דף 5 מתוך 5

Re: מרצ׳נדייס

נשלח: 09 יוני 2026, 10:29
על ידי צ'ימבויקה
L.S כתב: 09 יוני 2026, 10:22
צ'ימבויקה כתב: 09 יוני 2026, 09:16 אגב, אני ממש לא בטוח שנראה שינוי במדי המשחק לשנה הקרובה. אלא במדי אימון, מרצ׳ וכו׳.
הבחירה במדים לעונה הזו התבצעה הרבה לפני הרגע הזה ולהערכתי אפילו גם לפני תחילת הסכסוך עם ספורט ישיר.
לכן בהחלט סביר ששוב נראה בחירה שנובעת מהמגבלות של ספורט ישיר.
אתה טועה
מושלם.
שמח לטעות.

Re: מרצ׳נדייס

נשלח: 09 יוני 2026, 10:29
על ידי L.S
הצבי ישראל כתב: 09 יוני 2026, 10:26
L.S כתב: 09 יוני 2026, 10:22
צ'ימבויקה כתב: 09 יוני 2026, 09:16 אגב, אני ממש לא בטוח שנראה שינוי במדי המשחק לשנה הקרובה. אלא במדי אימון, מרצ׳ וכו׳.
הבחירה במדים לעונה הזו התבצעה הרבה לפני הרגע הזה ולהערכתי אפילו גם לפני תחילת הסכסוך עם ספורט ישיר.
לכן בהחלט סביר ששוב נראה בחירה שנובעת מהמגבלות של ספורט ישיר.
אתה טועה
תאיר את עינינו... תן איזה טיזר
אני יודע מעט מאוד, שומרים על זה כמו על האורניום
אבל אני יודע שאת הסחורה השנה הפועל בוודאות הזמינה בעצמה, נאמר לי שתהיה תלבושת אחת לפחות שהיא ייחודית

המדים החדשים כבר בארץ מלפני יותר מחודש

Re: מרצ׳נדייס

נשלח: 09 יוני 2026, 14:01
על ידי RedDrifter
תמונה

מואיז מתרגש

Re: מרצ׳נדייס

נשלח: 09 יוני 2026, 14:09
על ידי הצבי ישראל
L.S כתב: 09 יוני 2026, 10:29
הצבי ישראל כתב: 09 יוני 2026, 10:26
L.S כתב: 09 יוני 2026, 10:22

אתה טועה
תאיר את עינינו... תן איזה טיזר
אני יודע מעט מאוד, שומרים על זה כמו על האורניום
אבל אני יודע שאת הסחורה השנה הפועל בוודאות הזמינה בעצמה, נאמר לי שתהיה תלבושת אחת לפחות שהיא ייחודית

המדים החדשים כבר בארץ מלפני יותר מחודש
מתי מתכוונים להציג את המדים החדשים?

Re: מרצ׳נדייס

נשלח: 10 יוני 2026, 09:58
על ידי L.S
הצבי ישראל כתב: 09 יוני 2026, 14:09
L.S כתב: 09 יוני 2026, 10:29
הצבי ישראל כתב: 09 יוני 2026, 10:26

תאיר את עינינו... תן איזה טיזר
אני יודע מעט מאוד, שומרים על זה כמו על האורניום
אבל אני יודע שאת הסחורה השנה הפועל בוודאות הזמינה בעצמה, נאמר לי שתהיה תלבושת אחת לפחות שהיא ייחודית

המדים החדשים כבר בארץ מלפני יותר מחודש
מתי מתכוונים להציג את המדים החדשים?
מחכה כבר שעות...

Re: מרצ׳נדייס

נשלח: 10 יוני 2026, 10:31
על ידי Or_5
L.S כתב: 10 יוני 2026, 09:58
הצבי ישראל כתב: 09 יוני 2026, 14:09
L.S כתב: 09 יוני 2026, 10:29

אני יודע מעט מאוד, שומרים על זה כמו על האורניום
אבל אני יודע שאת הסחורה השנה הפועל בוודאות הזמינה בעצמה, נאמר לי שתהיה תלבושת אחת לפחות שהיא ייחודית

המדים החדשים כבר בארץ מלפני יותר מחודש
מתי מתכוונים להציג את המדים החדשים?
מחכה כבר שעות...
מה זה אומר? בימים הקרובים?
אני לא רואה האמת סיבה לפרסם את התלבושת לפני שפותחים מכירה של המנויים… וגם זו שאלה מתי יפתחו מכירה ולמה מחכים?

