דף 67 מתוך 69
Re: אליניב ברדה
נשלח: 10 מאי 2026, 11:53
על ידי אנחנו בתהליך
לא הכל זה גישה ויכולת.
ברדה שיפר את הפועל בכל כך הרבה אספקטים.
ווינריות - הפועל קבוצה שלא נשברת גם כשהיא סופגת, מתי בעונה כל כך הרבה פעמים ניצחנו/השוונו משחקים בדקות 80 פלוס? זה בחיים לא קרה לנו.
הקרבה - כולם רצים, כולם לוחצים וכולם עושים הגנה, קשה לשחק מול הפועל וקשה לתת לה גול.
אני הייתי גדול מבקריו עד לפלייאוף העליון כי נמאסה עליי הגישה הפחדנית שלו.
אבל בפלייאוף העליון הוא שינה גישה, עלה הרבה עם 2 חלוצים, יותר לוחץ, יותר שולח את המגנים לתקוף.
אנחנו קבוצה שעלתה ליגה ונגד מכבי וביתר 2 מ 3 הקבוצות הטובות בליגה ב 2 משחקים האחרונים הראנו עליונות מוחלטת, שצריך לבקר אז מבקרים אבל שצריך להחמיא בענק אז מחמיאים.
Re: אליניב ברדה
נשלח: 10 מאי 2026, 12:07
על ידי רדפוקס
אנחנו בתהליך כתב: ↑10 מאי 2026, 11:53
לא הכל זה גישה ויכולת.
ברדה שיפר את הפועל בכל כך הרבה אספקטים.
ווינריות - הפועל קבוצה שלא נשברת גם כשהיא סופגת, מתי בעונה כל כך הרבה פעמים ניצחנו/השוונו משחקים בדקות 80 פלוס? זה בחיים לא קרה לנו.
הקרבה - כולם רצים, כולם לוחצים וכולם עושים הגנה, קשה לשחק מול הפועל וקשה לתת לה גול.
אני הייתי גדול מבקריו עד לפלייאוף העליון כי נמאסה עליי הגישה הפחדנית שלו.
אבל בפלייאוף העליון הוא שינה גישה, עלה הרבה עם 2 חלוצים, יותר לוחץ, יותר שולח את המגנים לתקוף.
אנחנו קבוצה שעלתה ליגה ונגד מכבי וביתר 2 מ 3 הקבוצות הטובות בליגה ב 2 משחקים האחרונים הראנו עליונות מוחלטת, שצריך לבקר אז מבקרים אבל שצריך להחמיא בענק אז מחמיאים.
אני נוטה להסכים.
יש לי הרבה ביקורת מקצועית עליו שלא חסכתי מלכתוב אותה במהלך העונה וגם בעונה הקודמת.
אבל שני המשחקים האחרונים, למרות תוצאות לא טובות, השאירו לי הרבה יותר סיבות לאופטימיות מנצחונות שגנבנו.
Re: אליניב ברדה
נשלח: 10 מאי 2026, 12:10
על ידי 7even
אתמול היה הדרבי הכי טוב של הפועל מאז ימי ורמוט וזהבי זה 15 שנה אחורה. רובם היו משפילים לנו. אתמול להם.
לא הבנתי את כל ה "מגיע לו להישאר גם עונה הבאה". אולי די עם השטות הזו?
ברדה חתם שנה שעברה לשלוש שנים וחצי מה שאומר שיש לו במינימום עוד שנתיים בחוזה לא רע בכלל של 250 אלף יורו נטו, לפני בונוסים. נגיד 300 אלף יורו נקי לכיס.
סכם מכובד לכל הדעות למאמן מצויין עבור הפועל.
מבחינתי מחתים אותו עכשיו לעוד חמש שנים.
ומה קרה לעומר פרץ? הריר עליו התייבש פה קצת לאחרונה.
