דף 50 מתוך 51

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 15:29
על ידי Nsumbo
לוסיאנו כתב: 23 יוני 2026, 15:23
Nsumbo כתב: 23 יוני 2026, 15:21 מעצבן ששחקן כזה מחזיק אותנו בביצים
והרבה מזה מגיע מזה שזה יצא לתקשורת ולא יכלו לנהל את האירוע הזה בשקט ולחתוך מהר לכאן או לכאן

האמת? פרימור היה צריך ללמוד כבר מהטעות הזו ולהוציא הודעה לפני שבוע כבר שירדו מדיארה, עד אז כבר היו צריכים להיות דד ליינים והבנה מלאה אם הוא רוצה להגיע לכאן וגם לתת כאן את הלב או שהוא נהנה למרוח ולחכות לאלטרנטיבות.

עדיף היה לפוצץ את זה מהצד שלנו ושדיארה ילך לחפש קבוצה או יתקע בריימס או ווטאבר
זה כבר לא בשליטת פרימור ברגע שהסוכן הישראלי של דיארה זה אבי נימני
?אבי נמני הוא המנכל של הפועל
מה זה לא בשליטת פרימור
יכלו להחליט בצד הניהולי שזה מרגיש כמו מריחה ולהודיע לנמני שהם מוותרים על השחקן כי מבינים שהוא לא רוצה באמת להגיע.

אולי אתבדה ובסוף הוא עוד יגיע
אבל סיפורים מהסוג הזה תמיד נגמרים אותו דבר וככה זה היה גם שנה שעברה בדיוק אז ללמוד מהטעות ולא לבזבז זמן ואנרגיות על שחקנים שברור די מהר שהם לא באמת רוצים להגיע

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 15:31
על ידי Xavi
לא אבידה גדולה, בהנחה שיש עוד כמה ברשימה והוא לא כל הרשימה
כמו תמיד בליגת פח שלנו עשו משחקן שנתן 2 משחקים טובים פי 10 יותר ממה שהוא
גם דאפה נתן כמה משחקים אדירים בנתניה בפלייאוף, זה לא מעיד על כלום

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 15:32
על ידי Nsumbo
RedDrifter כתב: 23 יוני 2026, 15:27
Nsumbo כתב: 23 יוני 2026, 15:21 מעצבן ששחקן כזה מחזיק אותנו בביצים
והרבה מזה מגיע מזה שזה יצא לתקשורת ולא יכלו לנהל את האירוע הזה בשקט ולחתוך מהר לכאן או לכאן

האמת? פרימור היה צריך ללמוד כבר מהטעות הזו ולהוציא הודעה לפני שבוע כבר שירדו מדיארה, עד אז כבר היו צריכים להיות דד ליינים והבנה מלאה אם הוא רוצה להגיע לכאן וגם לתת כאן את הלב או שהוא נהנה למרוח ולחכות לאלטרנטיבות.

עדיף היה לפוצץ את זה מהצד שלנו ושדיארה ילך לחפש קבוצה או יתקע בריימס או ווטאבר
המצב במדינה שלנו לא מזהיר בלשון המעטה

שחקן שיכול לשדרג אותנו ולא הכי מתנגד להגיע לישראל שווה לחזר אחריו בנרות ולחכות.
אנחנו עדיין לא במצב שאנחנו יכולים להציב לשחקנים כמוהו דד ליינים לצערי
האמת שאתה צודק ב100 אחוז
אבל זה מרגיש כמו בדיחה על חשבוננו כבר שבועות ארוכים ואני מניח שהצוות עוד יותר הרגיש את זה
לכל הפחות מקווה שזה לא הודלף מבפנים כי חלק גדול מהאירוע זה הפסטיבל דיארה הזה בקהל ובתקשורת

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 15:34
על ידי RedDrifter
Nsumbo כתב: 23 יוני 2026, 15:32
RedDrifter כתב: 23 יוני 2026, 15:27
Nsumbo כתב: 23 יוני 2026, 15:21 מעצבן ששחקן כזה מחזיק אותנו בביצים
והרבה מזה מגיע מזה שזה יצא לתקשורת ולא יכלו לנהל את האירוע הזה בשקט ולחתוך מהר לכאן או לכאן

האמת? פרימור היה צריך ללמוד כבר מהטעות הזו ולהוציא הודעה לפני שבוע כבר שירדו מדיארה, עד אז כבר היו צריכים להיות דד ליינים והבנה מלאה אם הוא רוצה להגיע לכאן וגם לתת כאן את הלב או שהוא נהנה למרוח ולחכות לאלטרנטיבות.

