דף 52 מתוך 54

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 10:57
על ידי RedDrifter
איזה איומים ״לא תהיה מחילה״… כל אחד פה נהיה לי גנגסטר

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 13:00
על ידי Mendelson
RedDrifter כתב: 26 יוני 2026, 10:57 איזה איומים ״לא תהיה מחילה״… כל אחד פה נהיה לי גנגסטר
קצת מבאס לקרוא אנשים שכותבים דברים כאלו (אם הם באמת אוהדי הפועל, למרות שהיה טרול אדום מאוד מפורסם בגלגול הקודם של הפורום), כי זה גורם לביקורת לגיטימית ומכבדת או חששות להיות פחות לגיטימיים.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 13:48
על ידי אנחנו בתהליך
לירון האדום כתב: 26 יוני 2026, 10:52
ביוניק מאן כתב: 26 יוני 2026, 01:04 27 ימים למשחק באירופה

אפילו לא התחילו להתאמן
מכרו את השחקן הכי טוב ולא הביאו מחליף
שחקן רכש אחד בלבד בפרופיל נמוך

אם אנחנו מגיעים עם הסגל הזה למשחקים נגד לודוגורץ לא תהיה מחילה לפרימור ובוקסה
נרשמת לפורום לפני חודש כדי לכתוב שטויות
או כדי להטריל?
במהות שלו הוא לא כל כך טועה.
כן אני נגד הנחרצות הזאת ואני עדיין מאמין בצוות המקצועי
אבל הכיוון כרגע נראה פחות טוב
התחילו להתאמן אחריי כולם, במיוחד שתכף יש אירופה ושוב כרגע אנחנו קבוצה פחות טובה מעונה קודמת
אני חושב שהציפייה שלי ושל עוד הרבה חברים כאן שנגיע למשחק הראשון שלנו באירופה קבוצה יותר טוב (לפחות מבחינת סגל השחקנים) מעונה קודמת.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 14:14
על ידי רדפוקס
אנחנו בתהליך כתב: 26 יוני 2026, 13:48
לירון האדום כתב: 26 יוני 2026, 10:52
ביוניק מאן כתב: 26 יוני 2026, 01:04 27 ימים למשחק באירופה

אפילו לא התחילו להתאמן
מכרו את השחקן הכי טוב ולא הביאו מחליף
שחקן רכש אחד בלבד בפרופיל נמוך

אם אנחנו מגיעים עם הסגל הזה למשחקים נגד לודוגורץ לא תהיה מחילה לפרימור ובוקסה
נרשמת לפורום לפני חודש כדי לכתוב שטויות
או כדי להטריל?
במהות שלו הוא לא כל כך טועה.
כן אני נגד הנחרצות הזאת ואני עדיין מאמין בצוות המקצועי
אבל הכיוון כרגע נראה פחות טוב
התחילו להתאמן אחריי כולם, במיוחד שתכף יש אירופה ושוב כרגע אנחנו קבוצה פחות טובה מעונה קודמת
אני חושב שהציפייה שלי ושל עוד הרבה חברים כאן שנגיע למשחק הראשון שלנו באירופה קבוצה יותר טוב (לפחות מבחינת סגל השחקנים) מעונה קודמת.
הציפייה הזאת לא רלוונטית כבר כי היא לא תקרה, אני מקווה שנגיע קבוצה יותר טובה (על הנייר) לליגה.
אירופה גם ככה פחות מהותית לאור ההגרלה שקיבלנו שכנראה תסיים את דרכנו במהרה.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 14:25
על ידי REDGTS
ואללה מצב בעייתי לקבוצה בנושא הרכש, השוק הישראלי דליל ומקריח
ובנושא הזרים יש לנו מקום לשחקן אחד בקבוצה ודייארה יצא נקניק ומי רוצה לבוא לשחק במדינה השנואה בעולם
נותנים להם לעבוד אבל אני חושב שהציפיות עולות על המציאות הקיימת

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 14:25
על ידי jonati
אני מבין את החששות, מצד שני, קשה לא לראות שהשנה הסגל שלנו הרבה יותר שלם.
רוב העמדות ההגנתיות סגורות, הספסל בסדר, בכללי חסרים לנו שני שחקני הרכב, קשר עשר וחלוץ, שנה שעברה קראייב ודאפה הוחתמו בלי שהשמות שלהם עלו בכלל קודם. אני מאמין בצוות, מחכים להזדמנות שתגיע לשחקן עשר ואולי עכשיו שומעים קצת רחשים מאיזי על אוגריסה. באותה הקלות שאפשר להגיד שאנחנו קבוצה שלא מתחזקת, כמו שלא מעט עשו כל קיץ שעבר, אנחנו מרחק של שתי החתמות מלהיות קבוצה הרבה יותר טובה משנה שעברה. חלוץ וקשר עשר. אוגריסה (או דומה) ומישהו שידע לנווט את המשחק אל סתיו, לחלוץ או למורבוס/קורין/שאנדה. אני לא אתפלא אם הם לא יגיעו לתחילת האימונים, ויש לי סבלנות גם עד מחנה האימון. אנחנו לא קבוצה שצריכה להבנות מחדש.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 15:20
על ידי ביוניק מאן
ראשית, להגיד שאני כותב שטויות ומנסה להטריל במקום לענות לגופו של עניין לא יקדם אותך פה בשום דיןן.

שנית, אולי אתה מקבל את זה שהמועדון מתבטל רגע לפני הופעה שיכולה להשפיע על עתיד המועדון (דירוג, תודעה, אוהדים, הכנסה).
יש למועדון צמד מפגשים לא קל ובמקום לשדר שעושים את הטוב ביותר כדי להצליח בו אנחנו עתידים להגיע אליו עם רביעיית התקפה של שאנדה סילבה, אלקוקין, טוריאל ובואטנג.
אני חושב שהרביעייה הזו לא אחראית על יותר מ8 גולים+בישולים ב2026.

