דף 49 מתוך 51

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 11:50
על ידי dino
כן, ובכן בפעם הבאה כשהפועל אופטימים על לסגור עם שחקן 2 סעיפים במשך שבועיים, אז כדאי לקחת את זה בדאגה ותלוי מאיזה זווית ראיה זה מגיע.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 11:51
על ידי רדפוקס
אין ליצן כמו צנציפח, מפרסם כתבת אופיר סער קלאסית שכבר פורסמה מספר רב של פעמים החודש רק כדי לקבל זבביר כשדיארה מתקרב דווקא לטורקיה.

לגבי דיארה - אם הוא מעדיף לשחק במועדון אמצע טבלה בטורקיה ולא בקבוצה עם שאיפה להתחרות באירופה ועל תארים שיהיה לו לבריאות, מקווה בשבילו שהם לפחות משלמים משמעותית יותר.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 11:51
על ידי dino
מה יהיה עם צנצי אגב?

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 11:52
על ידי RedDrifter
רדפוקס כתב: 23 יוני 2026, 11:51 אין ליצן כמו צנציפח, מפרסם כתבת אופיר סער קלאסית שכבר פורסמה מספר רב של פעמים החודש רק כדי לקבל זבביר כשדיארה מתקרב דווקא לטורקיה.

לגבי דיארה - אם הוא מעדיף לשחק במועדון אמצע טבלה בטורקיה ולא בקבוצה עם שאיפה להתחרות באירופה ועל תארים שיהיה לו לבריאות, מקווה בשבילו שהם לפחות משלמים משמעותית יותר.
בטורקיה על הנייר אתה יכול להרוויח גם מיליון אירו נטו

אם תקבל את זה זה סיפור אחר לגמרי..

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 11:53
על ידי פומפה
טוב מאוד ומקווה שהמועדון ילמד מהסאגה המביכה הזאת שקרתה כבר שנתיים ברצף. שחקן לא יכול לעשות צחוק ממועדון, צריך לשים דד ליין לכל משא ומתן עם חלופות אפשריות למקרה שלא יצלח. באופן אישי אני לא רציתי אותו בהפועל אחרי כל ההתנהלות. זה שחקן שחושב שהמועדון קטן עליו והוא יכול לעשות איתו מה שהוא רוצה. אני שמח שהוא לא מגיע

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 11:55
על ידי adom4
הסאגה הכי מאוסה אי פעם, שילך לטורקיה ושיקרע צולבת אמן

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 11:57
על ידי KingZivos
לא היה שחקן שנוא כזה עוד לפני שהגיע לשחק. באמת הייתי מעדיף לחפש זר אחר בכל הכוח

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 11:57
על ידי אדום לבן
מאכזב.
מניח שאם לא היינו מדינת מלחמה
הוא דווקא כן היה מגיע

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 11:58
על ידי D&3
יהיה מצחיק פה אם הוא בסוף כן יגיע

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 11:59
על ידי רדפוקס
D&3 כתב: 23 יוני 2026, 11:58 יהיה מצחיק פה אם הוא בסוף כן יגיע
כל עוד הוא לא חותם רשמית בטורקיה זה עוד יכול לקרות אבל זה דיי ברור שהוא לא חתם בהפועל עדיין כי הוא חיכה להזדמנות אחרת ונראה שהיא הגיעה.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 12:01
על ידי RedDrifter
האמת שאני גם מאמין לזה שהוא חיכה להצעה של הטורקים כל הסאגה הזאת באמת נמשכה יותר מידי זמן אבל זה בהחלט הסיבה גם למה לא מנהלים מו״מ בגלוי כי אחר כך אוהדים יוצאים מתוסכלים

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 12:04
על ידי dino
צנציפר ערך או שככה הוא כתב בבוקר?

הפועל ת"א הגיעה לסיכום מול ריימס על רכישתו של טיימוקו דיארה ב-1.3 מיליון אירו. הקבוצה מליגת המשנה מצרפת תקבל 50 אחוז במקרה של מכירה עתידית - אבל העסקה עוד לא סגורה.
אם יחתום, הוא צפוי להרוויח כ-300 אלף אירו לעונה בוולפסון, בחוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. אבל כרגע שום דבר לא סגור. גם קסימפאשה הטורקית בעקבותיו. דיארה, שהושאל בעונת 2024/25 מריימס להפועל חיפה, והצטיין בשורותיה, שהה בימים האחרונים בחופשה משפחתית במאלי, כשמחר הוא ישוב לצרפת

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 12:06
על ידי RedDrifter
dino כתב: 23 יוני 2026, 12:04 צנציפר ערך או שככה הוא כתב בבוקר?

