דף 12 מתוך 16

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:35
על ידי Niro
תשמעו את עופר שלח, הלוואי לא יגיע היום הביתה הכלב הזה

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:36
על ידי Red_man
פרימו לוי כתב: 21 יוני 2026, 22:34
Red_man כתב: 21 יוני 2026, 22:33 איזה טמבל גינת. פאול רך גרוע בזריקה למה אתה עושה את זה?
הוא לא מסוגל להזיז את הרגליים הן גמורות
אני אוהב את תומר וזוכר לו חסד נעורים אבל רגליים אף פעם לא היו לו והבעיה נראית משהו אחר משהו בראש.

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:37
על ידי Red_man
מדר גם כן תהיה לי בריא

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:37
על ידי Hapolo
מדר קצת משלשל במכנסיים

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:37
על ידי adom4
לא יכולים לברוח להם

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:38
על ידי KingAlpaca
איזה כדורסל זוועה

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:38
על ידי shaharot
יםםםם אנחנו צריכים אותך!!!

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:38
על ידי וינסנט
לוזרים פשוט לא רוצים לנצח. תמיד למדר יש את הטעויות המעצבנות האלה משום מקום.

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:38
על ידי Red Wolf
גם מיציץ עם רביעית
אל תבנו פה על נצחון אם בטעות זה ישאר ככה תמוד ידביקו לכולם את החמישית

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:38
על ידי פרימו לוי
מדר משלשל ומיציץ תכף מקבל חמישית שקר כלשהו
לא טוב

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:38
על ידי Niro
ים גמור אה

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:38
על ידי Red_man
איזה שלשה של וואסה

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:38
על ידי פרימו לוי
מיציץץץץץץ
תביא לנו את זה בבקשה בבקשה בבקשה

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:38
על ידי רק הפועל
זה רק מיציץ כל הקבוצה הזו

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:39
על ידי רווי
בן זונה כזה אמאלה

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:39
על ידי shaharot
מיציץץץ וואוווו

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:39
על ידי Nsumbo
ידביקו למיציץ תוך שנייה ואנחנו בלי כלום

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:39
על ידי Xavi
מדר עושה מיציץ ומיציץ עושה מדר

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:39
על ידי ארז שדה
צעקתי למה ? ואסה ענה ככה :heart:

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:39
על ידי סומך
אם חלילה זה יגיע להארכה לא יישארו לנו שחקנים

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:40
על ידי KingAlpaca
מישיש קארי

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:40
על ידי redead
סאמק הזמנתי אמבולנס
לא יכול יותר

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:40
על ידי פרימו לוי
Nsumbo כתב: 21 יוני 2026, 22:39 ידביקו למיציץ תוך שנייה ואנחנו בלי כלום
לא רואה סרט שהוא לא מקבל חמישית תכף
ינשוף ליד האוזן של ריימן או משהו

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:41
על ידי Niro
תשמעו זה מדהים כמה שפלטין מטומטם

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:41
על ידי רק הפועל
מה זה ההרכב הזה

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:41
על ידי וינסנט
אין מהלכים הכל סתמי

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:42
על ידי פרימו לוי
תעלה את מיציץ! אתה חולה נפש?

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:42
על ידי KingAlpaca
מאיפה הבאת את פלטין עכשיו?

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:42
על ידי redead
החילוף פלטין הגנה הזה לא עבד לעולם

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:43
על ידי Xavi
איזה משיכה בהילוך חוזר חחחח

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:43
על ידי Red Wolf
חוץ שלנו הוא לא נגע

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:43
על ידי Red_man
פרימו לוי כתב: 21 יוני 2026, 22:42 תעלה את מיציץ! אתה חולה נפש?
עושה חילופי הגנה התקפה וזה הגיוני.

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:43
על ידי פרימו לוי
Red Wolf כתב: 21 יוני 2026, 22:43 חוץ שלנו הוא לא נגע
דווקא נראה שנגע בקטנה

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:43
על ידי Red_man
Red Wolf כתב: 21 יוני 2026, 22:43 חוץ שלנו הוא לא נגע
יפה, מצחיק

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:43
על ידי וינסנט
זה הזמן בדיוק שהשופטים הורגים אותנו. היה צריך להיות כדור שלנו.

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:44
על ידי גביזון
ריבאונד

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:44
על ידי גביזון
איזה מהלך של מדרררררר

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:44
על ידי adom4
יופיייייי

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:44
על ידי RedOne
לפחות ריבאונד הגנה התחלנו לקחת

Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3

נשלח: 21 יוני 2026, 22:44
על ידי רווי
יששש יופי ים יופי טאי