Re: מנויים 2025/26
נשלח: 10 אוגוסט 2025, 12:59
אני מצטער עופר אבל אין שום סיבה שמנויים שהצטרפו במעבר ליד אליהו לא יוכלו לקבל החזר כספי לחשבון בנק על שני משחקי היורוקאפ שלא שיחקו בארץ, פספסתם בגדול עם זה.Oferyy כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 15:12 מה שלומכם?
קופץ לרגע לומר שביקשתי שיוציאו מתווה זיכויים שעומד ב 100% מההתחייבויות של המועדון למרות האתגרים העודפים שהיו לנו.
אני מבין שהמתווה אכן כזה ועדיין התגובות מאוד שליליות. זה לא לעניין בעיני. מה המסר עבורי ? שעמידה בהתחייבויות זה משהו שאין לו ערך או שיש תגובות שליליות בצורה אוטומטית?
לגבי מתווה מנויים השקענו הרבה מחשבה ולדעתי יהיה מתווה מנויים מצוין שידע להתמודד עם המורכבות של השנה הקרובה
מקווה לראות אתכם השנה ושניפגש בהרבה שמחות על המגרש
חשבת על הרעיון הפשוט שאם לקחת כסף והבטחת תמורה מסוימת שלא נתת אז אתה צריך להחזיר את הכסף?Oferyy כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 15:12 מה שלומכם?
קופץ לרגע לומר שביקשתי שיוציאו מתווה זיכויים שעומד ב 100% מההתחייבויות של המועדון למרות האתגרים העודפים שהיו לנו.
אני מבין שהמתווה אכן כזה ועדיין התגובות מאוד שליליות. זה לא לעניין בעיני. מה המסר עבורי ? שעמידה בהתחייבויות זה משהו שאין לו ערך או שיש תגובות שליליות בצורה אוטומטית?
לגבי מתווה מנויים השקענו הרבה מחשבה ולדעתי יהיה מתווה מנויים מצוין שידע להתמודד עם המורכבות של השנה הקרובה
מקווה לראות אתכם השנה ושניפגש בהרבה שמחות על המגרש
עושים עכשיו בדיוק מה שהתחייבו עליו מראש.הפועל תל אביב כתב:שאלה: האם אפשר לקנות מנוי לליגה בלבד?
תשובה: לא תינתן אפשרות לקנות מנוי מנוי לליגה בלבד. מחיר המנוי המשולב מגלם בתוכו את הקיזוז של המשחקים ששוחקו הן בליגה והן באירופה. (לרבות קיזוז עלות המשחק הקרוב באירופה). זיכוי מלא עבור כל משחק עתידי שלא יתקיים יומר לזיכוי לרכישת מנוי בעונה הבאה.
אתה צודק וכל הכבוד בכלל שזכרת את זה. הבעיה ברוב המקרים היא שההודעות לא ברורות. רוב הסיכויים שאנשים פשוט לא זוכרים את זה ולכן מה הבעיה לכתוב במתווה את זה? להזכיר שלפי מתווה המנויים מי שרוכש מנוי במעבר מסכים מראש לדבר הזה.מילפורד כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 15:20 ביזבזתי שעה מזמני למצוא את הפרסומים המקוריים במעבר למנורה, וזה מה שפורסם מראש ובמפורש:
עושים עכשיו בדיוק מה שהתחייבו עליו מראש.הפועל תל אביב כתב:שאלה: האם אפשר לקנות מנוי לליגה בלבד?
תשובה: לא תינתן אפשרות לקנות מנוי מנוי לליגה בלבד. מחיר המנוי המשולב מגלם בתוכו את הקיזוז של המשחקים ששוחקו הן בליגה והן באירופה. (לרבות קיזוז עלות המשחק הקרוב באירופה). זיכוי מלא עבור כל משחק עתידי שלא יתקיים יומר לזיכוי לרכישת מנוי בעונה הבאה.
עכשיו מי שרוצה להתלונן כי יש לו חסך בלהתלונן , שיבושם לו, רק שידע שהוא הסכים למתווה הנוכחי עוד כשקנה את המנוי.
