דף 55 מתוך 55

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 14:41
על ידי dino
RedDrifter כתב: 28 יוני 2026, 14:35 פיסת מידע נוספת שקיבלתי היא שבעקבות הפארסה עם דיארה וההבנה שצריכים להשתדרג התקפית העונה בימים הקרובים מכוונים כבר לדבר עם זרים אחרים בעלי פרופיל גבוה וצפויות התפתחויות

זה קצת כמו להגיד שבקיץ חם. די אובייס.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 14:43
על ידי dino
מה שכן, בניגוד לפרימור, ברשתות יודעים לעבוד.
פרימור תהיה קצת יותר אברמוב ותאשר שאתה רוצה שחקנים.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 14:45
על ידי RedDrifter
talb55 כתב: 28 יוני 2026, 14:40
RedDrifter כתב: 28 יוני 2026, 14:35 פיסת מידע נוספת שקיבלתי היא שבעקבות הפארסה עם דיארה וההבנה שצריכים להשתדרג התקפית העונה בימים הקרובים מכוונים כבר לדבר עם זרים אחרים בעלי פרופיל גבוה וצפויות התפתחויות
איזו פארסה?
להבנתי מאוד בנו על דיארה בהפועל ועשו מאמצים רבים להביא אותו ובאמת האמינו שיגיע.. פארסה, סוגית דיארה, איך שלא תקרא לזה

שוב פעם זה ממה שאני שומע, אם אתה מכיר משהו אחר כמובן שאני ואחרים פה נשמח לשמוע.. ההודעות שלך הם כמו טיפת מים במדבר להרבה מאיתנו

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 15:10
על ידי talb55
אז לפי מה שאני יודע וכתבתי אין פארסה ובימים הממש קרובים כולנו נדע לאן זה הולך, ובאופן סופי

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 15:12
על ידי איתן
talb55 כתב: 28 יוני 2026, 15:10 אז לפי מה שאני יודע וכתבתי אין פארסה ובימים הממש קרובים כולנו נדע לאן זה הולך, ובאופן סופי
כרגע הכיוון הוא שהוא יגיע אלינו או לטורקיה?

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 15:15
על ידי לוסיאנו
talb55 כתב: 28 יוני 2026, 15:10 אז לפי מה שאני יודע וכתבתי אין פארסה ובימים הממש קרובים כולנו נדע לאן זה הולך, ובאופן סופי
מה יש להתעכב עליו במיוחד שהוא לא פליימייקר אלא רק כנף שמאל

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 15:19
על ידי dino
לוסיאנו כתב: 28 יוני 2026, 15:15
talb55 כתב: 28 יוני 2026, 15:10 אז לפי מה שאני יודע וכתבתי אין פארסה ובימים הממש קרובים כולנו נדע לאן זה הולך, ובאופן סופי
מה יש להתעכב עליו במיוחד שהוא לא פליימייקר אלא רק כנף שמאל
בגלל מי שהוא ולא בגלל התפקיד שהוא. במצב השוק, שיותר קשה מסתבר להביא זרים טובים, יש לך הזדמנות להביא שחקן כזה שגם שיחק פה, שהוא בעצם יכול לתפקד בכמה תפקידים, אתה תלך על זה(אבל הפסדנו אותו לטורקיה אפשר לכבות את האורות באולם)

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 15:20
על ידי אוגוסטוס היל
talb55 כתב: 28 יוני 2026, 14:40
RedDrifter כתב: 28 יוני 2026, 14:35 פיסת מידע נוספת שקיבלתי היא שבעקבות הפארסה עם דיארה וההבנה שצריכים להשתדרג התקפית העונה בימים הקרובים מכוונים כבר לדבר עם זרים אחרים בעלי פרופיל גבוה וצפויות התפתחויות
איזו פארסה?
למה אתה מפריע לקטר? זה לא בסדר

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 15:22
על ידי בונדר
RedDrifter כתב: 28 יוני 2026, 14:24 אגב ישנם שמועות ב48 שעות האחרונות במרשתת שהפועל פעלה\פועלת להביא מגן ימני (היה ניסיון להביא את אלי דסה שסגר במכבי היום וכארם ג'אבר מנתניה)
אין לי מקור רשמי מלבד כמה ציוצים וערוצים משונים בטלגרם\פייסבוק שטענו כך בנושא זה ספציפי