עדיף היה לפוצץ את זה מהצד שלנו ושדיארה ילך לחפש קבוצה או יתקע בריימס או ווטאבר
המצב במדינה שלנו לא מזהיר בלשון המעטה

שחקן שיכול לשדרג אותנו ולא הכי מתנגד להגיע לישראל שווה לחזר אחריו בנרות ולחכות.
אנחנו עדיין לא במצב שאנחנו יכולים להציב לשחקנים כמוהו דד ליינים לצערי
האמת שאתה צודק ב100 אחוז
אבל זה מרגיש כמו בדיחה על חשבוננו כבר שבועות ארוכים ואני מניח שהצוות עוד יותר הרגיש את זה
לכל הפחות מקווה שזה לא הודלף מבפנים כי חלק גדול מהאירוע זה הפסטיבל דיארה הזה בקהל ובתקשורת
אף אחד לא מדליף בהפועל, זה הכל הדלפות חיצוניות.

לצערי זה נראה שלא רק להפועל יהיה קשה להביא זרים העונה, כל הקבוצות נתקלות בקשיים דומים.

אני אישית מקווה שנדע לכל הפחות להביא לפה 10 זר בשבועיים הקרובים שיהיה לנו לפחות צאנס להפתיע את לודוגרץ

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 19:07
על ידי ספרא טבא
חלון שהוא אכזבה ענקית

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 19:09
על ידי בז'רנו
ספרא טבא כתב: 23 יוני 2026, 19:07 חלון שהוא אכזבה ענקית
שטויות.החתמנו את בן נשר ואיתי שביט( אמיתי לגמרי,הלוואי והייתי צוחק)

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 19:09
על ידי רדפוקס
ספרא טבא כתב: 23 יוני 2026, 19:07 חלון שהוא אכזבה ענקית
עוד לא יולי, החלון נסגר בספטמבר.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 19:10
על ידי בן לוז
3 וולקאמים ביום ואנשים מתלוננים

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 19:12
על ידי ספרא טבא
רדפוקס כתב: 23 יוני 2026, 19:09
ספרא טבא כתב: 23 יוני 2026, 19:07 חלון שהוא אכזבה ענקית
עוד לא יולי, החלון נסגר בספטמבר.
היה צריך להגיע הרבה יותר מוכנים לאירופה

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 19:14
על ידי פוגודין
בן לוז כתב: 23 יוני 2026, 19:10 3 וולקאמים ביום ואנשים מתלוננים
אגב כולם מיוצגים ע"י אותו הסוכן
עידן בן אבו

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 19:15
על ידי רדפוקס
ספרא טבא כתב: 23 יוני 2026, 19:12
רדפוקס כתב: 23 יוני 2026, 19:09
ספרא טבא כתב: 23 יוני 2026, 19:07 חלון שהוא אכזבה ענקית
עוד לא יולי, החלון נסגר בספטמבר.
היה צריך להגיע הרבה יותר מוכנים לאירופה
יש עוד חודש עד המשחק הראשון באירופה.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 19:20
על ידי dino
בנתיים בעדה בעדה מזרחה ביטר עובדים ומפזרים ידיעות על רצונם הרב ב78 שחקנים שונים, אפילו ללא שום פניה. כולל סבב שני על רצונם בחלוץ של ק״ש הפרואני, שהפערים סך הכל מינורים בערך 600 אלף יורו פער.
ככה עובדים.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 19:25
על ידי RedDrifter
dino כתב: 23 יוני 2026, 19:20 בנתיים בעדה בעדה מזרחה ביטר עובדים ומפזרים ידיעות על רצונם הרב ב78 שחקנים שונים, אפילו ללא שום פניה. כולל סבב שני על רצונם בחלוץ של ק״ש הפרואני, שהפערים סך הכל מינורים בערך 600 אלף יורו פער.
ככה עובדים.
האמת שק''ש די תקועה עם אוגריסה