לא בקטע רע אבל מועדון ספורט הוא סוג של עסק והאוהדים הם חלק משמעותי מההכנסות שלו גם אם אנחנו לא אוהבים לחשוב ככה. מצפים מהמועדון לעמוד בכל ההתחייבויות שלו ויורדים עד לרמת הפסיק הכי קטן אבל הפוך זה אויש נו למה אתה מתקטנן איתי? איזה משמעות יש לחוזה מבחינתך?teknoboy כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 15:52 לשלוח את האוהדים להסתכל באותיות הקטנות כדי להיווכח שטכנית עמדו בכל ההתחייבויות זה דבר שאתה מצפה לקבל מעסק שרואה בך לקוח, משהו כמו משרד כרטיסים, ולא לגמרי מסתדר עם מערכת היחסים שרוב האוהדים רוצים לראות בינם לבין המועדון שהם אוהבים (ואולי גם שונה מהאופן שבו הפועל כדורסל התנהלה עד לא מזמן).
הפער הזה הוא התשובה לכל מי ששואל על מה מתלוננים.
לחדד, גם למנויי הדרייב אין שקנו מנוי לעונה אירופית שלמה הובהר בקיץ שעבר שזיכוי על כל משחק שלא יתקיים בארץ בעונה הזאת יקוזז מעלות המנוי בשנה הבאה.
זה קצת עקום האמת. החלטתם להחריג? תחריג את כולם. לא רוצה לחרוג? אל תחרוג. מה שכן תהיו פאקינג ברורים בהודעות כי מעטים האנשים שזוכרים את זה וכרגע כל הטוויטר רועש וגועש סביב העניין הזה. מה מסובך להזכיר את הסעיף הזה?מילפורד כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 16:18לחדד, גם למנויי הדרייב אין שקנו מנוי לעונה אירופית שלמה הובהר בקיץ שעבר שזיכוי על כל משחק שלא יתקיים בארץ בעונה הזאת יקוזז מעלות המנוי בשנה הבאה.
זה שעכשיו נותנים על זה זיכוי כספי למי שרוצה , זה לפנים משורת הדין , כל הכבוד על זה , אבל אולי פה בכלל נעוצה הבעיה, שגם שם היה צריך לעשות מה שתחייבו אליו ואז לאף אחד לא היתה טענה.
מלךמילפורד כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 15:20 ביזבזתי שעה מזמני למצוא את הפרסומים המקוריים במעבר למנורה, וזה מה שפורסם מראש ובמפורש:
עושים עכשיו בדיוק מה שהתחייבו עליו מראש.הפועל תל אביב כתב:שאלה: האם אפשר לקנות מנוי לליגה בלבד?
תשובה: לא תינתן אפשרות לקנות מנוי מנוי לליגה בלבד. מחיר המנוי המשולב מגלם בתוכו את הקיזוז של המשחקים ששוחקו הן בליגה והן באירופה. (לרבות קיזוז עלות המשחק הקרוב באירופה). זיכוי מלא עבור כל משחק עתידי שלא יתקיים יומר לזיכוי לרכישת מנוי בעונה הבאה.
עכשיו מי שרוצה להתלונן כי יש לו חסך בלהתלונן , שיבושם לו, רק שידע שהוא הסכים למתווה הנוכחי עוד כשקנה את המנוי.
לא נכוןמילפורד כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 16:18לחדד, גם למנויי הדרייב אין שקנו מנוי לעונה אירופית שלמה הובהר בקיץ שעבר שזיכוי על כל משחק שלא יתקיים בארץ בעונה הזאת יקוזז מעלות המנוי בשנה הבאה.
זה שעכשיו נותנים על זה זיכוי כספי למי שרוצה , זה לפנים משורת הדין , כל הכבוד על זה , אבל אולי פה בכלל נעוצה הבעיה, שגם שם היה צריך לעשות מה שתחייבו אליו ואז לאף אחד לא היתה טענה.
עופר, יישר כוח על העמידה בהתחייבויות ובכללי על הקיץ המטורף. בכנות.Oferyy כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 15:12 מה שלומכם?
קופץ לרגע לומר שביקשתי שיוציאו מתווה זיכויים שעומד ב 100% מההתחייבויות של המועדון למרות האתגרים העודפים שהיו לנו.
אני מבין שהמתווה אכן כזה ועדיין התגובות מאוד שליליות. זה לא לעניין בעיני. מה המסר עבורי ? שעמידה בהתחייבויות זה משהו שאין לו ערך או שיש תגובות שליליות בצורה אוטומטית?