Re: אליניב ברדה
נשלח: 10 מאי 2026, 12:24
על ידי shaar7_12
ברדה העונה הוא הצלחה אדירה , בנה קבוצה חדשה לגמרי שהראתה עליונות בדרבי שלא נראת מאז ימי הדאבל . יש רוח לחימה, פיזיות , אמונה שבאים לביטוי בגולים בדקות האחרונות . עדיין חסרה אכות בחלק הקדמי חלוץ וקשר מתחת לחלוץ , אם נצליח לשמור על טוריאל ולואיזו ונתחזק שנה הבאה השמיים זה הגבול.
Sent from my SM-S916B using Tapatalk
Re: אליניב ברדה
נשלח: 10 מאי 2026, 13:47
על ידי amorphis
הקשקשן שהתחיל אצלנו את ה14 שנים בלי דרבי, מחנך את ברדה יחד עם מכונת הרעל
ברקוביץ' תוקף את ברדה: מדוע היה צריך להתעמת עם שחקנים? - וואלה ספורט
https://share.google/7Pr46GJOe84exVE23
Re: אליניב ברדה
נשלח: 10 מאי 2026, 15:24
על ידי 7even
זמנים יפים.
ברקוביץ מסביר למה אסור להתעמת עם אחרים, מכבי לא עוברת תחצי כמעט כל הדרבי...
ימות המשיח ממש
Re: אליניב ברדה
נשלח: 12 מאי 2026, 09:53
על ידי CouchPotato
אנחנו בתהליך כתב: ↑10 מאי 2026, 11:53
לא הכל זה גישה ויכולת.
ברדה שיפר את הפועל בכל כך הרבה אספקטים.
ווינריות - הפועל קבוצה שלא נשברת גם כשהיא סופגת, מתי בעונה כל כך הרבה פעמים ניצחנו/השוונו משחקים בדקות 80 פלוס? זה בחיים לא קרה לנו.
הקרבה - כולם רצים, כולם לוחצים וכולם עושים הגנה, קשה לשחק מול הפועל וקשה לתת לה גול.
אני הייתי גדול מבקריו עד לפלייאוף העליון כי נמאסה עליי הגישה הפחדנית שלו.
אבל בפלייאוף העליון הוא שינה גישה, עלה הרבה עם 2 חלוצים, יותר לוחץ, יותר שולח את המגנים לתקוף.
אנחנו קבוצה שעלתה ליגה ונגד מכבי וביתר 2 מ 3 הקבוצות הטובות בליגה ב 2 משחקים האחרונים הראנו עליונות מוחלטת, שצריך לבקר אז מבקרים אבל שצריך להחמיא בענק אז מחמיאים.
צריך לזכור שהוא בנה קבוצה חדשה כמעט מאפס. לוקח הרבה זמן לחבר דבר כזה ויכול להיות שזאת הסיבה שהוא היה כל כך שמרן כי הוא רצה לתת לשחקנים לרוץ עם אותו מערך וללמוד אותו לפני שהוא משנה.
Re: אליניב ברדה
נשלח: 12 מאי 2026, 11:07
על ידי אדום ותיק
7even כתב: ↑10 מאי 2026, 15:24
זמנים יפים.
ברקוביץ מסביר למה אסור להתעמת עם אחרים, מכבי לא עוברת תחצי כמעט כל הדרבי...
ימות המשיח ממש
ברקוביץ אינו "כוס הקפה שלי" (בתרגום חופשי..), אבל הוא צודק בביקורת על ברדה.
ברדה לא היה צריך בכלל להתעמת עם השחקן, זה נראה רע בכל קונסטלציה.
מנספורד הוא מכביסט נאלח שרק חיפש לחמם. היה מת שגם את הדרבי הזה המשטרה תפזר.
הדיבור שלו לע "הפועל הקבוצה הבכירה בעיר" - לא במקום. משחק אחד טוב יותר מהם עדיין לא אומר דבר, הם מעלינו בטבלה (כן, גם בזכות העונש ), והם בגמר הגביע.
כשנעשה רצף של נצחונות עליהם, ונסיים מעליהם יהיה לדיבור הזה כיסוי.
במקום המשפט הזה היה צריך להסתפק "האלמנו אותם במשחק. הם לא עברו את החצי"- זה היה נכון ומכובד הרבה יותר.
