דף 41 מתוך 41
Re: מיציץ׳
נשלח: 22 יוני 2026, 18:01
על ידי רק הפועל
כושר דומה או קרוב במשחק מחר פלוס יכולת סבירה פלוס מינוס של מדר לבד אמור להפסיק
Re: מיציץ׳
נשלח: 23 יוני 2026, 08:22
על ידי תעיף ליציע
אני מפחד ככ מהייצור הזה וחוסר היציבות שלו.
רק תמשיך בכושר של משחק 3 בבקשה

Re: מיציץ׳
נשלח: 23 יוני 2026, 11:54
על ידי 7even
תן לנו עוד 2 כאלה. רק עוד 2.
מה כבר ביקשנו
Re: מיציץ׳
נשלח: 23 יוני 2026, 12:02
על ידי ranjef
תעיף ליציע כתב: ↑23 יוני 2026, 08:22
אני מפחד ככ מהייצור הזה וחוסר היציבות שלו.
רק תמשיך בכושר של משחק 3 בבקשה
הרבה תלוי גם בלחץ מהקהל.
גם אחרי החטאה או איבוד צריך לעודד אותו.
כל הלחץ של העולם עליו.
Re: מיציץ׳
נשלח: 23 יוני 2026, 13:08
על ידי תעיף ליציע
יד ל 3 כמו במשחק הקודם אני לא מאמין שתחזור.
אבל אני אשמח ל 10-12 אסיסטים ו 15-16 נק'.
Re: מיציץ׳
נשלח: 23 יוני 2026, 16:21
על ידי Kanta
היום הוא משחק בשביל 2.
כי בלי משחק טוב שלו, במיוחד בצד ניהול המשחק, אוטורו לא יועיל התקפית יותר מדי.
Re: מיציץ׳
נשלח: 23 יוני 2026, 22:49
על ידי RedDrifter
6 מיליון אירו שכר ל2 משחקים טובים בעונה תודה MVP !
Re: מיציץ׳
נשלח: 23 יוני 2026, 22:50
על ידי גביזון
חבל שהוא לא גרם לאוטורו להכניס עונשין
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: מיציץ׳
נשלח: 23 יוני 2026, 22:54
על ידי אדום
השחקן הכי יקר באירופה לא מסוגל לתפקד במשחק הכי חשוב. הביתה.
Re: מיציץ׳
נשלח: 23 יוני 2026, 22:56
על ידי KingAlpaca
יש רק דבר אחד שאני שונא יותר ממכבי, וזה אותך.
ויש רק דבר אחד שאני שונא יותר ממך, וזה את אוהדי הפועל.
Re: מיציץ׳
נשלח: 23 יוני 2026, 22:59
על ידי RedDrifter
כמה אנשים פה הגנו עליו לפני יומיים אחרי משחק אחד טוב
צר לי לבשר פה לאנשים שמשחק אחד לא קובע עונה שלמה של כלום ושום דבר משחק שמקבל 6 מיליון אירו (!)
אנשים כנראה לא מבינים את גודל האירוע, היסטורי, מטלטל, מבזה.
לא מגיע לו להישאר בהפועל עם שכר כזה ותפוקה כזאת מועטה. יש לו כישרון. כבר מבוגר מידי ככל הנראה בשביל להיות שחקן טוב באופן רציף.
Re: מיציץ׳
נשלח: 23 יוני 2026, 23:00
על ידי lior777
הבן אדם גמור פיזית, הראש רוצה הגוף לא יכול. שישאר שנה הבאה רכז שני/ שלישי אחרת אנחנו בבעיה רצינית.
Re: מיציץ׳
נשלח: 23 יוני 2026, 23:13
על ידי ההוא מפעם
מרוויח יותר מכל הסגל של מכבי ששיחק היום ולקח אליפות על הראש שלנו
Re: מיציץ׳
נשלח: 24 יוני 2026, 07:56
על ידי Rak-Hapoel
זה היה ברור וצפוי שנשלם במזומן על המשחק הקודם.
7 נקודות 7 ריב 7 אסיסטים.
לקזינו זה סבבה כל עוד זה לא מגיע עם 17 אחוז מהשדה וזריקות פשוט נוראיות על גבול ההפקרות, סורי.
