איש ויינרייט
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
איש היה מצויין בסדרה מול ירושלים וגם בלייזר (רוב הזמן) וזה די הסתיר תא העבודה שתורמ היה מזעזע רוב הסדרה.
כשאיש מזעזע כנראה כבר אין מה שיסתיר את הבעיות החמורות בעמדה הזו (כל העונה בת'כלס)
לוידע אם כבר יש איףך לפצות על זה מקצועיצת. נטו לתת את הלב והנשמה על הפרקט.
כשאיש מזעזע כנראה כבר אין מה שיסתיר את הבעיות החמורות בעמדה הזו (כל העונה בת'כלס)
לוידע אם כבר יש איףך לפצות על זה מקצועיצת. נטו לתת את הלב והנשמה על הפרקט.
יחד, רק יחד! 
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 765 לייקים
לא צריך להיות המשך אחרי המשפט הראשון שלך.
שחקן חלש מקומו לא בקבוצה עם שאיפות. נקודה
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2253 לייקים
עם יחס של 1:10 בין המצביםRak-Hapoel כתב:הוא כל הזמן נע בין ממש טוב לממש גרוע
כבר לא ברור מה קורה איתו
-
lior777
- הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
- קיבל.ה 264 לייקים
היום ב 33 דקות נותן 6 נק' עם 25 אחוז ל 2 , 28 אחוז לשלוש ועל הסלים שקיבל על הראש השומר הגדול עדיף לא לדבר. אם זה לא מתחזה לשחקן כדורסל אני לא יודע מה כן.
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 765 לייקים
-
lior777
- הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
- קיבל.ה 264 לייקים
הוא לא יעוף מפה, כבר קיבל חוזה שמן לעונה הבאה ולא אתפלא אם ישאר פה גם אחרי הקריירה.. כנראה ינאי חבר טוב שלו אחרת אין הסבר איך האפס הזה משחק כל כך הרבה.
-
El dudernio
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
- קיבל.ה 2062 לייקים
אחלה איש אבל הוא לא 4... אנחנו משלמים על הבניה העקןמה של הסגל.
אם הוא ב 3 על בריסט / רימן אתה מנצח
אם הוא ב 3 על בריסט / רימן אתה מנצח
-
feigenbaum99
- הצטרף: 01 פברואר 2021, 23:14
- קיבל.ה 293 לייקים
סמל הבינוניות... לא יאומן איך האריכו ושדרגו לו חוזה.
שחקן שבמקרה הטוב יכול לעלות מקצה הספסל ולתת כמה דקות הגנה טובה על שחקנים מאוד מסויימים.
הוא לא צריך להיות בחמישיית הזרים שלנו בליגה בחיים - גם לא בתקופת הטרום עופר.
שחקן שבמקרה הטוב יכול לעלות מקצה הספסל ולתת כמה דקות הגנה טובה על שחקנים מאוד מסויימים.
הוא לא צריך להיות בחמישיית הזרים שלנו בליגה בחיים - גם לא בתקופת הטרום עופר.
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 765 לייקים
אני באמת באמת לא מבין איך אפשר להגיד אחלה איש.El dudernio כתב: ↑18 יוני 2026, 23:06 אחלה איש אבל הוא לא 4... אנחנו משלמים על הבניה העקןמה של הסגל.
אם הוא ב 3 על בריסט / רימן אתה מנצח
מה אחלה בו?
הוא נון פקטור בהתקפה, מחטיא בלי סוף שלשות חופשיות שזה הדבר היחיד שהוא אמור לדעת לעשות בהתקפה, לא יודע לשמור גארדים בטח לא כאלה זריזים, מסתבך בעבירות, לא יכול לשמור סנטרים, במה הוא כן מועיל?
-
El dudernio
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
- קיבל.ה 2062 לייקים
הפורטה שלו זה לא ההתקפה אבל הוא כן שם שלשות.
