דף 61 מתוך 69

Re: אליניב ברדה

נשלח: 20 אפריל 2026, 14:30
על ידי קובי
כל הדברים הטובים שאומרים על ברדה הם נכונים
אי אפשר לקחת אותם ממנו

ברדה הוא מאמן צעיר
כמו כן הוא מאמן מספיק שנים בכדי שאפשר יהיה להבין לאן נושבת הרוח
הוא בעמדה שצריך להיות פתוח לאפשרויות שונות, לנסות דברים אחרת
הוא לא אמור להיות בעמדה של מאמן מבוגר שמקובע בדעתו ובהחלטות שלו (קשטן, לדוגמא, למי שזוכר)
הענין הוא שעקומת הלמידה שלו אופקית
עבור מאמן צעיר בתחילת הדרך זה רע, רע מאוד
זה גם רע מאוד עבור מועדון ששואף לתארים

Re: אליניב ברדה

נשלח: 20 אפריל 2026, 14:31
על ידי L.S
ספרא טבא כתב: 20 אפריל 2026, 14:15
L.S כתב: 20 אפריל 2026, 14:08 מאמן שלקח מועדון בקריסה בליגה לאומית ושינה לו את הDNA לחלוטין ממועדון לוזר שמסתפק בתיקו למועדון שמחפש לנצח כל משחק.
הבן אדם קיבל בתחילת העונה פאזל 30 חלקים וחיבר אותו לקבוצה חזקה ועקשנית שיודעת את החוזקות והמגרעות שלה, לא נשברת ולא מוותרת על משחק במשך 90 דקות.
קבוצה שמגיעה לכל משחק, מול כל קבוצה ומנסה לנצח.

אפשר להמשיך להתווכח על איכות הכדורגל אבל לפחות תיהיו כנים בביקורת שלכם ותזקפו לזכותו את ההצלחה המסחררת שלו מהרגע שהגיע, ואל תגידו לי "מזל".
איזה מן ביקורת זו אם הצלחה היא מזל ותחת והפסדים זה הוא והדרך שלו.

המאמן הזה, כמו הקבוצה הזו, בעונת התאקלמות, לקחת קבוצה חדשה מ0, להבין מה יש לו בידיים תוך כדי תנועה ועדיין להביא תוצאות כאלו זה על גבול הבלתי יאמן.

עצם זה שאתם בכלל מדברים פה על איכות הכדורגל ולא על זה שקיבלנו בראש מחצי ליגה זה לזכותו ותעריכו מה יש לכם בידיים לפני שאתם ממהרים להביא לפה מאמנים בשקל וחצי.
קודם כל תן גילוי נאות
ולגבי מזל.. כן זה נשמע פשטני וחובבני אבל "התחת" זה לא גאג מצחיק, זאת עובדה
באר שבע ישבו עלינו משחק שלם בבית וגנבנו ניצחון, בדרבי זה נס של אחד לשנתיים, ויש עוד המון מקרים של גולים שלא קשורים לסיטואציה
כדורגל זה משחק שגם קבוצה לא טובה יכולה לנצח קבוצה מעולה ובגלל זה המשחק הזה הוא הכי פופולרי בעולם
העניין הוא שלאורך זמן זה לא יחזיק זמן, התחת יכול להחזיק רק תקופה מסוימת וכשהמזל נגמר אתה סתם נשאר עם כדורגל מסריח בלי תוצאות
אין עתיד עם המאמן הזה הוא קיבל צ'אנס גם בבאר שבע ושיחק כדורגל עלוב
הוא כריזמטי, יש לו קשרים, הוא אהוב על ידי השחקנים אבל טקטיקה זה ממנו והלאה
כל בר דעת יראה את זה
אם אתה רוצה להתדיין איתי ושאתייחס למלל שלך, רד לי מהגב גבר. לא מכיר אותך.
אין לי שום גילוי נאות לציין כאן, אני אוהד בדיוק כמו כולם, אתה מוזמן להפגש איתי בשער 7, מבטיח להיות נחמד אליך למרות הרעל שנוטף ממך.

Re: אליניב ברדה

נשלח: 20 אפריל 2026, 14:39
על ידי D&3
עם כל הבקשות פה לגינוי נאות אבל לחשוב שלברדה ופרימור יש פה חשבונות דוראנט סטייל
איזה פורום של יצורים

Re: אליניב ברדה

נשלח: 20 אפריל 2026, 14:45
על ידי אנחנו בתהליך
לירון האדום כתב: 20 אפריל 2026, 13:54
אנחנו בתהליך כתב: 20 אפריל 2026, 12:40 יש פה אוהדים שבאמת אני לא מבין איזה ענף ספורט הם רואים.
כאילו כמה עיוורים אתם צריכים להיות כדיי להבין או לראות שבכל דרבי העונה האסטרטגיה של ברדה הייתה קודם כל לא לספוג ולצאת למתפרצות? מה זה משנה כבר מה היה בכל המשחק?
*עובדתית* - כל דרבי הפועל עלתה וחיכתה למכבי בחצי שלנו ונתנה להם להשתלט על המשחק.
*עובדתית* - הגישה הזאת הובילה לכך שספגת בשלושת הדרבים ראשון (מעניין למה)
*עובדתית* - אחריי שספגת ראשון התחלת ללחוץ ולשחק כדורגל
*עובדתית* - אחריי שספגת ראשון והתחלת לשחק כדורגל, יזמת כבשת ונראת יותר טוב ממכבי.

זאת האמא של הגניבת דעת להסתכל על כל המשחק ולא על הגישה הפחדנית שברדה עולה.
מה המסקנה? לעלות וליזום מול מכבי, להפסיק לתת להם כבוד כי הם לא קבוצה יותר טובה ממך - אתה הופך אותה לקבוצה יותר טובה ממך ברגע שאתה בוחר במכוון להתבטל נגדם עד שאתה סופג.

ציפיתי מול ברדה ללמוד מהטעויות שלו ב2 הדרבים הקודמים אבל הוא עשה אותו דבר ויותר גרוע מכך שהוא פתח עם ארצ'ל ליד פלקאו.

ונחשו מה? אין לי ספק שדרבי הבא יהיה אותו דבר.
עובדתית - אתה מקום 4
עובדתית - ניצחת את כל הקבוצות בליגה
עובדתית - אתה מרחק 7 ממכבי חיפה שבמקום החמישי אחרי 27 משחקים
עובדתית - יש לך את ההגנה השניה הטובה בליגה (וזה כולל הפסד טכני 3:0)
עובדתית - דרבי קודם היית פחות טוב וניצחת
עובדתית - אתמול היית טוב יותר והפסדת

עובדתית זאת עונה אדירה של הפועל ת"א!
אלו העובדות.
נו אבל מה זה קשור?
למה אני קורא לפטר את ברדה?
200 פעם בכל פוסט שלי כאן עליו מתחילת העונה ועד עכשיו אני חושב שאסור לפטר אותו בגלל התוצאות האדירות שלו.

