דף 97 מתוך 97

Re: סגל הקבוצה - אשכול מתמשך

נשלח: 25 יוני 2026, 00:28
על ידי ביוניק מאן
Niro כתב: 25 יוני 2026, 00:21
ביוניק מאן כתב: 25 יוני 2026, 00:14
הוקיץ' כתב: 25 יוני 2026, 00:07

אני גם מעדיף את ליילס, אבל יופי של שחקן ובהחלט אופציה טובה אם זה לא יסתדר עם ליילס.
לא יודע
שחקן שעשה 1.1 שלשות בג׳י ליג ב 33% לא מרשים במיוחד
אנחנו צריכים מישהו שהוא בראש בראשונה קליעה ושגם יידע להוריד כדור לרצפה

אם נביא אותו ואת הזוניה ודונטה הול אז אפשר עוד להכיל
גם אם תכתוב עוד 100 פעם דונטה הול זה לא יהפוך אותו לקרוב לרלוונטי אלינו.
אני מנסה מזיכרון לחשוב על שחקני 4 ברחבי היורוליג, מי מהם יכול להוריד כדור לרצפה? רק הייז דייויס עולה. לליילס יש פוסט אפ, לא ראיתי אותו מוריד כדור לרצפה ויוצר לעצמו באופן קבוע.
קודם כל יש סקלה של להוריד כדור לרצפה
השנה קרסן אדוארדס, מלקולם ואיש ווינרייט היו שחקנים שאם הם לא זורקים קטאץ אנד שוט הם לא באמת יכולים לעשות פעולות מכדרור שייצרו להם יתרון (מלקולם כן ידע לתקוף קלוז אוואט אבל במשחקים נגד הקבוצות עילית בסוף זה שחקן פחות בהתקפה)
צריך שחקנים שיכולים לתקוף קלוז אוואט ו/או לייצר פוסט אפ כשהם לא מצליחים לחדור ו/או לתקוף ריב התקפה ולעשות משם נקודות.

לגבי דונטה הול - הוא הוזכר בהקשר של מכבי אני מאמין שהוא לכל הפחות ריאלי עבורנו והוא מוצר שאנחנו חייבים כדי לזכות אליפות.
מישהו שכשהוא בצבע שחקנים כמו הורד יפחדו להיכנס.

אודיאסי שחקן הגנה בינוני מינוס - ריבאונדר מחריד, ולא יודע לעזור בהגנה, כל שחקן שחודר עליו מסיים עליו.
אסור שהוא יהיה סנטר שני, והוא לא צריך להירשם בפלייאוף בשנה הבאה.

Re: סגל הקבוצה - אשכול מתמשך

נשלח: 25 יוני 2026, 00:38
על ידי Niro
ביוניק מאן כתב: 25 יוני 2026, 00:28
Niro כתב: 25 יוני 2026, 00:21
ביוניק מאן כתב: 25 יוני 2026, 00:14

לא יודע
שחקן שעשה 1.1 שלשות בג׳י ליג ב 33% לא מרשים במיוחד
אנחנו צריכים מישהו שהוא בראש בראשונה קליעה ושגם יידע להוריד כדור לרצפה

אם נביא אותו ואת הזוניה ודונטה הול אז אפשר עוד להכיל
גם אם תכתוב עוד 100 פעם דונטה הול זה לא יהפוך אותו לקרוב לרלוונטי אלינו.
אני מנסה מזיכרון לחשוב על שחקני 4 ברחבי היורוליג, מי מהם יכול להוריד כדור לרצפה? רק הייז דייויס עולה. לליילס יש פוסט אפ, לא ראיתי אותו מוריד כדור לרצפה ויוצר לעצמו באופן קבוע.
קודם כל יש סקלה של להוריד כדור לרצפה
השנה קרסן אדוארדס, מלקולם ואיש ווינרייט היו שחקנים שאם הם לא זורקים קטאץ אנד שוט הם לא באמת יכולים לעשות פעולות מכדרור שייצרו להם יתרון (מלקולם כן ידע לתקוף קלוז אוואט אבל במשחקים נגד הקבוצות עילית בסוף זה שחקן פחות בהתקפה)
צריך שחקנים שיכולים לתקוף קלוז אוואט ו/או לייצר פוסט אפ כשהם לא מצליחים לחדור ו/או לתקוף ריב התקפה ולעשות משם נקודות.

לגבי דונטה הול - הוא הוזכר בהקשר של מכבי אני מאמין שהוא לכל הפחות ריאלי עבורנו והוא מוצר שאנחנו חייבים כדי לזכות אליפות.
מישהו שכשהוא בצבע שחקנים כמו הורד יפחדו להיכנס.

