דף 10 מתוך 16
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:16
על ידי shaharot
כמובן יפסיקו לשרוק
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:16
על ידי KingAlpaca
אולי החמישייה ההתקפית הכי גרועה ששיחקנו כל העונה
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:16
על ידי רק הפועל
אם בנס עוברים את זה לרשום את אוטורו למשחק הבא זה אמור להספיק אבל לא עוברים את זה
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:17
על ידי איש גדול
זה מטורף איזה כדורסל נוראי אנחנו משחקים
כל אחד לוקח כדור עושה מה שבא לו
אין תרגילים אין כלום
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:17
על ידי Xavi
צעדים של קלארק
הוא כל הזמן עושה צעדים
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:17
על ידי Brilliant
כל שחקן אחר במקום קוק (בטח של מכבי) היה מקבל פאול
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:18
על ידי redead
נכנסו לבונקר והשופטים נכנסו לפעולה מצד שני
יהיה בלתי אפשרי ככה
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:18
על ידי shaharot
זה כזה שקוף שהם מתחילים לתת להם לזרוק מהקו
ואצלנו לא נקבל כלום
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:18
על ידי KingAlpaca
איש גדול כתב: ↑21 יוני 2026, 22:17
זה מטורף איזה כדורסל נוראי אנחנו משחקים
כל אחד לוקח כדור עושה מה שבא לו
אין תרגילים אין כלום
משחק כדורסל מזעזע.
הייתי אומר שזה מבייש את הכדורסל הישראלי, אבל זה בלתי אפשרי...
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:18
על ידי Brilliant
כמה מתנות אנחנו נותנים להם עם הפאולים האלו
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:19
על ידי KingAlpaca
כמה סלי שדה היו ברבע הזה?
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:19
על ידי Red_man
אוי מוטלי
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:19
על ידי Xavi
לודנברג מקבל עבירה במקום סל של מוטלי ועוד מתלונן
אתה מעדיף סל? בכיין חזיר
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:20
על ידי פרימו לוי
איך אנחנו תמיד גרועים בריבאונד ועונשין
מחלה
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:20
על ידי רק הפועל
הבנזונה ממשיך להחטיא מהקו
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:20
על ידי וינסנט
איזה מניאק אתה מוטלי
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:20
על ידי Brilliant
KingAlpaca כתב: ↑21 יוני 2026, 22:19
כמה סלי שדה היו ברבע הזה?
תחרות זריקות עונשין מגעילה
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:20
על ידי Red_man
איזה מפגרים
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:20
על ידי וינסנט
שופטים נאצים
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:20
על ידי רק הפועל
רבע שלישי של סמרוטוטים
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:20
על ידי shaharot
כמובן 15 זריקות עונשין ברבע שאף קבוצה לא קולעת
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:20
על ידי adom4
לא מגיע לנו לקחת את זה
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:20
על ידי RedDrifter
נשבר הזין באמת כמה אפשר כמה
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:21
על ידי Brilliant
אוףףףףף
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:21
על ידי רק הפועל
קבוצה פח בלי אופי
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:21
על ידי פרימו לוי
פרימו לוי כתב: ↑21 יוני 2026, 22:20
איך אנחנו תמיד גרועים בריבאונד ועונשין
מחלה
ואוהבים לסיים רבעים בצורה טובה
גיל ברק תכף גומר איזה מגעיל
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:21
על ידי Hapolo
הרי למה שמוטלי ישאר בצבע לחסום אם אפשר לרדוף אחרי עכבר דמיוני שרץ לכיוון הספסלים
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:21
על ידי רק הפועל
רבע אחרון של איטודיס כמאמן הפועל , אנחנו גמורים עם בעיית העבירות הזו
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:21
על ידי וינסנט
אין הגנה אין ריבאונד אי אפשר ככה. ושאוהדי מכבי יקבלו דום לב ינשאללה.
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:22
על ידי RedDrifter
כמה שאני שונא את יד אליהו וכמה שאני שונא את הקהל של מכבי וכמה שאני שונא שאנחנו נאיבים במשחקים גורליים תמיד
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:22
על ידי shaharot
השופטים לא יתנו לנו לנצח
זה רק להמר על קליעות משלוש
חבל על החדירות מהצבע
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:22
על ידי הוקיץ'
השופטים פשוט עשו לנו חיסול ממוקד ברבע הזה.
אין מילה אחרת.
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:23
על ידי Brilliant
אוקי, יאללה, מה שהיה היה. לתת הכל ברבע האחרון. אפשר לקחת את זה. שישחקו הכי טובים שלנו כל הרבע. מעדיף להפסיד על עייפות מאשר על נרפות ועל שטויות.
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:23
על ידי Xavi
הלכו 15 פעמים לקו ברבע אחד
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:23
על ידי פרימו לוי
חבל שלא ברחנו כשהיה אפשר. היה ברור שהם ילכו מיליון פעמים לקו הרבע אחרי שהתבכיינו שלא הלכו מספיק בחצי הראשון
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:24
על ידי Red_man
הוא החזיר את גינת כן כן את גינת
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:25
על ידי איש גדול
גינת על המגרש עכשיו?
באמת?
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:25
על ידי סומך
11 ריבאונד התקפה מול 2 שלנו
מה זה עוזר שעושים הגנה טובה אם יש להם כל פעם הזדמנות שנייה אחרי שכופים עליהם זריקה קשה.
ועכשיו, אחרי שהשופטים עשו לנו כיפה אדומה, אין לנו עבירות להמשיך לשחק הגנה קשוחה.
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:25
על ידי redead
עלינו עם הרכב להפסיד את המשחק
Re: יום ראשון 21.06 גמר משחק 3
נשלח: 21 יוני 2026, 22:26
על ידי KingAlpaca
שוב עם החמישיה הפותחת הגרועה