דף 53 מתוך 54

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 11:34
על ידי צ'ימבויקה
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 11:29 אבל אתה חוזר על המנטרה בלי לענות על השאלה ששאלתי

המצב הנוכחי במדינה הופך את זה לכמעט בלתי אפשרי להחתים זרים. האם אתה כאוהד שמבין שאין להפועל כסף להביא לפה את דיא סבע, ספורי, דין דוד ושות בגלל עלויות שכר מטורפות, יכול רגע לעצור ולהגיד ״וואלה הגיוני לי שהפועל מחכה להזדמנות״? ״הגיוני לי שהפועל לא רוצה את אנסה, יוספי ושות׳ כשחקני הרכב ומעדיפה לחכות לשחקנים טובים יותר״?

יש לנו תקציב מוגבל, הפועל רוצה למקסם את מה שיש על שחקנים שישדרגו את הקבוצה.. להביא את יוספי להרכב זה באמת היה מספק אותך כאוהד? תראה אני לא סקאוטר אבל אפשר וצריך להביא יותר טוב ממנו…
אני עניתי, קודם כל אני אוהד ולא מוציא את הכסף. בעיניי קבוצה צריכה שחקנים טובים.
מועדון רוצה להגיע להישגים ולהתקדם ואם הקבוצות שסביבו מתחזקות הוא יכול להגיב גם. ולא להיות בתוך האי הירוק שלו ולספר לעצמו סיפורים של חממות פיתוח ע״ש אל ים מחליף ראשון לקשר האחורי.
אני חושב שנוח לך לנהל את הדיון דרך הקבוצות האחרות ולא דרך איכות המוצר שלנו.
בוא ננסה למקד את הדיון בשאלה האם ולמה הפועל חושבת שהשחקנים האלה יעשו קפיצת מדרגה.
אין ספק שיוספי יקר, אבל אני בכלל לא בטוח שבמונחי Roi אלקוקין עדיף.
בטח בהנחה שאני לא רואה פה זרים ב-400 או 500 אלף יורו ושקשה להביא זרים לארץ.
מצד אחד קשה להביא זרים טובים ויש מלחמה מצד שני לא נכון להביא ישראלים יקרים מדי ומצד שלישי בטוחים שנעמוד ונשחק טוב יותר מול ביתר ומכבי למרות שאתה לא מתחזק כרגע והם כן . לא מסתדר לי.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 11:35
על ידי RedDrifter
ספרא טבא כתב: 27 יוני 2026, 11:31 לא מסכים שהתקציב מוגבל
מה שמוגבל זה היכולת שלהם להביא שמות כנראה אחרת לא מבין את הסיבה להתנהלות בקיץ הזה, כל הגדולות התחמשו ב3-4 ישראלים ואנחנו הסתפקנו בשחקן ספסל מהפועל חיפה
מזתומרת אתה לא מסכים? זאת עובדה מוגמרת

הפועל ת״א פועלת עם תקציב של כ60 מיליון + (מתוכם כ10 לנוער) מכבי, חיפה, בית״ר ובאר שבע עם תקציב יותר גבוה משלך

אין לך אפשרות להביא לפה שחקנים עם שכר של 300+ רק בשביל שהם ישבו על הספסל שלך ואם כן, זה יבוא על חשבון דברים אחרים כמו כוח קנייה מופחת

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 11:43
על ידי RedDrifter
צ'ימבויקה כתב: 27 יוני 2026, 11:34
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 11:29 אבל אתה חוזר על המנטרה בלי לענות על השאלה ששאלתי

המצב הנוכחי במדינה הופך את זה לכמעט בלתי אפשרי להחתים זרים. האם אתה כאוהד שמבין שאין להפועל כסף להביא לפה את דיא סבע, ספורי, דין דוד ושות בגלל עלויות שכר מטורפות, יכול רגע לעצור ולהגיד ״וואלה הגיוני לי שהפועל מחכה להזדמנות״? ״הגיוני לי שהפועל לא רוצה את אנסה, יוספי ושות׳ כשחקני הרכב ומעדיפה לחכות לשחקנים טובים יותר״?

יש לנו תקציב מוגבל, הפועל רוצה למקסם את מה שיש על שחקנים שישדרגו את הקבוצה.. להביא את יוספי להרכב זה באמת היה מספק אותך כאוהד? תראה אני לא סקאוטר אבל אפשר וצריך להביא יותר טוב ממנו…
אני עניתי, קודם כל אני אוהד ולא מוציא את הכסף. בעיניי קבוצה צריכה שחקנים טובים.
מועדון רוצה להגיע להישגים ולהתקדם ואם הקבוצות שסביבו מתחזקות הוא יכול להגיב גם. ולא להיות בתוך האי הירוק שלו ולספר לעצמו סיפורים של חממות פיתוח ע״ש אל ים מחליף ראשון לקשר האחורי.
אני חושב שנוח לך לנהל את הדיון דרך הקבוצות האחרות ולא דרך איכות המוצר שלנו.
בוא ננסה למקד את הדיון בשאלה האם ולמה הפועל חושבת שהשחקנים האלה יעשו קפיצת מדרגה.
אין ספק שיוספי יקר, אבל אני בכלל לא בטוח שבמונחי Roi אלקוקין עדיף.
בטח בהנחה שאני לא רואה פה זרים ב-400 או 500 אלף יורו ושקשה להביא זרים לארץ.
מצד אחד קשה להביא זרים טובים ויש מלחמה מצד שני לא נכון להביא ישראלים יקרים מדי ומצד שלישי בטוחים שנעמוד ונשחק טוב יותר מול ביתר ומכבי למרות שאתה לא מתחזק כרגע והם כן . לא מסתדר לי.
אתה שוב פעם מתחמק

אם בסוף החלון הזה יגיעו 2 זרים מוכחים להתקפה ברמת הזרים שהבאנו עד כה, האם זה לא עדיף על חיזוקים כמו יוספי, נועם פאקינג מוצ׳ה ואליאס/גלזר? זה או זה או זה תבינו, אי אפשר גם וגם.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 12:22
על ידי לירון האדום
רדפוקס כתב: 27 יוני 2026, 07:05
לירון האדום כתב: 27 יוני 2026, 04:04
דרסליה כתב: 27 יוני 2026, 02:51 איך כולם משלימים שבואטמג זה החלוץ שלך , העמדה שהכי צריכה חיזוק זה חלוץ שייתן גולים לפני הכל , אין לנו כזה וצריך 2 כאלה
כי מבחינת ברדה כנראה לבאוטנג יש את זה.
צריך לזכור שהגיע בינואר למלחמה.
וסהיטי הגיע בינואר לשלום?
תירוץ גרוע מאוד.
תגיד חסרים דוגמאות של זרים שלקח להם זמן להתאקלם לפני שהצליחו?
זה חדש לך?

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 12:25
על ידי לירון האדום
דרך אגב גלזר עוד לא בבית"ר והוא תואם פלקאו
ולא יבוא לשבת על הספסל בהפועל.
אנסה זה זר חלש..
יוספי לא שיחק בכלל איפה שהוא לא היה.
ושוב יש עוד הרבה זמן לליגה

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 13:14
על ידי אסון למכבי
ספרא טבא כתב: 27 יוני 2026, 11:31 לא מסכים שהתקציב מוגבל
מה שמוגבל זה היכולת שלהם להביא שמות כנראה אחרת לא מבין את הסיבה להתנהלות בקיץ הזה, כל הגדולות התחמשו ב3-4 ישראלים ואנחנו הסתפקנו בשחקן ספסל מהפועל חיפה
כל הגדולות הביאו 3-4 ישראלים??? מאיפה הבאת את השטויות האלה? מפרי דמיונך הפסימיסט?

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 13:23
על ידי Nsumbo
אני דווקא לא מבין את הלך הרוח וההצהרות של כולם פה שהתקציב הוא ככה וככה והתקציב מוגמר.

תקציב אמנם הוא בטווח מוגדר אבל זה דבר דינמי וגם הוא משתנה ביחס לשוק, להזדמנויות, לסיטואציה.

דווקא בסיטואציה שאנחנו לא במאבק על ישראלים בכירים טופ אבו פאני ושו״ת, ובמצב שבו ההגעה של זרים הפכה מורכבת מאוד ומי בכלל יודע שהם יצליחו, אני חושב שכן היו צריכים להיאבק על שחקני ליגת על טובים שיכולים לשדרג.

כרגע מצבת הישראלים והספסל שלנו בעיקר בקישור מזעזעת, ושחקנים כמו יוספי, אנסה בהנחה ויהיה ישראלי, רועי דוד, חדידה, עוז בילו, יאיר מרדכי, נועם מוצ׳ה, הם שדרוג ביחס למה שיש עכשיו ולא ברור לי הנרטיב שלא משתתפים במאבק הזה.

אני לא יודע אם אלו פני הדברים אבל ככה זה מרגיש ברמת הנרטיב.
שנה שעברה הייתה שנה מאוד מוצלחת, הגנתית בעיקר, אבל התקפית היינו קבוצה מוגבלת מאוד, ובלי לואיזו, טוריאל, ו-ווינריות/מזל בסופי משחקים אנחנו לא באותו מקום, והסגל חייב להשתדרג בצורה משמעותית יותר חוץ מ2 זרים שנראה שיהיה קשה להביא וקשה לפגוע.
בטח כשלפחות 3 זרים שלנו הם סימן שאלה.

הפחד שלי הוא שקצת הסתנוורו מהפועל מהתוצאות ומלמקינים למיניהם, שהם שחקנים בסדר אבל עוד ממש לא שם, ושברדה כפרסונה הוא אדם ישיר ומקובע מדי שיכול מול עצמו להחליט שהוא מאמין בילדים האלה והולך איתם ולא לראות את התמונה המלאה בצורה מספיק אובייקטיבית.

