דף 5 מתוך 12
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 09:51
על ידי Red_man
Mic_red כתב: ↑01 דצמבר 2024, 09:50
התעייפתי מהם, לראות את אוהדי מכבי מעודדים אותם בטוויטר ולהקיא
בעבודה חברים אוהדי מכבי אמרו שהאוהדים שלהם בונים על העמותה והאולטראס שיגמרו את המועדון.
כל הכבוד לעמותה אתם בכיוון הנכון מסתבר שנהייתם חברים של שאול
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 09:53
על ידי Charlie
Mic_red כתב:
התעייפתי מהם, לראות את אוהדי מכבי מעודדים אותם בטוויטר ולהקיא
לא רק שאיבדו את הרלוונטיות שלהם - גם הגדישו את הסאה.
למחרת ההצבעה על המעבר ליד אליהו אני מבטל את החברות אחרי המון שנים.
לא רוצה שום חלק ונחלה עם האנשים האלה.
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 09:57
על ידי הדגל האדום
השמדת הערך הגדולה בהיסטוריה - עמותת הפועל אוסישקין תל אביב
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 10:06
על ידי הפועל
עמותה או לא עמותה.
אני לא מבין כלום ממה שהולך עם המנוי שלי לשער 2, ואני לא מבין למה צריך לרוץ לזה כ"כ מהר כשיש עוד חודש וחצי עד למשחק הבית הראשון ביד אליהו
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 10:07
על ידי מילפורד
Charlie כתב: ↑01 דצמבר 2024, 09:51
מילפורד כתב:השאלה המעניינת , מנוי קיים שעוד לא משך את המנוי החדש שלו , המקום שלו משתחרר לבחירה עכשיו ב10:00?
אם כן , למרות שזה באינטרס שלי, ממש לא בסדר.
לא הבנתי.
יש לי 2 מנויים לזהב בדרייב אין
אני רוצה, בלי קשר, עוד 2 מנויים באולם 8-9, רצוי בכסף. קניתי 2 זכאויות וחשבתי שהמקומות של המנויים "עוברים אוטומטית" ליד אליהו ולא צריך לעשות כלום.
גם בתור מנוי קיים אני צריך לעשות משהו?!
קיבלת מייל (היית אמור) למשוך את המנוי שלך ליד אליהו.
אין מקומות פנויים באולם 8/9.
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 10:09
על ידי Mic_red
הפועל כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:06
עמותה או לא עמותה.
אני לא מבין כלום ממה שהולך עם המנוי שלי לשער 2, ואני לא מבין למה צריך לרוץ לזה כ"כ מהר כשיש עוד חודש וחצי עד למשחק הבית הראשון ביד אליהו
מה מפריע אם אתה עושה את זה עכשיו .. בשקט ולאט… מאשר עוד חודש וחצי בלחץ???
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 10:12
על ידי פנאטי בלב
הפועל כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:06
עמותה או לא עמותה.
אני לא מבין כלום ממה שהולך עם המנוי שלי לשער 2, ואני לא מבין למה צריך לרוץ לזה כ"כ מהר כשיש עוד חודש וחצי עד למשחק הבית הראשון ביד אליהו
גם אני לא. התחילו למכור מנויים לפני שאיפשרו לכל יושבי יציע 2 למשוך את שלהם?
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 10:14
על ידי הפועל
שלחו איזה סמס, נכנסתי. נותן אפשרות למנוי מוזל או מנוי מבוגר. מה ההבדל?!
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 10:17
על ידי ranjef
רק אני לא קיבלתי סמס?
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 10:19
על ידי פנאטי בלב
ranjef כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:17
רק אני לא קיבלתי סמס?
אתה לא לבד... נראה לי ששלחו רק למי שהצביע במישאל על ״לא מסומן״- נכון?
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 10:21
על ידי הפועל
Mic_red כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:09
הפועל כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:06
עמותה או לא עמותה.
אני לא מבין כלום ממה שהולך עם המנוי שלי לשער 2, ואני לא מבין למה צריך לרוץ לזה כ"כ מהר כשיש עוד חודש וחצי עד למשחק הבית הראשון ביד אליהו
מה מפריע אם אתה עושה את זה עכשיו .. בשקט ולאט… מאשר עוד חודש וחצי בלחץ???
כי זה לא בשקט. ולא לאט.
אני לא מבין איפה יושיבו אותי, ואם זה בסוף עם חברים שלי או לא.
לא הבנתי איפה קונים את המנוי עד שחבר עכשיו אמר לי ששלחו משהו בסמס.
אני נכנס כתוב לי שיש מנוי "מוזל" ויש מנוי רגיל. לא יודע מה ההבדל.
