דף 12 מתוך 15
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 20 אפריל 2026, 13:47
על ידי Sin Queso
אחלה ליידנר שבעולם
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 20 אפריל 2026, 14:03
על ידי סומך
היה גרוע אתמול בפעולות האחרונות. עד לשם היה טוב.
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 20 אפריל 2026, 14:16
על ידי ספרא טבא
היה מעולה
צריך להמשיך בעונה הבאה ביחד עם מגן זר
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 20 אפריל 2026, 14:22
על ידי הלך המומנטום
ספרא טבא כתב: ↑20 אפריל 2026, 14:16
היה מעולה
צריך להמשיך בעונה הבאה ביחד עם מגן זר
זרים לעונה הבאה:
1. מאיימבו
2. צ'יקו
3. קוקו
4. פלקאו
5. לואיזו
6. קשר 50-50 (במקום קרייב)
7. קשר מתחת לחלוץ / קשר שמאל (את הספוט השנ לואיזו יאייש) (במקום שאנדה)
8. חלוץ!!!!
אם תביא ישראלי טוב במקום, באחת מהעמדות, בכיף
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 20 אפריל 2026, 15:19
על ידי רדפוקס
ספרא טבא כתב: ↑20 אפריל 2026, 14:16
היה מעולה
צריך להמשיך בעונה הבאה ביחד עם מגן זר
היה חלש, איפה מעולה? מלא איבודים.
בכל אופן צריך להמשיך בעונה הבאה כי לא נביא ישראלי טוב יותר לעמדה הזאת וצריך להחתים גם מגן שמאלי זר תוקף להרכב.
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 20 אפריל 2026, 15:25
על ידי cholo
רדפוקס כתב: ↑20 אפריל 2026, 15:19
ספרא טבא כתב: ↑20 אפריל 2026, 14:16
היה מעולה
צריך להמשיך בעונה הבאה ביחד עם מגן זר
היה חלש, איפה מעולה? מלא איבודים.
בכל אופן צריך להמשיך בעונה הבאה כי לא נביא ישראלי טוב יותר לעמדה הזאת וצריך להחתים גם מגן שמאלי זר תוקף להרכב.
יש לך ולעוד רבים כאן חוסר הבנה של השוק ורמת הכדורגלן הישראלי לדעתי.
ליידנר אתמול היה כמה רמות מעל רביבו שבעייני רבים נחשב לשחקן הטוב בליגה בעמדה.
וליידנר הוא שחקן בית ישראלי.
אם היינו יכולים לשחק עם 11 זרים כנראה שאפשר היה להביא שדרוג, אבל בהנחה שזה לא אפשרי, איזה ישראלי טוב מדורון ליידנר כשהוא בריא?
אז נכון היו כמה איבודים, ונכון הוא עשה פעולות יפות שנגמרו בכלום, אבל היה מאוד יציב והאגף שלו שותק באופן יפה מאוד הגנתית.
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 20 אפריל 2026, 15:27
על ידי Mario
cholo כתב: ↑20 אפריל 2026, 15:25
רדפוקס כתב: ↑20 אפריל 2026, 15:19
ספרא טבא כתב: ↑20 אפריל 2026, 14:16
היה מעולה
צריך להמשיך בעונה הבאה ביחד עם מגן זר
היה חלש, איפה מעולה? מלא איבודים.
בכל אופן צריך להמשיך בעונה הבאה כי לא נביא ישראלי טוב יותר לעמדה הזאת וצריך להחתים גם מגן שמאלי זר תוקף להרכב.
יש לך ולעוד רבים כאן חוסר הבנה של השוק ורמת הכדורגלן הישראלי לדעתי.
ליידנר אתמול היה כמה רמות מעל רביבו שבעייני רבים נחשב לשחקן הטוב בליגה בעמדה.
וליידנר הוא שחקן בית ישראלי.
אם היינו יכולים לשחק עם 11 זרים כנראה שאפשר היה להביא שדרוג, אבל בהנחה שזה לא אפשרי, איזה ישראלי טוב מדורון ליידנר כשהוא בריא?
אז נכון היו כמה איבודים, ונכון הוא עשה פעולות יפות שנגמרו בכלום, אבל היה מאוד יציב והאגף שלו שותק באופן יפה מאוד הגנתית.
מסכים לגמרי .
