דף 2 מתוך 12

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 01:28
על ידי red in blood
למה זה טוב כתב: 23 נובמבר 2024, 22:18 בנוסף ראוי להזכיר את ההבטחה של עופר להורדה במחיר המנוי. בנתיים נשארים אותו דבר + דובר על העלאה של עשרה אחוז בשנה הבאה
https://m.one.co.il/mobile/Article/468451.html

יהיה כיף.
הייתה הבטחה להוזלה אחרי המעבר, אבל אז החליטו במקום להוזיל את המחיר ישר, והבהירו שלא תהיה עוד הוזלה עם המעבר.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 08:54
על ידי למה זה טוב
red in blood כתב: 24 נובמבר 2024, 01:28
למה זה טוב כתב: 23 נובמבר 2024, 22:18 בנוסף ראוי להזכיר את ההבטחה של עופר להורדה במחיר המנוי. בנתיים נשארים אותו דבר + דובר על העלאה של עשרה אחוז בשנה הבאה
https://m.one.co.il/mobile/Article/468451.html

יהיה כיף.
הייתה הבטחה להוזלה אחרי המעבר, אבל אז החליטו במקום להוזיל את המחיר ישר, והבהירו שלא תהיה עוד הוזלה עם המעבר.
לא מכיר שום הבהרה כזו ואשמח לקבל סימוכין אליה.
https://m.sport5.co.il/articles.aspx?Fo ... cID=478323
ההוזלה היתה בעקבות טענות על מחירי המנויים המקוריים. לא מצאתי בנתיים שום מקום שמדבר על כך שזה בא במקום ההוזלה ביד אליהו.
בכל מקרה עידן פלדה חזר כמה פעמים שלא קיימת הרעה בתנאים ליושבי יציע 2 (למרות שכן יש הרעת תנאים ברורה) בגלל שעל אותם מנויים מכבי לוקחים פי 5. אפשר להבין בקלות לאן זה יילך.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 08:59
על ידי Tals2000
נכנסתי לזום באיחור ופספסתי חלק מהשאלות והתשובות.
האם עלתה השאלה, שכל עוד יש את מגבלת ה 4,000 צופים, האם למנויים הקיימים תהיה עדיפות וכניסה מובטחת בכל משחק, או שבכל משחק נעמוד בתוך של ה 7,000 מנויים כדי לתפוס מקום? (בלי קשר שכל עוד יש את מגבלת ה 4,000, אין טעם לעבור)

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 09:11
על ידי מילפורד
זה באמת נשמע לך דרישה לגיטימית?
אולי גם נדרוש שלכל המנויים החדשים שמצטרפים במהלך הזה יהיה כתוב על המנוי/כרטיס שהם מנויים סוג ב׳?

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 09:17
על ידי למה זה טוב
הם לא מנויים סוג ב' אבל הם לא המנויים המקוריים של העונה הזאת.
שילמתי על מנוי השנה (כמו בכל עונה) כדי שתהיה לי את היכולת להיות בכל משחק ביתי של הקבוצה. כל עוד יש אפשרות לכך, במסגרת ההגבלה לעד 4000 איש אין סיבה בעולם שאני לא אקבל את הזכות הזאת.
נקודת המוצא במעבר צריכה להיות שמנויים קיימים ייפגעו כמה שפחות. בנתיים אני רק נפגע.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 09:25
על ידי Nati
מסכן

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 09:28
על ידי למה זה טוב
Nati כתב: 24 נובמבר 2024, 09:25מסכן
שתף אותי, אשמח לשמוע עוד.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 10:21
על ידי מילפורד
ומה עם כל אלו שרוצים לשלם על המנוי הזה כבר שנתיים ולא יכולים כי אין כאלה בכלל?
הגישה הזאת שלמנויים הקיימים מגיע יותר ממה שיגיע למנויים חדשים מהרגע שאלו יהיו קיימים היא ממש לא לעניין, וזה כולל לצפות שלא ימכרו את המנויים החדשים הללו כדי לא לפגוע בקיימים.
הדבר היחיד שאני יכול עוד להבין , זה אם אומרים שרק מאמצע ינואר אפשרי טכנית לשחק ביד אליהו (בלי קשר למגבלות פיקוד העורף) אז אין הגיון למכור מנויים חדשים לפני.
אבל מהרגע שהוחלט שיד אליהו הוא האולם הביתי ומוכרים מנויים לשם (גם אם בגין מגבלות פיקוד העורף נמשיך לשחק בדרייב אין) אז לכולם מגיע לראות משחקים.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 10:40
על ידי Red_man
מילפורד כתב: 24 נובמבר 2024, 10:21 ומה עם כל אלו שרוצים לשלם על המנוי הזה כבר שנתיים ולא יכולים כי אין כאלה בכלל?
הגישה הזאת שלמנויים הקיימים מגיע יותר ממה שיגיע למנויים חדשים מהרגע שאלו יהיו קיימים היא ממש לא לעניין, וזה כולל לצפות שלא ימכרו את המנויים החדשים הללו כדי לא לפגוע בקיימים.
הדבר היחיד שאני יכול עוד להבין , זה אם אומרים שרק מאמצע ינואר אפשרי טכנית לשחק ביד אליהו (בלי קשר למגבלות פיקוד העורף) אז אין הגיון למכור מנויים חדשים לפני.
אבל מהרגע שהוחלט שיד אליהו הוא האולם הביתי ומוכרים מנויים לשם (גם אם בגין מגבלות פיקוד העורף נמשיך לשחק בדרייב אין) אז לכולם מגיע לראות משחקים.
לפי הגישה שלהם הם היו באלקנה אז בכלל מגיע להם יותר. עובדי דור א׳ ועובדי דור ב׳

