דף 48 מתוך 55
Re: שאר היורוליג
נשלח: 17 אפריל 2026, 21:23
על ידי Gania23
giladbec כתב: ↑17 אפריל 2026, 20:10
ולנסיה מטורפים, עדיף לא לקבל אותם
פעמיים כבר נפגשנו איתם , לא הראו עליונות בשום מפגש .
ובמפגש השני עוד היינו באמצע משבר קשה
Re: שאר היורוליג
נשלח: 17 אפריל 2026, 22:47
על ידי בני12
דובאי פשוט עושים הכל כדי להפסיד
Re: שאר היורוליג
נשלח: 17 אפריל 2026, 22:47
על ידי Niro
בני12 כתב: ↑17 אפריל 2026, 22:47
דובאי פשוט עושים הכל כדי להפסיד
נוראיים.
בקיצור ריאל מדריד, אכלנו אותה
Re: שאר היורוליג
נשלח: 17 אפריל 2026, 22:56
על ידי Jonatan192
ולנסיה עושים אימון שלשות על דובאי, בהחלט נפגוש את ריאל
Re: שאר היורוליג
נשלח: 17 אפריל 2026, 23:00
על ידי Gania23
הכי מצחיק שאולי יחזירו את הקהל בגלל שהסתיימה המלחמה ואז המשחקים מול ריאל יהיו אם קהל ובכלל נחטוף 50 הפרש
Re: שאר היורוליג
נשלח: 19 אפריל 2026, 06:51
על ידי 7even
Gania23 כתב: ↑17 אפריל 2026, 23:00
הכי מצחיק שאולי יחזירו את הקהל בגלל שהסתיימה המלחמה ואז המשחקים מול ריאל יהיו אם קהל ובכלל נחטוף 50 הפרש
לא יהיו העונה משחקים בינלאומיים בארץ. שכח מזה.
העונה האירופית נגמרת ממילא עוד דקה וחצי בכל הענפים.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 19 אפריל 2026, 08:23
על ידי Gania23
7even כתב: ↑19 אפריל 2026, 06:51
Gania23 כתב: ↑17 אפריל 2026, 23:00
הכי מצחיק שאולי יחזירו את הקהל בגלל שהסתיימה המלחמה ואז המשחקים מול ריאל יהיו אם קהל ובכלל נחטוף 50 הפרש
לא יהיו העונה משחקים בינלאומיים בארץ. שכח מזה.
העונה האירופית נגמרת ממילא עוד דקה וחצי בכל הענפים.
התכוונתי לקהל במשחקי הבית שלהם , עד עכשיו שיחקנו מולם בחוץ ללא קהל
Re: שאר היורוליג
נשלח: 19 אפריל 2026, 08:41
על ידי 7even
Gania23 כתב: ↑19 אפריל 2026, 08:23
7even כתב: ↑19 אפריל 2026, 06:51
Gania23 כתב: ↑17 אפריל 2026, 23:00
הכי מצחיק שאולי יחזירו את הקהל בגלל שהסתיימה המלחמה ואז המשחקים מול ריאל יהיו אם קהל ובכלל נחטוף 50 הפרש
לא יהיו העונה משחקים בינלאומיים בארץ. שכח מזה.
העונה האירופית נגמרת ממילא עוד דקה וחצי בכל הענפים.
התכוונתי לקהל במשחקי הבית שלהם , עד עכשיו שיחקנו מולם בחוץ ללא קהל
אה. אין קשר ככ למלחמה.
ספרד בגדול נכבשה עוד לא סיפרו להם פשוט.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 19 אפריל 2026, 08:52
על ידי פרימו לוי
7even כתב: ↑19 אפריל 2026, 08:41
Gania23 כתב: ↑19 אפריל 2026, 08:23
7even כתב: ↑19 אפריל 2026, 06:51
לא יהיו העונה משחקים בינלאומיים בארץ. שכח מזה.
העונה האירופית נגמרת ממילא עוד דקה וחצי בכל הענפים.
התכוונתי לקהל במשחקי הבית שלהם , עד עכשיו שיחקנו מולם בחוץ ללא קהל
אה. אין קשר ככ למלחמה.
ספרד בגדול נכבשה עוד לא סיפרו להם פשוט.