חסרה לנו לא מעט איכות גם ברמת הרכב ובטח ברמת ספסל

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 13:44
על ידי צ'ימבויקה
לירון האדום כתב: 27 יוני 2026, 12:25 דרך אגב גלזר עוד לא בבית"ר והוא תואם פלקאו
ולא יבוא לשבת על הספסל בהפועל.
אנסה זה זר חלש..
יוספי לא שיחק בכלל איפה שהוא לא היה.
ושוב יש עוד הרבה זמן לליגה
שוב הטכניקה הזו של של להקטין שחקנים בקבוצות אחרות מבלי לנהל דיון מקצועי הוגן על האיכות שנמצאת אצלנו.
ראשית, אם הם מביאים את גלזר שהוא לא שחקן רע במיוחד והוא לא אמור להיות הרבה יותר גרוע מפלקאו מתפנה להם מקום של זר.

שנית, אם יוספי הוא כזה שחקן חלש וחסר משמעות, אז מי זה רועי אלקוקין? מה הוא תרם לנו השנה?
חוץ משער גדול נגד טבריה ודקות טובות בתחילת השנה?
הוא היה נטל רוב הזמן ונקודת חולשה מרכזית.
כאילו בוסקילה אל ים ואלקוקין מרשימים אותך ואנסה כישראלי גלזר ויוספי לא?
זה רציני?!

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 13:49
על ידי RedDrifter
Nsumbo כתב: 27 יוני 2026, 13:23 אני דווקא לא מבין את הלך הרוח וההצהרות של כולם פה שהתקציב הוא ככה וככה והתקציב מוגמר.

תקציב אמנם הוא בטווח מוגדר אבל זה דבר דינמי וגם הוא משתנה ביחס לשוק, להזדמנויות, לסיטואציה.

דווקא בסיטואציה שאנחנו לא במאבק על ישראלים בכירים טופ אבו פאני ושו״ת, ובמצב שבו ההגעה של זרים הפכה מורכבת מאוד ומי בכלל יודע שהם יצליחו, אני חושב שכן היו צריכים להיאבק על שחקני ליגת על טובים שיכולים לשדרג.

כרגע מצבת הישראלים והספסל שלנו בעיקר בקישור מזעזעת, ושחקנים כמו יוספי, אנסה בהנחה ויהיה ישראלי, רועי דוד, חדידה, עוז בילו, יאיר מרדכי, נועם מוצ׳ה, הם שדרוג ביחס למה שיש עכשיו ולא ברור לי הנרטיב שלא משתתפים במאבק הזה.

אני לא יודע אם אלו פני הדברים אבל ככה זה מרגיש ברמת הנרטיב.
שנה שעברה הייתה שנה מאוד מוצלחת, הגנתית בעיקר, אבל התקפית היינו קבוצה מוגבלת מאוד, ובלי לואיזו, טוריאל, ו-ווינריות/מזל בסופי משחקים אנחנו לא באותו מקום, והסגל חייב להשתדרג בצורה משמעותית יותר חוץ מ2 זרים שנראה שיהיה קשה להביא וקשה לפגוע.
בטח כשלפחות 3 זרים שלנו הם סימן שאלה.

הפחד שלי הוא שקצת הסתנוורו מהפועל מהתוצאות ומלמקינים למיניהם, שהם שחקנים בסדר אבל עוד ממש לא שם, ושברדה כפרסונה הוא אדם ישיר ומקובע מדי שיכול מול עצמו להחליט שהוא מאמין בילדים האלה והולך איתם ולא לראות את התמונה המלאה בצורה מספיק אובייקטיבית.

חסרה לנו לא מעט איכות גם ברמת הרכב ובטח ברמת ספסל
הפועל לא תשלם כ300 אלף דולר שכר לשחקני ספסל. טוריאל (בעל השכר הגבוה ביותר מבין הישראלים) מרוויח פחות.

- עוז בילו? בתור מה תשחק איתו? כנף ימין? ז''א שטוריאל יסופסל(וקורין לא יראה דשא יותר)? (מיליון אירו תג קנייה אגב) 10? כשיש לך את אלטמן על הספסל? היה לך את לויזו בעמדה אז עכשיו אתה תביא את עוז בילו בתור שחקן פותח והוא בעינייך חיזוק על לויזו?
- יאיר מרדכי? אתה מוכן שהוא יהיה ה10 המוביל בקבוצה שלך? בכנף שמאל?
- יוספי? שחקן שלא שיחק שנתיים ודרש שכר של 300,000 אירו ובא להיות שחקן הרכב בבית''ר. האם הוא חיזוק להרכב?
- נועם מוצ'ה על חשבון מי? קרייב? או בכלל הוא עדיף על פרבר\אלקוקין? לא נראה לי (ואני שונא את אלקוקין, אחרים יכולים להעיד)
- חדידה יכול להיות אחלה תוספת לספסל השאלה אם בכלל הוא רוצה בזה. (ומה הדרישות שכר שלו)

אנחנו לא מכבי ולא חיפה - לא יכולים להציע שכר כזה לשחקני ספסל. הפועל תבנה את עצמה לאט לאט (וכבר עכשיו יש לנו יסודות מעולים וספסל סביר פלוס, אתם פשוט מתעלמים מזה לדעתי)

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 13:55
על ידי צ'ימבויקה
הכרזת פה כמה שחקנים שיהיו הרכב וממש לא בטוח בזה.
יש פה הרבה הנחות שאתה עושה שאני לא מבין מאיפה הן באות.
שוב, מתחמקים מלנהל דיון על איכות השחקנים שלנו.
לא מדברים כאן על העמדה של למקין, הבוסריות של בוסקילה , לא מדברים על זה שקורין פציע ודאפה בעונת בלהות או על זה שפאקינג אל ים קשר אחורי מחליף.
יש הרבה יותר ורבאליות ביחס לישראלים של קבוצות אחרות.
וזה מוזר בעיניי.
אפשר עד מחר להגיד שיוספי יקר, או שמוצ׳ה אם הוא היה בא מתוכנן להרכב, או שיאיר מרדכי לא שחקן מספיק טוב לאגף שמאל (יש מצב שהוא כן וזה היה מפנה מקום לזר). כרגע יש באגף שמאל זר שמרוויח יותר ממנו והרבה פחות טוב אז לא ככ מבין למה לשלול אותו ככה.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 14:04
על ידי רדפוקס
לירון האדום כתב: 27 יוני 2026, 12:22
רדפוקס כתב: 27 יוני 2026, 07:05
לירון האדום כתב: 27 יוני 2026, 04:04

כי מבחינת ברדה כנראה לבאוטנג יש את זה.
צריך לזכור שהגיע בינואר למלחמה.
וסהיטי הגיע בינואר לשלום?
תירוץ גרוע מאוד.
תגיד חסרים דוגמאות של זרים שלקח להם זמן להתאקלם לפני שהצליחו?
זה חדש לך?
אז תגיד שאתה רוצה לתת לו עוד חצי עונה להתקאלם, אל תשתמש בתירוצים גרועים כמו מלחמה.
אבל אם הוא ישאר ולא יפגע בכלום כמו שהוא לא פגע בכלום מינואר הקודם זה כישלון של הצוות המקצועי שלא זיהה שהוא פשוט לא מתאים אחרי חצי עונה, לא של לירון האדום ובטח לא קשור למלחמה.
אני יודע מה אני הייתי מחליט ואם הוא אכן ישאר תוך כמה חודשים נראה מי צודק.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 14:04
על ידי RedDrifter
צ'ימבויקה כתב: 27 יוני 2026, 13:55 הכרזת פה כמה שחקנים שיהיו הרכב וממש לא בטוח בזה.
יש פה הרבה הנחות שאתה עושה שאני לא מבין מאיפה הן באות.
שוב, מתחמקים מלנהל דיון על איכות השחקנים שלנו.
לא מדברים כאן על העמדה של למקין, הבוסריות של בוסקילה , לא מדברים על זה שקורין פציע ודאפה בעונת בלהות או על זה שפאקינג אל ים קשר אחורי מחליף.
יש הרבה יותר ורבאליות ביחס לישראלים של קבוצות אחרות.
וזה מוזר בעיניי.
אפשר עד מחר להגיד שיוספי יקר, או שמוצ׳ה אם הוא היה בא מתוכנן להרכב, או שיאיר מרדכי לא שחקן מספיק טוב לאגף שמאל (יש מצב שהוא כן וזה היה מפנה מקום לזר). כרגע יש באגף שמאל זר שמרוויח יותר ממנו והרבה פחות טוב אז לא ככ מבין למה לשלול אותו ככה.
א. שאנדה סילבה מרוויח 250 אלף דולר לעונה ממה שאני מכיר. כ100 אלף דולר יותר מיאיר מרדכי. (לא כזה הרבה כמו שאתה מתאר)

ב. השאלה היא מאוד פשוטה ואתה ממשיך להתחמק מהתשובה שלה, האם אתה עכשיו כמנהל הסגל של הפועל מוכן לחתום על נועם מוצ'ה, יוספי, גלזר\אליאס ואנסה כחיזוקים במקום 2 זרים טובים שסביר להניח שינחתו פה בשלב מאוחר יותר? תענה לי

ג. זה שהסגל שלנו לא מושלם ולא מתחרה עם של מכבי או של חיפה ברמת השווי שלו לא חידשת פה כלום. האם רמת הסגל של אסטון וילה שווה לשל מנצ'סטר יונייטד? או של סיטי? אלה החיים ואתה מוגבל בתקציב וזה לא משנה כמה תהפוך את הדברים אתם כנראה לא מצליחים להבין את הקונספט הקיים שגם עכשיו להחזיק את הסגל הקיים יש הוצאות מרובות ובעלים מציב רף תקציב - אי אפשר לשלם כמה שרוצים... לא ישלמו לשחקני ספסל 300 אלף דולר.. ז''א שאם אתה מביא את יוספי בשכר הזה אתה שם אותו בהרכב, לא כשחקן ספסל...

