דף 2 מתוך 10
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 04 מאי 2026, 17:16
על ידי Xavi
הצבי ישראל כתב: ↑04 מאי 2026, 17:06
צריך אמצע חזק.
ההרכב שלי
צור
קוקו ציקו מאיימבו פיבן
אל ים פלקאו
קרייב
שאנדה לואיזו (כנפיים)
דאפה/ בואטנג
מסכים שצריך לחזק את האמצע אבל לשים יותר דחלילים לא בהכרח עושה את זה
אלקוקין למשל שנכנס נגד ב״ש שיחק יחסית טוב באמצע
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 04 מאי 2026, 17:24
על ידי Niro
הצבי ישראל כתב: ↑04 מאי 2026, 17:11
Niro כתב: ↑04 מאי 2026, 17:10
הצבי ישראל כתב: ↑04 מאי 2026, 17:06
צריך אמצע חזק.
ההרכב שלי
צור
קוקו ציקו מאיימבו פיבן
אל ים פלקאו
קרייב
שאנדה לואיזו (כנפיים)
דאפה/ בואטנג
נראה לי שאתה וברדה אלו 2 היחידים שחושבים שקוקו בשמאל זה רעיון טוב.
ליידנר מוצהב, עדיף יאזן נסאר?
אני מעדיף את מורגן בשמאל ולהרוויח את קוקו בעמדה הטבעית שלו.
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 04 מאי 2026, 17:33
על ידי הצבי ישראל
Niro כתב: ↑04 מאי 2026, 17:24
הצבי ישראל כתב: ↑04 מאי 2026, 17:11
Niro כתב: ↑04 מאי 2026, 17:10
נראה לי שאתה וברדה אלו 2 היחידים שחושבים שקוקו בשמאל זה רעיון טוב.
ליידנר מוצהב, עדיף יאזן נסאר?
אני מעדיף את מורגן בשמאל ולהרוויח את קוקו בעמדה הטבעית שלו.
גם אופציה, אהבתי!
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 04 מאי 2026, 20:31
על ידי amorphis
בוא נראה שיהיה מחר משחק בכלל
הזייה פה
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 08:22
על ידי Gania23
שלואיזו וקרייב ישמרו על עצמם מבחינת צהובים , פלקאו אני פחות דואג
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 08:27
על ידי CouchPotato
הצבי ישראל כתב: ↑04 מאי 2026, 17:33
Niro כתב: ↑04 מאי 2026, 17:24
הצבי ישראל כתב: ↑04 מאי 2026, 17:11
ליידנר מוצהב, עדיף יאזן נסאר?
אני מעדיף את מורגן בשמאל ולהרוויח את קוקו בעמדה הטבעית שלו.
גם אופציה, אהבתי!
זוכרים בתחילת העונה שהמחשבה על מורגן בהרכב היתה עושה לנו התקף לב? איזה כיף ששחקנים משתפרים.
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 11:10
על ידי cholo
Niro כתב: ↑04 מאי 2026, 17:24
הצבי ישראל כתב: ↑04 מאי 2026, 17:11
Niro כתב: ↑04 מאי 2026, 17:10
נראה לי שאתה וברדה אלו 2 היחידים שחושבים שקוקו בשמאל זה רעיון טוב.
ליידנר מוצהב, עדיף יאזן נסאר?
אני מעדיף את מורגן בשמאל ולהרוויח את קוקו בעמדה הטבעית שלו.
אני מעדיף גם אותך בשמאל אם זה נסאר
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 13:41
על ידי ההוא מפעם
צריך פשוט לשחק מהר
ביתר מפקירים את ההגנה לוחצים עם 6 שחקנים ולפעמים יותר. לשחק מהר מהאגפים ולעקוץ אותם כמו להקת צרעות
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 16:58
על ידי הצבי ישראל
CouchPotato כתב: ↑05 מאי 2026, 08:27
הצבי ישראל כתב: ↑04 מאי 2026, 17:33
Niro כתב: ↑04 מאי 2026, 17:24
אני מעדיף את מורגן בשמאל ולהרוויח את קוקו בעמדה הטבעית שלו.
גם אופציה, אהבתי!
זוכרים בתחילת העונה שהמחשבה על מורגן בהרכב היתה עושה לנו התקף לב? איזה כיף ששחקנים משתפרים.
מורגן כשיר?
