אין דבר יותר שנוא ממ*בי תא

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3196 לייקים

הסל הראשון שלהם פלוס עבירה במשחק 2 זה משהו מרתיח , הייתה שם עבירת תוקף שלהם וזה יכל ללכת לכיוון של 16-0 בפתיחה , כמובן שזה עליינו איבוד היתרון הזה בלי קשר אבל זה יכל לשנות לגמריי את התמונה לדעתי
סמל אישי של משתמש
בעל(ת) האוב
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
קיבל.ה  298 לייקים

ranjef כתב: 22 יוני 2026, 01:21
ארז שדה כתב:תתקעו את המטאטא אתם יודעים איפה
הם כבר הזמינו מקום ל-206
שיאכלו שם חומוס מקולקל הלוואי
העניין הוא שגם אם החומוס יהיה מקולקל לא חושב שתהיה לזה כל כך השפעה, כי זה בטח יהיה משהו בגודל של אימוג'י בווטסאפ (ועוד כזה כשאתה משלב אותו ביחד עם טקסט מילולי, לא כשהוא הודעה בפני עצמה).
רינגו סטאר המלך

"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
שליחת תגובה