דף 9 מתוך 13

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 02 מאי 2026, 22:30
על ידי Charlie
נדמה לי שחתום גם לעונה הבאה.
אני מקווה שיחתכו אותו ביוני.

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 02 מאי 2026, 22:31
על ידי OrCohen
זר לענף

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 02 מאי 2026, 22:33
על ידי קוקאין ואלכוהול
בעיה גדולה שהוא חתום לשנה וחצי

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 02 מאי 2026, 22:37
על ידי רדפוקס
קוקאין ואלכוהול כתב: 02 מאי 2026, 22:33 בעיה גדולה שהוא חתום לשנה וחצי
לא בעיה כזאת גדולה, יש לו חוזה עד סוף העונה הבאה.
קרייב זאת הבעיה הגדולה של הקיץ כי יש לו עוד שנתיים לתום החוזה אחרי העונה הזאת.

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 02 מאי 2026, 22:37
על ידי אל באנדי
לא הבנתי למה דאפה יצא ולא הוא

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 02 מאי 2026, 22:42
על ידי לירון האדום
משוטט לו ורץ בלי תכלית

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 02 מאי 2026, 23:06
על ידי Xavi
לא מסכים בכלל עם השחיטות פה
חלוץ שלא מקבל כדורים לא יכול לעשות הרבה
גם דאפה היה בדיוק באותו מצב כשהיה בחוד וגם אלטמן

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 02 מאי 2026, 23:46
על ידי צ'ימבויקה
אנטי כדורגל
הוא צריך לעוף מפה על טיל

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 03 מאי 2026, 02:20
על ידי רדפוקס
Xavi כתב: 02 מאי 2026, 23:06 לא מסכים בכלל עם השחיטות פה
חלוץ שלא מקבל כדורים לא יכול לעשות הרבה
גם דאפה היה בדיוק באותו מצב כשהיה בחוד וגם אלטמן
הוא אכן כמעט לא נגע בכדור, אבל מתוך 13 נגיעות שלו בכדור הוא הצליח לאבד 8 כדורים, הפסיד 2/3 ממאבקי האוויר ואת כל מאבקי הקרקע.
הוא לא פיזי, לא מהיר במיוחד, לא מוסר טוב, לא אינטנסיבי, לא אגרסיבי, לא דריבליסט ובעיקר לא גולר.

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 03 מאי 2026, 08:55
על ידי בז'רנו
רדפוקס כתב: 03 מאי 2026, 02:20
Xavi כתב: 02 מאי 2026, 23:06 לא מסכים בכלל עם השחיטות פה
חלוץ שלא מקבל כדורים לא יכול לעשות הרבה
גם דאפה היה בדיוק באותו מצב כשהיה בחוד וגם אלטמן
הוא אכן כמעט לא נגע בכדור, אבל מתוך 13 נגיעות שלו בכדור הוא הצליח לאבד 8 כדורים, הפסיד 2/3 ממאבקי האוויר ואת כל מאבקי הקרקע.
הוא לא פיזי, לא מהיר במיוחד, לא מוסר טוב, לא אינטנסיבי, לא אגרסיבי, לא דריבליסט ובעיקר לא גולר.
אז מה הוא כן?
איך הבחור מצליח כבר הרבה שנים להתפרנס מכדורגל?

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 03 מאי 2026, 09:10
על ידי RedDrifter
בז'רנו כתב: 03 מאי 2026, 08:55
רדפוקס כתב: 03 מאי 2026, 02:20
Xavi כתב: 02 מאי 2026, 23:06 לא מסכים בכלל עם השחיטות פה
חלוץ שלא מקבל כדורים לא יכול לעשות הרבה
גם דאפה היה בדיוק באותו מצב כשהיה בחוד וגם אלטמן
הוא אכן כמעט לא נגע בכדור, אבל מתוך 13 נגיעות שלו בכדור הוא הצליח לאבד 8 כדורים, הפסיד 2/3 ממאבקי האוויר ואת כל מאבקי הקרקע.
הוא לא פיזי, לא מהיר במיוחד, לא מוסר טוב, לא אינטנסיבי, לא אגרסיבי, לא דריבליסט ובעיקר לא גולר.
אז מה הוא כן?
איך הבחור מצליח כבר הרבה שנים להתפרנס מכדורגל?
מהשלושער מול ברצלונה