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 10:43
על ידי למה זה טוב
אתה לא מבין אותי, אין לי בעיה עם אף מנוי חדש ואני שמח שעוד אנשים מקבלים הזדמנות להצטרף.
העניין הוא ש*אם יש הגבלה* על הכניסה אז אין סיבה שאנשים ששילמו על מנוי ביד אליהו יקבלו עדיפות (או שיוויון זכויות) על אנשים ששילמו על מנוי בדרייב אין כי אם לא היינו עוברים ליד אליהו כל המנויים האלו כן היו נכנסים לכל משחק.
בגלל שינוי באולם אז מי שהבטיח את מקומו ביציעים לכל העונה לא ייכנס? לא נשמע לך הזוי?
שלא נדבר על זה שאתמול עידן פלדה אומר שאין הרעה בתנאים ליציע 2 שחד משמעית יש. היציע מתחיל משורה 8. מי שירצה קרוב לפרקט ייאלץ ללכת לצדדים ואז הוא באכלסון לפרקט (כמובן שגם פה פלדה אמר שיציעי 1 ו-4 הם לא באלכסון למרות שהם חד משמעית כן).

העניין הוא לא שאני רוצה לקבל העדפה על פני מנויים חדשים או שהם שווים מבחינתי פחות.
העניין הוא שאני שילמתי על מנוי לעונת משחקים בתנאים מסויימים שעכשיו הופכים להרבה פחות טובים, הן מבחינת מיקום באולם והן מבחינת כמות משחקים שאוכל להיכנס אליהם אם יהיו הגבלות.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 11:19
על ידי מילפורד
אתה עושה פה סלט בין שני דברים שונים.
אני אתחיל מהסוף , מהרגע שמוכרים מנויים נוספים , אין מצב שלא נותנים לכלל המנויים , ותיקים וחדשים שיוויון זכויות , הדרישה למשהו אחר היא לדעתי חוצפה.
לגבי הטענות להרעה בתנאים , אם זה על הזוית צפיה ואם זה על נושא היציע פרימיום.
אם אכן יש פה הרעה בתנאים אני מבין את הדרישה לפיצוי , זה יכול לבוא בדמות פיצוי כספי בשווי המנוי וזה יכול לבוא (כל עוד יש מגבלות על הכמויות) בצורת עדיפות בחלוקת הכרטיסים כל עוד לא כולם מקבלים.
אבל זה אומר שמשתמשים פה בנושא הזה כמנגנון פיצוי גורף לכל מי שתנאיו הורעו מהמעבר ולא בגלל שמגיע לו משהו על זה שהוא מנוי ותיק.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 11:47
על ידי למה זה טוב
זה לא סלט כי בסוף הכל קשור במעבר באמצע העונה.
אם גם פוגעים בחווית הצפייה שלי - מיקום פחות טוב ביציע, יציע לא מסומן עמידה שהופך ליציע מסומן וכניראה גם ישיבה.
אם גם פוגעים לי בהבטחה שאכנס לכל המשחקים - יש יותר מקום פוטנציאלי באולם, מוכרים יותר מנויים אבל ההגבלה היא עדיין על 4000 אז נמנע מכל מי שכבר הובטח, בדגש על הובטח! לו מקום במשחקי הבית להיכנס לכל משחקי הבית.
אז כן, ברור שאני אתרעם על כך.