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 14:04
על ידי Nsumbo
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 13:49
Nsumbo כתב: 27 יוני 2026, 13:23 אני דווקא לא מבין את הלך הרוח וההצהרות של כולם פה שהתקציב הוא ככה וככה והתקציב מוגמר.

תקציב אמנם הוא בטווח מוגדר אבל זה דבר דינמי וגם הוא משתנה ביחס לשוק, להזדמנויות, לסיטואציה.

דווקא בסיטואציה שאנחנו לא במאבק על ישראלים בכירים טופ אבו פאני ושו״ת, ובמצב שבו ההגעה של זרים הפכה מורכבת מאוד ומי בכלל יודע שהם יצליחו, אני חושב שכן היו צריכים להיאבק על שחקני ליגת על טובים שיכולים לשדרג.

כרגע מצבת הישראלים והספסל שלנו בעיקר בקישור מזעזעת, ושחקנים כמו יוספי, אנסה בהנחה ויהיה ישראלי, רועי דוד, חדידה, עוז בילו, יאיר מרדכי, נועם מוצ׳ה, הם שדרוג ביחס למה שיש עכשיו ולא ברור לי הנרטיב שלא משתתפים במאבק הזה.

אני לא יודע אם אלו פני הדברים אבל ככה זה מרגיש ברמת הנרטיב.
שנה שעברה הייתה שנה מאוד מוצלחת, הגנתית בעיקר, אבל התקפית היינו קבוצה מוגבלת מאוד, ובלי לואיזו, טוריאל, ו-ווינריות/מזל בסופי משחקים אנחנו לא באותו מקום, והסגל חייב להשתדרג בצורה משמעותית יותר חוץ מ2 זרים שנראה שיהיה קשה להביא וקשה לפגוע.
בטח כשלפחות 3 זרים שלנו הם סימן שאלה.

הפחד שלי הוא שקצת הסתנוורו מהפועל מהתוצאות ומלמקינים למיניהם, שהם שחקנים בסדר אבל עוד ממש לא שם, ושברדה כפרסונה הוא אדם ישיר ומקובע מדי שיכול מול עצמו להחליט שהוא מאמין בילדים האלה והולך איתם ולא לראות את התמונה המלאה בצורה מספיק אובייקטיבית.

חסרה לנו לא מעט איכות גם ברמת הרכב ובטח ברמת ספסל
הפועל לא תשלם כ300 אלף דולר שכר לשחקני ספסל. טוריאל (בעל השכר הגבוה ביותר מבין הישראלים) מרוויח פחות.

- עוז בילו? בתור מה תשחק איתו? כנף ימין? ז''א שטוריאל יסופסל(וקורין לא יראה דשא יותר)? (מיליון אירו תג קנייה אגב) 10? כשיש לך את אלטמן על הספסל? היה לך את לויזו בעמדה אז עכשיו אתה תביא את עוז בילו בתור שחקן פותח והוא בעינייך חיזוק על לויזו?
- יאיר מרדכי? אתה מוכן שהוא יהיה ה10 המוביל בקבוצה שלך? בכנף שמאל?
- יוספי? שחקן שלא שיחק שנתיים ודרש שכר של 300,000 אירו ובא להיות שחקן הרכב בבית''ר. האם הוא חיזוק להרכב?
- נועם מוצ'ה על חשבון מי? קרייב? או בכלל הוא עדיף על פרבר\אלקוקין? לא נראה לי (ואני שונא את אלקוקין, אחרים יכולים להעיד)
- חדידה יכול להיות אחלה תוספת לספסל השאלה אם בכלל הוא רוצה בזה. (ומה הדרישות שכר שלו)

אנחנו לא מכבי ולא חיפה - לא יכולים להציע שכר כזה לשחקני ספסל. הפועל תבנה את עצמה לאט לאט (וכבר עכשיו יש לנו יסודות מעולים וספסל סביר פלוס, אתם פשוט מתעלמים מזה לדעתי)
אני לא מבין
אתה רק מוצא מה להגיד מה לא בלי להתייחס
אז תביא 2 זרים מפלצות במקום לויזו ושאנדה ואיכשהו הם גם יצליחו
ואז מה?
מי מחליפים? מה עם פציעות? קרייב ופלקאו כבר נוכחנו מזמן שזה לא מספיק, גם טוריאל לא תמיד מספיק מעורב ואפקטיבי, המגנים שלנו שהם 0 תרומה למשחק ההתקפה.

אני לא רגוע עם הסגל הנוכחי בהנחה ונכנסים אליו 2 זרים, זה קצר מדי ולא מאוזן, קצת כמו בשנה שעברה, והייתי רוצה לראות חיזוקים ישראליים נוספים.

אגב גם אלטמן הוא ווינר ויודע לכבוש, אבל הוא לא שחקן מייצר והרבה פעמים שנכנס בעיקר האט את המשחק.

אז שוב אשמח לשמוע ממך מה אתה מצפה ממשחק ההתקפה ולא רק למה כל האופציות האחרות לא רלוונטיות

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 14:08
על ידי Nsumbo
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 14:04
צ'ימבויקה כתב: 27 יוני 2026, 13:55 הכרזת פה כמה שחקנים שיהיו הרכב וממש לא בטוח בזה.
יש פה הרבה הנחות שאתה עושה שאני לא מבין מאיפה הן באות.
שוב, מתחמקים מלנהל דיון על איכות השחקנים שלנו.
לא מדברים כאן על העמדה של למקין, הבוסריות של בוסקילה , לא מדברים על זה שקורין פציע ודאפה בעונת בלהות או על זה שפאקינג אל ים קשר אחורי מחליף.
יש הרבה יותר ורבאליות ביחס לישראלים של קבוצות אחרות.
וזה מוזר בעיניי.
אפשר עד מחר להגיד שיוספי יקר, או שמוצ׳ה אם הוא היה בא מתוכנן להרכב, או שיאיר מרדכי לא שחקן מספיק טוב לאגף שמאל (יש מצב שהוא כן וזה היה מפנה מקום לזר). כרגע יש באגף שמאל זר שמרוויח יותר ממנו והרבה פחות טוב אז לא ככ מבין למה לשלול אותו ככה.
א. שאנדה סילבה מרוויח 250 אלף דולר לעונה ממה שאני מכיר. כ100 אלף דולר יותר מיאיר מרדכי. (לא כזה הרבה כמו שאתה מתאר)

ב. השאלה היא מאוד פשוטה ואתה ממשיך להתחמק מהתשובה שלה, האם אתה עכשיו כמנהל הסגל של הפועל מוכן לחתום על נועם מוצ'ה, יוספי, גלזר\אליאס ואנסה כחיזוקים במקום 2 זרים טובים שסביר להניח שינחתו פה בשלב מאוחר יותר? תענה לי

ג. זה שהסגל שלנו לא מושלם ולא מתחרה עם של מכבי או של חיפה ברמת השווי שלו לא חידשת פה כלום. האם רמת הסגל של אסטון וילה שווה לשל מנצ'סטר יונייטד? או של סיטי? אלה החיים ואתה מוגבל בתקציב וזה לא משנה כמה תהפוך את הדברים אתם כנראה לא מצליחים להבין את הקונספט הקיים שגם עכשיו להחזיק את הסגל הקיים יש הוצאות מרובות ובעלים מציב רף תקציב - אי אפשר לשלם כמה שרוצים... לא ישלמו לשחקני ספסל 300 אלף דולר.. ז''א שאם אתה מביא את יוספי בשכר הזה אתה שם אותו בהרכב, לא כשחקן ספסל...

250 זה כן הרבה יותר מ150
ואם זו ההגדרה של המועדון - הצהרות של לא נשלם כך וכך עבור שחקנים כאלה, אז בעיני זה מדאיג ולא מחובר לסיטואציה.

אתה לא יכול לתלות את כל העונה הבאה שלך על 2 זרים שאתה מניח שיגיעו וגם מניח שיהיו טובים ושיצליחו

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 14:16
על ידי RedDrifter
Nsumbo כתב: 27 יוני 2026, 14:04
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 13:49
Nsumbo כתב: 27 יוני 2026, 13:23 אני דווקא לא מבין את הלך הרוח וההצהרות של כולם פה שהתקציב הוא ככה וככה והתקציב מוגמר.

תקציב אמנם הוא בטווח מוגדר אבל זה דבר דינמי וגם הוא משתנה ביחס לשוק, להזדמנויות, לסיטואציה.

דווקא בסיטואציה שאנחנו לא במאבק על ישראלים בכירים טופ אבו פאני ושו״ת, ובמצב שבו ההגעה של זרים הפכה מורכבת מאוד ומי בכלל יודע שהם יצליחו, אני חושב שכן היו צריכים להיאבק על שחקני ליגת על טובים שיכולים לשדרג.

כרגע מצבת הישראלים והספסל שלנו בעיקר בקישור מזעזעת, ושחקנים כמו יוספי, אנסה בהנחה ויהיה ישראלי, רועי דוד, חדידה, עוז בילו, יאיר מרדכי, נועם מוצ׳ה, הם שדרוג ביחס למה שיש עכשיו ולא ברור לי הנרטיב שלא משתתפים במאבק הזה.

אני לא יודע אם אלו פני הדברים אבל ככה זה מרגיש ברמת הנרטיב.
שנה שעברה הייתה שנה מאוד מוצלחת, הגנתית בעיקר, אבל התקפית היינו קבוצה מוגבלת מאוד, ובלי לואיזו, טוריאל, ו-ווינריות/מזל בסופי משחקים אנחנו לא באותו מקום, והסגל חייב להשתדרג בצורה משמעותית יותר חוץ מ2 זרים שנראה שיהיה קשה להביא וקשה לפגוע.
בטח כשלפחות 3 זרים שלנו הם סימן שאלה.

