דף 16 מתוך 16

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:20
על ידי הוקיץ'
גביזון כתב: 21 יוני 2026, 23:17
LintonTownes כתב:
גביזון כתב: 21 יוני 2026, 23:05 עופר שלח: גם נצחונות לא קונים קלאסה.
יא בן אלף אבל בנק לשופטים קונה משחקים

Sent from my 22101320G using Tapatalk
מה שנכון נכון. תגידו על עופר (ינאי) מה שאתם רוצים, קלאסה אין לו
בשם הממלכתית וה"קלאסה" בתחת שלי הגיעו 50 שנות ציוווי למכבי. עופר שלח מקבל כסף מגוף בבעלות מכבי תל אביב. לא חייבים כלום לערוץ רקנטי, מי שרוצה להמשיך למצוץ לערוץ בבעלות מכבי שימשיך עם ממלכתיות.

Sent from my 22101320G using Tapatalk
בדיוק!
הבן אדם יושב ומקבל כסף מערוץ בבעלות אחת הקבוצות ואז מרצה לנו על קלאסה. איך הוא לא מתבייש?

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:20
על ידי Xavi
צריך להודות, ניצחנו הרבה בגלל זריקות משוגעות של מיציץ
בלי התאמות זה לא יספיק לשלישי

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:22
על ידי הוקיץ'
feigenbaum99 כתב: 21 יוני 2026, 23:17 מיציץ' במשחק ענק. באנו באנרגיות מתאימות ושמרנו עליהן ברוב המשחק.
לצערי אי אפשר לבנות שוב על יום כזה של מיציץ' ועל יום קליעה כזה חלש של מכבי.
אני מקווה שאוטורו כשיר ושירשמו אותו במקום מוטלי.
זה לא שאנחנו היינו ביום גדול במיוחד מלבד ואסה. ים היה מחריד.
אבל כן, חייבים את אוטורו ובעיקר חייבים את האנרגיות האלו.

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:22
על ידי ramig76
שתהיה צואה למכבי

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:23
על ידי פרימו לוי
הוקיץ' כתב: 21 יוני 2026, 23:20
גביזון כתב: 21 יוני 2026, 23:17
LintonTownes כתב:
מה שנכון נכון. תגידו על עופר (ינאי) מה שאתם רוצים, קלאסה אין לו
בשם הממלכתית וה"קלאסה" בתחת שלי הגיעו 50 שנות ציוווי למכבי. עופר שלח מקבל כסף מגוף בבעלות מכבי תל אביב. לא חייבים כלום לערוץ רקנטי, מי שרוצה להמשיך למצוץ לערוץ בבעלות מכבי שימשיך עם ממלכתיות.

Sent from my 22101320G using Tapatalk
בדיוק!
הבן אדם יושב ומקבל כסף מערוץ בבעלות אחת הקבוצות ואז מרצה לנו על קלאסה. איך הוא לא מתבייש?
וזה אחרי שידור שלם שלא לומר סדרה שלמה שלא לומר כבר איזה שלוש שנים שכל פעם שהוא מפרשן דרבי הוא נשמע כמו אוהד מכבי פר אקסלנס, כאילו הוא משדר אותם ביורוליג. לא משפריץ כמו גיל ברק אבל תמיד ידגיש טעויות שיפוט לטובתנו ויקטין אותן כשהן לרעתנו, תמיד יסביר מה מכבי ועודד והחברה צריכים לעשות, תמיד הנקודת מבט היא של מכבי נגד איזה קבוצה לא מעניינת מפולין או משהו.
כלב גדול

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:27
על ידי רק הפועל
הוקיץ' כתב: 21 יוני 2026, 23:22
feigenbaum99 כתב: 21 יוני 2026, 23:17 מיציץ' במשחק ענק. באנו באנרגיות מתאימות ושמרנו עליהן ברוב המשחק.
לצערי אי אפשר לבנות שוב על יום כזה של מיציץ' ועל יום קליעה כזה חלש של מכבי.
אני מקווה שאוטורו כשיר ושירשמו אותו במקום מוטלי.
זה לא שאנחנו היינו ביום גדול במיוחד מלבד ואסה. ים היה מחריד.
אבל כן, חייבים את אוטורו ובעיקר חייבים את האנרגיות האלו.
קצת מלחיץ.לחשוב שללא יום גדול כזה של מיציץ.אנחנו כנראה מפסידים את זה במשחק חלש של מכבי, מצד שני מיציץ הוא שחקן גדול ואין לי ספק שהוא יכול לספק גם במשחק הבא יכולת קרובה למה שהציג היום (גם אם לא בדיוק באותה רמה )

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:28
על ידי בונדר
הוקיץ' כתב: 21 יוני 2026, 23:20
גביזון כתב: 21 יוני 2026, 23:17
LintonTownes כתב:
מה שנכון נכון. תגידו על עופר (ינאי) מה שאתם רוצים, קלאסה אין לו
בשם הממלכתית וה"קלאסה" בתחת שלי הגיעו 50 שנות ציוווי למכבי. עופר שלח מקבל כסף מגוף בבעלות מכבי תל אביב. לא חייבים כלום לערוץ רקנטי, מי שרוצה להמשיך למצוץ לערוץ בבעלות מכבי שימשיך עם ממלכתיות.

