איש ויינרייט

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

איש היה מצויין בסדרה מול ירושלים וגם בלייזר (רוב הזמן) וזה די הסתיר תא העבודה שתורמ היה מזעזע רוב הסדרה.
כשאיש מזעזע כנראה כבר אין מה שיסתיר את הבעיות החמורות בעמדה הזו (כל העונה בת'כלס)

לוידע אם כבר יש איףך לפצות על זה מקצועיצת. נטו לתת את הלב והנשמה על הפרקט.
יחד, רק יחד! :heart:
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

רדנקו כתב: 17 יוני 2026, 13:46
איש גדול כתב: 17 יוני 2026, 12:46 די עם השטות הזאת
הוא שחקם חלש והןא לא צריך להיות חלק מהסגל בשום וריאציה.
במעל מיליון דולר לעונה צריך להיות פה 4 יותר טוב ממנו
קוק למשל נראה הרבה יותר טוב ממנו בהגנה
מסכים שהוא שחקן חלש.
אבל בלייזר ותומר בעמדה 4 זה אפילו יותר חלש.
זה עבד מול מכבי בלי בריסט ובלי קלארק.
זה שונה מול מכבי הזאת.
לא יודע מה הפתרון.
אני חושש שלשחק רק עם קוק בלי איש יהיה בעייתי אפילו יותר.
לא צריך להיות המשך אחרי המשפט הראשון שלך.
שחקן חלש מקומו לא בקבוצה עם שאיפות. נקודה
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2253 לייקים

Rak-Hapoel כתב:הוא כל הזמן נע בין ממש טוב לממש גרוע

כבר לא ברור מה קורה איתו
עם יחס של 1:10 בין המצבים
lior777
הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
קיבל.ה  264 לייקים

היום ב 33 דקות נותן 6 נק' עם 25 אחוז ל 2 , 28 אחוז לשלוש ועל הסלים שקיבל על הראש השומר הגדול עדיף לא לדבר. אם זה לא מתחזה לשחקן כדורסל אני לא יודע מה כן.
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

lior777 כתב: 18 יוני 2026, 23:03 היום ב 33 דקות נותן 6 נק' עם 25 אחוז ל 2 , 28 אחוז לשלוש ועל הסלים שקיבל על הראש השומר הגדול עדיף לא לדבר. אם זה לא מתחזה לשחקן כדורסל אני לא יודע מה כן.
הראשון שצריך לעוף. בעצם מוטלי. שיעופו שניהם ביחד
lior777
הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
קיבל.ה  264 לייקים

פומפה כתב: 18 יוני 2026, 23:05
lior777 כתב: 18 יוני 2026, 23:03 היום ב 33 דקות נותן 6 נק' עם 25 אחוז ל 2 , 28 אחוז לשלוש ועל הסלים שקיבל על הראש השומר הגדול עדיף לא לדבר. אם זה לא מתחזה לשחקן כדורסל אני לא יודע מה כן.
הראשון שצריך לעוף. בעצם מוטלי. שיעופו שניהם ביחד
הוא לא יעוף מפה, כבר קיבל חוזה שמן לעונה הבאה ולא אתפלא אם ישאר פה גם אחרי הקריירה.. כנראה ינאי חבר טוב שלו אחרת אין הסבר איך האפס הזה משחק כל כך הרבה.
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  2062 לייקים

אחלה איש אבל הוא לא 4... אנחנו משלמים על הבניה העקןמה של הסגל.
אם הוא ב 3 על בריסט / רימן אתה מנצח
feigenbaum99
הצטרף: 01 פברואר 2021, 23:14
קיבל.ה  293 לייקים

