דף 2 מתוך 2
Re: החזרה לדרייב אין
נשלח: 27 יוני 2026, 11:48
על ידי Maor
לאוהד יש זכות להגיד ולעשות מה שבא לו?
אבל לעופר אין זכות לתבוע אותו דיבה?
יפה.
אני לא יודע מה הגבולות שלך, אבל האוהד הזה עשה בעיקר נזק להפועל בשנתיים האחרונות.
Re: החזרה לדרייב אין
נשלח: 27 יוני 2026, 12:09
על ידי תא מרבוטא
איש גדול כתב: ↑27 יוני 2026, 10:18
תא מרבוטא כתב: ↑27 יוני 2026, 10:08
איש גדול כתב: ↑27 יוני 2026, 09:39
אני אגיד שוב משהו שאמור להיות ברור
בעלים שתובע או מאיים בתביעה על אוהד על משהו (שטותי ולא נכון ככל שיהיה) שרשם בטוויטר לא ראוי להיות בעלים של הפועל.
ולא משנה כמה כולם פה לא מסכימים או לא אוהבים את הבן אדם וגם לא משנה כמה הבעלים משקיע.
זה פשוט משהו שלא יכול לקרות
במקרה של אותו אוהד זה ממש לא כזה ברור
אישית, וגם רשמתי את זה, אני חושב שההתרעה בתביעה הזו דווקא מאד מאתרגת את אותו אוהד ומשניאה את עופר, עע התגובה שלך
אבל אותו אוהד לפי דיווחים ודןגמאות פה עשה הרבה מאד כדי לחצות גבולות (רק ככה בשלוף, לומר בפומבי ברשת לאוהד שביקר אותו, שהוא מוזמן ל.... את ה. . . השלם את החסר לבד).
כמו שרשמת קודם, לך דעה שונה וזה בסדר
אבל זה ממש לא ברור וחד משמעי במקרה שלו שבעלי הקבוצה יבליג על הדברים שלו
האוהד הזה לא חצה שום גבול
זכותו לא להגיע ליד אליהו , זכותו לצאת נגד זה וזכותו להגיד מה שבא לו.
מעבר לזה שזאת זכותו כל התייחסות של עופר אליו מעבירה עוד אנשים (כמוני) להיות נגד עופר
גם את זה מיותר להגיד
כאמור התביעה הזו נראית לי ירי בנגמש מצד עופר
לא זכותו של שאקו לומר מה שבא לו. במקרה הספציפי הזה כאמור זה נראה לי באמת התרסה , אבל ממש לא זכותו לאיים, לשקר, להסית.
Re: החזרה לדרייב אין
נשלח: 27 יוני 2026, 12:19
על ידי מילפורד
איש גדול כתב: ↑27 יוני 2026, 09:39
אני אגיד שוב משהו שאמור להיות ברור
בעלים שתובע או מאיים בתביעה על אוהד על משהו (שטותי ולא נכון ככל שיהיה) שרשם בטוויטר לא ראוי להיות בעלים של הפועל.
ולא משנה כמה כולם פה לא מסכימים או לא אוהבים את הבן אדם וגם לא משנה כמה הבעלים משקיע.
זה פשוט משהו שלא יכול לקרות
אתה אומר משהו שאמור להיות ברור , אבל חסר פה איזה ״לדעתי״.
בלי להיכנס לתביעה הספיציפית הזאת , והאם בכלל זה עוזר במשהו התביעה הזאת (אגב, נדמה לי שזה רק מכתב התרעה כרגע) , אבל בעלים של קבוצה, כל קבוצה , שחושב שיש בן אדם שפועל כדי לפגוע בקבוצה שלו, ולא משנה מי, תביעה אישית זה משהו שיש לו בארסנל הזכויות.
צריך להיות חכם באיך שמנצלים את הארסנל הזה, אבל בין זה לבין אסור להשתמש בזה, יש פער.
אגב, שאקו , בציטוטים שלו, כשזה מגיע בכתב חושב על מה שהוא כותב ומנסח את זה מספיק חכם כדי שלא יצדיק שום תביעה.
בהתנהלות שלו פנים מול פנים , הדברים שהוא מוציא מהפה בדרך כלל הרבה פחות שקולים, ושם לא פעם ראיתי אותו עובר את הגבול שיכול להצדיק תביעות כאלה ואחרות.
Re: החזרה לדרייב אין
נשלח: 27 יוני 2026, 12:55
על ידי איש גדול
תא מרבוטא כתב: ↑27 יוני 2026, 12:09
איש גדול כתב: ↑27 יוני 2026, 10:18
תא מרבוטא כתב: ↑27 יוני 2026, 10:08
במקרה של אותו אוהד זה ממש לא כזה ברור
אישית, וגם רשמתי את זה, אני חושב שההתרעה בתביעה הזו דווקא מאד מאתרגת את אותו אוהד ומשניאה את עופר, עע התגובה שלך
אבל אותו אוהד לפי דיווחים ודןגמאות פה עשה הרבה מאד כדי לחצות גבולות (רק ככה בשלוף, לומר בפומבי ברשת לאוהד שביקר אותו, שהוא מוזמן ל.... את ה. . . השלם את החסר לבד).
כמו שרשמת קודם, לך דעה שונה וזה בסדר
אבל זה ממש לא ברור וחד משמעי במקרה שלו שבעלי הקבוצה יבליג על הדברים שלו
האוהד הזה לא חצה שום גבול
זכותו לא להגיע ליד אליהו , זכותו לצאת נגד זה וזכותו להגיד מה שבא לו.
מעבר לזה שזאת זכותו כל התייחסות של עופר אליו מעבירה עוד אנשים (כמוני) להיות נגד עופר
גם את זה מיותר להגיד
כאמור התביעה הזו נראית לי ירי בנגמש מצד עופר
לא זכותו של שאקו לומר מה שבא לו. במקרה הספציפי הזה כאמור זה נראה לי באמת התרסה , אבל ממש לא זכותו לאיים, לשקר, להסית.
לא זכותו לאיים
במידה וקרה
זכותו של מי שהוא איים עליו להגיש תלונה
לא ממקומו של בעלים להעמיד במקום אוהד שמשקר בטח לא בתביעה.
עופר בכלל לא אמור להתעסק עם מה שאנשים רושמים בטוויטר זה לא אמור לעניין אותו.
עצם זה שהוא מתעסק בזה רק מרחיק עוד אנשים
אבל עזוב הנושא מוצה
Re: החזרה לדרייב אין
נשלח: 27 יוני 2026, 13:06
על ידי Nati
הנושא מוצה,הנושא מוצה.
מרוב שהנושא מוצה כל פעם הוא מעלה את הנושא,מתווכח.ואז כותב.הנושא מוצה.
עד הפעם הבאה.
שכרגיל לא ייקח לו הרבה זמן לחזור לנושא.
Re: החזרה לדרייב אין
נשלח: 27 יוני 2026, 13:14
על ידי איש גדול
Nati כתב: ↑27 יוני 2026, 13:06
הנושא מוצה,הנושא מוצה.
מרוב שהנושא מוצה כל פעם הוא מעלה את הנושא,מתווכח.ואז כותב.הנושא מוצה.
עד הפעם הבאה.
שכרגיל לא ייקח לו הרבה זמן לחזור לנושא.
רוצה לתבוע אותי שמיציתי לאותו רגע ואז שוב בא לי לדבר על זה?
או שזאת זכותי?