דף 47 מתוך 55

Re: שאר היורוליג

נשלח: 16 אפריל 2026, 10:39
על ידי 7even
7even כתב: 16 אפריל 2026, 08:12 הערב ריאל מול הכוכב.
מחר ולנסיה מול דובאי

ניצחון של ריאל הערב והמקסימום שלנו זה מקום 4, גם עם ניצחון, בלי קשר לולנסיה.

הפסד של ריאל וניצחון של ולנסיה - ניצחון שלנו ונסיים 3.
הפסד של ריאל ושל ולנסיה - ניצחון שלנו, ונסיים 2.
רק כדי להשלים לזה - הניצחון שלנו בדרבי קבע שכבר עכשיו יש 2 קבוצות שבכל מקרה, ללא קשר למשחק שלנו מחר, לא נוכל לפגוש לסדרה: אולימפיאקוס ודובאי.

כל השאר פוטנציאליות לסדרה כרגע. אפילו מונאקו.

Re: שאר היורוליג

נשלח: 16 אפריל 2026, 13:14
על ידי ארז שדה
7even כתב: 16 אפריל 2026, 10:39
7even כתב: 16 אפריל 2026, 08:12 הערב ריאל מול הכוכב.
מחר ולנסיה מול דובאי

ניצחון של ריאל הערב והמקסימום שלנו זה מקום 4, גם עם ניצחון, בלי קשר לולנסיה.

הפסד של ריאל וניצחון של ולנסיה - ניצחון שלנו ונסיים 3.
הפסד של ריאל ושל ולנסיה - ניצחון שלנו, ונסיים 2.
רק כדי להשלים לזה - הניצחון שלנו בדרבי קבע שכבר עכשיו יש 2 קבוצות שבכל מקרה, ללא קשר למשחק שלנו מחר, לא נוכל לפגוש לסדרה: אולימפיאקוס ודובאי.

כל השאר פוטנציאליות לסדרה כרגע. אפילו מונאקו.
אאלט גם את ברצלונה אין סיכוי לפגוש בסדרה. כדי לסיים במקום השמיני הם צריכים שמונקו תנצח אותנו ואז אנחנו במקומות 4-6 לא יכולים לפגוש אותם.

Re: שאר היורוליג

נשלח: 16 אפריל 2026, 13:29
על ידי מילפורד
ועוד נתון קטן, אין משחק היום ומחר שההפרש בו משנה למישהו, רק מי מנצח חשוב.

Re: שאר היורוליג

נשלח: 16 אפריל 2026, 14:12
על ידי 7even
ארז שדה כתב: 16 אפריל 2026, 13:14
7even כתב: 16 אפריל 2026, 10:39
7even כתב: 16 אפריל 2026, 08:12 הערב ריאל מול הכוכב.
מחר ולנסיה מול דובאי

ניצחון של ריאל הערב והמקסימום שלנו זה מקום 4, גם עם ניצחון, בלי קשר לולנסיה.

הפסד של ריאל וניצחון של ולנסיה - ניצחון שלנו ונסיים 3.
הפסד של ריאל ושל ולנסיה - ניצחון שלנו, ונסיים 2.
רק כדי להשלים לזה - הניצחון שלנו בדרבי קבע שכבר עכשיו יש 2 קבוצות שבכל מקרה, ללא קשר למשחק שלנו מחר, לא נוכל לפגוש לסדרה: אולימפיאקוס ודובאי.

כל השאר פוטנציאליות לסדרה כרגע. אפילו מונאקו.
אאלט גם את ברצלונה אין סיכוי לפגוש בסדרה. כדי לסיים במקום השמיני הם צריכים שמונקו תנצח אותנו ואז אנחנו במקומות 4-6 לא יכולים לפגוש אותם.
צודק המקסימום של ברצלונה זה מקום שמונה ולכן אי אפשר לפגוש אותם.

Re: שאר היורוליג

נשלח: 16 אפריל 2026, 14:32
על ידי מילפורד
לא הסבר מדוייק, מה שהוא כתב יותר נכון.
אנחנו עדיין יכולים לפגוש את הקבוצה מהמקום השמיני אם זאת תנצח בפלייאין ואנחנו נהיה במקום השני.
אין תרחיש כזה שאנחנו מסיימים מקום שני וברצלונה שמיני.