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 20 אפריל 2026, 15:33
על ידי Asafasraf
cholo כתב:רדפוקס כתב: ↑20 אפריל 2026, 15:19
ספרא טבא כתב: ↑20 אפריל 2026, 14:16
היה מעולה
צריך להמשיך בעונה הבאה ביחד עם מגן זר
היה חלש, איפה מעולה? מלא איבודים.
בכל אופן צריך להמשיך בעונה הבאה כי לא נביא ישראלי טוב יותר לעמדה הזאת וצריך להחתים גם מגן שמאלי זר תוקף להרכב.
יש לך ולעוד רבים כאן חוסר הבנה של השוק ורמת הכדורגלן הישראלי לדעתי.
ליידנר אתמול היה כמה רמות מעל רביבו שבעייני רבים נחשב לשחקן הטוב בליגה בעמדה.
וליידנר הוא שחקן בית ישראלי.
אם היינו יכולים לשחק עם 11 זרים כנראה שאפשר היה להביא שדרוג, אבל בהנחה שזה לא אפשרי, איזה ישראלי טוב מדורון ליידנר כשהוא בריא?
אז נכון היו כמה איבודים, ונכון הוא עשה פעולות יפות שנגמרו בכלום, אבל היה מאוד יציב והאגף שלו שותק באופן יפה מאוד הגנתית.
כל מילה.
מגן שבקבוצה שחושבת התקפה הוא מאסט.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 20 אפריל 2026, 15:56
על ידי רדפוקס
cholo כתב: ↑20 אפריל 2026, 15:25
רדפוקס כתב: ↑20 אפריל 2026, 15:19
ספרא טבא כתב: ↑20 אפריל 2026, 14:16
היה מעולה
צריך להמשיך בעונה הבאה ביחד עם מגן זר
היה חלש, איפה מעולה? מלא איבודים.
בכל אופן צריך להמשיך בעונה הבאה כי לא נביא ישראלי טוב יותר לעמדה הזאת וצריך להחתים גם מגן שמאלי זר תוקף להרכב.
יש לך ולעוד רבים כאן חוסר הבנה של השוק ורמת הכדורגלן הישראלי לדעתי.
ליידנר אתמול היה כמה רמות מעל רביבו שבעייני רבים נחשב לשחקן הטוב בליגה בעמדה.
וליידנר הוא שחקן בית ישראלי.
אם היינו יכולים לשחק עם 11 זרים כנראה שאפשר היה להביא שדרוג, אבל בהנחה שזה לא אפשרי, איזה ישראלי טוב מדורון ליידנר כשהוא בריא?
אז נכון היו כמה איבודים, ונכון הוא עשה פעולות יפות שנגמרו בכלום, אבל היה מאוד יציב והאגף שלו שותק באופן יפה מאוד הגנתית.
קראת מה כתבתי בכלל?
בכל אופן צריך להמשיך בעונה הבאה כי לא נביא ישראלי טוב יותר לעמדה הזאת...
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 20 אפריל 2026, 17:05
על ידי OrCohen
רץ רץ רץ וחוטפים לו.
רץ רץ רץ ונגמר המגרש.
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 20 אפריל 2026, 17:07
על ידי cholo
רדפוקס כתב: ↑20 אפריל 2026, 15:56
cholo כתב: ↑20 אפריל 2026, 15:25
רדפוקס כתב: ↑20 אפריל 2026, 15:19
היה חלש, איפה מעולה? מלא איבודים.
בכל אופן צריך להמשיך בעונה הבאה כי לא נביא ישראלי טוב יותר לעמדה הזאת וצריך להחתים גם מגן שמאלי זר תוקף להרכב.
יש לך ולעוד רבים כאן חוסר הבנה של השוק ורמת הכדורגלן הישראלי לדעתי.
ליידנר אתמול היה כמה רמות מעל רביבו שבעייני רבים נחשב לשחקן הטוב בליגה בעמדה.
וליידנר הוא שחקן בית ישראלי.
אם היינו יכולים לשחק עם 11 זרים כנראה שאפשר היה להביא שדרוג, אבל בהנחה שזה לא אפשרי, איזה ישראלי טוב מדורון ליידנר כשהוא בריא?
אז נכון היו כמה איבודים, ונכון הוא עשה פעולות יפות שנגמרו בכלום, אבל היה מאוד יציב והאגף שלו שותק באופן יפה מאוד הגנתית.