זה שעכשיו שיש אולם גדול יותר ומוכרים מנויים נוספים לא אומר שמנויים קיימים צריכים להיפגע, זה כל מה שאני אומר.
מי שלא יכל לעשות מנוי עד כה לא נפגע במשהו קיים שכבר שילם עליו והובטחו לו תנאים מסויימים. מי שכן עשה מנוי עד עכשיו נפגע ובייחוד אלו מיציע 2 שכרגע די זורקים עליהם סיסמאות של ננסה לדאוג כמה שאפשר אבל תוך כדי משקרים לגבי זוויות צפייה ועוד אומרים להגיד תודה כי במכבי משלמים על זה פי 5.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 13:12
על ידי מילפורד
הפגיעה מהבטחת כלל המשחקים היא פגיעה בלי קשר איפה משחקים וקשורה נטו להנחיות פיקוד העורף עקב המצב הביטחוני.
אם תהיה עכשיו החמרה במצב ויאפשרו פחות מ4,000 אז תפגע יותר ואם יאפשרו יותר תפגע פחות.
אי אפשר לנהל את הקבוצה וההחלטה לגבי מכירת עוד משחקים בהתאם לזה, וברגע שימכרו עוד מנויים , מנוי זה מנוי ולא משנה מתי הוא נמכר.
את הפיצוי על ההרעה בתנאים , אני חושב שאתה צריך לחפש במקום אחר ולא על הגב שלא אותם מנויים חדשים שצפויים להצטרף.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 14:26
על ידי למה זה טוב
הפגיעה בהבטחת כלל המשחקים קשורה בהנחיות פיקוד העורף + המעבר לאולם.
אם לא עוברים אולם כל המנויים נכנסים. אם עוברים אולם לא כל המנויים נכנסים, זה די פשוט.
איך הגיוני מבחינתך גם לקחת משהו מאנשים, גם לזלזל בהם בשקרים על זוויות צפייה ומיקומים וגם להגיד להם שהם לא בסדר שהם דורשים לעמוד בהתחייבויות כלפיהם.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 14:51
על ידי Adom_Adom
נכון לכרגע הגבלת התקהלויות הוא על 2000 איש
ה4000 זה אישור ספציפי שניתן לפי משחק ומיקום, יכול להיות מאוד שבאולם סגור שמכיל רק 3500 מקומות לא יאשרו הגדלה בדיוק למספר המקומות.
נגיד יתנו אישור ל2500 אז אתה נותן ליריב 250 מקומות זה אומר שעדיין 850 מנויים ישארו בחוץ

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 15:14
על ידי בני12
Adom_Adom כתב: 24 נובמבר 2024, 14:51 נכון לכרגע הגבלת התקהלויות הוא על 2000 איש
ה4000 זה אישור ספציפי שניתן לפי משחק ומיקום, יכול להיות מאוד שבאולם סגור שמכיל רק 3500 מקומות לא יאשרו הגדלה בדיוק למספר המקומות.
נגיד יתנו אישור ל2500 אז אתה נותן ליריב 250 מקומות זה אומר שעדיין 850 מנויים ישארו בחוץ
במשחק האחרון בדרייבאין אישרו אולם מלא. למה שזה ישתנה ?

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 15:17
על ידי בני12
מילפורד כתב: 24 נובמבר 2024, 13:12 הפגיעה מהבטחת כלל המשחקים היא פגיעה בלי קשר איפה משחקים וקשורה נטו להנחיות פיקוד העורף עקב המצב הביטחוני.
אם תהיה עכשיו החמרה במצב ויאפשרו פחות מ4,000 אז תפגע יותר ואם יאפשרו יותר תפגע פחות.
אי אפשר לנהל את הקבוצה וההחלטה לגבי מכירת עוד משחקים בהתאם לזה, וברגע שימכרו עוד מנויים , מנוי זה מנוי ולא משנה מתי הוא נמכר.
את הפיצוי על ההרעה בתנאים , אני חושב שאתה צריך לחפש במקום אחר ולא על הגב שלא אותם מנויים חדשים שצפויים להצטרף.
בעניין הזה אני מסכים עם למה זה טוב.
כל עוד המגבלה היא 4000, אין שום סיבה למכור מנויים חדשים ולפגוע בישנים (אפשר למכור 500 חדשים עד למגבלת ה-4000)

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 19:20
על ידי Tals2000
מילפורד כתב: 24 נובמבר 2024, 11:19 אתה עושה פה סלט בין שני דברים שונים.
אני אתחיל מהסוף , מהרגע שמוכרים מנויים נוספים , אין מצב שלא נותנים לכלל המנויים , ותיקים וחדשים שיוויון זכויות , הדרישה למשהו אחר היא לדעתי חוצפה.
לגבי הטענות להרעה בתנאים , אם זה על הזוית צפיה ואם זה על נושא היציע פרימיום.
אם אכן יש פה הרעה בתנאים אני מבין את הדרישה לפיצוי , זה יכול לבוא בדמות פיצוי כספי בשווי המנוי וזה יכול לבוא (כל עוד יש מגבלות על הכמויות) בצורת עדיפות בחלוקת הכרטיסים כל עוד לא כולם מקבלים.
אבל זה אומר שמשתמשים פה בנושא הזה כמנגנון פיצוי גורף לכל מי שתנאיו הורעו מהמעבר ולא בגלל שמגיע לו משהו על זה שהוא מנוי ותיק.
זו קצת היתממות וצדקנות ייתר
גם אתה מבין שאף אחד לא מבקש לפגוע במנויים החדשים
אבל אין שום הגיון למכור מנויים חדשים אם אי אפשר להוסיף צופים בפועל. מה שייקרה בפועל זה מוסיפים מנויים, שיבואו למשחקים על חשבון מנויים קיימים, זה כן נראה לך הגיוני?

