דף 80 מתוך 80

Re: איטודיס

נשלח: 21 יוני 2026, 23:10
על ידי רק הפועל
Red_man כתב: 21 יוני 2026, 23:06 הוא מטריף אותי לא מעט אבל הצליח להרים את השחקנים ולהביא אותם בגישה נכונה היום
תודה לו באמת , זה היה אמור להיות המשחק האחרון בסדרה היום ולטובתנו עם הרכבים נכונים (בייחוד אם היה משתף את אוטרו בסדרה הזו ) , עוד יומיים החלאות יכולים לקחת אליפות על הראש שלנו במשחק בית עדיין והוא חייב להוריד את האגו ולהביא את הגרסה השמנמנה של אוטרו כי אני באמת לא רואה ברירה אחרת מיציץ לא ייתן עוד משחק ברמה הזו ואם סורקין יהיה סביר פלוס זה מאוד קשה

Re: איטודיס

נשלח: 22 יוני 2026, 01:08
על ידי Tals2000
עדין חושב שצמד המאמנים חלש, עם שיטה מחורבנת שלא יכולה לנצח באופן עקבי עם חומר השחקנים שיש להם.
אין שום תרגיל להכנסת כדורים פנימה ובחלקים מאוד גדולים במשחק נתקענו (כמו שקרה לנו הרבה פעמים העונה) ורק יום עם מזל שהכדורים נכנסו למיציץ ועוד כמה שלשות שנכנסו לאיש, השאיר אותנו במשחק.

אי אפשר לשחק רק שלשות עם שחקנים שקולעים באחוזים של 25-30 אחוז בלי שום תרגילים לגיבוי למקרה והשלשות לא נכנסות
בהרבה משחקים זה נגמר בהפסד.

Re: איטודיס

נשלח: 22 יוני 2026, 01:36
על ידי ranjef
רק הפועל כתב:גמר אותנו בלי הרישום של גונס
זה מה שניצח את המשחק