אודיאסי שחקן הגנה בינוני מינוס - ריבאונדר מחריד, ולא יודע לעזור בהגנה, כל שחקן שחודר עליו מסיים עליו.
אסור שהוא יהיה סנטר שני, והוא לא צריך להירשם בפלייאוף בשנה הבאה.
קסלר, קרסן זה הגוץ מבולוניה.
אם דונטה הול לא בתכניות של אולימפיאקוס אז אחושרמוטה להביא.

Re: סגל הקבוצה - אשכול מתמשך

נשלח: 25 יוני 2026, 00:39
על ידי ביוניק מאן
זורק עוד שם שקושר אלינו בעבר
ג׳סטין רובינסון אופציה טובה מאוד בעיני
חשוב לזכור שאם באמת רוצים לתת לים מדר מקום אז אי אפשר להביא רכז שהוא אוטוריטה ששווה 28 דק כל ערב לא משנה מה

הוא 1.85 עם קליעה טובה ומאוד זריז
קלע 14.1 נקודות ב18 דקות למשחק בפריז
מקום 4 ביורוליג באסיסט לדקה
מקום 2 ביורוליג ב AST%


אם אין אלפא - הוא הבאטה הכי טוב
ושדרוג על ג׳ונס בעיני

Re: סגל הקבוצה - אשכול מתמשך

נשלח: 25 יוני 2026, 00:40
על ידי ביוניק מאן
Niro כתב: 25 יוני 2026, 00:38
ביוניק מאן כתב: 25 יוני 2026, 00:28
Niro כתב: 25 יוני 2026, 00:21
גם אם תכתוב עוד 100 פעם דונטה הול זה לא יהפוך אותו לקרוב לרלוונטי אלינו.
אני מנסה מזיכרון לחשוב על שחקני 4 ברחבי היורוליג, מי מהם יכול להוריד כדור לרצפה? רק הייז דייויס עולה. לליילס יש פוסט אפ, לא ראיתי אותו מוריד כדור לרצפה ויוצר לעצמו באופן קבוע.
קודם כל יש סקלה של להוריד כדור לרצפה
השנה קרסן אדוארדס, מלקולם ואיש ווינרייט היו שחקנים שאם הם לא זורקים קטאץ אנד שוט הם לא באמת יכולים לעשות פעולות מכדרור שייצרו להם יתרון (מלקולם כן ידע לתקוף קלוז אוואט אבל במשחקים נגד הקבוצות עילית בסוף זה שחקן פחות בהתקפה)
צריך שחקנים שיכולים לתקוף קלוז אוואט ו/או לייצר פוסט אפ כשהם לא מצליחים לחדור ו/או לתקוף ריב התקפה ולעשות משם נקודות.

לגבי דונטה הול - הוא הוזכר בהקשר של מכבי אני מאמין שהוא לכל הפחות ריאלי עבורנו והוא מוצר שאנחנו חייבים כדי לזכות אליפות.
מישהו שכשהוא בצבע שחקנים כמו הורד יפחדו להיכנס.

אודיאסי שחקן הגנה בינוני מינוס - ריבאונדר מחריד, ולא יודע לעזור בהגנה, כל שחקן שחודר עליו מסיים עליו.
אסור שהוא יהיה סנטר שני, והוא לא צריך להירשם בפלייאוף בשנה הבאה.
קסלר, קרסן זה הגוץ מבולוניה.
אם דונטה הול לא בתכניות של אולימפיאקוס אז אחושרמוטה להביא.
בתוכניות הוא בתוכניות
אבל אם אני צריך להמר - זה מיליוטינוב , טייריק ג׳ונס
ורק אז דונטה הול יאכל שאריות

אצלנו הוא יהיה שחקן קבוע ברוטציה

Re: סגל הקבוצה - אשכול מתמשך

נשלח: 25 יוני 2026, 02:22
על ידי הוקיץ'
ביוניק מאן כתב: 25 יוני 2026, 00:14
הוקיץ' כתב: 25 יוני 2026, 00:07
גביזון כתב: 24 יוני 2026, 18:09 מעניין אם זה אומר שליילס ירק מהפרק, אני מקווה שלא.

