דף 71 מתוך 81
Re: איטודיס
נשלח: 03 מאי 2026, 16:06
על ידי 7even
רק הפועל כתב: ↑03 מאי 2026, 14:24
7even כתב: ↑03 מאי 2026, 13:58
איטודיס הביא 2 הישגים אדירים. אבל קיבל גם כלים אדירים.
בישראל הוא צריך להראות שגם עם שחקנים פחות נוצצים, אבל לא פחות לוחמים, הוא יודע להביא הישג.
נשאר לו אחד כזה. 1 כבר הלך.
יש לך את הסגל הכי טוב בליגה בפער גם עם המגבלת זרים פה זה לא תירוץ בשום צורה
שזו בגדול הכוונה שלי.
הוא הצליח לתמרן יפה מאד באירופה עם כל הזרים והביא לטעמי הישג נהדר.
עכשיו זמן ישראל.
Re: איטודיס
נשלח: 05 מאי 2026, 14:10
על ידי רדנקו
אני ממש לא חושב שיש לנו את הסגל הכי טוב בליגה.
בגלל הדרך שבה נבנה סגל הזרים וסגל הישראלים, יש לנו בעיות מובנות בסגל של הליגה בכל הרכב שלא נשים על המגרש.
חלק מזה הוא גם בגלל ניהול הרוטציות של איטודיס שמחק למשל את שגב לגמרי מהרוטציה.
אבל זה המצב ועם זה צריך למצוא דרך לקחת אליפות.
Re: איטודיס
נשלח: 05 מאי 2026, 14:29
על ידי רק הפועל
רדנקו כתב: ↑05 מאי 2026, 14:10
אני ממש לא חושב שיש לנו את הסגל הכי טוב בליגה.
בגלל הדרך שבה נבנה סגל הזרים וסגל הישראלים, יש לנו בעיות מובנות בסגל של הליגה בכל הרכב שלא נשים על המגרש.
חלק מזה הוא גם בגלל ניהול הרוטציות של איטודיס שמחק למשל את שגב לגמרי מהרוטציה.
אבל זה המצב ועם זה צריך למצוא דרך לקחת אליפות.
הבעיה היחידה היא שהמאמן לא מצליח לבנות תלכיד טוב לליגה ממה שיש , יש לך את קאדר השחקנים הכי טוב בליגה וזו לא שאלה בכלל
Re: איטודיס
נשלח: 05 מאי 2026, 14:37
על ידי Xavi
רק הפועל כתב: ↑05 מאי 2026, 14:29
רדנקו כתב: ↑05 מאי 2026, 14:10
אני ממש לא חושב שיש לנו את הסגל הכי טוב בליגה.
בגלל הדרך שבה נבנה סגל הזרים וסגל הישראלים, יש לנו בעיות מובנות בסגל של הליגה בכל הרכב שלא נשים על המגרש.
חלק מזה הוא גם בגלל ניהול הרוטציות של איטודיס שמחק למשל את שגב לגמרי מהרוטציה.
אבל זה המצב ועם זה צריך למצוא דרך לקחת אליפות.
הבעיה היחידה היא שהמאמן לא מצליח לבנות תלכיד טוב לליגה ממה שיש , יש לך את קאדר השחקנים הכי טוב בליגה וזו לא שאלה בכלל
לא מסכים.
מכבי הלכו על כל מתאזרח אפשרי
וי-ם משחקת עם 6 זרים
Re: איטודיס
נשלח: 05 מאי 2026, 14:44
על ידי רק הפועל
Xavi כתב: ↑05 מאי 2026, 14:37
רק הפועל כתב: ↑05 מאי 2026, 14:29
רדנקו כתב: ↑05 מאי 2026, 14:10
אני ממש לא חושב שיש לנו את הסגל הכי טוב בליגה.
בגלל הדרך שבה נבנה סגל הזרים וסגל הישראלים, יש לנו בעיות מובנות בסגל של הליגה בכל הרכב שלא נשים על המגרש.
חלק מזה הוא גם בגלל ניהול הרוטציות של איטודיס שמחק למשל את שגב לגמרי מהרוטציה.
אבל זה המצב ועם זה צריך למצוא דרך לקחת אליפות.
הבעיה היחידה היא שהמאמן לא מצליח לבנות תלכיד טוב לליגה ממה שיש , יש לך את קאדר השחקנים הכי טוב בליגה וזו לא שאלה בכלל
לא מסכים.