Sent from my 22101320G using Tapatalk
בדיוק!
הבן אדם יושב ומקבל כסף מערוץ בבעלות אחת הקבוצות ואז מרצה לנו על קלאסה. איך הוא לא מתבייש?
לא בטוח שאני רוצה לדעת, אבל מה ינאי עשה היום?

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:29
על ידי גביזון
בונדר כתב:
הוקיץ' כתב: 21 יוני 2026, 23:20
גביזון כתב: 21 יוני 2026, 23:17 בשם הממלכתית וה"קלאסה" בתחת שלי הגיעו 50 שנות ציוווי למכבי. עופר שלח מקבל כסף מגוף בבעלות מכבי תל אביב. לא חייבים כלום לערוץ רקנטי, מי שרוצה להמשיך למצוץ לערוץ בבעלות מכבי שימשיך עם ממלכתיות.

Sent from my 22101320G using Tapatalk
בדיוק!
הבן אדם יושב ומקבל כסף מערוץ בבעלות אחת הקבוצות ואז מרצה לנו על קלאסה. איך הוא לא מתבייש?
לא בטוח שאני רוצה לדעת, אבל מה ינאי עשה היום?
אמר לאיטודיס להפסיק את הראיון בסיום המשחק עם מיס פיגי

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:30
על ידי בונדר
גביזון כתב: 21 יוני 2026, 23:29
בונדר כתב:
הוקיץ' כתב: 21 יוני 2026, 23:20
בדיוק!
הבן אדם יושב ומקבל כסף מערוץ בבעלות אחת הקבוצות ואז מרצה לנו על קלאסה. איך הוא לא מתבייש?
לא בטוח שאני רוצה לדעת, אבל מה ינאי עשה היום?
אמר לאיטודיס להפסיק את הראיון בסיום המשחק עם מיס פיגי

Sent from my 22101320G using Tapatalk
לדעתי איטודיס מסתדר איתה לבד

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:32
על ידי Rak-Hapoel
KingAlpaca כתב: 21 יוני 2026, 23:11
Rak-Hapoel כתב: 21 יוני 2026, 23:04 איזה יפה זה כשלוקחים ריבאונדים אה?
הם לקחו 17 ריב התקפה... (אנחנו 5)

אבל ריבאונד זה חלק קטן מהמשחק.
נכון אבל ברגעים המכריעעם סגרנו מעולה.
וזה מה שהכריע

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:33
על ידי רק הפועל
הרבה אופי של הקבוצה היום בדקות הסיום (בעיקר מיציץ) שהם עלו ל4 הפרש ברבע האחרון זה היה נראה דיי גמור

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:37
על ידי Gania23
אולי אני טועה אבל אצלנו יש רק 2 שחקני קלאץ (מדר ומיציץ) שיכולים לתפוס יום ולנצח לנו משחק לעומת זאת אצלהם יש איזה 4 כאלה (קלארק , הורד , לונברג וסורקין)

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:39
על ידי גביזון
Gania23 כתב:אולי אני טועה אבל אצלנו יש רק 2 שחקני קלאץ (מדר ומיציץ) שיכולים לתפוס יום ולנצח לנו משחק לעומת זאת אצלהם יש איזה 4 כאלה (קלארק , הורד , לונברג וסורקין)
איפה בלייקני ואלייז'ה איפה.
לפחות שאוטורו ישחק

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:40
על ידי Gania23
גביזון כתב: 21 יוני 2026, 23:39
Gania23 כתב:אולי אני טועה אבל אצלנו יש רק 2 שחקני קלאץ (מדר ומיציץ) שיכולים לתפוס יום ולנצח לנו משחק לעומת זאת אצלהם יש איזה 4 כאלה (קלארק , הורד , לונברג וסורקין)
איפה בלייקני ואלייז'ה איפה.
לפחות שאוטורו ישחק

Sent from my 22101320G using Tapatalk
בלעדיהם אין לנו באמת יתרון על מכבי , אוטורו במקום מוטלי זה מתבקש מאוד

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:41
על ידי רק הפועל
Gania23 כתב: 21 יוני 2026, 23:37 אולי אני טועה אבל אצלנו יש רק 2 שחקני קלאץ (מדר ומיציץ) שיכולים לתפוס יום ולנצח לנו משחק לעומת זאת אצלהם יש איזה 4 כאלה (קלארק , הורד , לונברג וסורקין)
סורקין כסנטר טוב בהכרח מאודיאסה ? מלבד זה שהוא מדיי פעם קולע שלשות , אפשר להוסיף את טאי נראה לי גם ככזה

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:43
על ידי LintonTownes
פרימו לוי כתב: 21 יוני 2026, 23:23
הוקיץ' כתב: 21 יוני 2026, 23:20
גביזון כתב: 21 יוני 2026, 23:17 בשם הממלכתית וה"קלאסה" בתחת שלי הגיעו 50 שנות ציוווי למכבי. עופר שלח מקבל כסף מגוף בבעלות מכבי תל אביב. לא חייבים כלום לערוץ רקנטי, מי שרוצה להמשיך למצוץ לערוץ בבעלות מכבי שימשיך עם ממלכתיות.