הפחד שלי הוא שקצת הסתנוורו מהפועל מהתוצאות ומלמקינים למיניהם, שהם שחקנים בסדר אבל עוד ממש לא שם, ושברדה כפרסונה הוא אדם ישיר ומקובע מדי שיכול מול עצמו להחליט שהוא מאמין בילדים האלה והולך איתם ולא לראות את התמונה המלאה בצורה מספיק אובייקטיבית.

חסרה לנו לא מעט איכות גם ברמת הרכב ובטח ברמת ספסל
הפועל לא תשלם כ300 אלף דולר שכר לשחקני ספסל. טוריאל (בעל השכר הגבוה ביותר מבין הישראלים) מרוויח פחות.

- עוז בילו? בתור מה תשחק איתו? כנף ימין? ז''א שטוריאל יסופסל(וקורין לא יראה דשא יותר)? (מיליון אירו תג קנייה אגב) 10? כשיש לך את אלטמן על הספסל? היה לך את לויזו בעמדה אז עכשיו אתה תביא את עוז בילו בתור שחקן פותח והוא בעינייך חיזוק על לויזו?
- יאיר מרדכי? אתה מוכן שהוא יהיה ה10 המוביל בקבוצה שלך? בכנף שמאל?
- יוספי? שחקן שלא שיחק שנתיים ודרש שכר של 300,000 אירו ובא להיות שחקן הרכב בבית''ר. האם הוא חיזוק להרכב?
- נועם מוצ'ה על חשבון מי? קרייב? או בכלל הוא עדיף על פרבר\אלקוקין? לא נראה לי (ואני שונא את אלקוקין, אחרים יכולים להעיד)
- חדידה יכול להיות אחלה תוספת לספסל השאלה אם בכלל הוא רוצה בזה. (ומה הדרישות שכר שלו)

אנחנו לא מכבי ולא חיפה - לא יכולים להציע שכר כזה לשחקני ספסל. הפועל תבנה את עצמה לאט לאט (וכבר עכשיו יש לנו יסודות מעולים וספסל סביר פלוס, אתם פשוט מתעלמים מזה לדעתי)
אני לא מבין
אתה רק מוצא מה להגיד מה לא בלי להתייחס
אז תביא 2 זרים מפלצות במקום לויזו ושאנדה ואיכשהו הם גם יצליחו
ואז מה?
מי מחליפים? מה עם פציעות? קרייב ופלקאו כבר נוכחנו מזמן שזה לא מספיק, גם טוריאל לא תמיד מספיק מעורב ואפקטיבי, המגנים שלנו שהם 0 תרומה למשחק ההתקפה.

אני לא רגוע עם הסגל הנוכחי בהנחה ונכנסים אליו 2 זרים, זה קצר מדי ולא מאוזן, קצת כמו בשנה שעברה, והייתי רוצה לראות חיזוקים ישראליים נוספים.

אגב גם אלטמן הוא ווינר ויודע לכבוש, אבל הוא לא שחקן מייצר והרבה פעמים שנכנס בעיקר האט את המשחק.

אז שוב אשמח לשמוע ממך מה אתה מצפה ממשחק ההתקפה ולא רק למה כל האופציות האחרות לא רלוונטיות
אנסה להסביר זאת בצורה פשוטה יותר

להפועל ת''א יש עשרה תפוחים. כשישה תפוחים מחולקים לסגל הקיים, זה אומר שנשאר להפועל ת''א ארבעה תפוחים לחלק לשחקנים חדשים.

אם הפועל ת''א תהיה מעוניינת לצרף את נועם מוצ'ה, יוספי ודן גלזר היא תיאלץ להיפרד משלושה תפוחים - משמע ישאר להפועל ת''א תפוח בודד.
אם הפועל ת''א תהיה מעוניינת להתחזק בשני זרים איכותיים עליה יהיה לשלם ארבעה תפוחים - משמע לא ישאר יותר תפוחים בהפועל ת''א.

האם במצב אידיאלי הפועל ת''א הייתה מעוניינת בגם וגם? יכול להיות. האם זה אפשרי? לא. אין בסל של הפועל ת''א את הכמות של התפוחים לשניהם ולכן עליה להחליט איפה הכי כדי לה להשקיע. עדיף לחכות לשני הזרים שיגיעו מכיוון שנקבל תפוקה גדולה יותר מהם מאשר רשימת השחקנים שסיפקת.

הבנת?

אגב אוסיף ואומר שלדעתי כרגע הסגל במצב טוב מאוד ודי שלם, כמובן שהייתי שמח לעוד ישראלי בכיר כחיזוק במרכז השדה או חלוץ ישראלי בכיר אבל בהבנה שלי כרגע היא שזה לא יקרה, כמובן שכאוהדים הגיוני שנצפה אבל צריך להיות מציאותיים לנוכח המצב הקיים

לדעתי אם הפועל תדע לפגוע גם בכנף שמאל וגם ב10 ובתקווה שדאפה ובואטנג יעלו גם הם קצת את הרמה השנה הפועל ת״א יכול וצריכה לסיים בטופ 3.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 15:19
על ידי ביוניק מאן
לירון האדום כתב: 26 יוני 2026, 19:10
אנחנו בתהליך כתב: 26 יוני 2026, 13:48
לירון האדום כתב: 26 יוני 2026, 10:52
נרשמת לפורום לפני חודש כדי לכתוב שטויות
או כדי להטריל?
במהות שלו הוא לא כל כך טועה.
כן אני נגד הנחרצות הזאת ואני עדיין מאמין בצוות המקצועי
אבל הכיוון כרגע נראה פחות טוב
התחילו להתאמן אחריי כולם, במיוחד שתכף יש אירופה ושוב כרגע אנחנו קבוצה פחות טובה מעונה קודמת
אני חושב שהציפייה שלי ושל עוד הרבה חברים כאן שנגיע למשחק הראשון שלנו באירופה קבוצה יותר טוב (לפחות מבחינת סגל השחקנים) מעונה קודמת.
יש לך סגל שניצח עונה שעברה על קבוצה בליגה.
למעט לואיזו כל מי שהיה צריך להשיאר נשאר.
בליגה גם ככה יש לך זר אחד שיהיה מחוץ לסגל.
מכבי לא התחזקה ברכש, בית"ר הביאה את יוספי, מי ישמע...
חיפה תקועה עם סגל שחצי ממנו לא בתכניות.
ב"ש בלי רכש.

זה שציפית שנעלה לבתים באירופה זאת הבעיה שלך.
הציפיות לא תואמות את המציאות
יש לך סגל שהיה בשר תותחים בפלייאוף העליון, שב9 משחקים מתוך 10 כבש 5 שערים בלבד. שאחד מהם זה מפנדל במשחק לפרוטוקול ועוד אחד זה מסללום של שאנדה שגם היה במשחק לפרוטוקול.
שניצח את באר שבע ומכבי במשחקים בהם לא עברת את החצי ובזכות נס שגובל בפח השמן הצלחת לנצח.
סגל עם גיבויים דלילים ולא ראויים לתקציב.
אתה יכול למכור לי סיסמאות ואתה יכול לנתח את המציאות ולראות את המגמות: חיפה לא בכל עונה תיפול בזרים ובמאמן זר, מכבי לא כל שנה תיפול בזרים, וביתר שנה שעברה עלתה עליך בכל פרמטר וכרגע היא מתחזקת ואתה נחלש והפערים רק גדלים.
לא נעשה בתים אז בואו לא נתחזק, בואו לא נעשה את מיטב יכולתנו - העיקר להעלות סטורים עם הסמל של הקונפרנס כולם ידעו להעלות.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 16:11
על ידי צ'ימבויקה
לירון האדום כתב: 26 יוני 2026, 19:10
אנחנו בתהליך כתב: 26 יוני 2026, 13:48
לירון האדום כתב: 26 יוני 2026, 10:52
נרשמת לפורום לפני חודש כדי לכתוב שטויות
או כדי להטריל?
במהות שלו הוא לא כל כך טועה.
כן אני נגד הנחרצות הזאת ואני עדיין מאמין בצוות המקצועי
אבל הכיוון כרגע נראה פחות טוב
התחילו להתאמן אחריי כולם, במיוחד שתכף יש אירופה ושוב כרגע אנחנו קבוצה פחות טובה מעונה קודמת
אני חושב שהציפייה שלי ושל עוד הרבה חברים כאן שנגיע למשחק הראשון שלנו באירופה קבוצה יותר טוב (לפחות מבחינת סגל השחקנים) מעונה קודמת.
יש לך סגל שניצח עונה שעברה על קבוצה בליגה.
למעט לואיזו כל מי שהיה צריך להשיאר נשאר.
בליגה גם ככה יש לך זר אחד שיהיה מחוץ לסגל.
מכבי לא התחזקה ברכש, בית"ר הביאה את יוספי, מי ישמע...
חיפה תקועה עם סגל שחצי ממנו לא בתכניות.
ב"ש בלי רכש.

זה שציפית שנעלה לבתים באירופה זאת הבעיה שלך.
הציפיות לא תואמות את המציאות

אני לא מסכים עם הדעה הקודרת מדי של חלק מהמשתמשים פה אבל ניתוח המאוד מגמתי נגד מכבי, בית״ר ב״ש וחיפה ומאוד ״פרו״ הפועל.
קבוצות חזקות מאיתנו התחזקו, אנחנו איבדנו את הזר הכי טוב שלנו. ועושה רושם מהטקסט שלך שמצבנו טוב או דומה משלהם.
לנתח את המציאות ככה בנקודת הזמן הזו (!), זה סוג של אחיזת עיניים. לא פחות מזה (ולא אמרתי הטרלה).