הפועל ת"א הגיעה לסיכום מול ריימס על רכישתו של טיימוקו דיארה ב-1.3 מיליון אירו. הקבוצה מליגת המשנה מצרפת תקבל 50 אחוז במקרה של מכירה עתידית - אבל העסקה עוד לא סגורה.
אם יחתום, הוא צפוי להרוויח כ-300 אלף אירו לעונה בוולפסון, בחוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. אבל כרגע שום דבר לא סגור. גם קסימפאשה הטורקית בעקבותיו. דיארה, שהושאל בעונת 2024/25 מריימס להפועל חיפה, והצטיין בשורותיה, שהה בימים האחרונים בחופשה משפחתית במאלי, כשמחר הוא ישוב לצרפת
ערך

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 12:07
על ידי dino
עושה מעצמו צחוק בלי סוף כאמור

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 12:12
על ידי Niro
לא מפתיע ששחקן שנצפה במערכה הראשונה עם חולצה של מכבי יזיין אותנו בהמשך הדרך.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 12:14
על ידי RedArmy555
@talb55 יש לך צפירת הרגעה או או מסמר בארון?

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 12:16
על ידי Asafasraf
מבחינתי, ההמתנה לדיארה= ליביו אנטל.
לא רואה בו ברק או תוספת משמעותית כמו לואיזו.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 12:16
על ידי Bashan de silva
לא יודע איך יגמר המשא ומתן עם דיארה, לא הגיוני בשום צורה שלואיזו נלחם להשתחרר מאומניה ולבוא להפועל בזמן שדחה הצעות מקבוצות בליגה האירופית ובקונפרנס כשה״מחליף״ שלו כבר קיץ שני ברצף משחק משחקים עם הפועל ומשתמש בשם של הקבוצה בשביל הצעות.
אם אני הפועל אני שם לו דד-ליין עד סוף השבוע וכבר מתחיל להגיש הצעות לשחקנים אחרים

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 12:17
על ידי לוסיאנו
Bashan de silva כתב: 23 יוני 2026, 12:16 לא יודע איך יגמר המשא ומתן עם דיארה, לא הגיוני בשום צורה שלואיזו נלחם להשתחרר מאומניה ולבוא להפועל בזמן שדחה הצעות מקבוצות בליגה האירופית ובקונפרנס כשה״מחליף״ שלו כבר קיץ שני ברצף משחק משחקים עם הפועל ומשתמש בשם של הקבוצה בשביל הצעות.
אם אני הפועל אני שם לו דד-ליין עד סוף השבוע וכבר מתחיל להגיש הצעות לשחקנים אחרים
הדד ליין היה צריך לבוא לפני שבוע

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 12:19
על ידי Bashan de silva
לוסיאנו כתב: 23 יוני 2026, 12:17
Bashan de silva כתב: 23 יוני 2026, 12:16 לא יודע איך יגמר המשא ומתן עם דיארה, לא הגיוני בשום צורה שלואיזו נלחם להשתחרר מאומניה ולבוא להפועל בזמן שדחה הצעות מקבוצות בליגה האירופית ובקונפרנס כשה״מחליף״ שלו כבר קיץ שני ברצף משחק משחקים עם הפועל ומשתמש בשם של הקבוצה בשביל הצעות.
אם אני הפועל אני שם לו דד-ליין עד סוף השבוע וכבר מתחיל להגיש הצעות לשחקנים אחרים
הדד ליין היה צריך לבוא לפני שבוע
מסכים אבל אם לא נתנו לו כבר דד ליין אז שייתנו עכשיו