קראת מה כתבתי בכלל?
בכל אופן צריך להמשיך בעונה הבאה כי לא נביא ישראלי טוב יותר לעמדה הזאת...
רשמת גם שצריך להמשיך בעונה הבאה וגם שצריך להחתים מגן זר שמאלי תותח להרכב.
אז אני ניסיתי להסביר לך שאי אפשר 11 זרים תותחים להרכב, כי אז את ה״ליידנר״ אתה תקבל בעמדה אחרת.
אבל כנראה שלא קראת מה כתבתי.
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 20 אפריל 2026, 17:15
על ידי רדפוקס
cholo כתב: ↑20 אפריל 2026, 17:07
רדפוקס כתב: ↑20 אפריל 2026, 15:56
cholo כתב: ↑20 אפריל 2026, 15:25
יש לך ולעוד רבים כאן חוסר הבנה של השוק ורמת הכדורגלן הישראלי לדעתי.
ליידנר אתמול היה כמה רמות מעל רביבו שבעייני רבים נחשב לשחקן הטוב בליגה בעמדה.
וליידנר הוא שחקן בית ישראלי.
אם היינו יכולים לשחק עם 11 זרים כנראה שאפשר היה להביא שדרוג, אבל בהנחה שזה לא אפשרי, איזה ישראלי טוב מדורון ליידנר כשהוא בריא?
אז נכון היו כמה איבודים, ונכון הוא עשה פעולות יפות שנגמרו בכלום, אבל היה מאוד יציב והאגף שלו שותק באופן יפה מאוד הגנתית.
קראת מה כתבתי בכלל?
בכל אופן צריך להמשיך בעונה הבאה כי לא נביא ישראלי טוב יותר לעמדה הזאת...
רשמת גם שצריך להמשיך בעונה הבאה וגם שצריך להחתים מגן זר שמאלי תותח להרכב.
אז אני ניסיתי להסביר לך שאי אפשר 11 זרים תותחים להרכב, כי אז את ה״ליידנר״ אתה תקבל בעמדה אחרת.
אבל כנראה שלא קראת מה כתבתי.
אבל זה לא נכון בהכרח, ההיצע שקיים בישראלים בעמדת המגן השמאלי לא תואם להיצע שיש בעמדות אחרות.
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 20 אפריל 2026, 18:51
על ידי ונרקומן
הכי חלש על הדשא. היתרון שלו זה שהוא עילוי מבחינת אתלטיות (באמת אתלט מדהים בעיניי), אבל משהו בו הרגיש מאוד כבד ולא בכושר אתמול, וזה הטיקט שלו..
באסה. אבל לא הייתי חושב בכלל על להחליף אותו בזר בשנה הבאה, אלא להביא ישראלי נוסף על העמדה שלו בסגנון ירדן כהן של ביתר.
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 20 אפריל 2026, 21:06
על ידי CouchPotato
לא מבין מה באים אליו בטענות. עשה עבודה טובה הגנתית. התקפית כל הקבוצה לא קיימת כי המאמן משחק הפוך. מה מצפים ממנו? שיעשה סלאלום סטייל מראדונה?
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 21 אפריל 2026, 08:10
על ידי 7even
בכל פעולה שלו מרגישים שזה שחקן שרוב הקריירה שלו בילה אצל רופאים.
יש לו יכולת להיות נהדר ומהיר אבל חסר לו צעד, לא יעזור. לוידע אם הצעד הזה יחזור אי פעם.
מצד שני, אם לא ליידנר, זה לבזבז על העמדה הזו זר. לא שזה כזה רע אבל בד"כ זו עמדה שאם מצאת מגן ישראלי סביר אתה לא מוותר עליו.
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 21 אפריל 2026, 08:20
על ידי קפבלנקה
7even כתב: ↑21 אפריל 2026, 08:10
בכל פעולה שלו מרגישים שזה שחקן שרוב הקריירה שלו בילה אצל רופאים.
יש לו יכולת להיות נהדר ומהיר אבל חסר לו צעד, לא יעזור. לוידע אם הצעד הזה יחזור אי פעם.
מצד שני, אם לא ליידנר, זה לבזבז על העמדה הזו זר. לא שזה כזה רע אבל בד"כ זו עמדה שאם מצאת מגן ישראלי סביר אתה לא מוותר עליו.