Re: אליניב ברדה
נשלח: 12 מאי 2026, 11:15
על ידי joshsoos
אם הכיוון של המשחקים האחרונים יימשך בשבועיים הקרובים, אז אופטימיות זהירה ( מאוד... )
Re: אליניב ברדה
נשלח: 12 מאי 2026, 12:44
על ידי Nati
אדום ותיק כתב:7even כתב: ↑10 מאי 2026, 15:24
זמנים יפים.
ברקוביץ מסביר למה אסור להתעמת עם אחרים, מכבי לא עוברת תחצי כמעט כל הדרבי...
ימות המשיח ממש
ברקוביץ אינו "כוס הקפה שלי" (בתרגום חופשי..), אבל הוא צודק בביקורת על ברדה.
ברדה לא היה צריך בכלל להתעמת עם השחקן, זה נראה רע בכל קונסטלציה.
מנספורד הוא מכביסט נאלח שרק חיפש לחמם. היה מת שגם את הדרבי הזה המשטרה תפזר.
הדיבור שלו לע "הפועל הקבוצה הבכירה בעיר" - לא במקום. משחק אחד טוב יותר מהם עדיין לא אומר דבר, הם מעלינו בטבלה (כן, גם בזכות העונש ), והם בגמר הגביע.
כשנעשה רצף של נצחונות עליהם, ונסיים מעליהם יהיה לדיבור הזה כיסוי.
במקום המשפט הזה היה צריך להסתפק "האלמנו אותם במשחק. הם לא עברו את החצי"- זה היה נכון ומכובד הרבה יותר.
כוס התה שלי
Re: אליניב ברדה
נשלח: 12 מאי 2026, 16:01
על ידי 7even
אדום ותיק כתב: ↑12 מאי 2026, 11:07
7even כתב: ↑10 מאי 2026, 15:24
זמנים יפים.
ברקוביץ מסביר למה אסור להתעמת עם אחרים, מכבי לא עוברת תחצי כמעט כל הדרבי...
ימות המשיח ממש
ברקוביץ אינו "כוס הקפה שלי" (בתרגום חופשי..), אבל הוא צודק בביקורת על ברדה.
ברדה לא היה צריך בכלל להתעמת עם השחקן, זה נראה רע בכל קונסטלציה.
מנספורד הוא מכביסט נאלח שרק חיפש לחמם. היה מת שגם את הדרבי הזה המשטרה תפזר.
הדיבור שלו לע "הפועל הקבוצה הבכירה בעיר" - לא במקום. משחק אחד טוב יותר מהם עדיין לא אומר דבר, הם מעלינו בטבלה (כן, גם בזכות העונש ), והם בגמר הגביע.
כשנעשה רצף של נצחונות עליהם, ונסיים מעליהם יהיה לדיבור הזה כיסוי.
במקום המשפט הזה היה צריך להסתפק "האלמנו אותם במשחק. הם לא עברו את החצי"- זה היה נכון ומכובד הרבה יותר.
מקבל מה שאתה אומר לגבי ברדה.
אני פשוט חושב שלשמוע את ברקוביץ מבקר אחרים על ריב על הדשא זו אירוניה במיטבה.

