דף 121 מתוך 122

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 10 מאי 2026, 19:42
על ידי Sin Queso
Gania23 כתב: 10 מאי 2026, 18:52 יש דיבור ברשתות ובפודקאסטים למינהם שהפועל הולכת בקיץ חזק על דיע סבא . לדעתי טעות ענקית להשקיע סכומים כל כך גדולים על שחקן בן 34
גילי ורמוט זה לא מדד לכלום בדיוק כמו שאלי גוטמן זה לא מדד לכלום.

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 10 מאי 2026, 22:01
על ידי אלון1
מגן שמאלי.קשר אחורי ברמה שיודע לבנות משחק.
חלוץץץץץץץץ
ואני מאמין שנוכל להתקדם עוד שלב בעונה הבאה

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 10 מאי 2026, 23:01
על ידי ההוא מפעם
Gania23 כתב: 10 מאי 2026, 18:52 יש דיבור ברשתות ובפודקאסטים למינהם שהפועל הולכת בקיץ חזק על דיע סבא . לדעתי טעות ענקית להשקיע סכומים כל כך גדולים על שחקן בן 34
סה"כ הגיוני משכורת של מיליון יורו נטו כל השאר כבר נפתר ידוע שהוא כבר סידר את הבעיות מול מס הכנסה, שאשתו מתה לחזור שוב לארץ אחרי שהיא מתגוררת באבו דאבי, ושאין לו הבטחות ליעקב שחר .... ואללה מחכה.

למי שדיבר על אבו פאני : זה כמובן פחות אבל עדיין אבו פאני לא יחזור בשביל 600 אלף וגם לא יקבל שחרור בפחות מ 2.5 מיליון וסביר שהוא ייתן לחיפה זכות ראשונים, אבל בכל מקרה הוא רוצה (בצדק) להשאר באירופה ונתן עונה מצויינת שתשאיר אותו שם

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 10 מאי 2026, 23:07
על ידי D&3
אם כבר ליגיונרים מהמגזר שעושים ארגזים, ספורי בדרך לרדת ליגה בטורקיה :whome:

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 10 מאי 2026, 23:13
על ידי Niro
D&3 כתב: 10 מאי 2026, 23:07 אם כבר ליגיונרים מהמגזר שעושים ארגזים, ספורי בדרך לרדת ליגה בטורקיה :whome:
אם יש שחקן שלא מגיע לו לשחק בהפועל עשירה ואיכותית, זה הוא. ברח מפה בכל הזדמנות שהייתה לו.

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 11 מאי 2026, 00:11
על ידי בן לוז
ספורי? לא תודה

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 11 מאי 2026, 09:39
על ידי cholo
Niro כתב: 10 מאי 2026, 23:13
D&3 כתב: 10 מאי 2026, 23:07 אם כבר ליגיונרים מהמגזר שעושים ארגזים, ספורי בדרך לרדת ליגה בטורקיה :whome:
אם יש שחקן שלא מגיע לו לשחק בהפועל עשירה ואיכותית, זה הוא. ברח מפה בכל הזדמנות שהייתה לו.
כל כך נכון. לא לגעת בנבלה

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 11 מאי 2026, 10:29
על ידי L.S
מביא קל את ספורי
חסר לי ילד מניאק בקבוצה

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 11 מאי 2026, 10:45
על ידי Mendelson
L.S כתב: 11 מאי 2026, 10:29 מביא קל את ספורי
חסר לי ילד מניאק בקבוצה
לא רק שחסר לנו ילד מניאק כמו ספורי, אלא שגם אנחנו צמאים ל- 8 כזה שיודע לבוא מקו שני ולתת שער. בדיוק כמו הכושלאמא של זה מהמחלה שנראה כמו דמות בפיפא שהמשחק יצר לבד כי נגמרו לו הזכויות יוצרים, שמשחיל לנו גול בכל דרבי העונה.

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 11 מאי 2026, 10:53
על ידי הפועל
Niro כתב: 10 מאי 2026, 23:13
D&3 כתב: 10 מאי 2026, 23:07 אם כבר ליגיונרים מהמגזר שעושים ארגזים, ספורי בדרך לרדת ליגה בטורקיה :whome:
אם יש שחקן שלא מגיע לו לשחק בהפועל עשירה ואיכותית, זה הוא. ברח מפה בכל הזדמנות שהייתה לו.
לא מת על ספורי. אבל בעשור האחרון כל מי שהיה לו שכל היה צריך לברוח מהמועדון הרקוב שלנו.