הוא גוף גדול שמקשה על הריבאונד (כשהןא שומר על קשת השלוש את הגארד של היריב זה פחות משמעותי).
הוא ממש לא הבעיה שלך, אלא הסגל העקום.
הוא 3 שכמעט ולא משחק כ 3, אלא בעיקר 4, כי מלבד תומר פצוע אין לך כזה.
ואז פלטין שהוא 2 עם גוף של 1 משחק 3... כי עוז שהוא ה 3 הנוסף שלך בסגל גם מתנייד בין עמדות.
בגדול עלית היום לשחק דרבי שבעמדות 3-4 יש לך רק 2.5 שחקנים.
איש - עוז - תומר
מכבי עם
בריסט - הורד - ריימן וגם סורקין הוט הרבה יותר 4 ממב שיש לך להציע עם הכשירות של תומר.
שם הם לקחו את המשחק ושם הם יקחו את הסידרה.
הוא גוף גדול שמקשה על הריבאונד (כשהןא שומר על קשת השלוש את הגארד של היריב זה פחות משמעותי).
הוא ממש לא הבעיה שלך, אלא הסגל העקום.
הוא 3 שכמעט ולא משחק כ 3, אלא בעיקר 4, כי מלבד תומר פצוע אין לך כזה.
ואז פלטין שהוא 2 עם גוף של 1 משחק 3... כי עוז שהוא ה 3 הנוסף שלך בסגל גם מתנייד בין עמדות.
בגדול עלית היום לשחק דרבי שבעמדות 3-4 יש לך רק 2.5 שחקנים.
איש - עוז - תומר
מכבי עם
בריסט - הורד - ריימן וגם סורקין הוט הרבה יותר 4 ממב שיש לך להציע עם הכשירות של תומר.
שם הם לקחו את המשחק ושם הם יקחו את הסידרה.
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2748 לייקים
היינו משאירים את ברונו במקומו או מביאים את ליילס במקומו והיינו רואים ישועות. להזכירך במשחק 3 נגד ריאל פתאום עם אדוארדס נראינו קבוצה מאוזנת. הוא לא 4 לא יהיה 4 בחיים. הוא שחקן חביב ליורוקאפ וזהוEl dudernio כתב: ↑18 יוני 2026, 23:19 הפורטה שלו זה לא ההתקפה אבל הוא כן שם שלשות.
הוא גוף גדול שמקשה על הריבאונד (כשהןא שומר על קשת השלוש את הגארד של היריב זה פחות משמעותי).
הוא ממש לא הבעיה שלך, אלא הסגל העקום.
הוא 3 שכמעט ולא משחק כ 3, אלא בעיקר 4, כי מלבד תומר פצוע אין לך כזה.
ואז פלטין שהוא 2 עם גוף של 1 משחק 3... כי עוז שהוא ה 3 הנוסף שלך בסגל גם מתנייד בין עמדות.
בגדול עלית היום לשחק דרבי שבעמדות 3-4 יש לך רק 2.5 שחקנים.
איש - עוז - תומר
מכבי עם
בריסט - הורד - ריימן וגם סורקין הוט הרבה יותר 4 ממב שיש לך להציע עם הכשירות של תומר.
שם הם לקחו את המשחק ושם הם יקחו את הסידרה.
-
lior777
- הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
- קיבל.ה 264 לייקים
מה הוא בדיוק מביא לך בעמדה 3? אין לו שום אלמנט במשחק ההתקפה שיכול לתת לך ברמה סבירה. לא קליעה (תראה את האחוזים המזעזעים שלו שלו באתר היורוליג) לא חדירה לסל, לא משחק פוסט. בהגנה שחקנים בעמדה 3/ גארדים, מפרפרים אותו והרבה יותר מהירים ממנו בגלל הגוף הגדול שלו. היתרון היחידי שלו זה שיש לו גוף גדול שהוא יכול לשים על מספרי 4 גדולים ופה זה נגמר. זה עבד די טוב מול שנגליה נגיד במשחק הראשון נגד ברצלונה, אבל בשביל זה אתה לא חייב להיות שחקן כדורסל..El dudernio כתב: ↑18 יוני 2026, 23:19 הפורטה שלו זה לא ההתקפה אבל הוא כן שם שלשות.
