KingZivos כתב: ↑21 יוני 2026, 17:45
דולב חזיזה לא בתוכניות של חיפה לעונה הבאה
אם הוא לא ימצא לו איזה קבוצה בליגה ומצליחים לסגור אותו בחוזה נורמאלי הוא יכול להיות אחלה חיזוק
קצת ילד חרא אבל לא יזיק בין כל הילדים החנונים החמודים של הפועל
רכש ניסנוב קלאסי של "שם גדול" שגמר את הסוס לפני שנתיים ועדיין חי על האדים של מה שהיה בשיאו
לא תודה, נראלי שהתקדמנו מהתקופה הזאת
צ׳יבוטה 2
וואלה באמת העלתי אותו כי פשוט לא ראיתי חיפה בשנתיים האחרונות ובכלל לא רואה כדורגל ישראלי חוץ
מהפועל. אבל אם אתם אומרים (וגם שאלתי חבר) אז כן הוא חלש היום
רדפוקס כתב: ↑22 יוני 2026, 14:57
על הנייר פרופיל מאוד לא מרשים, משחק בתחתית הליגה הנורווגית ובעונות הקודמות שיחק בליגה נורווגית 2 ודנית 2.
לא יודע ממה התלהבת.
גם הבלם הזה מהליגה השלישית באנגליה שיש דיבורים עליו לא נראה וואו