סמל הבינוניות... לא יאומן איך האריכו ושדרגו לו חוזה.
שחקן שבמקרה הטוב יכול לעלות מקצה הספסל ולתת כמה דקות הגנה טובה על שחקנים מאוד מסויימים.
הוא לא צריך להיות בחמישיית הזרים שלנו בליגה בחיים - גם לא בתקופת הטרום עופר.
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:06 אחלה איש אבל הוא לא 4... אנחנו משלמים על הבניה העקןמה של הסגל.
אם הוא ב 3 על בריסט / רימן אתה מנצח
אני באמת באמת לא מבין איך אפשר להגיד אחלה איש.
מה אחלה בו?
הוא נון פקטור בהתקפה, מחטיא בלי סוף שלשות חופשיות שזה הדבר היחיד שהוא אמור לדעת לעשות בהתקפה, לא יודע לשמור גארדים בטח לא כאלה זריזים, מסתבך בעבירות, לא יכול לשמור סנטרים, במה הוא כן מועיל?
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  2062 לייקים

הפורטה שלו זה לא ההתקפה אבל הוא כן שם שלשות.
הוא גוף גדול שמקשה על הריבאונד (כשהןא שומר על קשת השלוש את הגארד של היריב זה פחות משמעותי).

הוא ממש לא הבעיה שלך, אלא הסגל העקום.
הוא 3 שכמעט ולא משחק כ 3, אלא בעיקר 4, כי מלבד תומר פצוע אין לך כזה.
ואז פלטין שהוא 2 עם גוף של 1 משחק 3... כי עוז שהוא ה 3 הנוסף שלך בסגל גם מתנייד בין עמדות.

בגדול עלית היום לשחק דרבי שבעמדות 3-4 יש לך רק 2.5 שחקנים.
איש - עוז - תומר

מכבי עם
בריסט - הורד - ריימן וגם סורקין הוט הרבה יותר 4 ממב שיש לך להציע עם הכשירות של תומר.

שם הם לקחו את המשחק ושם הם יקחו את הסידרה.
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2748 לייקים

El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:19 הפורטה שלו זה לא ההתקפה אבל הוא כן שם שלשות.
הוא גוף גדול שמקשה על הריבאונד (כשהןא שומר על קשת השלוש את הגארד של היריב זה פחות משמעותי).

הוא ממש לא הבעיה שלך, אלא הסגל העקום.
הוא 3 שכמעט ולא משחק כ 3, אלא בעיקר 4, כי מלבד תומר פצוע אין לך כזה.
ואז פלטין שהוא 2 עם גוף של 1 משחק 3... כי עוז שהוא ה 3 הנוסף שלך בסגל גם מתנייד בין עמדות.

בגדול עלית היום לשחק דרבי שבעמדות 3-4 יש לך רק 2.5 שחקנים.
איש - עוז - תומר

מכבי עם
בריסט - הורד - ריימן וגם סורקין הוט הרבה יותר 4 ממב שיש לך להציע עם הכשירות של תומר.

שם הם לקחו את המשחק ושם הם יקחו את הסידרה.
היינו משאירים את ברונו במקומו או מביאים את ליילס במקומו והיינו רואים ישועות. להזכירך במשחק 3 נגד ריאל פתאום עם אדוארדס נראינו קבוצה מאוזנת. הוא לא 4 לא יהיה 4 בחיים. הוא שחקן חביב ליורוקאפ וזהו
lior777
הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
קיבל.ה  264 לייקים

El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:19 הפורטה שלו זה לא ההתקפה אבל הוא כן שם שלשות.
הוא גוף גדול שמקשה על הריבאונד (כשהןא שומר על קשת השלוש את הגארד של היריב זה פחות משמעותי).

הוא ממש לא הבעיה שלך, אלא הסגל העקום.
הוא 3 שכמעט ולא משחק כ 3, אלא בעיקר 4, כי מלבד תומר פצוע אין לך כזה.
ואז פלטין שהוא 2 עם גוף של 1 משחק 3... כי עוז שהוא ה 3 הנוסף שלך בסגל גם מתנייד בין עמדות.

בגדול עלית היום לשחק דרבי שבעמדות 3-4 יש לך רק 2.5 שחקנים.
איש - עוז - תומר

מכבי עם
בריסט - הורד - ריימן וגם סורקין הוט הרבה יותר 4 ממב שיש לך להציע עם הכשירות של תומר.