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 12:21
על ידי רדפוקס
Bashan de silva כתב: 23 יוני 2026, 12:16 לא יודע איך יגמר המשא ומתן עם דיארה, לא הגיוני בשום צורה שלואיזו נלחם להשתחרר מאומניה ולבוא להפועל בזמן שדחה הצעות מקבוצות בליגה האירופית ובקונפרנס כשה״מחליף״ שלו כבר קיץ שני ברצף משחק משחקים עם הפועל ומשתמש בשם של הקבוצה בשביל הצעות.
אם אני הפועל אני שם לו דד-ליין עד סוף השבוע וכבר מתחיל להגיש הצעות לשחקנים אחרים
אני רוצה להאמין שלא ישבו וחיכו לדיארה שבועות ושיש כבר מו״מ עם אופציה ב׳ וג׳.
בכל אופן לפי הטענה שדיארה בא להחליף את שאנדה ולא את לויזו אנחנו אמורים להיות במו״מ, בלי קשר לדיארה, עם שחקנים שמשחקים ב-10.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 12:22
על ידי מוצרלה
לוסיאנו כתב: 23 יוני 2026, 12:17
Bashan de silva כתב: 23 יוני 2026, 12:16 לא יודע איך יגמר המשא ומתן עם דיארה, לא הגיוני בשום צורה שלואיזו נלחם להשתחרר מאומניה ולבוא להפועל בזמן שדחה הצעות מקבוצות בליגה האירופית ובקונפרנס כשה״מחליף״ שלו כבר קיץ שני ברצף משחק משחקים עם הפועל ומשתמש בשם של הקבוצה בשביל הצעות.
אם אני הפועל אני שם לו דד-ליין עד סוף השבוע וכבר מתחיל להגיש הצעות לשחקנים אחרים
הדד ליין היה צריך לבוא לפני שבוע
חח איזה קלאסה זה
ולנו יש דד ליין עליו?

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 12:30
על ידי dino
אם הוא היה חבר טוב אפשר היה לאיים שנחתוך את מאיימבו ונשאיל אותו לסקציית נס ציונה אם הוא לא בא, אבל זה חבר זה הדרעק הזה?

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 12:54
על ידי יהלום14אדום
נמאס כבר מהשם של דיארה, אינעל אמא שלו, שילך לקיבינימט כבר

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 13:03
על ידי jonati
חייבים עשר טוב, בשמאל יש לנו את שאנדה, שיחד עם עשר טוב לדעתי יפרח שנה הבאה.
וגם חלוץ זה חשוב.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 13:03
על ידי RedDrifter
בישראל היום מדווחים שדיארה על סף חתימה שם וכבר הביע נכונות להצטרף לקבוצה הטורקית

בקיצור נראה לי שאפשר לסגור את הסיפור איתו

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 13:06
על ידי ונרקומן
אתם מסיקים המון משום דבר.
בסוף סהכ יצא איזה דיווח בערוץ טורקי, וכל כתב פח במדינה הצהובה הזאת נותן את האינטרפטציה שלו בעטיפה שונה של חתם/סיכם/על סף וכו׳ כדי לייצר לו קליקים

סלחו לי על המשפט המעיק, אבל במקרה הספציפי הזה באמת תשתו מים כבר

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 13:07
על ידי Mendelson
אגב, אם מתכננים להביא את דיארה לעמדה של ה- 10 כמחליף של לויאזו - עדיף שלא יביאו אותו.

וכותב את זה משתמש שמאוד היה רוצה לראות אותו בהפועל.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 13:15
על ידי dino
ונרקומן כתב: 23 יוני 2026, 13:06 אתם מסיקים המון משום דבר.
בסוף סהכ יצא איזה דיווח בערוץ טורקי, וכל כתב פח במדינה הצהובה הזאת נותן את האינטרפטציה שלו בעטיפה שונה של חתם/סיכם/על סף וכו׳ כדי לייצר לו קליקים

סלחו לי על המשפט המעיק, אבל במקרה הספציפי הזה באמת תשתו מים כבר
זה היה יכול להיות כלום ושום דבר אם לא היו סימנים מקדימים שזה הולך לקרות ולזה הוא ממתין. אתה כבר שבועיים תקוע איתו לכאורה על סעיף או סעיפים בודדים בחוזה שכבר נסגר מול קבוצתו(לכאורה). זה לא בא משום מקום

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 13:27
על ידי ונרקומן
dino כתב: 23 יוני 2026, 13:15
ונרקומן כתב: 23 יוני 2026, 13:06 אתם מסיקים המון משום דבר.
בסוף סהכ יצא איזה דיווח בערוץ טורקי, וכל כתב פח במדינה הצהובה הזאת נותן את האינטרפטציה שלו בעטיפה שונה של חתם/סיכם/על סף וכו׳ כדי לייצר לו קליקים