אבל כמאמן הוא פחדן ולא מעז.
עובדתית אתמול לא היית יותר טוב, היית שווה תיקו.

צריך לעשות את הקפיצת מדרגה הזאת בגישה, אין לי בעיה ליזום ולהפסיד אבל לא להתבטל לקבוצה שהיא מכבי הכי חלשה שאני זוכר מאז 2009.

Re: אליניב ברדה

נשלח: 20 אפריל 2026, 14:47
על ידי אנחנו בתהליך
דרך אגב יש למישהו ספק שאם מכבי לא נותנת לנו גול אנחנו ממשיכים עם אותה תבנית משחק של לא ללחוץ ורק לחכות למתפרצות?

Re: אליניב ברדה

נשלח: 20 אפריל 2026, 14:57
על ידי D&3
כל הדיון על ברדה צריך להתחיל בשאלה של המתדיין עם עצמו האם מבחינתו להביא תוצאות זה המדד החשוב או שתוצאות עם כדורגל "משעמם" זה לא מספיק טוב. אלה שמבחינתם הכדורגל חשוב מהתוצאות מוזמנים לצפות בברצלונה, מי שחושב שעם כדורגל יבואו גם תוצאות לדעתי קצת חי בווישפול ת'ינקינג, ואני אתן כמה דוגמאות לטרייאודפים שיש בקבוצה הנוכחית שמדגישים בדיוק את המחלוקות העיקריות בקבוצה.
קישור מרכזי - נניח ויש שתי אופציות, ארצ'ל או אלקוקין (נכון גם עם אלקוקין או פלקאו נניח). עם אלקוקין כנראה "נראה יותר טוב", אבל אני מאוד אופתע אם לא נאפשר ליריבה יותר מצבים בגלל זה, לפחות הרבה מהדקות של אלקוקין באמצע העונה הראו שזה מבוא להפקרות.
מגן ימני - קוקו נשאר מאוחרה או לא? אם הוא עולה הרבה זה נחמד ומאפשר עוד אופציה מסירה ויעזור לטוריאל, אבל זה יבוא על חשבון אופציה למתפרצות של היריבה. אתם מדמיינים את קו שמאל של מכבי אתמול תופס אותנו יותר פעמים ללא מגן ימני במתפרצת? או יותר קל, תנסו להיזכר מתי חטפנו גול במתפרצת פעם אחרונה...
בסוף לדעתי ב 90% ממשחקי הליגה השנה הצלחנו לייצר יותר מצבים מסוכנים מהיריבה, אני באמת מתקשה להאמין שכדורגל יותר תוסס היה מוביל לתוצאות טובות יותר. הקבוצה הזו נבנתה ומאומנת לשיטת משחקת הספציפית הזו שעובדת, זה שכל פעם יתאכזבו פה מחדש שאנחנו משחקים בשיטה הזו זה כבר לא מובן לי.

השאלה השנייה, והיא הבאמת חשובה בעיניי, האם אפשר לעשות את הקפיצה מדרגת הנוספת עם השיטה הנוכחית, ואם לא, האם אפשר לעבור להיות קבוצה, נקרא לזה דומיננטית, עם ברדה.
יכול להבין אנשים שחושבים ששיטת המשחק הנוכחית לא תאפשר לרוץ לאליפות, ויכול להבין אנשים שחושבים שברדה זה לא המאמן המתאים לקחת קבוצה ולהפוך אותה לדומיננטית (אני לגמרי אסכים עם אנשים שיתנו סיבות טובות מהאימון של ברדה לחשוב ככה), אבל אני חושב שבשביל לענות על השאלה הזו בצורה יותר מושלכת נצטרך לראות איך נבנית הקבוצה בקיץ בתור התחלה, ואז לראות איך היא נראית עמוק לתוך העונה הבאה.

Re: אליניב ברדה

נשלח: 20 אפריל 2026, 15:01
על ידי סומך
זה דיון מאוד דומה לדיון על איטודיס. ממש שני מקבילים חופפים
הוא העלה אותנו ליגה עם סימן קריאה, הוא עומד כרגע במטרה להביא אותנו לפלייאוף עליון ולאירופה בשנה הבאה.
הוא הרוויח בכבוד ובזכות את החוזה שלו לפתוח בשנה הבאה בלי עוררין ועם כל התלונות והטענות.

האבינג סייד דאט, הוא מאמן שמרן מאוד, עם פילוסופיית משחק דפנסיבית מאוד וכשמגיע לפיגור עושה 'הייל מרי' ומשתגע.
זה המאמן וזאת הסחורה. נאהב או לא. לעיתים קשה לי לצפות במשחקים שלנו, אבל הוא מביא את התוצאות.
היו לנו כבר בעבר מאמנים מאוד דומים בסגנון שאפילו הביאו לנו תארים.

Re: אליניב ברדה

נשלח: 20 אפריל 2026, 15:56
על ידי uriazu
מבאס קצת בשבילו ששופט מעפן וכמה החמצות קשות משנים את השיח פה מגאון לאפס

Re: אליניב ברדה

נשלח: 20 אפריל 2026, 17:08
על ידי OrCohen
בונקריסט.
חילופים מהבית, ברמה של פשע.
אין ספק עשה תוצאות נהדרות במהלך העונה, הרבה היו עם המון המון מזל יותר משכל.
זה לא מאמן שייקח אותנו יותר גבוה מכאן.
יש לנו סגל מעולה ולדעתי הוא היה צריך להוציא ממנו הרבה יותר.

Re: אליניב ברדה

נשלח: 20 אפריל 2026, 17:17
על ידי קובי
ברדה לא היה המאמן בחודשים טרום תחילת העונה?
מי היה מאמן שהביאן שחקנים לקבוצה? לא ברדה?
הוא לא היה המאמן שהקישור חסר יכולות התקפה נבנה?
הוא לא היה המאמן שהקבוצה פתחה את העונה בלי מגן ימני?
הוא לא היה המאמן שהחליט שהחלוץ הפותח יהיה נער בן 17 חסר ניסיון מינימלי עם חסרים בטכניקה והבנת משחק?
הוא לא היה המאמן שהביאו בינואר שחקן על עמדה שיש בה כבר שחקן פותח במקום להביא שחקן קישור עם יכולות התקפיות?