Re: שאר היורוליג

נשלח: 16 אפריל 2026, 15:35
על ידי 7even
@ארז שדה - מה אתה עושה! הצלחת לבלבל אותי.

הקבוצה שמסיימת 8 את המחוזר האחרון יכולה לסיים במקום 7 את הפלייאין, ולכן ברצלונה כן יכולה להיפגש עם הפועל, אם נסיים 2.
רק הקבוצה שבוודאות לא תסיים מעל 10 לא יכולה להיפגש עם הפועל וזו דובאי.

לסיכום - אולימפיאקוס או דובאי היחידות (שכרגע) לא אפשריות

Re: שאר היורוליג

נשלח: 16 אפריל 2026, 16:05
על ידי בני12
7even כתב: 16 אפריל 2026, 15:35 @ארז שדה - מה אתה עושה! הצלחת לבלבל אותי.

הקבוצה שמסיימת 8 את המחוזר האחרון יכולה לסיים במקום 7 את הפלייאין, ולכן ברצלונה כן יכולה להיפגש עם הפועל, אם נסיים 2.
רק הקבוצה שבוודאות לא תסיים מעל 10 לא יכולה להיפגש עם הפועל וזו דובאי.

לסיכום - אולימפיאקוס או דובאי היחידות (שכרגע) לא אפשריות
מה שמילפורד הסביר לך זה שזה נכון תיאורטית
אך שאין שום קומבינציה בה אנחנו מסיימים במקום השני וברצלונה במקום השמיני

Re: שאר היורוליג

נשלח: 16 אפריל 2026, 17:08
על ידי מילפורד
או בקיצור, אין לנו אפשרות לפגוש את ברצלונה בסדרת רבע גמר.

Re: שאר היורוליג

נשלח: 16 אפריל 2026, 23:26
על ידי יותם שירן הלא מקורי
ריאל מדריד מכונה.

Re: שאר היורוליג

נשלח: 16 אפריל 2026, 23:35
על ידי Gania23
הכוכב מקבלים בראש מהרכב שני של ריאל , יש סיכוי לפגוש אותם?

Re: שאר היורוליג

נשלח: 16 אפריל 2026, 23:37
על ידי בני12
מנצחים אנחנו מקום רביעי מול פנר
מפסידים אנחנו מקום 5-6 (תלוי בז'לגיריס)
מול פנר (5) או ולנסיה/ריאל (6)
אז כדאי שננצח

Re: שאר היורוליג

נשלח: 16 אפריל 2026, 23:40
על ידי Gania23
בני12 כתב: 16 אפריל 2026, 23:37 מנצחים אנחנו מקום רביעי מול פנר
מפסידים אנחנו מקום 5-6 (תלוי בז'לגיריס)
מול פנר או ולנסיה
אז כדאי שננצח
האמת , מעדיף את ולנסיה .
קבוצה עם פחות ניסיון , ולנו דווקא הולך נגדם

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 00:29
על ידי Brilliant
Gania23 כתב: 16 אפריל 2026, 23:40
בני12 כתב: 16 אפריל 2026, 23:37 מנצחים אנחנו מקום רביעי מול פנר
מפסידים אנחנו מקום 5-6 (תלוי בז'לגיריס)
מול פנר או ולנסיה
אז כדאי שננצח
האמת , מעדיף את ולנסיה .
קבוצה עם פחות ניסיון , ולנו דווקא הולך נגדם
יש גם אופציה לריאל… עם שלושה משחקי חוץ (אומנם ככל הנראה ללא קהל, אבל עדיין - הם הפסידו רק משחק אחד בבית)