סלחו לי על המשפט המעיק, אבל במקרה הספציפי הזה באמת תשתו מים כבר
זה היה יכול להיות כלום ושום דבר אם לא היו סימנים מקדימים שזה הולך לקרות ולזה הוא ממתין. אתה כבר שבועיים תקוע איתו לכאורה על סעיף או סעיפים בודדים בחוזה שכבר נסגר מול קבוצתו(לכאורה). זה לא בא משום מקום
אולי מראש סיכמו להתקדם בסוף יוני מסיבה כזו או אחרת? אולי אנחנו בכלל בוחנים מועמדים אחרים? אולי אין אימונים כרגע אז אין טעם להחתים אותו מעכשיו וזה חוסך לנו כמה עשרות אלפי דולרים?
אני רק אומר שאנחנו לא יודעים כנראה כלום והכתבות בתקשורת בדרך כלל זה ניחושים שלא מבוססים על כלום. וטוב שככה, שנים חיכיתי להתנהלות כזאת.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 13:27
על ידי הצבי ישראל
RedDrifter כתב: 23 יוני 2026, 11:27 תמונה

Full circle מה שנקרא…

הלאה למועמד הבא
לא נורא... קיץ הבאה ננסה להביא אותו שוב.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 13:30
על ידי RedDrifter
ונרקומן כתב: 23 יוני 2026, 13:27
dino כתב: 23 יוני 2026, 13:15
ונרקומן כתב: 23 יוני 2026, 13:06 אתם מסיקים המון משום דבר.
בסוף סהכ יצא איזה דיווח בערוץ טורקי, וכל כתב פח במדינה הצהובה הזאת נותן את האינטרפטציה שלו בעטיפה שונה של חתם/סיכם/על סף וכו׳ כדי לייצר לו קליקים

סלחו לי על המשפט המעיק, אבל במקרה הספציפי הזה באמת תשתו מים כבר
זה היה יכול להיות כלום ושום דבר אם לא היו סימנים מקדימים שזה הולך לקרות ולזה הוא ממתין. אתה כבר שבועיים תקוע איתו לכאורה על סעיף או סעיפים בודדים בחוזה שכבר נסגר מול קבוצתו(לכאורה). זה לא בא משום מקום
אולי מראש סיכמו להתקדם בסוף יוני מסיבה כזו או אחרת? אולי אנחנו בכלל בוחנים מועמדים אחרים? אולי אין אימונים כרגע אז אין טעם להחתים אותו מעכשיו וזה חוסך לנו כמה עשרות אלפי דולרים?
אני רק אומר שאנחנו לא יודעים כנראה כלום והכתבות בתקשורת בדרך כלל זה ניחושים שלא מבוססים על כלום. וטוב שככה, שנים חיכיתי להתנהלות כזאת.
כן יודעים קצת האמת

היה פה מקורב שדיבר עליו בקצרה ממש לפני יומיים שרוצים לראות אותו פה ואופטימיים לגביו. לא עניין של לחסוך כמה עשרות אלפי דולרים תאמין לי.

בכל מקרה הפועל תצטרך לדעת להתמודד עם הסיטואציה ולהבין לאן מכאן.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 13:59
על ידי ונרקומן
RedDrifter כתב: 23 יוני 2026, 13:30
ונרקומן כתב: 23 יוני 2026, 13:27
dino כתב: 23 יוני 2026, 13:15

זה היה יכול להיות כלום ושום דבר אם לא היו סימנים מקדימים שזה הולך לקרות ולזה הוא ממתין. אתה כבר שבועיים תקוע איתו לכאורה על סעיף או סעיפים בודדים בחוזה שכבר נסגר מול קבוצתו(לכאורה). זה לא בא משום מקום
אולי מראש סיכמו להתקדם בסוף יוני מסיבה כזו או אחרת? אולי אנחנו בכלל בוחנים מועמדים אחרים? אולי אין אימונים כרגע אז אין טעם להחתים אותו מעכשיו וזה חוסך לנו כמה עשרות אלפי דולרים?
אני רק אומר שאנחנו לא יודעים כנראה כלום והכתבות בתקשורת בדרך כלל זה ניחושים שלא מבוססים על כלום. וטוב שככה, שנים חיכיתי להתנהלות כזאת.
כן יודעים קצת האמת

היה פה מקורב שדיבר עליו בקצרה ממש לפני יומיים שרוצים לראות אותו פה ואופטימיים לגביו. לא עניין של לחסוך כמה עשרות אלפי דולרים תאמין לי.