נכון שמי שלא עושה לא טועה ולהיפך.
הבעיה היא עם מי שטועה ולא לומד מהטעיות שהוא ביצע.
עקומת הלמידה של ברדה אופקית.
הוא מקובע ובשום שלב לא הראה שהוא מסיק מסקנות מהטעויות שלו ומשתפר בפעם הבאה.
אם נשים את משאלות הלב שלנו בצד, למה שהעונה הבאה תהיה טובה יותר?

Re: אליניב ברדה

נשלח: 20 אפריל 2026, 17:21
על ידי אנחנו בתהליך
קובי כתב: 20 אפריל 2026, 17:17 ברדה לא היה המאמן בחודשים טרום תחילת העונה?
מי היה מאמן שהביאן שחקנים לקבוצה? לא ברדה?
הוא לא היה המאמן שהקישור חסר יכולות התקפה נבנה?
הוא לא היה המאמן שהקבוצה פתחה את העונה בלי מגן ימני?
הוא לא היה המאמן שהחליט שהחלוץ הפותח יהיה נער בן 17 חסר ניסיון מינימלי עם חסרים בטכניקה והבנת משחק?
הוא לא היה המאמן שהביאו בינואר שחקן על עמדה שיש בה כבר שחקן פותח במקום להביא שחקן קישור עם יכולות התקפיות?

נכון שמי שלא עושה לא טועה ולהיפך.
הבעיה היא עם מי שטועה ולא לומד מהטעיות שהוא ביצע.
עקומת הלמידה של ברדה אופקית.
הוא מקובע ובשום שלב לא הראה שהוא מסיק מסקנות מהטעויות שלו ומשתפר בפעם הבאה.
אם נשים את משאלות הלב שלנו בצד, למה שהעונה הבאה תהיה טובה יותר?
אני נותן לו את הספק הקטן שאולי בעונה הבאה עם השלד (הדיי מעולה שהוא יצר כאן) הוא ישדרג אותו ועל הדרך יעז קצת.
בפנים בפנים אני יודע שאין סיכוי שזה יקרה.

Re: אליניב ברדה

נשלח: 20 אפריל 2026, 18:15
על ידי צ'ימבויקה
uriazu כתב: 20 אפריל 2026, 15:56 מבאס קצת בשבילו ששופט מעפן וכמה החמצות קשות משנים את השיח פה מגאון לאפס
אתה יודע מה יפה
שבמשחקים מחפירים מקצועית כמו בדרבי ונגד ב״ש
לא טענת הפוך אלא אמרת שהוא גאון
וזה למה?
כי אלוהים נגע בנו פעמיים.

זה מדהים שכאשר מפסידים אי אפשר לבקר את ברדה כי יכולנו לשים גול וחצי
ואם מנצחים בבעיטה ראשונה לשער נגד ב״ש אחרי שלא מנסים לשחק כדורגל
אז הוא גאון ואי אפשר לבקר אותו, כי מבחן התוצאה.

מבחן התוצאה לא פועל אצלך אה
כי השופט אשם חח

Re: אליניב ברדה

נשלח: 20 אפריל 2026, 19:56
על ידי L.S
צ'ימבויקה כתב: 20 אפריל 2026, 18:15
uriazu כתב: 20 אפריל 2026, 15:56 מבאס קצת בשבילו ששופט מעפן וכמה החמצות קשות משנים את השיח פה מגאון לאפס
אתה יודע מה יפה
שבמשחקים מחפירים מקצועית כמו בדרבי ונגד ב״ש
לא טענת הפוך אלא אמרת שהוא גאון
וזה למה?
כי אלוהים נגע בנו פעמיים.

זה מדהים שכאשר מפסידים אי אפשר לבקר את ברדה כי יכולנו לשים גול וחצי
ואם מנצחים בבעיטה ראשונה לשער נגד ב״ש אחרי שלא מנסים לשחק כדורגל
אז הוא גאון ואי אפשר לבקר אותו, כי מבחן התוצאה.

מבחן התוצאה לא פועל אצלך אה
כי השופט אשם חח
רק תזכורת קטנה שבמשחקים שציינת עלינו עם לא מעט שחקני סגל שלא רואים דשא בימים נורמלים.

עכשיו שחק

Re: אליניב ברדה

נשלח: 20 אפריל 2026, 20:28
על ידי CouchPotato
הטענה העיקרית שלי אליו זה שהוא ידע מראש באיזו שיטה הוא רוצה לשחק אבל הביא שחקנים שלא באמת מתאימים לה, או מציב אותם בתפקידים אחרים: פלקאו לא באמת פיבוט אחורי שיודע לנהל משחק, אלא קשר-בלם גרזן עם יכולת הנעת כדור מוגבלת. וזה תוקע את קרייב בעמדה הזאת כשמה שהוא באמת זה קשר 50/50. גם לויזו וגם סילבה הובאו על תקן 10: לויזו לא באמת 10 (למרות שבגילו הצעיר הוא בהחלט יכול להתפתח לשם והוא מאוד השתפר מאז שהגיע) והעמדה הטבעית שלו היא בכנף ימין, כמו טוריאל שאותו אסור כמובן להזיז (למה, בעצם, אם אפשר להזיז את כל השאר?). את סילבה שהרבה יותר מתאים לתפקיד הזה הוא תקע באגף שמאל. בוסקילה שחקן כנף שמאל קלאסי וכמעט לא משחק. סבבה, הוא צעיר. אבל מתי הוא אמור להתפתח? כשנרוץ לאליפות? זאת בדיוק העונה בשבילו. את דאפה שהתחיל את העונה טוב הוא הרג עם חילופים מוקדמים, בשביל להכניס את אלטרמן שהוא בכלל קשר. עכשיו הוא עושה את אותו הדבר עם בואטנג. כששיחקנו עם פיבן כמגן הוא היה התקפי וליידנר נשאר מאחור. עכשיו קוקו הגנתי, שזה עובד... רק שהרבה יותר הגיוני להשאיר שם את פלקאו ולשחרר את קוקו לעלות למעלה.
וזה לא שאני לא מעריך את הדברים הטובים שהוא עשה: הוא בנה קבוצה חדשה מאפס שרצה בצמרת ויש לה הגנת ברזל. הוא מצליח לשמור על חדר הלבשה מלוכד ושמח. הוא הצליח לפתח את ארצ‘ל שכולם כבר ויתרו עליו לבלם מעולה ועכשיו גם קשר אחורי לא רע. למקין גם מאוד השתפר תחתיו, לשחקן ורסטילי שהוא פשוט נכס. הוא ביצע לא מעט חילופים ששינו את המשחק, רוב השחקנים שהוא הביא ברמה גבוהה, גם אם לא לגמרי מתאימים לתפקידים שהוא מייעד להם. רק מעצבן השמרנות הזאת וחוסר הגמישות המחשבתית. זה נראה כאילו לא עובדים בכלל על תרגילי התקפה מרוב שזה תקוע. שלא לדבר על מערכים שונים שמאפשרים קצת יותר ורסטיליות במשחק.