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 00:58
על ידי red in blood

קוד: בחירת הכל

┌─────────────────────────────┬────────────────────────────┬─────────────────────────────┬─────────────┬─────────────┬────────────┐
  │ Fri 19:00 Zalgiris vs Paris │ Fri 19:30 Monaco vs Hapoel │ Fri 20:00 Dubai vs Valencia │ Hapoel seed │  Opponent   │ Home court │
  ├─────────────────────────────┼────────────────────────────┼─────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┤
  │ ✅ Zalgiris wins            │ ✅ Hapoel wins             │ doesn't matter              │ #4          │ Fener       │ Hapoel     │
  ├─────────────────────────────┼────────────────────────────┼─────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┤
  │ ✅ Zalgiris wins            │ ❌ Hapoel loses            │ ✅ Dubai wins               │ #6          │ Real Madrid │ Madrid     │
  ├─────────────────────────────┼────────────────────────────┼─────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┤
  │ ✅ Zalgiris wins            │ ❌ Hapoel loses            │ ❌ Valencia wins            │ #6          │ Valencia    │ Valencia   │
  ├─────────────────────────────┼────────────────────────────┼─────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┤
  │ ❌ Paris wins               │ ✅ Hapoel wins             │ doesn't matter              │ #4          │ Fener       │ Hapoel     │
  ├─────────────────────────────┼────────────────────────────┼─────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┤
  │ ❌ Paris wins               │ ❌ Hapoel loses            │ doesn't matter              │ #5          │ Fener       │ Fener      │
  └─────────────────────────────┴────────────────────────────┴─────────────────────────────┴─────────────┴─────────────┴────────────┘

  So:

  - Hapoel wins → #4 vs Fener with home court. Done. Nothing else matters.
  - Hapoel loses + Zalgiris wins → #6, and the Dubai/Valencia game (starting 30 min after Hapoel) decides if they face Madrid or Valencia
  - Hapoel loses + Paris upsets Zalgiris → #5 vs Fener away

  The Dubai vs Valencia game only matters in one scenario: Hapoel loses AND Zalgiris wins. 
  In that case whoever finishes higher between   Madrid and Valencia gets #2, the other gets #3, and Hapoel as #6 plays #3.

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 09:35
על ידי Gania23
מה צריך לקרות כדי שנימנע מריאל?

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 09:44
על ידי ארז שדה
Gania23 כתב: 17 אפריל 2026, 09:35 מה צריך לקרות כדי שנימנע מריאל?
צריך לנצח את מונקו
ואם חלילה נפסיד : הפסד של ז'לגיריס ישלח אותנו לסדרה מול פנר ללא יתרון ביתיות ובמידה שז'לגיריס תנצח הפסד של ולנסיה מול דובאי ונשחק מול ולנסיה , ניצחון של ולנסיה יפגיש אותנו עם ריאל.

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 09:56
על ידי תא מרבוטא
Gania23 כתב: 17 אפריל 2026, 09:35 מה צריך לקרות כדי שנימנע מריאל?
עם המזל שלנו?
כשלון השיחות מול איראן וחזרה למלחמה

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 11:00
על ידי Gania23
ארז שדה כתב: 17 אפריל 2026, 09:44
Gania23 כתב: 17 אפריל 2026, 09:35 מה צריך לקרות כדי שנימנע מריאל?
צריך לנצח את מונקו
ואם חלילה נפסיד : הפסד של ז'לגיריס ישלח אותנו לסדרה מול פנר ללא יתרון ביתיות ובמידה שז'לגיריס תנצח הפסד של ולנסיה מול דובאי ונשחק מול ולנסיה , ניצחון של ולנסיה יפגיש אותנו עם ריאל.
ואם ננצח את מונאקו וולנסיה תפסיד?
זה אומר שיהיה בית מרובע , מה מצבנו בו?
אם התרחיש הזה קורה אנחנו עולים למקום 3 , אני טועה?
כי יש לנו יתרון על ולנסיה ופנרבחצה בבית המרובע?

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 11:46
על ידי מילפורד

קוד: בחירת הכל

HTA is locked into position 4.
Possible internal table of teams tied on wins with it (8 scenarios):
#   Team       W    PF    PA   +/-
----------------------------------
1   RMB        5   497   452    45
2   VBC        3   522   521     1
3   HTA        2   508   502     6
4   FBB        2   442   494   -52

Note: HTA / FBB were still tied after the larger table,
so their final order was determined by the internal sub-tie table:
#   Team       W    PF    PA   +/-
----------------------------------
1   HTA        1   163   154     9
2   FBB        1   154   163    -9
לא, זה השובר שיוויון בבית המרובע , ולנסיה מעלינו.

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 13:05
על ידי הוקיץ'
https://sport1.maariv.co.il/world-baske ... e/1828184/

זה משעשע.
דונאטאס אורבונאס מבסקטניוז (כנראה עיתונאי הכדורסל הבכיר באירופה) מדווח על שינויים גדולים באופן חלוקת הרווחים ביורוליג. בין היתר, המצב בו כל הרווחים מזכויות שידור ילכו רק לקבוצות מקומיות בעלות רישיון (כלומר, בישראל הכל הולך למכבי), זה ירד ל-65 אחוז כאשר 35 אחוז יחולקו בין שאר הקבוצות.
מכבי כמובן התנגדה, אבל צריך לזכור שלא סתם מכבי בצניחה מקצועית בשנתיים האחרונות - מדובר במועדון שמבוסס כמעט אך ורק על הכנסות והיעדר הביתיות עקב המלחמה פגע בהם עמוקות. השינוי הזה הוא מכה נוספת להכנסות של מכבי.

