דף 11 מתוך 11

Re: חמישיית הזרים הטובה ביותר שאפשר לרשום לליגה

נשלח: 16 יוני 2026, 09:19
על ידי בני12
KingAlpaca כתב: 16 יוני 2026, 03:54 הצבעתי למישיש...
פעמוני משיח?

Re: חמישיית הזרים הטובה ביותר שאפשר לרשום לליגה

נשלח: 17 יוני 2026, 00:13
על ידי KingAlpaca
ג'ונס, קוק, איש, אודיסיאה, אטורו.

די עצוב.

Re: חמישיית הזרים הטובה ביותר שאפשר לרשום לליגה

נשלח: 17 יוני 2026, 03:13
על ידי Davidcito
KingAlpaca כתב: 17 יוני 2026, 00:13 ג'ונס, קוק, איש, אודיסיאה, אטורו.

די עצוב.
עכשיו אתה מבין למה קרינגטון וטופין על תקן מתאזרחים זה חובה שנה הבאה וההחתמה הראשונה שצריך לעשות. לא יאומן שמכל מצבך הזרים זה מה שיש לנו