המשחק נתקע את מי אתה מעלה מהספסל? דאפה? אלטמן?
יולי חם, דקה 73 קרייב מזיע יצטרך להתחלף אתה מבין שאל ים יהיה זה שיכנס? ולא נניח שי אליאס
הסיכוי של ליידנר יהיה כשיר למפגש כפול אינטנסיבי באמצע יולי נמוך מאוד, מי ישחק שם במקומו? למקין? קוקו ופיבן בימין?
למה לא מביאים עוד ישראלי ברמת הרכב? המתמטיקה אומרת ש4 שחקנים ישראלים חייבים לפתוח יש לך 4 שראויים לפתוח? אתה רוצה לשמוע את הסגלים הישראליים של שאר הגדולות?

למה זה צריך להראות ככה
זה פשיטת רגל מקצועית וזה נראה רע ושום נראטיב שתקדם פה של פיד פאניקה לא ישנה את זה - ביקורת מוצדקת
ואנשים שמדברים באשכולים אחרים על לשבוא את שיאי המינויים לא מחוברים למציאות הזו.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 15:30
על ידי ביוניק מאן
למכבי חיפה יש סגל ישראלי
ירמקוב, עלי מוחמד, איתן אזולאי, קני סייף, יאיר מרדכי, ירין לוי, קנג׳י חורה, רטנר, קורנו.
מלמד מהמנודים שלהם, זסנו מגן ימין מחליף - עוד רגע והם מאזרחים את דון. הם מאזרחים כל מה שזז אתה לא באירוע.
התקווה הגדולה זה שהם צריכים להחליף את כל הזרים - זרים אפשר להחליף נכסים ישראלים לא תמיד יש והם כרגע במקום אחר.

ביתר הביאו את יוספי, הביאו את יוג׳ין אנסה כדי לאזרח אותו.
הם מביאים את אליאס/גלזר לעיבוי, הם מוזכרים בהקשר של ויסמן ודור פרץ.
וזה כששני הישראלים הטובים בליגה כבר נמצאים אצלם.

מכבי ובאר שבע אני בכלל לא מציין - אלונה לוקחת מהליגה מה שבא לה כאילו היא בבופה.

אני מבין שבסוף חלק מהשמות שציינתי פה הם גם שחקנים שהשיא מאחוריהם, ולא את כולם הייתי מביא אבל יש ליריבות שלנו סגלים ישראליים עם איכויות ועומקים שאנחנו לא קרובים אליהם.
ואני לא מצפה שנביא את אבו פאני ואלי דסה - אבל אני כן מצפה שכשיאיר מרדכי שחקן חופשי שנתחרה אליו.
ואפשר להביא:

אזוגי מגן ימין כגיבוי
שי אליאס 6 כגיבוי
גורפינקל שיתחרה עם ליידנר
חדידה
יוג׳ין אנסה
חלוץ ישראלי שיתחרה עם דאפה ובואטנג

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 15:35
על ידי RedDrifter
שי אליאס שחקן שלא משחק כבר שנתיים אתה מבין את זה כן? התמכר לשבת על הספסל בבאר שבע וזה השחקן שאתה כל כך חם עליו?

למה כל אחד מהמתלוננים בטוח שפרימור יושב ומגרבץ במשרד שלו אני באמת לא מבין מי אתם שאתם חושבים שתקבלו דוח סקאוטינג כל שבוע את מי רוצים להביא ולמה
זה שהניסנובים הרגילו אתכם שמכבשים כביסה מלוכלכת בחוץ לא אומר שככה מתנהלים

בהפועל עובדים, המצב במדינה לא פשוט בכלל - יש חרם על המדינה שלנו (ובנוסף שחקנים מפחדים לבוא לפה בגלל המצב) זה שנה שבה הדברים יקרו לאט יותר ואין מה לעשות בנידון

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 15:39
על ידי Hapolo
ביוניק מאן כתב: 26 יוני 2026, 15:30 למכבי חיפה יש סגל ישראלי
ירמקוב, עלי מוחמד, איתן אזולאי, קני סייף, יאיר מרדכי, ירין לוי, קנג׳י חורה, רטנר, קורנו.
מלמד מהמנודים שלהם, זסנו מגן ימין מחליף - עוד רגע והם מאזרחים את דון. הם מאזרחים כל מה שזז אתה לא באירוע.
התקווה הגדולה זה שהם צריכים להחליף את כל הזרים - זרים אפשר להחליף נכסים ישראלים לא תמיד יש והם כרגע במקום אחר.

ביתר הביאו את יוספי, הביאו את יוג׳ין אנסה כדי לאזרח אותו.
הם מביאים את אליאס/גלזר לעיבוי, הם מוזכרים בהקשר של ויסמן ודור פרץ.
וזה כששני הישראלים הטובים בליגה כבר נמצאים אצלם.

מכבי ובאר שבע אני בכלל לא מציין - אלונה לוקחת מהליגה מה שבא לה כאילו היא בבופה.

אני מבין שבסוף חלק מהשמות שציינתי פה הם גם שחקנים שהשיא מאחוריהם, ולא את כולם הייתי מביא אבל יש ליריבות שלנו סגלים ישראליים עם איכויות ועומקים שאנחנו לא קרובים אליהם.
ואני לא מצפה שנביא את אבו פאני ואלי דסה - אבל אני כן מצפה שכשיאיר מרדכי שחקן חופשי שנתחרה אליו.
ואפשר להביא:

אזוגי מגן ימין כגיבוי
שי אליאס 6 כגיבוי
גורפינקל שיתחרה עם ליידנר
חדידה
יוג׳ין אנסה
חלוץ ישראלי שיתחרה עם דאפה ובואטנג
תפסיק עם העובדות והביקורות ותתחיל ללטף אחרת משטרה תגיע

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 18:33
על ידי htafan99
בהפועל יודעים שהחלון נפתח לפני שבועיים ?
סתם רציתי גם להטריל :)

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 19:07
על ידי לירון האדום
ביוניק מאן כתב: 26 יוני 2026, 15:30 למכבי חיפה יש סגל ישראלי
ירמקוב, עלי מוחמד, איתן אזולאי, קני סייף, יאיר מרדכי, ירין לוי, קנג׳י חורה, רטנר, קורנו.
מלמד מהמנודים שלהם, זסנו מגן ימין מחליף - עוד רגע והם מאזרחים את דון. הם מאזרחים כל מה שזז אתה לא באירוע.
התקווה הגדולה זה שהם צריכים להחליף את כל הזרים - זרים אפשר להחליף נכסים ישראלים לא תמיד יש והם כרגע במקום אחר.

