דף 49 מתוך 55
Re: שאר היורוליג
נשלח: 26 אפריל 2026, 12:49
על ידי רדנקו
Re: שאר היורוליג
נשלח: 26 אפריל 2026, 13:04
על ידי מילפורד
זה המחירים לסדרות הרבע גמר, לא לפיינל פור.
המחירות המוקדומות לפיינל פור נגמרו (ארבעת הסבבים שלהם) , נשארה רק ההקצאה שתלך לקבוצות שיעפילו לפיינל פור (הבנתי ש800 לכל אחת).
Re: שאר היורוליג
נשלח: 26 אפריל 2026, 13:40
על ידי רדנקו
צודק. לא שמתי לב שכתוב שם פלייאוף.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 26 אפריל 2026, 14:58
על ידי Nati
מילפורד כתב:זה המחירים לסדרות הרבע גמר, לא לפיינל פור.
המחירות המוקדומות לפיינל פור נגמרו (ארבעת הסבבים שלהם) , נשארה רק ההקצאה שתלך לקבוצות שיעפילו לפיינל פור (הבנתי ש800 לכל אחת).
באף אחד מארבעת הסיבובים לא הצלחתי לקנות.הכרטיסים נגמרו תוך כמה דקות.
היו מחירים בכלל לא רעים.היום באינטרנט הכרטיסים האלו נמכרים ביותר מ2000$ לחצי ולגמר.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 28 אפריל 2026, 22:45
על ידי Nati
בשניה האחרונה בורג מצטרפת בעונה הבאה ליורוליג
Re: שאר היורוליג
נשלח: 28 אפריל 2026, 23:09
על ידי Nati
איזה משחק בין ולנסיה לפאו
Re: שאר היורוליג
נשלח: 28 אפריל 2026, 23:21
על ידי מילפורד
לא נראה, נכון לרגע זה, שולנסיה יכולה לנצח את הסדרה הזאת.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 28 אפריל 2026, 23:24
על ידי El dudernio
Nati כתב: ↑28 אפריל 2026, 23:09
איזה משחק בין ולנסיה לפאו
ולנסיה פשוט תענוג.
אני ממש אוהב אותם.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 28 אפריל 2026, 23:25
על ידי מילפורד
ומאז שכתבתי את זה, כרגע זה נראה אחרת.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 28 אפריל 2026, 23:34
על ידי הוקיץ'
מילפורד כתב: ↑28 אפריל 2026, 23:25
ומאז שכתבתי את זה, כרגע זה נראה אחרת.
אני עדיין לא חושב שהם ינצחו את הסדרה.
יופי של משחק.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 28 אפריל 2026, 23:40
על ידי מילפורד
לא אמרתי שולנסיה תיקח את הסדרה, אמרתי שהם נראים שהם יכולים.
בשלבים מסויימים של המשחק זה היה נראה גדול עליהם.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 28 אפריל 2026, 23:50
על ידי Adom_Adom
Nati כתב: ↑28 אפריל 2026, 22:45
בשניה האחרונה בורג מצטרפת בעונה הבאה ליורוליג
זה נחשב להפתעה די גדולה לא?
Re: שאר היורוליג
נשלח: 29 אפריל 2026, 00:02
על ידי Nati
הוקיץ' כתב:מילפורד כתב: ↑28 אפריל 2026, 23:25
ומאז שכתבתי את זה, כרגע זה נראה אחרת.
אני עדיין לא חושב שהם ינצחו את הסדרה.
יופי של משחק.
אנחנו רוצים אותם בחצי
Re: שאר היורוליג
נשלח: 29 אפריל 2026, 00:22
על ידי Niro
פראיירים ולנסיה, היו מפסידים לדובאי והיו יכולים להימנע מהם.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 29 אפריל 2026, 07:16
על ידי Tals2000
Nati כתב: ↑26 אפריל 2026, 14:58
מילפורד כתב:זה המחירים לסדרות הרבע גמר, לא לפיינל פור.
המחירות המוקדומות לפיינל פור נגמרו (ארבעת הסבבים שלהם) , נשארה רק ההקצאה שתלך לקבוצות שיעפילו לפיינל פור (הבנתי ש800 לכל אחת).
באף אחד מארבעת הסיבובים לא הצלחתי לקנות.הכרטיסים נגמרו תוך כמה דקות.
היו מחירים בכלל לא רעים.היום באינטרנט הכרטיסים האלו נמכרים ביותר מ2000$ לחצי ולגמר.
לא רעים זה 600-800 אירו….