Sent from my 22101320G using Tapatalk
בדיוק!
הבן אדם יושב ומקבל כסף מערוץ בבעלות אחת הקבוצות ואז מרצה לנו על קלאסה. איך הוא לא מתבייש?
וזה אחרי שידור שלם שלא לומר סדרה שלמה שלא לומר כבר איזה שלוש שנים שכל פעם שהוא מפרשן דרבי הוא נשמע כמו אוהד מכבי פר אקסלנס, כאילו הוא משדר אותם ביורוליג. לא משפריץ כמו גיל ברק אבל תמיד ידגיש טעויות שיפוט לטובתנו ויקטין אותן כשהן לרעתנו, תמיד יסביר מה מכבי ועודד והחברה צריכים לעשות, תמיד הנקודת מבט היא של מכבי נגד איזה קבוצה לא מעניינת מפולין או משהו.
כלב גדול
כמו שאמר פיני גרשון אחרי משחק 2 וצדק, יש להפועל (לנו) רגשי נחיתות קשים בכל מה שקשור לשופטים וגם בכל מה שקשור להתנהלות מול התקשורת, אז אם רוצים לקחת אליפות ולנצח את מכבי, גם אנחנו האוהדים צריכים להתקדם, להפסיק להתבכיין ולהתמסכן כל הזמן, להתנהג באלגנטיות, עם קלאס, ולא להתרגש מכל שטות שאומרים בערוץ הספורט. עופר שלח הוא בטוח לא ״כלב גדול״. הבנאדם גאון (כמה אנשים פה בפורום קראו את יוליסס, שלא לדבר על תרגמו אותו מאנגלית?)

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:45
על ידי Niro
LintonTownes כתב: 21 יוני 2026, 23:43
פרימו לוי כתב: 21 יוני 2026, 23:23
הוקיץ' כתב: 21 יוני 2026, 23:20
בדיוק!
הבן אדם יושב ומקבל כסף מערוץ בבעלות אחת הקבוצות ואז מרצה לנו על קלאסה. איך הוא לא מתבייש?
וזה אחרי שידור שלם שלא לומר סדרה שלמה שלא לומר כבר איזה שלוש שנים שכל פעם שהוא מפרשן דרבי הוא נשמע כמו אוהד מכבי פר אקסלנס, כאילו הוא משדר אותם ביורוליג. לא משפריץ כמו גיל ברק אבל תמיד ידגיש טעויות שיפוט לטובתנו ויקטין אותן כשהן לרעתנו, תמיד יסביר מה מכבי ועודד והחברה צריכים לעשות, תמיד הנקודת מבט היא של מכבי נגד איזה קבוצה לא מעניינת מפולין או משהו.
כלב גדול
כמו שאמר פיני גרשון אחרי משחק 2 וצדק, יש להפועל (לנו) רגשי נחיתות קשים בכל מה שקשור לשופטים וגם בכל מה שקשור להתנהלות מול התקשורת, אז אם רוצים לקחת אליפות ולנצח את מכבי, גם אנחנו האוהדים צריכים להתקדם, להפסיק להתבכיין ולהתמסכן כל הזמן, להתנהג באלגנטיות, עם קלאס, ולא להתרגש מכל שטות שאומרים בערוץ הספורט. עופר שלח הוא בטוח לא ״כלב גדול״. הבנאדם גאון (כמה אנשים פה בפורום קראו את יוליסס, שלא לדבר על תרגמו אותו מאנגלית?)
לא מסכים. אם איגוד השופטים הוא עוד איכשהו כביכול "ניטראלי", ערוץ הספורט הוא בבעלות של הבעלים של מכבי ת"א. הם מנהלים מולנו מלחמת תודעה שלא תבייש את ערוץ 14. כל דבר שיכול להציק להם או להזיק להם בחזרה מבורך מאוד.