בוא נתחיל מ-״למעט לויזו״, כן בקטנה חח
מי היה צריך להישאר והיה קרוב לעזוב בעיניך? טוריאל? למה את מכבי שאתה טוען שלא התחזקה ברכש (לא נכון, אוטוטו חותם שם נחמיאס ומביאים זרים חדשים), אתה לא מנתח דרך זה שפרץ נשאר שם ורביבו מתחיל שם אימונים?
חיפה התחזקה בירין לוי ויאיר מרדכי, תן לי שני שחקני שדה ישראלים אצלנו ברמה הזו. יש לי אחד, טוריאל (וגם הוא בחצי עונה אחרונה קטסטרופלית)

גם לבוא עם הסיסמא הזו שנצחנו את כל קבוצות הליגה לא מחזיק.
המרחק שלנו ממכבי, בית״ר וב״ש גם במדדים וגם בנקודות הוא עצום.
הפועל שיחקה בבית נגד טבריה ולא הגיעה לשער. הפועל אולי היחידה שאיבדה נקודות ליורדת חלשה כמו ריינה ולהפועל ירושלים. אם לוקחים משחק בודד נגד הגדולות ומסיקים שאנחנו שווים להם, בוא נבדוק גם מה עשו הגדולות נגד ריינה, טבריה והפועל ירושלים. לדעתי רק ב״ש מעדו שם.

התעלנו וגנבנו דרבי, וב״ש, ונצחנו את בית״ר במשחק שהיה יכול בקלות ללכת לצד השני.
ביתר המשחקים מולם (שמהם כמובן אי אפשר להסיק דבר, כי זה לא משרת את הנרטיב) התבטלנו לגמרי.

מסתכלים פה על מכבי, בית״ר וב״ש במקום להסתכל על נתניה וחיפה. הפועל לא כזו טובה שאנחנו יכולים להסתכל על הקבוצות האלה ולספר לעצמנו סיפורים שאנחנו בליגה שלהם.
הפועל חייבת איכות.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 16:18
על ידי Nsumbo
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 14:16
Nsumbo כתב: 27 יוני 2026, 14:04
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 13:49
הפועל לא תשלם כ300 אלף דולר שכר לשחקני ספסל. טוריאל (בעל השכר הגבוה ביותר מבין הישראלים) מרוויח פחות.

- עוז בילו? בתור מה תשחק איתו? כנף ימין? ז''א שטוריאל יסופסל(וקורין לא יראה דשא יותר)? (מיליון אירו תג קנייה אגב) 10? כשיש לך את אלטמן על הספסל? היה לך את לויזו בעמדה אז עכשיו אתה תביא את עוז בילו בתור שחקן פותח והוא בעינייך חיזוק על לויזו?
- יאיר מרדכי? אתה מוכן שהוא יהיה ה10 המוביל בקבוצה שלך? בכנף שמאל?
- יוספי? שחקן שלא שיחק שנתיים ודרש שכר של 300,000 אירו ובא להיות שחקן הרכב בבית''ר. האם הוא חיזוק להרכב?
- נועם מוצ'ה על חשבון מי? קרייב? או בכלל הוא עדיף על פרבר\אלקוקין? לא נראה לי (ואני שונא את אלקוקין, אחרים יכולים להעיד)
- חדידה יכול להיות אחלה תוספת לספסל השאלה אם בכלל הוא רוצה בזה. (ומה הדרישות שכר שלו)

אנחנו לא מכבי ולא חיפה - לא יכולים להציע שכר כזה לשחקני ספסל. הפועל תבנה את עצמה לאט לאט (וכבר עכשיו יש לנו יסודות מעולים וספסל סביר פלוס, אתם פשוט מתעלמים מזה לדעתי)
אני לא מבין
אתה רק מוצא מה להגיד מה לא בלי להתייחס
אז תביא 2 זרים מפלצות במקום לויזו ושאנדה ואיכשהו הם גם יצליחו
ואז מה?
מי מחליפים? מה עם פציעות? קרייב ופלקאו כבר נוכחנו מזמן שזה לא מספיק, גם טוריאל לא תמיד מספיק מעורב ואפקטיבי, המגנים שלנו שהם 0 תרומה למשחק ההתקפה.

אני לא רגוע עם הסגל הנוכחי בהנחה ונכנסים אליו 2 זרים, זה קצר מדי ולא מאוזן, קצת כמו בשנה שעברה, והייתי רוצה לראות חיזוקים ישראליים נוספים.

אגב גם אלטמן הוא ווינר ויודע לכבוש, אבל הוא לא שחקן מייצר והרבה פעמים שנכנס בעיקר האט את המשחק.

אז שוב אשמח לשמוע ממך מה אתה מצפה ממשחק ההתקפה ולא רק למה כל האופציות האחרות לא רלוונטיות
אנסה להסביר זאת בצורה פשוטה יותר

להפועל ת''א יש עשרה תפוחים. כשישה תפוחים מחולקים לסגל הקיים, זה אומר שנשאר להפועל ת''א ארבעה תפוחים לחלק לשחקנים חדשים.

אם הפועל ת''א תהיה מעוניינת לצרף את נועם מוצ'ה, יוספי ודן גלזר היא תיאלץ להיפרד משלושה תפוחים - משמע ישאר להפועל ת''א תפוח בודד.
אם הפועל ת''א תהיה מעוניינת להתחזק בשני זרים איכותיים עליה יהיה לשלם ארבעה תפוחים - משמע לא ישאר יותר תפוחים בהפועל ת''א.

האם במצב אידיאלי הפועל ת''א הייתה מעוניינת בגם וגם? יכול להיות. האם זה אפשרי? לא. אין בסל של הפועל ת''א את הכמות של התפוחים לשניהם ולכן עליה להחליט איפה הכי כדי לה להשקיע. עדיף לחכות לשני הזרים שיגיעו מכיוון שנקבל תפוקה גדולה יותר מהם מאשר רשימת השחקנים שסיפקת.

הבנת?

אגב אוסיף ואומר שלדעתי כרגע הסגל במצב טוב מאוד ודי שלם, כמובן שהייתי שמח לעוד ישראלי בכיר כחיזוק במרכז השדה או חלוץ ישראלי בכיר אבל בהבנה שלי כרגע היא שזה לא יקרה, כמובן שכאוהדים הגיוני שנצפה אבל צריך להיות מציאותיים לנוכח המצב הקיים

לדעתי אם הפועל תדע לפגוע גם בכנף שמאל וגם ב10 ובתקווה שדאפה ובואטנג יעלו גם הם קצת את הרמה השנה הפועל ת״א יכול וצריכה לסיים בטופ 3.
כולנו מבינים מה אתה מנסה להגיד
אני פשוט מופתע מרמת החד משמעיות והבטחון שלך בכל פרט ופרט
אלא אם אתה עובד בארגון ואז ממש מעורה בפרטים הקטנים, וגם אז להבנתי היית מבין שהדברים האלה מאוד
דינמיים ומשתנים בהתאם למה שיש בשוק.

זה לא שלספרא יש 4 תפוחים בבנק וזהו, הוא מנסה לנהל את העסק הזה בצורה כלכלית נכונה, ואני מכבד את זה, אבל זה עשוי להשתנות בהתאם לסביבה ולדרוש השקעה נוספת, שגם תוכל להניב רווחים נוספים.

זה עולם של הזדמנויות ומשא מתן, והגדרות התקציב האלה כמעט תמיד משתנות ונמתחות תוך כדי תנועה בהתאם למשאים ומתנים, לסביבה התחרותית ולהזדמנויות- גם לואיזו לא היה מוגדר בסל התפוחים בעונה שעברה והופיע כהזדמנות שהחליטו ללכת עליה וככה עסק עובד.

גם לי יש קצת היכרות עם הארגון, ולמיטב ידיעתי זה לא מדויק מה שאתה אומר

המטרות השתנו תוך כדי תנועה, המכירה של לואיזו שגם הכניסה לא מעט כסף ולא הייתה מתוכננת היא משתנה נוסף, השינויים בשוק הזרים.

אתה מתייחס בודאות מוחלטת ל4 התפוחים שמישהו אמר לך שיש או שאתה עובד במועדון ויודע שיש,
אבל זה לא עובד ככה ובטח לא אמור לעבוד בצורה כזו ״יבשה״
ומהראייה שלי העבודה כרגע לא מותאמת לשינויים בשוק ולציפיות שאני מסיק שאליהן מכוונים במועדון.

ויכול מאוד להיות שבקבוצה מכוונים להישאר במקומות 4-5, עם אותו כדורגל מתגונן וקשוח, ולכך הקציבו 4 תפוחים, ואם זו המטרה אותי זה מאכזב.

אם הגישה במועדון היא 4 תפוחים וזהו אין פתיחות לכלום גם זה ניהול מקובע מדי בעיני,
ואם יש סיכוי שאנסה יהיה ישראלי הוא בדיוק ההזדמנות הזו שבעיני צריך להיאבק עליה כי האפשרויות האלה מאוד דלות.
אם זה יבוא על חשבון זר מטורף אחר שעשוי להגיע בהמשך - אני לא חושב, אם תהיה הזדמנות כזו ילכו עליה גם אם זה ידרוש עוד תפוח, זה יותר איזשהו עניין של גישה כללית של אנחנו עושים ככה וזהו

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 16:27
על ידי RedDrifter
אתה כנראה שוכח שהכסף שהיה אמור להיות מוקצה לדיארה בסופו של דבר הלך לקנייה של לויזו.

ספרא פועל במתכונת של השקעה לטווח רחוק ולא רק לטווח הקצר. אומנם הוא יכול להראות ׳גמישות׳ במקומות מסוימים ויש ביכולותיו להשקיע בשחקנים אבל יש מגבלות מאוד ברורות של למה וכמה (גיל, יכולת להחזיר את ההשקעה..) ויש ביכולתי לדבר על דברים כאלה בזכות היכרות מסוימת

הפועל רוצה ותתחזק אבל היא לא תביא לפה את דן גלזר בן ה29 ב300 אלף דולר בשביל שישב על הספסל או שיפתח בהרכב ואז חצי שנה אחרי יבכו פה אוהדים ללמה לא הביאו מישהו יותר טוב

ספרא בהפועל שנתיים, מתוך השנתיים האלה המערכת לא איכזבה אותנו אפילו פעם אחת.. תנו אמונה במי שעובד ימים ולילות להנחית פה חיזוק, תאמינו לי שהם יודעים מה הם עושים.