ביתר הביאו את יוספי, הביאו את יוג׳ין אנסה כדי לאזרח אותו.
הם מביאים את אליאס/גלזר לעיבוי, הם מוזכרים בהקשר של ויסמן ודור פרץ.
וזה כששני הישראלים הטובים בליגה כבר נמצאים אצלם.

מכבי ובאר שבע אני בכלל לא מציין - אלונה לוקחת מהליגה מה שבא לה כאילו היא בבופה.

אני מבין שבסוף חלק מהשמות שציינתי פה הם גם שחקנים שהשיא מאחוריהם, ולא את כולם הייתי מביא אבל יש ליריבות שלנו סגלים ישראליים עם איכויות ועומקים שאנחנו לא קרובים אליהם.
ואני לא מצפה שנביא את אבו פאני ואלי דסה - אבל אני כן מצפה שכשיאיר מרדכי שחקן חופשי שנתחרה אליו.
ואפשר להביא:

אזוגי מגן ימין כגיבוי
שי אליאס 6 כגיבוי
גורפינקל שיתחרה עם ליידנר
חדידה
יוג׳ין אנסה
חלוץ ישראלי שיתחרה עם דאפה ובואטנג
המלצה שלי, אל תעשה מנוי.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 19:10
על ידי לירון האדום
אנחנו בתהליך כתב: 26 יוני 2026, 13:48
לירון האדום כתב: 26 יוני 2026, 10:52
ביוניק מאן כתב: 26 יוני 2026, 01:04 27 ימים למשחק באירופה

אפילו לא התחילו להתאמן
מכרו את השחקן הכי טוב ולא הביאו מחליף
שחקן רכש אחד בלבד בפרופיל נמוך

אם אנחנו מגיעים עם הסגל הזה למשחקים נגד לודוגורץ לא תהיה מחילה לפרימור ובוקסה
נרשמת לפורום לפני חודש כדי לכתוב שטויות
או כדי להטריל?
במהות שלו הוא לא כל כך טועה.
כן אני נגד הנחרצות הזאת ואני עדיין מאמין בצוות המקצועי
אבל הכיוון כרגע נראה פחות טוב
התחילו להתאמן אחריי כולם, במיוחד שתכף יש אירופה ושוב כרגע אנחנו קבוצה פחות טובה מעונה קודמת
אני חושב שהציפייה שלי ושל עוד הרבה חברים כאן שנגיע למשחק הראשון שלנו באירופה קבוצה יותר טוב (לפחות מבחינת סגל השחקנים) מעונה קודמת.
יש לך סגל שניצח עונה שעברה על קבוצה בליגה.
למעט לואיזו כל מי שהיה צריך להשיאר נשאר.
בליגה גם ככה יש לך זר אחד שיהיה מחוץ לסגל.
מכבי לא התחזקה ברכש, בית"ר הביאה את יוספי, מי ישמע...
חיפה תקועה עם סגל שחצי ממנו לא בתכניות.
ב"ש בלי רכש.

זה שציפית שנעלה לבתים באירופה זאת הבעיה שלך.
הציפיות לא תואמות את המציאות

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 19:41
על ידי L.S
הפועל ת״א פתחה את העונה הקודמת כקבוצה בבניה וסיימה אותה כקבוצה שלמה שצריכה חיזוק נקודתי כדי לעשות את קפיצת המדרגה.

אין לי ספק שלהשאיר קבוצה לעונה שניה יחד ייצר אימפקט חיובי לכשלעצמו

כמו כן, אני בטוח שיגיע חיזוק במקום לויזו.
אני לא רואה כרגע שום קבוצה שמביאה זרים ו\או עשתה רכש משמעותי עד כה.

יש בעיה גדולה כרגע עם זרים ומעבר לכך, ההיסטוריה מוכיחה שזרים איכותיים באמת מגיעים לקראת סוף החלון.
יכול להבין את הפאניקה בקרב חלק מהאנשים אבל צריך לתת אמון במערכת שעשתה ועושה אחלה של עבודה בינתיים

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 19:46
על ידי ספרא טבא
איזה רכש נקודתי? צריך רכש גדול ורציני, אם רוצים לעמוד במקום אז אפשר להסתפק במועט, לא מקבל את זה שבעידן ספרא צריך לחשוב בקטן
צריך מגן, 3 שחקני אמצע, שחקן לשמאל וחלוץ

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 19:48
על ידי RedDrifter
ספרא טבא כתב: 26 יוני 2026, 19:46 איזה רכש נקודתי? צריך רכש גדול ורציני, אם רוצים לעמוד במקום אז אפשר להסתפק במועט, לא מקבל את זה שבעידן ספרא צריך לחשוב בקטן
צריך מגן, 3 שחקני אמצע, שחקן לשמאל וחלוץ
3 שחקני אמצע? על מה ולמה

הפועל צריכה כרגע מגן שמאל מחליף, כנף שמאל (שכרגע היא עמדה מאויישת גם ככה בשחקן סביר) ו10 תחליף ללויזו (כרגע אפשר לשחק שם עם פרבר/אלטמן/אלקוקין) וזהו

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 19:58
על ידי cholo
ספרא טבא כתב: 26 יוני 2026, 19:46 איזה רכש נקודתי? צריך רכש גדול ורציני, אם רוצים לעמוד במקום אז אפשר להסתפק במועט, לא מקבל את זה שבעידן ספרא צריך לחשוב בקטן
צריך מגן, 3 שחקני אמצע, שחקן לשמאל וחלוץ
בוא פשוט נחליף את כל הקבוצה וזהו