מצד אחד סוף עונה מסתיים לו החוזה, מצד שני, אף קבוצה לא מוכנה לתת לאיזי הסכיזופרן הזה מיליון אירו על שחקן בן 30
לא הייתי מתנגד אם היינו מנסים לבצע עסקה באזורי ה 500,000 אירו. חלוץ זר שידע לתת לנו מספרים בשלוש השנים הקרובות

אין לו יותר מידי ברירות

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 19:32
על ידי ספרא טבא
רדפוקס כתב: 23 יוני 2026, 19:15
ספרא טבא כתב: 23 יוני 2026, 19:12
רדפוקס כתב: 23 יוני 2026, 19:09
עוד לא יולי, החלון נסגר בספטמבר.
היה צריך להגיע הרבה יותר מוכנים לאירופה
יש עוד חודש עד המשחק הראשון באירופה.
זה לא רק מי מגיע זה גם מי לא הולך
לא נראה טוב בינתיים

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 19:33
על ידי בן לוז
RedDrifter כתב: 23 יוני 2026, 19:25
dino כתב: 23 יוני 2026, 19:20 בנתיים בעדה בעדה מזרחה ביטר עובדים ומפזרים ידיעות על רצונם הרב ב78 שחקנים שונים, אפילו ללא שום פניה. כולל סבב שני על רצונם בחלוץ של ק״ש הפרואני, שהפערים סך הכל מינורים בערך 600 אלף יורו פער.
ככה עובדים.
האמת שק''ש די תקועה עם אוגריסה

מצד אחד סוף עונה מסתיים לו החוזה, מצד שני, אף קבוצה לא מוכנה לתת לאיזי הסכיזופרן הזה מיליון אירו על שחקן בן 30
לא הייתי מתנגד אם היינו מנסים לבצע עסקה באזורי ה 500,000 אירו. חלוץ זר שידע לתת לנו מספרים בשלוש השנים הקרובות

אין לו יותר מידי ברירות
אם על קשר לאומית אנונימי בן 19 שילמת היום מעל 200 אלף יורו, ברור ששווה לשלם 500 אלף יורו על חלוץ שנתן כאן 15 גולים+ בעונה הקודמת

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 19:53
על ידי רדפוקס
ספרא טבא כתב: 23 יוני 2026, 19:32
רדפוקס כתב: 23 יוני 2026, 19:15
ספרא טבא כתב: 23 יוני 2026, 19:12
היה צריך להגיע הרבה יותר מוכנים לאירופה
יש עוד חודש עד המשחק הראשון באירופה.
זה לא רק מי מגיע זה גם מי לא הולך
לא נראה טוב בינתיים
בינתיים… אין מה לסכם חלון שבקושי התחיל, זה הזוי.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 21:07
על ידי amorphis
יאללה שדיארה יחתום כבר, לא איכפת לי איפה, לא יכול לקרוא יותר כתבות עליו. נשבע שלגלול באינסטגרם כבר פחות בזבוז זמן מעוד כתבה של דיארה מתקרב/מתרחק

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 21:10
על ידי לוסיאנו
בן לוז כתב: 23 יוני 2026, 19:33
RedDrifter כתב: 23 יוני 2026, 19:25
dino כתב: 23 יוני 2026, 19:20 בנתיים בעדה בעדה מזרחה ביטר עובדים ומפזרים ידיעות על רצונם הרב ב78 שחקנים שונים, אפילו ללא שום פניה. כולל סבב שני על רצונם בחלוץ של ק״ש הפרואני, שהפערים סך הכל מינורים בערך 600 אלף יורו פער.
ככה עובדים.
האמת שק''ש די תקועה עם אוגריסה