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 11 מאי 2026, 14:52
על ידי Gania23
דווקא חייבים בקבוצה ילדים רעים סטייל ספורי , עם הילדים הטובים שלנו לא בטוח שנגיע למשהו. חייב קילרים עם ביצים בקבוצה .
טוריאל כנראה לא כזה וזה בסדר

זהבי , פרץ ,שועה , אצילי משהו כזה

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 11 מאי 2026, 15:00
על ידי Red Wolf
כן באמת חדר ההלבשה בריא מידי
תביאו את ספורי

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 11 מאי 2026, 19:26
על ידי אוגוסטוס היל
ספורי לא מספיק טוב לשאיפות שלנו

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 11 מאי 2026, 19:42
על ידי רדפוקס
אוגוסטוס היל כתב: 11 מאי 2026, 19:26 ספורי לא מספיק טוב לשאיפות שלנו
אם הוא לא - אילו ישראלים רלוונטים (לא אבו פאני וכאלה) כן?

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 11 מאי 2026, 20:14
על ידי RedDrifter
רדפוקס כתב: 11 מאי 2026, 19:42
אוגוסטוס היל כתב: 11 מאי 2026, 19:26 ספורי לא מספיק טוב לשאיפות שלנו
אם הוא לא - אילו ישראלים רלוונטים (לא אבו פאני וכאלה) כן?
השוק מאוד מצומצם

כנראה שיביאו כנף שמאל זר כי אין ישראלים בכירים שאפשר להביא לתפקיד.. משם זה משחק של את מי תצליח להנחית

בגזרת החלוצים הישראלים רק דין דוד וויסמן הם אופציות (אולי גם מלמד אבל לא רואה אותו כחלוץ הבכיר שלנו) ודין דוד נראה לי מחוץ ליכולות שלנו כרגע (למרות שהיה לפני כמה חודשים פרסום שהפועל בדקו עליו) ויסמן ממה שאני יודע מרוויח באזור ה480-500 לא יודע אם מתכוונים להוציא סכום כזה וזה לפני רכישה בטח

בגזרת הקישור פרבר מגיע אלינו כחיזוק ל8/10 על פי דיווחים, יוספי מועמד רציני ויש רצון להתחזק ב6 ורסטילי (שאלה אם זר או ישראלי) וסבע שמועמד על פי שמועות


מפה זה משאיר אותנו רק עם עמדת המגן השמאלי שכן יש אופציות ישראליות (אומנם מצומצמות) כאלה ואחרות ואולי נסתפק גם באיזה פרוספקט מבטיח

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 11 מאי 2026, 20:28
על ידי Niro
RedDrifter כתב: 11 מאי 2026, 20:14
רדפוקס כתב: 11 מאי 2026, 19:42
אוגוסטוס היל כתב: 11 מאי 2026, 19:26 ספורי לא מספיק טוב לשאיפות שלנו
אם הוא לא - אילו ישראלים רלוונטים (לא אבו פאני וכאלה) כן?
השוק מאוד מצומצם

כנראה שיביאו כנף שמאל זר כי אין ישראלים בכירים שאפשר להביא לתפקיד.. משם זה משחק של את מי תצליח להנחית

בגזרת החלוצים הישראלים רק דין דוד וויסמן הם אופציות (אולי גם מלמד אבל לא רואה אותו כחלוץ הבכיר שלנו) ודין דוד נראה לי מחוץ ליכולות שלנו כרגע (למרות שהיה לפני כמה חודשים פרסום שהפועל בדקו עליו) ויסמן ממה שאני יודע מרוויח באזור ה480-500 לא יודע אם מתכוונים להוציא סכום כזה וזה לפני רכישה בטח

בגזרת הקישור פרבר מגיע אלינו כחיזוק ל8/10 על פי דיווחים, יוספי מועמד רציני ויש רצון להתחזק ב6 ורסטילי (שאלה אם זר או ישראלי) וסבע שמועמד על פי שמועות