מאז הוא לא באמת עשה משהו שמצדיק את השכר הזה

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 03 מאי 2026, 11:20
על ידי כרובית
לא מספיק טוב לצערי
היה אמור להיות שדרוג לדאפה וזה לא ממש קורה

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 03 מאי 2026, 11:28
על ידי נועם שחם
לא טוב, לא משפיע על המשחק בכלל, לא שומר כדור, לא עושה מספיק תנועה. לא שחקן רע אבל רחוק מהשדרוג שהיינו צריכים בחוד.

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 03 מאי 2026, 12:37
על ידי אדום
זר מוזר וחלש. מקווה שיש אופציה להשתחרר ממנו בסוף העונה כי הוא לגמרי לא עונה על הציפיות

עמנואל בואטנג

נשלח: 04 מאי 2026, 06:08
על ידי H.T.A
הוא לא סוג השחקן שדרוש לתפקיד שברדה מציב אותו. אחלה שחקן, אבל הוא לא גבוה, די צנום ומהיר, לא משחק גב משובח או אקסטרה פיזי.

טעות בבחירת שחקן בשביל הפרופיל הדרוש, יש מצב שזאת הנפילה השניה אחרי שאנדה


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 04 מאי 2026, 11:12
על ידי נועם שחם
שאנדה 3 רמות מעליו

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 04 מאי 2026, 13:30
על ידי Red Wolf
געגועים למאקריץ׳

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 04 מאי 2026, 14:05
על ידי arik89
הוא לא גרוע כמו שעשיתם ממנו. הוא מהראשונים שנדפקים מהעבודה שאין קשר מנהל משחק שימסור, יחד עם פלקאו וקרייב. שחקן כזה היה הופך את שלושתם לטובים הרבה יותר.
יחד עם זאת, הפועל תרצה להשתדרג בעונה הבאה. יהיה קל יותר להתחזק בזרים מאשר בישראלים. מתוך הנחה צודקת שאי אפשר להחליף את כל הסגל (גם אם אתם לא אוהבים חלק מהשחקנים), מהזרים, הוא ושאנדה המועמדים הנכונים לעזוב.

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 05 מאי 2026, 01:24
על ידי H.T.A
נועם שחם כתב:שאנדה 3 רמות מעליו
10 רמות. לא רק ממנו, מכל הליגה


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 05 מאי 2026, 09:10
על ידי צ'ימבויקה
H.T.A כתב: 05 מאי 2026, 01:24
נועם שחם כתב:שאנדה 3 רמות מעליו
10 רמות. לא רק ממנו, מכל הליגה


Sent from my iPhone using Tapatalk
שאנדה באף משחק לא איבד 8 מ-13 כדורים
גם לא חצי מזה

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 05 מאי 2026, 09:18
על ידי RedDrifter
H.T.A כתב: 05 מאי 2026, 01:24
נועם שחם כתב:שאנדה 3 רמות מעליו
10 רמות. לא רק ממנו, מכל הליגה


Sent from my iPhone using Tapatalk
שאנדה שחקן טוב חבל שאתה מזלזל בו

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 05 מאי 2026, 15:51
על ידי H.T.A
RedDrifter כתב:
H.T.A כתב: 05 מאי 2026, 01:24
נועם שחם כתב:שאנדה 3 רמות מעליו
10 רמות. לא רק ממנו, מכל הליגה


Sent from my iPhone using Tapatalk
שאנדה שחקן טוב חבל שאתה מזלזל בו
מזלזל! איפה הלכת ?