ולא מבין גם למה זה כ"כ דחוף שחייבים לעשות את זה יומיים לפני הגישור הזה, וברגע האחרון לקבל החלטות ע"ס קבוצת מיקוד כלשהי מעכשיו לעכשיו, והצבעות מעכשיו לעכשיו על יציע מסומן או לא שלא פענחתי עד הסוף מה המשמעות שלהן.
לא צריך עוד חודש וחצי, אבל אפשר היה לעשות את זה עוד שבוע, לשלוח הסברים ברורים לכל אחד, לפתוח מוקד לפניות ולא איזה מייל של לאן שמעכשיו לעכשיו צריך להבין מולו מה הסיפור.
אני פשוט לא מבין מה החיפזון.
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 10:23
על ידי עמית
מכבי בתקופה הכי גרועה שלה מאז 2015, אנחנו הכי טובים אי פעם. עם עתיד למתוח את זה יותר וסוף סוף אפשר להפוך פה את הפור ולשים את הפועל במקום שמגיע לה, ועדיין אני בדיכאון ואין חשק כבר לכלום יותר
יש פה ארבע קבוצות, העמותה, אולטראס, ינאי, וה״שקטים“ של שער 2
כל אחד מהם, תורם את האינטרסים שלו, ורוצה לגבור על האחר, מתנהל בצורה מזעזעת ואז מאשים את הצד השני. והדבר הכי מעצבן, זה שהכל פאקינג גלוי לכולם!!! איזה חוסר מקצוענות, חבורה של חולי צומי שמתים להתקרבן מול החברים שלהם בתקשורת על שמה הטוב של הפועל תל אביב. ומה שמעצבן זה שזה לא חדש, זה רק נהיה יותר ויותר ויותר גרוע. ומי שהכי נהנה מזה זה אוהדי מכבי, ירושלים חולון וכל שאר שונאי הפועל
מזכיר את תקופת טביב-הראל רק שהפעם אין שום הצדקה אמיתית לבלאגן הזה.
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 10:33
על ידי רדנקו
הטבות מיוחדות
*כפי שהובטח רוכשי הזכאות שיממשו אותה יקבלו במעמד התשלום את סך 150 שח כהנחה נוספת כפי שהובטח
*כל חבר עמותת הפועל אוסישקין תל אביב שהצטרף כחבר עמותה עד לתאריך 1/10/2024, יזכה להנחה נוספת של 100 שקלים במחיר המנוי.
*מנוי נוער לאולמות 1-6 יזכה להנחה בשיעור של 18%.
*חייל בשירות סדיר/מילואים (מלחמת 'חרבות ברזל') יזכה להנחה בשיעור 10% במחיר המנוי.
*הורה שירכוש מנוי לעצמו ולילד/ה באולמות 8-9 בשורות 15-18 ייהנה מהנחה של 30% עבור רכישת מנוי ילד/ה. ההטבה חלה גם על רכישת מנוי לילד/ה השני/ה.
עוד נדגיש כי התקנון, שפורסם במהלך הימים החולפים, נוסח באמצעות עורך דין חיצוני למועדון. לאחר ששמענו את הקולות שלכם, שינינו ועדכנו מספר סעיפים בתקנון שלא היו בהלימה לרוח המועדון.
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 10:36
על ידי למה זה טוב
הפועל כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:21
Mic_red כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:09
הפועל כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:06
עמותה או לא עמותה.
אני לא מבין כלום ממה שהולך עם המנוי שלי לשער 2, ואני לא מבין למה צריך לרוץ לזה כ"כ מהר כשיש עוד חודש וחצי עד למשחק הבית הראשון ביד אליהו
מה מפריע אם אתה עושה את זה עכשיו .. בשקט ולאט… מאשר עוד חודש וחצי בלחץ???
כי זה לא בשקט. ולא לאט.
אני לא מבין איפה יושיבו אותי, ואם זה בסוף עם חברים שלי או לא.
לא הבנתי איפה קונים את המנוי עד שחבר עכשיו אמר לי ששלחו משהו בסמס.
אני נכנס כתוב לי שיש מנוי "מוזל" ויש מנוי רגיל. לא יודע מה ההבדל.
ולא מבין גם למה זה כ"כ דחוף שחייבים לעשות את זה יומיים לפני הגישור הזה, וברגע האחרון לקבל החלטות ע"ס קבוצת מיקוד כלשהי מעכשיו לעכשיו, והצבעות מעכשיו לעכשיו על יציע מסומן או לא שלא פענחתי עד הסוף מה המשמעות שלהן.
לא צריך עוד חודש וחצי, אבל אפשר היה לעשות את זה עוד שבוע, לשלוח הסברים ברורים לכל אחד, לפתוח מוקד לפניות ולא איזה מייל של לאן שמעכשיו לעכשיו צריך להבין מולו מה הסיפור.
אני פשוט לא מבין מה החיפזון.