מפה זה משאיר אותנו רק עם עמדת המגן השמאלי שכן יש אופציות ישראליות (אומנם מצומצמות) כאלה ואחרות ואולי נסתפק גם באיזה פרוספקט מבטיח
אני לא סובל את ראמזי ספורי, אבל לומר שהוא לא מספיק טוב לשאיפות שלנו, ודין דוד או שון וייסמן כן? נו באמת

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 11 מאי 2026, 20:29
על ידי אנחנו בתהליך
מקצועית ספורי שחקן מעולה
אני אישית לא סובל אותו ולא ארצה שיגיע, אבל מקצועית הוא מעולה
אותו דבר דור פרץ
קשר שנתן פה מעל 10 גולים ויש לו מספרים מקצועית הוא מתאים, אבל כמובן שבחיים לא ארצה שהבן זונה הזה יבוא.

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 11 מאי 2026, 20:36
על ידי El dudernio
Mendelson כתב: 11 מאי 2026, 10:45
L.S כתב: 11 מאי 2026, 10:29 מביא קל את ספורי
חסר לי ילד מניאק בקבוצה
לא רק שחסר לנו ילד מניאק כמו ספורי, אלא שגם אנחנו צמאים ל- 8 כזה שיודע לבוא מקו שני ולתת שער. בדיוק כמו הכושלאמא של זה מהמחלה שנראה כמו דמות בפיפא שהמשחק יצר לבד כי נגמרו לו הזכויות יוצרים, שמשחיל לנו גול בכל דרבי העונה.
פוקהונטס מרוויח עכשיו סדר גודל של 500k וקיבל הצעה מעליבה במייל שכולל קיצוץ של 30%... כלומר ההצעה של מכבי היא בסדר גודל של 350K.
לפוקהונטס אין חוזה לשנה הבאה, השאלה מה הוא עושה עם הוא מקבל הצעה של 600k מהפועל

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 11 מאי 2026, 20:43
על ידי RedDrifter
Niro כתב: 11 מאי 2026, 20:28
RedDrifter כתב: 11 מאי 2026, 20:14
רדפוקס כתב: 11 מאי 2026, 19:42
אם הוא לא - אילו ישראלים רלוונטים (לא אבו פאני וכאלה) כן?
השוק מאוד מצומצם

כנראה שיביאו כנף שמאל זר כי אין ישראלים בכירים שאפשר להביא לתפקיד.. משם זה משחק של את מי תצליח להנחית

בגזרת החלוצים הישראלים רק דין דוד וויסמן הם אופציות (אולי גם מלמד אבל לא רואה אותו כחלוץ הבכיר שלנו) ודין דוד נראה לי מחוץ ליכולות שלנו כרגע (למרות שהיה לפני כמה חודשים פרסום שהפועל בדקו עליו) ויסמן ממה שאני יודע מרוויח באזור ה480-500 לא יודע אם מתכוונים להוציא סכום כזה וזה לפני רכישה בטח

בגזרת הקישור פרבר מגיע אלינו כחיזוק ל8/10 על פי דיווחים, יוספי מועמד רציני ויש רצון להתחזק ב6 ורסטילי (שאלה אם זר או ישראלי) וסבע שמועמד על פי שמועות


מפה זה משאיר אותנו רק עם עמדת המגן השמאלי שכן יש אופציות ישראליות (אומנם מצומצמות) כאלה ואחרות ואולי נסתפק גם באיזה פרוספקט מבטיח
אני לא סובל את ראמזי ספורי, אבל לומר שהוא לא מספיק טוב לשאיפות שלנו, ודין דוד או שון וייסמן כן? נו באמת
לא נתתי דעה לפה או לפה רק אמרתי מה זמין בשוק - בכל מקרה ספורי 10 ודין דוד וויסמן חלוצים.. מה הקשר בניהם?