כל עוד לא משנים את המגבלה, אז צריך או לא למכור מנויים נוספים, או שהכניסה שלהם תהיה רק בנוסף לקיימים. אם צריך שייתנו להם הנחה ברכישה.
אחרת זה בעצם לא באמת להגדיל את כמות המנויים, אלא רק את ההכנסות ולהחליף אותנו הקיימים בחלק מהמשחקים וזה לא מקובל.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 20:14
על ידי מילפורד
Tals2000 כתב: 24 נובמבר 2024, 19:20להחליף אותנו הקיימים
לא יכול לקבל ביטויים כאלה.
אין שום יתרון למנויים קיימים על פני אלו שעוד יבואו.
אתם מנסים בכוח להאחז באיזשהו יתרון על פני מנויים חדשים.
אני הייתי מנוי בבית מכבי בראשון , זה נותן לי יתרון על אלו שמנויים רק מימי הדרייב אין?
אולי המנוי שלי מימי הדר יוסף נותן יתרון על פני אלו שהצטרפו רק בראשון?

התאריך הקובע צריך להיות מתי אפשר להתחיל לארח ביד אליהו, ברגע שזה אפשרי (בלי קשר להגבלות המלחמה) צריך למכור לשם מנויים, כמו שלדרייב אין נמכרו ואז היתה תקופה שאי אפשר בכלל היה להכניס קהל כי ההנחיות משתנות כל הזמן וזה לא משהו שאפשר להתארגן עליו מעכשיו לעכשיו.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 20:57
על ידי למה זה טוב
מילפורד כתב: 24 נובמבר 2024, 20:14
Tals2000 כתב: 24 נובמבר 2024, 19:20להחליף אותנו הקיימים
לא יכול לקבל ביטויים כאלה.
אין שום יתרון למנויים קיימים על פני אלו שעוד יבואו.
אתם מנסים בכוח להאחז באיזשהו יתרון על פני מנויים חדשים.
אני הייתי מנוי בבית מכבי בראשון , זה נותן לי יתרון על אלו שמנויים רק מימי הדרייב אין?
אולי המנוי שלי מימי הדר יוסף נותן יתרון על פני אלו שהצטרפו רק בראשון?.
היה אפשר לקבל את מה שאתה אומר בהנחה והמעבר היה מתבצע לפני תחילת העונה וכל המנויים היו "מתחילים מאפס".
ברגע שהמעבר לא קרה לפני תחילת העונה נקודת המוצא היא שיש מנויים לעונה הזאת, והמקום שלהם במשחקים אמור להיות מובטח כל עוד זה אפשרי.
לעבור לאולם גדול יותר באמצע עונה, למכור אליו מנויים ואז לגרום שכניסה מובטחת למשחק נלקחת ממנוי זה פגיעה. זה ממש לא קשור למנויים החדשים מול ותיקים ואין סיבה שתמשיך להתייחס לזה ככה, אלא אם אתה נהנה להוציא אנשים כרעים.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 21:08
על ידי Tals2000
מילפורד כתב: 24 נובמבר 2024, 20:14
Tals2000 כתב: 24 נובמבר 2024, 19:20להחליף אותנו הקיימים
לא יכול לקבל ביטויים כאלה.
אין שום יתרון למנויים קיימים על פני אלו שעוד יבואו.
אתם מנסים בכוח להאחז באיזשהו יתרון על פני מנויים חדשים.
אני הייתי מנוי בבית מכבי בראשון , זה נותן לי יתרון על אלו שמנויים רק מימי הדרייב אין?
אולי המנוי שלי מימי הדר יוסף נותן יתרון על פני אלו שהצטרפו רק בראשון?

התאריך הקובע צריך להיות מתי אפשר להתחיל לארח ביד אליהו, ברגע שזה אפשרי (בלי קשר להגבלות המלחמה) צריך למכור לשם מנויים, כמו שלדרייב אין נמכרו ואז היתה תקופה שאי אפשר בכלל היה להכניס קהל כי ההנחיות משתנות כל הזמן וזה לא משהו שאפשר להתארגן עליו מעכשיו לעכשיו.
ברור לי שברור לך מה אנחנו מתכוונים ואתה סתם מנסה להתפלפל
בכל זאת אכתוב שוב, אם מוכרים מנויים נוספים כאשר אין ייתכנות להכניס יותר מהכמות הנוכחית, אז כן, או שלא מוכרים, או שמוכרים יותר בזול והם יתחילו להיכנס כשיסתיימו המגבלות. אם זה מה שקובעים מראש וכולם יודעים אז אין בזה כל פסול.
הרי אף אחד לא רוצה שכמות הצופים תישאר אותה כמות ושרק המנויים החדשים יחליפו את הקיימים.
אם אי אפשר להגדיל את הכמות כל עוד יש מגבלות אז שיתאימו את המנויים החדשים למצב הזה, כולל במחיר המנוי.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 21:23
על ידי מילפורד
אם מוכרים מראש את המנוי במחיר מוזל , כדי לאפשר כניסה של המנויים הקיימים ליותר משחקים, סבבה.
למה למכור (או מהצד של הרוכש, לקנות) מנויים ככה?