קודם כל צריך להכניס תזרים מזומן למועדון. כל ההוצאות על הסגל והצוות מחייבות הכנסות מהירות לקופה ומכירות של מנויים זו דרך מעולה. ככה בדיוק ניסו לעשות לאחר החתמת בלייקני כשנתנו למנויי הליגה סופ"ש ארוך אחד להחליט אם הם ממשים את הקדימות למנוי אירופה או שהלך להם והמועדון יהיה רשאי למכור את מקומם - מהלך שכרגיל בוטל בשקט לאחר התקוממות בקהל כמו כמה נוספים בחודשים האחרונים.
הדבר השני הוא ניסיון להגיע לגישור כשיש כמות מנויים חדשה גדולה כדי להראות את הרצון הגדול של אנשים להצטרף ובכך להטות את נקודת הפתיחה של הגישור. ברגע שאתה מגיע לגישור, ואחר כך כניראה למשפט, כשיש לך מנוף לחץ כזה אתה מגיע בנקודה שונה לגמרי מאשר כשאין כבר "לקוחות רשומים" לאירוע.
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 10:41
על ידי Charlie
מילפורד כתב:Charlie כתב: ↑01 דצמבר 2024, 09:51
מילפורד כתב:השאלה המעניינת , מנוי קיים שעוד לא משך את המנוי החדש שלו , המקום שלו משתחרר לבחירה עכשיו ב10:00?
אם כן , למרות שזה באינטרס שלי, ממש לא בסדר.
לא הבנתי.
יש לי 2 מנויים לזהב בדרייב אין
אני רוצה, בלי קשר, עוד 2 מנויים באולם 8-9, רצוי בכסף. קניתי 2 זכאויות וחשבתי שהמקומות של המנויים "עוברים אוטומטית" ליד אליהו ולא צריך לעשות כלום.
גם בתור מנוי קיים אני צריך לעשות משהו?!
קיבלת מייל (היית אמור) למשוך את המנוי שלך ליד אליהו.
אין מקומות פנויים באולם 8/9.
קיבלתי מייל. אשריין את המקומות הנוכחיים ואני רוצה עוד 2 מנויים נוספים. איך אתה יודע שאולם 8-9 מלא לגמרי כבר?
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 10:44
על ידי 7even
Charlie כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:41
מילפורד כתב:Charlie כתב: ↑01 דצמבר 2024, 09:51
לא הבנתי.
יש לי 2 מנויים לזהב בדרייב אין
אני רוצה, בלי קשר, עוד 2 מנויים באולם 8-9, רצוי בכסף. קניתי 2 זכאויות וחשבתי שהמקומות של המנויים "עוברים אוטומטית" ליד אליהו ולא צריך לעשות כלום.
גם בתור מנוי קיים אני צריך לעשות משהו?!
קיבלת מייל (היית אמור) למשוך את המנוי שלך ליד אליהו.
אין מקומות פנויים באולם 8/9.
קיבלתי מייל. אשריין את המקומות הנוכחיים ואני רוצה עוד 2 מנויים נוספים. איך אתה יודע שאולם 8-9 מלא לגמרי כבר?
זה מראה שיש בו 0 מקומות פנויים, אבל לא בטוח שכולם עשו לשם. יכול להיות שפשוט העבירו את המקומות של 4 אוטמטית לשם.
יש מצב יהיה פנוי בהמשך.
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 10:49
על ידי רדנקו
למה זה טוב כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:36
הפועל כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:21
Mic_red כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:09
מה מפריע אם אתה עושה את זה עכשיו .. בשקט ולאט… מאשר עוד חודש וחצי בלחץ???
כי זה לא בשקט. ולא לאט.
אני לא מבין איפה יושיבו אותי, ואם זה בסוף עם חברים שלי או לא.
לא הבנתי איפה קונים את המנוי עד שחבר עכשיו אמר לי ששלחו משהו בסמס.
אני נכנס כתוב לי שיש מנוי "מוזל" ויש מנוי רגיל. לא יודע מה ההבדל.
ולא מבין גם למה זה כ"כ דחוף שחייבים לעשות את זה יומיים לפני הגישור הזה, וברגע האחרון לקבל החלטות ע"ס קבוצת מיקוד כלשהי מעכשיו לעכשיו, והצבעות מעכשיו לעכשיו על יציע מסומן או לא שלא פענחתי עד הסוף מה המשמעות שלהן.
לא צריך עוד חודש וחצי, אבל אפשר היה לעשות את זה עוד שבוע, לשלוח הסברים ברורים לכל אחד, לפתוח מוקד לפניות ולא איזה מייל של לאן שמעכשיו לעכשיו צריך להבין מולו מה הסיפור.
אני פשוט לא מבין מה החיפזון.
