דף 11 מתוך 16
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:26
על ידי Red_man
קח טיים אאוט משהו?
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:26
על ידי רווי
חרא עלינו
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:26
על ידי redead
מאמן כזה טיפש
אולי תכניס את מוטלי ביחד עם גינת וזהו
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:26
על ידי Red_man
זהו
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:26
על ידי איש גדול
איזה מאמן אפס מאופס
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:26
על ידי shaharot
למה קוק לא משחק???
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:26
על ידי וינסנט
איזה ביזיון של הגנה ברמות הכי גבוהות שיכולות להיות. מטיילים לנו בתוך הצבע, שחקן שלהם זורק שלשלה ואף אחד לא סוגר אותו. אין מאמן אין פה כלום. ביזיון של קבוצה.
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:26
על ידי רק הפועל
תראו את חבורת האפסים הזו
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:27
על ידי Niro
5 נקודות מהספסל, מביך
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:27
על ידי Red_man
shaharot כתב: ↑21 יוני 2026, 22:26
למה קוק לא משחק???
4 עבירות
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:27
על ידי KingAlpaca
KingAlpaca כתב: ↑21 יוני 2026, 22:26
שוב עם החמישיה הפותחת הגרועה
קלאסי.
גם אם נהפוך את הסדרה, איטודיס פושע.
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:27
על ידי סומך
shaharot כתב: ↑21 יוני 2026, 22:26
למה קוק לא משחק???
כי הוא עם ארבע עבירות
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:27
על ידי redead
אם כל הניסים
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:27
על ידי רק הפועל
טוב איש , לא יודע איך אפשר לשרוד את הערב הזה
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:28
על ידי Nsumbo
תעיף כבר את תומר ותכניס את עוז
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:28
על ידי Red_man
קטש טס לקחת טיים אאוט הוא לא חיכה כמו איטודיס שחוטף שבץ כשרצים עלינו
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:28
על ידי ארז שדה
ישש איש
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:29
על ידי KingAlpaca
איזה (עוד) משחק של איש...
מפלצת על.
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:29
על ידי פרימו לוי
גיל ברק "מכבי יכולה לעלות ליתרון":
*מם של אבא של סטן מסאותפארק משפריץ בכל החדר*
גיל ברק "הפועל יכולה לעלות חזרה ליתרון":
*סאונדבייט של לונלי איים מיסטר לונלי איי אב נובאדי*
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:29
על ידי ואן גוך
ננצח או נפסיד. ניהול הסגל זה ביזיון אחד ענק.
חוץ ממיציץ ואולי קצת ווינרט הזרים שמשחקים לא קיבלו דקות ביורוליג. זה שכל השנה ובעיקר בתקופה שלפני הגמר 80% מהישראלים שלנו לא שיחקו זה בדיוק מה שקורה שבר או פלטין עולים למגרש.
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:30
על ידי רק הפועל
גינת עם הגנה טובה עכשיו , התקף לב בדרך
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:30
על ידי פרימו לוי
בריסט לא עשה שם הקפצה כפולה 3 פעמים לפני שדחף את תומר?
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:30
על ידי רווי
יופייי תומר
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:31
על ידי Red_man
למה כל העזרות האלה מהקלעים בפינות?
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:31
על ידי פרימו לוי
מאבק על ריבאונד על מה אתה שורק לטאי אסתרון יא זבל
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:31
על ידי Xavi
מחכים לראות אם ניקח ריבאונד ואז שורקים עבירה
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:31
על ידי Red Wolf
אכלנו אותה עם הרביעית הזאת של אודיאסי
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:33
על ידי Niro
אודיאסי תכף שולק ריאה, אנחנו פינישד
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:33
על ידי shaharot
תומר כזה חלש
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:33
על ידי Red_man
איזה טמבל גינת. פאול רך גרוע בזריקה למה אתה עושה את זה?
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:33
על ידי רק הפועל
לדעתי זה נגמר עכשיו
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:34
על ידי KingAlpaca
אני בעד שירחיקו את גינת ובריסט.
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:34
על ידי רק הפועל
גינת מטומטם
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:34
על ידי redead
תומר לא צריך לשחק
לא מבין למה הוא על המגרש
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:34
על ידי פרימו לוי
Red_man כתב: ↑21 יוני 2026, 22:33
איזה טמבל גינת. פאול רך גרוע בזריקה למה אתה עושה את זה?
הוא לא מסוגל להזיז את הרגליים הן גמורות
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:35
על ידי פרימו לוי
KingAlpaca כתב: ↑21 יוני 2026, 22:34
אני בעד שירחיקו את גינת ובריסט.
חלום, הלוואי
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:35
על ידי Red Wolf
KingAlpaca כתב: ↑21 יוני 2026, 22:34
אני בעד שירחיקו את גינת ובריסט.
קיבלת את הכי קרוב לזה
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:35
על ידי Xavi
שלח לך תמות יא מכביסט מסריח
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:35
על ידי סומך
אני שונא את חסר העין המכביסט
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:35
על ידי רווי
פרימו לוי כתב: ↑21 יוני 2026, 22:35
KingAlpaca כתב: ↑21 יוני 2026, 22:34
אני בעד שירחיקו את גינת ובריסט.
חלום, הלוואי
ווין ווין