהו
ברור שאם הייתה מביא 4 שישחק 4 הוא היה נראה יותר טוב כ 4.

Re: איש ויינרייט

נשלח: 18 יוני 2026, 23:38
על ידי El dudernio
lior777 כתב: 18 יוני 2026, 23:30
El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:19 הפורטה שלו זה לא ההתקפה אבל הוא כן שם שלשות.
הוא גוף גדול שמקשה על הריבאונד (כשהןא שומר על קשת השלוש את הגארד של היריב זה פחות משמעותי).

הוא ממש לא הבעיה שלך, אלא הסגל העקום.
הוא 3 שכמעט ולא משחק כ 3, אלא בעיקר 4, כי מלבד תומר פצוע אין לך כזה.
ואז פלטין שהוא 2 עם גוף של 1 משחק 3... כי עוז שהוא ה 3 הנוסף שלך בסגל גם מתנייד בין עמדות.

בגדול עלית היום לשחק דרבי שבעמדות 3-4 יש לך רק 2.5 שחקנים.
איש - עוז - תומר

מכבי עם
בריסט - הורד - ריימן וגם סורקין הוט הרבה יותר 4 ממב שיש לך להציע עם הכשירות של תומר.

שם הם לקחו את המשחק ושם הם יקחו את הסידרה.
מה הוא בדיוק מביא לך בעמדה 3? אין לו שום אלמנט במשחק ההתקפה שיכול לתת לך ברמה סבירה. לא קליעה (תראה את האחוזים המזעזעים שלו שלו באתר היורוליג) לא חדירה לסל, לא משחק פוסט. בהגנה שחקנים בעמדה 3/ גארדים, מפרפרים אותו והרבה יותר מהירים ממנו בגלל הגוף הגדול שלו. היתרון היחידי שלו זה שיש לו גוף גדול שהוא יכול לשים על מספרי 4 גדולים ופה זה נגמר. זה עבד די טוב מול שנגליה נגיד במשחק הראשון נגד ברצלונה, אבל בשביל זה אתה לא חייב להיות שחקן כדורסל..
הוא 3 גדול שאמור להיות מסוגל להתמודד עם בריסט / ריימן גם ברבאונד
בתחילת המשחק כשהוא שיחק כ 3 הלך לא רע אבל רוב המשחק הוא מתפקד כ 4

Re: איש ויינרייט

נשלח: 18 יוני 2026, 23:39
על ידי Red_man
El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:36
Red_man כתב: 18 יוני 2026, 23:24
El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:19 הפורטה שלו זה לא ההתקפה אבל הוא כן שם שלשות.
הוא גוף גדול שמקשה על הריבאונד (כשהןא שומר על קשת השלוש את הגארד של היריב זה פחות משמעותי).

הוא ממש לא הבעיה שלך, אלא הסגל העקום.
הוא 3 שכמעט ולא משחק כ 3, אלא בעיקר 4, כי מלבד תומר פצוע אין לך כזה.
ואז פלטין שהוא 2 עם גוף של 1 משחק 3... כי עוז שהוא ה 3 הנוסף שלך בסגל גם מתנייד בין עמדות.

בגדול עלית היום לשחק דרבי שבעמדות 3-4 יש לך רק 2.5 שחקנים.
איש - עוז - תומר

מכבי עם
בריסט - הורד - ריימן וגם סורקין הוט הרבה יותר 4 ממב שיש לך להציע עם הכשירות של תומר.

שם הם לקחו את המשחק ושם הם יקחו את הסידרה.
היינו משאירים את ברונו במקומו או מביאים את ליילס במקומו והיינו רואים ישועות. להזכירך במשחק 3 נגד ריאל פתאום עם אדוארדס נראינו קבוצה מאוזנת. הוא לא 4 לא יהיה 4 בחיים. הוא שחקן חביב ליורוקאפ וזהו
ברור שאם הייתה מביא 4 שישחק 4 הוא היה נראה יותר טוב כ 4.
הביאו אותו בשביל להתמודד עם קולסון. מאז קולסון לא במכבי ואנחנו תקועים עם הגרסה המשונמכת שלו שנתיים