הוא גוף גדול שמקשה על הריבאונד (כשהןא שומר על קשת השלוש את הגארד של היריב זה פחות משמעותי).
הוא ממש לא הבעיה שלך, אלא הסגל העקום.
הוא 3 שכמעט ולא משחק כ 3, אלא בעיקר 4, כי מלבד תומר פצוע אין לך כזה.
ואז פלטין שהוא 2 עם גוף של 1 משחק 3... כי עוז שהוא ה 3 הנוסף שלך בסגל גם מתנייד בין עמדות.
בגדול עלית היום לשחק דרבי שבעמדות 3-4 יש לך רק 2.5 שחקנים.
איש - עוז - תומר
מכבי עם
בריסט - הורד - ריימן וגם סורקין הוט הרבה יותר 4 ממב שיש לך להציע עם הכשירות של תומר.
שם הם לקחו את המשחק ושם הם יקחו את הסידרה.
-
El dudernio
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
- קיבל.ה 2062 לייקים
ברור שאם הייתה מביא 4 שישחק 4 הוא היה נראה יותר טוב כ 4.Red_man כתב: ↑18 יוני 2026, 23:24היינו משאירים את ברונו במקומו או מביאים את ליילס במקומו והיינו רואים ישועות. להזכירך במשחק 3 נגד ריאל פתאום עם אדוארדס נראינו קבוצה מאוזנת. הוא לא 4 לא יהיה 4 בחיים. הוא שחקן חביב ליורוקאפ וזהוEl dudernio כתב: ↑18 יוני 2026, 23:19 הפורטה שלו זה לא ההתקפה אבל הוא כן שם שלשות.
הוא גוף גדול שמקשה על הריבאונד (כשהןא שומר על קשת השלוש את הגארד של היריב זה פחות משמעותי).
הוא ממש לא הבעיה שלך, אלא הסגל העקום.
הוא 3 שכמעט ולא משחק כ 3, אלא בעיקר 4, כי מלבד תומר פצוע אין לך כזה.
ואז פלטין שהוא 2 עם גוף של 1 משחק 3... כי עוז שהוא ה 3 הנוסף שלך בסגל גם מתנייד בין עמדות.
בגדול עלית היום לשחק דרבי שבעמדות 3-4 יש לך רק 2.5 שחקנים.
איש - עוז - תומר
מכבי עם
בריסט - הורד - ריימן וגם סורקין הוט הרבה יותר 4 ממב שיש לך להציע עם הכשירות של תומר.
שם הם לקחו את המשחק ושם הם יקחו את הסידרה.
-
El dudernio
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
- קיבל.ה 2062 לייקים
הוא 3 גדול שאמור להיות מסוגל להתמודד עם בריסט / ריימן גם ברבאונדlior777 כתב: ↑18 יוני 2026, 23:30מה הוא בדיוק מביא לך בעמדה 3? אין לו שום אלמנט במשחק ההתקפה שיכול לתת לך ברמה סבירה. לא קליעה (תראה את האחוזים המזעזעים שלו שלו באתר היורוליג) לא חדירה לסל, לא משחק פוסט. בהגנה שחקנים בעמדה 3/ גארדים, מפרפרים אותו והרבה יותר מהירים ממנו בגלל הגוף הגדול שלו. היתרון היחידי שלו זה שיש לו גוף גדול שהוא יכול לשים על מספרי 4 גדולים ופה זה נגמר. זה עבד די טוב מול שנגליה נגיד במשחק הראשון נגד ברצלונה, אבל בשביל זה אתה לא חייב להיות שחקן כדורסל..El dudernio כתב: ↑18 יוני 2026, 23:19 הפורטה שלו זה לא ההתקפה אבל הוא כן שם שלשות.
