דף 50 מתוך 55
Re: שאר היורוליג
נשלח: 01 מאי 2026, 01:03
על ידי shaharot
הם יכלו להפסיד לדובאי במחזור האחרון...
Re: שאר היורוליג
נשלח: 01 מאי 2026, 08:16
על ידי פרימו לוי
אותי הכי מבאס שלא רק שהייז דיוויס לא הגיע אלינו כי הוא חשש שיעיפו את איטודיס, בסוף איטודיס נשאר המאמן. גם נתקענו עם איטודיס וגם בלי הייז דיוויס
Re: שאר היורוליג
נשלח: 01 מאי 2026, 08:20
על ידי Niro
עיריית ולנסיה צריכה לממן טיפולים לPTSD לאוהדים שהיו בסדרות פלייאוף השנה ובשנה שעברה
Re: שאר היורוליג
נשלח: 01 מאי 2026, 08:41
על ידי ארז שדה
Niro כתב: ↑01 מאי 2026, 08:20
עיריית ולנסיה צריכה לממן טיפולים לPTSD לאוהדים שהיו בסדרות פלייאוף השנה ובשנה שעברה
שישתו מים קרים
Re: שאר היורוליג
נשלח: 01 מאי 2026, 11:20
על ידי iamgabormarton
פרימו לוי כתב: ↑01 מאי 2026, 08:16
אותי הכי מבאס שלא רק שהייז דיוויס לא הגיע אלינו כי הוא חשש שיעיפו את איטודיס, בסוף איטודיס נשאר המאמן. גם נתקענו עם איטודיס וגם בלי הייז דיוויס
בגלל זה חשוב שהקהל יעמוד מאחורי המועדון ויתן שקט לצוות המקצועי גם שבתקופה שלא הולך, עכשיו תבוא ותגיד אבל כבר שנה לא הולך תראה איך אנחנו נראים ואני אגיד לקחנו יורוקאפ ואנחנו בפלייאופ, בקיצור אי אפשר לצאת מהמעגל הזה
Re: שאר היורוליג
נשלח: 01 מאי 2026, 18:47
על ידי Xavi
מונטרו אדיר. כמה ankle break הוא עושה לשומרים שלו
Re: שאר היורוליג
נשלח: 02 מאי 2026, 01:21
על ידי Nati
עם כמה שקשה להגיד או לשמוע את זה.ובטח אחרי איך שפתחנו את העונה ביורוליג. אנחנו עדיין לא ברמה הזאת.
נכון שביום נתון כשהשחקנים שלנו תפוסים יום,אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה.
אבל האמת שיש לנו כמה שחקנים בינוניים שהם לא ברמה הזאת.
בסוף בדרך כלל לפיינל פור מגיעות אותן 4-5 קבוצות.קבוצות מנסות שיש להם סגל ענק עם השחקנים הכי טובים.
ביורוקאפ לקח לנו שלוש שנים כדי לקבל את הנסיון איך להתמודד במשחקים שקובעים באמת.
מאמין שאם נמשיך בדרך הזאת,תוך שנתיים שלוש נגיע גם לטופ של היורוליג.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 02 מאי 2026, 08:42
על ידי purvis short
אתה מאוד צודק וקצת שוכחים מזה. פיינל פור היורוליג ב-10 השנים האחרונות הוא מועדון סגור. פנר, אולימפיאקוס, צסק"א וריאל הן חברות קבועות כמעט בכל עונה (למעט עונות קטסטרופליות כמו של ריאל בעונה שעברה) לפעמים מגיעה אימפריה מתחלפת: אנאדולו בהתחלה ועכשיו פאו שבתכל'ס מחליפה את צסק"א. מכבי לא הגיעה לפיינל פור כבר 12 שנה, כולל בעונות שהיה לה סגל מעולה עם לורנזו בראון בשיאו, בולדווין, ניבו, קולסון, היליארד, ריברו.
אסור היה להפסיד ככה אתמול, המחצית השנייה היא מביכה ולא לעניין. אבל פרופורציות. העובדה שהפועל סיימה במקום השישי היא הישג גדול. והסגל של הפועל לדעתי לא שווה גם מקום שישי.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 02 מאי 2026, 12:11
על ידי אדום ותיק
פורסם שבורג הצרפתית שזכתה ביורוקאפ כנראה לא רוצה להשתתף ביורוליג.
האם המשמעות היא שהפינליסטית (בשיקטאש) מקבלת כרטיס כניסה אוטומטי? או שזה נפתח ל"מכירה"?