Re: איש ויינרייט

נשלח: 18 יוני 2026, 23:40
על ידי El dudernio
Red_man כתב: 18 יוני 2026, 23:39
El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:36
Red_man כתב: 18 יוני 2026, 23:24

היינו משאירים את ברונו במקומו או מביאים את ליילס במקומו והיינו רואים ישועות. להזכירך במשחק 3 נגד ריאל פתאום עם אדוארדס נראינו קבוצה מאוזנת. הוא לא 4 לא יהיה 4 בחיים. הוא שחקן חביב ליורוקאפ וזהו
ברור שאם הייתה מביא 4 שישחק 4 הוא היה נראה יותר טוב כ 4.
הביאו אותו בשביל להתמודד עם קולסון. מאז קולסון לא במכבי ואנחנו תקועים עם הגרסה המשונמכת שלו שנתיים
עם קולסון כ 3 או בהרכבים של 4 נמוך לא בשביל לשמור כל המשחק על הגארד היריב.

הוא אמור לתת לך את מה שריימן נותן במכבי +

Re: איש ויינרייט

נשלח: 18 יוני 2026, 23:42
על ידי Red_man
El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:40
Red_man כתב: 18 יוני 2026, 23:39
El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:36

ברור שאם הייתה מביא 4 שישחק 4 הוא היה נראה יותר טוב כ 4.
הביאו אותו בשביל להתמודד עם קולסון. מאז קולסון לא במכבי ואנחנו תקועים עם הגרסה המשונמכת שלו שנתיים
עם קולסון כ 3 או בהרכבים של 4 נמוך לא בשביל לשמור כל המשחק על הגארד היריב.

הוא אמור לתת לך את מה שריימן נותן במכבי +
כן רק שריימן מחליף ואצלנו הוא פותח.

Re: איש ויינרייט

נשלח: 18 יוני 2026, 23:42
על ידי El dudernio
Red_man כתב: 18 יוני 2026, 23:42
El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:40
Red_man כתב: 18 יוני 2026, 23:39

הביאו אותו בשביל להתמודד עם קולסון. מאז קולסון לא במכבי ואנחנו תקועים עם הגרסה המשונמכת שלו שנתיים
עם קולסון כ 3 או בהרכבים של 4 נמוך לא בשביל לשמור כל המשחק על הגארד היריב.

הוא אמור לתת לך את מה שריימן נותן במכבי +
כן רק שריימן מחליף ואצלנו הוא פותח.
כי מה שיש לך בסגל בעמדות 3-4 זה הוא, בלייזר ותומר.

Re: איש ויינרייט

נשלח: 18 יוני 2026, 23:44
על ידי Red_man
El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:42
Red_man כתב: 18 יוני 2026, 23:42
El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:40

עם קולסון כ 3 או בהרכבים של 4 נמוך לא בשביל לשמור כל המשחק על הגארד היריב.

הוא אמור לתת לך את מה שריימן נותן במכבי +
כן רק שריימן מחליף ואצלנו הוא פותח.
כי מה שיש לך בסגל בעמדות 3-4 זה הוא, בלייזר ותומר.
מעדיף את בלייזר לפניו מול הורד. לא יכול לראות את הכבדות הזאת. הבן אדם אומן בלקבל שלשות מכריעות על הראש

Re: איש ויינרייט

נשלח: 18 יוני 2026, 23:47
על ידי ranjef
בלייזר גם היום היה טוב ממנו.
אף קבוצה בליגה לא לוקחת אותו כזר, גם לא הפועל העמק

Re: איש ויינרייט

נשלח: 19 יוני 2026, 00:09
על ידי Money
הוא לא תורם נקודות, לא ריבאונד, לא אסיסטים ולא הגנה
אז למה הוא תופס מקום של זר?

Re: איש ויינרייט

נשלח: 19 יוני 2026, 00:31
על ידי Niro
ריימן עלק, גם הבבון הג'ינגי הזה יותר כדורסלן ממנו.
כמה בריסט של מכבי מרוויח? הוא עולה על איש בכל דבר אפשרי חוץ מהקו שיער.