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 12 מאי 2026, 00:06
על ידי Charlie
El dudernio כתב:
Mendelson כתב: 11 מאי 2026, 10:45
L.S כתב: 11 מאי 2026, 10:29 מביא קל את ספורי
חסר לי ילד מניאק בקבוצה
לא רק שחסר לנו ילד מניאק כמו ספורי, אלא שגם אנחנו צמאים ל- 8 כזה שיודע לבוא מקו שני ולתת שער. בדיוק כמו הכושלאמא של זה מהמחלה שנראה כמו דמות בפיפא שהמשחק יצר לבד כי נגמרו לו הזכויות יוצרים, שמשחיל לנו גול בכל דרבי העונה.
פוקהונטס מרוויח עכשיו סדר גודל של 500k וקיבל הצעה מעליבה במייל שכולל קיצוץ של 30%... כלומר ההצעה של מכבי היא בסדר גודל של 350K.
לפוקהונטס אין חוזה לשנה הבאה, השאלה מה הוא עושה עם הוא מקבל הצעה של 600k מהפועל
פשוט מדהים מה שמכבי עושה. השחקן הכי טוב שלהם, היחיד שהוא "מכביסט" אמיתי שם, נותן השנה מספרים יפים ובמקום לשדרג את החוזה - מציעים לו קיצוץ... מי ישמע חסר כסף במכבי. מישהו ממש מנסה לדחוק אותו מהמועדון ולדעתי בקצב הזה הוא חותם בקיץ בחיפה או בביתר. לא רואה אותו מגיע להפועל.

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 12 מאי 2026, 05:11
על ידי קפבלנקה
כדי שדור פרץ יחתום בהפועל השמיים צריכים ליפול. לא יקרה, הלאה.

לקישור הייתי חושב על שמות כמו עופרי ארד, קארצב, רועי דוד, יוספי, פרבר.
רוצה לראות פה גם את יאיר מדרכי ורותם קלר.

ספורי גם יכול לעבוד, מקווה שעם כסף פחות מרגישים את האופי שלו.

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 12 מאי 2026, 06:36
על ידי הצבי ישראל
האשכול ע"ש אדמונד הפך לאשכול מלפפונים...

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 12 מאי 2026, 14:11
על ידי רדפוקס
Niro כתב: 11 מאי 2026, 20:28
RedDrifter כתב: 11 מאי 2026, 20:14
רדפוקס כתב: 11 מאי 2026, 19:42
אם הוא לא - אילו ישראלים רלוונטים (לא אבו פאני וכאלה) כן?
השוק מאוד מצומצם

כנראה שיביאו כנף שמאל זר כי אין ישראלים בכירים שאפשר להביא לתפקיד.. משם זה משחק של את מי תצליח להנחית

בגזרת החלוצים הישראלים רק דין דוד וויסמן הם אופציות (אולי גם מלמד אבל לא רואה אותו כחלוץ הבכיר שלנו) ודין דוד נראה לי מחוץ ליכולות שלנו כרגע (למרות שהיה לפני כמה חודשים פרסום שהפועל בדקו עליו) ויסמן ממה שאני יודע מרוויח באזור ה480-500 לא יודע אם מתכוונים להוציא סכום כזה וזה לפני רכישה בטח

בגזרת הקישור פרבר מגיע אלינו כחיזוק ל8/10 על פי דיווחים, יוספי מועמד רציני ויש רצון להתחזק ב6 ורסטילי (שאלה אם זר או ישראלי) וסבע שמועמד על פי שמועות


מפה זה משאיר אותנו רק עם עמדת המגן השמאלי שכן יש אופציות ישראליות (אומנם מצומצמות) כאלה ואחרות ואולי נסתפק גם באיזה פרוספקט מבטיח
אני לא סובל את ראמזי ספורי, אבל לומר שהוא לא מספיק טוב לשאיפות שלנו, ודין דוד או שון וייסמן כן? נו באמת
עזוב את זה.
יש למישהו ספק שספורי טוב מיוספי וכמובן מפרבר?

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 12 מאי 2026, 14:15
על ידי Mendelson
הצבי ישראל כתב: 12 מאי 2026, 06:36 האשכול ע"ש אדמונד הפך לאשכול מלפפונים...
חסר אשכול מלפפונים רשמי. כבר עכשיו.

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 12 מאי 2026, 15:27
על ידי uriazu
פרבר מעבר לגול יפה נגד ביתר ושהוא נראה שחקן נחמד
לא הבנתי בדיוק איך שחקן ספסל מהפועל חיפה הוא שחקן שאמור להוסיף לנו הרבה....