לגבי מתווה מנויים השקענו הרבה מחשבה ולדעתי יהיה מתווה מנויים מצוין שידע להתמודד עם המורכבות של השנה הקרובה
מקווה לראות אתכם השנה ושניפגש בהרבה שמחות על המגרש
האמת שלא נתתי שום טיעון בעד או נגד שום דבר.
נכון שהוא עסק ונכון שהאוהדים הם הלקוחות, אבל זה לא אומר שזה מה שהאוהדים רוצים להרגיש באינטראקציה שלהם עם המועדון.Red_man כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 16:11לא בקטע רע אבל מועדון ספורט הוא סוג של עסק והאוהדים הם חלק משמעותי מההכנסות שלו גם אם אנחנו לא אוהבים לחשוב ככה. מצפים מהמועדון לעמוד בכל ההתחייבויות שלו ויורדים עד לרמת הפסיק הכי קטן אבל הפוך זה אויש נו למה אתה מתקטנן איתי? איזה משמעות יש לחוזה מבחינתך?teknoboy כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 15:52 לשלוח את האוהדים להסתכל באותיות הקטנות כדי להיווכח שטכנית עמדו בכל ההתחייבויות זה דבר שאתה מצפה לקבל מעסק שרואה בך לקוח, משהו כמו משרד כרטיסים, ולא לגמרי מסתדר עם מערכת היחסים שרוב האוהדים רוצים לראות בינם לבין המועדון שהם אוהבים (ואולי גם שונה מהאופן שבו הפועל כדורסל התנהלה עד לא מזמן).
הפער הזה הוא התשובה לכל מי ששואל על מה מתלוננים.
עד שמילפורד הביא את הסעיף כעסתי כי לא זכרתי את זה כשהוא הביא את זה הבנתי שאין על מה. גילוי נאות הייתי מנוי בדרייב אין ולכן אני *כן* זכאי לקבל החזר כספי.
כשהמועדון עובד עם לאן אז מוות ללאן תתנתקו מהם ותמכרו לבד וכו וכו וכו. המועדון מתנתק מלאן ומוכר לבד בואו נחזור ללאן בגלל האותיות הקטנות והאהבה שלא תלויה בדבר.teknoboy כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 16:54נכון שהוא עסק ונכון שהאוהדים הם הלקוחות, אבל זה לא אומר שזה מה שהאוהדים רוצים להרגיש באינטראקציה שלהם עם המועדון.Red_man כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 16:11לא בקטע רע אבל מועדון ספורט הוא סוג של עסק והאוהדים הם חלק משמעותי מההכנסות שלו גם אם אנחנו לא אוהבים לחשוב ככה. מצפים מהמועדון לעמוד בכל ההתחייבויות שלו ויורדים עד לרמת הפסיק הכי קטן אבל הפוך זה אויש נו למה אתה מתקטנן איתי? איזה משמעות יש לחוזה מבחינתך?teknoboy כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 15:52 לשלוח את האוהדים להסתכל באותיות הקטנות כדי להיווכח שטכנית עמדו בכל ההתחייבויות זה דבר שאתה מצפה לקבל מעסק שרואה בך לקוח, משהו כמו משרד כרטיסים, ולא לגמרי מסתדר עם מערכת היחסים שרוב האוהדים רוצים לראות בינם לבין המועדון שהם אוהבים (ואולי גם שונה מהאופן שבו הפועל כדורסל התנהלה עד לא מזמן).
הפער הזה הוא התשובה לכל מי ששואל על מה מתלוננים.
עד שמילפורד הביא את הסעיף כעסתי כי לא זכרתי את זה כשהוא הביא את זה הבנתי שאין על מה. גילוי נאות הייתי מנוי בדרייב אין ולכן אני *כן* זכאי לקבל החזר כספי.
לדעתי זאת אחת מהסיבות לזה שמועדונים עובדים עם משרדי כרטיסים, כי ככה אפשר להגיד "מה אתם רוצים, זה ביניכם לבין לאן, לא קשור לאהבה הבלתי תלויה בדבר שיש בינכם לבינינו".