מצד אחד סוף עונה מסתיים לו החוזה, מצד שני, אף קבוצה לא מוכנה לתת לאיזי הסכיזופרן הזה מיליון אירו על שחקן בן 30
לא הייתי מתנגד אם היינו מנסים לבצע עסקה באזורי ה 500,000 אירו. חלוץ זר שידע לתת לנו מספרים בשלוש השנים הקרובות

אין לו יותר מידי ברירות
אם על קשר לאומית אנונימי בן 19 שילמת היום מעל 200 אלף יורו, ברור ששווה לשלם 500 אלף יורו על חלוץ שנתן כאן 15 גולים+ בעונה הקודמת
שילמו עליו 500 אלף שקל תדייק

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 21:47
על ידי D&3
ספרא טבא כתב: 23 יוני 2026, 19:07 חלון שהוא אכזבה ענקית
לך

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 22:03
על ידי Mendelson
רדפוקס כתב: 23 יוני 2026, 19:53
ספרא טבא כתב: 23 יוני 2026, 19:32
רדפוקס כתב: 23 יוני 2026, 19:15
יש עוד חודש עד המשחק הראשון באירופה.
זה לא רק מי מגיע זה גם מי לא הולך
לא נראה טוב בינתיים
בינתיים… אין מה לסכם חלון שבקושי התחיל, זה הזוי.
אני לא חושב שצריך לסכם. אבל עבר חודש ממשחק הליגה האחרון (ועקרונית, בגזרת השחקנים בשנת חוזה החלון העברות של הקיץ מתחיל בינואר שלפניו), ויש חודש עד למשחק הרשמי הראשון. יש כמובן יותר זמן עד לליגה, אבל לא חושב שצריך להסתכל על זה כחלון שבקושי התחיל.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 22:41
על ידי רדפוקס
Mendelson כתב: 23 יוני 2026, 22:03
רדפוקס כתב: 23 יוני 2026, 19:53
ספרא טבא כתב: 23 יוני 2026, 19:32

זה לא רק מי מגיע זה גם מי לא הולך
לא נראה טוב בינתיים
בינתיים… אין מה לסכם חלון שבקושי התחיל, זה הזוי.
אני לא חושב שצריך לסכם. אבל עבר חודש ממשחק הליגה האחרון (ועקרונית, בגזרת השחקנים בשנת חוזה החלון העברות של הקיץ מתחיל בינואר שלפניו), ויש חודש עד למשחק הרשמי הראשון. יש כמובן יותר זמן עד לליגה, אבל לא חושב שצריך להסתכל על זה כחלון שבקושי התחיל.
אבל זה מה שהוא.
עם כל הכבוד לאירופה גם אם נחתים 3 שחקנים אין לנו הרבה סיכוי שם הפעם.
צריך לבנות פה קבוצה שתגיע לאירופה גם בעונה הבאה גם אם זה אומר שיגיעו לפה השחקנים המשמעותיים באוגוסט ולא בסוף יוני.
אני לא בלחץ כרגע, אבל נדבר בהמשך החלון.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 23:14
על ידי בן לוז
רק מזכיר לפיד פאניקה שלואיזו לדוגמא חתם כאן ב21 לספטמבר בקיץ הקודם
אנחנו ב23 ביוני
והקיץ עוד יש מונדיאל שגורם להמון העברות לחכות

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 23:21
על ידי לוסיאנו
בן לוז כתב: 23 יוני 2026, 23:14 רק מזכיר לפיד פאניקה שלואיזו לדוגמא חתם כאן ב21 לספטמבר בקיץ הקודם
אנחנו ב23 ביוני
והקיץ עוד יש מונדיאל שגורם להמון העברות לחכות
עד ספטמבר אפשר לעוף מאירופה

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 24 יוני 2026, 07:15
על ידי לירון האדום
לוסיאנו כתב: 23 יוני 2026, 23:21
בן לוז כתב: 23 יוני 2026, 23:14 רק מזכיר לפיד פאניקה שלואיזו לדוגמא חתם כאן ב21 לספטמבר בקיץ הקודם
אנחנו ב23 ביוני
והקיץ עוד יש מונדיאל שגורם להמון העברות לחכות
עד ספטמבר אפשר לעוף מאירופה
גם אם תואם לואיזו אתה יכול לעוף.
גם לודוגרץ כנראה מאבדת את הכוכב שלה, הם החתימו שחקנים כבר?