גם לי יש דברים שאני לא שלם איתם ב100%, למשל, למה לעזאזל מחאמיד עדיין פה ואיך לא הבאנו חלוץ שלישי אחר עדיין? אבל כפי שאתה בעצמך אמרת החלון הוא עניין דינמי ודברים עוד ישתנו. לכן חכו עם הביקורת הלא מוצדקת שלכם כי אם בעוד חודשיים נמצא את עצמנו עם גורפינקל, דיארה ועוד איזה זר אכזר ב10 לא נראה לי שתמהרו כל כך להתחלף עם החלון של ביתר

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 16:37
על ידי Nsumbo
ברור
הכל זה רגעי
והביקורת יכולה להיות מוצדקת נכון לעכשיו ולהשתנות בהמשך
אני מדבר מנקודת הזמן הנוכחית בה אני מבין שיהיה קש בגזרת הזרים וכשאפשרויות הישראלים דלות מאוד.

בעיני אגב גם אם יגיעו שני זרים (נניח על חשבון לויזו ושאנדה) וגורפינקל זה עדיין לא מייצר סגל מספיק מאוזן גם ברמת הספסל ולא משדרג אותנו מספיק משנה שעברה

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 16:41
על ידי Gili
אפשר להפריד את האשכול הזה לאשכול עדכונים ממקורבים ואשכול נהי?

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 16:46
על ידי לירון האדום
רדפוקס כתב: 27 יוני 2026, 14:04
לירון האדום כתב: 27 יוני 2026, 12:22
רדפוקס כתב: 27 יוני 2026, 07:05
וסהיטי הגיע בינואר לשלום?
תירוץ גרוע מאוד.
תגיד חסרים דוגמאות של זרים שלקח להם זמן להתאקלם לפני שהצליחו?
זה חדש לך?
אז תגיד שאתה רוצה לתת לו עוד חצי עונה להתקאלם, אל תשתמש בתירוצים גרועים כמו מלחמה.
אבל אם הוא ישאר ולא יפגע בכלום כמו שהוא לא פגע בכלום מינואר הקודם זה כישלון של הצוות המקצועי שלא זיהה שהוא פשוט לא מתאים אחרי חצי עונה, לא של לירון האדום ובטח לא קשור למלחמה.
אני יודע מה אני הייתי מחליט ואם הוא אכן ישאר תוך כמה חודשים נראה מי צודק.
ברור שזה יהיה על הצוות המקצועי ואני אישית חושב שהיה צריך להחליף אותו אבל אני יכול גם להבין את ההחלטה להשאיר אותו.
בסוף אני לא באימונים ולא עוקב אחרי זרים...
זה המקצוע שלהם ואני סומך על הצוות המקצועי שהוכיח את עצמו

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 16:47
על ידי לירון האדום
צ'ימבויקה כתב: 27 יוני 2026, 13:44
לירון האדום כתב: 27 יוני 2026, 12:25 דרך אגב גלזר עוד לא בבית"ר והוא תואם פלקאו
ולא יבוא לשבת על הספסל בהפועל.
אנסה זה זר חלש..
יוספי לא שיחק בכלל איפה שהוא לא היה.
ושוב יש עוד הרבה זמן לליגה
שוב הטכניקה הזו של של להקטין שחקנים בקבוצות אחרות מבלי לנהל דיון מקצועי הוגן על האיכות שנמצאת אצלנו.
ראשית, אם הם מביאים את גלזר שהוא לא שחקן רע במיוחד והוא לא אמור להיות הרבה יותר גרוע מפלקאו מתפנה להם מקום של זר.

שנית, אם יוספי הוא כזה שחקן חלש וחסר משמעות, אז מי זה רועי אלקוקין? מה הוא תרם לנו השנה?
חוץ משער גדול נגד טבריה ודקות טובות בתחילת השנה?
הוא היה נטל רוב הזמן ונקודת חולשה מרכזית.
כאילו בוסקילה אל ים ואלקוקין מרשימים אותך ואנסה כישראלי גלזר ויוספי לא?
זה רציני?!
אני מעדיף בהרבה את פלקאו מגלזר (גם שזה מפנה מקום לזר), אם אנסה היה הזר שלנו היתי מעביר פה ביקורת מאד רצינית, שחקן סתמי שתופס משבצת של זר.
מה ההבדל בין אלקוקין ליוספי? אין הבדל לדעתי

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 16:49
על ידי לירון האדום
צ'ימבויקה כתב: 27 יוני 2026, 16:11
לירון האדום כתב: 26 יוני 2026, 19:10
אנחנו בתהליך כתב: 26 יוני 2026, 13:48

במהות שלו הוא לא כל כך טועה.
כן אני נגד הנחרצות הזאת ואני עדיין מאמין בצוות המקצועי
אבל הכיוון כרגע נראה פחות טוב
התחילו להתאמן אחריי כולם, במיוחד שתכף יש אירופה ושוב כרגע אנחנו קבוצה פחות טובה מעונה קודמת
אני חושב שהציפייה שלי ושל עוד הרבה חברים כאן שנגיע למשחק הראשון שלנו באירופה קבוצה יותר טוב (לפחות מבחינת סגל השחקנים) מעונה קודמת.
יש לך סגל שניצח עונה שעברה על קבוצה בליגה.
למעט לואיזו כל מי שהיה צריך להשיאר נשאר.
בליגה גם ככה יש לך זר אחד שיהיה מחוץ לסגל.
מכבי לא התחזקה ברכש, בית"ר הביאה את יוספי, מי ישמע...
חיפה תקועה עם סגל שחצי ממנו לא בתכניות.
ב"ש בלי רכש.

זה שציפית שנעלה לבתים באירופה זאת הבעיה שלך.
הציפיות לא תואמות את המציאות

אני לא מסכים עם הדעה הקודרת מדי של חלק מהמשתמשים פה אבל ניתוח המאוד מגמתי נגד מכבי, בית״ר ב״ש וחיפה ומאוד ״פרו״ הפועל.
קבוצות חזקות מאיתנו התחזקו, אנחנו איבדנו את הזר הכי טוב שלנו. ועושה רושם מהטקסט שלך שמצבנו טוב או דומה משלהם.
לנתח את המציאות ככה בנקודת הזמן הזו (!), זה סוג של אחיזת עיניים. לא פחות מזה (ולא אמרתי הטרלה).

בוא נתחיל מ-״למעט לויזו״, כן בקטנה חח
מי היה צריך להישאר והיה קרוב לעזוב בעיניך? טוריאל? למה את מכבי שאתה טוען שלא התחזקה ברכש (לא נכון, אוטוטו חותם שם נחמיאס ומביאים זרים חדשים), אתה לא מנתח דרך זה שפרץ נשאר שם ורביבו מתחיל שם אימונים?
חיפה התחזקה בירין לוי ויאיר מרדכי, תן לי שני שחקני שדה ישראלים אצלנו ברמה הזו. יש לי אחד, טוריאל (וגם הוא בחצי עונה אחרונה קטסטרופלית)

גם לבוא עם הסיסמא הזו שנצחנו את כל קבוצות הליגה לא מחזיק.
המרחק שלנו ממכבי, בית״ר וב״ש גם במדדים וגם בנקודות הוא עצום.
הפועל שיחקה בבית נגד טבריה ולא הגיעה לשער. הפועל אולי היחידה שאיבדה נקודות ליורדת חלשה כמו ריינה ולהפועל ירושלים. אם לוקחים משחק בודד נגד הגדולות ומסיקים שאנחנו שווים להם, בוא נבדוק גם מה עשו הגדולות נגד ריינה, טבריה והפועל ירושלים. לדעתי רק ב״ש מעדו שם.

התעלנו וגנבנו דרבי, וב״ש, ונצחנו את בית״ר במשחק שהיה יכול בקלות ללכת לצד השני.
ביתר המשחקים מולם (שמהם כמובן אי אפשר להסיק דבר, כי זה לא משרת את הנרטיב) התבטלנו לגמרי.

מסתכלים פה על מכבי, בית״ר וב״ש במקום להסתכל על נתניה וחיפה. הפועל לא כזו טובה שאנחנו יכולים להסתכל על הקבוצות האלה ולספר לעצמנו סיפורים שאנחנו בליגה שלהם.
הפועל חייבת איכות.
לואיזו זו אכן מכה אבל זה ברור לכולם שיבוא זר נוסף נכון? זה לא שבהפועל אמרו זהו, זה הסגל.
אבל זה לא חדש שיש פה משתמשים שאין להם סבלנות וגם לא למדו כלום מקיץ שעבר

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 16:49
על ידי איל
חודש יוני לא הסתיים אפילו ואנשים כבר סיכמו את החלון וכל זה שיש היסטוריה ברורה של העברות ממש עד לסיום החלון.
אני מאמין כשיגיעו ההזדמנויות המערכת תפעל ותביא מה שצריך . חשוב לבחור נכון בפינצטה בשחקנים שישדרגו משמעותית ולא סתם .

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 17:03
על ידי RedDrifter
Nsumbo כתב: 27 יוני 2026, 16:37 ברור
הכל זה רגעי
והביקורת יכולה להיות מוצדקת נכון לעכשיו ולהשתנות בהמשך
אני מדבר מנקודת הזמן הנוכחית בה אני מבין שיהיה קש בגזרת הזרים וכשאפשרויות הישראלים דלות מאוד.