לדעתי, הנחת העבודה שבגינה כל הבלאגן הזה כרגע היא שבינואר אפשר יהיה לארח ביד אליהו מלא.
אם אכן יהיה אפשר למלא אותו , החל מאמצע ינואר, צריך להערך לזה כבר מעכשיו ולהתחיל למכור מנויים בקרוב.
יש פה סיכון שעדיין יהיו מגבלות? יכול להיות, אבל מה רוצים לעשות? לעכב את התהליך עוד יותר?
אני חושב שעדיף למכור את המנויים ואם יהיו מגבלות בזמן שנוכל לארח ביד אליהו, אנחנו ״הותיקים״ נצטרך להתחלק בכרטיסים עם החדשים.
בסוף השנה, כולנו נצטרך לדרוש פיצוי על כל המשחקים שלא זכינו לראות בבית השנה (אם זה בליגה ואם זה באירופה).

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 22:36
על ידי למה זה טוב
רוצים שייתכוננו, סך הכל הגיוני.
בתחילת המכירה המעשה הראוי והמובן מאליו הוא להודיע שככל ויהיו הגבלות על כניסת קהל מנויים קיימים יקבלו קדימות על פני מנויים חדשים.
למה? בגלל ההיגיון הפשוט שלהם כבר הובטחה כניסה לכל משחקי הליגה כל עוד אפשרי בזמן שלמנויים שנמכרים עכשיו מובטח שיוכלו להיכנס כל עוד לא תהיה הגבלת קהל.
כולם מאושרים וסוף טוב. כשמודיעים לאנשים מראש מה התנאים של מה שהם משלמים עליו הכל יותר קל וכך ראוי והוגן להתנהל.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 27 נובמבר 2024, 03:09
על ידי red in blood
למה זה טוב כתב: 24 נובמבר 2024, 08:54
red in blood כתב: 24 נובמבר 2024, 01:28
למה זה טוב כתב: 23 נובמבר 2024, 22:18 בנוסף ראוי להזכיר את ההבטחה של עופר להורדה במחיר המנוי. בנתיים נשארים אותו דבר + דובר על העלאה של עשרה אחוז בשנה הבאה
https://m.one.co.il/mobile/Article/468451.html

יהיה כיף.
הייתה הבטחה להוזלה אחרי המעבר, אבל אז החליטו במקום להוזיל את המחיר ישר, והבהירו שלא תהיה עוד הוזלה עם המעבר.
לא מכיר שום הבהרה כזו ואשמח לקבל סימוכין אליה.
https://m.sport5.co.il/articles.aspx?Fo ... cID=478323
ההוזלה היתה בעקבות טענות על מחירי המנויים המקוריים. לא מצאתי בנתיים שום מקום שמדבר על כך שזה בא במקום ההוזלה ביד אליהו.
בכל מקרה עידן פלדה חזר כמה פעמים שלא קיימת הרעה בתנאים ליושבי יציע 2 (למרות שכן יש הרעת תנאים ברורה) בגלל שעל אותם מנויים מכבי לוקחים פי 5. אפשר להבין בקלות לאן זה יילך.

״לא יהיו הוזלות נוספות במקרה של מעבר למנורה.״

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 27 נובמבר 2024, 03:13
על ידי red in blood
למה זה טוב כתב: 24 נובמבר 2024, 20:57
מילפורד כתב: 24 נובמבר 2024, 20:14
Tals2000 כתב: 24 נובמבר 2024, 19:20להחליף אותנו הקיימים
לא יכול לקבל ביטויים כאלה.
אין שום יתרון למנויים קיימים על פני אלו שעוד יבואו.
אתם מנסים בכוח להאחז באיזשהו יתרון על פני מנויים חדשים.
אני הייתי מנוי בבית מכבי בראשון , זה נותן לי יתרון על אלו שמנויים רק מימי הדרייב אין?
אולי המנוי שלי מימי הדר יוסף נותן יתרון על פני אלו שהצטרפו רק בראשון?.
היה אפשר לקבל את מה שאתה אומר בהנחה והמעבר היה מתבצע לפני תחילת העונה וכל המנויים היו "מתחילים מאפס".
ברגע שהמעבר לא קרה לפני תחילת העונה נקודת המוצא היא שיש מנויים לעונה הזאת, והמקום שלהם במשחקים אמור להיות מובטח כל עוד זה אפשרי.
לעבור לאולם גדול יותר באמצע עונה, למכור אליו מנויים ואז לגרום שכניסה מובטחת למשחק נלקחת ממנוי זה פגיעה. זה ממש לא קשור למנויים החדשים מול ותיקים ואין סיבה שתמשיך להתייחס לזה ככה, אלא אם אתה נהנה להוציא אנשים כרעים.
אז אתה מציע לבטל את השיטה הנוכחית, ולעבור לחלק לפי הסדר שאנשים קנו את המנויים?
כי זה גם פועל על אותו עקרון שאתה מציע כאן, שאנשים קנו למטרה שזה יבטיח להם כרטיס כניסה לכל משחקי הבית, ולא ייתכן שאנשים שעשו מנוי אחריהם יפגעו ביכולת הזו.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 27 נובמבר 2024, 08:00
על ידי Nati
דיברו על מתי יתחילו למכור מנויים לאלו שקנו זכאות?