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:47
על ידי פרימו לוי
LintonTownes כתב: 21 יוני 2026, 23:43
פרימו לוי כתב: 21 יוני 2026, 23:23
הוקיץ' כתב: 21 יוני 2026, 23:20
בדיוק!
הבן אדם יושב ומקבל כסף מערוץ בבעלות אחת הקבוצות ואז מרצה לנו על קלאסה. איך הוא לא מתבייש?
וזה אחרי שידור שלם שלא לומר סדרה שלמה שלא לומר כבר איזה שלוש שנים שכל פעם שהוא מפרשן דרבי הוא נשמע כמו אוהד מכבי פר אקסלנס, כאילו הוא משדר אותם ביורוליג. לא משפריץ כמו גיל ברק אבל תמיד ידגיש טעויות שיפוט לטובתנו ויקטין אותן כשהן לרעתנו, תמיד יסביר מה מכבי ועודד והחברה צריכים לעשות, תמיד הנקודת מבט היא של מכבי נגד איזה קבוצה לא מעניינת מפולין או משהו.
כלב גדול
כמו שאמר פיני גרשון אחרי משחק 2 וצדק, יש להפועל (לנו) רגשי נחיתות קשים בכל מה שקשור לשופטים וגם בכל מה שקשור להתנהלות מול התקשורת, אז אם רוצים לקחת אליפות ולנצח את מכבי, גם אנחנו האוהדים צריכים להתקדם, להפסיק להתבכיין ולהתמסכן כל הזמן, להתנהג באלגנטיות, עם קלאס, ולא להתרגש מכל שטות שאומרים בערוץ הספורט. עופר שלח הוא בטוח לא ״כלב גדול״. הבנאדם גאון (כמה אנשים פה בפורום קראו את יוליסס, שלא לדבר על תרגמו אותו מאנגלית?)
אה זה רגשי נחיתות מדומיינים? אתה אמיתי?
גאון כי הוא תרגם את יוליסס? תרשה לי לגחך

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:48
על ידי Gania23
רק הפועל כתב: 21 יוני 2026, 23:41
Gania23 כתב: 21 יוני 2026, 23:37 אולי אני טועה אבל אצלנו יש רק 2 שחקני קלאץ (מדר ומיציץ) שיכולים לתפוס יום ולנצח לנו משחק לעומת זאת אצלהם יש איזה 4 כאלה (קלארק , הורד , לונברג וסורקין)
סורקין כסנטר טוב בהכרח מאודיאסה ? מלבד זה שהוא מדיי פעם קולע שלשות , אפשר להוסיף את טאי נראה לי גם ככזה
לא נראה לי שיש מישהו שחושב שאודיאסי יותר טוב מסורקין

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:49
על ידי LintonTownes
Niro כתב: 21 יוני 2026, 23:45
LintonTownes כתב: 21 יוני 2026, 23:43
פרימו לוי כתב: 21 יוני 2026, 23:23
וזה אחרי שידור שלם שלא לומר סדרה שלמה שלא לומר כבר איזה שלוש שנים שכל פעם שהוא מפרשן דרבי הוא נשמע כמו אוהד מכבי פר אקסלנס, כאילו הוא משדר אותם ביורוליג. לא משפריץ כמו גיל ברק אבל תמיד ידגיש טעויות שיפוט לטובתנו ויקטין אותן כשהן לרעתנו, תמיד יסביר מה מכבי ועודד והחברה צריכים לעשות, תמיד הנקודת מבט היא של מכבי נגד איזה קבוצה לא מעניינת מפולין או משהו.
כלב גדול
כמו שאמר פיני גרשון אחרי משחק 2 וצדק, יש להפועל (לנו) רגשי נחיתות קשים בכל מה שקשור לשופטים וגם בכל מה שקשור להתנהלות מול התקשורת, אז אם רוצים לקחת אליפות ולנצח את מכבי, גם אנחנו האוהדים צריכים להתקדם, להפסיק להתבכיין ולהתמסכן כל הזמן, להתנהג באלגנטיות, עם קלאס, ולא להתרגש מכל שטות שאומרים בערוץ הספורט. עופר שלח הוא בטוח לא ״כלב גדול״. הבנאדם גאון (כמה אנשים פה בפורום קראו את יוליסס, שלא לדבר על תרגמו אותו מאנגלית?)
לא מסכים. אם איגוד השופטים הוא עוד איכשהו כביכול "ניטראלי", ערוץ הספורט הוא בבעלות של הבעלים של מכבי ת"א. הם מנהלים מולנו מלחמת תודעה שלא תבייש את ערוץ 14. כל דבר שיכול להציק להם או להזיק להם בחזרה מבורך מאוד.
נכון, ועדיין, יש גם אנשים ועיתונאים עם אינטגריטי בערוץ הספורט. לא חייבים לרוץ ולהתמסכן על אוטומט כל הזמן. לא נמאס?