Re: איש ויינרייט

נשלח: 19 יוני 2026, 00:40
על ידי פומפה
Money כתב: 19 יוני 2026, 00:09 הוא לא תורם נקודות, לא ריבאונד, לא אסיסטים ולא הגנה
אז למה הוא תופס מקום של זר?
כי הוא מחייך יפה על הספסל וכי הוא הגלו גאי

Re: איש ויינרייט

נשלח: 19 יוני 2026, 00:42
על ידי purvis short
גלו גאי? שימו עליו דבק, תדביקו אותו לכיסא במטוס והביתה. אוברייטד. לא ברמה. שחקן שאסור שיישאר פה שניה אחרי שהעונה נגמרת.

Re: איש ויינרייט

נשלח: 19 יוני 2026, 01:06
על ידי Money
purvis short כתב: 19 יוני 2026, 00:42 גלו גאי? שימו עליו דבק, תדביקו אותו לכיסא במטוס והביתה. אוברייטד. לא ברמה. שחקן שאסור שיישאר פה שניה אחרי שהעונה נגמרת.
אוברייטד? אני חושב שמלבד 2 משחקים אני מעולם לא שמעתי מישהו שתופס ממנו

Re: איש ויינרייט

נשלח: 19 יוני 2026, 01:11
על ידי פומפה
Money כתב: 19 יוני 2026, 01:06
purvis short כתב: 19 יוני 2026, 00:42 גלו גאי? שימו עליו דבק, תדביקו אותו לכיסא במטוס והביתה. אוברייטד. לא ברמה. שחקן שאסור שיישאר פה שניה אחרי שהעונה נגמרת.
אוברייטד? אני חושב שמלבד 2 משחקים אני מעולם לא שמעתי מישהו שתופס ממנו
יש לך פה בפורום לא מעט כאלה לתדהמתי

Re: איש ויינרייט

נשלח: 19 יוני 2026, 01:17
על ידי ranjef
שחקן ההגנה המטורף.
כל סמרטוט במכבי עושה עליו סל. סורקין נתן לו שלשה בפנים דקה לסוף.
גם אם היה עולה עמי ביטון היה חוגג עליו.
ג'ף אלן היה טוב ממנו

Re: איש ויינרייט

נשלח: 19 יוני 2026, 01:49
על ידי Davidcito
פומפה כתב: 19 יוני 2026, 01:11
Money כתב: 19 יוני 2026, 01:06
purvis short כתב: 19 יוני 2026, 00:42 גלו גאי? שימו עליו דבק, תדביקו אותו לכיסא במטוס והביתה. אוברייטד. לא ברמה. שחקן שאסור שיישאר פה שניה אחרי שהעונה נגמרת.
אוברייטד? אני חושב שמלבד 2 משחקים אני מעולם לא שמעתי מישהו שתופס ממנו
יש לך פה בפורום לא מעט כאלה לתדהמתי
אולי נצליח להשחיל אותו לירושלים שנה הבאה. לא זריקה, לא הגנה. קצת גוף וזהו

Re: איש ויינרייט

נשלח: 19 יוני 2026, 02:54
על ידי פומפה
Davidcito כתב: 19 יוני 2026, 01:49
פומפה כתב: 19 יוני 2026, 01:11
Money כתב: 19 יוני 2026, 01:06

אוברייטד? אני חושב שמלבד 2 משחקים אני מעולם לא שמעתי מישהו שתופס ממנו
יש לך פה בפורום לא מעט כאלה לתדהמתי
אולי נצליח להשחיל אותו לירושלים שנה הבאה. לא זריקה, לא הגנה. קצת גוף וזהו
הלוואי אבל הם לא עיוורים לצערי

Re: איש ויינרייט

נשלח: 19 יוני 2026, 07:45
על ידי joshsoos
אם הוא נשאר זר דומיננטי ולא זר לקצה קצהו של הספסל בתור ה'דבק הקבוצתי' העונה הבאה מיותרת

Re: איש ויינרייט

נשלח: 19 יוני 2026, 07:50
על ידי purvis short
הוא לא צריך להישאר גם בקצה הספסל. למה לבזבז מקום של זר עליו? אני רושם את בלייזר לכל משחק יורוליג לפניו.
הביתה.