אם אכן זאת האמת, יכול להיות שהפועל פועלת להביא מגן ימני גיבוי לקוקו שיעבור לשמאל בזמנים שליידנר לא כשיר מכיוון שאין מגן שמאלי מספק (תיאוריה שלי בלבד)
מקווה מאוד שלא חושבים להעביר את קוקו לשמאל

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 15:47
על ידי אדוםאדום
עד היציאה למחנה - יוחתם שחקן.
מעבר לדיארה יש מועמדים בכירים במו״מ מתקדם. אך הוא עדיין בעדיפות ראשונה. יתנו לו עוד 48-72 להחלטה סופית. קרי סוף החודש.
אם לא הוא אז יעברו לבאים בתור. (לדעתי, מחכים לו יותר מדי)

בשוק הישראלי אין הרבה אופציות. גורפינקל מצבו ידוע.
אלא אם כן תהיה הפתעה לא רואה הגעה של ישראלי בכיר מאוד.
בגזרה הישראלית: מגן שמאל + גיבוי נוסף להגנה (תלוי מה קורה עם ישראלוב ושות), שחקן לקישור 6/8/10 (תלוי בפרופיל הזר שיגיע)
מעבר לזה - נטו יתבסס על סיטואציות שיפתחו וכתלות בהתקדמות באירופה + תקציבים.
שאנדה ובואטנג כאן אלא אם יגיעו הצעות. השאר לא למכירה.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 15:49
על ידי RedDrifter
וולקאם למקורבים

אפשר לפתוח את הקיץ רשמית

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 15:49
על ידי זרתותח
יש לי תחושה שתהיה עסקה עם נתניה על אחד מעוז בילו/מאור לוי

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 15:49
על ידי D&3
שוק המקורבים רותח

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 16:04
על ידי RedDrifter
אבי נמני בספורט 5 באוויר טען היום כשנשאל על דיארה שמחר יעלה ויסביר אם דיארה יגיע או לא

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 16:07
על ידי בן לוז
וולקאם למקורבים
גם סוג של וולקאם בימים אלה :hapoel:

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 16:32
על ידי Red_man
מה עם אשכול אעשה סדר מקורבים?
לכמה עמודים הגיע האשכול של החלון של שנה שעברה? האם ישבר העונה השיא?

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 16:42
על ידי אדוםאדום
בן לוז כתב: 28 יוני 2026, 16:07 וולקאם למקורבים
גם סוג של וולקאם בימים אלה :hapoel:
היה וולקאם בנשים.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 17:38
על ידי joshsoos
אוי ואבוי לנו אם נצא לעונה עם דיארה/מישהו דומה במקום לואיזה וכמה ישראלים דרג ב'/ג'

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 17:56
על ידי קוקאין ואלכוהול
זרתותח כתב: 28 יוני 2026, 15:49 יש לי תחושה שתהיה עסקה עם נתניה על אחד מעוז בילו/מאור לוי
היחיד שצריך להביא משם זה ג'אבר
אין הפועל CODED יותר ממנו בליגה

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 18:02
על ידי בן לוז
קוקאין ואלכוהול כתב: 28 יוני 2026, 17:56
זרתותח כתב: 28 יוני 2026, 15:49 יש לי תחושה שתהיה עסקה עם נתניה על אחד מעוז בילו/מאור לוי
היחיד שצריך להביא משם זה ג'אבר
אין הפועל CODED יותר ממנו בליגה
אחלה שחקן, אבל בתור מה?
אתה מסודר בעמדת הבלם ימין ומגן ימין

חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 19:05
על ידי H.T.A
לוקח את עוז בילו בחיבוק גדול וגם את מאור לוי. אין לך מה לעשות עם כארם ג׳אבר


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 19:44
על ידי Money
מישהו זוכר מתי בפעם האחרונה הפועל פתחה עונה עם שחקן רכש אחד בלבד ואחרי שמכרו את השחקן הכי טוב שלנו?

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 19:47
על ידי איל
Money כתב: 28 יוני 2026, 19:44 מישהו זוכר מתי בפעם האחרונה הפועל פתחה עונה עם שחקן רכש אחד בלבד ואחרי שמכרו את השחקן הכי טוב שלנו?
אתה מתגעגע בכל עונה להחליף 11 שחקנים ? יש בסיס טוב עליו ילבישו עוד 2-3 ונקווה שיהיו שוברי שוויון