בסבב האחרון הצלחתי לתפוס כרטיס וכאשר התקדמתי והשלמתי את פרטי האשראי פתאום היה כתוב שלא ניתן להשלים את העסקה כי אין כרטיס (למרות שלא עברו 10 דקות). יותר גרועים מלאן
Re: שאר היורוליג
נשלח: 29 אפריל 2026, 08:35
על ידי 7even
Tals2000 כתב: ↑29 אפריל 2026, 07:16
Nati כתב: ↑26 אפריל 2026, 14:58
מילפורד כתב:זה המחירים לסדרות הרבע גמר, לא לפיינל פור.
המחירות המוקדומות לפיינל פור נגמרו (ארבעת הסבבים שלהם) , נשארה רק ההקצאה שתלך לקבוצות שיעפילו לפיינל פור (הבנתי ש800 לכל אחת).
באף אחד מארבעת הסיבובים לא הצלחתי לקנות.הכרטיסים נגמרו תוך כמה דקות.
היו מחירים בכלל לא רעים.היום באינטרנט הכרטיסים האלו נמכרים ביותר מ2000$ לחצי ולגמר.
לא רעים זה 600-800 אירו….
בסבב האחרון הצלחתי לתפוס כרטיס וכאשר התקדמתי והשלמתי את פרטי האשראי פתאום היה כתוב שלא ניתן להשלים את העסקה כי אין כרטיס (למרות שלא עברו 10 דקות). יותר גרועים מלאן
הזיה
Re: שאר היורוליג
נשלח: 29 אפריל 2026, 10:58
על ידי אדום ותיק
הצורפתים זכו ביורוקאפ ויקבלו כרטיס לשחק בשנה הבאה ביורוליג.
שמח ש"ניצלנו" מעוד קבוצה תורכית ביורוליג.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 29 אפריל 2026, 13:21
על ידי רדנקו
הרגשה שלי שלא ישחקו שם בשנה הבאה.
אין להם אולם ויתקשו להציג תקציב מתאים.
אבל נחכה ונראה.
רק מקווה שאם זה יקרה לא יכניסו את בשיקטש במקומם.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 29 אפריל 2026, 13:42
על ידי Xavi
אם אנחנו מונאקו נשארים ולא מגדילים את הליגה, איך יש מקום לעוד קבוצה? או שזה מסתדר בטעות רק כי וילרבאן מוותרים על הרישיון?
Re: שאר היורוליג
נשלח: 29 אפריל 2026, 13:56
על ידי Niro
Xavi כתב: ↑29 אפריל 2026, 13:42
אם אנחנו מונאקו נשארים ולא מגדילים את הליגה, איך יש מקום לעוד קבוצה? או שזה מסתדר בטעות רק כי וילרבאן מוותרים על הרישיון?
רישיון כזה שווה כמה עשרות מיליוני יורו, למה שהם יוותרו עליו?
Re: שאר היורוליג
נשלח: 29 אפריל 2026, 16:20
על ידי 7even
Niro כתב: ↑29 אפריל 2026, 13:56
Xavi כתב: ↑29 אפריל 2026, 13:42
אם אנחנו מונאקו נשארים ולא מגדילים את הליגה, איך יש מקום לעוד קבוצה? או שזה מסתדר בטעות רק כי וילרבאן מוותרים על הרישיון?
רישיון כזה שווה כמה עשרות מיליוני יורו, למה שהם יוותרו עליו?
מאותה סיבה שקבוצות שזכו בליגת המשנה בוחרות לא לעלות.
לפעמים אין יכולת כלכלית לשחק ביורוליג כי הבעלים שמזרים כסף הלך ולא בא אחר.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 29 אפריל 2026, 17:06
על ידי Niro
7even כתב: ↑29 אפריל 2026, 16:20
Niro כתב: ↑29 אפריל 2026, 13:56
Xavi כתב: ↑29 אפריל 2026, 13:42
אם אנחנו מונאקו נשארים ולא מגדילים את הליגה, איך יש מקום לעוד קבוצה? או שזה מסתדר בטעות רק כי וילרבאן מוותרים על הרישיון?
רישיון כזה שווה כמה עשרות מיליוני יורו, למה שהם יוותרו עליו?
מאותה סיבה שקבוצות שזכו בליגת המשנה בוחרות לא לעלות.
לפעמים אין יכולת כלכלית לשחק ביורוליג כי הבעלים שמזרים כסף הלך ולא בא אחר.
אין קשר בין הדברים. לבורג יש כרטיס לשנה אחת לאור הזכייה ביורוקאפ. לוילרבאן יש רישיון A.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 29 אפריל 2026, 17:31
על ידי מילפורד
וילרבאן , לאחרונה שקראתי , לא מתכוונת לחדש את הרישיון A שלה , הדיבור הוא שהוא יילך או למונאקו (ששיחקה השנה על תקן קבוצת יורוקאפ) או לפריז (ששיחקה השנה על ווילד קארד).
אם וילרבאן נשארים בסוף , אחת מבין מונאקו לפריז לא תהיה ביורליג שנה הבאה (כי לכל האחרות יש חוזים למספר שנים בתוקף).