Re: אליניב ברדה
נשלח: 12 מאי 2026, 23:09
על ידי shaolin232
הרכב נכון לדעתי
יחסית חילופים נכונים (המחליפים הכניסו את הגול בסוף)
הבעיה שלי זה עם ההתעקשות על בואטנג שהיה מאוד חלש, דאפה נכנס ממש טוב למשחק
וההוצאה של לואיזו, ואללה מצטער, חלוקת עומסים ביצים שלי
אסור לקפריסאי הזה לרדת מהמגרש, הוא גם הרגיש לי שדיי התבאס לרדת לספסל
בכל מקרה משחק מאוד חלש שלנו שהצלחנו לצאת עם שלוש נקודות יקרות, שאפו לברדה
Re: אליניב ברדה
נשלח: 12 מאי 2026, 23:12
על ידי לירון האדום
חילופים מוזרים אבל ניצחנו
אחלה ברדה
Re: אליניב ברדה
נשלח: 13 מאי 2026, 09:52
על ידי Adam
shaolin232 כתב: ↑12 מאי 2026, 23:09
הרכב נכון לדעתי
יחסית חילופים נכונים (המחליפים הכניסו את הגול בסוף)
הבעיה שלי זה עם ההתעקשות על בואטנג שהיה מאוד חלש, דאפה נכנס ממש טוב למשחק
וההוצאה של לואיזו, ואללה מצטער, חלוקת עומסים ביצים שלי
אסור לקפריסאי הזה לרדת מהמגרש, הוא גם הרגיש לי שדיי התבאס לרדת לספסל
בכל מקרה משחק מאוד חלש שלנו שהצלחנו לצאת עם שלוש נקודות יקרות, שאפו לברדה
אשכים שלך, אך לא אשכים של מי שמעודכן עם הרופאים שרוצים שהקפריסאי הזה ישאר בריא לכמה שיותר זמן.
כן, גם אם הוא מתבאס...
Re: אליניב ברדה
נשלח: 14 מאי 2026, 10:51
על ידי אדום ותיק
ראוי לציון שמאז שברדה הוחתם בעונה הקודמת,
הפועל הפסידה (בעונה וחצי) בסה"כ ב 2 משחיק בית בליגה!
לא לקלקל את המאזן!
Re: אליניב ברדה
נשלח: 14 מאי 2026, 10:54
על ידי L.S
תודה לך אליניב, אני משוכנע שבלעדיך לא היינו איפה שאנחנו היום.
תודה לך שהחזרת אותנו למקומנו הטבעי, גם אם לא בכדורגל מלהיב לפרקים, בהרבה עקשנות וכוח.
בנית לנו קבוצה לוחמת, שאפשר להיות גאים בה אחרי הרבה מאוד שנים שלא.
אני שמח שהוא נשאר איתנו, שהוא זה שיהיה איתנו בעונת החזרה לאירופה, זה מגיע לו.
הוא הוכיח בפליאוף שהוא לא שבלנוי כמו שהרבה אוהבים להגיד עליו, יש הרבה למה לצפות בעונה הבאה.
אחלה אחלה אליניב שבעולם
Re: אליניב ברדה
נשלח: 14 מאי 2026, 11:01
על ידי הלך המומנטום
אדום ותיק כתב: ↑14 מאי 2026, 10:51
ראוי לציון שמאז שברדה הוחתם בעונה הקודמת,
הפועל הפסידה (בעונה וחצי) בסה"כ ב 2 משחיק בית בליגה!
לא לקלקל את המאזן!
הפסדנו משחק אחד בלבד לבית"ר
שני תיקו (נבלות עכשיו בפתח תקווה בלאומית)
יש גם הפסד בדרבי עם שלושער של סרגרוף זה נכון
Re: אליניב ברדה
נשלח: 14 מאי 2026, 11:39
על ידי 7even
הלך המומנטום כתב: ↑14 מאי 2026, 11:01
אדום ותיק כתב: ↑14 מאי 2026, 10:51
ראוי לציון שמאז שברדה הוחתם בעונה הקודמת,
הפועל הפסידה (בעונה וחצי) בסה"כ ב 2 משחיק בית בליגה!
לא לקלקל את המאזן!
הפסדנו משחק אחד בלבד לבית"ר
שני תיקו (נבלות עכשיו בפתח תקווה בלאומית)
יש גם הפסד בדרבי עם שלושער של סרגרוף זה נכון
הפסדנו בסוף העונה שעברה לכפר שלם בבית לדעתי 0-2.
Re: אליניב ברדה
נשלח: 14 מאי 2026, 12:22
על ידי uriazu
7even כתב: ↑14 מאי 2026, 11:39
הלך המומנטום כתב: ↑14 מאי 2026, 11:01
אדום ותיק כתב: ↑14 מאי 2026, 10:51
ראוי לציון שמאז שברדה הוחתם בעונה הקודמת,
הפועל הפסידה (בעונה וחצי) בסה"כ ב 2 משחיק בית בליגה!