האם זה משפר את הסיכוי של הפועל לקבל חוזה לטווח ארוך יותר?
תודה.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 02 מאי 2026, 13:07
על ידי מילפורד
לא , תקדים גראן קנריה מראה שלאו דוקא הפיינליסטית עולה , אם וילרבאן אכן מחדשת את החוזה שלה, הכי סביר זה שלא יהיה שינוי בהרכב הקבוצות לשנה הבאה.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 05 מאי 2026, 22:51
על ידי קובי
פנר מנצחת ומדיחה את מונקו 3:0
91:70 , 94:64 , 105:82
שני נצחונות בית, היום נצחון חוץ ובהפרשים מכובדים
מה שגורם לי לתהות האם, בעצם, זה טוב שלא סיימנו במקום השני
אמנם אם היינו מסיימים במקום השני היינו עם הביתיות
מצד שני משחקים בחו"ל הם לא ממש משחקי בית
Re: שאר היורוליג
נשלח: 05 מאי 2026, 23:29
על ידי מילפורד
זאת אולימפיאקוס שניצחה את מונאקו , פנר מחר נגד זלג׳יריס.
אם היינו מקום שני, היינו מקבלים את פאו, שזה גם לא רעיון טוב.
מקום רביעי, היה נותן לנו את פנר, שזה דוקא האופציה הכי עבירה שהיתה לנו לדעתי.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 06 מאי 2026, 00:01
על ידי קובי
פדיחה
איזה סלט עשיתי
Re: שאר היורוליג
נשלח: 06 מאי 2026, 22:06
על ידי Nati
ז׳לגיריס לוקחת את המשחק השלישי.
כל כך מקנא באוהדים שלהם.
רק לחשוב מה יכל להיות במשחקי הבית שלנו.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 06 מאי 2026, 22:57
על ידי Niro
אני האהבל היחיד שלא רואה ליגת אלופות ורואה פאו ולנסיה? אין פראיירים כמו ולנסיה, הם עוד יעופו בסוויפ
Re: שאר היורוליג
נשלח: 06 מאי 2026, 23:28
על ידי Nati
Niro כתב:אני האהבל היחיד שלא רואה ליגת אלופות ורואה פאו ולנסיה? אין פראיירים כמו ולנסיה, הם עוד יעופו בסוויפ
לפגוש אותם בחצי גמר…
Re: שאר היורוליג
נשלח: 07 מאי 2026, 02:03
על ידי קובי
פנאתינייקוס נגד וולנסיה
אחרי שפנאתינייקוס מנצחים פעמיים בולנסיה מגיעים למשחק השלישי ביוון
ולנסיה מנצחים, וואו
השיא מגיע בערך 3 דקות לסיום הרבע השלישי
שריקה הזויה לעברת תוקף נגד פנאתינייקוס מוציאה את עתמאן משלוותו שמתפרץ בצעקות על השופטים
פדרו, שקט שקט עד שהוא מתפרץ, מרטינס מאבד את זה גם כן
צועק על השופטים שירחיקו את עתמאן
תוך שניה שני המאמנים מוצאים את עצמם פנים מול פנים צורחים אחד על השני
השופטים מרחיקים את שניהם מהפרקט
Re: שאר היורוליג
נשלח: 07 מאי 2026, 11:12
על ידי M-26-7
אם מעניין מישהו פודקאסט שהוא לא מבית היוצר של הפודיום / רקנאטי וכו׳ יש תוכנית נחמדה:
*סדרות היורוליג והמפה היום לקראת שבוע רותח באירופה*
*השבוע בספוטיפיי:*
https://spotify.link/7HWFArTFP2b
*התכנית באתר:*
https://rss.com/podcasts/we-are-on-the-map/2789042/
*

שעה של כדורסל

*
*באוטוסטרדה הכי מהירה*
*באירופה!





*
Re: שאר היורוליג
נשלח: 07 מאי 2026, 11:58
על ידי רדנקו
מדהים איך גם מונטרו וגם באדיו עשו את כל הפעולות ההפוכות והחזירו את פאו למשחק.