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 24 יוני 2026, 07:50
על ידי הצבי ישראל
בן לוז כתב: 23 יוני 2026, 23:14 רק מזכיר לפיד פאניקה שלואיזו לדוגמא חתם כאן ב21 לספטמבר בקיץ הקודם
אנחנו ב23 ביוני
והקיץ עוד יש מונדיאל שגורם להמון העברות לחכות
בסדר... עונה שעברה לא היה אירופה אז אפשר היה לקחת את הזמן. העונה יש אירופה

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 24 יוני 2026, 08:42
על ידי Giovanni Giorgio
הצבי ישראל כתב: 24 יוני 2026, 07:50
בן לוז כתב: 23 יוני 2026, 23:14 רק מזכיר לפיד פאניקה שלואיזו לדוגמא חתם כאן ב21 לספטמבר בקיץ הקודם
אנחנו ב23 ביוני
והקיץ עוד יש מונדיאל שגורם להמון העברות לחכות
בסדר... עונה שעברה לא היה אירופה אז אפשר היה לקחת את הזמן. העונה יש אירופה
לעבור את לודוגורץ זה לא ריאלי
לא הייתי מתכנן את החלון בשביל זה, לא הייתי משנה תוכניות, מכריח רכש ומתפשר עליו בשביל מטרה שהיא מאוד לא סבירה להשגה

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 24 יוני 2026, 10:03
על ידי talb55
RedArmy555 כתב: 23 יוני 2026, 12:14 @talb55 יש לך צפירת הרגעה או או מסמר בארון?
בכנות אני לא חושב שמישהו יודע. עובדתית הוא מחכה להצעות עם כסף גבוה שכנראה יכול להגיע מטורקיה.
לגבי הידיעה על הקבוצה הטורקית, לעניות דעתי הבאמת עניה במקרה הזה, מרגיש כמו סתם ידיעה שכל הכתבים בארץ פמפמו.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 24 יוני 2026, 10:07
על ידי RedDrifter
talb55 כתב: 24 יוני 2026, 10:03
RedArmy555 כתב: 23 יוני 2026, 12:14 @talb55 יש לך צפירת הרגעה או או מסמר בארון?
בכנות אני לא חושב שמישהו יודע. עובדתית הוא מחכה להצעות עם כסף גבוה שכנראה יכול להגיע מטורקיה.
לגבי הידיעה על הקבוצה הטורקית, לעניות דעתי הבאמת עניה במקרה הזה, מרגיש כמו סתם ידיעה שכל הכתבים בארץ פמפמו.
צנצי פרסם אתמול שלרנקה לא רוצה לשחרר את גורפינקל

זאת האמת? או שעדיין יש מו״מ איתו

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 24 יוני 2026, 11:17
על ידי Nati
Giovanni Giorgio כתב:
הצבי ישראל כתב: 24 יוני 2026, 07:50
בן לוז כתב: 23 יוני 2026, 23:14 רק מזכיר לפיד פאניקה שלואיזו לדוגמא חתם כאן ב21 לספטמבר בקיץ הקודם
אנחנו ב23 ביוני
והקיץ עוד יש מונדיאל שגורם להמון העברות לחכות
בסדר... עונה שעברה לא היה אירופה אז אפשר היה לקחת את הזמן. העונה יש אירופה
לעבור את לודוגורץ זה לא ריאלי
לא הייתי מתכנן את החלון בשביל זה, לא הייתי משנה תוכניות, מכריח רכש ומתפשר עליו בשביל מטרה שהיא מאוד לא סבירה להשגה
זה גם לא היה ריאלי לעבור את צ׳לסי לוקומוטיב ופארמה.אבל עדיין עברנו אותם.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 24 יוני 2026, 11:23
על ידי ונרקומן
האמת? אם יש קבוצה שמוכנה לאירופה זו הפועל.
הסגל כמעט שלם מלבד לויזו שעוזב וזה שחקנים שכבר מכירים אחד את השני משנה שעברה.