Sent from my 22101320G using Tapatalk
אני גם מעדיף את ליילס, אבל יופי של שחקן ובהחלט אופציה טובה אם זה לא יסתדר עם ליילס.
לא יודע
שחקן שעשה 1.1 שלשות בג׳י ליג ב 33% לא מרשים במיוחד
אנחנו צריכים מישהו שהוא בראש בראשונה קליעה ושגם יידע להוריד כדור לרצפה

אם נביא אותו ואת הזוניה ודונטה הול אז אפשר עוד להכיל
נכון, הקליעה שלו לא מדהימה, אבל יש לו סייז, הוא חזק, ריבאונדר מצוין, שומר טוב ויכול קצת לייצר לעצמו. הלוואי והיינו יכולים להביא מישהו שהוא כל זה וגם קליעה, אבל יש אחד כזה ביורוליג וקוראים לו טריי ליילס.
אני אישית מעדיף מישהו בסגנון הזה על פני מישהו כמו זאק לידיי נניח.

Re: סגל הקבוצה - אשכול מתמשך

נשלח: 25 יוני 2026, 03:59
על ידי ביוניק מאן
לא יודע
שחקן שקולע 1.1 שלשות בג'י ליג ב30-35%
זה שחקן שלא יקלע יותר מחצי שלשה למשחק ביורוליג

אנחנו קבוצת שלשות מחרידה הרבה בגלל שאין לנו את הספייסרים האלה.

בסדרה נגד ריאל הם הגיעו עם הזוניה, ליילס, אוקקה, דק בעמדות 3-4 כל אחד עם סייז עוצמתי ויד נקייה ל3.

אם במקום איש היה לנו שחקן שהוא יותר קליעה אז ניחא 2 כאלה זה כבר בנייה לקויה.
לוקח לידיי

Re: סגל הקבוצה - אשכול מתמשך

נשלח: 25 יוני 2026, 05:08
על ידי Rak-Hapoel
הפועל רוצה את ג'יי ג'יי קפלן מראשון .
מאד אהבתי אותו בסדרה נגדנו.

שחקן הגנה טוב, זריז מאד, קלעי סביר, וייחשב ישראלי.
לטעמי רכש מעולה אם יגיע

Re: סגל הקבוצה - אשכול מתמשך

נשלח: 25 יוני 2026, 05:54
על ידי ביוניק מאן
איזה משחק הכי אהבת בסדרה נגדנו?
זה שהוא סיים עם מדד 7, 1 או 8?

די בחייאת אם מביאים את קרינגטון טופין למה צריך גם אותו.
יש בלייזר, יש את הועד

זה מספיק

Re: סגל הקבוצה - אשכול מתמשך

נשלח: 25 יוני 2026, 06:32
על ידי הוקיץ'
Niro כתב: 25 יוני 2026, 00:10
הוקיץ' כתב: 25 יוני 2026, 00:07
גביזון כתב: 24 יוני 2026, 18:09 מעניין אם זה אומר שליילס ירק מהפרק, אני מקווה שלא.

Sent from my 22101320G using Tapatalk
אני גם מעדיף את ליילס, אבל יופי של שחקן ובהחלט אופציה טובה אם זה לא יסתדר עם ליילס.
מה דעתך על לגנוב למכבי את לונדברג? שוק הגארדים הולך ומתרוקן באירופה.
לא יודע, לא עף עליו.
הוא שחקן מעולה לליגה, אבל די בינוני ליורוליג. עושה הכל בסדר אבל שום דבר ממש טוב.
מעדיף לקחת סיכון על מישהו בלי ניסיון יורוליג או אפילו מישהו כמו טרנט פורסט מאשר ללכת עליו.

Re: סגל הקבוצה - אשכול מתמשך

נשלח: 25 יוני 2026, 06:51
על ידי Rak-Hapoel
ביוניק מאן כתב: 25 יוני 2026, 05:54 איזה משחק הכי אהבת בסדרה נגדנו?
זה שהוא סיים עם מדד 7, 1 או 8?

די בחייאת אם מביאים את קרינגטון טופין למה צריך גם אותו.
יש בלייזר, יש את הועד

זה מספיק
איך הוא קשור אליהם ואיך המדד רלוונטי?
תסתכל על המשחקים, על צורת המשחק שלו, וההאסל הנהדר שהוא הביא.
ואם כבר סטאטס, תסתכל על הדברים שמעבר לרק נקודות שהוא מביא

Re: סגל הקבוצה - אשכול מתמשך

נשלח: 25 יוני 2026, 11:29
על ידי פנאטי בלב
מילפורד כתב: 22 יוני 2026, 13:54 ישראלי שהייתי מביא אחרי העונה האחרונה (ואולי גם לפניה) זה שחר עמיר.
אכן פוטנציאל לאיחוד-מחדש מרגש, אבל הוא חתם עכשיו בחולון לעונה הקרובה. אולי בהמשך בדרך.