בעיני אגב גם אם יגיעו שני זרים (נניח על חשבון לויזו ושאנדה) וגורפינקל זה עדיין לא מייצר סגל מספיק מאוזן גם ברמת הספסל ולא משדרג אותנו מספיק משנה שעברה
הסגל הנוכחי + תוכניות

חלוצים: בואטנג, דאפה, מחאמיד, עומרי לוי(?)
כנף שמאל: שאנדה (כרגע), בוסקילה, שגיא גניס, זר שעתיד לבוא ולהחליף את שאנדה (דיארה?)
כנף ימין: טוריאל, קורין
מתחת לחלוץ/10: אלטמן, אלקוקין, פרבר, 10 זר שעתיד לבוא
מרכז קישור(8): אלקוקין, קרייב, פרבר, איתי שביט
קישור אחורי(6): קרייב, פלקאו, אל ים, איתי שביט
מגן ימין: פיבן, קוקו
מגן שמאל: ליידנר, עופר גלברד, חיזוק שעתיד לבוא (גורפינקל?)
בלמים: מאיימבו, צ׳יקו, פיבן, אור ישראלוב
שוערים; צור, בנימיני,שון בן נשר

אתה לא יכול להגיד לי שזה לא סגל מאוזן.. זה הסגל הטוב ביותר שהיה בהפועל ב15 שנים האחרונות.. אתה חייב לזכור שאתה צריך לחלק דקות במשחקים ולא לייבש ביציע.. חסרים ליטושים וכפי שאמרתי הייתי שמח לחלוץ שלישי אחר וחלוץ ישראלי בכיר אבל מסתדרים עם מה שיש

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 17:07
על ידי צ'ימבויקה
שורה תחתונה העברנו עוד יום וטחנו מים.
אוי ואבוי לנו אם נעלה עם פחות מ-2 שחקני הרכב חדשים נגד לודוגורץ (לא מדבר על לעלות או לא בכלל).
אתם תבינו לבד מה זה להעביר עונה עם אל ים מחליף ראשון או עם אלקוקין כשחקן מרכזי שנע בין ההרכב לספסל.
גם מגן שמאלי לגיטימי שיגבה את ליידנר הפציע אנחנו חייבים, אלון סנוקר לא מגן כזה. גורפינקל ומעלה.
לפי הרחשים של המקורבים כאן, המערכת מבינה את זה ומחפשת אפילו 3 זרים, השאלה מתי נראה אותם.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 17:35
על ידי Dubi Dubkin
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 17:03
Nsumbo כתב: 27 יוני 2026, 16:37 ברור
הכל זה רגעי
והביקורת יכולה להיות מוצדקת נכון לעכשיו ולהשתנות בהמשך
אני מדבר מנקודת הזמן הנוכחית בה אני מבין שיהיה קש בגזרת הזרים וכשאפשרויות הישראלים דלות מאוד.

בעיני אגב גם אם יגיעו שני זרים (נניח על חשבון לויזו ושאנדה) וגורפינקל זה עדיין לא מייצר סגל מספיק מאוזן גם ברמת הספסל ולא משדרג אותנו מספיק משנה שעברה
הסגל הנוכחי + תוכניות

חלוצים: בואטנג, דאפה, מחאמיד, עומרי לוי(?)
כנף שמאל: שאנדה (כרגע), בוסקילה, שגיא גניס, זר שעתיד לבוא ולהחליף את שאנדה (דיארה?)
כנף ימין: טוריאל, קורין
מתחת לחלוץ/10: אלטמן, אלקוקין, פרבר, 10 זר שעתיד לבוא
מרכז קישור(8): אלקוקין, קרייב, פרבר, איתי שביט
קישור אחורי(6): קרייב, פלקאו, אל ים, איתי שביט
מגן ימין: פיבן, קוקו
מגן שמאל: ליידנר, עופר גלברד, חיזוק שעתיד לבוא (גורפינקל?)
בלמים: מאיימבו, צ׳יקו, פיבן, אור ישראלוב
שוערים; צור, בנימיני,שון בן נשר

אתה לא יכול להגיד לי שזה לא סגל מאוזן.. זה הסגל הטוב ביותר שהיה בהפועל ב15 שנים האחרונות.. אתה חייב לזכור שאתה צריך לחלק דקות במשחקים ולא לייבש ביציע.. חסרים ליטושים וכפי שאמרתי הייתי שמח לחלוץ שלישי אחר וחלוץ ישראלי בכיר אבל מסתדרים עם מה שיש
זה סגל שלא יכול לעשות אליפות
לא שווה 1-3
זה דרוך במקום, לכן החמיצות.
אותי מבאס שלספרא יש את היכולת הכלכלית.
אבל כנראה אין לו את הרצון לעשות מהר את הקפיצת המדרגה למקומות האלה דרך.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 18:24
על ידי Hapolo
לא יודע מה גורם לאנשים לחשוב שאותו סגל של עונה שעברה על כל מגבלותיו, מינוס לואיזו ופלוס פרבר, יעלה פתאום 2 רמות ויתחרה על אליפות שאתם אומרים שצריך רק חיזוק נקודתי. זה כמו שאלך לישון לילה אחד ואקווה שאקום בבוקר והחתול שלי יהפוך לנמר.
אוסף של ניצחונות פוקס על הבאזר בעונה שעברה על מכבי,בש וביתר בילבלו לגמרי אנשים פה וגרמו להם לחשוב שאנחנו רצים לאליפות, בסוף סיימנו 20 נקודות מתחת לבש

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 18:30
על ידי RedDrifter
יש כאן שלושה אנשים שלא משנה מה תגיד ולא משנה איך תסביר הם ימשיכו עם המנטרה הקבועה מבלי להתייחס לעובדות ואח״כ יקראו פה לאנשים שוטרים

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 18:35
על ידי Hapolo
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 18:30 יש כאן שלושה אנשים שלא משנה מה תגיד ולא משנה איך תסביר הם ימשיכו עם המנטרה הקבועה מבלי להתייחס לעובדות ואח״כ יקראו פה לאנשים שוטרים
א. בוא תסביר לי מה פספסתי לגבי העובדה שהסגל שלנו נחלש מעונה שעברה ושצריך רק חיזוק נקודתי כדי לעלות רמה
ב. לא נראה לי שהבנת למה קראתי לאנשים פה שוטרים אם קישרת את זה בצורה כלשהי לדיון הנ"ל

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 18:56
על ידי RedDrifter
Hapolo כתב: 27 יוני 2026, 18:35
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 18:30 יש כאן שלושה אנשים שלא משנה מה תגיד ולא משנה איך תסביר הם ימשיכו עם המנטרה הקבועה מבלי להתייחס לעובדות ואח״כ יקראו פה לאנשים שוטרים
א. בוא תסביר לי מה פספסתי לגבי העובדה שהסגל שלנו נחלש מעונה שעברה ושצריך רק חיזוק נקודתי כדי לעלות רמה
ב. לא נראה לי שהבנת למה קראתי לאנשים פה שוטרים אם קישרת את זה בצורה כלשהי לדיון הנ"ל
עצם העובדה שאתה ממשיך להשמיט את העניין שעדיין צריכים להגיע לפה שלושה שחקנים מרכזיים (שני זרים ומגן שמאל בכיר) אולי? אולי העובדה שאתה וצ'ימבויקה ממשיכים להתחמק מהשאלה ששאלתי כבר שלוש פעמים כי זה לא תואם את הנרטיב המתמסכן? זה שהפועל לא מוכנה לשלם 300 אלף שכר לשחקני ספסל?
כולם כולל המערכת יודעים שצריכים להתחזק ועובדים על זה יום ולילה זה לא שמסופקים עם מה שיש ונפתח את העונה עם הקיים כמו התמונה שאתה מנסה לצייר.
אני באמת לא מבין את הכמיהה שלכם לבית''ר\מכבי\חיפה.. היית קבוצה טובה יותר ממכבי וחיפה העונה.. מול בית''ר לדעתי סבלנו מהרבה חוסר מזל נגדם ובכל המפגשים שיחקת יותר טוב (מלבד גביע הטוטו)... אגב בית''ר לדעתי בדרך להיות נפילת העונה כמו מכבי חיפה של 25\26 אברמוב שם קונה שחקנים בינוניים ומטה רק להגיד 'קניתי'

אולי עכשיו שאני שואל אותך ישירות תענה. מה אתה מעדיף? חלון של אנסה, מוצ'ה, גלזר\אליאס ויוספי או שני זרים ברמת הדיארה ולויזו? תהיה כנה

ואגב אני מזכיר לכם שהפועל עובדתית עם ההגנה הטובה בליגה.
פילוח שאולי יעניין אתכם (לפני ינואר טרם הגעת מרקוס קוקו) הפועל חטפה 20 שערים ב18 משחקים (למשחק 1.1). לאחר הגעת מרקוס קוקו הפועל חטפה 15 שערים (כולל פלייאוף) ב18 משחקים (ש2 מתוכם היה פצוע ולא שיחק) (0.83 למשחק בכל ה18 משחקים, אם מורידים את הפציעה שלו מדובר ב10 שערים ב16 משחקים, יחס של 0.63 למשחק)

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 19:39
על ידי דור האדום
אני חושב שכולם צריכים קצת לנשום.
אני אישית חושב לגבי עונה שעברה שאם היה לנו מגן ימני נורמלי מתחילת העונה , לדוגמא הגעה של קוקו בקיץ ולא בינואר , היינו מסיימים מקום 3 למרות שפיבן עשה עבודה טובה .