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 12 מאי 2026, 15:44
על ידי בן לוז
הצבי ישראל כתב: 12 מאי 2026, 06:36 האשכול ע"ש אדמונד הפך לאשכול מלפפונים...
סגרו לאנשים כאן את הדלת אז הם מנסים להיכנס דרך החלון :rofl:

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 12 מאי 2026, 17:16
על ידי RedDrifter
uriazu כתב: 12 מאי 2026, 15:27 פרבר מעבר לגול יפה נגד ביתר ושהוא נראה שחקן נחמד
לא הבנתי בדיוק איך שחקן ספסל מהפועל חיפה הוא שחקן שאמור להוסיף לנו הרבה....
במידה וקרייב נפצע אין לך באמת מישהו בעמדה הזאת למעט אלקוקין

פרבר בא יותר כעיבוי וכישרון שאולי יתפרץ גם לנוכח העובדה שאנחנו נהיה באירופה והעומס עולה

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 12 מאי 2026, 18:00
על ידי Asafasraf
uriazu כתב:פרבר מעבר לגול יפה נגד ביתר ושהוא נראה שחקן נחמד
לא הבנתי בדיוק איך שחקן ספסל מהפועל חיפה הוא שחקן שאמור להוסיף לנו הרבה....
הוא בתפקיד סדריק דון לעונת המלפפונים הבאה.
שחקן נחמד. לא יותר. אלקוקין שתי דרגות מעליו.
אנשים לא רוצים את ספורי וסבע...
מגיע לכאלה אנשים את אחמד עאבד ורועי זיקרי.
הלוואי שספורי או סבע יגיעו. שדרוג עצום לעמדת 10.
דין דוד לא יחזור לארץ בגלל סוגיות של מיסוי וכו׳


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 12 מאי 2026, 18:16
על ידי uriazu
RedDrifter כתב: 12 מאי 2026, 17:16
uriazu כתב: 12 מאי 2026, 15:27 פרבר מעבר לגול יפה נגד ביתר ושהוא נראה שחקן נחמד
לא הבנתי בדיוק איך שחקן ספסל מהפועל חיפה הוא שחקן שאמור להוסיף לנו הרבה....
במידה וקרייב נפצע אין לך באמת מישהו בעמדה הזאת למעט אלקוקין

פרבר בא יותר כעיבוי וכישרון שאולי יתפרץ גם לנוכח העובדה שאנחנו נהיה באירופה והעומס עולה
אירופה יכול להיות שתי משחקים או עשר
אבל מרגיש שמרכז השדה יותר חשוב לעיבוי והוא יותר שחקן קו

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 13 מאי 2026, 07:43
על ידי D&3
אם כבר האשכול זה הפך לאשכול מלפפונים, עדכון דיארה-
סיים את העונה עם 3 שערים ו 4 בישולים, נע בין ספסל להרכב.
ריימס פספסו את העלייה והם ימשיכו בליגה השנייה גם שנה הבאה, אך הם אתמול נפרדו מהמאמן הצורר מבלגיה שסירב לשחרר את טימוקו היקר.
טימוקו כבר בן 23, בצרפת בה פרוספקטים מגיעים לשיאם עוד לפני גיל 20 זה כבר חצי רגל בפנסיה, והוא גם נכנס לשנת חוזה, אם הייתי ריימס הייתי מוכר אותו עכשיו.

בקיצור, להביא.

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 13 מאי 2026, 09:32
על ידי Gania23
D&3 כתב: 13 מאי 2026, 07:43 אם כבר האשכול זה הפך לאשכול מלפפונים, עדכון דיארה-
סיים את העונה עם 3 שערים ו 4 בישולים, נע בין ספסל להרכב.
ריימס פספסו את העלייה והם ימשיכו בליגה השנייה גם שנה הבאה, אך הם אתמול נפרדו מהמאמן הצורר מבלגיה שסירב לשחרר את טימוקו היקר.
טימוקו כבר בן 23, בצרפת בה פרוספקטים מגיעים לשיאם עוד לפני גיל 20 זה כבר חצי רגל בפנסיה, והוא גם נכנס לשנת חוזה, אם הייתי ריימס הייתי מוכר אותו עכשיו.

בקיצור, להביא.
דיארה באמת כזה טוב?
או שזו התלהבות מוגזמת של הפורום , כמו שהתלהבו פה מסדריק דון?