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 18:42
על ידי RedDrifter
הפודל טוענים שפלקאו לא יירשם מחר למשחק לפי הדר יעקובי ועל חשבונו יחזור שאנדה
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 18:47
על ידי וינסנט
RedDrifter כתב: ↑05 מאי 2026, 18:42
הפודל טוענים שפלקאו לא יירשם מחר למשחק לפי הדר יעקובי ועל חשבונו יחזור שאנדה
נחזיק אצבעות שזה יקרה
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 19:01
על ידי dino
חבל
הוא באנקר במשחק כזה מבחינתי
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 19:08
על ידי ספרא טבא
מאמן הזוי
נמאס
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 19:09
על ידי כרובית
החלטה לא טובה להוציא את פלקאו, מבאס
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 19:13
על ידי CouchPotato
אני לא זוכר את הפעם האחרונה בה ההרכב שספורט5 פרסמו יום לפני המשחק היה ההרכב שעלינו בו.
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 19:37
על ידי Mendelson
CouchPotato כתב: ↑05 מאי 2026, 19:13
אני לא זוכר את הפעם האחרונה בה ההרכב שספורט5 פרסמו יום לפני המשחק היה ההרכב שעלינו בו.
כמו הפרשנויות של ישראל זיו בשנתיים וחצי האחרונות. שומע מה הוא אומר בערב, ומתכנן את הלו״ז שלי תחת ההנחה שיקרה ההפך הגמור (מחבב ומעריך אותו והכל, הוא פשוט לא פוגע בכלום).
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 19:37
על ידי לירון האדום
מעדיף את פלקאו על קרייב
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 19:42
על ידי Mendelson
לירון האדום כתב: ↑05 מאי 2026, 19:37
מעדיף את פלקאו על קרייב
משווה ומעלה - מעדיף את אל ים על שניהם. לפחות בכושר הנוכחי של שלושתם. לא מאמין שאני כותב את המילים האלו ברצינות.
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 19:53
על ידי Niro
Mendelson כתב: ↑05 מאי 2026, 19:42
לירון האדום כתב: ↑05 מאי 2026, 19:37
מעדיף את פלקאו על קרייב
משווה ומעלה - מעדיף את אל ים על שניהם. לפחות בכושר הנוכחי של שלושתם. לא מאמין שאני כותב את המילים האלו ברצינות.
ואני מעדיף את פיליפ אבו מאנה על שלושתם. חלאס עם השטויות. פלקאו חייב לפתוח ומצידי שישב אחר כך באמבטיית קרח עד לדרבי
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 19:58
על ידי RedDrifter
לפי עוד דיווחים למקין עולה מגן שמאל
ברדה צוחק או מה? מה זה החרא הזה מי שם ילד לשמור על אצילי מה הוא מסתלבט
זה הפסד בטוח
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 19:58
על ידי תעיף ליציע
עם אל-ים וקרייב באמצע בית''ר יפרקו אותנו לחתיכות.
צלמו מסך אם הוא עולה ככה בבקשה.
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 20:16
על ידי ואן גוך
אתה בתור מאמן, יודע וצריך לדעת כמה צהובים יש לשחקנים.
איך הגענו למצב מחר שאם 3 שחקנים הרכב משמעותיים מקבלים צהוב הם לא משחקים בדרבי?!
במקום שנגד פ״ת או חיפה לואיזו/פלקאו היו מקבלים גם צהוב, קורה מה שקורה עכשיו.
בהצלחה לכולנו
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 20:21
על ידי RedDrifter
ואן גוך כתב: ↑05 מאי 2026, 20:16
אתה בתור מאמן, יודע וצריך לדעת כמה צהובים יש לשחקנים.
איך הגענו למצב מחר שאם 3 שחקנים הרכב משמעותיים מקבלים צהוב הם לא משחקים בדרבי?!
במקום שנגד פ״ת או חיפה לואיזו/פלקאו היו מקבלים גם צהוב, קורה מה שקורה עכשיו.
בהצלחה לכולנו
לואיזו לא קיבל צהוב כבר איזה חודשיים עזבו אותו הוא לא קשור לעניין הוא יודע לשחק בלי להיות אגרסיבי מידי
אנחנו בבעיה קשה בלי פלקאו ולמקין כמגן שמאל אני באמת לא רואה איך אנחנו מנצחים מחר בלי לנטרל את אצילי ושועה
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 20:24
על ידי ההוא מפעם
RedDrifter כתב: ↑05 מאי 2026, 19:58
לפי עוד דיווחים למקין עולה מגן שמאל
ברדה צוחק או מה? מה זה החרא הזה מי שם ילד לשמור על אצילי מה הוא מסתלבט
זה הפסד בטוח
ברור
על אצילי חייבים לשים ילדה לא ילד
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 20:26
על ידי ואן גוך
RedDrifter כתב: ↑05 מאי 2026, 20:21
ואן גוך כתב: ↑05 מאי 2026, 20:16
אתה בתור מאמן, יודע וצריך לדעת כמה צהובים יש לשחקנים.