מקבלים את לסו אחרי חילוף בפיק אנד רול ומתעקשים לעלות לשלשות משמונה מטר שלא פוגעות בכלל בחישוק.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 07 מאי 2026, 12:45
על ידי Brilliant
קובי כתב: ↑07 מאי 2026, 02:03
פנאתינייקוס נגד וולנסיה
אחרי שפנאתינייקוס מנצחים פעמיים בולנסיה מגיעים למשחק השלישי ביוון
ולנסיה מנצחים, וואו
השיא מגיע בערך 3 דקות לסיום הרבע השלישי
שריקה הזויה לעברת תוקף נגד פנאתינייקוס מוציאה את עתמאן משלוותו שמתפרץ בצעקות על השופטים
פדרו, שקט שקט עד שהוא מתפרץ, מרטינס מאבד את זה גם כן
צועק על השופטים שירחיקו את עתמאן
תוך שניה שני המאמנים מוצאים את עצמם פנים מול פנים צורחים אחד על השני
השופטים מרחיקים את שניהם מהפרקט
אני חולה על הרגעים האלו ששוברים את הסטריליות המסחרית של הספורט המקצועני…
Re: שאר היורוליג
נשלח: 08 מאי 2026, 21:02
על ידי קובי
מחצית
ז'לגיריס קובנה 42 - פנרבחצ'ה 47
Re: שאר היורוליג
נשלח: 08 מאי 2026, 21:28
על ידי shaharot
איך לא התאבדנו על מונטרו איזה מפלצת
היינו צריכים להשכיב עליו 2 מיליון דולר היה בא אלינו בריצה
Re: שאר היורוליג
נשלח: 08 מאי 2026, 22:09
על ידי גביזון
shaharot כתב:איך לא התאבדנו על מונטרו איזה מפלצת
היינו צריכים להשכיב עליו 2 מיליון דולר היה בא אלינו בריצה
הוא לא רצה לבוא, היו מוכנים להשכיב יותר
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: שאר היורוליג
נשלח: 08 מאי 2026, 22:17
על ידי קובי
סיום
ז'לגיריס קובנה 90 - פנרבחצ'ה 94
מחצית
פנאתינייקוס 37 - ולנסיה 44
Re: שאר היורוליג
נשלח: 08 מאי 2026, 22:20
על ידי גביזון
ולמשחק אש פאו ולנסיה
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: שאר היורוליג
נשלח: 08 מאי 2026, 22:59
על ידי גביזון
ולנסיה נלחמת על ריבאונד בראב רבעק
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: שאר היורוליג
נשלח: 08 מאי 2026, 23:05
על ידי גביזון
ולנסיה עושה את הבלתי סביר בעליל ואחרי 0:2 בבית מול פאו מנצחת 2 משחקים בחוץ, חוזרת למשחק חמישי מכריע אצלה בבית. וואוו.
אגב וואסה, הייז דייויס לא היה קיים,שורטס עשה סבוטאז'.
מונטרו במשחק של גיבור על.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: שאר היורוליג
נשלח: 08 מאי 2026, 23:05
על ידי אדומה שלי אור
ולנסיה הולכים לנצח פעמיים ביוון לא להאמין
Re: שאר היורוליג
נשלח: 08 מאי 2026, 23:14
על ידי קובי
סיום
ז'לגיריס קובנה 90 - פנרבחצ'ה 94
סיום
פנאתינייקוס 86 - ולנסיה 89
ולנסיה נצחו בזכות הרבע הראשון 26:15
סדרה מטורפת
פנאתינייקוס מנצחים 2 משחקים ראשונים בחוץ
ולנסיה מנצחים 2 משחקים הבאים בחוץ
משחק הבא בולנסיה
אם פנאתינייקוס מפסידים קשה לי לראות את עתמאן ממשיך
Re: שאר היורוליג
נשלח: 08 מאי 2026, 23:16
על ידי Red_man
מרטינז הבן שרמוטה הזה חתיכת מאמן.
חייב לומר שמזל שלא הבאנו את הייז דיוויס.
מונטרו זה משהו מטורף כל כך חבל שלא הצלחנו להביא אותו
Re: שאר היורוליג
נשלח: 08 מאי 2026, 23:20
על ידי גביזון
קובי כתב:סיום
ז'לגיריס קובנה 90 - פנרבחצ'ה 94
סיום
פנאתינייקוס 86 - ולנסיה 89
ולנסיה נצחו בזכות הרבע הראשון 26:15
סדרה מטורפת
פנאתינייקוס מנצחים 2 משחקים ראשונים בחוץ
ולנסיה מנצחים 2 משחקים הבאים בחוץ
משחק הבא בולנסיה
אם פנאתינייקוס מפסידים קשה לי לראות את עתמאן ממשיך
אם פאו לא עולים לפיינל פור עם הסגל המטורף לכדי הזיה שלהם זה יהיה כשלון פסיכי של עתמן
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: שאר היורוליג
נשלח: 08 מאי 2026, 23:21
על ידי shaharot
Red_man כתב: ↑08 מאי 2026, 23:16
מרטינז הבן שרמוטה הזה חתיכת מאמן.