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 20:05
על ידי ספרא טבא
RedDrifter כתב: 26 יוני 2026, 19:48
ספרא טבא כתב: 26 יוני 2026, 19:46 איזה רכש נקודתי? צריך רכש גדול ורציני, אם רוצים לעמוד במקום אז אפשר להסתפק במועט, לא מקבל את זה שבעידן ספרא צריך לחשוב בקטן
צריך מגן, 3 שחקני אמצע, שחקן לשמאל וחלוץ
3 שחקני אמצע? על מה ולמה

הפועל צריכה כרגע מגן שמאל מחליף, כנף שמאל (שכרגע היא עמדה מאויישת גם ככה בשחקן סביר) ו10 תחליף ללויזו (כרגע אפשר לשחק שם עם פרבר/אלטמן/אלקוקין) וזהו
לא כולם להרכב

לדעתי מאסט להחליף אחד מקרייב פלקאו
עוד אחד לרוטציה/הרכב
ועוד 10 במקום לויזו שעזב
העונה היו משחקים שעלינו עם למקין/אל ים, זה לא רציני, תראה את השמות שיש ליריבות באמצע לעומתנו, גם צריך לשנות גישה ולשחק יותר התקפי ולשנות את האופי של הסגל

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 20:05
על ידי ספרא טבא
cholo כתב: 26 יוני 2026, 19:58
ספרא טבא כתב: 26 יוני 2026, 19:46 איזה רכש נקודתי? צריך רכש גדול ורציני, אם רוצים לעמוד במקום אז אפשר להסתפק במועט, לא מקבל את זה שבעידן ספרא צריך לחשוב בקטן
צריך מגן, 3 שחקני אמצע, שחקן לשמאל וחלוץ
בוא פשוט נחליף את כל הקבוצה וזהו
אתה לא מסכים איתי במשהו? אתה חושב שנעשה משהו בעונה הבאה עם שאנדה, בואטנג וליידנר בהרכב?

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 20:20
על ידי צ'ימבויקה
RedDrifter כתב: 26 יוני 2026, 19:48
ספרא טבא כתב: 26 יוני 2026, 19:46 איזה רכש נקודתי? צריך רכש גדול ורציני, אם רוצים לעמוד במקום אז אפשר להסתפק במועט, לא מקבל את זה שבעידן ספרא צריך לחשוב בקטן
צריך מגן, 3 שחקני אמצע, שחקן לשמאל וחלוץ
3 שחקני אמצע? על מה ולמה

הפועל צריכה כרגע מגן שמאל מחליף, כנף שמאל (שכרגע היא עמדה מאויישת גם ככה בשחקן סביר) ו10 תחליף ללויזו (כרגע אפשר לשחק שם עם פרבר/אלטמן/אלקוקין) וזהו
מה עם 6 או 8 ראוי לסגל?
מי החליף את רן בנימין?
אל ים ראוי בעיניך??

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 20:23
על ידי צ'ימבויקה
ספרא טבא כתב: 26 יוני 2026, 20:05
cholo כתב: 26 יוני 2026, 19:58
ספרא טבא כתב: 26 יוני 2026, 19:46 איזה רכש נקודתי? צריך רכש גדול ורציני, אם רוצים לעמוד במקום אז אפשר להסתפק במועט, לא מקבל את זה שבעידן ספרא צריך לחשוב בקטן
צריך מגן, 3 שחקני אמצע, שחקן לשמאל וחלוץ
בוא פשוט נחליף את כל הקבוצה וזהו
אתה לא מסכים איתי במשהו? אתה חושב שנעשה משהו בעונה הבאה עם שאנדה, בואטנג וליידנר בהרכב?
באידאל המושלם:
מחליף לשאנדה
מחליף לקרייב
6 מחליף ישראלי (נגיד נאור סבג, אליאס)
חלוץ
מחליף ללויזו
מגן מחליף ישראלי

בסביר ומעלה:
מחליף לשאנדה
6 מחליף ישראלי (נגיד נאור סבג, אליאס)
מחליף ללויזו
מגן מחליף ישראלי


בלא מספיק בשום צורה:
מחליף ללויזו
מגן מחליף ישראלי

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 20:24
על ידי cholo
ספרא טבא כתב: 26 יוני 2026, 20:05
cholo כתב: 26 יוני 2026, 19:58
ספרא טבא כתב: 26 יוני 2026, 19:46 איזה רכש נקודתי? צריך רכש גדול ורציני, אם רוצים לעמוד במקום אז אפשר להסתפק במועט, לא מקבל את זה שבעידן ספרא צריך לחשוב בקטן
צריך מגן, 3 שחקני אמצע, שחקן לשמאל וחלוץ
בוא פשוט נחליף את כל הקבוצה וזהו
אתה לא מסכים איתי במשהו? אתה חושב שנעשה משהו בעונה הבאה עם שאנדה, בואטנג וליידנר בהרכב?
אני לא חושב שזה נכון או ריאלי להחליף את כל הקישור (שזה מה שאתה בעצם אומר פה)
כן צריך 10 מאוד איכותי.
כן הייתי רוצה חלוץ מכונת שערים.
מעבר לזה? יכול לחיות עם שאנדה, קרייב ופלקאו.
צריך להבין שבמצבנו במדינה יהיה מאוד קשה להביא זרים טובים ממה שיש לנו.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 20:27
על ידי RedDrifter
צ'ימבויקה כתב: 26 יוני 2026, 20:20
RedDrifter כתב: 26 יוני 2026, 19:48
ספרא טבא כתב: 26 יוני 2026, 19:46 איזה רכש נקודתי? צריך רכש גדול ורציני, אם רוצים לעמוד במקום אז אפשר להסתפק במועט, לא מקבל את זה שבעידן ספרא צריך לחשוב בקטן
צריך מגן, 3 שחקני אמצע, שחקן לשמאל וחלוץ
3 שחקני אמצע? על מה ולמה

הפועל צריכה כרגע מגן שמאל מחליף, כנף שמאל (שכרגע היא עמדה מאויישת גם ככה בשחקן סביר) ו10 תחליף ללויזו (כרגע אפשר לשחק שם עם פרבר/אלטמן/אלקוקין) וזהו
מה עם 6 או 8 ראוי לסגל?
מי החליף את רן בנימין?
אל ים ראוי בעיניך??
תראה, דעתי תמיד הייתה שקרייב שחקן מעולה ב8 ועכשיו יש לך גם את פרבר שהגיע בתור המחליף של רן בנימין ושל קרייב.