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 13:34
על ידי Red Wolf
35% לשאר הקבוצות במדינה או בליגה?
(כלומר 35% מכל המדינות מתחלקות לX קבוצות שללא רישיון)

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 13:49
על ידי בונדר
הוקיץ' כתב: 17 אפריל 2026, 13:05 https://sport1.maariv.co.il/world-baske ... e/1828184/

זה משעשע.
דונאטאס אורבונאס מבסקטניוז (כנראה עיתונאי הכדורסל הבכיר באירופה) מדווח על שינויים גדולים באופן חלוקת הרווחים ביורוליג. בין היתר, המצב בו כל הרווחים מזכויות שידור ילכו רק לקבוצות מקומיות בעלות רישיון (כלומר, בישראל הכל הולך למכבי), זה ירד ל-65 אחוז כאשר 35 אחוז יחולקו בין שאר הקבוצות.
מכבי כמובן התנגדה, אבל צריך לזכור שלא סתם מכבי בצניחה מקצועית בשנתיים האחרונות - מדובר במועדון שמבוסס כמעט אך ורק על הכנסות והיעדר הביתיות עקב המלחמה פגע בהם עמוקות. השינוי הזה הוא מכה נוספת להכנסות של מכבי.
בסוף יש מלכוד אי ספורטיבי וכלכלי במצב של ליגה פרטית כל כך חזקה. להצטרף אליהם זה מגעיל, להתחרות לאורך זמן בלי רשיון, נידון לכישלון ולא כלכלי, לוותר מראש זה לא אופציה מבחינתי. אני כנראה לא אהיה מרוצה משום צעד שנעשה בכדורסל האירופי.

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 14:09
על ידי Berger
הוקיץ' כתב: 17 אפריל 2026, 13:05 https://sport1.maariv.co.il/world-baske ... e/1828184/

זה משעשע.
דונאטאס אורבונאס מבסקטניוז (כנראה עיתונאי הכדורסל הבכיר באירופה) מדווח על שינויים גדולים באופן חלוקת הרווחים ביורוליג. בין היתר, המצב בו כל הרווחים מזכויות שידור ילכו רק לקבוצות מקומיות בעלות רישיון (כלומר, בישראל הכל הולך למכבי), זה ירד ל-65 אחוז כאשר 35 אחוז יחולקו בין שאר הקבוצות.
מכבי כמובן התנגדה, אבל צריך לזכור שלא סתם מכבי בצניחה מקצועית בשנתיים האחרונות - מדובר במועדון שמבוסס כמעט אך ורק על הכנסות והיעדר הביתיות עקב המלחמה פגע בהם עמוקות. השינוי הזה הוא מכה נוספת להכנסות של מכבי.
מצד שני אם מקטינים את הליגה זה לא טוב לנו כי זה מוריד את הסיכוי להשגת רישיון. אני טועה?

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 14:19
על ידי 7even
המפעל הזה הוא הדבר הכי נורא שקיים בספורט העולמי, הוא פשוט השמיד את הליגות המקומיות. כמה לא מפתיע לראות מי המדינות שמנהלות אותו.

ועדיין, כדי להישאר תחרותיים לאורך זמן אין לך ברירה אלא לשחק בו, אחרת תצפה מהצד ביריבות שלך מתעצמות (= הפועל עד לפני עופר ינאי וגילי רענן).
אם להפועל יהיה שיריון או לפחות חוזה ארוך טווח ביורוליג, גם נראה ישראלים בכירים באים אלינו אפילו בלי לפתות אותם במשכורות עתק. כרגע אין ממש ברירה.

לצורך העניין, אם לא היה לו עניין החוזה ב NBA, סיכוי מאד טוב שאחד כמו סורקין (או ליף) היה חותם שנה שעברה בהפועל אם הפועל היא זו שהיתה משוריינת יורוליג ומכבי היתה זו שבסכנת חזרה ליורוקאפ. גם בלי פי 2 שכר.
יורוליג זו חשיפה של בערך פי מיליון לשחקן ששואף אולי להגיע ל NBA או לקבל הכרה כשחקן טופ באירופה.