קודם כל צריך להכניס תזרים מזומן למועדון. כל ההוצאות על הסגל והצוות מחייבות הכנסות מהירות לקופה ומכירות של מנויים זו דרך מעולה. ככה בדיוק ניסו לעשות לאחר החתמת בלייקני כשנתנו למנויי הליגה סופ"ש ארוך אחד להחליט אם הם ממשים את הקדימות למנוי אירופה או שהלך להם והמועדון יהיה רשאי למכור את מקומם - מהלך שכרגיל בוטל בשקט לאחר התקוממות בקהל כמו כמה נוספים בחודשים האחרונים.
הדבר השני הוא ניסיון להגיע לגישור כשיש כמות מנויים חדשה גדולה כדי להראות את הרצון הגדול של אנשים להצטרף ובכך להטות את נקודת הפתיחה של הגישור. ברגע שאתה מגיע לגישור, ואחר כך כניראה למשפט, כשיש לך מנוף לחץ כזה אתה מגיע בנקודה שונה לגמרי מאשר כשאין כבר "לקוחות רשומים" לאירוע.
איזה מנוף לחץ יש לו לתהליך גישור? גישור זה תהליך של ניסיון להגיע להסכמה. אף מד לא יכול להכריח את הצד השני להסכים למשהו שלא נראה לו וכמובן שגם המגשר לא יכול להכריח אף צד להסכים למשהו שהוא לא רוצה. התהליך הזה גם חסוי ואסור להוציא את מה שקורה בגישור החוצה ובטח שאי אפשר לעשות בו שימוש בבית המשפט.
גם בבית המשפט זה לא יתן שום מנוף לחץ. אבל זה בהחלט מראה שיש הגיון ובסיס להחלטה לעבור אם ימכרו מנויים רבים נוספים.
לא שזה צריך לשנות משהו מבחינה משפטית. השאלה בסופו של דבר תהיה האם יש לעמותה זכות וטו או לא ואם כן - איך היא צריכה להפעיל אותה ואיזה הצבעה היא צריכה להביא לאישור החברים.
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 10:49
על ידי הפועל
למה זה טוב כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:36
הפועל כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:21
Mic_red כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:09
מה מפריע אם אתה עושה את זה עכשיו .. בשקט ולאט… מאשר עוד חודש וחצי בלחץ???
כי זה לא בשקט. ולא לאט.
אני לא מבין איפה יושיבו אותי, ואם זה בסוף עם חברים שלי או לא.
לא הבנתי איפה קונים את המנוי עד שחבר עכשיו אמר לי ששלחו משהו בסמס.
אני נכנס כתוב לי שיש מנוי "מוזל" ויש מנוי רגיל. לא יודע מה ההבדל.
ולא מבין גם למה זה כ"כ דחוף שחייבים לעשות את זה יומיים לפני הגישור הזה, וברגע האחרון לקבל החלטות ע"ס קבוצת מיקוד כלשהי מעכשיו לעכשיו, והצבעות מעכשיו לעכשיו על יציע מסומן או לא שלא פענחתי עד הסוף מה המשמעות שלהן.
לא צריך עוד חודש וחצי, אבל אפשר היה לעשות את זה עוד שבוע, לשלוח הסברים ברורים לכל אחד, לפתוח מוקד לפניות ולא איזה מייל של לאן שמעכשיו לעכשיו צריך להבין מולו מה הסיפור.
אני פשוט לא מבין מה החיפזון.
קודם כל צריך להכניס תזרים מזומן למועדון. כל ההוצאות על הסגל והצוות מחייבות הכנסות מהירות לקופה ומכירות של מנויים זו דרך מעולה. ככה בדיוק ניסו לעשות לאחר החתמת בלייקני כשנתנו למנויי הליגה סופ"ש ארוך אחד להחליט אם הם ממשים את הקדימות למנוי אירופה או שהלך להם והמועדון יהיה רשאי למכור את מקומם - מהלך שכרגיל בוטל בשקט לאחר התקוממות בקהל כמו כמה נוספים בחודשים האחרונים.
הדבר השני הוא ניסיון להגיע לגישור כשיש כמות מנויים חדשה גדולה כדי להראות את הרצון הגדול של אנשים להצטרף ובכך להטות את נקודת הפתיחה של הגישור. ברגע שאתה מגיע לגישור, ואחר כך כניראה למשפט, כשיש לך מנוף לחץ כזה אתה מגיע בנקודה שונה לגמרי מאשר כשאין כבר "לקוחות רשומים" לאירוע.
הרגע החתמת את איטודיס במיליון דולר לעונה. לפני חודש את הבלייקני המיותר הזה.