Re: אליניב ברדה

נשלח: 20 אפריל 2026, 21:50
על ידי ספרא טבא
D&3 כתב: 20 אפריל 2026, 14:39 עם כל הבקשות פה לגינוי נאות אבל לחשוב שלברדה ופרימור יש פה חשבונות דוראנט סטייל
איזה פורום של יצורים
כשיש פה יוזרים שהגיעו משום מקום וכל ההודעות שלהם זה רק הגנה אמוציונלית על ברדה כל כמה חודשים
וכשיש פה יוזרים שבקיץ אמרו שהם מעורבים בהבאה של שחקני רכש כלומר יש להם קשר לצוות
וכשכולם מגנים על המאמן בצורה עיוורת ומדפדפים ביקורת לגיטימית
אז כן, צריך גילוי נאות, לפחות ההוגנות הזאת

Re: אליניב ברדה

נשלח: 20 אפריל 2026, 22:13
על ידי RedDrifter
די מספיק

יקבל את ההזדמנות שלו בעונה הבאה עם סגל יותר איכותי ועמוק בעזרת השם ושם הוא יצטרך להוכיח את עצמו.
בסוף הוא השלים את המשימה שלו לעונה

אני אישית כפי שאמרתי לא מעט פעמים, לא מאמין שהוא המאמן שיביא אותנו להישגים משמעותיים. אני חושב שברדה הוא האיש שיביא אותנו לבאר אבל בשביל שנשתה ממנה, נצטרך מישהו אחר.

למרות כל זה אל תשכחו - הוא האיש שהביא אותנו לשם. מגיע לו קרדיט והרבה כבוד על הדרך המדהימה שהוא עשה ועושה איתנו.
אנחנו אומנם לא קבוצת כדורגל טובה, אבל אנחנו מועדון גדול שעכשיו שחקנים יורקים דם בשבילו ובשביל הסמל.
מתי נראה לאחרונה דבר כזה? זה המון בזכותו. אני לנצח אודה לו על כך.

ברדה צריך לעשות המון שיעורי בית בקיץ ולהתכונן למלחמת עולם בעונה הבאה כי שם הוא יצטרך להוכיח לכולם (כולל לי) שמקומו איתנו ושאנחנו טועים לגביו ושיש לו יכולת לנפץ את תקרת הזכוכית.

Re: אליניב ברדה

נשלח: 20 אפריל 2026, 23:10
על ידי amorphis
ספרא טבא כתב: 20 אפריל 2026, 21:50
D&3 כתב: 20 אפריל 2026, 14:39 עם כל הבקשות פה לגינוי נאות אבל לחשוב שלברדה ופרימור יש פה חשבונות דוראנט סטייל
איזה פורום של יצורים
כשיש פה יוזרים שהגיעו משום מקום וכל ההודעות שלהם זה רק הגנה אמוציונלית על ברדה כל כמה חודשים
וכשיש פה יוזרים שבקיץ אמרו שהם מעורבים בהבאה של שחקני רכש כלומר יש להם קשר לצוות
וכשכולם מגנים על המאמן בצורה עיוורת ומדפדפים ביקורת לגיטימית
אז כן, צריך גילוי נאות, לפחות ההוגנות הזאת
כן אח של ברדה מחלק 60 שקל בפייבוקס ושובר לנקניקיה במזנון לכל מי שמגן עליו בפורום שדים. זה לא קשור לעובדה שזו הפועל הכי טובה שהיתה פה בפער ב15 שנה אחרונות אחרי שזכינו למאמני על כמו אסי דומב את אייל ברקוביץ', דראפיץ, סזאר האגדי העוזר של מאמן נבחרת ספרד, פרדי דוד, ניסו אביטן, גיא לוי, אבוקסיס שהצליח להפסיד בכל משחק אפשרי, היווני האוסטרלי שברח מפה, ברוך דגו ועוד רבים וגרועים אחרים.
וואלה מה לעשות , הזוי כמה שזה ישמע, אני אוהב אותו.
פחדן, שמרן ובחירת הרכבים הזוייה? בהחלט,
אבל אני לא הלכתי לישון מושפל פעם אחת מאז הגביע שנה שעברה עם ב"ש, וחזרה לי הגאווה והכבוד להיות אוהב הפועל. בנה קבוצה עם מנטליות וינרית שלא מורידה ראש בפני אף קבוצה בליגה. לא מאמין שיצחקי/קוזוך/הסלומון הנורווגי/בכר היו מוציאים יותר מהפועל בעונת העלייה
וואלה זה מספיק לי כדי שירוויח את התגובה הדיפנסיבית עליו פעם בחודש בפורום.