איך הגענו למצב מחר שאם 3 שחקנים הרכב משמעותיים מקבלים צהוב הם לא משחקים בדרבי?!
במקום שנגד פ״ת או חיפה לואיזו/פלקאו היו מקבלים גם צהוב, קורה מה שקורה עכשיו.
בהצלחה לכולנו
לואיזו לא קיבל צהוב כבר איזה חודשיים עזבו אותו הוא לא קשור לעניין הוא יודע לשחק בלי להיות אגרסיבי מידי
אנחנו בבעיה קשה בלי פלקאו ולמקין כמגן שמאל אני באמת לא רואה איך אנחנו מנצחים מחר בלי לנטרל את אצילי ושועה
זה לא רק הצהוב, היה יכול לקבל מנוחה, הוא היה ב-20 דק אחרונות בטרנר גמור.
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 20:35
על ידי מינה
זה הזיה לחלוטין שפלקאו ישב בחוץ מבלי לקבל צהוב בטרנר.
לא היה אפשר לחשוב צעד קדימה ולפחות לאפס לו את הצהובים?
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 20:48
על ידי shai.m
לביתר יש קישור טוב מאוד. לא מבין את ההחלטה להשאיר את פלקאו בחוץ.
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 05 מאי 2026, 23:15
על ידי redrony
אני לא מאמין שאני כותב את זה, אבל אם אל ים ישחק בצורה ששיחק נגד חיפה, מעדיף אותו על הפלקאו ששיחק נגד ב״ש.
אל ים שיחק 8, הלך קדימה, לא משחק מושלם, אבל כזה שמאפשר הנעת כדור ולחץ.
האמצע של ביתר טוב אבל לא כמו זה של ב״ש נגיד. אם רוצים כדורגל פלקאו וקרייב לא יכולים לשחק יחד לצערי.
אין לי שום בעיה עם למקין. שחקן מצוין
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 06 מאי 2026, 01:14
על ידי ר.ש
נשמע מזעזע. לא רק פלקאו, גם למקין.
הלוואי שנתבדה
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 06 מאי 2026, 08:28
על ידי RedDrifter
redrony כתב: ↑05 מאי 2026, 23:15
אני לא מאמין שאני כותב את זה, אבל אם אל ים ישחק בצורה ששיחק נגד חיפה, מעדיף אותו על הפלקאו ששיחק נגד ב״ש.
אל ים שיחק 8, הלך קדימה, לא משחק מושלם, אבל כזה שמאפשר הנעת כדור ולחץ.
האמצע של ביתר טוב אבל לא כמו זה של ב״ש נגיד. אם רוצים כדורגל פלקאו וקרייב לא יכולים לשחק יחד לצערי.
אין לי שום בעיה עם למקין. שחקן מצוין
האמצע של ביתר מנוסה ולא מפוחד כמו של חיפה
הרעיון הוא נכון אבל הכלים שלך לא מספיק טובים לבצע משימה כזאת
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 06 מאי 2026, 09:02
על ידי פושעי מרינוביץ לדין
יזן שחקן מצויין הוא או מורגן צריכים לפתוח ולא למקין החלש
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 06 מאי 2026, 09:08
על ידי רווי
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 06 מאי 2026, 09:51
על ידי אדוםאדום
תתעוררו!!!!!
מלחמת עולם היום!
תפסיקו לפחד ותתחילו להאמין. חייבים לנצח ולהציל את המדינה מהאסון שמתקרב עלינו (אליפות של ביתר)
תבוא מוקדם!.
לעודד!
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 06 מאי 2026, 09:52
על ידי אדוםאדום
***על הז ביתר***
נפגשים היום (רביעי) בשעה 16:30 בשארית ישראל פינת שדרות ירושלים.
באים למלחמת עולם.
יאללה הפועל מלחמה
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 06 מאי 2026, 10:13
על ידי אסון למכבי
redrony כתב: ↑05 מאי 2026, 23:15
אני לא מאמין שאני כותב את זה, אבל אם אל ים ישחק בצורה ששיחק נגד חיפה, מעדיף אותו על הפלקאו ששיחק נגד ב״ש.
אל ים שיחק 8, הלך קדימה, לא משחק מושלם, אבל כזה שמאפשר הנעת כדור ולחץ.
האמצע של ביתר טוב אבל לא כמו זה של ב״ש נגיד. אם רוצים כדורגל פלקאו וקרייב לא יכולים לשחק יחד לצערי.
