דף 2 מתוך 54
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 17:07
על ידי רדפוקס
L.S כתב: ↑13 מאי 2026, 16:57
מקווה שזה לא יהיה קיץ גדוש באירועים, בסוף יש לנו סגל דיי שלם שזקוק לחיזוקים נקודתיים בלבד.
כמו כן, העונה שלנו הולכת להתחיל מוקדם מאוד בעקבות ההשתתפות בקונפרנס.
מאמין שמחנה אימון יהיה כבר איפשהו באיזור היוני, כשיולי כבר משחק ראשון, הקוצה תהיה צריכה להיות כבר דיי סגורה ומגובשת בשלב מוקדם מאוד.
שיהיה בהצלחה
הסגל אומנם לא דורש הרבה שינויים אבל הוא דורש יותר איכות ולכן השינויים הנקודתיים צריכים להיות משמעותיים.
כמו כן גם נדרש עיבוי כדי להתמודד בעוד מסגרת.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 17:15
על ידי dino
לא צריך יותר מ4 שחקנים גג 5.
אין צורך להביא שחקנים לסגל הרחב לפי משקל, במבצעים על המדף. גמרנו עם הימים האלה. הפועל קבוצה טובה.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 17:24
על ידי RedDrifter
dino כתב: ↑13 מאי 2026, 17:15
לא צריך יותר מ4 שחקנים גג 5.
אין צורך להביא שחקנים לסגל הרחב לפי משקל, במבצעים על המדף. גמרנו עם הימים האלה. הפועל קבוצה טובה.
- מגן שמאל ישראלי
- 10 זר/ישראלי
- 8 (פרבר)
- כנף שמאל
- חלוץ זר/ישראלי
-הייתי מביא גם 6 ורסטילי יותר לעיבוי הסגל (לא רוצה יותר את אל ים וארצל שם)
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 17:49
על ידי 7even
לפני כל דבר:
- עמדה 10
- חלוץ מוכח
זה יעיף את כל הקבוצה למעלה.
ברדה בנה יפה מאד את הקבוצה על יציבות של החלק האחורי וככה הפועל צריכה להיראות. מזכיה מאד את הפועל של אלי כהן בסוף שנות ה-90. יעילה וקטלנית כשצריך.
זה ייצב את כל מערכי הקבוצה והשאיר לטוריאל ולואיזו לעשות קסמים למעלה.
עכשיו אחרי שנה יחיד שכולם מכירים את כולם, אפשר להתקדם ליותר יצירתיות בחלק הקדמי.
הפער מבחינת כמות שערים בינינו לבין מכבי שהיא באמת לא משו לספר בבית, הוא תהומי.
אני אוהב איך שהפועל נבנית.
כמו שאומרים בעסקים - אנחנו עומדים בלוח זמנים ואפילו מקדימים אותו בקצת.
רצינו עונה רגועה...קיבלנו ניצחון בדרבי, דומיננטיות ב-2 דרבים, ניצחון כמעט בכל משחק בית, ומקום באירופה.
אפשר לעשות ברוגע את הצעד הבא קדימה.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 20:55
על ידי Mendelson
מוסיף לשמות את גיא מלמד, לא מבין מה הסיפור שלהם בחיפה, אבל הוא אחלה חלוץ.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 20:56
על ידי רווי
גיא מלמד עם הסיטואציה שלו בחיפה חייב להיות בהפועל כבר.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 20:58
על ידי ר.ש
בסאם זערורה מנתניה - קשר אמצע עם שמונה שערים העונה. לדעתי מסיים חוזה בקיץ. להביא
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 21:25
על ידי אנחנו בתהליך
לשחרר - קרייב, שאנדה, בואטנג
להשאיל - אל ים, אלקוקין/למקין
להביא- מגן שמאלי ישראלי, קשר אמצע, קשר 10, כנף שמאל, חלוץ
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 21:27
על ידי CouchPotato
אנחנו מתכננים גם להעלות שחקנים מהנוער או שהתכנון הוא להשאיל את כולם ולהיות קבוצת רכש מגעילה?
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 21:28
על ידי D&3
בתאכלס מלמד יכול להיות שיחוק
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 21:32
על ידי D&3
@oleg neduda כתבנו לענייני ג'קי, מי שווה וריאלי להביא שם? ג'קי ישחרר את מוחמד עאמר?
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 21:51
על ידי Adom_Adom
CouchPotato כתב: ↑13 מאי 2026, 21:27
אנחנו מתכננים גם להעלות שחקנים מהנוער או שהתכנון הוא להשאיל את כולם ולהיות קבוצת רכש מגעילה?