Re: אליניב ברדה

נשלח: 21 אפריל 2026, 00:02
על ידי ספרא טבא
amorphis כתב: 20 אפריל 2026, 23:10
ספרא טבא כתב: 20 אפריל 2026, 21:50
D&3 כתב: 20 אפריל 2026, 14:39 עם כל הבקשות פה לגינוי נאות אבל לחשוב שלברדה ופרימור יש פה חשבונות דוראנט סטייל
איזה פורום של יצורים
כשיש פה יוזרים שהגיעו משום מקום וכל ההודעות שלהם זה רק הגנה אמוציונלית על ברדה כל כמה חודשים
וכשיש פה יוזרים שבקיץ אמרו שהם מעורבים בהבאה של שחקני רכש כלומר יש להם קשר לצוות
וכשכולם מגנים על המאמן בצורה עיוורת ומדפדפים ביקורת לגיטימית
אז כן, צריך גילוי נאות, לפחות ההוגנות הזאת
כן אח של ברדה מחלק 60 שקל בפייבוקס ושובר לנקניקיה במזנון לכל מי שמגן עליו בפורום שדים. זה לא קשור לעובדה שזו הפועל הכי טובה שהיתה פה בפער ב15 שנה אחרונות אחרי שזכינו למאמני על כמו אסי דומב את אייל ברקוביץ', דראפיץ, סזאר האגדי העוזר של מאמן נבחרת ספרד, פרדי דוד, ניסו לוי, אבוקסיס שהצליח להפסיד בכל משחק אפשרי, היווני האוסטרלי שברח מפה, ברוך דגו ועוד רבים וגרועים אחרים.
וואלה מה לעשות , הזוי כמה שזה ישמע, אני אוהב אותו.
פחדן, שמרן ובחירת הרכבים הזוייה? בהחלט,
אבל אני לא הלכתי לישון מושפל פעם אחת מאז הגביע שנה שעברה עם ב"ש, וחזרה לי הגאווה והכבוד להיות אוהב הפועל. בנה קבוצה עם מנטליות וינרית שלא מורידה ראש בפני אף קבוצה בליגה. לא מאמין שיצחקי/קוזוך/הסלומון הנורווגי/בכר היו מוציאים יותר מהפועל בעונת העלייה
וואלה זה מספיק לי כדי שירוויח את התגובה הדיפנסיבית עליו פעם בחודש בפורום.
מבחינת כדורגל זאת לא הפועל הכי טובה, עם בן שמעון המאוס היה כדורגל יותר טוב
ותתקדמו מהעשור הזה, זה לא מעניין כבר ולא רלוונטי מה שהיה, זה עולם אחר כמו שפריז יגידו שזה בסדר להסתפק במועט כי לפני 15 שנה אפולה אדל היה שוער שלהם, הגיע ספרא והגיעו סטנדרטים חדשים ואתם ממשיכים להסתכל על הפועל במשקפיים של ניסנובים, כנראה ששם ההבדלים באיך שאנחנו רואים את הדברים
לא מרוצה מברדה כמאמן גם בלאומית חצבנו משחקים בזכות כושר גופני, הפועל פ"ת עשו לנו בית ספר בכל משחק
מה שכן הוא טוב בלנהל חדר הלבשה ויש לו הילה של שחקן שעשה דברים יפים פה
לא מזלזל בו, הוא מאמן מעולה לנתניה הפועל חיפה וכאלה, אנחנו צריכים כבר בעונה הבאה לאיים על הטופ 3 ועם ברדה זה פשוט לא יקרה

Re: אליניב ברדה

נשלח: 21 אפריל 2026, 03:04
על ידי Nati
ספרא טבא כתב:
D&3 כתב: 20 אפריל 2026, 14:39 עם כל הבקשות פה לגינוי נאות אבל לחשוב שלברדה ופרימור יש פה חשבונות דוראנט סטייל
איזה פורום של יצורים
כשיש פה יוזרים שהגיעו משום מקום וכל ההודעות שלהם זה רק הגנה אמוציונלית על ברדה כל כמה חודשים
וכשיש פה יוזרים שבקיץ אמרו שהם מעורבים בהבאה של שחקני רכש כלומר יש להם קשר לצוות
וכשכולם מגנים על המאמן בצורה עיוורת ומדפדפים ביקורת לגיטימית
אז כן, צריך גילוי נאות, לפחות ההוגנות הזאת
עם כל הכבוד
אפשר לחשוב מתי אתה הגעת לפה,שיש לך את החוצפה לדבר על יוזרים ״שהגיעו משום מקום״.ביחוד על אחד שהיה פה לפנייך.

Re: אליניב ברדה

נשלח: 21 אפריל 2026, 07:05
על ידי amorphis
ספרא טבא כתב: 21 אפריל 2026, 00:02
amorphis כתב: 20 אפריל 2026, 23:10
ספרא טבא כתב: 20 אפריל 2026, 21:50
כשיש פה יוזרים שהגיעו משום מקום וכל ההודעות שלהם זה רק הגנה אמוציונלית על ברדה כל כמה חודשים
וכשיש פה יוזרים שבקיץ אמרו שהם מעורבים בהבאה של שחקני רכש כלומר יש להם קשר לצוות
וכשכולם מגנים על המאמן בצורה עיוורת ומדפדפים ביקורת לגיטימית
אז כן, צריך גילוי נאות, לפחות ההוגנות הזאת
כן אח של ברדה מחלק 60 שקל בפייבוקס ושובר לנקניקיה במזנון לכל מי שמגן עליו בפורום שדים. זה לא קשור לעובדה שזו הפועל הכי טובה שהיתה פה בפער ב15 שנה אחרונות אחרי שזכינו למאמני על כמו אסי דומב את אייל ברקוביץ', דראפיץ, סזאר האגדי העוזר של מאמן נבחרת ספרד, פרדי דוד, ניסו לוי, אבוקסיס שהצליח להפסיד בכל משחק אפשרי, היווני האוסטרלי שברח מפה, ברוך דגו ועוד רבים וגרועים אחרים.
וואלה מה לעשות , הזוי כמה שזה ישמע, אני אוהב אותו.
פחדן, שמרן ובחירת הרכבים הזוייה? בהחלט,
אבל אני לא הלכתי לישון מושפל פעם אחת מאז הגביע שנה שעברה עם ב"ש, וחזרה לי הגאווה והכבוד להיות אוהב הפועל. בנה קבוצה עם מנטליות וינרית שלא מורידה ראש בפני אף קבוצה בליגה. לא מאמין שיצחקי/קוזוך/הסלומון הנורווגי/בכר היו מוציאים יותר מהפועל בעונת העלייה
וואלה זה מספיק לי כדי שירוויח את התגובה הדיפנסיבית עליו פעם בחודש בפורום.
מבחינת כדורגל זאת לא הפועל הכי טובה, עם בן שמעון המאוס היה כדורגל יותר טוב
ותתקדמו מהעשור הזה, זה לא מעניין כבר ולא רלוונטי מה שהיה, זה עולם אחר כמו שפריז יגידו שזה בסדר להסתפק במועט כי לפני 15 שנה אפולה אדל היה שוער שלהם, הגיע ספרא והגיעו סטנדרטים חדשים ואתם ממשיכים להסתכל על הפועל במשקפיים של ניסנובים, כנראה ששם ההבדלים באיך שאנחנו רואים את הדברים
לא מרוצה מברדה כמאמן גם בלאומית חצבנו משחקים בזכות כושר גופני, הפועל פ"ת עשו לנו בית ספר בכל משחק
מה שכן הוא טוב בלנהל חדר הלבשה ויש לו הילה של שחקן שעשה דברים יפים פה
לא מזלזל בו, הוא מאמן מעולה לנתניה הפועל חיפה וכאלה, אנחנו צריכים כבר בעונה הבאה לאיים על הטופ 3 ועם ברדה זה פשוט לא יקרה
מסכים שעונת בן שמעון היתה גם טובה, זה בדיוק הפואנטה.
גם שם היה מאמן שעשה עונה אחת בליגת העל, שהיתה בסדר וגם די בניונית, ניצח דרבי , " נכשל " כי לא התקדם באירופה ואז פוטר והחליטו להביא במקומו את שדרן הרדיו הדאפר ואת דומב שהתחילו את הרצף של ה14 שנים עד דגו.
כל עונה גרועה בצבע אחר. אני לא מסכים שזה היה רק הכסף, זה היה המון מנטלי. מאמן גרוע שולח אותך להתקע עם חוזים מיותרים ומנטליות לוזרית שלא פשוט לשנות . אני לא מסכים שברדה לא יכול להתמודד על האליפות , אבל גם לא בטוח.
מה שכן גם פרץ/קוזוך / בכר/מאמן זר גם יהיו הימור מטורף בטח אם המטרה היא אליפות. מה שכן אני רואה מברדה הוא שהמנטליות שלנו במועדון מתחזקת. מכבי שכבו על הדשא רוב המחצית השניה בצורה שלא היתה מביישת את בני סכנין וניסו למשוך את הזמן עד השריקה כמו אפסים במקום לשחק,כי הם פחדו. רוצה לבקר ,תפאדל,זה מה שעושים פה. אבל מבחינתי אני רוצה לראות אותו ממשיך לאמן אותנו ואני מרוצה ממה שאני רואה למרות ההפסד בדרבי ,רק כי אני יודע שיש איתו סיכוי גדול להביא עוד דרבי השנה וסומך עליו ב100 אחוז בבנייה של הסגל בעונה הבאה