מזרחי עשה בזמנו תרגיל מבריק - בזמן שכולם פה נלחמו על פיינל פור בליגה הישראלית שיהיה רשום לאיזה כמה קבוצות שהן זכו באליפות בפוקס, הוא הלך וסגר שיריון עם היורוליג.
הבטיח למועדון הכנסה מפלצתית 30 שנה קדימה בלי קשר בכלל למה שקורה בליגה פה, בזמן שאלו שזכו או לפחות כמעט זכו פה בפיינל פור המצחיק הזה שהיה פה ירדו מאז לליגה השניה או לא רלוונטיות לכלום.

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 14:34
על ידי Gania23
מילפורד כתב: 17 אפריל 2026, 11:46

קוד: בחירת הכל

HTA is locked into position 4.
Possible internal table of teams tied on wins with it (8 scenarios):
#   Team       W    PF    PA   +/-
----------------------------------
1   RMB        5   497   452    45
2   VBC        3   522   521     1
3   HTA        2   508   502     6
4   FBB        2   442   494   -52

Note: HTA / FBB were still tied after the larger table,
so their final order was determined by the internal sub-tie table:
#   Team       W    PF    PA   +/-
----------------------------------
1   HTA        1   163   154     9
2   FBB        1   154   163    -9
לא, זה השובר שיוויון בבית המרובע , ולנסיה מעלינו.
הבנתי , אז אבד הסיכוי למקום 3 .
נשאר לנו רק 4,5,6

איזה מלכוד , עדיף כבר להפסיד בשביל הסיכוי לקבל את ולנסיה בלי ביתיות מאשר לקבל את פנר עם ביתיות , אבל זה מסוכן כי ככה אולי נקבל את ריאל אם ולנסיה תנצח את דובאי .

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 15:19
על ידי קובי
https://www.euroleaguebasketball.net/eu ... eck-again/

תמונה


אם הבנתי נכון אז......

אם מנצחים - אנחנו מקום 4 + ביתיות נגד פנר מקום 5

אם מפסידים ו
1. זלגריס מפסידה - אנחנו מקום 5 נגד פנר מקום 4 + ביתיות של פנר

2. זלגריס מנצחת - אנחנו מקום 6 נגד מקום 3 ואז

ולנסיה מנצחת - ריאל מקום 3 , אנחנו נגד ריאל
ולנסיה מפסידה - ולנסיה מקום 3, אנחנו נגד ולנסיה

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 15:38
על ידי 7even
קובי כתב: 17 אפריל 2026, 15:19 https://www.euroleaguebasketball.net/eu ... eck-again/

תמונה


אם הבנתי נכון אז......

אם מנצחים - אנחנו מקום 4 + ביתיות נגד פנר מקום 5

אם מפסידים ו
1. זלגריס מפסידה - אנחנו מקום 5 נגד פנר מקום 4 + ביתיות של פנר

2. זלגריס מנצחת - אנחנו מקום 6 נגד מקום 3 ואז

ולנסיה מנצחת - ריאל מקום 3 , אנחנו נגד ריאל
ולנסיה מפסידה - ולנסיה מקום 3, אנחנו נגד ולנסיה
נכון.
כדאי לנצח

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 15:41
על ידי יוסי האדום המקורי
לגבי בסקטניוז והשינויים ביורוליג, קראתי והתייעצתי עם ג'ימי וצ' אטי.
זה לא נראה שינוי מאוד משמעותי מבחינת המחלה, אבל התחלה.
סומך על עופר ואולי גם ההשפעה של ה-NBA תעזור לעשות שינוי משמעותי

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 15:56
על ידי בני12
הוקיץ' כתב: 17 אפריל 2026, 13:05 https://sport1.maariv.co.il/world-baske ... e/1828184/