למה לא להשאיל אותם? זה המתכונת הכי טובה
לא מתחבא לך בנוער מנור סולמון שצריך ישר לעלות לבוגרים
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 21:53
על ידי Spiderman
ר.ש כתב: ↑13 מאי 2026, 20:58
בסאם זערורה מנתניה - קשר אמצע עם שמונה שערים העונה. לדעתי מסיים חוזה בקיץ. להביא
שחקן מצוין.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 21:53
על ידי איתן
למה לא להעלות למשחקים שנשארו בפלייאוף את אוליצקי ועומרי לוי מהנוער
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 21:54
על ידי CouchPotato
Adom_Adom כתב: ↑13 מאי 2026, 21:51
CouchPotato כתב: ↑13 מאי 2026, 21:27
אנחנו מתכננים גם להעלות שחקנים מהנוער או שהתכנון הוא להשאיל את כולם ולהיות קבוצת רכש מגעילה?
למה לא להשאיל אותם? זה המתכונת הכי טובה
לא מתחבא לך בנוער מנור סולמון שצריך ישר לעלות לבוגרים
כי צריך מנור סולומון? אין דוגמאות לשחקנים שעלו מהנוער לבוגרים בקבוצה גדולה בארץ, אפילו השנה?
יש פה גישה די מעצבנת של חיפוש שחקנים מהמוכן.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 21:55
על ידי אנחנו בתהליך
CouchPotato כתב: ↑13 מאי 2026, 21:54
Adom_Adom כתב: ↑13 מאי 2026, 21:51
CouchPotato כתב: ↑13 מאי 2026, 21:27
אנחנו מתכננים גם להעלות שחקנים מהנוער או שהתכנון הוא להשאיל את כולם ולהיות קבוצת רכש מגעילה?
למה לא להשאיל אותם? זה המתכונת הכי טובה
לא מתחבא לך בנוער מנור סולמון שצריך ישר לעלות לבוגרים
כי צריך מנור סולומון? אין דוגמאות לשחקנים שעלו מהנוער לבוגרים בקבוצה גדולה בארץ, אפילו השנה?
יש פה גישה די מעצבנת של חיפוש שחקנים מהמוכן.
מנור סולומון יוצא לך פעם בדור
ותאמין לי שאם יש שחקן מהנוער שהוא כישרון בצורה יוצאת דופן רואים את זה באימונים ובמשחקיי נוער.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 21:59
על ידי CouchPotato
אנחנו בתהליך כתב: ↑13 מאי 2026, 21:55
CouchPotato כתב: ↑13 מאי 2026, 21:54
Adom_Adom כתב: ↑13 מאי 2026, 21:51
למה לא להשאיל אותם? זה המתכונת הכי טובה
לא מתחבא לך בנוער מנור סולמון שצריך ישר לעלות לבוגרים
כי צריך מנור סולומון? אין דוגמאות לשחקנים שעלו מהנוער לבוגרים בקבוצה גדולה בארץ, אפילו השנה?
יש פה גישה די מעצבנת של חיפוש שחקנים מהמוכן.
מנור סולומון יוצא לך פעם בדור
ותאמין לי שאם יש שחקן מהנוער שהוא כישרון בצורה יוצאת דופן רואים את זה באימונים ובמשחקיי נוער.
לא ראית את אוליצקי אני מבין.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 22:06
על ידי בן לוז
שנים פינטזנו על מלמד, אבל אני מרגיש שעכשיו כבר מאוחר מדי
בהנחה שיגיע חלוץ זרתותח להרכב, דאפפה יהיה החלוץ המחליף, אז מלמד מגיע להיות חלוץ שלישי?
לא רואה היתכנות לדבר הזה
בטח יעבור לנתניה או יחזור להפועל חיפה
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 22:24
על ידי אנחנו בתהליך
CouchPotato כתב: ↑13 מאי 2026, 21:59
אנחנו בתהליך כתב: ↑13 מאי 2026, 21:55
CouchPotato כתב: ↑13 מאי 2026, 21:54
כי צריך מנור סולומון? אין דוגמאות לשחקנים שעלו מהנוער לבוגרים בקבוצה גדולה בארץ, אפילו השנה?
יש פה גישה די מעצבנת של חיפוש שחקנים מהמוכן.