Re: אליניב ברדה

נשלח: 21 אפריל 2026, 07:43
על ידי הלך המומנטום
לכל מי שרוצה לראות את עומר פרץ בהפועל הייתי מחכה עם זה.
בפעם האחרונה שהפועל עלתה ליגה, גם אז עלתה איתה קבוצה שהמאמן המטאור שלה הוביל אותה למקום 6 ונחשב לדבר הבא... כולנו זוכרים איך ניסו היה בהפועל ומה קורה עם הקריירה שלו מאז ועד היום...
ברדה הרוויח את ההזדמנות להוביל את הפועל בעונה הבאה, אבל חובת ההוכחה לבצע שיפור בחלק ההתקפי ובמיקום זה רק עליו.

Re: אליניב ברדה

נשלח: 21 אפריל 2026, 11:48
על ידי ספרא טבא
אני חושב שאתם מסתכלים בקטן ולא מבינים את המצב של המועדון ואת הפוטנציאל לקראת עונה הבאה
ברדה לא הוכיח בשום שלב שהוא שווה יותר ממקום 4, כשגם זה תלוי בכמה חיפה כושלת
הוא המחליף של רוני לוי בדור של המאמנים הצעירים לא יותר מזה
אני מתבאס מעכשיו שנבזבז את תחילת עונה הבאה עליו, לא יהיה שיפור, חבל על הזמן ועל הציפיות, לפחות תשלימו עם זה שמה שאתם רואים עכשיו זה מה שנמשיך לקבל

Re: אליניב ברדה

נשלח: 21 אפריל 2026, 12:37
על ידי amorphis
ספרא טבא כתב: 21 אפריל 2026, 11:48 אני חושב שאתם מסתכלים בקטן ולא מבינים את המצב של המועדון ואת הפוטנציאל לקראת עונה הבאה
ברדה לא הוכיח בשום שלב שהוא שווה יותר ממקום 4, כשגם זה תלוי בכמה חיפה כושלת
הוא המחליף של רוני לוי בדור של המאמנים הצעירים לא יותר מזה
אני מתבאס מעכשיו שנבזבז את תחילת עונה הבאה עליו, לא יהיה שיפור, חבל על הזמן ועל הציפיות, לפחות תשלימו עם זה שמה שאתם רואים עכשיו זה מה שנמשיך לקבל
סתם לשם הדיון את מי היית מביא לפתוח את העונה הבאה שלדעתך שווה יותר ממקום 4?

Re: אליניב ברדה

נשלח: 21 אפריל 2026, 14:52
על ידי Gania23
נסכים שאם נסיים מקום חמישי לא מגיע לו להמשיך עוד עונה?
לדעתי גם רביעי זה לא מספיק טוב במצבנו אבל עם כל מה שהיה עם ההורדת נק' , הפסד טכני וטעויות שיפוט קריטיות נגדנו אני סלחן .

Re: אליניב ברדה

נשלח: 21 אפריל 2026, 15:20
על ידי Sin Queso
Gania23 כתב: 21 אפריל 2026, 14:52 נסכים שאם נסיים מקום חמישי לא מגיע לו להמשיך עוד עונה?
לדעתי גם רביעי זה לא מספיק טוב במצבנו אבל עם כל מה שהיה עם ההורדת נק' , הפסד טכני וטעויות שיפוט קריטיות נגדנו אני סלחן .
תחילת העונה היית חותם על מקום חמישי וניצחון על כל קבוצה בליגה? זאת התשובה האם הוא צריך להמשיך או לא.

Re: אליניב ברדה

נשלח: 21 אפריל 2026, 16:07
על ידי Gania23
Sin Queso כתב: 21 אפריל 2026, 15:20
Gania23 כתב: 21 אפריל 2026, 14:52 נסכים שאם נסיים מקום חמישי לא מגיע לו להמשיך עוד עונה?
לדעתי גם רביעי זה לא מספיק טוב במצבנו אבל עם כל מה שהיה עם ההורדת נק' , הפסד טכני וטעויות שיפוט קריטיות נגדנו אני סלחן .
תחילת העונה היית חותם על מקום חמישי וניצחון על כל קבוצה בליגה? זאת התשובה האם הוא צריך להמשיך או לא.
לא , גם בתחילת עונה לא הייתי חותם על זה .