זה משעשע.
דונאטאס אורבונאס מבסקטניוז (כנראה עיתונאי הכדורסל הבכיר באירופה) מדווח על שינויים גדולים באופן חלוקת הרווחים ביורוליג. בין היתר, המצב בו כל הרווחים מזכויות שידור ילכו רק לקבוצות מקומיות בעלות רישיון (כלומר, בישראל הכל הולך למכבי), זה ירד ל-65 אחוז כאשר 35 אחוז יחולקו בין שאר הקבוצות.
מכבי כמובן התנגדה, אבל צריך לזכור שלא סתם מכבי בצניחה מקצועית בשנתיים האחרונות - מדובר במועדון שמבוסס כמעט אך ורק על הכנסות והיעדר הביתיות עקב המלחמה פגע בהם עמוקות. השינוי הזה הוא מכה נוספת להכנסות של מכבי.
הבנתי הפוך.
65% לקבוצה ו-35% לבעלות הרישיון
בנוסף גם 70% מההכנסות המסחריות יחולקו בין כל הקבוצות ורק 30% לבעלות הרישיון

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 16:29
על ידי קובי
דו"ח הפציעות העדכני
https://basketnews.com/news-212393-euro ... dated.html

תמונה

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 17:31
על ידי אדום ותיק
אם אנחנו מנצחים וולנסיה מפסידים, האם אנחנו לא לפני ולנסיה ?
שיוויון בניצחונות\הפסדים איתם וניצחנו אותם בהפרש גבוה יותר מאשר הם ניצחו אותנו.

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 17:49
על ידי ארז שדה
אדום ותיק כתב: 17 אפריל 2026, 17:31 אם אנחנו מנצחים וולנסיה מפסידים, האם אנחנו לא לפני ולנסיה ?
שיוויון בניצחונות\הפסדים איתם וניצחנו אותם בהפרש גבוה יותר מאשר הם ניצחו אותנו.
לפי אתר היורוליג ולנסיה לפנינו במקרה שכתבת שאנחנו מנצחים וולנסיה מפסידים, זה הגיוני מה שכתבת אבל אנחנו כנראה מפספסים משהו.

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 17:52
על ידי Gania23
ארז שדה כתב: 17 אפריל 2026, 17:49
אדום ותיק כתב: 17 אפריל 2026, 17:31 אם אנחנו מנצחים וולנסיה מפסידים, האם אנחנו לא לפני ולנסיה ?
שיוויון בניצחונות\הפסדים איתם וניצחנו אותם בהפרש גבוה יותר מאשר הם ניצחו אותנו.
לפי אתר היורוליג ולנסיה לפנינו במקרה שכתבת שאנחנו מנצחים וולנסיה מפסידים, זה הגיוני מה שכתבת אבל אנחנו כנראה מפספסים משהו.
כי זה הופך להיות בית מרובע ולולנסיה וריאל יש יותר ניצחונות מאיתנו בתוך הבית הזה

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 18:00
על ידי 7even
אדום ותיק כתב: 17 אפריל 2026, 17:31 אם אנחנו מנצחים וולנסיה מפסידים, האם אנחנו לא לפני ולנסיה ?
שיוויון בניצחונות\הפסדים איתם וניצחנו אותם בהפרש גבוה יותר מאשר הם ניצחו אותנו.
מה שנחשב קודם כל זה המאזן ביניהן.
במאזן הפנימי בין ה 4 שיקרה אם ולנסיה תפסיד היום (ספק אבל נגיד...)

ריאל 1-5 הפסידה פעם אחת בלבד לוולנסיה
ולנסיה 3-3
הפועל 4-2
פנרבחצ'ה 4-2

ולכן המקסימום שהפועל יכולה לסיים זה מקום 4.
המינימום 6.

פשוט לנצח וזהו :)
אתה עדיף רק על פנר

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 18:18
על ידי Brilliant
7even כתב: 17 אפריל 2026, 18:00
אדום ותיק כתב: 17 אפריל 2026, 17:31 אם אנחנו מנצחים וולנסיה מפסידים, האם אנחנו לא לפני ולנסיה ?
שיוויון בניצחונות\הפסדים איתם וניצחנו אותם בהפרש גבוה יותר מאשר הם ניצחו אותנו.
מה שנחשב קודם כל זה המאזן ביניהן.
במאזן הפנימי בין ה 4 שיקרה אם ולנסיה תפסיד היום (ספק אבל נגיד...)

ריאל 1-5 הפסידה פעם אחת בלבד לוולנסיה
ולנסיה 3-3
הפועל 4-2
פנרבחצ'ה 4-2

ולכן המקסימום שהפועל יכולה לסיים זה מקום 4.
המינימום 6.