אפשר לבקש ממך יפה להפסיק לזהם את הפורום כדורסל בחרא האיסלאמופובי שלך צבי יחזקאלי? כאן לא ערוץ 14
Re: שאר היורוליג
נשלח: 19 אפריל 2026, 17:08
על ידי 7even
פרימו לוי כתב: ↑19 אפריל 2026, 08:52
7even כתב: ↑19 אפריל 2026, 08:41
Gania23 כתב: ↑19 אפריל 2026, 08:23
התכוונתי לקהל במשחקי הבית שלהם , עד עכשיו שיחקנו מולם בחוץ ללא קהל
אה. אין קשר ככ למלחמה.
ספרד בגדול נכבשה עוד לא סיפרו להם פשוט.
אפשר לבקש ממך יפה להפסיק לזהם את הפורום כדורסל בחרא האיסלאמופובי שלך צבי יחזקאלי? כאן לא ערוץ 14
תגיד, כשאתה כותב 'לזהם', אתה מתכוון לזה שמישהו העז להגיד משהו שלא עבר אישור בוועדת הקבלה של הבועה שלך?
אם המציאות גורמת לך לפריחה, תעבור לדוקים.
מדהים כמה מהר הליברל הממוצע הופך לצנזור מהקג"ב כשמישהו לא מדקלם את דף המסרים שלו.
אגב, אם אתה חושב שבספרד אין קהל נגד קבוצות ישראליות(אבל הפוך כן) כי ספרד מדינה ליברלית ופתוחה בימינו וישראל לא, יש לי סרט נהדר למכור לך.
אל תברח מהעובדות עם דיקלום של מילים סטייל איסלאמופוביה שאולי למדת מברני סנדרס. בסוף העובדות יחזרו לנשוך אותך.
אגב אם זה ממש מעניין אותך, אני יושב עם חבר'ה מוסלמים ודוברי ערבית על בסיס כמעט שבועי. אני לא סגור באיזו בועה כמוך ומדקלם דפי מסרים.
אחלה חבר'ה. מוזמן. יושבים, מדברים החיים, על ספורט, בילויים, אהבה, מה לא...גם יוצאים לפעמים יחד.
מוזמן. בהנחה ואתה לא מפחד...
Re: שאר היורוליג
נשלח: 19 אפריל 2026, 17:47
על ידי M-26-7
7even כתב: ↑19 אפריל 2026, 17:08
פרימו לוי כתב: ↑19 אפריל 2026, 08:52
7even כתב: ↑19 אפריל 2026, 08:41
אה. אין קשר ככ למלחמה.
ספרד בגדול נכבשה עוד לא סיפרו להם פשוט.
אפשר לבקש ממך יפה להפסיק לזהם את הפורום כדורסל בחרא האיסלאמופובי שלך צבי יחזקאלי? כאן לא ערוץ 14
תגיד, כשאתה כותב 'לזהם', אתה מתכוון לזה שמישהו העז להגיד משהו שלא עבר אישור בוועדת הקבלה של הבועה שלך?
אם המציאות גורמת לך לפריחה, תעבור לדוקים.
מדהים כמה מהר הליברל הממוצע הופך לצנזור מהקג"ב כשמישהו לא מדקלם את דף המסרים שלו.
אגב, אם אתה חושב שבספרד אין קהל נגד קבוצות ישראליות(אבל הפוך כן) כי ספרד מדינה ליברלית ופתוחה בימינו וישראל לא, יש לי סרט נהדר למכור לך.
אל תברח מהעובדות עם דיקלום של מילים סטייל איסלאמופוביה שאולי למדת מברני סנדרס. בסוף העובדות יחזרו לנשוך אותך.
אגב אם זה ממש מעניין אותך, אני יושב עם חבר'ה מוסלמים ודוברי ערבית על בסיס כמעט שבועי. אני לא סגור באיזו בועה כמוך ומדקלם דפי מסרים.
אחלה חבר'ה. מוזמן. יושבים, מדברים החיים, על ספורט, בילויים, אהבה, מה לא...גם יוצאים לפעמים יחד.
מוזמן. בהנחה ואתה לא מפחד...