שם הם לקחו את המשחק ושם הם יקחו את הסידרה.
מה הוא בדיוק מביא לך בעמדה 3? אין לו שום אלמנט במשחק ההתקפה שיכול לתת לך ברמה סבירה. לא קליעה (תראה את האחוזים המזעזעים שלו שלו באתר היורוליג) לא חדירה לסל, לא משחק פוסט. בהגנה שחקנים בעמדה 3/ גארדים, מפרפרים אותו והרבה יותר מהירים ממנו בגלל הגוף הגדול שלו. היתרון היחידי שלו זה שיש לו גוף גדול שהוא יכול לשים על מספרי 4 גדולים ופה זה נגמר. זה עבד די טוב מול שנגליה נגיד במשחק הראשון נגד ברצלונה, אבל בשביל זה אתה לא חייב להיות שחקן כדורסל..
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  2062 לייקים

Red_man כתב: 18 יוני 2026, 23:24
El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:19 הפורטה שלו זה לא ההתקפה אבל הוא כן שם שלשות.
הוא גוף גדול שמקשה על הריבאונד (כשהןא שומר על קשת השלוש את הגארד של היריב זה פחות משמעותי).

הוא ממש לא הבעיה שלך, אלא הסגל העקום.
הוא 3 שכמעט ולא משחק כ 3, אלא בעיקר 4, כי מלבד תומר פצוע אין לך כזה.
ואז פלטין שהוא 2 עם גוף של 1 משחק 3... כי עוז שהוא ה 3 הנוסף שלך בסגל גם מתנייד בין עמדות.

בגדול עלית היום לשחק דרבי שבעמדות 3-4 יש לך רק 2.5 שחקנים.
איש - עוז - תומר

מכבי עם
בריסט - הורד - ריימן וגם סורקין הוט הרבה יותר 4 ממב שיש לך להציע עם הכשירות של תומר.

שם הם לקחו את המשחק ושם הם יקחו את הסידרה.
היינו משאירים את ברונו במקומו או מביאים את ליילס במקומו והיינו רואים ישועות. להזכירך במשחק 3 נגד ריאל פתאום עם אדוארדס נראינו קבוצה מאוזנת. הוא לא 4 לא יהיה 4 בחיים. הוא שחקן חביב ליורוקאפ וזהו
ברור שאם הייתה מביא 4 שישחק 4 הוא היה נראה יותר טוב כ 4.
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  2062 לייקים

lior777 כתב: 18 יוני 2026, 23:30
El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:19 הפורטה שלו זה לא ההתקפה אבל הוא כן שם שלשות.
הוא גוף גדול שמקשה על הריבאונד (כשהןא שומר על קשת השלוש את הגארד של היריב זה פחות משמעותי).

הוא ממש לא הבעיה שלך, אלא הסגל העקום.
הוא 3 שכמעט ולא משחק כ 3, אלא בעיקר 4, כי מלבד תומר פצוע אין לך כזה.
ואז פלטין שהוא 2 עם גוף של 1 משחק 3... כי עוז שהוא ה 3 הנוסף שלך בסגל גם מתנייד בין עמדות.

בגדול עלית היום לשחק דרבי שבעמדות 3-4 יש לך רק 2.5 שחקנים.
איש - עוז - תומר

מכבי עם
בריסט - הורד - ריימן וגם סורקין הוט הרבה יותר 4 ממב שיש לך להציע עם הכשירות של תומר.

שם הם לקחו את המשחק ושם הם יקחו את הסידרה.
מה הוא בדיוק מביא לך בעמדה 3? אין לו שום אלמנט במשחק ההתקפה שיכול לתת לך ברמה סבירה. לא קליעה (תראה את האחוזים המזעזעים שלו שלו באתר היורוליג) לא חדירה לסל, לא משחק פוסט. בהגנה שחקנים בעמדה 3/ גארדים, מפרפרים אותו והרבה יותר מהירים ממנו בגלל הגוף הגדול שלו. היתרון היחידי שלו זה שיש לו גוף גדול שהוא יכול לשים על מספרי 4 גדולים ופה זה נגמר. זה עבד די טוב מול שנגליה נגיד במשחק הראשון נגד ברצלונה, אבל בשביל זה אתה לא חייב להיות שחקן כדורסל..
הוא 3 גדול שאמור להיות מסוגל להתמודד עם בריסט / ריימן גם ברבאונד
בתחילת המשחק כשהוא שיחק כ 3 הלך לא רע אבל רוב המשחק הוא מתפקד כ 4
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2748 לייקים

El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:36
Red_man כתב: 18 יוני 2026, 23:24
El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:19 הפורטה שלו זה לא ההתקפה אבל הוא כן שם שלשות.
הוא גוף גדול שמקשה על הריבאונד (כשהןא שומר על קשת השלוש את הגארד של היריב זה פחות משמעותי).