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 27 נובמבר 2024, 08:23
על ידי למה זה טוב
red in blood כתב: 27 נובמבר 2024, 03:13
אז אתה מציע לבטל את השיטה הנוכחית, ולעבור לחלק לפי הסדר שאנשים קנו את המנויים?
כי זה גם פועל על אותו עקרון שאתה מציע כאן, שאנשים קנו למטרה שזה יבטיח להם כרטיס כניסה לכל משחקי הבית, ולא ייתכן שאנשים שעשו מנוי אחריהם יפגעו ביכולת הזו.
אני מציע לעמוד בפני ההתחייבות של המועדון לרוכשי המנויים בתחילת העונה. מנוי בתחילת העונה דיבר על כניסה לכל משחקי הבית של הקבוצה, זה מה שאתה מקבל בתמורה לרכישה, כל עוד אין גורם עליון שמונע ממך כניסה (מלחמה, עונשים, מגפה).
בנתיים לא מכרו מנויים נוספים כך שאפשר להגיד מראש מה התנאים של אותו מנוי שיירכש.
כשאתה אומר *מראש* לאנשים מה התנאים של מה שהם משלמים עליו הם לא יכולים לבוא בטענות. כשאתה משנה תנאים באמצע החוזה (מנוי) זה פגיעה משמעותית במנויים.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 27 נובמבר 2024, 16:06
על ידי red in blood
למה זה טוב כתב: 27 נובמבר 2024, 08:23
red in blood כתב: 27 נובמבר 2024, 03:13
אז אתה מציע לבטל את השיטה הנוכחית, ולעבור לחלק לפי הסדר שאנשים קנו את המנויים?
כי זה גם פועל על אותו עקרון שאתה מציע כאן, שאנשים קנו למטרה שזה יבטיח להם כרטיס כניסה לכל משחקי הבית, ולא ייתכן שאנשים שעשו מנוי אחריהם יפגעו ביכולת הזו.
אני מציע לעמוד בפני ההתחייבות של המועדון לרוכשי המנויים בתחילת העונה. מנוי בתחילת העונה דיבר על כניסה לכל משחקי הבית של הקבוצה, זה מה שאתה מקבל בתמורה לרכישה, כל עוד אין גורם עליון שמונע ממך כניסה (מלחמה, עונשים, מגפה).
בנתיים לא מכרו מנויים נוספים כך שאפשר להגיד מראש מה התנאים של אותו מנוי שיירכש.
כשאתה אומר *מראש* לאנשים מה התנאים של מה שהם משלמים עליו הם לא יכולים לבוא בטענות. כשאתה משנה תנאים באמצע החוזה (מנוי) זה פגיעה משמעותית במנויים.
תענה על השאלה, כי היא נכונה גם למצב שאתה תיארת.
נגיד ויש אישור ל-2,000 איש, ואתה האוהד ה-2,001 שקנה. זה אומר שהיו 2,000 אוהדים שקנו מראש מנוי שדיבר על כניסה לכל משחקי הבית של הקבוצה.
כולכם קניתם בתחילת העונה. האם אתה בסדר עם זה שכל עוד המגבלה נמשכת, אתה לא תקבל כרטיס אף פעם?

