דף 137 מתוך 137
Re: אין דבר יותר שנוא ממ*בי תא
נשלח: 22 יוני 2026, 08:41
על ידי רק הפועל
הסל הראשון שלהם פלוס עבירה במשחק 2 זה משהו מרתיח , הייתה שם עבירת תוקף שלהם וזה יכל ללכת לכיוון של 16-0 בפתיחה , כמובן שזה עליינו איבוד היתרון הזה בלי קשר אבל זה יכל לשנות לגמריי את התמונה לדעתי
Re: אין דבר יותר שנוא ממ*בי תא
נשלח: 22 יוני 2026, 08:49
על ידי בעל(ת) האוב
ranjef כתב: ↑22 יוני 2026, 01:21
ארז שדה כתב:תתקעו את המטאטא אתם יודעים איפה
הם כבר הזמינו מקום ל-206
שיאכלו שם חומוס מקולקל הלוואי
העניין הוא שגם אם החומוס יהיה מקולקל לא חושב שתהיה לזה כל כך השפעה, כי זה בטח יהיה משהו בגודל של אימוג'י בווטסאפ (ועוד כזה כשאתה משלב אותו ביחד עם טקסט מילולי, לא כשהוא הודעה בפני עצמה).