אבל אם כבר פתחנו: 0 שערים, בישול בדרבי, 2 כרטיסים אדומים ושני משחקים שהוא היה טוב בהם - להגיד שהוא 3 רמות מעל כל שחקן שלנו זה לכל הפחות הזוי וזלזול בשחקנים אחרים

זה שהוא שר עם האוהדים בניצחונות ועשה שני משחקים סבירים בעונה שלמה זה אחלה, עובדתית התרומה שלו על המגרש העונה היא זוועתית


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 05 מאי 2026, 16:00
על ידי H.T.A
צ'ימבויקה כתב:
H.T.A כתב: 05 מאי 2026, 01:24
נועם שחם כתב:שאנדה 3 רמות מעליו
10 רמות. לא רק ממנו, מכל הליגה


Sent from my iPhone using Tapatalk
שאנדה באף משחק לא איבד 8 מ-13 כדורים
גם לא חצי מזה
אין לי בשלוף, אבל אין לי ספק שאם אני פותח דפי סטטיסטיקה של כל המשחקים אני אמצא משחקים ששאנדה איבד המון. לא אומר ושום צורה שבואטנג זה זר מדהים, אבל אם כבר לשפוט אז צריכים להיות הוגנים - שאנדה לא עשה הרבה יותר ושיחק כפול משחקים


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 05 מאי 2026, 16:04
על ידי RedDrifter
H.T.A כתב: 05 מאי 2026, 15:51
RedDrifter כתב:
H.T.A כתב: 05 מאי 2026, 01:24
10 רמות. לא רק ממנו, מכל הליגה


Sent from my iPhone using Tapatalk
שאנדה שחקן טוב חבל שאתה מזלזל בו
מזלזל! איפה הלכת ?

אבל אם כבר פתחנו: 0 שערים, בישול בדרבי, 2 כרטיסים אדומים ושני משחקים שהוא היה טוב בהם - להגיד שהוא 3 רמות מעל כל שחקן שלנו זה לכל הפחות הזוי וזלזול בשחקנים אחרים

זה שהוא שר עם האוהדים בניצחונות ועשה שני משחקים סבירים בעונה שלמה זה אחלה, עובדתית התרומה שלו על המגרש העונה היא זוועתית


Sent from my iPhone using Tapatalk
המספרים האלה שאתם אוהבים לדבר עליהם כל כך הרבה זה אבק פיות

שאנדה עשה המון פעולות טובות שלא מתורגמות לסטטיסטיקה כזאת, קרי זה שהשאיר את בואטנג ב1 על 1 שלא כבש בסוף, הבעיטה מול נתניה שנתנה לקורין את הגול בסוף (היה מחושב) ועוד המון

אז זה נחמד לנפנף בסטטיסטיקה הזאת שבפועל הוא עשה הרבה יותר

עמנואל בואטנג

נשלח: 05 מאי 2026, 18:03
על ידי H.T.A
מי מנפנף ? בישולים/שערים זה בייסיק של שחקן התקפה.

לא באתי לך עם כמות איבודים פר משחק או מאבקי אויר, אקסדרה…

עובדתית שניהם לא בחירת זרים טובה עד עכשיו, לא בושה להגיד


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 05 מאי 2026, 18:14
על ידי RedDrifter
השחקן ההתקפי הכי חשוב שלך מאז ינואר אחרי טוריאל אלטמן ולואיזו לא יודע מה עוד להגיד לך חוץ מזה

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 05 מאי 2026, 19:46
על ידי Mendelson
תחזרו לתחילת האשכול, או לאשכול של הרכש בינואר, דיברו על זה שהוא לא סקורר אלא יותר חלוץ שני. היה מי שטען ש- 7 שערים בליגות גדולות שווה 20 שערים בישראל, אבל במקרה הזה כנראה שזה לא עובד.