מנור סולומון יוצא לך פעם בדור
ותאמין לי שאם יש שחקן מהנוער שהוא כישרון בצורה יוצאת דופן רואים את זה באימונים ובמשחקיי נוער.
לא ראית את אוליצקי אני מבין.
יש הבדל עצום עצום עצום בין להיות טוב בנוער ללהיות טוב בבוגרים.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 22:31
על ידי Spiderman
בן לוז כתב: ↑13 מאי 2026, 22:06
שנים פינטזנו על מלמד, אבל אני מרגיש שעכשיו כבר מאוחר מדי
בהנחה שיגיע חלוץ זרתותח להרכב, דאפפה יהיה החלוץ המחליף, אז מלמד מגיע להיות חלוץ שלישי?
לא רואה היתכנות לדבר הזה
בטח יעבור לנתניה או יחזור להפועל חיפה
בחיים לא החזקתי מהשחקן האפור הזה.
יכול לעשות חמוצים בטבריה.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 22:41
על ידי Giovanni Giorgio
אחרי הקיץ האחרון יש להם רף גבוה
לא בטוח שכולם ישארו גם
הכי חשוב זה לואיזו אם יש למישהו ספק
לצערי אם טוריאל ירצה לעזוב ולהתקדם צריך לאפשר לו, מקווה מאוד שלא
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 22:54
על ידי Mendelson
Giovanni Giorgio כתב: ↑13 מאי 2026, 22:41
אחרי הקיץ האחרון יש להם רף גבוה
לא בטוח שכולם ישארו גם
הכי חשוב זה לואיזו אם יש למישהו ספק
לצערי אם טוריאל ירצה לעזוב ולהתקדם צריך לאפשר לו, מקווה מאוד שלא
זו איזו אמת כזאת שכולנו מפחדים להגיד בקול רם. טוריאל הוא נכס, אבל במובן מסויים הוא גם נטל. לואיזו שחקן כנף ימין יותר טוב מטוריאל, וכל עוד טוריאל כאן לואיזו לא ישחק בכנף ימין. אני אוהב את טוריאל ורוצה אותו כאן לעוד שנים קדימה, אבל אם מנתקים את הרגש, אם הוא יתקדם ולואיזו ישאר - זה לא בהכרח יהיה דבר רע.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 23:22
על ידי Adom_Adom
CouchPotato כתב: ↑13 מאי 2026, 21:54
Adom_Adom כתב: ↑13 מאי 2026, 21:51
CouchPotato כתב: ↑13 מאי 2026, 21:27
אנחנו מתכננים גם להעלות שחקנים מהנוער או שהתכנון הוא להשאיל את כולם ולהיות קבוצת רכש מגעילה?
למה לא להשאיל אותם? זה המתכונת הכי טובה
לא מתחבא לך בנוער מנור סולמון שצריך ישר לעלות לבוגרים
כי צריך מנור סולומון? אין דוגמאות לשחקנים שעלו מהנוער לבוגרים בקבוצה גדולה בארץ, אפילו השנה?
יש פה גישה די מעצבנת של חיפוש שחקנים מהמוכן.
זוכר שניסנו שנים את עניין הצעירים? עדיף להשאיל ומי שטוב בהשאלה לתת לו הזדמנות
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 23:43
על ידי CouchPotato
Adom_Adom כתב: ↑13 מאי 2026, 23:22
CouchPotato כתב: ↑13 מאי 2026, 21:54
Adom_Adom כתב: ↑13 מאי 2026, 21:51
למה לא להשאיל אותם? זה המתכונת הכי טובה
לא מתחבא לך בנוער מנור סולמון שצריך ישר לעלות לבוגרים
כי צריך מנור סולומון? אין דוגמאות לשחקנים שעלו מהנוער לבוגרים בקבוצה גדולה בארץ, אפילו השנה?
יש פה גישה די מעצבנת של חיפוש שחקנים מהמוכן.
זוכר שניסנו שנים את עניין הצעירים? עדיף להשאיל ומי שטוב בהשאלה לתת לו הזדמנות
אני זוכר שבתאריך הזה קבוצה שהורכבה בעיקר משחקנים צעירים מהנוער לקחה דאבל. וזה לא כאילו מועדונים אחרים לא בנו קבוצות אדירות על שחקנים כאלו.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 23:46
על ידי פוגודין
רביד אוליצקי
קשר התקפי בן 18
משחק בקבוצת הנוער של הפועל וחתום עד 2030
גיבוי נפלא להרכב שחקן התקפה עם פוטנציאל עצום לפריצה ונטייה בלתי מוסברת לכבוש נגד המחלה.