הערכה אישית שלי היא שבמשחקים בהם יותר קשה לפרוץ את ההגנה והיריב יבוא להסתגר, תהיה אופציה לשחק עם קרייב ב6, פרבר ב8 ועוד 10 זר שאמור להגיע וככה נוכל ללחוץ יותר ולהניע כדור יותר (פרבר גם מוסיף מימד של בעיטות מחוץ לbox)

אני באמת חושב שאם הפועל תדע להביא 2 שחקני התקפה (10, כנף שמאל או לחלופין 10 וחלוץ) זה יפתור את רוב הבעיות הקיימות

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 20:59
על ידי ספרא טבא
cholo כתב: 26 יוני 2026, 20:24
ספרא טבא כתב: 26 יוני 2026, 20:05
cholo כתב: 26 יוני 2026, 19:58

בוא פשוט נחליף את כל הקבוצה וזהו
אתה לא מסכים איתי במשהו? אתה חושב שנעשה משהו בעונה הבאה עם שאנדה, בואטנג וליידנר בהרכב?
אני לא חושב שזה נכון או ריאלי להחליף את כל הקישור (שזה מה שאתה בעצם אומר פה)
כן צריך 10 מאוד איכותי.
כן הייתי רוצה חלוץ מכונת שערים.
מעבר לזה? יכול לחיות עם שאנדה, קרייב ופלקאו.
צריך להבין שבמצבנו במדינה יהיה מאוד קשה להביא זרים טובים ממה שיש לנו.
לא אמרתי להחליף את כולם ותמיד יש את הסיכוי שלמקין או אלקוקין פתאום ישתדרגו
אני חושב שחייב לפחות קשר אחד שהוא רמה מעל הקיים, עוד שחקן לרוטציה ליד קרייב/פלקאו (מי שנשאר) וכמובן מחליף ללויזו ב10
אני לא חושב שאני מגזים פה, תראה את העומק שיש לשאר הגדולות בעמדה הזאת, מבחינתי צריך לשאוף לרמה כזאת

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 21:40
על ידי אנחנו בתהליך
לירון האדום כתב: 26 יוני 2026, 19:10
אנחנו בתהליך כתב: 26 יוני 2026, 13:48
לירון האדום כתב: 26 יוני 2026, 10:52
נרשמת לפורום לפני חודש כדי לכתוב שטויות
או כדי להטריל?
במהות שלו הוא לא כל כך טועה.
כן אני נגד הנחרצות הזאת ואני עדיין מאמין בצוות המקצועי
אבל הכיוון כרגע נראה פחות טוב
התחילו להתאמן אחריי כולם, במיוחד שתכף יש אירופה ושוב כרגע אנחנו קבוצה פחות טובה מעונה קודמת
אני חושב שהציפייה שלי ושל עוד הרבה חברים כאן שנגיע למשחק הראשון שלנו באירופה קבוצה יותר טוב (לפחות מבחינת סגל השחקנים) מעונה קודמת.
יש לך סגל שניצח עונה שעברה על קבוצה בליגה.
למעט לואיזו כל מי שהיה צריך להשיאר נשאר.
בליגה גם ככה יש לך זר אחד שיהיה מחוץ לסגל.
מכבי לא התחזקה ברכש, בית"ר הביאה את יוספי, מי ישמע...
חיפה תקועה עם סגל שחצי ממנו לא בתכניות.
ב"ש בלי רכש.

זה שציפית שנעלה לבתים באירופה זאת הבעיה שלך.
הציפיות לא תואמות את המציאות
בהרבה תחת ובכדורגל לא מספיק טוב.
צריך להיות עיוור כדיי לא לראות שהפועל חייבת חלוץ, שחקן 10, וכאשר 50 50 הרבה יותר איכותי מקרייב ועוד מגן שמאלי לרוטציה, אין לי ספק שכל אלו לא יגיעו.

מה אתם מכניס לי מילים לפה, אני מצפה שנעלה לבתים? איפה ראית אותי אומר דבר כזה?
אני ציפיתי שנתחזק ונגיע קבוצה הרבה יותר טובה כסגל למשחק הראשון, ושלא נשליך לפח את אירופה.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 22:54
על ידי אסון למכבי
עוד פעם התחת הזה? חלאס עם הקלישאות הלעוסות האלה, אתה לא חושב שהתחת התאפס לקראת הסוף? עם ההחמצות המטורפות בהיתר ובדרבי?