ושוב, כמו שכתבתי לפני רגע, ודאי שיש משמעות לחוזים ולהסכמים, כולל לאותיות הקטנות, ובוודאי שהטענה "זה בדיוק מה שהתחייבנו" תעמוד לטוען בבית המשפט או בכל תרחיש מקביל, אבל זה לא אומר שזה מה שהאוהדים רוצים להרגיש או לדמיין, אם תרצה. בטח לא כולם. רבים רואים את היחסים בינם לבין הקבוצה האהובה שלהם אחרת לגמרי.
!!!teknoboy כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 15:52 לשלוח את האוהדים להסתכל באותיות הקטנות כדי להיווכח שטכנית עמדו בכל ההתחייבויות זה דבר שאתה מצפה לקבל מעסק שרואה בך לקוח, משהו כמו משרד כרטיסים, ולא לגמרי מסתדר עם מערכת היחסים שרוב האוהדים רוצים לראות בינם לבין המועדון שהם אוהבים (ואולי גם שונה מהאופן שבו הפועל כדורסל התנהלה עד לא מזמן).
הפער הזה הוא התשובה לכל מי ששואל על מה מתלוננים.
פעם שנייה רצוף שאתה מבלבל בין ניסיון לנתח את המציאות לבין דעה אישית שלי.Red_man כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 17:01כשהמועדון עובד עם לאן אז מוות ללאן תתנתקו מהם ותמכרו לבד וכו וכו וכו. המועדון מתנתק מלאן ומוכר לבד בואו נחזור ללאן בגלל האותיות הקטנות והאהבה שלא תלויה בדבר.teknoboy כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 16:54נכון שהוא עסק ונכון שהאוהדים הם הלקוחות, אבל זה לא אומר שזה מה שהאוהדים רוצים להרגיש באינטראקציה שלהם עם המועדון.Red_man כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 16:11
לא בקטע רע אבל מועדון ספורט הוא סוג של עסק והאוהדים הם חלק משמעותי מההכנסות שלו גם אם אנחנו לא אוהבים לחשוב ככה. מצפים מהמועדון לעמוד בכל ההתחייבויות שלו ויורדים עד לרמת הפסיק הכי קטן אבל הפוך זה אויש נו למה אתה מתקטנן איתי? איזה משמעות יש לחוזה מבחינתך?
עד שמילפורד הביא את הסעיף כעסתי כי לא זכרתי את זה כשהוא הביא את זה הבנתי שאין על מה. גילוי נאות הייתי מנוי בדרייב אין ולכן אני *כן* זכאי לקבל החזר כספי.
לדעתי זאת אחת מהסיבות לזה שמועדונים עובדים עם משרדי כרטיסים, כי ככה אפשר להגיד "מה אתם רוצים, זה ביניכם לבין לאן, לא קשור לאהבה הבלתי תלויה בדבר שיש בינכם לבינינו".
ושוב, כמו שכתבתי לפני רגע, ודאי שיש משמעות לחוזים ולהסכמים, כולל לאותיות הקטנות, ובוודאי שהטענה "זה בדיוק מה שהתחייבנו" תעמוד לטוען בבית המשפט או בכל תרחיש מקביל, אבל זה לא אומר שזה מה שהאוהדים רוצים להרגיש או לדמיין, אם תרצה. בטח לא כולם. רבים רואים את היחסים בינם לבין הקבוצה האהובה שלהם אחרת לגמרי.
אני גם אוהב לראות את היחסים ביני לבין הפועל כמשהו שהוא לא חוזה משפטי מחייב ואני לא אוהב לחשוב על זה כעל עסק שאני צורך ממנו שירותים. אפשר לייפות את זה אבל בקצה זה די מה שזה. בוא לא נשכח שהקהל שלנו לגמרי יורד עד רמת הפסיק כשזה הפוך.
יצא לי 467Nati כתב:יכול להיות שהזכוי למי שקנה מנוי במעבר ליד אליהו הוא רק 39 שקל?
לאולם 4גביזון כתב:יצא לי 467Nati כתב:יכול להיות שהזכוי למי שקנה מנוי במעבר ליד אליהו הוא רק 39 שקל?