מכבי הלכו על כל מתאזרח אפשרי
וי-ם משחקת עם 6 זרים
בוא לירושלים בוודאות אין סגל טוב ממך הם פאקינג מקום רביעי וגם זה בקושי
Re: איטודיס
נשלח: 05 מאי 2026, 14:45
על ידי 7even
Xavi כתב: ↑05 מאי 2026, 14:37
רק הפועל כתב: ↑05 מאי 2026, 14:29
רדנקו כתב: ↑05 מאי 2026, 14:10
אני ממש לא חושב שיש לנו את הסגל הכי טוב בליגה.
בגלל הדרך שבה נבנה סגל הזרים וסגל הישראלים, יש לנו בעיות מובנות בסגל של הליגה בכל הרכב שלא נשים על המגרש.
חלק מזה הוא גם בגלל ניהול הרוטציות של איטודיס שמחק למשל את שגב לגמרי מהרוטציה.
אבל זה המצב ועם זה צריך למצוא דרך לקחת אליפות.
הבעיה היחידה היא שהמאמן לא מצליח לבנות תלכיד טוב לליגה ממה שיש , יש לך את קאדר השחקנים הכי טוב בליגה וזו לא שאלה בכלל
לא מסכים.
מכבי הלכו על כל מתאזרח אפשרי
וי-ם משחקת עם 6 זרים
נכון, ועדיין...בליגה בה צריך בגדול ישראלי אחד בלבד על הפרקט, הפועל צריכה ויכולה לנצח כל קבוצה כי הזרים שלנו בגדול עדיפים על הזרים של כל קבוצה אחרת. לטעמי אפילו בהרבה.
זרים לליגה אני מתכוון בעיקרון לחמישייה האולטימטיבית מבחינתי של - ג'ונס, בלייקני, אלייז'ה, אוטורו, אודיאסה.
וזה בהנחה ותומר כשיר.
נכון, לאלו יש את סורקין, ולאלו את קרינגטון...
זה לא וומבניאמה ושגא. עדיין.
Re: איטודיס
נשלח: 06 מאי 2026, 00:12
על ידי Nati
למרות שזה לא נהוג פה
תודה לך

איטודיס

Re: איטודיס
נשלח: 06 מאי 2026, 01:40
על ידי אייבר דה-בונלס
לכו אחורה תראו את ההודעות שלי בנושא עופר עמותה אולטראס ושות
לך תזדיין יווני מסריח שגם את הניצחון פלייאוף הראשון שלנו ידעת להרוס לי עם ה25 שניות המשפילות האלה לאחד האנשים האהובים עליי באדום בכל הזמנים
כל הכבוד על הניצחון, אתה מאמן גדול ואדם קטן
Re: איטודיס
נשלח: 07 מאי 2026, 23:07
על ידי Money
הודחנו מהיורוליג כי המאמן שלנו אנטישמי
Re: איטודיס
נשלח: 07 מאי 2026, 23:11
על ידי adom4
לא משנה איך תיגמר העונה הזאת אני לא יכול לראות את הפרצוף של הנאד הנפוח הזה, עשינו את העונה הזאת למרות איטודיס ולא הרבה בזכותו.
אני כל כך מתפלל שהוא לא יישאר עונה הבאה
Re: איטודיס
נשלח: 07 מאי 2026, 23:12
על ידי Niro
לפי איך שהוא מדבר הוא נשאר כאן גם לעונה הבאה
Re: איטודיס
נשלח: 07 מאי 2026, 23:13
על ידי purvis short
עשינו את העונה הזו הרבה בזכותו. הוא מאמן מצוין ואולי אפילו יותר נכון להגיד: מאמן יורוליג מצוין.
אבל אם הוא לא מביא אליפות הוא לא צריך להישאר, כי למרות שהוא מאמן מצוין, בעיני הוא לא טוב להפועל. הוא לא טוב למועדון. ומה שקורה עם הישראלים זה לא משהו שיכול להימשך.
Re: איטודיס
נשלח: 07 מאי 2026, 23:15
על ידי Adom_Adom
Niro כתב: ↑07 מאי 2026, 23:12
לפי איך שהוא מדבר הוא נשאר כאן גם לעונה הבאה
מה אמר?