לא לקלקל את המאזן!
הפסדנו משחק אחד בלבד לבית"ר
שני תיקו (נבלות עכשיו בפתח תקווה בלאומית)
יש גם הפסד בדרבי עם שלושער של סרגרוף זה נכון
הפסדנו בסוף העונה שעברה לכפר שלם בבית לדעתי 0-2.
זה היה משחק בית?
אני לא בטוח
מה שבטוח שהפסדנו במושבה את המשחק הזה ולא בבלומפילד
Re: אליניב ברדה
נשלח: 14 מאי 2026, 12:46
על ידי אדום ותיק
הלך המומנטום כתב: ↑14 מאי 2026, 11:01
אדום ותיק כתב: ↑14 מאי 2026, 10:51
ראוי לציון שמאז שברדה הוחתם בעונה הקודמת,
הפועל הפסידה (בעונה וחצי) בסה"כ ב 2 משחיק בית בליגה!
לא לקלקל את המאזן!
הפסדנו משחק אחד בלבד לבית"ר
שני תיקו (נבלות עכשיו בפתח תקווה בלאומית)
יש גם הפסד בדרבי עם שלושער של סרגרוף זה נכון
בטעות, יחחסתי את הפסד למכבי בפתיחת הפליאוף כאחד משני ההפסדים. שחכתי שזה היה משחק חוץ שלנו.
לא מתייחס להפסד הטכני, כהפסד.
Re: אליניב ברדה
נשלח: 14 מאי 2026, 14:48
על ידי הלך המומנטום
7even כתב: ↑14 מאי 2026, 11:39
הלך המומנטום כתב: ↑14 מאי 2026, 11:01
אדום ותיק כתב: ↑14 מאי 2026, 10:51
ראוי לציון שמאז שברדה הוחתם בעונה הקודמת,
הפועל הפסידה (בעונה וחצי) בסה"כ ב 2 משחיק בית בליגה!
לא לקלקל את המאזן!
הפסדנו משחק אחד בלבד לבית"ר
שני תיקו (נבלות עכשיו בפתח תקווה בלאומית)
יש גם הפסד בדרבי עם שלושער של סרגרוף זה נכון
הפסדנו בסוף העונה שעברה לכפר שלם בבית לדעתי 0-2.
כפר שלם היה חוץ, לדעתי באיכסטדיון
Re: אליניב ברדה
נשלח: 14 מאי 2026, 23:35
על ידי Adam
אדום ותיק כתב: ↑14 מאי 2026, 10:51
ראוי לציון שמאז שברדה הוחתם בעונה הקודמת,
הפועל הפסידה (בעונה וחצי) בסה"כ ב 2 משחיק בית בליגה!
לא לקלקל את המאזן!
בסוף העונה אשמח לראות את אחוזיו מאז שחתם. מניח שיהיו 80% צפונה.
Re: אליניב ברדה
נשלח: 15 מאי 2026, 17:26
על ידי OrCohen
מצטער, לא מחבב אותו בכלל.
וגילוי נאות: אני רוצה שנפסיד כאן. אבל יש דרך. מה זה החרא הזה ?
כמו שמכבי תא תרצה להפסיד לביתר בשבת.
כמו שמכבי תא רצתה להפסיד לחיפה בעונת הדאבל.
כמו שביתר הייתה רוצה להפסיד אם זה היה הפוך.
לא צריך להתייפייף. זו האמת.
Re: אליניב ברדה
נשלח: 15 מאי 2026, 17:29
על ידי Niro
אם הוא יהיה אחראי על זה שאנחנו ניתן אליפות לבית״ר אני אשנא אותו כל חיי
Re: אליניב ברדה
נשלח: 15 מאי 2026, 17:51
על ידי אדום
ניהול משחק שערורייה
Re: אליניב ברדה
נשלח: 15 מאי 2026, 17:53
על ידי 7even
אוהדי הפועל: אוכלים חרא 15 שנה
גם אוהדי הפועל: פתאום רוצים להפסיד רק כי אנחנו פלייאוף עליון.