מניח שיתנו לשאנדה ובואטנג את הצ׳אנס שם, ואחרי אירופה יכולים להיות שינויים.
זו הגישה הנכונה בעיניי אגב ואפקט ה״עונה השנייה״ צריך לחול פה בתקווה על לא מעט שחקנים

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 24 יוני 2026, 11:25
על ידי dino
יש לו לדיארה את הטלפון של פרימור, אם לא הולך לו עם הצעות יותר גבוהות שישלח וואטסאפ נראה מה הסטטוס שלנו כבר.
כבר שבוע או שבועיים אני אומר שאני פסימי לגביו בדיוק בגלל הסיבה הזו שירשם לפרוטוקול.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 24 יוני 2026, 13:36
על ידי רק הפועל
לא סובל את דיארה , שחקן מעייף

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 24 יוני 2026, 14:04
על ידי צ'ימבויקה
ונרקומן כתב: 24 יוני 2026, 11:23 האמת? אם יש קבוצה שמוכנה לאירופה זו הפועל.
הסגל כמעט שלם מלבד לויזו שעוזב וזה שחקנים שכבר מכירים אחד את השני משנה שעברה.

מניח שיתנו לשאנדה ובואטנג את הצ׳אנס שם, ואחרי אירופה יכולים להיות שינויים.
זו הגישה הנכונה בעיניי אגב ואפקט ה״עונה השנייה״ צריך לחול פה בתקווה על לא מעט שחקנים

בהנחה ורוצים לנסות לאתגר את לודוגורץ ולהוות יריב אז הסיפור של המשכיות לא תמיד מספיק.
זה כמו שאחרי שעלינו ליגה ופירקנו, לא דיברנו על המשכיות.

לכל הפחות, ללויזו חלק גדול (בעיניי מעבר לזה) בעצם ההגעה שלנו לאירופה, לא מדובר באיזה שחקן שולי.
גם אם היה לנו את לויזו, אנחנו מתמודדים מול קובצה טובה מאיתנו בהרבה.
אני לא מבין איך ההרכב הנוכחי מאיים על השער של קבוצה כמו לודוגורץ, הפועל הזו שיחקה דקות רבות ולא הגיעה לשער של ב״ש, בית״ר ומכבי ת״א.

ומה זה אפקט העונה השנייה? ששאנדה סילבה יהפך לכוכב?
מי אמר לך שכך יהיה?
סתיו בחצי עונה שנייה נוראית, מי אמר לך שהוא יחזור לכושר של תחילת עונה?

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 24 יוני 2026, 14:12
על ידי D&3
צ'ימבויקה כתב: 24 יוני 2026, 14:04
ונרקומן כתב: 24 יוני 2026, 11:23 האמת? אם יש קבוצה שמוכנה לאירופה זו הפועל.
הסגל כמעט שלם מלבד לויזו שעוזב וזה שחקנים שכבר מכירים אחד את השני משנה שעברה.

מניח שיתנו לשאנדה ובואטנג את הצ׳אנס שם, ואחרי אירופה יכולים להיות שינויים.
זו הגישה הנכונה בעיניי אגב ואפקט ה״עונה השנייה״ צריך לחול פה בתקווה על לא מעט שחקנים

בהנחה ורוצים לנסות לאתגר את לודוגורץ ולהוות יריב אז הסיפור של המשכיות לא תמיד מספיק.
זה כמו שאחרי שעלינו ליגה ופירקנו, לא דיברנו על המשכיות.

לכל הפחות, ללויזו חלק גדול (בעיניי מעבר לזה) בעצם ההגעה שלנו לאירופה, לא מדובר באיזה שחקן שולי.
גם אם היה לנו את לויזו, אנחנו מתמודדים מול קובצה טובה מאיתנו בהרבה.
אני לא מבין איך ההרכב הנוכחי מאיים על השער של קבוצה כמו לודוגורץ, הפועל הזו שיחקה דקות רבות ולא הגיעה לשער של ב״ש, בית״ר ומכבי ת״א.