Re: איטודיס
נשלח: 07 מאי 2026, 23:15
על ידי RedDrifter
או שתביא תואר השנה או שתלך די
Re: איטודיס
נשלח: 07 מאי 2026, 23:18
על ידי פרימו לוי
נאמר עליו כבר הכל, אי השיתוף של ים מדר בחצי השני כשג׳ונס נראה צל ורנדולף משוטט כמו תמהוני מדבר בעד עצמו. איזה אפס. רק שלא ישאר בעונה הבאה. יותר מזה, לא רואה סרט שהוא עם הזלזול שלו בשחקן הישראלי ובליגה שלנו יכול להביא לנו אליפות. הייתי מעיף אותו כבר עכשיו בתקווה שמאמן אחר יכול להביא אליפות. לצערי אין שום סיכוי שזה יקרה, אבל יש לי אפס אמונה ביכולת שלו להביא אליפות.
Re: איטודיס
נשלח: 07 מאי 2026, 23:27
על ידי הוקיץ'
בעיני הוא מאמן ענק ותהיה טעות גדולה לוותר עליו. אנשים לוקחים כמובן מאליו את מה שהשגנו העונה ולא מבינים שהשחקנים שהובילו אותנו לא היו קרובים לזה בקריירה שלהם.
כן, ההתנהלות שלו מול הישראלים הייתה רעה מאוד ודפקה אותנו במפעלים המקומיים (אם כי עוד חזון למועד בעיני), אבל זו בעיקר אחריות של עופר וההנהלה להבהיר לו את חשיבות הליגה. בעיני להחליף אותו יהיה בגדר לשפוך את התינוק עם המים.
Re: איטודיס
נשלח: 07 מאי 2026, 23:29
על ידי purvis short
הוקיץ', איך אתה פותר את סוגיית הישראלים והליגה לקראת העונה הבאה עם איטודיס? איך אתה מצליח לגבש סגל ישראלי מספיק טוב אחרי עונה כזאת?
Re: איטודיס
נשלח: 07 מאי 2026, 23:30
על ידי iamgabormarton
הוקיץ' כתב: ↑07 מאי 2026, 23:27
בעיני הוא מאמן ענק ותהיה טעות גדולה לוותר עליו. אנשים לוקחים כמובן מאליו את מה שהשגנו העונה ולא מבינים שהשחקנים שהובילו אותנו לא היו קרובים לזה בקריירה שלהם.
כן, ההתנהלות שלו מול הישראלים הייתה רעה מאוד ודפקה אותנו במפעלים המקומיים (אם כי עוד חזון למועד בעיני), אבל זו בעיקר אחריות של עופר וההנהלה להבהיר לו את חשיבות הליגה. בעיני להחליף אותו יהיה בגדר לשפוך את התינוק עם המים.
הייתי יכול לחשוב על להחליף אותו אבל אין בחוץ שום חלופה ברמה לדעתי
Re: איטודיס
נשלח: 07 מאי 2026, 23:33
על ידי Niro
purvis short כתב: ↑07 מאי 2026, 23:29
הוקיץ', איך אתה פותר את סוגיית הישראלים והליגה לקראת העונה הבאה עם איטודיס? איך אתה מצליח לגבש סגל ישראלי מספיק טוב אחרי עונה כזאת?
כל עוד אנחנו תלויים בהגעה לפלייאוף כדי להישאר שנה נוספת במפעל, האחד בהכרח יבוא על חשבון האחר.
Re: איטודיס
נשלח: 07 מאי 2026, 23:36
על ידי Kanta
סחטיין על עונת יורוליג מוצלחת.
בין אם זה בזכות או למרות הנוכחות שלך.
אליפות או הביתה.
Re: איטודיס
נשלח: 07 מאי 2026, 23:40
על ידי פרימו לוי
הוקיץ' כתב: ↑07 מאי 2026, 23:27
בעיני הוא מאמן ענק ותהיה טעות גדולה לוותר עליו. אנשים לוקחים כמובן מאליו את מה שהשגנו העונה ולא מבינים שהשחקנים שהובילו אותנו לא היו קרובים לזה בקריירה שלהם.
כן, ההתנהלות שלו מול הישראלים הייתה רעה מאוד ודפקה אותנו במפעלים המקומיים (אם כי עוד חזון למועד בעיני), אבל זו בעיקר אחריות של עופר וההנהלה להבהיר לו את חשיבות הליגה. בעיני להחליף אותו יהיה בגדר לשפוך את התינוק עם המים.
מה הכוונה השחקנים שהובילו אותנו לא היו קרובים לזה בקריירה שלהם?