אי אפשר לסמוך על ליידנר שירוץ עונה שלמה כמגן ראשון, "ישראלי סביר" ככל שיהיה.
צריך שם זר, נקודה. לא רואה בזה בזבוז בכלל. הבזבוז הנוכחי הוא כרגע מה שקורה לנו עם הקישור של פלקאו וקרייב, ועם שחקני התקפה שלא מביאים מספרים כמו סילבה ואולי גם בואטנג.
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 21 אפריל 2026, 08:23
על ידי 7even
קפבלנקה כתב: ↑21 אפריל 2026, 08:20
7even כתב: ↑21 אפריל 2026, 08:10
בכל פעולה שלו מרגישים שזה שחקן שרוב הקריירה שלו בילה אצל רופאים.
יש לו יכולת להיות נהדר ומהיר אבל חסר לו צעד, לא יעזור. לוידע אם הצעד הזה יחזור אי פעם.
מצד שני, אם לא ליידנר, זה לבזבז על העמדה הזו זר. לא שזה כזה רע אבל בד"כ זו עמדה שאם מצאת מגן ישראלי סביר אתה לא מוותר עליו.
אי אפשר לסמוך על ליידנר שירוץ עונה שלמה כמגן ראשון, "ישראלי סביר" ככל שיהיה.
צריך שם זר, נקודה. לא רואה בזה בזבוז בכלל. הבזבוז הנוכחי הוא כרגע מה שקורה לנו עם הקישור של פלקאו וקרייב, ועם שחקני התקפה שלא מביאים מספרים כמו סילבה ואולי גם בואטנג.
עכשיו בדיעבד אולימבינים שצריך שם זר.
בתחילת העונה זה די זעק שאין - מגן ימני, חלוץ, קשרי אמצע, בלם, קיצוני שמאלי. הביאו את כל אלו.
מצב טוב שאם היה להפועל קשר 10 ברמה גבוהה מאד, גם המגנים שלנו היו נהנים מזה. גם ליידנר.
העובדה שאין להפועל קשר 10 ברמה גבוהה זועקת לשמיים כל העונה.
באופן אירוני, פתיחת העונה הטובה של אלקוקין פגעה בנו, כי אולי חשבו שזה מספיק. וזה לא.
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 21 אפריל 2026, 08:51
על ידי RedDrifter
7even כתב: ↑21 אפריל 2026, 08:23
קפבלנקה כתב: ↑21 אפריל 2026, 08:20
7even כתב: ↑21 אפריל 2026, 08:10
בכל פעולה שלו מרגישים שזה שחקן שרוב הקריירה שלו בילה אצל רופאים.
יש לו יכולת להיות נהדר ומהיר אבל חסר לו צעד, לא יעזור. לוידע אם הצעד הזה יחזור אי פעם.
מצד שני, אם לא ליידנר, זה לבזבז על העמדה הזו זר. לא שזה כזה רע אבל בד"כ זו עמדה שאם מצאת מגן ישראלי סביר אתה לא מוותר עליו.
אי אפשר לסמוך על ליידנר שירוץ עונה שלמה כמגן ראשון, "ישראלי סביר" ככל שיהיה.
צריך שם זר, נקודה. לא רואה בזה בזבוז בכלל. הבזבוז הנוכחי הוא כרגע מה שקורה לנו עם הקישור של פלקאו וקרייב, ועם שחקני התקפה שלא מביאים מספרים כמו סילבה ואולי גם בואטנג.
עכשיו בדיעבד אולימבינים שצריך שם זר.
בתחילת העונה זה די זעק שאין - מגן ימני, חלוץ, קשרי אמצע, בלם, קיצוני שמאלי. הביאו את כל אלו.
מצב טוב שאם היה להפועל קשר 10 ברמה גבוהה מאד, גם המגנים שלנו היו נהנים מזה. גם ליידנר.
העובדה שאין להפועל קשר 10 ברמה גבוהה זועקת לשמיים כל העונה.
באופן אירוני, פתיחת העונה הטובה של אלקוקין פגעה בנו, כי אולי חשבו שזה מספיק. וזה לא.