הוא גוף גדול שמקשה על הריבאונד (כשהןא שומר על קשת השלוש את הגארד של היריב זה פחות משמעותי).
הוא ממש לא הבעיה שלך, אלא הסגל העקום.
הוא 3 שכמעט ולא משחק כ 3, אלא בעיקר 4, כי מלבד תומר פצוע אין לך כזה.
ואז פלטין שהוא 2 עם גוף של 1 משחק 3... כי עוז שהוא ה 3 הנוסף שלך בסגל גם מתנייד בין עמדות.
בגדול עלית היום לשחק דרבי שבעמדות 3-4 יש לך רק 2.5 שחקנים.
איש - עוז - תומר
מכבי עם
בריסט - הורד - ריימן וגם סורקין הוט הרבה יותר 4 ממב שיש לך להציע עם הכשירות של תומר.
שם הם לקחו את המשחק ושם הם יקחו את הסידרה.
בתחילת המשחק כשהוא שיחק כ 3 הלך לא רע אבל רוב המשחק הוא מתפקד כ 4
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2748 לייקים
הביאו אותו בשביל להתמודד עם קולסון. מאז קולסון לא במכבי ואנחנו תקועים עם הגרסה המשונמכת שלו שנתייםEl dudernio כתב: ↑18 יוני 2026, 23:36ברור שאם הייתה מביא 4 שישחק 4 הוא היה נראה יותר טוב כ 4.Red_man כתב: ↑18 יוני 2026, 23:24היינו משאירים את ברונו במקומו או מביאים את ליילס במקומו והיינו רואים ישועות. להזכירך במשחק 3 נגד ריאל פתאום עם אדוארדס נראינו קבוצה מאוזנת. הוא לא 4 לא יהיה 4 בחיים. הוא שחקן חביב ליורוקאפ וזהוEl dudernio כתב: ↑18 יוני 2026, 23:19 הפורטה שלו זה לא ההתקפה אבל הוא כן שם שלשות.
הוא גוף גדול שמקשה על הריבאונד (כשהןא שומר על קשת השלוש את הגארד של היריב זה פחות משמעותי).
הוא ממש לא הבעיה שלך, אלא הסגל העקום.
הוא 3 שכמעט ולא משחק כ 3, אלא בעיקר 4, כי מלבד תומר פצוע אין לך כזה.
ואז פלטין שהוא 2 עם גוף של 1 משחק 3... כי עוז שהוא ה 3 הנוסף שלך בסגל גם מתנייד בין עמדות.
בגדול עלית היום לשחק דרבי שבעמדות 3-4 יש לך רק 2.5 שחקנים.
איש - עוז - תומר
מכבי עם
בריסט - הורד - ריימן וגם סורקין הוט הרבה יותר 4 ממב שיש לך להציע עם הכשירות של תומר.
שם הם לקחו את המשחק ושם הם יקחו את הסידרה.
-
El dudernio
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
- קיבל.ה 2062 לייקים
עם קולסון כ 3 או בהרכבים של 4 נמוך לא בשביל לשמור כל המשחק על הגארד היריב.Red_man כתב: ↑18 יוני 2026, 23:39הביאו אותו בשביל להתמודד עם קולסון. מאז קולסון לא במכבי ואנחנו תקועים עם הגרסה המשונמכת שלו שנתיים
הוא אמור לתת לך את מה שריימן נותן במכבי +
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2748 לייקים
כן רק שריימן מחליף ואצלנו הוא פותח.El dudernio כתב: ↑18 יוני 2026, 23:40עם קולסון כ 3 או בהרכבים של 4 נמוך לא בשביל לשמור כל המשחק על הגארד היריב.