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 26 יוני 2026, 22:54
על ידי cholo
ספרא טבא כתב: 26 יוני 2026, 20:59
cholo כתב: 26 יוני 2026, 20:24
ספרא טבא כתב: 26 יוני 2026, 20:05
אתה לא מסכים איתי במשהו? אתה חושב שנעשה משהו בעונה הבאה עם שאנדה, בואטנג וליידנר בהרכב?
אני לא חושב שזה נכון או ריאלי להחליף את כל הקישור (שזה מה שאתה בעצם אומר פה)
כן צריך 10 מאוד איכותי.
כן הייתי רוצה חלוץ מכונת שערים.
מעבר לזה? יכול לחיות עם שאנדה, קרייב ופלקאו.
צריך להבין שבמצבנו במדינה יהיה מאוד קשה להביא זרים טובים ממה שיש לנו.
לא אמרתי להחליף את כולם ותמיד יש את הסיכוי שלמקין או אלקוקין פתאום ישתדרגו
אני חושב שחייב לפחות קשר אחד שהוא רמה מעל הקיים, עוד שחקן לרוטציה ליד קרייב/פלקאו (מי שנשאר) וכמובן מחליף ללויזו ב10
אני לא חושב שאני מגזים פה, תראה את העומק שיש לשאר הגדולות בעמדה הזאת, מבחינתי צריך לשאוף לרמה כזאת
גם עומק יכול לקחת זמן לבנות, הכי חשוב זה שיש המשכיות של רב הסגל שזה משהו שלא חווינו בערך עשור (בטח אחרי עונה טובה)
אני מאמין שאם לא המלחמה הדברים אולי היו נראים אחרת, ולא כל כך קל להחליף זרים כמו שכבר כתבתי בתגובה הקודמת.
שורה תחתונה, בתיאוריה אתה אומר דברים נכונים אבל בהתאם למצב נראה לי סביר הכיוון שהקבוצה הולכת אליו, אולי יפתיעו עד תחילת הליגה.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 01:23
על ידי לירון האדום
בואטנג הגיע בינואר וקיבל מלחמה גם.
זה בטח לא פשוט לזר, נקווה שעכשיו אחרי שהתאקלם נקצור את הפירות.
שאנדה זה הרבה בראש, בוסקילה שאומנם אכזב פותח עונה, פרבר הגיע על תקן מחליף לבנימין.
צריך מגן שמאלי נוסף במקום מורגן, זר במקום לואיזו ובטח יגיעו עוד ישראלי אחד או שניים בהמשך.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 02:51
על ידי דרסליה
איך כולם משלימים שבואטמג זה החלוץ שלך , העמדה שהכי צריכה חיזוק זה חלוץ שייתן גולים לפני הכל , אין לנו כזה וצריך 2 כאלה

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 04:04
על ידי לירון האדום
דרסליה כתב: 27 יוני 2026, 02:51 איך כולם משלימים שבואטמג זה החלוץ שלך , העמדה שהכי צריכה חיזוק זה חלוץ שייתן גולים לפני הכל , אין לנו כזה וצריך 2 כאלה
כי מבחינת ברדה כנראה לבאוטנג יש את זה.
צריך לזכור שהגיע בינואר למלחמה.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 07:05
על ידי רדפוקס
לירון האדום כתב: 27 יוני 2026, 04:04
דרסליה כתב: 27 יוני 2026, 02:51 איך כולם משלימים שבואטמג זה החלוץ שלך , העמדה שהכי צריכה חיזוק זה חלוץ שייתן גולים לפני הכל , אין לנו כזה וצריך 2 כאלה
כי מבחינת ברדה כנראה לבאוטנג יש את זה.
צריך לזכור שהגיע בינואר למלחמה.
וסהיטי הגיע בינואר לשלום?
תירוץ גרוע מאוד.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 07:46
על ידי htafan99
כל הזמן מדברים פה על חלוץ שמבקיע.
אני ממליץ קודם שיביאו שחקן שידע למסור, כדי שיהיה איך אפשר להבקיע.

אלוקקין במשחקים הראשונים דווקא היה לו את זה, לכן ממש התלהבתי,וכרגע זה הכי חסר.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 09:36
על ידי דוגיס
htafan99 כתב: 27 יוני 2026, 07:46 כל הזמן מדברים פה על חלוץ שמבקיע.
אני ממליץ קודם שיביאו שחקן שידע למסור, כדי שיהיה איך אפשר להבקיע.

אלוקקין במשחקים הראשונים דווקא היה לו את זה, לכן ממש התלהבתי,וכרגע זה הכי חסר.
למה לא גם וגם, כל מי שרושם פה קצת ביקורת יוצאים עליו שהוא טרול, כולם פה מבינים שהשנה הזאת היא שנה אחת החשובות רוצים כבר לכוון לאליפות או לצמרת הגבוה אנחנו לא נתניה שנסתפק בעונה של פעם בכמה שנים שהגענו לאירופה.עכשיו לחשוב שפתאום בואטנג יקרע רשתות וסילבה יהפוך לקיצוני של 10 שערים ועשר בישולים זה להיות מנותק ושיכור. אז אני אישית לא מבין למה לא להחליף אותם במיוחד שעכשיו נכנס 3 מיליון יורו ואתה תסיים עם לא פחות מ16 אלף מנויים וכן הבעלים שלנו זה לא אחד שמגרד שקלים. גם אם תביא רק 10 ברמה קשה לי להאמין שעם הסגל הזה אתה יכול להגיע שוב למקום 4 אם אנחנו מקבלים את טוריאל של סוף שנה אין לנו שחקן אחד בסגל של מספרים עכשיו קחו את זה לאן שאתם רוצים. נכון רק התחיל החלון ואנחנו במלחמה לכן לא צריך להשתגע אבל כן לדעתי צריך לעבוד חזק הקיץ למה הסגל לא כזה נוצץ.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 09:46
על ידי RedDrifter
דוגיס כתב: 27 יוני 2026, 09:36
htafan99 כתב: 27 יוני 2026, 07:46 כל הזמן מדברים פה על חלוץ שמבקיע.
אני ממליץ קודם שיביאו שחקן שידע למסור, כדי שיהיה איך אפשר להבקיע.