תשמע, בוא נדבר רגע על עובדות ולא על סיסמאות: בספרד יש בערך 5% מוסלמים. זו המציאות. להגיד שהיא 'נכבשה' זו לא עובדה, זו טרמינולוגיה שמריחה מגזענות במקרה הרע או מהגזמה פראית במקרה הטוב, והיא בטח לא קשורה באופן הדוק להחלטות על הכנסת קהל למגרשים.
ובאופן כללי – זה שאתה יושב עם ערבים או חברים מוסלמים לא נותן תיקוף מוסרי לאמירות מכלילות על מדינה שלמה או על דת שלמה. אפשר לדבר על כדורסל ועל האווירה העוינת בספרד (שהיא אכן קיימת) בלי להשתמש ברטוריקה הזו.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 19 אפריל 2026, 17:57
על ידי סומך
זה דיון שלא רלוונטי לאשכול.
ואני יודע שזה מורכב אבל יש מצב שהספרדים שונאים אותנו/בוחרים צד נגדינו/תומכים באוייבנו בגלל סיבות והצדקות שלהם ולא בגלל מוסלמים בספרד.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 19 אפריל 2026, 21:55
על ידי גביזון
מדריד מפסידה/ או כמעט מפסידה בבית בליגה הספרדית לטנריפה,נדע עוד 40 שניות.
הזוניה לא שותף
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: שאר היורוליג
נשלח: 19 אפריל 2026, 22:28
על ידי קובי
גביזון כתב: ↑19 אפריל 2026, 21:55
מדריד מפסידה/ או כמעט מפסידה בבית בליגה הספרדית לטנריפה,נדע עוד 40 שניות.
הזוניה לא שותף
Sent from my 22101320G using Tapatalk
ריאל הפסידה 90:95
Re: שאר היורוליג
נשלח: 21 אפריל 2026, 21:09
על ידי Niro
עוד לא התחיל המשחק והשופטים מזיינים את מונאקו חזק מאוד. כולם מתגייסים לטובת פאו.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 21 אפריל 2026, 21:17
על ידי Nati
Niro כתב:עוד לא התחיל המשחק והשופטים מזיינים את מונאקו חזק מאוד. כולם מתגייסים לטובת פאו.
למונאקו היו כבר 4 זריקות ל3 חופשיות לגמרי,אפילו אחת הם לא קלעו.
נגדנו גם אם היו זורקים עם עיניים סגורות הם קלעו.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 21 אפריל 2026, 21:45
על ידי Niro
רשום שהם משדרים הכוכב ברצלונה, במקום זה אני רואה את טלי גוטליב בטקס המשואות. שמישהו ישלח מעטפת סארס לערוץ הזה.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 21 אפריל 2026, 22:01
על ידי Niro
וויל קלייברן עם פתיחה סולידית של 6/6 משלוש ברבע הראשון
Re: שאר היורוליג
נשלח: 21 אפריל 2026, 22:37
על ידי אדומה שלי אור
סדרה לא רעה בכלל
ולנסיה פנו
Re: שאר היורוליג
נשלח: 21 אפריל 2026, 23:05
על ידי Niro
הכוכב 2 דקות לסיום ברבע השלישי עם 43 נקודות. התחרבנות מפוארת.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 21 אפריל 2026, 23:41
על ידי Niro
הכוכב הולכים לים.
אני מקווה שבאסיפת סיכום עונת היורוליג שלהם הם יגיעו למסקנה שהם צריכים עוד ניסיון בחלק האחורי, עם עדיפות לשחקן סרבי שכבר שיחק שם.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 22 אפריל 2026, 01:31
על ידי avi123
לא מרחם על ולנסיה בלשון המעטה. עשו עונה פשוט מטורפת וסיימו במקום ה2. ומה הם מקבלים בתמורה? את פאו בהצלבה. שיהיה להם בהצלחה
Re: שאר היורוליג
נשלח: 22 אפריל 2026, 11:57
על ידי רדנקו
avi123 כתב:לא מרחם על ולנסיה בלשון המעטה. עשו עונה פשוט מטורפת וסיימו במקום ה2. ומה הם מקבלים בתמורה? את פאו בהצלבה. שיהיה להם בהצלחה
אני הולך על ולנסיה בסדרה הזאת.