אם המצב כזה גרוע שצריך מעכשיו לעכשיו את ה1-2 מיליון שקל מהמנויים שיימכרו עכשיו, אז וואלה אולי עדיף לעצור ולא להחתים עוד ועוד שחקנים ומאמנים בחוזים פי 2 מעל ערך השוק?
זורק רעיון
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 10:50
על ידי Charlie
7even כתב:Charlie כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:41
מילפורד כתב:
קיבלת מייל (היית אמור) למשוך את המנוי שלך ליד אליהו.
אין מקומות פנויים באולם 8/9.
קיבלתי מייל. אשריין את המקומות הנוכחיים ואני רוצה עוד 2 מנויים נוספים. איך אתה יודע שאולם 8-9 מלא לגמרי כבר?
זה מראה שיש בו 0 מקומות פנויים, אבל לא בטוח שכולם עשו לשם. יכול להיות שפשוט העבירו את המקומות של 4 אוטמטית לשם.
יש מצב יהיה פנוי בהמשך.
מה בהמשך?! הרכישה היא היום. בהמשך יהיה מה שיישאר
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 10:50
על ידי טכנית לארז
לדעתי זה חשוב בשביל הפייר פליי הנוקשה.
אין מה לעשות. חייבים מנורה.
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 10:51
על ידי רדנקו
הפועל כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:49
למה זה טוב כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:36
הפועל כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:21
כי זה לא בשקט. ולא לאט.
אני לא מבין איפה יושיבו אותי, ואם זה בסוף עם חברים שלי או לא.
לא הבנתי איפה קונים את המנוי עד שחבר עכשיו אמר לי ששלחו משהו בסמס.
אני נכנס כתוב לי שיש מנוי "מוזל" ויש מנוי רגיל. לא יודע מה ההבדל.
ולא מבין גם למה זה כ"כ דחוף שחייבים לעשות את זה יומיים לפני הגישור הזה, וברגע האחרון לקבל החלטות ע"ס קבוצת מיקוד כלשהי מעכשיו לעכשיו, והצבעות מעכשיו לעכשיו על יציע מסומן או לא שלא פענחתי עד הסוף מה המשמעות שלהן.
לא צריך עוד חודש וחצי, אבל אפשר היה לעשות את זה עוד שבוע, לשלוח הסברים ברורים לכל אחד, לפתוח מוקד לפניות ולא איזה מייל של לאן שמעכשיו לעכשיו צריך להבין מולו מה הסיפור.
אני פשוט לא מבין מה החיפזון.
קודם כל צריך להכניס תזרים מזומן למועדון. כל ההוצאות על הסגל והצוות מחייבות הכנסות מהירות לקופה ומכירות של מנויים זו דרך מעולה. ככה בדיוק ניסו לעשות לאחר החתמת בלייקני כשנתנו למנויי הליגה סופ"ש ארוך אחד להחליט אם הם ממשים את הקדימות למנוי אירופה או שהלך להם והמועדון יהיה רשאי למכור את מקומם - מהלך שכרגיל בוטל בשקט לאחר התקוממות בקהל כמו כמה נוספים בחודשים האחרונים.
הדבר השני הוא ניסיון להגיע לגישור כשיש כמות מנויים חדשה גדולה כדי להראות את הרצון הגדול של אנשים להצטרף ובכך להטות את נקודת הפתיחה של הגישור. ברגע שאתה מגיע לגישור, ואחר כך כניראה למשפט, כשיש לך מנוף לחץ כזה אתה מגיע בנקודה שונה לגמרי מאשר כשאין כבר "לקוחות רשומים" לאירוע.
הרגע החתמת את איטודיס במיליון דולר לעונה. לפני חודש את הבלייקני המיותר הזה.
אם המצב כזה גרוע שצריך מעכשיו לעכשיו את ה1-2 מיליון שקל מהמנויים שיימכרו עכשיו, אז וואלה אולי עדיף לעצור ולא להחתים עוד ועוד שחקנים ומאמנים בחוזים פי 2 מעל ערך השוק?
זורק רעיון
לא הבנתי. אם עופר יכול להוציא כסף זה אומר שהוא לא צריך להכניס כמה שיותר כסף?
צריך להיות בבעיה תזרימית כדי לרצות למכור כמה שיותר מנויים ולהכניס כמה שיותר כסף?
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 10:57
על ידי 7even
Charlie כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:50
7even כתב:Charlie כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:41
קיבלתי מייל. אשריין את המקומות הנוכחיים ואני רוצה עוד 2 מנויים נוספים. איך אתה יודע שאולם 8-9 מלא לגמרי כבר?
זה מראה שיש בו 0 מקומות פנויים, אבל לא בטוח שכולם עשו לשם. יכול להיות שפשוט העבירו את המקומות של 4 אוטמטית לשם.
יש מצב יהיה פנוי בהמשך.