Re: מרצ׳נדייס

נשלח: 22 יוני 2026, 21:00
על ידי צ'ימבויקה
יש חדש בנושא?
הדלפות?
שקר כלשהו ?

Re: מרצ׳נדייס

נשלח: 23 יוני 2026, 00:41
על ידי עד המ!!ת הפועל
מת כבר לראות את התלבושות לעונה הבאה אחרי כל הדיבורים שהיו פה.

Re: מרצ׳נדייס

נשלח: 23 יוני 2026, 12:20
על ידי גילו
הבנתי ממקור אמין ביותר שהמדים הולכים להיות פחות או יותר חולצה אדומה פשוטה, בלי שום דבר מעבר.

Re: מרצ׳נדייס

נשלח: 23 יוני 2026, 12:32
על ידי סומך
גילו כתב: 23 יוני 2026, 12:20 הבנתי ממקור אמין ביותר שהמדים הולכים להיות פחות או יותר חולצה אדומה פשוטה, בלי שום דבר מעבר.
אתה אומר את זה כאילו זה דבר רע

Re: מרצ׳נדייס

נשלח: 23 יוני 2026, 12:41
על ידי צ'ימבויקה
גילו כתב: 23 יוני 2026, 12:20 הבנתי ממקור אמין ביותר שהמדים הולכים להיות פחות או יותר חולצה אדומה פשוטה, בלי שום דבר מעבר.
אם זה חולצה בגוון אדום נכון
צווארון לבן
והסוף של השרוול בלבן (מאנז׳טים)
זו חולצה מושלמת

Re: מרצ׳נדייס

נשלח: 23 יוני 2026, 14:26
על ידי גילו
צ'ימבויקה כתב: 23 יוני 2026, 12:41
גילו כתב: 23 יוני 2026, 12:20 הבנתי ממקור אמין ביותר שהמדים הולכים להיות פחות או יותר חולצה אדומה פשוטה, בלי שום דבר מעבר.
אם זה חולצה בגוון אדום נכון
צווארון לבן
והסוף של השרוול בלבן (מאנז׳טים)
זו חולצה מושלמת
להבנתי גם הצווארון והמנג'טים(התרומה הכי גדולה של טל שטח לשפה העברית) אדומים.

Re: מרצ׳נדייס

נשלח: 23 יוני 2026, 15:36
על ידי לוסיאנו
L.S כתב: 10 יוני 2026, 09:58
הצבי ישראל כתב: 09 יוני 2026, 14:09
L.S כתב: 09 יוני 2026, 10:29

אני יודע מעט מאוד, שומרים על זה כמו על האורניום
אבל אני יודע שאת הסחורה השנה הפועל בוודאות הזמינה בעצמה, נאמר לי שתהיה תלבושת אחת לפחות שהיא ייחודית

המדים החדשים כבר בארץ מלפני יותר מחודש
מתי מתכוונים להציג את המדים החדשים?
מחכה כבר שעות...
הטמפלייט נמצא כאן?
https://www.directsoccer.co.uk/football ... lability=0

או כאן

https://www.directsoccer.co.uk/nike-nik ... -ss-jersey

Re: מרצ׳נדייס

נשלח: 23 יוני 2026, 15:45
על ידי צ'ימבויקה
גילו כתב: 23 יוני 2026, 14:26
צ'ימבויקה כתב: 23 יוני 2026, 12:41
גילו כתב: 23 יוני 2026, 12:20 הבנתי ממקור אמין ביותר שהמדים הולכים להיות פחות או יותר חולצה אדומה פשוטה, בלי שום דבר מעבר.
אם זה חולצה בגוון אדום נכון
צווארון לבן
והסוף של השרוול בלבן (מאנז׳טים)
זו חולצה מושלמת
להבנתי גם הצווארון והמנג'טים(התרומה הכי גדולה של טל שטח לשפה העברית) אדומים.
חחח כל כך נכון
עד שבא לחיינו מי ידע שככה קוראים לזה

Re: מרצ׳נדייס

נשלח: 23 יוני 2026, 15:49
על ידי צ'ימבויקה
לוסיאנו כתב: 23 יוני 2026, 15:36
L.S כתב: 10 יוני 2026, 09:58
הצבי ישראל כתב: 09 יוני 2026, 14:09

מתי מתכוונים להציג את המדים החדשים?
מחכה כבר שעות...
הטמפלייט נמצא כאן?
https://www.directsoccer.co.uk/football ... lability=0

או כאן

https://www.directsoccer.co.uk/nike-nik ... -ss-jersey
איך אתה יודע?
זה הטמפלייטים היחידים שיש?