וזה גם בלי לדבר על זה שהם ניצחו העונה את פאו פעמיים.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Re: שאר היורוליג
נשלח: 22 אפריל 2026, 21:20
על ידי Nati
צופה בגמר היורוקאפ
איזו רמה נמוכה.
איפה החצי גמר והגמר שלנו בשנה שעברה.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 22 אפריל 2026, 21:34
על ידי 7even
איזה מוזר מה שקרה בחצי גמר עם טורק, שהדיחה את ירושלים.
קיבלה את בורג הצרפתית בלי ביתיות.
ניצחה 30 הפרש בחוץ! במשחק הראשון.
הפסידה ב 3 בבית בשני...
חטפה 20 בחוץ בשלישי
בשיקטאש נגד בורג בגמר.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 22 אפריל 2026, 21:36
על ידי redead
Nati כתב: ↑22 אפריל 2026, 21:20
צופה בגמר היורוקאפ
איזו רמה נמוכה.
איפה החצי גמר והגמר שלנו בשנה שעברה.
המפעל הזה איבד יותר מדיי קבוצות חזקות
היו צרכים להשאיר שם את ולנסיה

Re: שאר היורוליג
נשלח: 22 אפריל 2026, 21:44
על ידי 7even
redead כתב: ↑22 אפריל 2026, 21:36
Nati כתב: ↑22 אפריל 2026, 21:20
צופה בגמר היורוקאפ
איזו רמה נמוכה.
איפה החצי גמר והגמר שלנו בשנה שעברה.
המפעל הזה איבד יותר מדיי קבוצות חזקות
היו צרכים להשאיר שם את ולנסיה
הובטח להם יורוליג פלוס מינוס עוד לפני סיום הסדרה מול הפועל.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 23 אפריל 2026, 01:34
על ידי Nati
redead כתב:Nati כתב: ↑22 אפריל 2026, 21:20
צופה בגמר היורוקאפ
איזו רמה נמוכה.
איפה החצי גמר והגמר שלנו בשנה שעברה.
המפעל הזה איבד יותר מדיי קבוצות חזקות
היו צרכים להשאיר שם את ולנסיה

גם בדאלונה וגראן קנאריה עזבו.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 23 אפריל 2026, 10:11
על ידי אדום ותיק
Nati כתב: ↑22 אפריל 2026, 21:20
צופה בגמר היורוקאפ
איזו רמה נמוכה.
איפה החצי גמר והגמר שלנו בשנה שעברה.
כמו בכדורגל, הרחבת המפעל הבכיר (ליגת האלופות, השאירה במפעל השני - ליגת אירופה , קבוצות מדרג 3.
הרחבת היורוליג גרמה לכך שהיורוקאפ נחלשה.
האם רק אלופת היורוקאפ עולה ליורוליג, או ששתי הפינליסטיות?
Re: שאר היורוליג
נשלח: 23 אפריל 2026, 11:01
על ידי רדנקו
תלוי בהחלטה של המפעל לדעתי.
לא אוטומטי.
בזמנו כשגראן קנאריה ניצחו בגמר את טורק טלקום והחליטו לא לשחק ביורוליג, טורק טלקום רצו לשחק במקומם אבל לא אישרו להם.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 23 אפריל 2026, 12:00
על ידי מילפורד
בעיקרון שתי הפיינליסטיות אמורות לשחק ביורוליג שנה אחרי אלא אם לפחות אחת מקבוצות היורוקאפ הנוכחיות מעפילות לפלייאוף , ואז רק הזוכה רשאית לעלות.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 24 אפריל 2026, 23:08
על ידי תא מרבוטא
מונקו עלתה לפלייאוף
Re: שאר היורוליג
נשלח: 24 אפריל 2026, 23:13
על ידי shaharot
תא מרבוטא כתב: ↑24 אפריל 2026, 23:08
מונקו עלתה לפלייאוף
פתחו חזק את המשחק והיו ראויים לניצחון
במשחק נתון הם יכולים לעשות צרות לאולימפיאקוס אבל בסדרה הטוב מ5 לא רואה אותם מצליחים לנצח יותר ממשחק אחד
ולנסיה פאו הולך להיות סדרה מעניינת שלדעתי תגיע למשחק 5
גם פנר וזלגריס לדעתי תגיע למשחק 5
Re: שאר היורוליג
נשלח: 24 אפריל 2026, 23:49
על ידי קובי
ראיתי את המשחק
בספק אם היינו מנצחים את מונקו
Re: שאר היורוליג
נשלח: 24 אפריל 2026, 23:57
על ידי רדנקו
קובי כתב:ראיתי את המשחק
בספק אם היינו מנצחים את מונקו
ראינו את זה לפני שבוע, לא?