Re: איש ויינרייט

נשלח: 19 יוני 2026, 07:56
על ידי joshsoos
הוא חתום אז הוא נשאר, קשה לראות את זה משתנה. לפחות שיהיה הזר ה10/11 למקרי חירום בלבד.

Re: איש ויינרייט

נשלח: 19 יוני 2026, 07:59
על ידי ranjef
כמו שאמרתי תמיד
הוא לא 4 בשום צורה, ו-3 חלש מאוד.
עם אדוארדס במקומו אנחנו במקום אחר בסדרה הזאת, אולי מובילים.
הוא גם מגוון ממנו בהכל.
איש זה אחד שלא מסוגל לעשות סל על ג'ונדי בפוסט אפ. מביך

Re: איש ויינרייט

נשלח: 19 יוני 2026, 08:00
על ידי purvis short
joshsoos כתב: 19 יוני 2026, 07:56 הוא חתום אז הוא נשאר, קשה לראות את זה משתנה. לפחות שיהיה הזר ה10/11 למקרי חירום בלבד.
אז שיתירו את החוזה ויטיסו אותו מפה. הרי אם הוא יישאר גם ירשמו אותו לליגה. יש לך ספק?
הביתה. לא רוצה לראות אותו יותר פה.

Re: איש ויינרייט

נשלח: 19 יוני 2026, 09:10
על ידי Niro
joshsoos כתב: 19 יוני 2026, 07:56 הוא חתום אז הוא נשאר, קשה לראות את זה משתנה. לפחות שיהיה הזר ה10/11 למקרי חירום בלבד.
זר 10/11 לא מקבל מעל מיליון דולר לעונה. הוא כאן כדי להישאר ולהמשיך להסריח את הפרקט לצערי.

Re: איש ויינרייט

נשלח: 19 יוני 2026, 09:28
על ידי joshsoos
purvis short כתב: 19 יוני 2026, 08:00
joshsoos כתב: 19 יוני 2026, 07:56 הוא חתום אז הוא נשאר, קשה לראות את זה משתנה. לפחות שיהיה הזר ה10/11 למקרי חירום בלבד.
אז שיתירו את החוזה ויטיסו אותו מפה. הרי אם הוא יישאר גם ירשמו אותו לליגה. יש לך ספק?
הביתה. לא רוצה לראות אותו יותר פה.
אין לנו ויכוח, פשוט לא רואה את זה קורה

Re: איש ויינרייט

נשלח: 22 יוני 2026, 00:13
על ידי shaharot
אני בדעה שהוא לא צריך להמשיך עונה הבאה גם לא כזר 9/10/11 כי בסוף נמצא אותו איכשהו 30 דקות במשחק מכריע..
אבל היום הוא נתן סוף סוף תפוקה הגנתית + התקפית
3 מ3 משדה ו2 מ3 משלוש .
לא מצפה ממנו ל20 נקודות, אבל שיקלע את הזריקות החופשיות ושיתן איזה 10 נקודות גם משחק הבא.
קשה יהיה לנצח שאף זר לא מגרד דו ספרתי חוץ ממיציץ ואודיאסי

Re: איש ויינרייט

נשלח: 22 יוני 2026, 00:20
על ידי מילפורד
משחק ראשון בסדרה שיש לנו הגנה, וזה כמעט הכל עליו.

Re: איש ויינרייט

נשלח: 22 יוני 2026, 00:54
על ידי Brilliant
מילפורד כתב: 22 יוני 2026, 00:20 משחק ראשון בסדרה שיש לנו הגנה, וזה כמעט הכל עליו.
וקוק. וגם במשחק שעבר הוא נתן הגנה מצויינת, בעיקר בהתחלה.

Re: איש ויינרייט

נשלח: 22 יוני 2026, 01:03
על ידי ranjef
קוק מכניס מוד הגנתי חזק.
חייב לשחק בשלישי