הוא אמור לתת לך את מה שריימן נותן במכבי +
-
El dudernio
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
- קיבל.ה 2062 לייקים
כי מה שיש לך בסגל בעמדות 3-4 זה הוא, בלייזר ותומר.Red_man כתב: ↑18 יוני 2026, 23:42כן רק שריימן מחליף ואצלנו הוא פותח.El dudernio כתב: ↑18 יוני 2026, 23:40עם קולסון כ 3 או בהרכבים של 4 נמוך לא בשביל לשמור כל המשחק על הגארד היריב.
הוא אמור לתת לך את מה שריימן נותן במכבי +
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2748 לייקים
מעדיף את בלייזר לפניו מול הורד. לא יכול לראות את הכבדות הזאת. הבן אדם אומן בלקבל שלשות מכריעות על הראשEl dudernio כתב: ↑18 יוני 2026, 23:42כי מה שיש לך בסגל בעמדות 3-4 זה הוא, בלייזר ותומר.Red_man כתב: ↑18 יוני 2026, 23:42כן רק שריימן מחליף ואצלנו הוא פותח.El dudernio כתב: ↑18 יוני 2026, 23:40
עם קולסון כ 3 או בהרכבים של 4 נמוך לא בשביל לשמור כל המשחק על הגארד היריב.
הוא אמור לתת לך את מה שריימן נותן במכבי +
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2253 לייקים
בלייזר גם היום היה טוב ממנו.
אף קבוצה בליגה לא לוקחת אותו כזר, גם לא הפועל העמק
אף קבוצה בליגה לא לוקחת אותו כזר, גם לא הפועל העמק
-
Money
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
- קיבל.ה 1184 לייקים
הוא לא תורם נקודות, לא ריבאונד, לא אסיסטים ולא הגנה
אז למה הוא תופס מקום של זר?
אז למה הוא תופס מקום של זר?
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2924 לייקים
ריימן עלק, גם הבבון הג'ינגי הזה יותר כדורסלן ממנו.
כמה בריסט של מכבי מרוויח? הוא עולה על איש בכל דבר אפשרי חוץ מהקו שיער.
כמה בריסט של מכבי מרוויח? הוא עולה על איש בכל דבר אפשרי חוץ מהקו שיער.
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 765 לייקים
-
purvis short
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 13:49
- קיבל.ה 282 לייקים
גלו גאי? שימו עליו דבק, תדביקו אותו לכיסא במטוס והביתה. אוברייטד. לא ברמה. שחקן שאסור שיישאר פה שניה אחרי שהעונה נגמרת.
-
Money
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
- קיבל.ה 1184 לייקים
אוברייטד? אני חושב שמלבד 2 משחקים אני מעולם לא שמעתי מישהו שתופס ממנוpurvis short כתב: ↑19 יוני 2026, 00:42 גלו גאי? שימו עליו דבק, תדביקו אותו לכיסא במטוס והביתה. אוברייטד. לא ברמה. שחקן שאסור שיישאר פה שניה אחרי שהעונה נגמרת.
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 765 לייקים
יש לך פה בפורום לא מעט כאלה לתדהמתיMoney כתב: ↑19 יוני 2026, 01:06אוברייטד? אני חושב שמלבד 2 משחקים אני מעולם לא שמעתי מישהו שתופס ממנוpurvis short כתב: ↑19 יוני 2026, 00:42 גלו גאי? שימו עליו דבק, תדביקו אותו לכיסא במטוס והביתה. אוברייטד. לא ברמה. שחקן שאסור שיישאר פה שניה אחרי שהעונה נגמרת.
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2253 לייקים
שחקן ההגנה המטורף.
כל סמרטוט במכבי עושה עליו סל. סורקין נתן לו שלשה בפנים דקה לסוף.
גם אם היה עולה עמי ביטון היה חוגג עליו.
ג'ף אלן היה טוב ממנו
כל סמרטוט במכבי עושה עליו סל. סורקין נתן לו שלשה בפנים דקה לסוף.
גם אם היה עולה עמי ביטון היה חוגג עליו.