אלוקקין במשחקים הראשונים דווקא היה לו את זה, לכן ממש התלהבתי,וכרגע זה הכי חסר.
למה לא גם וגם, כל מי שרושם פה קצת ביקורת יוצאים עליו שהוא טרול, כולם פה מבינים שהשנה הזאת היא שנה אחת החשובות רוצים כבר לכוון לאליפות או לצמרת הגבוה אנחנו לא נתניה שנסתפק בעונה של פעם בכמה שנים שהגענו לאירופה.עכשיו לחשוב שפתאום בואטנג יקרע רשתות וסילבה יהפוך לקיצוני של 10 שערים ועשר בישולים זה להיות מנותק ושיכור. אז אני אישית לא מבין למה לא להחליף אותם במיוחד שעכשיו נכנס 3 מיליון יורו ואתה תסיים עם לא פחות מ16 אלף מנויים וכן הבעלים שלנו זה לא אחד שמגרד שקלים. גם אם תביא רק 10 ברמה קשה לי להאמין שעם הסגל הזה אתה יכול להגיע שוב למקום 4 אם אנחנו מקבלים את טוריאל של סוף שנה אין לנו שחקן אחד בסגל של מספרים עכשיו קחו את זה לאן שאתם רוצים. נכון רק התחיל החלון ואנחנו במלחמה לכן לא צריך להשתגע אבל כן לדעתי צריך לעבוד חזק הקיץ למה הסגל לא כזה נוצץ.
פונה אלייך אבל זה שאלה שדי מכוונת לכולם שחושבים כמוך

- אף קבוצה לא הביאה זר שובר שוויון אחד במצב הנוכחי במדינה, אתה לא שונה, מה לדעתך הפועל צריכה לעשות כשזה המצב? קל להגיד ״תביאו תעשו תשקיעו״ אבל המצב הנוכחי לא מאפשר זאת
- שנה שעברה המצב אומנם היה ״קל יותר״ אבל כמות השחקנים שהיה איתם מו״מ וזה נפל בגלל המצב של המלחמה היה דו ספרתי, השנה כרגע יש כמעט סירוב כולל של כל מי שאתה מנסה לדבר איתו
- אתה מנסה לייצב את עצמך ומביא כישרונות (כמו איתי שביט) לעתיד, אתה פועל לפי מודל מכבי מבלי להשתגע בהוצאות (100 מיליון תקציב +), במצב הנוכחי של השוק הישראלי ובהתחשב בעובדה שאתה לא מתכוון לשלם מעל 350,000 אלף אירו שכר, איזה חיזוקים לדעתך הפועל צריכה להביא? בהתחשב בזה גם שהשוק הישראלי מת
====

באמת הייתם מסתפקים בחלון כמו של ביתר? הייתם מסתפקים בזה שיביאו איזה זר כמו שביתר מביאה כל עונה? אתם לא חושבים שהסטנדרט שהציבו שנה שעברה די מסמן את הרמה שמכוונים אליה וזה טוב שלא מביאים כל אהבל עם בעיטה וחצי לשער כמו בתקופת ניסנוב?

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 11:01
על ידי צ'ימבויקה
מה שלדעתי נכתב בהודעה מעלי זו בעצם אמירה שאומרת, איתי שביט עדיף על דן גלזר ואם תומר יוספי עולה מה שהוא עולה אז עדיף אלקוקין. הפועל לא לקחה אליפות השנה, וגם לא סגנות, היא צריכה להתחזק אם היא רוצה לבסס את עצמה במקום 4 ולהגיע למקום 3.
ברגע שהיריבה מעליך מביאה ישראלים טובים, והיריבה שמתחתיך מביאה את ירין לוי ויאיר מרדכי. אתה צריך לפעול יותר בשוק מאשר רק להביא מחליף ללויזו שאפילו לא בא.


אי אפשר לבוא פתאום ולהגיד שבגלל כסף ושוק, אנחנו צריכים לוותר על ישראלים, פתאום התחלנו לדבר בRoi. אם בית״ר בעזרת יוספי מסיימת עוד שנה כסגנית או עושה בתים באירופה, למה עדיף להשאר עם אלקוקין כ-10 בלי סיוע אמיתי ולסיים מקום 5?


גם המבקרים הכי גדולים לא חושבים שאם לא מביאים חמישה שחקנים אז בהכרח נסיים מקום 5 או 6.

ברגע שלויזו עזב, אפשר להבין את אלה שמקווים להתחזק בעמדות אחרות כי הסיכוי שיגיע לפה שחקן ברמתו של לויזו לא גבוה וחייבים להוסיף איכות לקיים ולא רק לסמוך על כאלה שלא הוכיחו את עצמם.

מעבר לזה יש בעיית עומק ואיכות בעמדות 6 ו-8 שאנחנו סוחבים. מזכיר שלא הובא מחליף לרן בנימין. הפועל מתקשה לעמוד ולייצר דומיננטיות בקישור מול הגדולות וזו עובדה.

אי אפשר לייצר נרטיב שבו תומר יוספי, גלזר או אליאס, ויוג׳ין אנסה ישראלי זה חיזוק חלש בזמן שאצלנו נמצאים שמות כמו אלקוקין, אל ים ופרבר. אם אתם רוצים להתחרות על מקומות 2-4, צריך לנתח מקצועית את השחקנים האלה למול השחקנים שלנו. והאמת היא שאלה טובים מאלה.


אי אפשר להתעלם מהאיכות שיש ף בסגל של מכבי ת״א , שם איתמר נוי ודוידה יושבים שם על הספסל ואצלנו יושבים למקין ובוסקילה.
ושום מילה על דור פרץ ועל זה שהם מביאים את נחמיאס לייצב את ההגנה ואולי גם קניקובסקי.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 11:11
על ידי RedDrifter
אבל אתה משווה תפוחים ואגסים חבר

מכבי וגם חיפה עם כפול תקציב ממה שיש לך. אתה לא יכול להציע שכר כמו שהם מציעים, לא יכול להיות לך עומק כמו שלהם וזאת עובדה שלא משנה איך תהפוך אותה תישאר ככה - הפועל פועלת במישור הצעירים לצורך השקעה עתידית ומביאה זרים עם פוטנציאל גבוה כמו לויזו בשביל לייצר הכנסות.

כרגע עובדתית בכל עמדה (למעט עמדת המגן השמאלי ששם חסר מחליף) יש תחרות בריאה ומספקת. אכן יש צורך להשתדרג בכ2 עמדות התקפה כפי שציינתי (כנף שמאל 10 או 10 וחלוץ) וזה משהו שפועלים לגביו ויש רצון ברור שרוצים להביא לשם 2 שחקנים טובים.