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:52
על ידי Nati
כמה סיכסוכים וכמה ליכלוך הצליחה הלא גבוהה להכניס ב2 דקות של דיווח

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:52
על ידי Niro
LintonTownes כתב: 21 יוני 2026, 23:49
Niro כתב: 21 יוני 2026, 23:45
LintonTownes כתב: 21 יוני 2026, 23:43

כמו שאמר פיני גרשון אחרי משחק 2 וצדק, יש להפועל (לנו) רגשי נחיתות קשים בכל מה שקשור לשופטים וגם בכל מה שקשור להתנהלות מול התקשורת, אז אם רוצים לקחת אליפות ולנצח את מכבי, גם אנחנו האוהדים צריכים להתקדם, להפסיק להתבכיין ולהתמסכן כל הזמן, להתנהג באלגנטיות, עם קלאס, ולא להתרגש מכל שטות שאומרים בערוץ הספורט. עופר שלח הוא בטוח לא ״כלב גדול״. הבנאדם גאון (כמה אנשים פה בפורום קראו את יוליסס, שלא לדבר על תרגמו אותו מאנגלית?)
לא מסכים. אם איגוד השופטים הוא עוד איכשהו כביכול "ניטראלי", ערוץ הספורט הוא בבעלות של הבעלים של מכבי ת"א. הם מנהלים מולנו מלחמת תודעה שלא תבייש את ערוץ 14. כל דבר שיכול להציק להם או להזיק להם בחזרה מבורך מאוד.
נכון, ועדיין, יש גם אנשים ועיתונאים עם אינטגריטי בערוץ הספורט. לא חייבים לרוץ ולהתמסכן על אוטומט כל הזמן. לא נמאס?
לי לא. לצד אנשים עם אינטגריטי יש שם גם שונאי הפועל חלאות ששנים משלשלים מהפה נגדנו. להציק להם ולהטריל אותם זו ברכה.

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:52
על ידי גביזון
LintonTownes כתב:
פרימו לוי כתב: 21 יוני 2026, 23:23
הוקיץ' כתב: 21 יוני 2026, 23:20 בדיוק!
הבן אדם יושב ומקבל כסף מערוץ בבעלות אחת הקבוצות ואז מרצה לנו על קלאסה. איך הוא לא מתבייש?
וזה אחרי שידור שלם שלא לומר סדרה שלמה שלא לומר כבר איזה שלוש שנים שכל פעם שהוא מפרשן דרבי הוא נשמע כמו אוהד מכבי פר אקסלנס, כאילו הוא משדר אותם ביורוליג. לא משפריץ כמו גיל ברק אבל תמיד ידגיש טעויות שיפוט לטובתנו ויקטין אותן כשהן לרעתנו, תמיד יסביר מה מכבי ועודד והחברה צריכים לעשות, תמיד הנקודת מבט היא של מכבי נגד איזה קבוצה לא מעניינת מפולין או משהו.
כלב גדול
כמו שאמר פיני גרשון אחרי משחק 2 וצדק, יש להפועל (לנו) רגשי נחיתות קשים בכל מה שקשור לשופטים וגם בכל מה שקשור להתנהלות מול התקשורת, אז אם רוצים לקחת אליפות ולנצח את מכבי, גם אנחנו האוהדים צריכים להתקדם, להפסיק להתבכיין ולהתמסכן כל הזמן, להתנהג באלגנטיות, עם קלאס, ולא להתרגש מכל שטות שאומרים בערוץ הספורט. עופר שלח הוא בטוח לא ״כלב גדול״. הבנאדם גאון (כמה אנשים פה בפורום קראו את יוליסס, שלא לדבר על תרגמו אותו מאנגלית?)
לפני 33 שנים קראתי את כל הספרים של עופר שלח וד"ר ומנחם לס על כדורסל אמריקאי כשהוא היה שווה לצפיה, אין ספק מבין כדורסל גדול.
גם שימון אדם שבנה מערכת כדורסל מפוארת,אז הוא לא כלב?
עופר שלח חלק במכונה משומנת של מכבי דה פקטו, ולא רק שהוא לא מתייחס לזה, הוא נהנה מזה בכל מילה שלו, לאנשיו נמאס מגועל מכבי הביא אותנו עד הלום.
מיס פיגי מדווחת ממש עכשיו בערוץ של עופר שלח ששחקנים לא רוצים שאוטורו ישחק פה עונה הבאה...פכככככככ, זה נראה לך בכלל רציני שהיא מזיינת תמוח קבוע ככה???? מישהו מאמין כבר למעלה שלה? היא פאקינג שופר במערכת מכבי מזיינת תמוח ובנה שאומרים לה בשביל להתפרנס, כמו עופר שלח.



Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:53
על ידי KingAlpaca
LintonTownes כתב: 21 יוני 2026, 23:49
Niro כתב: 21 יוני 2026, 23:45
LintonTownes כתב: 21 יוני 2026, 23:43

כמו שאמר פיני גרשון אחרי משחק 2 וצדק, יש להפועל (לנו) רגשי נחיתות קשים בכל מה שקשור לשופטים וגם בכל מה שקשור להתנהלות מול התקשורת, אז אם רוצים לקחת אליפות ולנצח את מכבי, גם אנחנו האוהדים צריכים להתקדם, להפסיק להתבכיין ולהתמסכן כל הזמן, להתנהג באלגנטיות, עם קלאס, ולא להתרגש מכל שטות שאומרים בערוץ הספורט. עופר שלח הוא בטוח לא ״כלב גדול״. הבנאדם גאון (כמה אנשים פה בפורום קראו את יוליסס, שלא לדבר על תרגמו אותו מאנגלית?)
לא מסכים. אם איגוד השופטים הוא עוד איכשהו כביכול "ניטראלי", ערוץ הספורט הוא בבעלות של הבעלים של מכבי ת"א. הם מנהלים מולנו מלחמת תודעה שלא תבייש את ערוץ 14. כל דבר שיכול להציק להם או להזיק להם בחזרה מבורך מאוד.
נכון, ועדיין, יש גם אנשים ועיתונאים עם אינטגריטי בערוץ הספורט.
באמת שלא הרבה.
בלי קשר להפועל.