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 27 נובמבר 2024, 16:11
על ידי למה זה טוב
red in blood כתב: 27 נובמבר 2024, 16:06
למה זה טוב כתב: 27 נובמבר 2024, 08:23
red in blood כתב: 27 נובמבר 2024, 03:13
אז אתה מציע לבטל את השיטה הנוכחית, ולעבור לחלק לפי הסדר שאנשים קנו את המנויים?
כי זה גם פועל על אותו עקרון שאתה מציע כאן, שאנשים קנו למטרה שזה יבטיח להם כרטיס כניסה לכל משחקי הבית, ולא ייתכן שאנשים שעשו מנוי אחריהם יפגעו ביכולת הזו.
אני מציע לעמוד בפני ההתחייבות של המועדון לרוכשי המנויים בתחילת העונה. מנוי בתחילת העונה דיבר על כניסה לכל משחקי הבית של הקבוצה, זה מה שאתה מקבל בתמורה לרכישה, כל עוד אין גורם עליון שמונע ממך כניסה (מלחמה, עונשים, מגפה).
בנתיים לא מכרו מנויים נוספים כך שאפשר להגיד מראש מה התנאים של אותו מנוי שיירכש.
כשאתה אומר *מראש* לאנשים מה התנאים של מה שהם משלמים עליו הם לא יכולים לבוא בטענות. כשאתה משנה תנאים באמצע החוזה (מנוי) זה פגיעה משמעותית במנויים.
תענה על השאלה, כי היא נכונה גם למצב שאתה תיארת.
נגיד ויש אישור ל-2,000 איש, ואתה האוהד ה-2,001 שקנה. זה אומר שהיו 2,000 אוהדים שקנו מראש מנוי שדיבר על כניסה לכל משחקי הבית של הקבוצה.
כולכם קניתם בתחילת העונה. האם אתה בסדר עם זה שכל עוד המגבלה נמשכת, אתה לא תקבל כרטיס אף פעם?
לא כי אתה סתם עושה מניפולציה על מה שאני אומר.
אתה מדבר על שנים אחורה. אני מדבר על מי שרכש מנוי בתחילת שנה אל מול מי שירכוש מנוי באמצע עונה.
למי שרכש מנוי בתחילת העונה הובטחו תנאים מסויימים ועכשיו משתנים מבלי שניתן היה לדעת עליהם או נאמר משהו כזה.
מנויים שיירכשו עכשיו אמורים לדעת מראש מה התנאים ואם יאמרו להם מראש מה התנאי אז הכל טוב.
אתה מנסה להפוך את זה למנויים ותיקים מול מנויים חדשים בזמן שהם לא רלוונטים בכלל למה שאני אומר.
אני אומר שותיקים לא אמורים להיפגע ואין סיבה שייפגעו.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 27 נובמבר 2024, 17:01
על ידי מילפורד
עכשיו כבר אפשר לדבר על זה שאנחנו בהפסקת אש ולהפסיק עם הדיון התיאורטי הזה?

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 27 נובמבר 2024, 17:03
על ידי רדנקו
כמה זמן אתה חושב זה יחזיק? הימור שלי - לא יותר משבועיים-שלושה.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 27 נובמבר 2024, 17:22
על ידי red in blood
למה זה טוב כתב: 27 נובמבר 2024, 16:11
red in blood כתב: 27 נובמבר 2024, 16:06
למה זה טוב כתב: 27 נובמבר 2024, 08:23
אני מציע לעמוד בפני ההתחייבות של המועדון לרוכשי המנויים בתחילת העונה. מנוי בתחילת העונה דיבר על כניסה לכל משחקי הבית של הקבוצה, זה מה שאתה מקבל בתמורה לרכישה, כל עוד אין גורם עליון שמונע ממך כניסה (מלחמה, עונשים, מגפה).
בנתיים לא מכרו מנויים נוספים כך שאפשר להגיד מראש מה התנאים של אותו מנוי שיירכש.
כשאתה אומר *מראש* לאנשים מה התנאים של מה שהם משלמים עליו הם לא יכולים לבוא בטענות. כשאתה משנה תנאים באמצע החוזה (מנוי) זה פגיעה משמעותית במנויים.
תענה על השאלה, כי היא נכונה גם למצב שאתה תיארת.
נגיד ויש אישור ל-2,000 איש, ואתה האוהד ה-2,001 שקנה. זה אומר שהיו 2,000 אוהדים שקנו מראש מנוי שדיבר על כניסה לכל משחקי הבית של הקבוצה.
כולכם קניתם בתחילת העונה. האם אתה בסדר עם זה שכל עוד המגבלה נמשכת, אתה לא תקבל כרטיס אף פעם?
לא כי אתה סתם עושה מניפולציה על מה שאני אומר.
אתה מדבר על שנים אחורה. אני מדבר על מי שרכש מנוי בתחילת שנה אל מול מי שירכוש מנוי באמצע עונה.
למי שרכש מנוי בתחילת העונה הובטחו תנאים מסויימים ועכשיו משתנים מבלי שניתן היה לדעת עליהם או נאמר משהו כזה.
מנויים שיירכשו עכשיו אמורים לדעת מראש מה התנאים ואם יאמרו להם מראש מה התנאי אז הכל טוב.
אתה מנסה להפוך את זה למנויים ותיקים מול מנויים חדשים בזמן שהם לא רלוונטים בכלל למה שאני אומר.
אני אומר שותיקים לא אמורים להיפגע ואין סיבה שייפגעו.
לא, אני מדבר על מי שרכש מנוי בתחילת העונה אל מול מי שרכש מנוי אחריהם. זה ממש לא משנה אם משך הזמן שעבר בין לבין הוא 5 דקות או 5 חודשים.
מנוי הוא מנוי, והוא אמור להבטיח כניסה לכל משחקי הבית. לא משנה מתי הוא נרכש.
במידה ומוצבת פתאום מגבלה, האם הפתרון שאתה מציע הוא חלוקה לפי המועד שהמנוי נרכש בו, כדי קודם כל לענות על ההבטחה לרוכשים שרכשו קודם?