חייב לומר שמזל שלא הבאנו את הייז דיוויס.
מונטרו זה משהו מטורף כל כך חבל שלא הצלחנו להביא אותו
דווקא אני חושב שהייז דיוויס היה תפור עלינו בעמדה 4 ובסגנון משחק של איטודיס
Re: שאר היורוליג
נשלח: 08 מאי 2026, 23:26
על ידי Davidcito
הדרך היחידה להפטר מאיטודיס זה הפסד של פנאתינייקוס משחק הבא..
השאלה מי יבוא במקומו
Re: שאר היורוליג
נשלח: 09 מאי 2026, 00:51
על ידי Niro
אין לי מושג איך מונטרו לא משיג חוזה מעבר לים
Re: שאר היורוליג
נשלח: 09 מאי 2026, 07:58
על ידי פרימו לוי
shaharot כתב: ↑08 מאי 2026, 21:28
איך לא התאבדנו על מונטרו איזה מפלצת
היינו צריכים להשכיב עליו 2 מיליון דולר היה בא אלינו בריצה
מדכא לראות את זה, אם את ה6 מיליון של מיציץ היו שמים על מונטרו הוא בטוח היה כאן והיינו בפיינל פור לדעתי פלוס רכז פסיכי לשנים קדימה
Re: שאר היורוליג
נשלח: 09 מאי 2026, 13:39
על ידי iamgabormarton
פרימו לוי כתב: ↑09 מאי 2026, 07:58
shaharot כתב: ↑08 מאי 2026, 21:28
איך לא התאבדנו על מונטרו איזה מפלצת
היינו צריכים להשכיב עליו 2 מיליון דולר היה בא אלינו בריצה
מדכא לראות את זה, אם את ה6 מיליון של מיציץ היו שמים על מונטרו הוא בטוח היה כאן והיינו בפיינל פור לדעתי פלוס רכז פסיכי לשנים קדימה
אי אפשר לדעת כלום
לא בטוח שהיה מסכים וגם אם היה יכול להיות שבאזעקה הראשונה היה מתחפף לך
אנשים ריירו( ואני בינהם )פה על שורטס והוא נראה רוב העונה 2 דרגות מתחת למיציץ
Re: שאר היורוליג
נשלח: 09 מאי 2026, 15:23
על ידי Xavi
הייתה איזה התרסה מצדו בסדרה נגדם שנה שעברה לא?
בכללי נשמע שהוא לא רוצה להיות פה ועם זה אין מה לעשות. אכן רכז אדיר
הוא גם צנום מאוד (לכל מי שדרש מים מדר לעלות מסה)
Re: שאר היורוליג
נשלח: 09 מאי 2026, 19:39
על ידי Niro
גם דיאלו סגר בדובאי, הם הולכים להשתלט על המפעל הזה.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 09 מאי 2026, 20:17
על ידי הוקיץ'
Xavi כתב: ↑09 מאי 2026, 15:23
הייתה איזה התרסה מצדו בסדרה נגדם שנה שעברה לא?
בכללי נשמע שהוא לא רוצה להיות פה ועם זה אין מה לעשות. אכן רכז אדיר
הוא גם צנום מאוד (לכל מי שדרש מים מדר לעלות מסה)
דווקא סיפר אחרי המשחק ביד אליהו שהיה מאוד מאוד קרוב לחתום בהפועל בקיץ.
אם אנשים התייחסו לעופר כליצן בגלל החוזים של בראיינט, אוטורו ומיציץ', איך היו מתייחסים אליו אם הוא היה נותן 6 מיליון יורו לשחקן שהרמה הכי גבוהה בה שיחק בחייו הייתה היורוקאפ?
Re: שאר היורוליג
נשלח: 10 מאי 2026, 12:28
על ידי 7even
מבחינת מספרים מונטרו לא בעונת על בלשון המעטה.
בסדרה הזו מול היוונים הוא פשוט הקפיץ את המספרים שלו (אבל גם את הדקות) יחסית לעונה הרגילה.
עלה מ-14 נקודות עונה רגילה ל-20 בפלייאוף
הוא קולע ב 42% משלוש וכמעט 80% ל-2. מטורף.
זה שחקן שקלע שלשות ברמה של מיציץ בעונה הסדירה.