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 13 מאי 2026, 09:41
על ידי RedDrifter
Gania23 כתב: 13 מאי 2026, 09:32
D&3 כתב: 13 מאי 2026, 07:43 אם כבר האשכול זה הפך לאשכול מלפפונים, עדכון דיארה-
סיים את העונה עם 3 שערים ו 4 בישולים, נע בין ספסל להרכב.
ריימס פספסו את העלייה והם ימשיכו בליגה השנייה גם שנה הבאה, אך הם אתמול נפרדו מהמאמן הצורר מבלגיה שסירב לשחרר את טימוקו היקר.
טימוקו כבר בן 23, בצרפת בה פרוספקטים מגיעים לשיאם עוד לפני גיל 20 זה כבר חצי רגל בפנסיה, והוא גם נכנס לשנת חוזה, אם הייתי ריימס הייתי מוכר אותו עכשיו.

בקיצור, להביא.
דיארה באמת כזה טוב?
או שזו התלהבות מוגזמת של הפורום , כמו שהתלהבו פה מסדריק דון?
בהפועל חיפה הוא היה מעולה והוא כבר שיחק בישראל ככה שיהיה לו פחות זמן התאקלמות

אני גם עקבתי אחרי דיארה קצת וראיתי שאולי הוא חזר כאופציה שוב, דיארה בשמאל סבע ב10 לויזו בימין נשמע לי כמו אחלה התקפה (במידה וטוריאל עוזב)

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 13 מאי 2026, 10:59
על ידי Charlie
RedDrifter כתב:
Gania23 כתב: 13 מאי 2026, 09:32
D&3 כתב: 13 מאי 2026, 07:43 אם כבר האשכול זה הפך לאשכול מלפפונים, עדכון דיארה-
סיים את העונה עם 3 שערים ו 4 בישולים, נע בין ספסל להרכב.
ריימס פספסו את העלייה והם ימשיכו בליגה השנייה גם שנה הבאה, אך הם אתמול נפרדו מהמאמן הצורר מבלגיה שסירב לשחרר את טימוקו היקר.
טימוקו כבר בן 23, בצרפת בה פרוספקטים מגיעים לשיאם עוד לפני גיל 20 זה כבר חצי רגל בפנסיה, והוא גם נכנס לשנת חוזה, אם הייתי ריימס הייתי מוכר אותו עכשיו.

בקיצור, להביא.
דיארה באמת כזה טוב?
או שזו התלהבות מוגזמת של הפורום , כמו שהתלהבו פה מסדריק דון?
בהפועל חיפה הוא היה מעולה והוא כבר שיחק בישראל ככה שיהיה לו פחות זמן התאקלמות

אני גם עקבתי אחרי דיארה קצת וראיתי שאולי הוא חזר כאופציה שוב, דיארה בשמאל סבע ב10 לויזו בימין נשמע לי כמו אחלה התקפה (במידה וטוריאל עוזב)
אני מבין מהניצחון אתמול שגם ספרא ג׳וניור עזב כבר את הארץ ולא שהה בבלומפילד תמונה


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 13 מאי 2026, 11:02
על ידי הלוטוס הלבן
לא יודע מה יהיה המיקום הסופי שלנו העונה.
מה שכן ברור שיש לנו ניהול רציני שמתייחס לקבוצה כפרויקט לטווח ארוך.
יש שיטה ניהולית מקצועית, אין רעשים מיותרים.
אפילו אחרי הכעוס של דרבי שלא שוחק, המערכת לא התרסקה ולא נכנסה לסחרור שלילי.
כיף לבוא למשחקים ולהרגיש שאפשר לנצח כל משחק.
כיף לראות נוער וילדים שמגלים את הפועל תא.
היום 13 במאי...

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 13 מאי 2026, 12:42
על ידי red_boy
מי האמין לפני שנתיים שנהיה במצב כזה כיום
ספרא תודה לך זכינו!!!

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 13 מאי 2026, 22:27
על ידי Hapolo
תודה :rose:

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 13 מאי 2026, 22:32
על ידי D&3
:heart: :heart: :heart:

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 13 מאי 2026, 22:34
על ידי Red_man
לחזור להתחלה של האשכול כשלא האמנו שזה אמיתי (גם אני). בסוף תוך שנתיים מאז אותו משחק עם אשדוד הם בלאומית ואנחנו באירופה.
מזל שזרם עם מואיז על הסיפור הזה

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 13 מאי 2026, 22:35
על ידי RedDrifter
לא יכולנו לבקש יותר טוב ממנו

תודה על הכל ספרא

Re: אדמונד ספרא

נשלח: 13 מאי 2026, 22:48
על ידי בן לוז
:hapoel: הפועל חזרה