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 27 נובמבר 2024, 17:23
על ידי red in blood
מילפורד כתב: 27 נובמבר 2024, 17:01 עכשיו כבר אפשר לדבר על זה שאנחנו בהפסקת אש ולהפסיק עם הדיון התיאורטי הזה?
קודם כל, אני יוצא מנקודת הנחה שזו לא תהיה הפעם האחרונה שתהיה מגבלה. בין אם בגלל מצב בטחוני בעייתי שיחזור, או בגלל עונש כזה או אחר שנקבל.
שנית, זה גם דיון עקרוני חשוב - האם למי שרכש מנוי מוקדם יותר יש זכויות יתר על מי שרכש מנוי מאוחר יותר. האם יוצרים הפרדה כזו בין אוהדים.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 27 נובמבר 2024, 17:31
על ידי מילפורד
למה שיהיו עונשים אם האולטראס לא באים? :whome:
לגבי השאלה התיאורטית שלך, אין לי ספק שברגע שנמכרים עוד מנויים, אין שום הבדל בין מנוי אחד למשנהו.
לפני שהם נמכרים, אפשר אולי לייצר הבדל מראש עם משמעויות במחיר.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 27 נובמבר 2024, 17:42
על ידי למה זה טוב
למי שרכש מנוי בתחילת שנה והובטחה לו כניסה לכל המשחקים מגיעה הזכות לקבל את מה שהובטח לו.
בגלל שהמנויים החדשים עוד לא נמכרו הדבר ההוגן הוא להגיד להם שאם במקרה ותהיה הגבלה אכן מי שרכש מנוי לדרייב אין יקבל קדימות.
כמו שאמרתי, כל עוד התנאים ידועים מראש לא אמורה להיות בעיה.
אם היו באים ואומרים בקיץ לרוכשי מנויים שיש מצב שלא ייכנסו לכל המשחקים בגלל החלטת המועדון לעבור אולם כל אחד היה יכול לעשות שיקוליו ולבחור אם הוא רוכש או לא.
כל עוד הובטח לאנשים כניסה המועדון צריך לעמוד בהבטחה.
למנויים החדשים שיירכשו לא הובטח עדיין כלום ולכן אפשר עדיין להבהיר מה התנאים של אותו "מוצר" שיקבלו.

ואני באמת מפסיק כי אתה ממשיך להפוך את זה למנויים ותיקים נגד חדשים, זה לא תחרות למי יש מנוי יותר זמן.
זה עניין של אם המועדון בחר להתחייב בקיץ ל3500 איש שיש להם מקום בכל משחק ביתי של המועדון *העונה* הוא צריך לעמוד בהתחייבות הזו כלפיהם. כשהעונה הנוכחית תסתיים ובקיץ כולם ייקנו מנויים לעונה הבאה כולם יהיו שווים.
העונה הנוכחית היא העניין לא מי מחזיק במנוי יותר זמן.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 27 נובמבר 2024, 18:57
על ידי מילפורד
העז/אבסורד מבחינת מנויי יציע 4 במעבר הזה , היא שלא נוכל לממש את הזכאות שלנו ככה שהמנויים החדשים ישבו קרוב אלינו.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 27 נובמבר 2024, 22:51
על ידי ranjef
אין מצב שהם לא מוצאים לזה פתרון. הרי היציע הרבה יותר גדול מהדרייב אין, ולא כל אחד קנה עוד זכאות. אפשר לסדר את זה, השאלה אם רוצים

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 28 נובמבר 2024, 01:03
על ידי ואן גוך
למה לא מוציאים כבר עכשיו הודעה בנוגע למנויים חדשים ולמתי תחל המכירה?
לפחות מחירים ואיך זה יעבוד מבחינת בחירת מקום (כל הקודם זוכה או שיש עדיפות וקדימות למי שרכש קודם את הזכות למנוי ולמתי זה נרכש)

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 28 נובמבר 2024, 01:13
על ידי Nati
ואן גוך כתב:למה לא מוציאים כבר עכשיו הודעה בנוגע למנויים חדשים ולמתי תחל המכירה?
לפחות מחירים ואיך זה יעבוד מבחינת בחירת מקום (כל הקודם זוכה או שיש עדיפות וקדימות למי שרכש קודם את הזכות למנוי ולמתי זה נרכש)
כנראה רוצים קודם כל לגמור עם המנויים הקיימים.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 28 נובמבר 2024, 07:27
על ידי מילפורד
אגב ״בשולי״ הדברים מהביקור אתמול ביד אליהו.
ב15 לדצמבר, נגד נס ציונה יהיה בדרייב אין , לא ביד אליהו ולא החלפת ביתיות.