רביד אוליצקי: הכוכב של הפועל תל אביב בנוער | TikTok
https://share.google/APArL17f163BDmkg9
מה שחסר כאן זה שער העונה במשחק העונה לפני מספר ימים נגד המחלה,כבש בבעיטת מספרת אדירה ופתח את מאבק האליפות מחדש עם נצחון 1-0 צנוע ואדום.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 13 מאי 2026, 23:52
על ידי לירון האדום
סומך על הצוות המקצועי, מה שכן חייבים חלוץ סקורר
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 14 מאי 2026, 06:10
על ידי CouchPotato
Mendelson כתב: ↑13 מאי 2026, 22:54
Giovanni Giorgio כתב: ↑13 מאי 2026, 22:41
אחרי הקיץ האחרון יש להם רף גבוה
לא בטוח שכולם ישארו גם
הכי חשוב זה לואיזו אם יש למישהו ספק
לצערי אם טוריאל ירצה לעזוב ולהתקדם צריך לאפשר לו, מקווה מאוד שלא
זו איזו אמת כזאת שכולנו מפחדים להגיד בקול רם. טוריאל הוא נכס, אבל במובן מסויים הוא גם נטל. לואיזו שחקן כנף ימין יותר טוב מטוריאל, וכל עוד טוריאל כאן לואיזו לא ישחק בכנף ימין. אני אוהב את טוריאל ורוצה אותו כאן לעוד שנים קדימה, אבל אם מנתקים את הרגש, אם הוא יתקדם ולואיזו ישאר - זה לא בהכרח יהיה דבר רע.
טוריאל גם פחות משתתף במשחק הלחץ. אם מוצאים חלוץ שעושה את זה וגם יודע לכבוש זה יהיה שיפור.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 14 מאי 2026, 10:27
על ידי Xavi
להביא את שחר דחוף 13 שערים ו4 בישולים רק בן 24
כמה הוא מקבל במכבי? לא מבין למה לא הולכים עליו
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 14 מאי 2026, 10:29
על ידי Mendelson
Xavi כתב: ↑14 מאי 2026, 10:27
להביא את שחר דחוף 13 שערים ו4 בישולים רק בן 24
כמה הוא מקבל במכבי? לא מבין למה לא הולכים עליו
כתבתי למעלה וזה כל כך מתבקש... אם כבר הופכים את הגלגל, פעם אחת נזיין אותם כמו שהם זיינו אותנו כבר 30 שנה. אין שם מנהל מקצועי, אין שם מאמן, יש איזה אירי שיכור שעושה בייביסיטר לקבוצה עד שיתאפסו על עצמם.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 14 מאי 2026, 10:48
על ידי L.S
פוגודין כתב: ↑13 מאי 2026, 23:46
רביד אוליצקי
קשר התקפי בן 18
משחק בקבוצת הנוער של הפועל וחתום עד 2030
גיבוי נפלא להרכב שחקן התקפה עם פוטנציאל עצום לפריצה ונטייה בלתי מוסברת לכבוש נגד המחלה.
רביד אוליצקי: הכוכב של הפועל תל אביב בנוער | TikTok
https://share.google/APArL17f163BDmkg9
מה שחסר כאן זה שער העונה במשחק העונה לפני מספר ימים נגד המחלה,כבש בבעיטת מספרת אדירה ופתח את מאבק האליפות מחדש עם נצחון 1-0 צנוע ואדום.
מעולה, שילך להשתפשף עונה אחת בלאומית, אם יהיה שם עילוי יוצא דופן אפשר להביא אותו עונה לאחר מכן לסגל.
אם לא יהיה עילוי, להשאיל לעונה נוספת לאיזה קבוצה בליגת העל
אני ראיתי אותו, אכן מוכשר, לא בשל פיזית לליגת בעל, ידרכו עליו וזה יהיה לא נעים.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 14 מאי 2026, 10:49
על ידי RedDrifter
L.S כתב: ↑14 מאי 2026, 10:48
פוגודין כתב: ↑13 מאי 2026, 23:46
רביד אוליצקי
קשר התקפי בן 18
משחק בקבוצת הנוער של הפועל וחתום עד 2030
גיבוי נפלא להרכב שחקן התקפה עם פוטנציאל עצום לפריצה ונטייה בלתי מוסברת לכבוש נגד המחלה.