ברייאנט ללא ספק הmvp שלנו לקח אליפות יורוליג. מיציץ׳ לקח 2. אוטורו הפסיד במשחק 5 על עלייה לפיינל פור עונה שעברה. לבלייקני אין ספק שהוא תרם, אבל זה מאוד רחוק מלהציג את זה כאילו הוא איזה קואץ׳ קרטר שלקח אסופת שחקנים לא ממוקדת ועשה מהם קבוצה מנצחת.
Re: איטודיס
נשלח: 07 מאי 2026, 23:49
על ידי purvis short
בראיינט בעונת קריירה.
אוטורו מעולם לא היה סנטר מוביל ביורוליג
בלייקני מעולם לא שיחק ביורוליג.
כריס ג'ונס נתן את עונת היורוליג הכי טובה בקריירה שלו.
Re: איטודיס
נשלח: 07 מאי 2026, 23:53
על ידי Nati
Money כתב:הודחנו מהיורוליג כי המאמן שלנו אנטישמי
הוא בטח שותה דם של יהודים
הודעה שבטח שווה אזהרה

אידוטיס

Re: איטודיס
נשלח: 08 מאי 2026, 00:18
על ידי פרימו לוי
purvis short כתב: ↑07 מאי 2026, 23:49
בראיינט בעונת קריירה.
אוטורו מעולם לא היה סנטר מוביל ביורוליג
בלייקני מעולם לא שיחק ביורוליג.
כריס ג'ונס נתן את עונת היורוליג הכי טובה בקריירה שלו.
עבור כל אחד מהם ניתן לראות את זה כהתפתחות טבעית של הקריירה שלו. בריאנט לא היה שחקן יורוליג שולי לפני שהגיע אלינו, גם אם זאת העונה הכי טובה שלו בקריירה. אוטורו היה נהיה סנטר מוביל העונה בכל קבוצה בה היה משחק זה ברור. ג׳ונס נתן עונה דומה מבחינת מספרים לפני שנתיים ביורוליג, אבל משחק בקבוצה טובה יותר השנה. לא יודע איפה אתם רואים פה טביעת אצבע של מאמן
Re: איטודיס
נשלח: 08 מאי 2026, 00:25
על ידי הוקיץ'
purvis short כתב: ↑07 מאי 2026, 23:29
הוקיץ', איך אתה פותר את סוגיית הישראלים והליגה לקראת העונה הבאה עם איטודיס? איך אתה מצליח לגבש סגל ישראלי מספיק טוב אחרי עונה כזאת?
סוגיית הישראלים היא בעייתית ככה או ככה. אין אף אחד ברמתו של סורקין ובתור ישראלי מדובר בסוג של צ'יט קוד. גם טי. ג'יי ליף הראה העונה פוטנציאל להיות סוג של שובר שוויון. היכולת להשתדרג בתחום הזה היא די מוגבלת ונעה בין קרינגטון לבין שמות קצת מחוץ לקופסה כמו ג'ייקוב טופין ועמנואל שארפ (שלהערכתי יעדיף את מכבי). קיצר, לא משהו.
לגבי השחקנים שכן יש פה, בעיני צריך לשבת בסיום העונה עם כל הגורמים הרלבנטיים ולעשות תיאום ציפיות. צריך קודם כל להבהיר לאיטודיס את החשיבות של הליגה ובעקבות כך את החשיבות של הסגל הישראלי. גם הוא זרק משהו בראיון סוף המשחק לגבי כך שצוות האימון, האוהדים וההנהלה צריכים להיות באותו ראש, כך שלדעתי גם הוא מבין את הבעייתיות בסיטואציה שנוצרה העונה. יכול להיות שהוא לא יסכים להתערבות הזו ואז ניאלץ להיפרד ממנו, אבל אני מאמין ומקווה שזה לא יהיה המצב.
אני גם לא חושב שיש לו אנטי מובנה כלפי ישראלים. זה אותו איטודיס שבעונה שעברה נתן קרדיט הרבה יותר גדול לתומר לעומת איש, שהביא את ים לפנר, וששם את המפתחות בידיים של ים כשהגיע בעונה שעברה באמצע העונה.
זה לא אומר שפתאום ים יהיה שחקן של 25 דקות למשחק ביורוליג (ואני גם לא חושב שזה נכון), אבל אין שום סיבה שהוא ותומר לא יהיו שחקנים שתורמים כל משחק.
אולי אני טועה בהערכה שלי, אבל אני באמת מאמין שזו סוגיה שניתן לפתור אותה וזה נמצא בעיקר בידיים של עופר.