אלקוקין ממש לא קשור לזה
מאחורי הקלעים היו המון ניסיונות להביא קשר 10 אבל פשוט לא היו יותר מידי אופציות וגם אלה שכן היו או רצו מעל מה שהיינו מוכנים לשלם או פחדו להגיע לארץ בגלל המלחמה
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 21 אפריל 2026, 09:05
על ידי 7even
RedDrifter כתב: ↑21 אפריל 2026, 08:51
7even כתב: ↑21 אפריל 2026, 08:23
קפבלנקה כתב: ↑21 אפריל 2026, 08:20
אי אפשר לסמוך על ליידנר שירוץ עונה שלמה כמגן ראשון, "ישראלי סביר" ככל שיהיה.
צריך שם זר, נקודה. לא רואה בזה בזבוז בכלל. הבזבוז הנוכחי הוא כרגע מה שקורה לנו עם הקישור של פלקאו וקרייב, ועם שחקני התקפה שלא מביאים מספרים כמו סילבה ואולי גם בואטנג.
עכשיו בדיעבד אולימבינים שצריך שם זר.
בתחילת העונה זה די זעק שאין - מגן ימני, חלוץ, קשרי אמצע, בלם, קיצוני שמאלי. הביאו את כל אלו.
מצב טוב שאם היה להפועל קשר 10 ברמה גבוהה מאד, גם המגנים שלנו היו נהנים מזה. גם ליידנר.
העובדה שאין להפועל קשר 10 ברמה גבוהה זועקת לשמיים כל העונה.
באופן אירוני, פתיחת העונה הטובה של אלקוקין פגעה בנו, כי אולי חשבו שזה מספיק. וזה לא.
אלקוקין ממש לא קשור לזה
מאחורי הקלעים היו המון ניסיונות להביא קשר 10 אבל פשוט לא היו יותר מידי אופציות וגם אלה שכן היו או רצו מעל מה שהיינו מוכנים לשלם או פחדו להגיע לארץ בגלל המלחמה
מאיפה לי מה היה או לא היה מאחרי הקלעים.
לא זכור לי גם פרסום על אחד כזה.
אם אתה אומר, סבבה.
עובדתית אין.
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 21 אפריל 2026, 11:59
על ידי CouchPotato
7even כתב: ↑21 אפריל 2026, 09:05
RedDrifter כתב: ↑21 אפריל 2026, 08:51
7even כתב: ↑21 אפריל 2026, 08:23
עכשיו בדיעבד אולימבינים שצריך שם זר.
בתחילת העונה זה די זעק שאין - מגן ימני, חלוץ, קשרי אמצע, בלם, קיצוני שמאלי. הביאו את כל אלו.
מצב טוב שאם היה להפועל קשר 10 ברמה גבוהה מאד, גם המגנים שלנו היו נהנים מזה. גם ליידנר.
העובדה שאין להפועל קשר 10 ברמה גבוהה זועקת לשמיים כל העונה.
באופן אירוני, פתיחת העונה הטובה של אלקוקין פגעה בנו, כי אולי חשבו שזה מספיק. וזה לא.
אלקוקין ממש לא קשור לזה
מאחורי הקלעים היו המון ניסיונות להביא קשר 10 אבל פשוט לא היו יותר מידי אופציות וגם אלה שכן היו או רצו מעל מה שהיינו מוכנים לשלם או פחדו להגיע לארץ בגלל המלחמה
מאיפה לי מה היה או לא היה מאחרי הקלעים.
לא זכור לי גם פרסום על אחד כזה.
אם אתה אומר, סבבה.
עובדתית אין.
רצו להביא את דיארה והיו עוד איזה שני שמות שחתמו בסוף במקום אחר. לא תמיד משיגים את מה שרוצים.
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 25 אפריל 2026, 22:09
על ידי hapo-hell
למה הפעם הוא לא שיחק? למקין היה בסדר גמור, אבל מה שקורה בעמדה הזו העונה זה לא רציני.
אם הוא המגן השמאלי המוביל, ושמנו עליו אופציה של מאות אלפי יורו, אז תנו לו לשחק ולייצר כושר משחק ורצף
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 25 אפריל 2026, 22:23
על ידי Mario
מעניין מאוד שלא ראה דקה אחת אולי הוא בתכנון לפתוח מול חיפה? מוזר
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 29 אפריל 2026, 23:13
על ידי אוגוסטוס היל
משהו שם לא עובד
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 29 אפריל 2026, 23:16
על ידי רדפוקס
הפריצה שלו על הקו בגול השלישי שלנו זה מסוג הדברים שהוא צריך לעשות הרבה הרבה יותר.