הוא ממש לא הבעיה שלך, אלא הסגל העקום.
הוא 3 שכמעט ולא משחק כ 3, אלא בעיקר 4, כי מלבד תומר פצוע אין לך כזה.
ואז פלטין שהוא 2 עם גוף של 1 משחק 3... כי עוז שהוא ה 3 הנוסף שלך בסגל גם מתנייד בין עמדות.

בגדול עלית היום לשחק דרבי שבעמדות 3-4 יש לך רק 2.5 שחקנים.
איש - עוז - תומר

מכבי עם
בריסט - הורד - ריימן וגם סורקין הוט הרבה יותר 4 ממב שיש לך להציע עם הכשירות של תומר.

שם הם לקחו את המשחק ושם הם יקחו את הסידרה.
היינו משאירים את ברונו במקומו או מביאים את ליילס במקומו והיינו רואים ישועות. להזכירך במשחק 3 נגד ריאל פתאום עם אדוארדס נראינו קבוצה מאוזנת. הוא לא 4 לא יהיה 4 בחיים. הוא שחקן חביב ליורוקאפ וזהו
ברור שאם הייתה מביא 4 שישחק 4 הוא היה נראה יותר טוב כ 4.
הביאו אותו בשביל להתמודד עם קולסון. מאז קולסון לא במכבי ואנחנו תקועים עם הגרסה המשונמכת שלו שנתיים
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  2062 לייקים

Red_man כתב: 18 יוני 2026, 23:39
El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:36
Red_man כתב: 18 יוני 2026, 23:24

היינו משאירים את ברונו במקומו או מביאים את ליילס במקומו והיינו רואים ישועות. להזכירך במשחק 3 נגד ריאל פתאום עם אדוארדס נראינו קבוצה מאוזנת. הוא לא 4 לא יהיה 4 בחיים. הוא שחקן חביב ליורוקאפ וזהו
ברור שאם הייתה מביא 4 שישחק 4 הוא היה נראה יותר טוב כ 4.
הביאו אותו בשביל להתמודד עם קולסון. מאז קולסון לא במכבי ואנחנו תקועים עם הגרסה המשונמכת שלו שנתיים
עם קולסון כ 3 או בהרכבים של 4 נמוך לא בשביל לשמור כל המשחק על הגארד היריב.

הוא אמור לתת לך את מה שריימן נותן במכבי +
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2748 לייקים

El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:40
Red_man כתב: 18 יוני 2026, 23:39
El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:36

ברור שאם הייתה מביא 4 שישחק 4 הוא היה נראה יותר טוב כ 4.
הביאו אותו בשביל להתמודד עם קולסון. מאז קולסון לא במכבי ואנחנו תקועים עם הגרסה המשונמכת שלו שנתיים
עם קולסון כ 3 או בהרכבים של 4 נמוך לא בשביל לשמור כל המשחק על הגארד היריב.

הוא אמור לתת לך את מה שריימן נותן במכבי +
כן רק שריימן מחליף ואצלנו הוא פותח.
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  2062 לייקים

Red_man כתב: 18 יוני 2026, 23:42
El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:40
Red_man כתב: 18 יוני 2026, 23:39

הביאו אותו בשביל להתמודד עם קולסון. מאז קולסון לא במכבי ואנחנו תקועים עם הגרסה המשונמכת שלו שנתיים
עם קולסון כ 3 או בהרכבים של 4 נמוך לא בשביל לשמור כל המשחק על הגארד היריב.