גם חייבים להבין שיש פה בעיה של ישראליים וכולם מתמודדים עם זה. יש את הישראלים החלשים-בינוניים שנמצאים בקבוצות חלשות עד בינוניות ושאין ברירה לבנות על הצעירים שלנו שיעשו קפיצת מדרגה - דאפה , אלקוקין , למקין , בוסקילה וישראלוב (בתקווה שבעיקר לא יפצע)

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 19:42
על ידי Niro
מזה הדיבורים האלו על מחאמיד? הוא ממשיך איתנו לעוד עונה? לא רוצה לראות אותו יותר

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 20:10
על ידי Mendelson
Niro כתב: 27 יוני 2026, 19:42 מזה הדיבורים האלו על מחאמיד? הוא ממשיך איתנו לעוד עונה? לא רוצה לראות אותו יותר
הסמרטוט הזה עדיין בהפועל. והעולם שותק.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 20:16
על ידי הוקיץ'
אפשר לחשוב שהוא שחקן לא טוב ולא לרצות אותו בהפועל מבלי לקרוא לו סמרטוט.
הטכנולוגיה קיימת.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 20:18
על ידי Nsumbo
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 17:03
Nsumbo כתב: 27 יוני 2026, 16:37 ברור
הכל זה רגעי
והביקורת יכולה להיות מוצדקת נכון לעכשיו ולהשתנות בהמשך
אני מדבר מנקודת הזמן הנוכחית בה אני מבין שיהיה קש בגזרת הזרים וכשאפשרויות הישראלים דלות מאוד.

בעיני אגב גם אם יגיעו שני זרים (נניח על חשבון לויזו ושאנדה) וגורפינקל זה עדיין לא מייצר סגל מספיק מאוזן גם ברמת הספסל ולא משדרג אותנו מספיק משנה שעברה
הסגל הנוכחי + תוכניות

חלוצים: בואטנג, דאפה, מחאמיד, עומרי לוי(?)
כנף שמאל: שאנדה (כרגע), בוסקילה, שגיא גניס, זר שעתיד לבוא ולהחליף את שאנדה (דיארה?)
כנף ימין: טוריאל, קורין
מתחת לחלוץ/10: אלטמן, אלקוקין, פרבר, 10 זר שעתיד לבוא
מרכז קישור(8): אלקוקין, קרייב, פרבר, איתי שביט
קישור אחורי(6): קרייב, פלקאו, אל ים, איתי שביט
מגן ימין: פיבן, קוקו
מגן שמאל: ליידנר, עופר גלברד, חיזוק שעתיד לבוא (גורפינקל?)
בלמים: מאיימבו, צ׳יקו, פיבן, אור ישראלוב
שוערים; צור, בנימיני,שון בן נשר

אתה לא יכול להגיד לי שזה לא סגל מאוזן.. זה הסגל הטוב ביותר שהיה בהפועל ב15 שנים האחרונות.. אתה חייב לזכור שאתה צריך לחלק דקות במשחקים ולא לייבש ביציע.. חסרים ליטושים וכפי שאמרתי הייתי שמח לחלוץ שלישי אחר וחלוץ ישראלי בכיר אבל מסתדרים עם מה שיש
סגל סביר ומאוזן בסבירותו וזו הבעיה בעיניי
השנה לא היינו טובים התקפית ברובם המכריע של המשחקים, לואיזו זה אובדן גדול וגם טוריאל לא פוגע כבר הרבה זמן.

מדבר איתך מקצועית בלבד, אני אגב מאוד אוהב את השקט וחושב שההנהלה באופן כללי עובדת מצוין, ומנסה לאזן בין ההתמכרות שלי לראות וולקאם לבין מקצועית נטו

2 זרים שיבואו זה מצוין אבל זה גם סימן שאלה כמו שאנחנו יודעים לגבי זרים.

אני חושב שבסגל שלנו יש הרבה שחקנים שנהנו מההצלחה הקבוצתית המאוד מרשימה, מההגנה החזקה, מהברקות של לואיזו וטוריאל, ומקצת מזל במשחקים, אבל לאורך זמן לא היינו מספיק טובים ברמת הכדורגל.

ליידנר בעיני חלש מאוד, ואני מאוד אשמח לראות מגן שמאלי טוב יותר, אגף ימין שלנו כרגע מעולה - אבל בהגנה, קישור של פלקאו וקרייב לא מספיק בכלל והייתי מחליף את קרייב אם הייתה אופציה טובה, ו2 החלוצים המובילים שלנו לא פגעו כל העונה וזו עובדה.
שאנדה פוטנציאל גדול שבנתיים לא מתממש ואכן יש הערכה שיוחלף בזר אחר, והרשימה של שחקנים שבאמת לא היו טובים לאורך רוב העונה ואני לא מספיק סומך על רמתם לאורך זמן היא ארוכה - אל ים, קרייב, אלקוקין, בואטנג, דאפה, בוסקילה, אלקוקין, למקין זו רשימה ארוכה מאוד ומכולם בערך אנחנו מקווים שישתדרגו ויראו אחרת.

הנושא הכלכלי נטו הוא לא כזה חד משמעי בעיני, כי להביא עוד שחקן או שניים ישראלים מוכחים יותר זה לא משנה את התקציב בצורה כזו דרמטית וזה בעיקר החלטה של דרך וגישה כמו שאתה בעצמך אמרת, ואני חושש שיש הסתנוורות וקבעון כמו שגם ראינו בהרבה מהמשחקים העונה.

בסוף קשה להגיד שהיינו מרוצים מהיכולת של הפועל בהרבה מהמשחקים העונה וחיזוק נקודתי מדי כן עלול לעלות לנו ביוקר, וראינו את זה בפלייאוף העליון.
אני ממש לא מצפה לאליפות אלא להשתדרג ביכולת ובדומיננטיות, גם מול קבוצות גדולות, ולשאוף להתקדם מדרגה אחת למעלה.

אני כן חושב ובלי להכנס למספרים כי זה בסוף החלטות של הנהלה ולא שלנו שצריכים להנחית פה עוד 2 ישראלים לקישור התקפה ברמה יותר גבוהה ומוכחת.

יש יותר מדי שחקנים שאנחנו מאוד מקווים שיראו אחרת העונה אבל הרשימה ארוכה מדי ואי אפשר לסמוך עליה

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 20:27
על ידי Mendelson
הוקיץ' כתב: 27 יוני 2026, 20:16 אפשר לחשוב שהוא שחקן לא טוב ולא לרצות אותו בהפועל מבלי לקרוא לו סמרטוט.
הטכנולוגיה קיימת.
אני קורא לו ככה בגלל ההתנהגות והערכיות. לא בגלל העדר הכדורגל.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 20:37
על ידי צ'ימבויקה
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 18:30 יש כאן שלושה אנשים שלא משנה מה תגיד ולא משנה איך תסביר הם ימשיכו עם המנטרה הקבועה מבלי להתייחס לעובדות ואח״כ יקראו פה לאנשים שוטרים
הוא באמת נדבר על עובדות.

העובדה היא שעוד 20 וקצת ימים משחקים באירופה משחק ראשון.
עוד עובדה זה שהשחקן הטוב בהפועל לא פה.
עוד עובדה זה שכרגע יש פה 0 זרים חדשים.
עוד עובדה זה שביתר הביאה לצערנו 2 ישראלים ממש סבבה, וחיפה הביאה את ירין לוי ויאיר מרדכי.

אני יודע שמקורב זרק פה שיגיע לא זר אחד במקום מי שעזב אלא שלושה אבל לצערך זו דווקא לא עובדה אלא ספקולציה. בוא נדבר על הקיים.

אני חושב שבסוף יהיה בסדר וסומך על ההנהלה!!.
ואני גם שמח שטוענים שמחפשים שלושה שחקנים זרים חדשים.

אבל תפסיקו להתעלם מהבעיות המקצועיות שלנו ותפסיקו להקטין את היריבות שלנו.
להגיד שאנחנו עומדים מול 3 הגדולות רק כי נצחנו משחק נתון זה גניבת דעת.
ולהגיד שאל ים כקשר אחורי מחליף זה איכותי למטרות שלנו שהן 3-5 זה גם גניבת דעת.

אני מבין שנורא טרנדי לכנות אותנו בשמות גנאי ולהגיד שאנחנו פסימיים.
אבל אתה הזוי גם בדרכך החיננית.
מדבר איתי על עובדות בזמן שכל ניסיון שלך להסביר את המציאות המקצועית שלנו נשענת על ספקולציה שבסוף יגיעו 3 זרים.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 20:40
על ידי אסון למכבי
צ'ימבויקה כתב: 27 יוני 2026, 20:37
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 18:30 יש כאן שלושה אנשים שלא משנה מה תגיד ולא משנה איך תסביר הם ימשיכו עם המנטרה הקבועה מבלי להתייחס לעובדות ואח״כ יקראו פה לאנשים שוטרים
העובדה היא שעוד 20 וקצת ימים משחקים באירופה משחק ראשון.
עוד עובדה זה שהשחקן הטוב בהפועל לא פה.
עוד עובדה זה שכרגע יש פה 0 זרים חדשים.
עוד עובדה זה שביתר הביאה לצערנו 2 ישראלים ממש סבבה, וחיפה הביאה את ירין לוי ויאיר מרדכי.

אני יודע שמקורב זרק פה שיגיע לא זר אחד במקום מי שעזב אלא שלושה אבל לצערך זו דווקא לא עובדה.

אני חושב שבסוף יהיה בסדר וסומך על ההנהלה!!.
ואני גם שמח שטוענים שמחפשים שלושה שחקנים זרים חדשים.

אבל תפסיקו להתעלם מהבעיות המקצועיות שלנו ותפסיקו להקטין את היריבות שלנו.
להגיד שאנחנו עומדים מול 3 הגדולות רק כי נצחנו משחק נתון זה גניבת דעת.
ולהגיד שאל ים כקשר אחורי מחליף זה איכותי למטרות שלנו שהן 3-5 זה גם גניבת דעת.

אני מבין שנורא טרנדי לכנות אותנו בשמות גנאי ולהגיד שאנחנו פסימיים.
אבל אתה הזוי גם בדרכך החיננית.
מדבר איתי על עובדות בזמן שכל ניסיון שלך להסביר את המציאות המקצועית שלנו נשענת על ספקולציה שבסוף יגיעו 3 זרים.
וואו אשכרה 20 יום ומשהו ועוד לא הגיע רכש? איזה עולם אנחנו חיים ריבונו של עולם טאטא תרחםםם איך איבדנו את נועם מוצ'ה.