רביד אוליצקי: הכוכב של הפועל תל אביב בנוער | TikTok
https://share.google/APArL17f163BDmkg9
מה שחסר כאן זה שער העונה במשחק העונה לפני מספר ימים נגד המחלה,כבש בבעיטת מספרת אדירה ופתח את מאבק האליפות מחדש עם נצחון 1-0 צנוע ואדום.
מעולה, שילך להשתפשף עונה אחת בלאומית, אם יהיה שם עילוי יוצא דופן אפשר להביא אותו עונה לאחר מכן לסגל.
אם לא יהיה עילוי, להשאיל לעונה נוספת לאיזה קבוצה בליגת העל
אני ראיתי אותו, אכן מוכשר, לא בשל פיזית לליגת בעל, ידרכו עליו וזה יהיה לא נעים.
לא תשחרר לנו איזה רמיזה לחלון הקרוב? מה צופים שם בהפועל עכשיו שהבטחנו אירופה
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 14 מאי 2026, 11:10
על ידי לירון האדום
מבחינת רכש:
הרכב:
קיצוני שמאלי במקום שאנדה
חלוץ סקורר, מכונת שערים במקום בואטנג.
אם יש זר ב 8 שיודע לקחת כדור קדימה ולהבקיע שערים, אז להביא במקום קרייב.
לסגל:
מגן שמאלי ישראלי שיתחרה עם ליידנר.
ישראלי נוסף לקישור באמצע במקום אל-ים
כמובן משאיר את כל שאר הסגל.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 14 מאי 2026, 13:03
על ידי ר.ש
לדעתי הפועל חייבת לנסות ללכת כמה שיותר על Free Agents. ריאל מדריד בגישה הזו כבר שנים וזה משאיר כסף בצד למשכורות (ולהעברות המעטות שכן קורות בתשלום):
יונתן פרבר, רותם קלר, בסאם זערורה, מתן בלטקסה...
ועוד דבר - אם יש לנו X כסף לחיזוק, הייתי מוציא כ-80% ממנו על שני שחקנים זרים ברמה גבוהה, במקום ליפול לאינפלציה של השוק הישראלי...
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 14 מאי 2026, 13:07
על ידי RedDrifter
ר.ש כתב: ↑14 מאי 2026, 13:03
לדעתי הפועל חייבת לנסות ללכת כמה שיותר על Free Agents. ריאל מדריד בגישה הזו כבר שנים וזה משאיר כסף בצד למשכורות (ולהעברות המעטות שכן קורות בתשלום):
יונתן פרבר, רותם קלר, בסאם זערורה, מתן בלטקסה...
ועוד דבר - אם יש לנו X כסף לחיזוק, הייתי מוציא כ-80% ממנו על שני שחקנים זרים ברמה גבוהה, במקום ליפול לאינפלציה של השוק הישראלי...
הבעיה עם הזרים שאתה פשוט לא יודע מה תקבל
ראה ערך מכבי חיפה והכמות כסף שהיא שפכה על זרים חסרי תועלת
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 14 מאי 2026, 13:19
על ידי הוקיץ'
L.S כתב: ↑14 מאי 2026, 10:48
פוגודין כתב: ↑13 מאי 2026, 23:46
רביד אוליצקי
קשר התקפי בן 18
משחק בקבוצת הנוער של הפועל וחתום עד 2030
גיבוי נפלא להרכב שחקן התקפה עם פוטנציאל עצום לפריצה ונטייה בלתי מוסברת לכבוש נגד המחלה.
רביד אוליצקי: הכוכב של הפועל תל אביב בנוער | TikTok
https://share.google/APArL17f163BDmkg9
מה שחסר כאן זה שער העונה במשחק העונה לפני מספר ימים נגד המחלה,כבש בבעיטת מספרת אדירה ופתח את מאבק האליפות מחדש עם נצחון 1-0 צנוע ואדום.
מעולה, שילך להשתפשף עונה אחת בלאומית, אם יהיה שם עילוי יוצא דופן אפשר להביא אותו עונה לאחר מכן לסגל.
אם לא יהיה עילוי, להשאיל לעונה נוספת לאיזה קבוצה בליגת העל
אני ראיתי אותו, אכן מוכשר, לא בשל פיזית לליגת בעל, ידרכו עליו וזה יהיה לא נעים.
לא יודע מה ראית, אבל זה פשוט לא נכון. שחקן די נמוך, אבל מאוד פיזי עם צעד ראשון מצוין.