מה בהמשך?! הרכישה היא היום. בהמשך יהיה מה שיישאר
התכוונתי שכמו תמיד אתה עושה מנוי ואז רואים אולי יש כאלו שלא חידשו,עברו מקום מסיבות כאלו ואחרות...ובהמשך נפתח מקום.
כרגע אתה לא יכול לעשות מנוי למקומות האלו כי הם משוריינים.
לצורך העניין, נאמר שמישהו בשער 2 בדרייב אין לא חידש עכשיו לאולם 2-3 אלא רוצה לעבור למקום אחר.
אז אחרי שכל בעלי הזכאויות, מחדשים, וחדשים יסיימו לרכוש מנוי...יבדקו איפה בכל זאת פנוי.
זה תמיד ככה .
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 11:01
על ידי הפועל
רדנקו כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:51
הפועל כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:49
למה זה טוב כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:36
קודם כל צריך להכניס תזרים מזומן למועדון. כל ההוצאות על הסגל והצוות מחייבות הכנסות מהירות לקופה ומכירות של מנויים זו דרך מעולה. ככה בדיוק ניסו לעשות לאחר החתמת בלייקני כשנתנו למנויי הליגה סופ"ש ארוך אחד להחליט אם הם ממשים את הקדימות למנוי אירופה או שהלך להם והמועדון יהיה רשאי למכור את מקומם - מהלך שכרגיל בוטל בשקט לאחר התקוממות בקהל כמו כמה נוספים בחודשים האחרונים.
הדבר השני הוא ניסיון להגיע לגישור כשיש כמות מנויים חדשה גדולה כדי להראות את הרצון הגדול של אנשים להצטרף ובכך להטות את נקודת הפתיחה של הגישור. ברגע שאתה מגיע לגישור, ואחר כך כניראה למשפט, כשיש לך מנוף לחץ כזה אתה מגיע בנקודה שונה לגמרי מאשר כשאין כבר "לקוחות רשומים" לאירוע.
הרגע החתמת את איטודיס במיליון דולר לעונה. לפני חודש את הבלייקני המיותר הזה.
אם המצב כזה גרוע שצריך מעכשיו לעכשיו את ה1-2 מיליון שקל מהמנויים שיימכרו עכשיו, אז וואלה אולי עדיף לעצור ולא להחתים עוד ועוד שחקנים ומאמנים בחוזים פי 2 מעל ערך השוק?
זורק רעיון
לא הבנתי. אם עופר יכול להוציא כסף זה אומר שהוא לא צריך להכניס כמה שיותר כסף?
צריך להיות בבעיה תזרימית כדי לרצות למכור כמה שיותר מנויים ולהכניס כמה שיותר כסף?
לא צריך. אבל גם לא צריך לרוץ בריצת אמוק למכור מנויים כמה שיותר מהר מעכשיו לעכשיו פחות או יותר, ועדיף לעשות כזה מהלך קריטי, רגיש, מסובך ומורכב מכל בחינה שאפשר להעלות על הדעת בצורה מסודרת ובניחותא.
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 11:08
על ידי Charlie
7even כתב:Charlie כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:50
7even כתב:
זה מראה שיש בו 0 מקומות פנויים, אבל לא בטוח שכולם עשו לשם. יכול להיות שפשוט העבירו את המקומות של 4 אוטמטית לשם.
יש מצב יהיה פנוי בהמשך.
מה בהמשך?! הרכישה היא היום. בהמשך יהיה מה שיישאר
התכוונתי שכמו תמיד אתה עושה מנוי ואז רואים אולי יש כאלו שלא חידשו,עברו מקום מסיבות כאלו ואחרות...ובהמשך נפתח מקום.
כרגע אתה לא יכול לעשות מנוי למקומות האלו כי הם משוריינים.
לצורך העניין, נאמר שמישהו בשער 2 בדרייב אין לא חידש עכשיו לאולם 2-3 אלא רוצה לעבור למקום אחר.
אז אחרי שכל בעלי הזכאויות, מחדשים, וחדשים יסיימו לרכוש מנוי...יבדקו איפה בכל זאת פנוי.
זה תמיד ככה .
אבל מס' המנויים בכסף בדרייב אין ממלא את האזור שלו באולם 8 במנורה נניח, יש גם את 9. כלומר בסופו של דברים יש עוד אלפי כיסאות פנויים באולם במנורה מעבר למספר המנויים בדרייב אין , בלי קשר ליציעים העליונים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 11:08
על ידי רדנקו
הפועל כתב: ↑01 דצמבר 2024, 11:01
רדנקו כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:51
הפועל כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:49
הרגע החתמת את איטודיס במיליון דולר לעונה. לפני חודש את הבלייקני המיותר הזה.