Re: איטודיס
נשלח: 08 מאי 2026, 00:34
על ידי הוקיץ'
פרימו לוי כתב: ↑07 מאי 2026, 23:40
הוקיץ' כתב: ↑07 מאי 2026, 23:27
בעיני הוא מאמן ענק ותהיה טעות גדולה לוותר עליו. אנשים לוקחים כמובן מאליו את מה שהשגנו העונה ולא מבינים שהשחקנים שהובילו אותנו לא היו קרובים לזה בקריירה שלהם.
כן, ההתנהלות שלו מול הישראלים הייתה רעה מאוד ודפקה אותנו במפעלים המקומיים (אם כי עוד חזון למועד בעיני), אבל זו בעיקר אחריות של עופר וההנהלה להבהיר לו את חשיבות הליגה. בעיני להחליף אותו יהיה בגדר לשפוך את התינוק עם המים.
מה הכוונה השחקנים שהובילו אותנו לא היו קרובים לזה בקריירה שלהם?
ברייאנט ללא ספק הmvp שלנו לקח אליפות יורוליג. מיציץ׳ לקח 2. אוטורו הפסיד במשחק 5 על עלייה לפיינל פור עונה שעברה. לבלייקני אין ספק שהוא תרם, אבל זה מאוד רחוק מלהציג את זה כאילו הוא איזה קואץ׳ קרטר שלקח אסופת שחקנים לא ממוקדת ועשה מהם קבוצה מנצחת.
בראיינט ואוטורו אפילו לא היו שחקני חמישיה באנדולו בעונה שעברה, קבוצה שאמנם הגיעה למשחק מספר 5 מול פאו, אבל גם לא נתנה עונה מבריקה. מספיק לראות את הרמת הגבות לגבי החוזים שלהם בתחילת העונה.
הם מסיימים את העונה הזאת עם קייס חזק מאוד לשחקנים הטובים באירופה בעמדות שלהם, ואף אחד כבר לא מפקפק בחוזים שלהם. בלייקני זה בכלל סיפור כאמור.
אפשר להסתכל בתחזיות לקראת העונה בכל הפודקאסטים וכל האתרים גם בארץ וגם באירופה, כמעט אף אחד לא האמין שנסיים בשישייה הראשונה. גם מי שכן האמין בנו, עשה את זה בעיקר על סמך ההחתמה של מיציץ' וההנחה שהוא עדיין השחקן שהיה, שכמובן התבררה כמוטעית.
Re: איטודיס
נשלח: 08 מאי 2026, 10:30
על ידי Adam
באחד הראיונות בשנה שעברה, שאלו את השחקנים כל מיני שאלות שהן לאו דווקא מקצועיות.
באחת השאלות שאלו שני שחקנים של הפועל "מי השחקן האהוב על איטודיס?" ושניהם בצוותא ענו "תומר גינת".
אנטישמי הוא לא...
Re: איטודיס
נשלח: 09 מאי 2026, 21:45
על ידי גביזון
ברוך הבא לישראל, תתחיל לראות קלטות של קבוצות בליגה, והכי חושב, תתחיל לתרגל בתרגילים שלך שחקנים שהשבתת חודשים להרקב בספסל
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: איטודיס
נשלח: 09 מאי 2026, 23:30
על ידי רק הפועל
מצטער אבל עם המאמן הזה אנחנו לא עוברים את החצי גמר פליאוף, ספק אם מגיעים לשם בכלל
Re: איטודיס
נשלח: 09 מאי 2026, 23:49
על ידי בני12
רק הפועל כתב: ↑09 מאי 2026, 23:30
מצטער אבל עם המאמן הזה אנחנו לא עוברים את החצי גמר פליאוף, ספק אם מגיעים לשם בכלל
אין שום קשר בין הזרים ששחקו היום ואלו שישחקו בפלייאוף אולי חוץ מטאי
Re: איטודיס
נשלח: 09 מאי 2026, 23:59
על ידי יותם שירן הלא מקורי
רק הפועל כתב: ↑09 מאי 2026, 23:30
מצטער אבל עם המאמן הזה אנחנו לא עוברים את החצי גמר פליאוף, ספק אם מגיעים לשם בכלל
אם הזרים שהוא צריך לא יחזרו אז אין לי מה לבוא בטענות אליו.
Re: איטודיס
נשלח: 10 מאי 2026, 00:00
על ידי רק הפועל
הם יחזרו לזה אני לא דואג
Re: איטודיס
נשלח: 10 מאי 2026, 13:45
על ידי רדנקו
אני בהחלט דואג.