ומה זה אפקט העונה השנייה? ששאנדה סילבה יהפך לכוכב?
מי אמר לך שכך יהיה?
סתיו בחצי עונה שנייה נוראית, מי אמר לך שהוא יחזור לכושר של תחילת עונה?
הפועל הזו ממש עכשיו בפלייאוף שיחקה נגד מכבי את הדרבי הכי חד צדדי (לטובתנו) ב15 שנה האחרונות בערך, והייתה הרבה הרבה יותר טובה נגד בית"ר ב10 שחקנים. לא רק שהגענו לשער, גם היינו שווים בכל אחד מהמשחקים האלה במינימום של המינימום 2 גולים.

ואפקט העונה השנייה של קבוצה בבנייה היא שככל שהעונה הקודמת התקדמה נראינו טוב יותר (עד היחידה מתח בגארבג' טיים), כי כמו כל קבוצה בבנייה, לוקח לה זמן להתחבר.
זה לא אומר שאנחנו בהכרח נמשיך להתפתח, בטח ללא מחליף ללואיזו, אבל בניגוד למצב לפני שנה, יש בהפועל קבוצה שצריכים חיזוקים נקודתיים, לא שחקן וחצי בהרכב שצריך למצוא לידו הרכב וסגל שלמים.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 24 יוני 2026, 14:43
על ידי L.S
הפועל וביתר כרגע במצב הכי טוב מקבוצות הפליאוף

אתם כנראה לא מבינים את הקושי בלהביא זרים ששווים משהו לארץ בתקופה הזו, הרבה יותר משנה שעבר.
אני גם משוכנע שהמלחמות עדיין לא הסתיימו, לקבוצות בארץ מאוד קשה להחתים כרגע שחקנים.
אני שומע על קשיים של כל הקבוצות בליגה מאחורי הקלעים

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 24 יוני 2026, 14:51
על ידי מוצרלה
L.S כתב: 24 יוני 2026, 14:43 הפועל וביתר כרגע במצב הכי טוב מקבוצות הפליאוף

אתם כנראה לא מבינים את הקושי בלהביא זרים ששווים משהו לארץ בתקופה הזו, הרבה יותר משנה שעבר.
אני גם משוכנע שהמלחמות עדיין לא הסתיימו, לקבוצות בארץ מאוד קשה להחתים כרגע שחקנים.
אני שומע על קשיים של כל הקבוצות בליגה מאחורי הקלעים
יש שחקנים בליגה שאפשר להביא ששוים משהו לא חייב הרפתקאות.
הייתי הולך על מטרינש ואוגריסה מקש וזהו

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 24 יוני 2026, 15:09
על ידי רדפוקס
L.S כתב: 24 יוני 2026, 14:43 הפועל וביתר כרגע במצב הכי טוב מקבוצות הפליאוף

אתם כנראה לא מבינים את הקושי בלהביא זרים ששווים משהו לארץ בתקופה הזו, הרבה יותר משנה שעבר.
אני גם משוכנע שהמלחמות עדיין לא הסתיימו, לקבוצות בארץ מאוד קשה להחתים כרגע שחקנים.
אני שומע על קשיים של כל הקבוצות בליגה מאחורי הקלעים
איך אפשר להגיד שאנחנו במצב יותר טוב משל ב"ש או מכבי שסיימו מעלינו בטבלה?
מכבי בינתיים איבדה רק את סהיטי וגם הוא עוד עשוי להסכים לבוא לשחק פה בסוף וב"ש רק את בלוריאן (הביאה לו כבר מחליף), אנחנו איבדנו את לויזו שהוא מהותי לנו יותר מהשחקנים שהזכרתי.
היחידה מקבוצות הפלייאוף (לא מחשיב את הפועל פ"ת, לא מעניינים) שמצבנו טוב ממנה זה מכבי חיפה שצריכה לשבור את הראש מה היא עושה עם 9 זרים חתומים ש-5 מהם היא רוצה להעיף.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 24 יוני 2026, 15:22
על ידי RedDrifter
קנגוואה רוצה להימכר בחלון הזה - לדעתי הוא עתיד לעזוב עד תחילת הליגה ולכל המאוחר ינואר