ג'ף אלן היה טוב ממנו
אולי נצליח להשחיל אותו לירושלים שנה הבאה. לא זריקה, לא הגנה. קצת גוף וזהופומפה כתב: ↑19 יוני 2026, 01:11יש לך פה בפורום לא מעט כאלה לתדהמתיMoney כתב: ↑19 יוני 2026, 01:06אוברייטד? אני חושב שמלבד 2 משחקים אני מעולם לא שמעתי מישהו שתופס ממנוpurvis short כתב: ↑19 יוני 2026, 00:42 גלו גאי? שימו עליו דבק, תדביקו אותו לכיסא במטוס והביתה. אוברייטד. לא ברמה. שחקן שאסור שיישאר פה שניה אחרי שהעונה נגמרת.
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 765 לייקים
הלוואי אבל הם לא עיוורים לצערי
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 983 לייקים
אם הוא נשאר זר דומיננטי ולא זר לקצה קצהו של הספסל בתור ה'דבק הקבוצתי' העונה הבאה מיותרת
-
purvis short
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 13:49
- קיבל.ה 282 לייקים
הוא לא צריך להישאר גם בקצה הספסל. למה לבזבז מקום של זר עליו? אני רושם את בלייזר לכל משחק יורוליג לפניו.
הביתה.
הביתה.
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 983 לייקים
הוא חתום אז הוא נשאר, קשה לראות את זה משתנה. לפחות שיהיה הזר ה10/11 למקרי חירום בלבד.
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2253 לייקים
כמו שאמרתי תמיד
הוא לא 4 בשום צורה, ו-3 חלש מאוד.
עם אדוארדס במקומו אנחנו במקום אחר בסדרה הזאת, אולי מובילים.
הוא גם מגוון ממנו בהכל.
איש זה אחד שלא מסוגל לעשות סל על ג'ונדי בפוסט אפ. מביך
הוא לא 4 בשום צורה, ו-3 חלש מאוד.
עם אדוארדס במקומו אנחנו במקום אחר בסדרה הזאת, אולי מובילים.
הוא גם מגוון ממנו בהכל.
איש זה אחד שלא מסוגל לעשות סל על ג'ונדי בפוסט אפ. מביך
-
purvis short
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 13:49
- קיבל.ה 282 לייקים
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2924 לייקים
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 983 לייקים
אין לנו ויכוח, פשוט לא רואה את זה קורהpurvis short כתב: ↑19 יוני 2026, 08:00אז שיתירו את החוזה ויטיסו אותו מפה. הרי אם הוא יישאר גם ירשמו אותו לליגה. יש לך ספק?
הביתה. לא רוצה לראות אותו יותר פה.
-
shaharot
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
- קיבל.ה 1414 לייקים
אני בדעה שהוא לא צריך להמשיך עונה הבאה גם לא כזר 9/10/11 כי בסוף נמצא אותו איכשהו 30 דקות במשחק מכריע..
אבל היום הוא נתן סוף סוף תפוקה הגנתית + התקפית
3 מ3 משדה ו2 מ3 משלוש .
לא מצפה ממנו ל20 נקודות, אבל שיקלע את הזריקות החופשיות ושיתן איזה 10 נקודות גם משחק הבא.
קשה יהיה לנצח שאף זר לא מגרד דו ספרתי חוץ ממיציץ ואודיאסי
אבל היום הוא נתן סוף סוף תפוקה הגנתית + התקפית
3 מ3 משדה ו2 מ3 משלוש .
לא מצפה ממנו ל20 נקודות, אבל שיקלע את הזריקות החופשיות ושיתן איזה 10 נקודות גם משחק הבא.
קשה יהיה לנצח שאף זר לא מגרד דו ספרתי חוץ ממיציץ ואודיאסי
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3922 לייקים
משחק ראשון בסדרה שיש לנו הגנה, וזה כמעט הכל עליו.
- Brilliant
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
- קיבל.ה 467 לייקים
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2253 לייקים
קוק מכניס מוד הגנתי חזק.
חייב לשחק בשלישי
חייב לשחק בשלישי