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:54
על ידי גביזון
Nati כתב:כמה סיכסוכים וכמה ליכלוך הצליחה הלא גבוהה להכניס ב2 דקות של דיווח
ס
שופר של הגביר הצהוב
כמה קשקושים אלוהים ישמור

Sent from my 22101320G using Tapatalk



Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:54
על ידי LintonTownes
פרימו לוי כתב: 21 יוני 2026, 23:47
LintonTownes כתב: 21 יוני 2026, 23:43
פרימו לוי כתב: 21 יוני 2026, 23:23
וזה אחרי שידור שלם שלא לומר סדרה שלמה שלא לומר כבר איזה שלוש שנים שכל פעם שהוא מפרשן דרבי הוא נשמע כמו אוהד מכבי פר אקסלנס, כאילו הוא משדר אותם ביורוליג. לא משפריץ כמו גיל ברק אבל תמיד ידגיש טעויות שיפוט לטובתנו ויקטין אותן כשהן לרעתנו, תמיד יסביר מה מכבי ועודד והחברה צריכים לעשות, תמיד הנקודת מבט היא של מכבי נגד איזה קבוצה לא מעניינת מפולין או משהו.
כלב גדול
כמו שאמר פיני גרשון אחרי משחק 2 וצדק, יש להפועל (לנו) רגשי נחיתות קשים בכל מה שקשור לשופטים וגם בכל מה שקשור להתנהלות מול התקשורת, אז אם רוצים לקחת אליפות ולנצח את מכבי, גם אנחנו האוהדים צריכים להתקדם, להפסיק להתבכיין ולהתמסכן כל הזמן, להתנהג באלגנטיות, עם קלאס, ולא להתרגש מכל שטות שאומרים בערוץ הספורט. עופר שלח הוא בטוח לא ״כלב גדול״. הבנאדם גאון (כמה אנשים פה בפורום קראו את יוליסס, שלא לדבר על תרגמו אותו מאנגלית?)
אה זה רגשי נחיתות מדומיינים? אתה אמיתי?
גאון כי הוא תרגם את יוליסס? תרשה לי לגחך
זה בעיקר העניין של הגישה שלך/שלנו. אפשר להמשיך להתמסכן ולהתכיין (ואולי גם בצדק, אבל למי איכפת?), ואפשר להתחיל לחשוב כמו ווינרים (שלא מתבכיינים, אלא מנצחים). זו בחירה שלך ושלנו

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:57
על ידי גביזון
"הפסדנו" בגמר מול הרצליה בגלל ספורט, לא בגלל שחיתות של שיפוט.
למה התמסכנו אז כשעופר עוד לא הוכרז

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 23:59
על ידי LintonTownes
גביזון כתב: 21 יוני 2026, 23:57 "הפסדנו" בגמר מול הרצליה בגלל ספורט, לא בגלל שחיתות של שיפוט.
למה התמסכנו אז כשעופר עוד לא הוכרז

Sent from my 22101320G using Tapatalk
זו בדיוק הנקודה. באמת הפסדנו ״בגלל ספורט״, אבל אנחנו לוזרים שרק רוצים להתבכיין ולהתמסכן

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 22 יוני 2026, 00:01
על ידי Niro
מבחינתי שיתרגם את החטא ועונשו לאמהרית, איך זה רלוונטי? הוא שונא הפועל שעובד בערוץ בבעלות של הבעלים של מכבי.

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 22 יוני 2026, 00:05
על ידי LintonTownes
Niro כתב: 22 יוני 2026, 00:01 מבחינתי שיתרגם את החטא ועונשו לאמהרית, איך זה רלוונטי? הוא שונא הפועל שעובד בערוץ בבעלות של הבעלים של מכבי.
זה רלוונטי כי הייתי מצפה מאנשים עם בינה וקצת צניעות לכבד קצת יותר אדם שתירגם את יוליסס לאנגלית, ולא להשטיח אותו לרמה של ״שונא הפועל״. זה פאתטי. עופר שלח אדם חכם ואינטיליגנטי, וגם אם הוא שונא הפועל (והוא לא), זה לא היה מפריע לו לפרשן כדורסל בצורה רצינית ומקצועית. הוא מבין כדורסל חמש דרגות מעל כל מי שכותב פה בפורום, אני מבטיח לך, וגם אוהב כדורסל, ומכבד את המשחק. אז לקרוא לו ״שונא הפועל״ מעיד יותר על הכותב. לדעתי לא ממש איכפת לו מהפועל. איכפת לו מהמשחק