חוצמזה על מנוי פלייאוף זיכוי נוסף של 120
זיכוי של 587 ש"ח בטוטאל
Sent from my 22101320G using Tapatalk
אני אולם 7 שורה יחסית תחתונה (יש הבדל במחיר בין השורות)Nati כתב:לאולם 4גביזון כתב:יצא לי 467Nati כתב:יכול להיות שהזכוי למי שקנה מנוי במעבר ליד אליהו הוא רק 39 שקל?
חוצמזה על מנוי פלייאוף זיכוי נוסף של 120
זיכוי של 587 ש"ח בטוטאל
Sent from my 22101320G using Tapatalk
קבלתי 39 שקל על מנוי במעבר.
ו100 שקל על הפלייאוף
אז המנוי שלך גם עלה הרבה יותרגביזון כתב:אני אולם 7 שורה יחסית תחתונה (יש הבדל במחיר בין השורות)Nati כתב:לאולם 4גביזון כתב:יצא לי 467
חוצמזה על מנוי פלייאוף זיכוי נוסף של 120
זיכוי של 587 ש"ח בטוטאל
Sent from my 22101320G using Tapatalk
קבלתי 39 שקל על מנוי במעבר.
ו100 שקל על הפלייאוף
Sent from my 22101320G using Tapatalk
בהמשך חזרו בהם והודיעו חד משמעית שבמידה ולא עולים לגמר יהיה זיכוי.תאום אדום כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 17:58 גם בפירוש אמרו שלא יהיה החזר אם לא נגיע לגמר, ומשום מה כן מקבלים החזר על הפליאוף.
גם זה לא בסדר?
https://www.hapoeluta.org/news?NewsId=54310
שאלה: אם לא נעלה לגמר- האם ינתן זיכוי?
תשובה: לא ינתן זיכוי.
האמת , שלי זה היה ברור כשקראתי את זה שכתוב פה זיכוי במכירת המנויים בעונה הבאה.red_boy כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 16:47לא נכוןמילפורד כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 16:18 לחדד, גם למנויי הדרייב אין שקנו מנוי לעונה אירופית שלמה הובהר בקיץ שעבר שזיכוי על כל משחק שלא יתקיים בארץ בעונה הזאת יקוזז מעלות המנוי בשנה הבאה.
זה שעכשיו נותנים על זה זיכוי כספי למי שרוצה , זה לפנים משורת הדין , כל הכבוד על זה , אבל אולי פה בכלל נעוצה הבעיה, שגם שם היה צריך לעשות מה שתחייבו אליו ואז לאף אחד לא היתה טענה.
מה שנכתב הוא :
"מנויים שיבחרו באופציה של מנוי כולל אירופה יקבלו זיכוי מלא על כל משחק שלא יערך בארץ במועד מכירת המנויים בעונה הבאה"
לא בוצעה פה החרגה, הם מבצעים את מה שהתחייבו עליו
בכל דבר בחיים יש קטעים משעממים, אפורים ומנהלתיים לא הבנתי מה אתה מנסה לומר בזה. אני מעדיף לקנות ישירות מהמועדון כדי שכל שקל ילך אליו ישירות בלי מתווך שגוזר עמלה.teknoboy כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 17:05פעם שנייה רצוף שאתה מבלבל בין ניסיון לנתח את המציאות לבין דעה אישית שלי.Red_man כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 17:01כשהמועדון עובד עם לאן אז מוות ללאן תתנתקו מהם ותמכרו לבד וכו וכו וכו. המועדון מתנתק מלאן ומוכר לבד בואו נחזור ללאן בגלל האותיות הקטנות והאהבה שלא תלויה בדבר.teknoboy כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 16:54
נכון שהוא עסק ונכון שהאוהדים הם הלקוחות, אבל זה לא אומר שזה מה שהאוהדים רוצים להרגיש באינטראקציה שלהם עם המועדון.
לדעתי זאת אחת מהסיבות לזה שמועדונים עובדים עם משרדי כרטיסים, כי ככה אפשר להגיד "מה אתם רוצים, זה ביניכם לבין לאן, לא קשור לאהבה הבלתי תלויה בדבר שיש בינכם לבינינו".