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 20:03
על ידי בן לוז
Money כתב: 28 יוני 2026, 19:44 מישהו זוכר מתי בפעם האחרונה הפועל פתחה עונה עם שחקן רכש אחד בלבד ואחרי שמכרו את השחקן הכי טוב שלנו?
מישהו זוכר בפעם האחרונה התנהלות שקולה ואחראית ולא רכישה של כל מני טאמבודו במשקל והחלפת חצי סגל באנשים שזרים למקצוע?
אנחנו בזמנים שונים וטובים, צריך לתת אמון

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 20:04
על ידי Money
איל כתב: 28 יוני 2026, 19:47
Money כתב: 28 יוני 2026, 19:44 מישהו זוכר מתי בפעם האחרונה הפועל פתחה עונה עם שחקן רכש אחד בלבד ואחרי שמכרו את השחקן הכי טוב שלנו?
אתה מתגעגע בכל עונה להחליף 11 שחקנים ? יש בסיס טוב עליו ילבישו עוד 2-3 ונקווה שיהיו שוברי שוויון
תביא לי לחתום עכשיו על זה שיביאו 3 שחקנים משמעותיים.
יביאו זר נוסף בכסף גדול וזה לא מספיק

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 20:13
על ידי oleg neduda
Money כתב: 28 יוני 2026, 19:44 מישהו זוכר מתי בפעם האחרונה הפועל פתחה עונה עם שחקן רכש אחד בלבד ואחרי שמכרו את השחקן הכי טוב שלנו?
איזו תגובה הזויה. חוץ מהקיץ האחרון (שגם בו היו תלונות הזויות) כל קיץ ב10 השנים האחרונות היה קיץ של בני ריינה

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 20:21
על ידי RedDrifter
oleg neduda כתב: 28 יוני 2026, 20:13
Money כתב: 28 יוני 2026, 19:44 מישהו זוכר מתי בפעם האחרונה הפועל פתחה עונה עם שחקן רכש אחד בלבד ואחרי שמכרו את השחקן הכי טוב שלנו?
איזו תגובה הזויה. חוץ מהקיץ האחרון (שגם בו היו תלונות הזויות) כל קיץ ב10 השנים האחרונות היה קיץ של בני ריינה
מה אתה רוצה להגיד לי שלא חסר לך הסיפורי סבתא הקבועים של שחקנים שמגיעים כמו שחר הירש על איך הם גדלו בשער 5 וחמש דקות אח''כ מספר לאוהדים אחרים שהוא בכלל גדל בשער המזרחי בטדי?

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 20:27
על ידי Mendelson
בן לוז כתב: 28 יוני 2026, 20:03
Money כתב: 28 יוני 2026, 19:44 מישהו זוכר מתי בפעם האחרונה הפועל פתחה עונה עם שחקן רכש אחד בלבד ואחרי שמכרו את השחקן הכי טוב שלנו?
מישהו זוכר בפעם האחרונה התנהלות שקולה ואחראית ולא רכישה של כל מני טאמבודו במשקל והחלפת חצי סגל באנשים שזרים למקצוע?
אנחנו בזמנים שונים וטובים, צריך לתת אמון
יש אמון, אבל לא עיוור.

הציפייה היא שהתקציב השנה יגדל, ושהקבוצה תהיה חזקה יותר מבעונה שעברה. קודם כל - כי זו המסר שהעבירו לנו בערוצים השונים בחודשים הקודמים, גם אם לא בראיון של ספרא עצמו.

אבל חוץ מזה, ההכנסות של הקבוצה עלו דרמטית. מחירי המנויים הועלו הקיץ. כמות המנויים שברה כל שיא. הגענו לאירופה. ומכרנו שחקנים ב- 5 מיליון יורו.

ואם מחברים את כל זה ביחד - יש דיסוננס בין הציפיות הטבעיות של חלקים נכבדים בקהל, ובין האווירה הנוכחית. ואם בסוף הקיץ באמת נחתים את דיארה כמחליף ללואיזו, נניח את ספורי ועוד איזה ישראלי לסגל - זו תהיה אכזבה גדולה.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 20:37
על ידי אסון למכבי
איזה כיף שחזרנו לדבר על שחקנים, ואיזה כיף שחזרו המקורבים, סוף סוף שווה לקרוא באשכול הזה

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 21:32
על ידי בן לוז
Mendelson כתב: 28 יוני 2026, 20:27
בן לוז כתב: 28 יוני 2026, 20:03
Money כתב: 28 יוני 2026, 19:44 מישהו זוכר מתי בפעם האחרונה הפועל פתחה עונה עם שחקן רכש אחד בלבד ואחרי שמכרו את השחקן הכי טוב שלנו?
מישהו זוכר בפעם האחרונה התנהלות שקולה ואחראית ולא רכישה של כל מני טאמבודו במשקל והחלפת חצי סגל באנשים שזרים למקצוע?
אנחנו בזמנים שונים וטובים, צריך לתת אמון
יש אמון, אבל לא עיוור.