מוכן להתערב איתך שבמידה ותביא 2 שחקני התקפה זרים בעלי יכולת עד תחילת הליגה אתה תסתכל על החלון של ביתר ותגיד לי בעצמך כמה שהם בדיחה, בסוף ביתר מהמרת בענק עם השחקנים שהיא הביאה שלא מבטיחים לה שדרוג משמעותי ביכולת, אם בכלל, להגיד את האמת.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 11:20
על ידי צ'ימבויקה
RedDrifter כתב: 27 יוני 2026, 11:11 אבל אתה משווה תפוחים ואגסים חבר

מכבי וגם חיפה עם כפול תקציב ממה שיש לך. אתה לא יכול להציע שכר כמו שהם מציעים וזאת עובדה שלא משנה איך תהפוך אותה תישאר ככה - הפועל פועלת במישור הצעירים לצורך השקעה עתידית ומביאה זרים עם פוטנציאל גבוה כמו לויזו בשביל לייצר הכנסות.

כרגע עובדתית בכל עמדה (למעט עמדת המגן השמאלי ששם חסר מחליף) יש תחרות בריאה ומספקת. אכן יש צורך להשתדרג בכ2 עמדות התקפה כפי שציינתי (כנף שמאל 10 או 10 וחלוץ) וזה משהו שפועלים לגביו ויש רצון ברור שרוצים להביא להם 2 שחקנים טובים.

מוכן להתערב איתך שבמידה ותביא 2 שחקני התקפה זרים בעלי יכולת עד תחילת הליגה אתה תסתכל על החלון של ביתר ותגיד לי בעצמך כמה שהם בדיחה, בסוף ביתר מהמרת בענק עם השחקנים שהיא הביאה שלא מבטיחים לה שדרוג משמעותי ביכולת, אם בכלל, להגיד את האמת.

המינמום שלנו זה להביא 2 שחקני התקפה זרים.
וגם בהם בעיניי צריך לפגוע סופר דופר כדי להתחרות חזק על המקום הרביעי. לצד תקווה ששחקנים שסביבם ישפרו דרמטית את יכולתם (למשל דאפה, בוסקילה או קרייב).
הרצון בחיזוק הקיים באה כדי למצב אותנו טוב מול היריבות שסביבנו.
כרגע הקבוצות האחרות מחתימות ועובדות בשוק. ואתה לא.
אגב, אני לא חושב שביתר עשירה מאיתנו. זה בחירה של מועדון.
אני הראשון שיגיד שהפועל לא צריכה לכוון לאליפות וגם לא לסגנות בשנה הבאה. אבל אם הקבוצות שסביבנו משתפרות והיעד המוצהר זה להתקדם ולא ללכת אחורה, אנחנו צריכים להגיב ולא לשפוט את הדברים לפי המשכיות או הסתמכות שהמחליף של לויזו יהיה ברמתו.

עוד דבר שאתה קובע פה זה שיש תחרות בריאה ומספקת בכל עמדה, זה שיש שחקנים צעירים שאתה אוהב לא אומר שהתחרות מספקת.
היא אמנם בריאה כי באמת זה נראה טוב שיש את אל ים, בוסקילה, אלקוקין ולמקין ודאפה לצד זרים.
אבל אם המטרה היא מקום 2-4 זו לא תחרות מספקת. השחקנים האלה לא מספיק טובים.
להגיד שאלקוקין זה איזה שחקן שתורם בוודאות ויוספי לא בטוח יתרום. זה משאלת לב.
אלקוקין במשחקים שפתח או שולב היה נטל. כנ״ל אל ים ולמקין (ברוב הזמן ).

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 11:25
על ידי Dubi Dubkin
הפועל בעידן ספרא צריכה ויכולה כלכלית להתחרות על כל הישראליים הבכירים בשוק ולהציע שכר שגבוה משל הבבונים ודומה לאלה של חיפה ומכבי.
הכל עניין של החלטה של ספרא
להמשיך באותו קו הוא לייצר דריכה במקום למקומות 3-5.
חייבים לייצר את קפיצת המדרגה להיאבק על תארים
והדרך היחידה היא להביא שחקנים ישראליים בכירים ולבנות סגל איכותי ועמוק , לצערי לא נראה שהכיון לשם.
בנוסף, גם בגזרת הזרים יש צורך בשיפורים {חלוץ, ווינגר שמאל) דבר שנראה שלא הולכים להחליף. לכן עד כה כל הסימנים לא מראים על רצון ואפשרות לקפיצת המדרגה המיוחלת.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 11:29
על ידי RedDrifter
אבל אתה חוזר על המנטרה בלי לענות על השאלה ששאלתי

המצב הנוכחי במדינה הופך את זה לכמעט בלתי אפשרי להחתים זרים. האם אתה כאוהד שמבין שאין להפועל כסף להביא לפה את דיא סבע, ספורי, דין דוד ושות בגלל עלויות שכר מטורפות, יכול רגע לעצור ולהגיד ״וואלה הגיוני לי שהפועל מחכה להזדמנות״? ״הגיוני לי שהפועל לא רוצה את אנסה, יוספי ושות׳ כשחקני הרכב ומעדיפה לחכות לשחקנים טובים יותר״?

יש לנו תקציב מוגבל, הפועל רוצה למקסם את מה שיש על שחקנים שישדרגו את הקבוצה.. להביא את יוספי להרכב זה באמת היה מספק אותך כאוהד? תראה, אני לא סקאוטר אבל אפשר וצריך להביא יותר טוב ממנו ואם זה הציפיות שלך כאוהד אז יש פה בעיה

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 27 יוני 2026, 11:31
על ידי ספרא טבא
לא מסכים שהתקציב מוגבל
מה שמוגבל זה היכולת שלהם להביא שמות כנראה אחרת לא מבין את הסיבה להתנהלות בקיץ הזה, כל הגדולות התחמשו ב3-4 ישראלים ואנחנו הסתפקנו בשחקן ספסל מהפועל חיפה