הוא אמור לתת לך את מה שריימן נותן במכבי +
כן רק שריימן מחליף ואצלנו הוא פותח.
כי מה שיש לך בסגל בעמדות 3-4 זה הוא, בלייזר ותומר.
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2748 לייקים

El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:42
Red_man כתב: 18 יוני 2026, 23:42
El dudernio כתב: 18 יוני 2026, 23:40

עם קולסון כ 3 או בהרכבים של 4 נמוך לא בשביל לשמור כל המשחק על הגארד היריב.

הוא אמור לתת לך את מה שריימן נותן במכבי +
כן רק שריימן מחליף ואצלנו הוא פותח.
כי מה שיש לך בסגל בעמדות 3-4 זה הוא, בלייזר ותומר.
מעדיף את בלייזר לפניו מול הורד. לא יכול לראות את הכבדות הזאת. הבן אדם אומן בלקבל שלשות מכריעות על הראש
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2253 לייקים

בלייזר גם היום היה טוב ממנו.
אף קבוצה בליגה לא לוקחת אותו כזר, גם לא הפועל העמק
Money
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
קיבל.ה  1184 לייקים

הוא לא תורם נקודות, לא ריבאונד, לא אסיסטים ולא הגנה
אז למה הוא תופס מקום של זר?
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2924 לייקים

ריימן עלק, גם הבבון הג'ינגי הזה יותר כדורסלן ממנו.
כמה בריסט של מכבי מרוויח? הוא עולה על איש בכל דבר אפשרי חוץ מהקו שיער.
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

Money כתב: 19 יוני 2026, 00:09 הוא לא תורם נקודות, לא ריבאונד, לא אסיסטים ולא הגנה
אז למה הוא תופס מקום של זר?
כי הוא מחייך יפה על הספסל וכי הוא הגלו גאי
purvis short
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 13:49
קיבל.ה  282 לייקים

גלו גאי? שימו עליו דבק, תדביקו אותו לכיסא במטוס והביתה. אוברייטד. לא ברמה. שחקן שאסור שיישאר פה שניה אחרי שהעונה נגמרת.
Money
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
קיבל.ה  1184 לייקים

purvis short כתב: 19 יוני 2026, 00:42 גלו גאי? שימו עליו דבק, תדביקו אותו לכיסא במטוס והביתה. אוברייטד. לא ברמה. שחקן שאסור שיישאר פה שניה אחרי שהעונה נגמרת.
אוברייטד? אני חושב שמלבד 2 משחקים אני מעולם לא שמעתי מישהו שתופס ממנו
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

Money כתב: 19 יוני 2026, 01:06
purvis short כתב: 19 יוני 2026, 00:42 גלו גאי? שימו עליו דבק, תדביקו אותו לכיסא במטוס והביתה. אוברייטד. לא ברמה. שחקן שאסור שיישאר פה שניה אחרי שהעונה נגמרת.
אוברייטד? אני חושב שמלבד 2 משחקים אני מעולם לא שמעתי מישהו שתופס ממנו
יש לך פה בפורום לא מעט כאלה לתדהמתי
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2253 לייקים

שחקן ההגנה המטורף.
כל סמרטוט במכבי עושה עליו סל. סורקין נתן לו שלשה בפנים דקה לסוף.
גם אם היה עולה עמי ביטון היה חוגג עליו.
ג'ף אלן היה טוב ממנו
Davidcito
הצטרף: 27 ינואר 2026, 04:02
קיבל.ה  42 לייקים

פומפה כתב: 19 יוני 2026, 01:11
Money כתב: 19 יוני 2026, 01:06
purvis short כתב: 19 יוני 2026, 00:42 גלו גאי? שימו עליו דבק, תדביקו אותו לכיסא במטוס והביתה. אוברייטד. לא ברמה. שחקן שאסור שיישאר פה שניה אחרי שהעונה נגמרת.
אוברייטד? אני חושב שמלבד 2 משחקים אני מעולם לא שמעתי מישהו שתופס ממנו
יש לך פה בפורום לא מעט כאלה לתדהמתי
אולי נצליח להשחיל אותו לירושלים שנה הבאה. לא זריקה, לא הגנה. קצת גוף וזהו
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

Davidcito כתב: 19 יוני 2026, 01:49
פומפה כתב: 19 יוני 2026, 01:11
Money כתב: 19 יוני 2026, 01:06