אין לי שום בעיה עם למקין. שחקן מצוין
אל ים שיחק נגד הקישור המפורק של חיפה, פלקאו שיחק מול הקישור הטוב בארץ ביי פאר וביום שאליאל פרץ היה מספר על הדשא.
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 06 מאי 2026, 10:30
על ידי דוגיס
מפחיד אותי להסתכל על ההרכב היום ולהגיד פאק ברדה כל כך פגוע מבאר שבע והוא רוצה לתת את האליפות לביתר. ואם זה באמת יקרה לי אני כנראה לא אסלח לו בחיים תחשבו מה יקרה אם ביתר מנצחת היום הם לא יצאו מהאצטדיון עד 2 בלילה יחגגו עלינו כמו שבחיים לא חגגו. ברדה תזהר להמציא לנו הרכב במשחק כזה חשוב תזהר.
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 06 מאי 2026, 10:50
על ידי redrony
אסון למכבי כתב: ↑06 מאי 2026, 10:13
redrony כתב: ↑05 מאי 2026, 23:15
אני לא מאמין שאני כותב את זה, אבל אם אל ים ישחק בצורה ששיחק נגד חיפה, מעדיף אותו על הפלקאו ששיחק נגד ב״ש.
אל ים שיחק 8, הלך קדימה, לא משחק מושלם, אבל כזה שמאפשר הנעת כדור ולחץ.
האמצע של ביתר טוב אבל לא כמו זה של ב״ש נגיד. אם רוצים כדורגל פלקאו וקרייב לא יכולים לשחק יחד לצערי.
אין לי שום בעיה עם למקין. שחקן מצוין
אל ים שיחק נגד הקישור המפורק של חיפה, פלקאו שיחק מול הקישור הטוב בארץ ביי פאר וביום שאליאל פרץ היה מספר על הדשא.
אמת. אבל אתה צריך לדחוף את המשחק קדימה ופלקאו עושה את זה פחות שלא לומר בפאניקה שהכדור מגיע אליו. הציוות שלו עם קרייב הוא מאוד פאסיבי והגנתי
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 06 מאי 2026, 10:51
על ידי redrony
דוגיס כתב: ↑06 מאי 2026, 10:30
מפחיד אותי להסתכל על ההרכב היום ולהגיד פאק ברדה כל כך פגוע מבאר שבע והוא רוצה לתת את האליפות לביתר. ואם זה באמת יקרה לי אני כנראה לא אסלח לו בחיים תחשבו מה יקרה אם ביתר מנצחת היום הם לא יצאו מהאצטדיון עד 2 בלילה יחגגו עלינו כמו שבחיים לא חגגו. ברדה תזהר להמציא לנו הרכב במשחק כזה חשוב תזהר.
ואי ואי
לאיפה עוד נגיע...
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 06 מאי 2026, 10:58
על ידי אדוםאדום
דוגיס כתב: ↑06 מאי 2026, 10:30
מפחיד אותי להסתכל על ההרכב היום ולהגיד פאק ברדה כל כך פגוע מבאר שבע והוא רוצה לתת את האליפות לביתר. ואם זה באמת יקרה לי אני כנראה לא אסלח לו בחיים תחשבו מה יקרה אם ביתר מנצחת היום הם לא יצאו מהאצטדיון עד 2 בלילה יחגגו עלינו כמו שבחיים לא חגגו. ברדה תזהר להמציא לנו הרכב במשחק כזה חשוב תזהר.
שמע אתה מחזור אחרון בטדי שם הייתי מפחד יותר.
תבואו מוקדם-לעודד! הכי פשוט שיש
Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
נשלח: 06 מאי 2026, 11:02
על ידי Gania23
אדוםאדום כתב: ↑06 מאי 2026, 10:58
דוגיס כתב: ↑06 מאי 2026, 10:30
מפחיד אותי להסתכל על ההרכב היום ולהגיד פאק ברדה כל כך פגוע מבאר שבע והוא רוצה לתת את האליפות לביתר. ואם זה באמת יקרה לי אני כנראה לא אסלח לו בחיים תחשבו מה יקרה אם ביתר מנצחת היום הם לא יצאו מהאצטדיון עד 2 בלילה יחגגו עלינו כמו שבחיים לא חגגו. ברדה תזהר להמציא לנו הרכב במשחק כזה חשוב תזהר.
שמע אתה מחזור אחרון בטדי שם הייתי מפחד יותר.
תבואו מוקדם-לעודד! הכי פשוט שיש
אותי אישית הדרבי מטריד יותר מהמשחק היום
רק שקרייב ולואיזו יזהרו מצהובים היום