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 22 יוני 2026, 00:09
על ידי גביזון
LintonTownes כתב:
גביזון כתב: 21 יוני 2026, 23:57 "הפסדנו" בגמר מול הרצליה בגלל ספורט, לא בגלל שחיתות של שיפוט.
למה התמסכנו אז כשעופר עוד לא הוכרז

Sent from my 22101320G using Tapatalk
זו בדיוק הנקודה. באמת הפסדנו ״בגלל ספורט״, אבל אנחנו לוזרים שרק רוצים להתבכיין ולהתמסכן
פככככככככ
לגמרי. הפסדנו נגד הרצליה בגמר בגלל ספורט.
ערוץ הספורט לא בבעלות מכבי
אין פה מכונת תעמולה שנבנתה עשרות שנים כולל כרטיסים לשופטים בליגת העל למשחקי יורוליג, קבלת כספי מיסים בסכומים דמיוניים, מראשות השידור, הכל זו המצאה של אוהדי הפועל תל אביב...50 שנות אליפות צהובה קרו ככה;בגלל ספורט.


Sent from my 22101320G using Tapatalk



Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 22 יוני 2026, 00:10
על ידי מילפורד
Niro כתב: 21 יוני 2026, 22:51 אשתו של @מילפורד חייבת לבוא למשחק 4
היא הבינה את זה בשניה שנגמר המשחק.
בכלל יחד עם אורחים שהגיעו מחו״ל לבר מצווה של אחד האחיינים, ליום שלישי יש לי כרגע 8 כרטיסים והיד עוד נטויה

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 22 יוני 2026, 00:11
על ידי מילפורד
shaharot כתב: 21 יוני 2026, 23:03 @מילפורד תעדכן אותנו שאשתך מגיעה למשחק 4
לא מסוגל ללכת לישון עד שאין ממך עדכון חיובי
מגיעה.

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 22 יוני 2026, 00:15
על ידי LintonTownes
גביזון כתב: 22 יוני 2026, 00:09
LintonTownes כתב:
גביזון כתב: 21 יוני 2026, 23:57 "הפסדנו" בגמר מול הרצליה בגלל ספורט, לא בגלל שחיתות של שיפוט.
למה התמסכנו אז כשעופר עוד לא הוכרז

Sent from my 22101320G using Tapatalk
זו בדיוק הנקודה. באמת הפסדנו ״בגלל ספורט״, אבל אנחנו לוזרים שרק רוצים להתבכיין ולהתמסכן
פככככככככ
לגמרי. הפסדנו נגד הרצליה בגמר בגלל ספורט.
ערוץ הספורט לא בבעלות מכבי
אין פה מכונת תעמולה שנבנתה עשרות שנים כולל כרטיסים לשופטים בליגת העל למשחקי יורוליג, קבלת כספי מיסים בסכומים דמיוניים, מראשות השידור, הכל זו המצאה של אוהדי הפועל תל אביב...50 שנות אליפות צהובה קרו ככה;בגלל ספורט.


Sent from my 22101320G using Tapatalk
הכל נכון ואין על זה וויכוח, אבל השאלה היא האם אתה רוצה להמשיך להתמסכן ולהפסיד, או להפסיק להתמסכן ולנצח

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 22 יוני 2026, 00:21
על ידי פרימו לוי
LintonTownes כתב: 22 יוני 2026, 00:15
גביזון כתב: 22 יוני 2026, 00:09
LintonTownes כתב:
זו בדיוק הנקודה. באמת הפסדנו ״בגלל ספורט״, אבל אנחנו לוזרים שרק רוצים להתבכיין ולהתמסכן
פככככככככ
לגמרי. הפסדנו נגד הרצליה בגמר בגלל ספורט.
ערוץ הספורט לא בבעלות מכבי
אין פה מכונת תעמולה שנבנתה עשרות שנים כולל כרטיסים לשופטים בליגת העל למשחקי יורוליג, קבלת כספי מיסים בסכומים דמיוניים, מראשות השידור, הכל זו המצאה של אוהדי הפועל תל אביב...50 שנות אליפות צהובה קרו ככה;בגלל ספורט.