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 29 אפריל 2026, 23:18
על ידי D&3
להגנתו יאמר שעמדת הקיצוני שמאל אצלנו מחליפה שחקנים ותפקוד כל משחק כמעט, ובחלק גדול מהמקרים השחקן שם משאיר לו את האגף די לבד.
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 29 אפריל 2026, 23:18
על ידי בן לוז
הדבר היחיד שהפריע לי היום
מה עובר עליך ליידנר?
קבלת החלטות רעה, כבד, לא בפוקוס
מרגיש שמשהו מנטלי עובר על הבחור
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 29 אפריל 2026, 23:44
על ידי דולימנגה99
על מה אתם מדברים? היה מצוין
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 30 אפריל 2026, 00:10
על ידי Spiderman
שחקן טוב... לספסל
חייב מגן שמאלי זר.
להביא את ספורי או סבע או דין דוד או לגיונר בכיר אחר, כדי שישחרר לנו מקום לזר נוסף.
או יותר פשוט, שמאיימבו כבר יציע!
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 30 אפריל 2026, 09:12
על ידי CouchPotato
ליידנר בסדר גמור. לא מבין מה כולם יורדים עליו. סולידי בהגנה. יכול להשתפר בהתקפה, אבל זה גם עניין של השחקנים סביבו ושל הוראות משחק.
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 30 אפריל 2026, 09:37
על ידי RedDrifter
היה במשחק טוב אתמול לא מבין את הכאסח עליו
נתן אתמול משחק סולידי בהגנה ונתן דריבל + קרוס יפה לטוריאל שהקפיץ לאלטמן בגול
אהבתי את המשחק שלו, ניטרל לגמרי את בנסון
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 30 אפריל 2026, 10:57
על ידי לירון האדום
אחלה ליידנר
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 30 אפריל 2026, 10:59
על ידי טכנית לארז
חוץ מהמהלך של הגול היה לו עוד קרוב יפה ב4-0 גם.
התקפית הוא ייתן.
חצי ראשון היו לו כמה כדורים שקצת לא הסתדר איתם.
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 30 אפריל 2026, 11:00
על ידי Sin Queso
Sin Queso כתב: ↑20 אפריל 2026, 13:47
אחלה ליידנר שבעולם
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 30 אפריל 2026, 11:34
על ידי בן לוז
כבר רשמתי את זה וארשום שוב, אם אנחנו רוצים את קפיצת המדרגה שנה הבאה, כלומר להיאבק על אליפות, חייבים מגן זר ברמה לשם
כמו שעכשיו בימין יש לנו ״צרות טובות״ עם זר תותח כמו קוקו ומחליף מצוין כמו פיבן, אותו הדבר צריך להיות בשמאל
איך נביא לשם זר? דברו עם מאיימבו, אני חושב שהוא יכול לסייע

Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 30 אפריל 2026, 12:43
על ידי דולימנגה99
ישראלי, צעיר, גדל בהפועל
אחלה שחקן לשלד ישראלי
צריך תחרות טובה על ההרכב מאשר יזן נאסר אבל לא הייתי מבזבז על זה מקום של זר
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 02 מאי 2026, 13:53
על ידי RedDrifter
דיווחים שהעסקה יצאה לפועל והוא שלנו
לפי הפרסומים הפועל שילמה 700,000 אירו
חתום עד 2030
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 02 מאי 2026, 22:41
על ידי לירון האדום
לא ישחק מול בית"ר
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 02 מאי 2026, 22:42
על ידי אנחנו בתהליך
הגבהה אחת נורמלית לא יכול לתת
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 02 מאי 2026, 22:43
על ידי מושקוביץ
למה אתה הולך לכדור גובה עם הרגל ולא עם הראש
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: וולקאם דורון ליידנר
נשלח: 02 מאי 2026, 22:45
על ידי Charlie
דולימנגה99 כתב:ישראלי, צעיר, גדל בהפועל
אחלה שחקן לשלד ישראלי
צריך תחרות טובה על ההרכב מאשר יזן נאסר אבל לא הייתי מבזבז על זה מקום של זר
חייבים מגן שמאלי ישראלי טוב נוסף, מאחר וליידנר חזק יותר התקפית, צריך למצוא דני בונדר רק לצד שמאל
