הפועל תל אביב נגד באר שבע 19.1 בלומפילד 20:00
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2088 לייקים
למקין יאזן אלקוקין מורגן מחמיד
מה ציפיתם שיצא? קולה?
מה ציפיתם שיצא? קולה?
-
דל פיירו
- הצטרף: 09 דצמבר 2020, 06:23
- קיבל.ה 135 לייקים
אימפוטניטיות מוחלטת. אני תמיד מעדיף את דאפה על המגרש על פני מחמיד, תמיד
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 982 לייקים
70:30 החזקת כדור. שברנו שיא חדש העונה?
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2764 לייקים
איזה ספסל עלוב יש לנו זה לא להאמין
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 982 לייקים
מעולם לא ראיתי הצגה כל כך מגוחכת. כאילו אנחנו סכנין שמשחקים על נקודה במשחק חוץ בטדי.
ציפיתי שלפחות יראה כאילו הם מתאמנים ביחד מתחילת העונה. זה אשכרה נראה כאילו הם הכירו אחד את השני מאתמול בלילהXavi כתב:למקין יאזן אלקוקין מורגן מחמיד
מה ציפיתם שיצא? קולה?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 982 לייקים
מחאמיד עכשיו תפס שחקן שלהם סתם. אף אחד לא שם לב. בקלות צהוב שני אם השחקן של ב״ש נופל לדשא.
-
דל פיירו
- הצטרף: 09 דצמבר 2020, 06:23
- קיבל.ה 135 לייקים
- בן לוז
- הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
- קיבל.ה 738 לייקים
יש שחקן בקבוצה הזאת שלא פצוע?
מה זה החרא הזה?
מה זה החרא הזה?
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 982 לייקים
-
chimpfive
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:22
- קיבל.ה 509 לייקים
-
אדום
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
- קיבל.ה 1202 לייקים
מעדיף חלוץ על פני שני הלא יוצלחים
- רווי
- הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
- קיבל.ה 1550 לייקים
חייב לציין שהשופט הזה מנסה לחדש את המשחק מהר ולא נופל לכל המיני פרובוקציות של השחקנים משני הצדדים. סחתיין עליו באמת.
OMG עווופררר
הבנאדם העיקרי שצריך לתת הסברים על המשחק הזה זה מאמן הכושר של הקבוצה
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
- iamgabormarton
- הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
- קיבל.ה 706 לייקים
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 913 לייקים
huyuuuuhasfpימגכשדלףוימשגשקרףןםומחידגכישששששש
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 982 לייקים
הלם מוחלט. שני שערים שלא קשורים לכלום.
אבל כשהאדום הגדול בשמיים נותן - אני לוקח!
אבל כשהאדום הגדול בשמיים נותן - אני לוקח!
חחחחחחחחחח איזה תחת
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
אנחנו בתהליך
- הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
- קיבל.ה 846 לייקים
איזה תחת יש לברדה הזה זה לא נורמלי
כל הכבוד לרוטמן על הבישול
אליאסי שוער פח
כל הכבוד לרוטמן על הבישול
אליאסי שוער פח
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2930 לייקים
בחיים לא שדדנו ככה משחק. לא ראיתי כזה בחיי
-
דל פיירו
- הצטרף: 09 דצמבר 2020, 06:23
- קיבל.ה 135 לייקים
אני לא מאמין אני לא מאמין. לא האמנתי שזה נכנס וואו
-
פושעי מרינוביץ לדין
- הצטרף: 19 אוגוסט 2025, 21:53
- קיבל.ה 9 לייקים
רוטמן עם בישול מדהים מוכיח לכל המניאקים שקיללו אותו השבוע שהוא שחקן ענק!!!
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2764 לייקים
ישששש איזה שוד!!! ניצחון סופר חשוב
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 983 לייקים
אני יוצא מהמגרש וניגש ישר למשטרה להגיש תלונה על שוד
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
חחחחחחח איזה שוד
אף לא צעד לאחור 
- its-sick
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:15
- קיבל.ה 1708 לייקים
כבר השלמתי עם הפסד, לא רציתי דכאון כשהמכה תבוא
חוקים ואיסורים שאין מקורם ב"מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך" הם מרושעים מטבעם. לפי מדד זה הדת היהודית קרובה למעמד של רשע מוחלט.
لا إله
מי שמאמין ולא מפחד, הריהו שקול למחבל מתאבד.
נא לא לצטט הודעות של אנשים לא ראויים, שיישאר מוסתר, תודה.
لا إله
מי שמאמין ולא מפחד, הריהו שקול למחבל מתאבד.
נא לא לצטט הודעות של אנשים לא ראויים, שיישאר מוסתר, תודה.
-
אדום
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
- קיבל.ה 1202 לייקים
שוד העשור חחחח
זה התחת של בית"ר ריחף מעל המשחק הזה
זה התחת של בית"ר ריחף מעל המשחק הזה
-
דל פיירו
- הצטרף: 09 דצמבר 2020, 06:23
- קיבל.ה 135 לייקים
הזיה מוחלטת, מחצית עלובה שלנו ומצב אחד ושוער אחד גרוע של באר שבע