Re: אליניב ברדה

נשלח: 21 אפריל 2026, 16:10
על ידי RedDrifter
Gania23 כתב: 21 אפריל 2026, 16:07
Sin Queso כתב: 21 אפריל 2026, 15:20
Gania23 כתב: 21 אפריל 2026, 14:52 נסכים שאם נסיים מקום חמישי לא מגיע לו להמשיך עוד עונה?
לדעתי גם רביעי זה לא מספיק טוב במצבנו אבל עם כל מה שהיה עם ההורדת נק' , הפסד טכני וטעויות שיפוט קריטיות נגדנו אני סלחן .
תחילת העונה היית חותם על מקום חמישי וניצחון על כל קבוצה בליגה? זאת התשובה האם הוא צריך להמשיך או לא.
לא , גם בתחילת עונה לא הייתי חותם על זה .
די נו

אנשים פה היו מוכרים את אמא שלהם בשביל ניצחון בדרבי

Re: אליניב ברדה

נשלח: 21 אפריל 2026, 16:14
על ידי Gania23
RedDrifter כתב: 21 אפריל 2026, 16:10
Gania23 כתב: 21 אפריל 2026, 16:07
Sin Queso כתב: 21 אפריל 2026, 15:20

תחילת העונה היית חותם על מקום חמישי וניצחון על כל קבוצה בליגה? זאת התשובה האם הוא צריך להמשיך או לא.
לא , גם בתחילת עונה לא הייתי חותם על זה .
די נו

אנשים פה היו מוכרים את אמא שלהם בשביל ניצחון בדרבי
מה קשור ניצחון בדרבי , על מקום חמישי לא הייתי חותם בתחילת עונה היו לי ציפיות הרבה יותר גבוהות מזה.

Re: אליניב ברדה

נשלח: 21 אפריל 2026, 16:18
על ידי RedDrifter
Gania23 כתב: 21 אפריל 2026, 16:14
RedDrifter כתב: 21 אפריל 2026, 16:10
Gania23 כתב: 21 אפריל 2026, 16:07

לא , גם בתחילת עונה לא הייתי חותם על זה .
די נו

אנשים פה היו מוכרים את אמא שלהם בשביל ניצחון בדרבי
מה קשור ניצחון בדרבי , על מקום חמישי לא הייתי חותם בתחילת עונה היו לי ציפיות הרבה יותר גבוהות מזה.
״וניצחון על כל קבוצה בליגה״… למה אתה משמיט בכוונת תחילה חצי משפט?

Re: אליניב ברדה

נשלח: 21 אפריל 2026, 16:29
על ידי Gania23
RedDrifter כתב: 21 אפריל 2026, 16:18
Gania23 כתב: 21 אפריל 2026, 16:14
RedDrifter כתב: 21 אפריל 2026, 16:10
די נו

אנשים פה היו מוכרים את אמא שלהם בשביל ניצחון בדרבי
מה קשור ניצחון בדרבי , על מקום חמישי לא הייתי חותם בתחילת עונה היו לי ציפיות הרבה יותר גבוהות מזה.
״וניצחון על כל קבוצה בליגה״… למה אתה משמיט בכוונת תחילה חצי משפט?
מה עוזר לי ניצחון על כל הקבוצות אם אני מסיים מקום 5?
לא חשבתי על סטטיסטיקה מהסוג הזה שאני רוצה לכבוש.

Re: אליניב ברדה

נשלח: 21 אפריל 2026, 16:34
על ידי fidel
אנחנו בתהליך כתב: 20 אפריל 2026, 17:21
קובי כתב: 20 אפריל 2026, 17:17 ברדה לא היה המאמן בחודשים טרום תחילת העונה?
מי היה מאמן שהביאן שחקנים לקבוצה? לא ברדה?
הוא לא היה המאמן שהקישור חסר יכולות התקפה נבנה?
הוא לא היה המאמן שהקבוצה פתחה את העונה בלי מגן ימני?
הוא לא היה המאמן שהחליט שהחלוץ הפותח יהיה נער בן 17 חסר ניסיון מינימלי עם חסרים בטכניקה והבנת משחק?
הוא לא היה המאמן שהביאו בינואר שחקן על עמדה שיש בה כבר שחקן פותח במקום להביא שחקן קישור עם יכולות התקפיות?

נכון שמי שלא עושה לא טועה ולהיפך.
הבעיה היא עם מי שטועה ולא לומד מהטעיות שהוא ביצע.
עקומת הלמידה של ברדה אופקית.
הוא מקובע ובשום שלב לא הראה שהוא מסיק מסקנות מהטעויות שלו ומשתפר בפעם הבאה.
אם נשים את משאלות הלב שלנו בצד, למה שהעונה הבאה תהיה טובה יותר?
אני נותן לו את הספק הקטן שאולי בעונה הבאה עם השלד (הדיי מעולה שהוא יצר כאן) הוא ישדרג אותו ועל הדרך יעז קצת.
בפנים בפנים אני יודע שאין סיכוי שזה יקרה.
הסגל לא מעולה, יש לנו ישראלים מקום 5 בליגה מקסימום, רק לאזרח את מאיימבו ולהצליח להחזיר שני ליגיונרים ישדרג אותנו, וגם מצבת הזרים חייבת להשתדרג כדי שנוכל לרוץ לאליפות

Re: אליניב ברדה

נשלח: 21 אפריל 2026, 16:36
על ידי RedDrifter
Gania23 כתב: 21 אפריל 2026, 16:29
RedDrifter כתב: 21 אפריל 2026, 16:18
Gania23 כתב: 21 אפריל 2026, 16:14

מה קשור ניצחון בדרבי , על מקום חמישי לא הייתי חותם בתחילת עונה היו לי ציפיות הרבה יותר גבוהות מזה.
״וניצחון על כל קבוצה בליגה״… למה אתה משמיט בכוונת תחילה חצי משפט?
מה עוזר לי ניצחון על כל הקבוצות אם אני מסיים מקום 5?
לא חשבתי על סטטיסטיקה מהסוג הזה שאני רוצה לכבוש.
למה אתה הולך מסביב וממציא לי עכשיו נתונים לא הבנתי?

99% מהאוהדים פה היו חותמים לא לרדת ליגה ולנצח דרבי לא משנה מה היה המיקום. על זה דיברתי. מה קשור עכשיו כל השאר?

בתחילת העונה, לא היית חותם על ניצחון בדרבי והישארות בליגה? כן או לא? (מוכן לשים את הבית שלי שכן)

Re: אליניב ברדה

נשלח: 21 אפריל 2026, 16:45
על ידי Gania23
RedDrifter כתב: 21 אפריל 2026, 16:36
Gania23 כתב: 21 אפריל 2026, 16:29
RedDrifter כתב: 21 אפריל 2026, 16:18
״וניצחון על כל קבוצה בליגה״… למה אתה משמיט בכוונת תחילה חצי משפט?
מה עוזר לי ניצחון על כל הקבוצות אם אני מסיים מקום 5?
לא חשבתי על סטטיסטיקה מהסוג הזה שאני רוצה לכבוש.
למה אתה הולך מסביב וממציא לי עכשיו נתונים לא הבנתי?