אוברייטד? אני חושב שמלבד 2 משחקים אני מעולם לא שמעתי מישהו שתופס ממנו
יש לך פה בפורום לא מעט כאלה לתדהמתי
אולי נצליח להשחיל אותו לירושלים שנה הבאה. לא זריקה, לא הגנה. קצת גוף וזהו
הלוואי אבל הם לא עיוורים לצערי
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

אם הוא נשאר זר דומיננטי ולא זר לקצה קצהו של הספסל בתור ה'דבק הקבוצתי' העונה הבאה מיותרת
purvis short
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 13:49
קיבל.ה  282 לייקים

הוא לא צריך להישאר גם בקצה הספסל. למה לבזבז מקום של זר עליו? אני רושם את בלייזר לכל משחק יורוליג לפניו.
הביתה.
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

הוא חתום אז הוא נשאר, קשה לראות את זה משתנה. לפחות שיהיה הזר ה10/11 למקרי חירום בלבד.
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2253 לייקים

כמו שאמרתי תמיד
הוא לא 4 בשום צורה, ו-3 חלש מאוד.
עם אדוארדס במקומו אנחנו במקום אחר בסדרה הזאת, אולי מובילים.
הוא גם מגוון ממנו בהכל.
איש זה אחד שלא מסוגל לעשות סל על ג'ונדי בפוסט אפ. מביך
purvis short
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 13:49
קיבל.ה  282 לייקים

joshsoos כתב: 19 יוני 2026, 07:56 הוא חתום אז הוא נשאר, קשה לראות את זה משתנה. לפחות שיהיה הזר ה10/11 למקרי חירום בלבד.
אז שיתירו את החוזה ויטיסו אותו מפה. הרי אם הוא יישאר גם ירשמו אותו לליגה. יש לך ספק?
הביתה. לא רוצה לראות אותו יותר פה.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2924 לייקים

joshsoos כתב: 19 יוני 2026, 07:56 הוא חתום אז הוא נשאר, קשה לראות את זה משתנה. לפחות שיהיה הזר ה10/11 למקרי חירום בלבד.
זר 10/11 לא מקבל מעל מיליון דולר לעונה. הוא כאן כדי להישאר ולהמשיך להסריח את הפרקט לצערי.
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

purvis short כתב: 19 יוני 2026, 08:00
joshsoos כתב: 19 יוני 2026, 07:56 הוא חתום אז הוא נשאר, קשה לראות את זה משתנה. לפחות שיהיה הזר ה10/11 למקרי חירום בלבד.
אז שיתירו את החוזה ויטיסו אותו מפה. הרי אם הוא יישאר גם ירשמו אותו לליגה. יש לך ספק?
הביתה. לא רוצה לראות אותו יותר פה.
אין לנו ויכוח, פשוט לא רואה את זה קורה
shaharot
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
קיבל.ה  1414 לייקים

אני בדעה שהוא לא צריך להמשיך עונה הבאה גם לא כזר 9/10/11 כי בסוף נמצא אותו איכשהו 30 דקות במשחק מכריע..
אבל היום הוא נתן סוף סוף תפוקה הגנתית + התקפית
3 מ3 משדה ו2 מ3 משלוש .
לא מצפה ממנו ל20 נקודות, אבל שיקלע את הזריקות החופשיות ושיתן איזה 10 נקודות גם משחק הבא.
קשה יהיה לנצח שאף זר לא מגרד דו ספרתי חוץ ממיציץ ואודיאסי
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3922 לייקים

משחק ראשון בסדרה שיש לנו הגנה, וזה כמעט הכל עליו.
סמל אישי של משתמש
Brilliant
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
קיבל.ה  467 לייקים

מילפורד כתב: 22 יוני 2026, 00:20 משחק ראשון בסדרה שיש לנו הגנה, וזה כמעט הכל עליו.
וקוק. וגם במשחק שעבר הוא נתן הגנה מצויינת, בעיקר בהתחלה.
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2253 לייקים

קוק מכניס מוד הגנתי חזק.
חייב לשחק בשלישי
שליחת תגובה