חמישיית הזרים הטובה ביותר שאפשר לרשום לליגה

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין

מי הם חמשת הזרים הטובים ביותר שצריכים להירשם לליגה?

ואסיליה מיציץ
29
18%
כריס ג׳ונס
28
17%
אנטוניו בלייקני
14
8%
ליוואי רנדולף
1
1%
קיאנדרה קוק
7
4%
איש וויינרייט
20
12%
טאי אודיאסי
23
14%
ג׳ונתן מוטלי
17
10%
דן אוטורו
26
16%
 
סך הכול הצבעות: 165
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3054 לייקים

KingAlpaca כתב: 16 יוני 2026, 03:54 הצבעתי למישיש...
פעמוני משיח?
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2070 לייקים

ג'ונס, קוק, איש, אודיסיאה, אטורו.

די עצוב.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
Davidcito
הצטרף: 27 ינואר 2026, 04:02
קיבל.ה  42 לייקים

KingAlpaca כתב: 17 יוני 2026, 00:13 ג'ונס, קוק, איש, אודיסיאה, אטורו.

די עצוב.
עכשיו אתה מבין למה קרינגטון וטופין על תקן מתאזרחים זה חובה שנה הבאה וההחתמה הראשונה שצריך לעשות. לא יאומן שמכל מצבך הזרים זה מה שיש לנו
שליחת תגובה