הציפייה היא שהתקציב השנה יגדל, ושהקבוצה תהיה חזקה יותר מבעונה שעברה. קודם כל - כי זו המסר שהעבירו לנו בערוצים השונים בחודשים הקודמים, גם אם לא בראיון של ספרא עצמו.

אבל חוץ מזה, ההכנסות של הקבוצה עלו דרמטית. מחירי המנויים הועלו הקיץ. כמות המנויים שברה כל שיא. הגענו לאירופה. ומכרנו שחקנים ב- 5 מיליון יורו.

ואם מחברים את כל זה ביחד - יש דיסוננס בין הציפיות הטבעיות של חלקים נכבדים בקהל, ובין האווירה הנוכחית. ואם בסוף הקיץ באמת נחתים את דיארה כמחליף ללואיזו, נניח את ספורי ועוד איזה ישראלי לסגל - זו תהיה אכזבה גדולה.
אוקי, מקבל
לא אמרתי שלא צריכות להיות ציפיות
אבל אני חושב שצריך סבלנות ואורך רוח, בטח בקיץ של מונדיאל שמעכב העברות, ובוא נשפוט באזור ספטמבר
שוב אזכיר שלואיזו חתם כאן ב21 לספטמבר
לפעמים ל״לקחת את הזמן״ יש יתרונות
אם בסוף יהיה חלון מאכזב זכותנו (וחובתנו) לבקר

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 21:34
על ידי D&3
אני היחיד שאם מגיעים דיארה ספורי ונגיד גןרפינקל סה"כ מרוצה מהחלון הזה?

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 21:37
על ידי RedDrifter
D&3 כתב: 28 יוני 2026, 21:34 אני היחיד שאם מגיעים דיארה ספורי ונגיד גןרפינקל סה"כ מרוצה מהחלון הזה?
לא, חלון מעולה..

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 21:42
על ידי אדום
D&3 כתב: 28 יוני 2026, 21:34 אני היחיד שאם מגיעים דיארה ספורי ונגיד גןרפינקל סה"כ מרוצה מהחלון הזה?
כן. לא השתדרגת בעמדה הכי חלשה שלך בעונה הקודמת שזה החלוץ

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 21:58
על ידי Terry
D&3 כתב: 28 יוני 2026, 21:34 אני היחיד שאם מגיעים דיארה ספורי ונגיד גןרפינקל סה"כ מרוצה מהחלון הזה?
בינתיים אף אחד מהם לא מגיע, והיחיד שסביר שיגיע הוא גורפינקל

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 22:36
על ידי Mendelson
D&3 כתב: 28 יוני 2026, 21:34 אני היחיד שאם מגיעים דיארה ספורי ונגיד גןרפינקל סה"כ מרוצה מהחלון הזה?
זה לא תואם את הצהרות הקבוצה על להתחזק ולהתקדם בעונה הבאה, וזה לא בהלימה לגידול האדיר בהכנסות - הרבה יותר מנויים (גם מנויי הפלייאוף וגם בכלל), עליית מחירי המנויים העונה, אירופה, מענק מיקום, מכירה של רן בנימין, מכירה של לואיזו, ספונסרים.

הקרדיט שאני נותן להנהלה הוא הציפייה שלא בזה מסתכם החלון שלנו. אם זו תהיה התוצאה בספטמבר - מוכן להתערב עם כל אחד כאן שברדה לא מסיים את העונה.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 28 יוני 2026, 23:10
על ידי הוקיץ'
D&3 כתב: 28 יוני 2026, 21:34 אני היחיד שאם מגיעים דיארה ספורי ונגיד גןרפינקל סה"כ מרוצה מהחלון הזה?
שאלה טובה. מצד אחד שדרוג רציני לעמדות שדורשות שדרוג, החתמה של כישרון עם פוטנציאל גדול כמו דיארה וישראלי בכיר בדמות ספורי, מצד שני לא להחתים חלוץ זה די הזוי ובעיני הפוטנציאל האמיתי לשדרוג בקבוצה הזאת נמצא בקישור האחורי, ושם אתה לא נוגע.
אני חושב שאלו יהיו החתמות מצוינות אבל אם בזה זה יסתכם, ישאר טעם קצת חמצמץ.