דף 12 מתוך 13

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 19 אפריל 2026, 23:55
על ידי dino
RedDrifter כתב: 19 אפריל 2026, 23:53 היה קצת פחות מורגש במשחק הזה משאר הדרבים

יש לו בעיה רצינית עם צהובים, הוא יכול וצריך לקבל צהוב במאצ׳ אפים מול וארלה כי אין מה לעשות, הבן זונה מהיר אבל ראבק, למה אתה מאבד את הראש? הוא תמיד מקבל צהוב כל כך סתמי שמגביל אותו בפיזיות - אין בעיה שתקבל צהוב, אבל תקבל אותו כשאין ברירה
לא היתה עבירה שם

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 20 אפריל 2026, 00:18
על ידי כרובית
אוגוסטוס היל כתב: 19 אפריל 2026, 23:54 לקח לו חצי שעה בערך ללמוד את וארלה ואז השתפר מאוד
חוץ מבגול שזה באסה, אחרי זה לא עבר אותו בכלל, סגר אותו טוב

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 20 אפריל 2026, 20:37
על ידי CouchPotato
כרובית כתב: 20 אפריל 2026, 00:18
אוגוסטוס היל כתב: 19 אפריל 2026, 23:54 לקח לו חצי שעה בערך ללמוד את וארלה ואז השתפר מאוד
חוץ מבגול שזה באסה, אחרי זה לא עבר אותו בכלל, סגר אותו טוב
הוא מאוד התקשה מולו בשלושים הדקות הראשונות. אחרי זה קיבל קצת יותר עזרה.

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 02 מאי 2026, 22:22
על ידי RedDrifter
משחק לא טוב בכלל שלו היום

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 02 מאי 2026, 22:26
על ידי וינסנט
לא יודע לתקוף, כדורים פשוטים הוא מוסר רק לשחקנים של היריבה

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 02 מאי 2026, 23:00
על ידי chimpfive
ממש מבאס

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 02 מאי 2026, 23:03
על ידי Money
המשחק הכי גרוע שלו בהפועל

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 02 מאי 2026, 23:19
על ידי כרובית
רק שלא ישים אותו בשמאל נגד ביתר בבקשה למה זה לא זה בצד הזה

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 02 מאי 2026, 23:25
על ידי אסון למכבי
כרובית כתב: 02 מאי 2026, 23:19 רק שלא ישים אותו בשמאל נגד ביתר בבקשה למה זה לא זה בצד הזה
עכשיו אין ברירה. אתה מעדיף שם את יזאן?

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 02 מאי 2026, 23:43
על ידי כרובית
אסון למכבי כתב: 02 מאי 2026, 23:25
כרובית כתב: 02 מאי 2026, 23:19 רק שלא ישים אותו בשמאל נגד ביתר בבקשה למה זה לא זה בצד הזה
עכשיו אין ברירה. אתה מעדיף שם את יזאן?
אוף אבל אני בת
תשמע יאזן לא בסגל כבר איזה שלושה משחקים אז פחות, אני גם לא אוהבת את למקין בעמדה הזו אבל מרגישה שאין ברירה
כי מה שקורה מאבדים את קוקו בימים ואז מאבדים אותו גם בשמאל וזה קצת נורא
היום הא עלה עם קוקו בשמאל ואלטמן בשמאל וזה הפך להיות אגף מזעזע

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 03 מאי 2026, 09:20
על ידי בונדר
אסון למכבי כתב: 02 מאי 2026, 23:25
כרובית כתב: 02 מאי 2026, 23:19 רק שלא ישים אותו בשמאל נגד ביתר בבקשה למה זה לא זה בצד הזה
עכשיו אין ברירה. אתה מעדיף שם את יזאן?
בגדול אני כן, אבל נראה שברדה התייאש ממנו לגמרי והוא לא שיחק כבר המון זמן.