יש לו חסרונות אחרים, זה לא אחד מהם.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 14 מאי 2026, 13:21
על ידי D&3
לא ראיתי אותו עד היום, בסרטון הוא נראה לואיזו סטייל
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 14 מאי 2026, 13:22
על ידי L.S
הוקיץ' כתב: ↑14 מאי 2026, 13:19
L.S כתב: ↑14 מאי 2026, 10:48
פוגודין כתב: ↑13 מאי 2026, 23:46
רביד אוליצקי
קשר התקפי בן 18
משחק בקבוצת הנוער של הפועל וחתום עד 2030
גיבוי נפלא להרכב שחקן התקפה עם פוטנציאל עצום לפריצה ונטייה בלתי מוסברת לכבוש נגד המחלה.
רביד אוליצקי: הכוכב של הפועל תל אביב בנוער | TikTok
https://share.google/APArL17f163BDmkg9
מה שחסר כאן זה שער העונה במשחק העונה לפני מספר ימים נגד המחלה,כבש בבעיטת מספרת אדירה ופתח את מאבק האליפות מחדש עם נצחון 1-0 צנוע ואדום.
מעולה, שילך להשתפשף עונה אחת בלאומית, אם יהיה שם עילוי יוצא דופן אפשר להביא אותו עונה לאחר מכן לסגל.
אם לא יהיה עילוי, להשאיל לעונה נוספת לאיזה קבוצה בליגת העל
אני ראיתי אותו, אכן מוכשר, לא בשל פיזית לליגת בעל, ידרכו עליו וזה יהיה לא נעים.
לא יודע מה ראית, אבל זה פשוט לא נכון. שחקן די נמוך, אבל מאוד פיזי עם צעד ראשון מצוין.
יש לו חסרונות אחרים, זה לא אחד מהם.
מעולה, שישתפשף בקבוצה אחרת ויחזור אלינו במידה והוא מוכן
שחקנים בגיל הזה צריכים דקות משחק והרבה, אתה רוצה שהוא ישתפשף עליך?
אני מאוד בעד רומנטיקה, אבל סיימנו את ימיי ניסנוב תודה לאל
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 14 מאי 2026, 14:31
על ידי הוקיץ'
L.S כתב: ↑14 מאי 2026, 13:22
הוקיץ' כתב: ↑14 מאי 2026, 13:19
L.S כתב: ↑14 מאי 2026, 10:48
מעולה, שילך להשתפשף עונה אחת בלאומית, אם יהיה שם עילוי יוצא דופן אפשר להביא אותו עונה לאחר מכן לסגל.
אם לא יהיה עילוי, להשאיל לעונה נוספת לאיזה קבוצה בליגת העל
אני ראיתי אותו, אכן מוכשר, לא בשל פיזית לליגת בעל, ידרכו עליו וזה יהיה לא נעים.
לא יודע מה ראית, אבל זה פשוט לא נכון. שחקן די נמוך, אבל מאוד פיזי עם צעד ראשון מצוין.
יש לו חסרונות אחרים, זה לא אחד מהם.
מעולה, שישתפשף בקבוצה אחרת ויחזור אלינו במידה והוא מוכן
שחקנים בגיל הזה צריכים דקות משחק והרבה, אתה רוצה שהוא ישתפשף עליך?
אני מאוד בעד רומנטיקה, אבל סיימנו את ימיי ניסנוב תודה לאל
הא?
דיברתי נטו על הפיזיות שלו.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 14 מאי 2026, 15:00
על ידי dino
ר.ש כתב: ↑14 מאי 2026, 13:03
לדעתי הפועל חייבת לנסות ללכת כמה שיותר על Free Agents. ריאל מדריד בגישה הזו כבר שנים וזה משאיר כסף בצד למשכורות (ולהעברות המעטות שכן קורות בתשלום):
יונתן פרבר, רותם קלר, בסאם זערורה, מתן בלטקסה...
ועוד דבר - אם יש לנו X כסף לחיזוק, הייתי מוציא כ-80% ממנו על שני שחקנים זרים ברמה גבוהה, במקום ליפול לאינפלציה של השוק הישראלי...
free agent מבוקש(כזה שאלה היית רוצה אצלך) זה יוצר הרבה יותר תחרות, בדרך כלל מה שישאר בלי חוזה זה דרעק.
שנה אחרונה בחוזה זה הדבר. כמו שהפועל עשתה.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 14 מאי 2026, 15:11
על ידי Sin Queso
כל שחקן מנג'ר יודע שהרכישות הטובות זה שחקנים בשנת חוזה בינואר