אם המצב כזה גרוע שצריך מעכשיו לעכשיו את ה1-2 מיליון שקל מהמנויים שיימכרו עכשיו, אז וואלה אולי עדיף לעצור ולא להחתים עוד ועוד שחקנים ומאמנים בחוזים פי 2 מעל ערך השוק?
זורק רעיון
לא הבנתי. אם עופר יכול להוציא כסף זה אומר שהוא לא צריך להכניס כמה שיותר כסף?
צריך להיות בבעיה תזרימית כדי לרצות למכור כמה שיותר מנויים ולהכניס כמה שיותר כסף?
לא צריך. אבל גם לא צריך לרוץ בריצת אמוק למכור מנויים כמה שיותר מהר מעכשיו לעכשיו פחות או יותר, ועדיף לעשות כזה מהלך קריטי, רגיש, מסובך ומורכב מכל בחינה שאפשר להעלות על הדעת בצורה מסודרת ובניחותא.
פה אני לא מסכים.
אני לא חושב שמשהו נעשה בריצת אמוק ולא מבין למה אתה חושב ככה.
הדברים נעשים בצורה מסודרת, אחרי שהיתה התייעצות עם המנויים, אחרי שעשו קבוצת מיקוד, אחרי שהיה סיור במקום למי שרצה. מתי בדיוק היו לך דברים כאלה?
מה רצית שיקרה מהבחינה הזו באופן שונה? מה נעשה פה בצורה לא מסודרת? אתה היית יכול לעשות את זה בצורה יותר מסודרת? איך בדיוק?
שיעשו סיורים במשך שבוע? שידברו עם המנויים במשך עוד שבועיים?
שיעשו אסיפה של כל המנויים וישאלו אותם מה כל אחד רוצה?
לא משנה מה יעשו תמיד יהיה מישהו שיחשוב שאפשר או צריך לפעול אחרת ותמיד יהיה מישהו שיפגע.
סיסמאות כמו לעשות דברים בניחותא הן בדיוק זה. סיסמאות.
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 11:08
על ידי 7even
הפועל כתב: ↑01 דצמבר 2024, 11:01
רדנקו כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:51
הפועל כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:49
הרגע החתמת את איטודיס במיליון דולר לעונה. לפני חודש את הבלייקני המיותר הזה.
אם המצב כזה גרוע שצריך מעכשיו לעכשיו את ה1-2 מיליון שקל מהמנויים שיימכרו עכשיו, אז וואלה אולי עדיף לעצור ולא להחתים עוד ועוד שחקנים ומאמנים בחוזים פי 2 מעל ערך השוק?
זורק רעיון
לא הבנתי. אם עופר יכול להוציא כסף זה אומר שהוא לא צריך להכניס כמה שיותר כסף?
צריך להיות בבעיה תזרימית כדי לרצות למכור כמה שיותר מנויים ולהכניס כמה שיותר כסף?
לא צריך. אבל גם לא צריך לרוץ בריצת אמוק למכור מנויים כמה שיותר מהר מעכשיו לעכשיו פחות או יותר, ועדיף לעשות כזה מהלך קריטי, רגיש, מסובך ומורכב מכל בחינה שאפשר להעלות על הדעת בצורה מסודרת ובניחותא.
אבל מנסים לעשות אותו בניחותא כבר 4 חודשים. כל מה שהתקבל זו עוד ועוד מריחת זמן מצד אחד בלבד.
עכשיו כשהם רואים שהרכבת יצאה מהתחנה ב-200 קמ"ש (לראיה - הביקוש והמהירות בה נרכשים המנויים תוך שעה...) הם מנסים לרדוף אחריה ברגל.
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 11:19
על ידי הפועל
רדנקו כתב: ↑01 דצמבר 2024, 11:08
הפועל כתב: ↑01 דצמבר 2024, 11:01
רדנקו כתב: ↑01 דצמבר 2024, 10:51
לא הבנתי. אם עופר יכול להוציא כסף זה אומר שהוא לא צריך להכניס כמה שיותר כסף?
צריך להיות בבעיה תזרימית כדי לרצות למכור כמה שיותר מנויים ולהכניס כמה שיותר כסף?
לא צריך. אבל גם לא צריך לרוץ בריצת אמוק למכור מנויים כמה שיותר מהר מעכשיו לעכשיו פחות או יותר, ועדיף לעשות כזה מהלך קריטי, רגיש, מסובך ומורכב מכל בחינה שאפשר להעלות על הדעת בצורה מסודרת ובניחותא.
פה אני לא מסכים.
אני לא חושב שמשהו נעשה בריצת אמוק ולא מבין למה אתה חושב ככה.
הדברים נעשים בצורה מסודרת, אחרי שהיתה התייעצות עם המנויים, אחרי שעשו קבוצת מיקוד, אחרי שהיה סיור במקום למי שרצה. מתי בדיוק היו לך דברים כאלה?