Re: מרצ׳נדייס

נשלח: 23 יוני 2026, 15:57
על ידי לוסיאנו
צ'ימבויקה כתב: 23 יוני 2026, 15:49
לוסיאנו כתב: 23 יוני 2026, 15:36
L.S כתב: 10 יוני 2026, 09:58

מחכה כבר שעות...
הטמפלייט נמצא כאן?
https://www.directsoccer.co.uk/football ... lability=0

או כאן

https://www.directsoccer.co.uk/nike-nik ... -ss-jersey
איך אתה יודע?
זה הטמפלייטים היחידים שיש?
בעונה שעברה כבר שלחו פה טמפלייט שמוגדר ע"י נייק והוא היה תקף ל25-26 אז עכשיו אלה הטמפלייטים החדשים של 26

אז אם לנחש ולהפיג את הדמיון קצת:
תמונה

תמונה

תמונה

Re: מרצ׳נדייס

נשלח: 23 יוני 2026, 16:48
על ידי Nati
לוסיאנו כתב:
L.S כתב: 10 יוני 2026, 09:58
הצבי ישראל כתב: 09 יוני 2026, 14:09 מתי מתכוונים להציג את המדים החדשים?
מחכה כבר שעות...
הטמפלייט נמצא כאן?
https://www.directsoccer.co.uk/football ... lability=0

או כאן

https://www.directsoccer.co.uk/nike-nik ... -ss-jersey
וואו
הלוואי

Re: מרצ׳נדייס

נשלח: 23 יוני 2026, 17:07
על ידי dino
שיהיה כמעט הכל או הכל אדום
בלי 50/50 אדום לבן. אנחנו האדומים, אין עוד קבוצה שאמורה להיות האדומים יותר מהפועל, ככה שכמה שיותר אדום, בלי מכנסיים וגרביים לבנים.

Re: מרצ׳נדייס

נשלח: 23 יוני 2026, 17:16
על ידי רדפוקס
dino כתב: 23 יוני 2026, 17:07 שיהיה כמעט הכל או הכל אדום
בלי 50/50 אדום לבן. אנחנו האדומים, אין עוד קבוצה שאמורה להיות האדומים יותר מהפועל, ככה שכמה שיותר אדום, בלי מכנסיים וגרביים לבנים.
חולצה אדומה מכנס לבן, מי שחובב סט אדום מלא הוא סוטה.

Re: מרצ׳נדייס

נשלח: 23 יוני 2026, 17:59
על ידי dino
רדפוקס כתב: 23 יוני 2026, 17:16
dino כתב: 23 יוני 2026, 17:07 שיהיה כמעט הכל או הכל אדום
בלי 50/50 אדום לבן. אנחנו האדומים, אין עוד קבוצה שאמורה להיות האדומים יותר מהפועל, ככה שכמה שיותר אדום, בלי מכנסיים וגרביים לבנים.
חולצה אדומה מכנס לבן, מי שחובב סט אדום מלא הוא סוטה.
אם הגרביים אדומות אחלה
עדיין מראה אדום ברור.

Re: מרצ׳נדייס

נשלח: 23 יוני 2026, 18:47
על ידי הצבי ישראל
לוסיאנו כתב: 23 יוני 2026, 15:57
צ'ימבויקה כתב: 23 יוני 2026, 15:49
איך אתה יודע?
זה הטמפלייטים היחידים שיש?
בעונה שעברה כבר שלחו פה טמפלייט שמוגדר ע"י נייק והוא היה תקף ל25-26 אז עכשיו אלה הטמפלייטים החדשים של 26

אז אם לנחש ולהפיג את הדמיון קצת:
תמונה

תמונה

תמונה
הראשון יפה.
מכנס לבן

Re: מרצ׳נדייס

נשלח: 23 יוני 2026, 23:45
על ידי לוסיאנו
עוד אופציה
לדעתי הכי נחמדה, וייבים של עונת הירידה ב2017
תמונה

Re: מרצ׳נדייס

נשלח: 24 יוני 2026, 00:01
על ידי סנטה קלאוס
יש קשר בין הגרפיקה שהשתמשו בה להודעות על ליידנר ועל 10,000 מנויים, לבין המדים של העונה הקרובה?