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Re: שאר היורוליג
נשלח: 25 אפריל 2026, 09:26
על ידי מילפורד
מצד אחד "הצד" שלנו של הפלייאוף נראה יותר קל כדי להגיע לגמר.
מצד שני, אם היינו מארחים את פנר עם בייתיות היה הרבה יותר סיכוי להגיע לפיינל פור ומשם זה משחק אחד, הכל יכול לקרות.
Re: שאר היורוליג
נשלח: 25 אפריל 2026, 10:04
על ידי d.k.
אם להסתכל על מצבם ועל נתונים יבשים של מונאקו, בהחלט ההפתעה הכי גדולה עד כה ביורוליג.
בפועל לא פראיירים בכלל וגם לנוכח התוצאות את ההפסד מולם צריך לקחת בפופורציה (הדרך אכן לא היתה משהו).
לגבי סדרות רבע הגמר:
- עם כל הכבוד למונאקו, כאן מסתיימת דרכם, מניח שיסתיים ב3:1 או 3:0 לאולימפיאקוס
- כנל לגבי ולנסיה, שאמנם עד כה היתה מעבר למצופה, אבל במאני טיים פנאתינייקוס תסיים את זה ב3:0 או 3:1 לכל היתר
- זלגיריס נגד פנר, כנראה הולכת להיות הסדרה הצמודה, שתסתיים ב3:2 לכאן או לכאן, יש סיכוי להפתעה מצד ז'לגיריס, אבל לא אהיה מופתע אם פנר תתאפס על עצמה בזמן אמת
- הפועל מול ריאל, לא רוצה להגיד כלום, מקווה לטוב...
Re: שאר היורוליג
נשלח: 25 אפריל 2026, 10:14
על ידי Red_man
d.k. כתב: ↑25 אפריל 2026, 10:04
אם להסתכל על מצבם ועל נתונים יבשים של מונאקו, בהחלט ההפתעה הכי גדולה עד כה ביורוליג.
בפועל לא פראיירים בכלל וגם לנוכח התוצאות את ההפסד מולם צריך לקחת בפופורציה (הדרך אכן לא היתה משהו).
לגבי סדרות רבע הגמר:
- עם כל הכבוד למונאקו, כאן מסתיימת דרכם, מניח שיסתיים ב3:1 או 3:0 לאולימפיאקוס
- כנל לגבי ולנסיה, שאמנם עד כה היתה מעבר למצופה, אבל במאני טיים פנאתינייקוס תסיים את זה ב3:0 או 3:1 לכל היתר
- זלגיריס נגד פנר, כנראה הולכת להיות הסדרה הצמודה, שתסתיים ב3:2 לכאן או לכאן, יש סיכוי להפתעה מצד ז'לגיריס, אבל לא אהיה מופתע אם פנר תתאפס על עצמה בזמן אמת
- הפועל מול ריאל, לא רוצה להגיד כלום, מקווה לטוב...
אם פאו תעבור את ולנסיה אני די בטוח שזאת תהיה הפעם הראשונה שקבוצה מהפלייאין עוברת סדרת רבע גמר
Re: שאר היורוליג
נשלח: 25 אפריל 2026, 11:29
על ידי רדנקו
אני דווקא די בטוח שולנסיה ינצחו את פאו.
אם פאו יעברו זה יהיה להם קשה מאוד.
מזכיר לכם שולנסיה ניצחו אותם בשני המשחקים העונה. גם באואקה וגם בולנסיה בתחילת החודש ששם ולנסיה הביסו אותם ב-18 הפרש.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Re: שאר היורוליג
נשלח: 25 אפריל 2026, 12:23
על ידי מילפורד
אם פאו עוברים את ולנסיה , הגמר יהיה דרבי במגרש הביתי שלהם.