פשוט לנצח וזהו :)
אתה עדיף רק על פנר
מי היה מאמין שיום יבוא ונרצה לקבל לסדרת פליאוף את אלופת אירופה…

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 18:20
על ידי אדומה שלי אור
מעדיף את ולנסיה מאלופת אירופה או ריאל

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 18:40
על ידי Xavi
אם הפסד היה אומר שבטוח מקבלים את ולנסיה הייתי אומר לא איכפת לי להפסיד
אבל רוב הסיכויים שנקבל את ריאל בלי ביתיות אז עדיף ביתיות נגד פנר

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 19:28
על ידי מילפורד
Gania23 כתב: 17 אפריל 2026, 14:34 הבנתי , אז אבד הסיכוי למקום 3 .
נשאר לנו רק 4,5,6

איזה מלכוד , עדיף כבר להפסיד בשביל הסיכוי לקבל את ולנסיה בלי ביתיות מאשר לקבל את פנר עם ביתיות , אבל זה מסוכן כי ככה אולי נקבל את ריאל אם ולנסיה תנצח את דובאי .
לא הבנתי את ההיגיון שלך, אתה מעדיף לקבל את ולנסיה על פנר?
ראית איך כל אחת מהן משחקת בתקופה האחרונה?
מעבר לזה שאנחנו די בנויים כדי לנצח ספציפית את פנר שהיתרון שלה על הקבוצות האחרות זה הסייז של הורטון טאקר, קולסון וקצת גם בולדווין , יתרון שאנחנו מבטלים בקלות עם וויינרייט ומלקולם וגם קצת בלייקני.
ואין להם שום דבר שיכול להתמודד עם מה שיש לנו מתחת לסל.

ולסיום , אם אנחנו מפסידים, מה שהכי סביר זה שנקבל את ריאל בחוץ , שזה בערך הכי גרוע שאפשר אחרי לקבל את אולימפיאקוס.
האופציה הבאה בסבירותה , זה שנקבל את אותה הפנר רק שהביתיות תהיה שלהם.
ורק אז אנחנו מגיעים לאפשרות של לקבל את ולנסיה , שהיא כמו שהסברתי את דעתי, רעה לנו מלקבל את פנר.

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 20:03
על ידי Gania23
מילפורד כתב: 17 אפריל 2026, 19:28
Gania23 כתב: 17 אפריל 2026, 14:34 הבנתי , אז אבד הסיכוי למקום 3 .
נשאר לנו רק 4,5,6

איזה מלכוד , עדיף כבר להפסיד בשביל הסיכוי לקבל את ולנסיה בלי ביתיות מאשר לקבל את פנר עם ביתיות , אבל זה מסוכן כי ככה אולי נקבל את ריאל אם ולנסיה תנצח את דובאי .
לא הבנתי את ההיגיון שלך, אתה מעדיף לקבל את ולנסיה על פנר?
ראית איך כל אחת מהן משחקת בתקופה האחרונה?
מעבר לזה שאנחנו די בנויים כדי לנצח ספציפית את פנר שהיתרון שלה על הקבוצות האחרות זה הסייז של הורטון טאקר, קולסון וקצת גם בולדווין , יתרון שאנחנו מבטלים בקלות עם וויינרייט ומלקולם וגם קצת בלייקני.
ואין להם שום דבר שיכול להתמודד עם מה שיש לנו מתחת לסל.

ולסיום , אם אנחנו מפסידים, מה שהכי סביר זה שנקבל את ריאל בחוץ , שזה בערך הכי גרוע שאפשר אחרי לקבל את אולימפיאקוס.
האופציה הבאה בסבירותה , זה שנקבל את אותה הפנר רק שהביתיות תהיה שלהם.
ורק אז אנחנו מגיעים לאפשרות של לקבל את ולנסיה , שהיא כמו שהסברתי את דעתי, רעה לנו מלקבל את פנר.
מעדיף את ולנסיה בלי ביתיות מאשר פנר עם ביתיות , פנר נמצאת במשבר והתוצאות שלה בחודש האחרון לא אמורות להיות מדד .
אבל זה לא כל כך פשוט כי יש את ריאל במשוואה , ואם זה ריאל או פנר אז ברור שעדיף את פנר

Re: שאר היורוליג

נשלח: 17 אפריל 2026, 20:10
על ידי giladbec
ולנסיה מטורפים, עדיף לא לקבל אותם