Re: שאר היורוליג
נשלח: 29 אפריל 2026, 17:49
על ידי 7even
Niro כתב: ↑29 אפריל 2026, 17:06
7even כתב: ↑29 אפריל 2026, 16:20
Niro כתב: ↑29 אפריל 2026, 13:56
רישיון כזה שווה כמה עשרות מיליוני יורו, למה שהם יוותרו עליו?
מאותה סיבה שקבוצות שזכו בליגת המשנה בוחרות לא לעלות.
לפעמים אין יכולת כלכלית לשחק ביורוליג כי הבעלים שמזרים כסף הלך ולא בא אחר.
אין קשר בין הדברים. לבורג יש כרטיס לשנה אחת לאור הזכייה ביורוקאפ. לוילרבאן יש רישיון A.
לא דיברתי ספציפית עליהם.
השאלה היתה בכללי
Re: שאר היורוליג
נשלח: 30 אפריל 2026, 19:14
על ידי רדנקו
מילפורד כתב: ↑29 אפריל 2026, 17:31
וילרבאן , לאחרונה שקראתי , לא מתכוונת לחדש את הרישיון A שלה , הדיבור הוא שהוא יילך או למונאקו (ששיחקה השנה על תקן קבוצת יורוקאפ) או לפריז (ששיחקה השנה על ווילד קארד).
אם וילרבאן נשארים בסוף , אחת מבין מונאקו לפריז לא תהיה ביורליג שנה הבאה (כי לכל האחרות יש חוזים למספר שנים בתוקף).
דווקא הדיבור הכי עדכני שקראתי הוא שהם בסוף ישארו עם טוני פארקר כמאמן.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 30 אפריל 2026, 20:25
על ידי מילפורד
יש לך איזה קישור לזה? לא פעם ראשונה שאני שומע מישהו אומר את זה , אבל אני לא ראיתי שום פרסום כזה...
Re: שאר היורוליג
נשלח: 30 אפריל 2026, 21:16
על ידי מילפורד
למי שחסר שאין ביורוליג סופ"ש אולסטארס עם תחרות שלשות , אז שיראה את המשחק בפיראוס עכשיו.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 30 אפריל 2026, 21:54
על ידי Brilliant
שתי סדרות נגמרות באופן מעשי אחרי משחק וחצי…
Re: שאר היורוליג
נשלח: 30 אפריל 2026, 21:55
על ידי Brilliant
אולימפיאקוס מפרקים את מונקו. 31-8 ברבע השני…
Re: שאר היורוליג
נשלח: 30 אפריל 2026, 22:01
על ידי Flamengo
למונקו ישארו שחקנים עד סוף המשחק?
Re: שאר היורוליג
נשלח: 30 אפריל 2026, 22:36
על ידי Nati
ולנסיה ממש פראיירים.
אומנם הם מובילים.אבל כמה החטאות יש להם.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 30 אפריל 2026, 22:57
על ידי מילפורד
חשבתי שזלג׳יריס תתן פייט יותר רציני
Re: שאר היורוליג
נשלח: 30 אפריל 2026, 23:28
על ידי Nati
יכול להיות שהשופטים רוצים את פאו פיינל פור?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: שאר היורוליג
נשלח: 30 אפריל 2026, 23:49
על ידי Nati
ולנסיה פאו הולכים להארכה.
איזה משחק
Re: שאר היורוליג
נשלח: 30 אפריל 2026, 23:49
על ידי Brilliant
ולנסיה פאו משחק מטורף... עכשיו נכנסים להארכה
Re: שאר היורוליג
נשלח: 30 אפריל 2026, 23:51
על ידי Brilliant
נאן במשחק מושלם ללא החטאה עד הזריקות האחרונות הכי חשובות של המשחק. נראה מה יהיה בהארכה... אם ולנסיה מנצחת, יש פוטנציאל לסדרה ענקית.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 01 מאי 2026, 00:02
על ידי Brilliant
נצחון ענק של פנתניאקוס באחד המשחקים הכי טובים שראיתי ביורוליג...
Re: שאר היורוליג
נשלח: 01 מאי 2026, 00:02
על ידי Nati
איך הדיוויס הזה לא הגיע אלינו???
Re: שאר היורוליג
נשלח: 01 מאי 2026, 00:02
על ידי lior777
איך פספסנו את דייויס ובמקום זה נתקענו עם האפס המתחזה שלנו, איזה שחקן מטורף
Re: שאר היורוליג
נשלח: 01 מאי 2026, 00:15
על ידי Tals2000
lior777 כתב: ↑01 מאי 2026, 00:02
איך פספסנו את דייויס ובמקום זה נתקענו עם האפס המתחזה שלנו, איזה שחקן מטורף
והכי מתסכל שאצלנו ראינו אתמול את איש בעמדה הזו