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 03 מאי 2026, 09:23
על ידי RedDrifter
בונדר כתב: 03 מאי 2026, 09:20
אסון למכבי כתב: 02 מאי 2026, 23:25
כרובית כתב: 02 מאי 2026, 23:19 רק שלא ישים אותו בשמאל נגד ביתר בבקשה למה זה לא זה בצד הזה
עכשיו אין ברירה. אתה מעדיף שם את יזאן?
בגדול אני כן, אבל נראה שברדה התייאש ממנו לגמרי והוא לא שיחק כבר המון זמן.
ומה עם מורגן? הוא לא שיחק מאז נתניה לדעתי אבל לפחות הגנתית הוא טוב על קוקו בשמאל ובכללי טוב על יאזן

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 03 מאי 2026, 09:37
על ידי בונדר
RedDrifter כתב: 03 מאי 2026, 09:23
בונדר כתב: 03 מאי 2026, 09:20
אסון למכבי כתב: 02 מאי 2026, 23:25

עכשיו אין ברירה. אתה מעדיף שם את יזאן?
בגדול אני כן, אבל נראה שברדה התייאש ממנו לגמרי והוא לא שיחק כבר המון זמן.
ומה עם מורגן? הוא לא שיחק מאז נתניה לדעתי אבל לפחות הגנתית הוא טוב על קוקו בשמאל ובכללי טוב על יאזן
כשיאזן עוד שיחק אני העדפתי אותו על מורגן (כמגן כמובן). בינתיים גם מורגן לא שיחק הרבה, ואולי עדיף את למקין למרות שהוא לא מספיק הגנתי לדעתי. ואחרי כל זה, יש לי ביקורת על בחירת העמדות של ברדה, אבל אני די סומך עליו מבחינת בחירת השחקנים בהרכב ובסגל לפי כושר או יכולת שהוא מזהה. אל ים וארצ'ל הם דוגמאות טובות לשחקנים שהוכיחו את עצמם אחרי שלא ראו הרבה דשא.

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 03 מאי 2026, 09:40
על ידי RedDrifter
בונדר כתב: 03 מאי 2026, 09:37
RedDrifter כתב: 03 מאי 2026, 09:23
בונדר כתב: 03 מאי 2026, 09:20

בגדול אני כן, אבל נראה שברדה התייאש ממנו לגמרי והוא לא שיחק כבר המון זמן.
ומה עם מורגן? הוא לא שיחק מאז נתניה לדעתי אבל לפחות הגנתית הוא טוב על קוקו בשמאל ובכללי טוב על יאזן
כשיאזן עוד שיחק אני העדפתי אותו על מורגן (כמגן כמובן). בינתיים גם מורגן לא שיחק הרבה, ואולי עדיף את למקין למרות שהוא לא מספיק הגנתי לדעתי. ואחרי כל זה, יש לי ביקורת על בחירת העמדות של ברדה, אבל אני די סומך עליו מבחינת בחירת השחקנים בהרכב ובסגל לפי כושר או יכולת שהוא מזהה. אל ים וארצ'ל הם דוגמאות טובות לשחקנים שהוכיחו את עצמם אחרי שלא ראו הרבה דשא.
אמת

אני רואה 2 אופציות לבית״ר

או מורגן כמגן שמאל או ארצ׳ל בלם וצ׳קו מגן שמאל (חייבים מקסימום כיסוי על אצילי אסור לתת לו לנשום)

קוקו על אצילי לא נראה לי כמו רעיון טוב ובכללי קוקו מעט בירידה ולכן עדיף שיהיה בעמדה הטבעית שלו

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 03 מאי 2026, 09:44
על ידי כרובית
מורגן היה פצוע, לא יודעת אם כשיר

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 06 מאי 2026, 22:52
על ידי לירון האדום
המשחק הכי טוב שלו בהפועל, היה בכל מקום

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 06 מאי 2026, 22:53
על ידי RedDrifter
אחלה קוקו באמת תנו לו לשחק בימין ושחררו ממנו בשמאל

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 06 מאי 2026, 22:59
על ידי Shacham
מחצית ראשונה רעה, מחצית שניה אדירה.