יש לך יכולות ניהול משחק מרהיבות, לא פחות ואתה בד"כ קולע כשאתה חופשי
למה אתה כזה עקשן ופרד גם כשלא הולך לך?
מה זה כל הזריקות האלה עם 4 ידיים בפנים וסטפ בק לאחור.
להשתגע ממנו.
כל העונה אני אומר שזה אך ורק על איטודיס שלא מרסן אותו.
הוא היה צריך לעוף לספסל בצרחות אתמול כמה וכמה פעמים על משחק מופקר.
זה היה גורם לו לעלות ולנהל את המשחק במקום לשחק הירו בול. זה בוודאות היה נגמר בניצחון
Re: מיציץ׳
נשלח: 24 יוני 2026, 08:04
על ידי תא מרבוטא
lior777 כתב: ↑23 יוני 2026, 23:00
הבן אדם גמור פיזית, הראש רוצה הגוף לא יכול. שישאר שנה הבאה רכז שני/ שלישי אחרת אנחנו בבעיה רצינית.
השאלה חוץ מים ,וגם זה שאלה אם ישאר, מי מביאים במקומו
Re: מיציץ׳
נשלח: 24 יוני 2026, 13:23
על ידי shaar7_12
Rak-Hapoel כתב: ↑24 יוני 2026, 07:56
זה היה ברור וצפוי שנשלם במזומן על המשחק הקודם.
7 נקודות 7 ריב 7 אסיסטים.
לקזינו זה סבבה כל עוד זה לא מגיע עם 17 אחוז מהשדה וזריקות פשוט נוראיות על גבול ההפקרות, סורי.
יש לך יכולות ניהול משחק מרהיבות, לא פחות ואתה בד"כ קולע כשאתה חופשי
למה אתה כזה עקשן ופרד גם כשלא הולך לך?
מה זה כל הזריקות האלה עם 4 ידיים בפנים וסטפ בק לאחור.
להשתגע ממנו.
כל העונה אני אומר שזה אך ורק על איטודיס שלא מרסן אותו.
הוא היה צריך לעוף לספסל בצרחות אתמול כמה וכמה פעמים על משחק מופקר.
זה היה גורם לו לעלות ולנהל את המשחק במקום לשחק הירו בול. זה בוודאות היה נגמר בניצחון
ואת מי היית מעלה בדיוק אתמול ? בר ? יפתח זיו ? פאלטין ?
הוא תשוש , המאמץ גדול מדי עבורו.
Re: מיציץ׳
נשלח: 24 יוני 2026, 13:33
על ידי Rak-Hapoel
shaar7_12 כתב: ↑24 יוני 2026, 13:23
Rak-Hapoel כתב: ↑24 יוני 2026, 07:56
זה היה ברור וצפוי שנשלם במזומן על המשחק הקודם.
7 נקודות 7 ריב 7 אסיסטים.
לקזינו זה סבבה כל עוד זה לא מגיע עם 17 אחוז מהשדה וזריקות פשוט נוראיות על גבול ההפקרות, סורי.
יש לך יכולות ניהול משחק מרהיבות, לא פחות ואתה בד"כ קולע כשאתה חופשי
למה אתה כזה עקשן ופרד גם כשלא הולך לך?
מה זה כל הזריקות האלה עם 4 ידיים בפנים וסטפ בק לאחור.
להשתגע ממנו.
כל העונה אני אומר שזה אך ורק על איטודיס שלא מרסן אותו.
הוא היה צריך לעוף לספסל בצרחות אתמול כמה וכמה פעמים על משחק מופקר.
זה היה גורם לו לעלות ולנהל את המשחק במקום לשחק הירו בול. זה בוודאות היה נגמר בניצחון
ואת מי היית מעלה בדיוק אתמול ? בר ? יפתח זיו ? פאלטין ?
הוא תשוש , המאמץ גדול מדי עבורו.
שאלת וענית.
לא שיחקנו מול אולימפיאקוס
כל אחד מאלו שציינת בהחלט יכול היה לעלות ל 5 דקות כדי לתת לו להסדיר נשימה.
מה עדיף? שלשות מקילומטר עם הידיים של סורקין והנקינס בפנים?