99% מהאוהדים פה היו חותמים לא לרדת ליגה ולנצח דרבי לא משנה מה היה המיקום. על זה דיברתי. מה קשור עכשיו כל השאר?

בתחילת העונה, לא היית חותם על ניצחון בדרבי והישארות בליגה? כן או לא? (מוכן לשים את הבית שלי שכן)
לרגע חשבתי שאתה ציני עם מה שרשמת על 99אחוז מהאוהדים, מסתבר שלא.

לנצח דרבי ולהישאר בליגה?? אתה רציני?? איזה מין שאיפות אלה

אז לשאלתך , ממש אבל ממש לא.
לנצח דרבי לא אמור להיות אתגר גדול במיוחד כשאתה סוף סוף עם בעלים נורמלי ובנית אחלה קבוצה בקיץ , עוד לפני שהתחילה הליגה וראיתי לאן הרוח נושבת עם הרכש אני בניתי על אירופה .
ואני גם מאמין שהרוב פה יסכימו איתי , מקווה בשבילך שתתחיל לשאוף ליותר

Re: אליניב ברדה

נשלח: 21 אפריל 2026, 16:54
על ידי RedDrifter
Gania23 כתב: 21 אפריל 2026, 16:45
RedDrifter כתב: 21 אפריל 2026, 16:36
Gania23 כתב: 21 אפריל 2026, 16:29

מה עוזר לי ניצחון על כל הקבוצות אם אני מסיים מקום 5?
לא חשבתי על סטטיסטיקה מהסוג הזה שאני רוצה לכבוש.
למה אתה הולך מסביב וממציא לי עכשיו נתונים לא הבנתי?

99% מהאוהדים פה היו חותמים לא לרדת ליגה ולנצח דרבי לא משנה מה היה המיקום. על זה דיברתי. מה קשור עכשיו כל השאר?

בתחילת העונה, לא היית חותם על ניצחון בדרבי והישארות בליגה? כן או לא? (מוכן לשים את הבית שלי שכן)
לרגע חשבתי שאתה ציני עם מה שרשמת על 99אחוז מהאוהדים, מסתבר שלא.

לנצח דרבי ולהישאר בליגה?? אתה רציני?? איזה מין שאיפות אלה

אז לשאלתך , ממש אבל ממש לא.
לנצח דרבי לא אמור להיות אתגר גדול במיוחד כשאתה סוף סוף עם בעלים נורמלי ובנית אחלה קבוצה בקיץ , עוד לפני שהתחילה הליגה וראיתי לאן הרוח נושבת עם הרכש אני בניתי על אירופה .
ואני גם מאמין שהרוב פה יסכימו איתי , מקווה בשבילך שתתחיל לשאוף ליותר
תמונה

זאת הודעה שאתה כתבת ב22 ליולי 2025 בשעה 17:31

לפי מה שכתבת, הגענו בדיוק לאן שרצית, אז מה הבעיה?

Re: אליניב ברדה

נשלח: 21 אפריל 2026, 17:34
על ידי Gania23
RedDrifter כתב: 21 אפריל 2026, 16:54
Gania23 כתב: 21 אפריל 2026, 16:45
RedDrifter כתב: 21 אפריל 2026, 16:36
למה אתה הולך מסביב וממציא לי עכשיו נתונים לא הבנתי?

99% מהאוהדים פה היו חותמים לא לרדת ליגה ולנצח דרבי לא משנה מה היה המיקום. על זה דיברתי. מה קשור עכשיו כל השאר?

בתחילת העונה, לא היית חותם על ניצחון בדרבי והישארות בליגה? כן או לא? (מוכן לשים את הבית שלי שכן)
לרגע חשבתי שאתה ציני עם מה שרשמת על 99אחוז מהאוהדים, מסתבר שלא.

לנצח דרבי ולהישאר בליגה?? אתה רציני?? איזה מין שאיפות אלה

אז לשאלתך , ממש אבל ממש לא.
לנצח דרבי לא אמור להיות אתגר גדול במיוחד כשאתה סוף סוף עם בעלים נורמלי ובנית אחלה קבוצה בקיץ , עוד לפני שהתחילה הליגה וראיתי לאן הרוח נושבת עם הרכש אני בניתי על אירופה .
ואני גם מאמין שהרוב פה יסכימו איתי , מקווה בשבילך שתתחיל לשאוף ליותר
תמונה

זאת הודעה שאתה כתבת ב22 ליולי 2025 בשעה 17:31

לפי מה שכתבת, הגענו בדיוק לאן שרצית, אז מה הבעיה?
רשמתי מקודם שאם נסיים מקום 5 אז כדאי לחשוב על להחליף מאמן.
מקום 4 אני מקבל , למרות שאם איך שהתפתחה העונה והחולשה של הליגה הייתי רוצה יותר

Re: אליניב ברדה

נשלח: 25 אפריל 2026, 21:58
על ידי וינסנט
אם הוא גבר שיעלה ככה פתוח מול חיפה כמו היום
חוץ מזה מאמן הזוי ולא האיש שיכול להוביל אותנו

Re: אליניב ברדה

נשלח: 25 אפריל 2026, 21:59
על ידי OrCohen
חילופים גרועים
יותר מזל משכל
לא אוהב את האופי ההגנתי שלו

Re: אליניב ברדה

נשלח: 25 אפריל 2026, 22:00
על ידי Mario
יש לברדה תחת אדיר אבל חייב לשחק התקפי יותר ולעשות חילופים מוקדם יותר.

Re: אליניב ברדה

נשלח: 25 אפריל 2026, 22:01
על ידי פומפה
אסור לרגע אפילו שזה שניצחנו היום יוריד את הפוקוס מהפושע כדורגל שנקרא ברדה.
הניהול משחק שלו הוא מהביזיוניים שראיתי אצל מאמן. כל חילוף מחליש את הקבוצה, אפס הרגשה של המשחק והבנה מי צריך להיות על המגרש ומי לא. שבלוני, בא עם חילופים מהבית ועושה כל מה שהוא יכול בשביל להציב שחקנים לא בעמדות שלהם. מודה לו מאוד על כל מה שעשה בשנה וחצי האחרונות אבל אם זה תלוי בי הוא לא ממשיך איתנו שנה הבאה. כמובן שזה לא תלוי בי והוא ימשיך

Re: אליניב ברדה

נשלח: 25 אפריל 2026, 22:05
על ידי Nati
איזה ״באסה״ של מאמן.
מאמן שמביא נקודות.
״באסה״ איתו.הוא לא יודע שאצלנו לא אוהבים לנצח?