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 06 מאי 2026, 23:52
על ידי כרובית
שחקן אדיר

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 06 מאי 2026, 23:53
על ידי Red Wolf
זה קטע כזה ששחקן מצליח הכי הרבה כשהוא משחק בתפקיד שלו

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 06 מאי 2026, 23:58
על ידי בעל(ת) האוב
Shacham כתב: 06 מאי 2026, 22:59 מחצית ראשונה רעה, מחצית שניה אדירה.
נכון מאוד.

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 09 מאי 2026, 22:45
על ידי איתן
הכי טוב על הדשא

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 09 מאי 2026, 22:52
על ידי עד המ!!ת הפועל
אדיר.

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 09 מאי 2026, 22:53
על ידי Adom_Adom
שחקן ברמה גבוה

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 09 מאי 2026, 22:54
על ידי פומפה
היה היום תחנה אחרונה בהגנה
צריך לתת קצת ייתר בהתקפה אבל יופי של שחקן

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 09 מאי 2026, 23:00
על ידי CouchPotato
לשחק נגדו זה כמו לרוץ לתוך קיר.

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 09 מאי 2026, 23:01
על ידי D&3
אז ככה נראית הופעה של שחקן ליגה צרפתית בליגה שלנו

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 09 מאי 2026, 23:01
על ידי אוגוסטוס היל
לא זוכר מתי היה לנו מגן ימני ברמה הזאת, אם בכלל

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 09 מאי 2026, 23:26
על ידי אלון1
לא רוצה לרשום משהו שטותי
אבל הבנאדם לדעתי רמה מעל פנסטיל
אי אפשר לעבור אותו
כושר מדהים
קצת אם היה תומך בהתקפה מרים פעם פעמיים במחצית קרוס טוב
זה חלום
אבל ענק ענק

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 09 מאי 2026, 23:27
על ידי אדום
בינגו

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 09 מאי 2026, 23:29
על ידי אוגוסטוס היל
אגב, נכון שללויזו נרשם הבישול, אבל החלק של קוקו בגול הרבה יותר משמעותי

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 09 מאי 2026, 23:29
על ידי הפועל
יש בבית הספר היסודי של הילד שלי איזה בן 15 שכל הזמן בא לשחק איתם. ככה זה נראה בגדול.
פשוט רמה מעל הליגה הזאת, בבירור לא שייך לפה

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 09 מאי 2026, 23:30
על ידי Niro
לא האמנתי שהוא יהיה כל כך טוב, כיף שהוא כאן

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 09 מאי 2026, 23:30
על ידי ההוא שאמרו לו
היה נהדר היום

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 09 מאי 2026, 23:38
על ידי בונדר
המגן הכי טוב שלנו ב20 השנה האחרונות, אולי למעט 11 גולים של בן דיין בדאבל.

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 10 מאי 2026, 00:10
על ידי RedDrifter
החומה ה(סינית)צרפתית שלנו בלתי ניתן לעבור אותו

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 10 מאי 2026, 00:14
על ידי shaolin232
משחק מדהים
הגורם לגול המשמעותי שלנו עם המסירה ללואיזו
לדעתי הוא פשוט קיבל הנחיות לא לתקוף
כי שהוא רץ קדימה מאוד קשה לעצור אותו
ובנוסף עמד לבד המון פעמים בהגנה והצליח

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 10 מאי 2026, 00:15
על ידי טכנית לארז
באמת משחק מדהים.

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 10 מאי 2026, 00:16
על ידי Hapolo
קרנף

Re: מרקוס קוקו וולקאם

נשלח: 10 מאי 2026, 00:17
על ידי dino
שחקן ענק ולא רק מהיום(או אתמול נכון לכתיבת שורות אלו)
כיף לראות אותו משחק, את האלגנטיות האופיינית לכדורגלנים צרפתים. חכם, לא נלחץ בכלל מלחץ.