בכל מקרה הפועל תצטרך לדעת להתמודד עם הסיטואציה ולהבין לאן מכאן.
לא הבנתי מה המשפט הזה אמור להגיד, אבל גם המקורבים של הפורום מקבלים פירורים ולא תמיד פוגעים פה ואני עדין.
אני רק אומר שכדאי לחכות למידע טיפה יותר מבוסס לפני המלנכוליה הזאת, ומבחינתי עדיין יכול להיות שנראה פה השבוע וולקאם שלו, או כמובן שזה יתפוצץ.

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 14:52
על ידי מוצרלה
מדברים עליו כל כך בסוף הוא יהיה פלופ

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 15:01
על ידי Adom_Adom
את האמת היה עליו יותר דיבורים מהיכולת שהוא הציג בליגת העל
לא נורא
נקווה שכבר עובדים על 2 זרים אחרים ברמה גבוה

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 15:05
על ידי RedDrifter
ברק יצחקי מועמד לאמן את לודוגרץ

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 15:21
על ידי Nsumbo
מעצבן ששחקן כזה מחזיק אותנו בביצים
והרבה מזה מגיע מזה שזה יצא לתקשורת ולא יכלו לנהל את האירוע הזה בשקט ולחתוך מהר לכאן או לכאן

האמת? פרימור היה צריך ללמוד כבר מהטעות הזו ולהוציא הודעה לפני שבוע כבר שירדו מדיארה, עד אז כבר היו צריכים להיות דד ליינים והבנה מלאה אם הוא רוצה להגיע לכאן וגם לתת כאן את הלב או שהוא נהנה למרוח ולחכות לאלטרנטיבות.

עדיף היה לפוצץ את זה מהצד שלנו ושדיארה ילך לחפש קבוצה או יתקע בריימס או ווטאבר

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 15:23
על ידי לוסיאנו
Nsumbo כתב: 23 יוני 2026, 15:21 מעצבן ששחקן כזה מחזיק אותנו בביצים
והרבה מזה מגיע מזה שזה יצא לתקשורת ולא יכלו לנהל את האירוע הזה בשקט ולחתוך מהר לכאן או לכאן

האמת? פרימור היה צריך ללמוד כבר מהטעות הזו ולהוציא הודעה לפני שבוע כבר שירדו מדיארה, עד אז כבר היו צריכים להיות דד ליינים והבנה מלאה אם הוא רוצה להגיע לכאן וגם לתת כאן את הלב או שהוא נהנה למרוח ולחכות לאלטרנטיבות.

עדיף היה לפוצץ את זה מהצד שלנו ושדיארה ילך לחפש קבוצה או יתקע בריימס או ווטאבר
זה כבר לא בשליטת פרימור ברגע שהסוכן הישראלי של דיארה זה אבי נימני

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 15:27
על ידי RedDrifter
Nsumbo כתב: 23 יוני 2026, 15:21 מעצבן ששחקן כזה מחזיק אותנו בביצים
והרבה מזה מגיע מזה שזה יצא לתקשורת ולא יכלו לנהל את האירוע הזה בשקט ולחתוך מהר לכאן או לכאן

האמת? פרימור היה צריך ללמוד כבר מהטעות הזו ולהוציא הודעה לפני שבוע כבר שירדו מדיארה, עד אז כבר היו צריכים להיות דד ליינים והבנה מלאה אם הוא רוצה להגיע לכאן וגם לתת כאן את הלב או שהוא נהנה למרוח ולחכות לאלטרנטיבות.

עדיף היה לפוצץ את זה מהצד שלנו ושדיארה ילך לחפש קבוצה או יתקע בריימס או ווטאבר
המצב במדינה שלנו לא מזהיר בלשון המעטה

שחקן שיכול לשדרג אותנו ולא הכי מתנגד להגיע לישראל שווה לחזר אחריו בנרות ולחכות.
אנחנו עדיין לא במצב שאנחנו יכולים להציב לשחקנים כמוהו דד ליינים לצערי

Re: חלון העברות 2026

נשלח: 23 יוני 2026, 15:29
על ידי פומפה
הצבי ישראל כתב: 23 יוני 2026, 13:27
RedDrifter כתב: 23 יוני 2026, 11:27 תמונה

Full circle מה שנקרא…

הלאה למועמד הבא
לא נורא... קיץ הבאה ננסה להביא אותו שוב.
יוני 2027 - בהפועל אופטימיים, נשארו סעיפים קטנים לפני סגירה.