ושוב, כמו שכתבתי לפני רגע, ודאי שיש משמעות לחוזים ולהסכמים, כולל לאותיות הקטנות, ובוודאי שהטענה "זה בדיוק מה שהתחייבנו" תעמוד לטוען בבית המשפט או בכל תרחיש מקביל, אבל זה לא אומר שזה מה שהאוהדים רוצים להרגיש או לדמיין, אם תרצה. בטח לא כולם. רבים רואים את היחסים בינם לבין הקבוצה האהובה שלהם אחרת לגמרי.
אני גם אוהב לראות את היחסים ביני לבין הפועל כמשהו שהוא לא חוזה משפטי מחייב ואני לא אוהב לחשוב על זה כעל עסק שאני צורך ממנו שירותים. אפשר לייפות את זה אבל בקצה זה די מה שזה. בוא לא נשכח שהקהל שלנו לגמרי יורד עד רמת הפסיק כשזה הפוך.
לא כתבתי שאני מעדיף עבודה עם לאן אלא שנראה לי שאחד מהשיקולים בבחירה לעבוד עם משרדי כרטיסים היא שאפשר להפיל עליהם את כל הקטע הלא-רומנטי הזה.
עריכה: לגבי לאן, וסליחה על האוף-טופיק: יש מי שלא אוהבים את לאן כי המערכת שלהם גרועה וכו'. זה לא אומר שאותם אנשים רוצים בהכרח לקנות ישירות מהמועדון. הם בעיקר רוצים לקנות ממישהו שהמערכת שלא לא כזאת גרועה וכו'.
אגיב כאן כי נתת מהזמן שלך והגבת כאן כדי להבהיר דבריםOferyy כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 15:12 מה שלומכם?
קופץ לרגע לומר שביקשתי שיוציאו מתווה זיכויים שעומד ב 100% מההתחייבויות של המועדון למרות האתגרים העודפים שהיו לנו.
אני מבין שהמתווה אכן כזה ועדיין התגובות מאוד שליליות. זה לא לעניין בעיני. מה המסר עבורי ? שעמידה בהתחייבויות זה משהו שאין לו ערך או שיש תגובות שליליות בצורה אוטומטית?
לגבי מתווה מנויים השקענו הרבה מחשבה ולדעתי יהיה מתווה מנויים מצוין שידע להתמודד עם המורכבות של השנה הקרובה
מקווה לראות אתכם השנה ושניפגש בהרבה שמחות על המגרש
1. לא הבנתי למה אתה מתייחס פה. לאפשרות (הסבירה בעיניי) שמועדונים מעדיפים לא להיכנס לכל מיני ניטפוקים חוזיים מול האוהדים שלהם?Red_man כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 18:401. בכל דבר בחיים יש קטעים משעממים, אפורים ומנהלתיים לא הבנתי מה אתה מנסה לומר בזה.teknoboy כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 17:05פעם שנייה רצוף שאתה מבלבל בין ניסיון לנתח את המציאות לבין דעה אישית שלי.Red_man כתב: ↑10 אוגוסט 2025, 17:01
כשהמועדון עובד עם לאן אז מוות ללאן תתנתקו מהם ותמכרו לבד וכו וכו וכו. המועדון מתנתק מלאן ומוכר לבד בואו נחזור ללאן בגלל האותיות הקטנות והאהבה שלא תלויה בדבר.
אני גם אוהב לראות את היחסים ביני לבין הפועל כמשהו שהוא לא חוזה משפטי מחייב ואני לא אוהב לחשוב על זה כעל עסק שאני צורך ממנו שירותים. אפשר לייפות את זה אבל בקצה זה די מה שזה. בוא לא נשכח שהקהל שלנו לגמרי יורד עד רמת הפסיק כשזה הפוך.
לא כתבתי שאני מעדיף עבודה עם לאן אלא שנראה לי שאחד מהשיקולים בבחירה לעבוד עם משרדי כרטיסים היא שאפשר להפיל עליהם את כל הקטע הלא-רומנטי הזה.
עריכה: לגבי לאן, וסליחה על האוף-טופיק: יש מי שלא אוהבים את לאן כי המערכת שלהם גרועה וכו'. זה לא אומר שאותם אנשים רוצים בהכרח לקנות ישירות מהמועדון. הם בעיקר רוצים לקנות ממישהו שהמערכת שלא לא כזאת גרועה וכו'.
2. אני מעדיף לקנות ישירות מהמועדון כדי שכל שקל ילך אליו ישירות בלי מתווך שגוזר עמלה.