האוהדים הכי מוזרים בתבל.
Re: אליניב ברדה
נשלח: 15 מאי 2026, 17:58
על ידי עד המ!!ת הפועל
אחלה ברדה.
Re: אליניב ברדה
נשלח: 15 מאי 2026, 18:12
על ידי מושקוביץ
ווא ניהול משחק מזעזע. לא קשור בכלל בית''ר כן בית''ר לא...
אתה רוצה לנצח? ממש לא ככה.
אתה רוצה להפסיד?? בטח לא ככה...
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: אליניב ברדה
נשלח: 15 מאי 2026, 18:20
על ידי ספרא טבא
תודה על הכל, באמת תרם למועדון בתקופה שהיה צריך את זה
זה לא מאמן שיוביל אותנו קדימה, מצטער
Re: אליניב ברדה
נשלח: 15 מאי 2026, 18:28
על ידי בעל(ת) האוב
אני מאוהדיו וסנגוריו הגדולים, אבל באמת שאין לי איך להסביר ולהצדיק את החילופים, חוץ מהכניסה של דאפה אולי. אל תבינו אותי לא נכון, כל מי ששיחק הוא שחקן לגיטימי וראוי, ואין לי ספק שעשה כמיטב יכולתו. אבל למה להוציא גם את טוריאל וגם את לויזו כל כך מוקדם? ואם כבר זה מה שהחלטת, אז תכניס חלוץ או משהו. למה את אל ים (ששוב, כעיקרון שחקן לגיטימי) שהוא לא מוביל כדור ולא מתאים לסיטואציה שהיינו בה?
לא מצליח להבין את זה.
Re: אליניב ברדה
נשלח: 15 מאי 2026, 18:33
על ידי עד המ!!ת הפועל
מצחיק שאתם מבקרים את ברדה על המשחק הזה כאילו מדובר במשחק רגיל.
Re: אליניב ברדה
נשלח: 15 מאי 2026, 18:36
על ידי talb55
בעל(ת) האוב כתב: ↑15 מאי 2026, 18:28
אני מאוהדיו וסנגוריו הגדולים, אבל באמת שאין לי איך להסביר ולהצדיק את החילופים, חוץ מהכניסה של דאפה אולי. אל תבינו אותי לא נכון, כל מי ששיחק הוא שחקן לגיטימי וראוי, ואין לי ספק שעשה כמיטב יכולתו. אבל למה להוציא גם את טוריאל וגם את לויזו כל כך מוקדם? ואם כבר זה מה שהחלטת, אז תכניס חלוץ או משהו. למה את אל ים (ששוב, כעיקרון שחקן לגיטימי) שהוא לא מוביל כדור ולא מתאים לסיטואציה שהיינו בה?
לא מצליח להבין את זה.
דווקא אני חושב שהסגירה הכפולה עם הבלם השלישי על המגנים ועל הכניסות של איסט ופרץ עבדה מושלם.
בסוף איבוד מיותר של סילבה במתפרצת חשף אותנו למעבר שלהם.
Re: אליניב ברדה
נשלח: 15 מאי 2026, 18:42
על ידי RedDrifter
אני חושב שיש לברדה הרבה עבודה לקיץ
יש הרבה שחקנים שצריך לחשוב מה עושים איתם - ליידנר חייב גיבוי, הרמה שלו לא מספיק גבוהה לטעמי העונה והוא חייב להביא לו מתחרה אמיתי, אנחנו פשוט סובלים התקפית בגללו כי הוא לא טוב בכלום
בואטנג ודאפה - שניהם לא מספקים את הסחורה ולו במעט, יש לבואטנג נגיעות יפות ומידי פעם גם רגעים שהוא אחלה אבל בסוף הוא לא מביא לנו את הדבר שאליו הוא בא ולכן יש לחתוך אותו ולהשתדרג באופן קיצוני - לדעתי זאת העמדה הכי נחוצה לקיץ הקרוב אם רוצים להשיג משהו. והם חייבים להביא מישהו מוכח אחרת הם שוב יהמרו - תביאו כבר את אוגריסה במקום להמר בשוק הזר שוב פעם
למקין - לא מספיק טוב, הוא חייב להידחק אל מחוץ למשבצת ״החילופים הקבועים״ כי הוא פשוט לא מספיק טוב. לא פיזי, לא מהיר ולא תורם להנעת הכדור בכלל
Re: אליניב ברדה
נשלח: 15 מאי 2026, 18:45
על ידי רדפוקס
מה שהוא עשה במחצית השניה היה בושה ולא מכבד את האוהדים שהגיעו למשחק הבית האחרון.