הוא כן תורם למשחק ההתקפי שלנו (רוב הזמן, מול ב״ש זה לא עבד), אבל אי אפשר שלא להיות מתוסכלים מההחמצות מול השער, כשהסיבה שהביאו אותו זה שהחלוץ הישראלי שלנו סבל מאותה בעיה בדיוק.

ועדיין, לוקח לזרים זמן להתאקלם. הוא גם איבד את אבא שלו לפני כמה שבועות, הייתה פה מלחמה שבגללה לא התאמנו כמה שבועות כמו שצריך, וזה בטח לא עזר לקצב התאקלמות שלו. לא ממהר להספיד אותו, מקווה שיקבל כמה שיותר דקות עד סוף העונה כדי שנבין מה הוא באמת שווה. ואם מה שראינו זו התקרה שלו - בטוח שבקיץ אפשר להביא משהו הרבה הרבה יותר טוב.

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 05 מאי 2026, 20:41
על ידי H.T.A
RedDrifter כתב:השחקן ההתקפי הכי חשוב שלך מאז ינואר אחרי טוריאל אלטמן ולואיזו לא יודע מה עוד להגיד לך חוץ מזה
אתה רק מחזק את הנקודה. אין שום תפוקה התקפית בהפועל הזאת חוץ מהשלושה שהזכרת. ולמקין כמובן !

שורה תחתונה אם הוא נותן גול מחר ואני לוקח הכל בחזרה אם הוא נותן שניים אני מכתיר אותו לזר העונה


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 05 מאי 2026, 22:06
על ידי Vieri
שאנדה שחקן טכני ומהיר.
כישרון אירופאי טוב, אבל אין קבלת החלטות ואין תכלס.
חוץ מזה הוא דפקט. לכן הייתי משחרר בסוף העונה ביחד עם בואטנג.

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 06 מאי 2026, 21:54
על ידי אוגוסטוס היל
היה טוב מאוד

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 06 מאי 2026, 21:55
על ידי RedDrifter
לא מספיק טוב

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 06 מאי 2026, 21:58
על ידי Niro
אוגוסטוס היל כתב: 06 מאי 2026, 21:54 היה טוב מאוד
ברצינות? לא שמתי לב למשהו מיוחד ממנו מהבית. היית במגרש?

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 06 מאי 2026, 22:02
על ידי אוגוסטוס היל
Niro כתב: 06 מאי 2026, 21:58
אוגוסטוס היל כתב: 06 מאי 2026, 21:54 היה טוב מאוד
ברצינות? לא שמתי לב למשהו מיוחד ממנו מהבית. היית במגרש?
הגזמתי בטוב מאוד. היה טוב. עשה לחץ, השתלט יפה על כדורים ועשה הרבה מאוד עבודה הגנתית.

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 06 מאי 2026, 22:39
על ידי Red_man
זה לא זה ואני עדין. הדבר הכי טוב בו זה שהוא מסיט את האש מדפאה

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 06 מאי 2026, 22:50
על ידי shaar7_12
משחק הכי טוב שלו , ברגע שיצא זה הורגש . עדיין לא מספיק טוב לשים את הכדור ברשת

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 06 מאי 2026, 22:53
על ידי לירון האדום
עושה הכל טוב אבל לא מצליח לכבוש

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 06 מאי 2026, 22:58
על ידי דולימנגה99
החמצה ששווה בעיטה בתחת בסוף העונה
תנו את הדקות שלו לדאפה, גם הוא מחמיצן בטירוף אבל הוא לפחות צעיר וישראלי

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 06 מאי 2026, 23:00
על ידי פומפה
קללת חלוצים יש בקבוצה הזאת
מאז דמארי בקדנציה הראשונה לא היה לנו חלוץ נורמלי

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 06 מאי 2026, 23:01
על ידי Gania23
על איזה החמצה מדברים פה? לא זכור לי שהגיע למצב

Re: עמנואל בואטנג

נשלח: 06 מאי 2026, 23:02
על ידי ספרא טבא
חלש ברמה אחרת
לך