Sent from my 22101320G using Tapatalk
הכל נכון ואין על זה וויכוח, אבל השאלה היא האם אתה רוצה להמשיך להתמסכן ולהפסיד, או להפסיק להתמסכן ולנצח
אם תתאמץ בטוח תמצא איזשהו ספר של מלקולם גולדוול שמספר על מחקרים שמראים שאנשים שנוטים לחשיבה בינארית מתאפיינים באינטיליגנציה נמוכה או משהו. אולי אפילו זה ספר שעופר שלח תרגם

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 22 יוני 2026, 00:23
על ידי סומך
LintonTownes כתב: 22 יוני 2026, 00:15
גביזון כתב: 22 יוני 2026, 00:09
LintonTownes כתב:
זו בדיוק הנקודה. באמת הפסדנו ״בגלל ספורט״, אבל אנחנו לוזרים שרק רוצים להתבכיין ולהתמסכן
פככככככככ
לגמרי. הפסדנו נגד הרצליה בגמר בגלל ספורט.
ערוץ הספורט לא בבעלות מכבי
אין פה מכונת תעמולה שנבנתה עשרות שנים כולל כרטיסים לשופטים בליגת העל למשחקי יורוליג, קבלת כספי מיסים בסכומים דמיוניים, מראשות השידור, הכל זו המצאה של אוהדי הפועל תל אביב...50 שנות אליפות צהובה קרו ככה;בגלל ספורט.


Sent from my 22101320G using Tapatalk
הכל נכון ואין על זה וויכוח, אבל השאלה היא האם אתה רוצה להמשיך להתמסכן ולהפסיד, או להפסיק להתמסכן ולנצח
פחחחחחחחחחחח
אתה קואוצ'ר במקרה? זה דמות של אסי כהן או משהו?

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 22 יוני 2026, 01:14
על ידי teknoboy
קצת אוף טופיק, אבל הייתי חייב:
עופר שלח **לא** תרגם את יוליסס לעברית.
יש רק תרגום אחד, של יעל רנן.
בדקתי וגיליתי שהוא כן כתב עם עוד מישהו ספר על יוליסס, מין פרשנות או ספר שמלווה את הקריאה בספר עצמו.

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 22 יוני 2026, 02:33
על ידי LintonTownes
סומך כתב: 22 יוני 2026, 00:23
LintonTownes כתב: 22 יוני 2026, 00:15
גביזון כתב: 22 יוני 2026, 00:09 פככככככככ
לגמרי. הפסדנו נגד הרצליה בגמר בגלל ספורט.
ערוץ הספורט לא בבעלות מכבי
אין פה מכונת תעמולה שנבנתה עשרות שנים כולל כרטיסים לשופטים בליגת העל למשחקי יורוליג, קבלת כספי מיסים בסכומים דמיוניים, מראשות השידור, הכל זו המצאה של אוהדי הפועל תל אביב...50 שנות אליפות צהובה קרו ככה;בגלל ספורט.


Sent from my 22101320G using Tapatalk
הכל נכון ואין על זה וויכוח, אבל השאלה היא האם אתה רוצה להמשיך להתמסכן ולהפסיד, או להפסיק להתמסכן ולנצח
פחחחחחחחחחחח
אתה קואוצ'ר במקרה? זה דמות של אסי כהן או משהו?
אם אתה חושב שההפסדים למכבי 50 שנה ברציפות זה עניין מקרי ואין לו שום קשר לגישה הלוזרית והבכיינית שלנו, אז לדעתי אתה טועה. אם אתה שואל אותי אין לי בעייה להמשיך להיות לוזר, להתמסכן ולהמשיך להפסיד גם עוד 50 שנה אבל מה הקטע גם לבוא עם הכסף הגדול, גם לחשוב בענק ובה בעת וגם להמשיך להתבכיין ולהתמסכן? אם כבר משנים גישה אז למה לא באמת לשנות גישה

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 22 יוני 2026, 02:35
על ידי LintonTownes
teknoboy כתב: 22 יוני 2026, 01:14 קצת אוף טופיק, אבל הייתי חייב:
עופר שלח **לא** תרגם את יוליסס לעברית.
יש רק תרגום אחד, של יעל רנן.
בדקתי וגיליתי שהוא כן כתב עם עוד מישהו ספר על יוליסס, מין פרשנות או ספר שמלווה את הקריאה בספר עצמו.
צודק, והוא נכתב ביחד עם אבא שלו, חזי. בוא נאמר כך: פרשנות על יוליסס זה גם מכובד מאוד

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 22 יוני 2026, 03:00
על ידי its-sick
Gania23 כתב: 21 יוני 2026, 23:48
רק הפועל כתב: 21 יוני 2026, 23:41
Gania23 כתב: 21 יוני 2026, 23:37 אולי אני טועה אבל אצלנו יש רק 2 שחקני קלאץ (מדר ומיציץ) שיכולים לתפוס יום ולנצח לנו משחק לעומת זאת אצלהם יש איזה 4 כאלה (קלארק , הורד , לונברג וסורקין)
סורקין כסנטר טוב בהכרח מאודיאסה ? מלבד זה שהוא מדיי פעם קולע שלשות , אפשר להוסיף את טאי נראה לי גם ככזה
לא נראה לי שיש מישהו שחושב שאודיאסי יותר טוב מסורקין
אני בהחלט חושב שהוא יותר טוב בהגנה, וכמובן פחות בהתקפה. לא מדדתי את הנט רייטינג שלהם כמו שמודדים ב NBA אבל לא הייתי מתפלא מכל תוצאה בהשוואה ביניהם.