Re: אליניב ברדה
נשלח: 15 מאי 2026, 18:50
על ידי אוגמק
חירב את המשחק
Re: אליניב ברדה
נשלח: 15 מאי 2026, 18:58
על ידי Gania23
אנחנו חייבים שחקנים שיודעים להכניס את הכדור לשער . אנחנו ההתקפה הכי גרועה בפלייאוף אחרי פ"ת , כל שחקן שנביא לעונה הבאה צריך צריך להיות כזה שגם מבקיע מדי פעם .
לא רק חלוצים צריכים להבקיע
ובלי קשר המאמן שלנו חייב לעשות קפיצת מדרגה כי כרגע הוא לא מספיק טוב בשביל להתחרות גבוה , מקווה שילמד משהו מקוזוק
Re: אליניב ברדה
נשלח: 15 מאי 2026, 21:28
על ידי לירון האדום
ניסה לסגור את האמצע כמה שאפשר, עד האדום הינו במשחק, הכניסה של איסט שינתה את המומנטום ויחד עם הפציעות כבר לא היה הרבה מה לעשות.
יאללה לעונה הבאה
Re: אליניב ברדה
נשלח: 15 מאי 2026, 22:29
על ידי uriazu
בכל הדיבורים האלה על מכירה
לדעתי הוא ניסה ״למכור״ יותר נגד ביתר שפתח עם קנצפולסקי
Re: אליניב ברדה
נשלח: 15 מאי 2026, 22:30
על ידי D&3
נראה שהוא לקח ברצינות מידי את הדרך שבה ניצחנו את באר שבע במשחק הקודם בבלומפילד ובטוטו
Re: אליניב ברדה
נשלח: 16 מאי 2026, 07:19
על ידי הפועל
talb55 כתב: ↑15 מאי 2026, 18:36
בעל(ת) האוב כתב: ↑15 מאי 2026, 18:28
אני מאוהדיו וסנגוריו הגדולים, אבל באמת שאין לי איך להסביר ולהצדיק את החילופים, חוץ מהכניסה של דאפה אולי. אל תבינו אותי לא נכון, כל מי ששיחק הוא שחקן לגיטימי וראוי, ואין לי ספק שעשה כמיטב יכולתו. אבל למה להוציא גם את טוריאל וגם את לויזו כל כך מוקדם? ואם כבר זה מה שהחלטת, אז תכניס חלוץ או משהו. למה את אל ים (ששוב, כעיקרון שחקן לגיטימי) שהוא לא מוביל כדור ולא מתאים לסיטואציה שהיינו בה?
לא מצליח להבין את זה.
דווקא אני חושב שהסגירה הכפולה עם הבלם השלישי על המגנים ועל הכניסות של איסט ופרץ עבדה מושלם.
בסוף איבוד מיותר של סילבה במתפרצת חשף אותנו למעבר שלהם.
אבל זאת הנקודה בעצם. ברגע שאתה מוותר על כל שחקן שמסוגל לעשות משהו + בלי חלוץ, ורק מסתגר מאחור אתה פשוט מזמין לחץ בלתי פוסק. מתישהו תגיע הטעות, הסיכוי להתגונן פרפקט מחית שלמה הוא מאד נמוך. ועוד אתה שם קשר כחלוץ, ועוד מישהו כמו סילבה, שבגדול זה אחד שקצת חסרה לו הכנה למוח.
לא מבין פשוט מה שהלך שם במחצית השניה. זה היה מביך