זאת תהיה פגיעה אנושה בבאר שבע. מכבי גם הם לא במצב טוב וחייבים להתחזק בחלוץ, מגן שמאל ו10 במקום אנדרדה.. תוסיף לזה שחלק מהשחקנים שלהם יהיו מורחקים לכ8 משחקים בעקבות המכות

אצלנו עיקר הבעיה היא ההתקפה שחייבת חיזוק. מקווה שימצאו פתרון כי הפועל ת״א חייבת לפחות זר אחד לעמדת ה10 בטווח הקצר.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 24 יוני 2026, 15:22
על ידי לוסיאנו
רדפוקס כתב: 24 יוני 2026, 15:09
L.S כתב: 24 יוני 2026, 14:43 הפועל וביתר כרגע במצב הכי טוב מקבוצות הפליאוף

אתם כנראה לא מבינים את הקושי בלהביא זרים ששווים משהו לארץ בתקופה הזו, הרבה יותר משנה שעבר.
אני גם משוכנע שהמלחמות עדיין לא הסתיימו, לקבוצות בארץ מאוד קשה להחתים כרגע שחקנים.
אני שומע על קשיים של כל הקבוצות בליגה מאחורי הקלעים
איך אפשר להגיד שאנחנו במצב יותר טוב משל ב"ש או מכבי שסיימו מעלינו בטבלה?
מכבי בינתיים איבדה רק את סהיטי וגם הוא עוד עשוי להסכים לבוא לשחק פה בסוף וב"ש רק את בלוריאן (הביאה לו כבר מחליף), אנחנו איבדנו את לויזו שהוא מהותי לנו יותר מהשחקנים שהזכרתי.
היחידה מקבוצות הפלייאוף (לא מחשיב את הפועל פ"ת, לא מעניינים) שמצבנו טוב ממנה זה מכבי חיפה שצריכה לשבור את הראש מה היא עושה עם 9 זרים חתומים ש-5 מהם היא רוצה להעיף.
קנגוואה סיים סיפור שם, לא רוצה להמשיך

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 24 יוני 2026, 15:22
על ידי L.S
רדפוקס כתב: 24 יוני 2026, 15:09
L.S כתב: 24 יוני 2026, 14:43 הפועל וביתר כרגע במצב הכי טוב מקבוצות הפליאוף

אתם כנראה לא מבינים את הקושי בלהביא זרים ששווים משהו לארץ בתקופה הזו, הרבה יותר משנה שעבר.
אני גם משוכנע שהמלחמות עדיין לא הסתיימו, לקבוצות בארץ מאוד קשה להחתים כרגע שחקנים.
אני שומע על קשיים של כל הקבוצות בליגה מאחורי הקלעים
איך אפשר להגיד שאנחנו במצב יותר טוב משל ב"ש או מכבי שסיימו מעלינו בטבלה?
מכבי בינתיים איבדה רק את סהיטי וגם הוא עוד עשוי להסכים לבוא לשחק פה בסוף וב"ש רק את בלוריאן (הביאה לו כבר מחליף), אנחנו איבדנו את לויזו שהוא מהותי לנו יותר מהשחקנים שהזכרתי.
היחידה מקבוצות הפלייאוף (לא מחשיב את הפועל פ"ת, לא מעניינים) שמצבנו טוב ממנה זה מכבי חיפה שצריכה לשבור את הראש מה היא עושה עם 9 זרים חתומים ש-5 מהם היא רוצה להעיף.
מכבי תאבד את רביבו, אני לא רואה איך הם משאירים אותו כאן לעונה נוספת.
מאמין ששחקן אחד נוסף יעזוב שם.

לגבי ב"ש, אתה צודק (שכחתי מהם :), הם גם שמרו על הסגל שלהם, עונה שלישית רצוף יש לציין שזה יפה מאוד. אבל מעריך שגם הם יאבדו שחקן משמעותי אחד לפחות וצריך לראות אם ואיך ביטון יחזור לשחק.