יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8897 לייקים

LintonTownes כתב: 21 יוני 2026, 23:43
פרימו לוי כתב: 21 יוני 2026, 23:23
הוקיץ' כתב: 21 יוני 2026, 23:20
בדיוק!
הבן אדם יושב ומקבל כסף מערוץ בבעלות אחת הקבוצות ואז מרצה לנו על קלאסה. איך הוא לא מתבייש?
וזה אחרי שידור שלם שלא לומר סדרה שלמה שלא לומר כבר איזה שלוש שנים שכל פעם שהוא מפרשן דרבי הוא נשמע כמו אוהד מכבי פר אקסלנס, כאילו הוא משדר אותם ביורוליג. לא משפריץ כמו גיל ברק אבל תמיד ידגיש טעויות שיפוט לטובתנו ויקטין אותן כשהן לרעתנו, תמיד יסביר מה מכבי ועודד והחברה צריכים לעשות, תמיד הנקודת מבט היא של מכבי נגד איזה קבוצה לא מעניינת מפולין או משהו.
כלב גדול
כמו שאמר פיני גרשון אחרי משחק 2 וצדק, יש להפועל (לנו) רגשי נחיתות קשים בכל מה שקשור לשופטים וגם בכל מה שקשור להתנהלות מול התקשורת, אז אם רוצים לקחת אליפות ולנצח את מכבי, גם אנחנו האוהדים צריכים להתקדם, להפסיק להתבכיין ולהתמסכן כל הזמן, להתנהג באלגנטיות, עם קלאס, ולא להתרגש מכל שטות שאומרים בערוץ הספורט. עופר שלח הוא בטוח לא ״כלב גדול״. הבנאדם גאון (כמה אנשים פה בפורום קראו את יוליסס, שלא לדבר על תרגמו אותו מאנגלית?)
כן, פיני גרשון לא המציא את זה. מכביסטים אומרים את זה לאנשי הפועל כבר 50 שנה פחות יותר. הם אשכרה אומרים את הדברים האלה מילה במילה בסדרה התיעודית "האגרוף". אז מה אם ארואסטי תקף את לארגי כדי ששניהם יורחקו ולא יהיה להפועל סיכוי לקחת אליפות? תילחמו למרות זאת, אל תתבכיינו. כנ"ל לגבי האגרוף המדובר של מרסר לתומר, הכספים מרשות השידור במשך עשרות שנים, המתנות לשופטים, השריון ביורוליג, שמעון מזרחי סגן יו"ר איגוד הכדורסל, רקנאטי הבעלים של ערוץ הספורט וכו' וכו'. זה אפילו לא כזה יצירתי, אוכלוסיות פריבילגיות אומרות את זה לאוכלוסיות מוחלשות בכל העולם. אז מה אם כל התנאים נגדכם? פשוט תעבדו קשה ותנצחו את המערכת (מה שהם כמובן מעולם לא נאלצו לעשות). הנה תראו, יש אחד ממיליון שהצליח אז גם את יכולים. למען הסר ספק, התשובה הראויה היא: לכו זדיינו.
אבל נחמד שאתה משפרר אותם. זה באמת היה חסר לנו.
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2067 לייקים

בול
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
שליחת תגובה