דף 14 מתוך 16
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:50
על ידי פרימו לוי
למה קוק לא על המגרש לעזאזל
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:51
על ידי Red Wolf
יופי רק תסיימו את זה כבר
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:51
על ידי רק הפועל
ניצחנו יופי עכשיו משחק הבא חייבים לעלות עם אוטרו חייבים הם עם סגל גמור נווווו
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:51
על ידי Niro
אשתו של @מילפורד חייבת לבוא למשחק 4
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:51
על ידי גביזון
יששששששש יא בני זונות יששששששש!!!
ה ק ל ה
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:51
על ידי Brilliant
יששששששש
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:51
על ידי פרימו לוי
תומר בחמש דקות אחרונות הפוכות ב90 מעלות
איזה מלחמה בריבאונד פתאום
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:51
על ידי Xavi
שים לפחות אחת
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:51
על ידי KingAlpaca
איזה משחק של איש
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:51
על ידי lior777
טפיייי על החלאות, קלארק ובריסט הלוואי תסיימו קריירה.
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:51
על ידי Nsumbo
מזל שרשם את מוטלי
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:52
על ידי iamgabormarton
ישששששש
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:52
על ידי רווי
יאללב יאללה תצאו מהר לגיפים!!! אני שונאאאא אותךךךך מכבייי!!!! תירקו דם לקחת את האליפות המזדיינת שלכם ימושחתים מזדיינים כוסאמא שלכם!!!
יאללההפועל!
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:52
על ידי סומך
ישששששששששששששששששששששש
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:52
על ידי KingAlpaca
פרימו לוי כתב: ↑21 יוני 2026, 22:51
תומר בחמש דקות אחרונות הפוכות ב90 מעלות
איזה מלחמה בריבאונד פתאום
180...
מאז הקטע עם בריסט.
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:52
על ידי shaharot
יששששששששששששששש
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:52
על ידי Brilliant
נקווה שמיציץ כשיר ויצליח לשחזר את המשחק הזה…
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:52
על ידי Red Wolf
יששש!!!
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:52
על ידי Nati
ישששששש
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:52
על ידי פרימו לוי
חחחחחח יםםםםםםםם
יששששששששששששששששש
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:52
על ידי Red_man
דווקא את זה ים קלע?

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:52
על ידי Hapolo
תודה מיציץ
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:52
על ידי רווי
ושלשה של ים על הראש חחחחח
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:52
על ידי iamgabormarton
סורקין על 0!!!!!!!!!!
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:52
על ידי Xavi
חחחחח דפק להם עוד אחת ממגרש שלם
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:53
על ידי KingAlpaca
בגלל הדיליי שיש לי, איך אני שונא לראות את ה"יש" פה לפני שנגמר.
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:53
על ידי Xavi
שלח למה אתה בשקט?
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:53
על ידי Brilliant
מודה, היה נראה לי הזוי כשתומר עלה ברבע הרביעי, אבל היה מצויין
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:54
על ידי דאר אל כופר
כל הכבוד הפועל!
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:54
על ידי KingAlpaca
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:54
על ידי הוקיץ'
ישששששששששש
בפרצוף שלכם שרמוטות
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:54
על ידי Niro
בחייאת, שגב לא יכול לתת לנו את התפוקה של מוטלי ואז ג׳ונס נרשם?
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:54
על ידי KingAlpaca
מתי הפעם האחרונה שניצחנו אותם ביד ושם במשחק חוץ?
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:54
על ידי iamgabormarton
ועכשיו כל האפסים יבואו למצוץ למיציץ
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:55
על ידי Nati

ואסה מיצ׳יץץץץץ

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:55
על ידי רק הפועל
KingAlpaca כתב: ↑21 יוני 2026, 22:54
מתי הפעם האחרונה שניצחנו אותם ביד ושם במשחק חוץ?
האמת לא מזמן בכלל, דרבי ליגה סדירה האחרון
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:55
על ידי RedDrifter
תגידו זה לא היה לפני הבאזר הסל של מדר?
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:55
על ידי Asafasraf
ענו לכול הלוזרים כאן, ועכשיו חשוב לא להיות יהירים ולרדת לקרקע.
דיאנדרה קוק עשה שינוי ענק.
אנחנו קבוצה יותר טובה מהם והייתי שם את אטורו במשחק הבא יחד עם אודיאסי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:55
על ידי iamgabormarton
Niro כתב: ↑21 יוני 2026, 22:54
בחייאת, שגב לא יכול לתת לנו את התפוקה של מוטלי ואז ג׳ונס נרשם?
הוא יושב שבעה עדיין לא..
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:55
על ידי פרימו לוי
אבל באולפן
ןזה עוד בלי רסקין
בפנים שלכם יא מגעילים יא דוחים פיכסההה