כמו שזה נראה - כל עוד אנחנו נמצאים בסכנת מלחמה, לפחות אוטורו ואלייזה לא יחזרו.
Re: איטודיס
נשלח: 25 מאי 2026, 19:32
על ידי קובי
עיוור
כבר בדקה 8 של הרבע הראשון רואים שהחמצן כבר לא מגיע למח של מיציץ
אז במקום להחליף אותו לתת לו לנח הוא משאיר אותו כל הרבע וגם מתחיל איתו את הרבע השני

Re: איטודיס
נשלח: 26 מאי 2026, 00:00
על ידי רדנקו
קובי כתב:עיוור
כבר בדקה 8 של הרבע הראשון רואים שהחמצן כבר לא מגיע למח של מיציץ
אז במקום להחליף אותו לתת לו לנח הוא משאיר אותו כל הרבע וגם מתחיל איתו את הרבע השני

איזה חמצן?
בשתי ההתקפות הראשונות הוא כבר מאבד כדורים.
ולא שמר כבר מהפוזשן ההגנתי הראשון והוא משאיר אותו יותר מרבע.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Re: איטודיס
נשלח: 26 מאי 2026, 07:14
על ידי 7even
קובי כתב: ↑25 מאי 2026, 19:32
עיוור
כבר בדקה 8 של הרבע הראשון רואים שהחמצן כבר לא מגיע למח של מיציץ
אז במקום להחליף אותו לתת לו לנח הוא משאיר אותו כל הרבע וגם מתחיל איתו את הרבע השני
התכוונת כבר בדקה 8 של הרבע הראשון של המשחק הראשון ששיחק
Re: איטודיס
נשלח: 26 מאי 2026, 09:05
על ידי רק הפועל
מאמן חלש תראו בסגל כזה ואשכרה אנחנו בסכנת הדחה ממשית בשלב הראשון בפליאוף.(לא משנה איזו קבוצה נקבל ) איך אפשר להמשיך להלל אותו אחריי דבר כזה ? אנחנו נראים רע מאוד
Re: איטודיס
נשלח: 27 מאי 2026, 12:19
על ידי רדנקו
רק הפועל כתב: ↑26 מאי 2026, 09:05
מאמן חלש תראו בסגל כזה ואשכרה אנחנו בסכנת הדחה ממשית בשלב הראשון בפליאוף.(לא משנה איזו קבוצה נקבל ) איך אפשר להמשיך להלל אותו אחריי דבר כזה ? אנחנו נראים רע מאוד
לא נסחפת בכלל.
אמנם נראים לא טוב אבל אנחנו משחקים נגד ראשון שהגבוה היחיד שלה הוא אמין סטיבנס.
אם אתה עולה עם אלייז'ה, רנדולף, מוטלי, טאי ואפילו עם מיציץ (או עם כריס שזה כמובן עדיף) אתה אמור לפרק אותם בקלות.
Re: איטודיס
נשלח: 27 מאי 2026, 12:27
על ידי רק הפועל
רדנקו כתב: ↑27 מאי 2026, 12:19
רק הפועל כתב: ↑26 מאי 2026, 09:05
מאמן חלש תראו בסגל כזה ואשכרה אנחנו בסכנת הדחה ממשית בשלב הראשון בפליאוף.(לא משנה איזו קבוצה נקבל ) איך אפשר להמשיך להלל אותו אחריי דבר כזה ? אנחנו נראים רע מאוד
לא נסחפת בכלל.
אמנם נראים לא טוב אבל אנחנו משחקים נגד ראשון שהגבוה היחיד שלה הוא אמין סטיבנס.
אם אתה עולה עם אלייז'ה, רנדולף, מוטלי, טאי ואפילו עם מיציץ (או עם כריס שזה כמובן עדיף) אתה אמור לפרק אותם בקלות.
נקווה , לא אמרתי שיש סיכויי גבוהה שזה יקרה אבל לפי היכולת האחרונה אפשר להסתבך
Re: איטודיס
נשלח: 27 מאי 2026, 15:54
על ידי אדום ותיק
המעמד שלו בהפועל לשנה הבאה מובטח.
צריך להיות משהו קיצוני ביותר (סוויפ עם הפרשים גדולים מול ירושלים) כדי שבכלל עופר יחשוב על שינוי בעמדת המאמן.
רק BUYOUT עי אחת הקבוצות הבכירות ביורוליג יגרום לשחרורו.