מה רצית שיקרה מהבחינה הזו באופן שונה? מה נעשה פה בצורה לא מסודרת? אתה היית יכול לעשות את זה בצורה יותר מסודרת? איך בדיוק?
שיעשו סיורים במשך שבוע? שידברו עם המנויים במשך עוד שבועיים?
שיעשו אסיפה של כל המנויים וישאלו אותם מה כל אחד רוצה?
לא משנה מה יעשו תמיד יהיה מישהו שיחשוב שאפשר או צריך לפעול אחרת ותמיד יהיה מישהו שיפגע.
סיסמאות כמו לעשות דברים בניחותא הן בדיוק זה. סיסמאות.
עשו קבוצת מיקוד ברגע האחרון מעכשיו לעכשיו בתגובה לתלונות
עשו סיור מעכשיו לעכשיו בתגובה לתלונות
החליטו על סקר לגבי מסומן/לא מסומן מעכשיו לעכשיו בתגובה לתלונות
התקנון והתיקון שלו מעכשיו מעכשיו.
אז אחלה שמגיבים ומנסים לתקן. באמת.
אבל למה צריך לגלות הכל בדיעבד, ולתקן תוך כדי תנועה מעכשיו לעכשיו? למה הכל צריך להיות בחיפזון כ"כ שמצריך את כל התיקונים מעכשיו לעכשיו ושכולנו מבולבלים ולא מבינים מה שקורה?
אני היום בבוקר גיליתי שאני אמור לממש זכאות, ורק אחרי שקצת ביררתי מסביב הבנתי בכלל מה קורה עם המקום שלי (בערך). אני נכנס וכתוב לי "מנוי מוזל". מה זה אומר?
אני פשוט לא מבין למה זה צריך להתנהל ככה, כשהכל בשליפות מעכשיו לעכשיו ומגלים דברים שאנשים מנוסים היו נמנעים מהם בקלות, ושולחים אותך במייל לאיזה מישהו מלאן לנסות להבין.
ועוד כשמדובר כאמור במהלך סופר מורכב ורגיש.
כל ההתנהלות סביב זה היא התנהלות שאם היתה של העמותה היינו שומעים תלונות בלי סוף על החובבנות וחוסר הרצינות. אבל כשזה מגיע מאבא עופר עם המנכל מההייטק אז בעצם הכל בסדר.
היה 4 חודשים לעשות בניחותא? אז למה זה נראה ככה?
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 11:23
על ידי Nati
הפועל כתב:רדנקו כתב: ↑01 דצמבר 2024, 11:08
הפועל כתב: ↑01 דצמבר 2024, 11:01
לא צריך. אבל גם לא צריך לרוץ בריצת אמוק למכור מנויים כמה שיותר מהר מעכשיו לעכשיו פחות או יותר, ועדיף לעשות כזה מהלך קריטי, רגיש, מסובך ומורכב מכל בחינה שאפשר להעלות על הדעת בצורה מסודרת ובניחותא.
פה אני לא מסכים.
אני לא חושב שמשהו נעשה בריצת אמוק ולא מבין למה אתה חושב ככה.
הדברים נעשים בצורה מסודרת, אחרי שהיתה התייעצות עם המנויים, אחרי שעשו קבוצת מיקוד, אחרי שהיה סיור במקום למי שרצה. מתי בדיוק היו לך דברים כאלה?
מה רצית שיקרה מהבחינה הזו באופן שונה? מה נעשה פה בצורה לא מסודרת? אתה היית יכול לעשות את זה בצורה יותר מסודרת? איך בדיוק?
שיעשו סיורים במשך שבוע? שידברו עם המנויים במשך עוד שבועיים?
שיעשו אסיפה של כל המנויים וישאלו אותם מה כל אחד רוצה?
לא משנה מה יעשו תמיד יהיה מישהו שיחשוב שאפשר או צריך לפעול אחרת ותמיד יהיה מישהו שיפגע.
סיסמאות כמו לעשות דברים בניחותא הן בדיוק זה. סיסמאות.
עשו קבוצת מיקוד ברגע האחרון מעכשיו לעכשיו בתגובה לתלונות
עשו סיור מעכשיו לעכשיו בתגובה לתלונות
החליטו על סקר לגבי מסומן/לא מסומן מעכשיו לעכשיו בתגובה לתלונות
התקנון והתיקון שלו מעכשיו מעכשיו.
אז אחלה שמגיבים ומנסים לתקן. באמת.
אבל למה צריך לגלות הכל בדיעבד, ולתקן תוך כדי תנועה מעכשיו לעכשיו? למה הכל צריך להיות בחיפזון כ"כ שמצריך את כל התיקונים מעכשיו לעכשיו ושכולנו מבולבלים ולא מבינים מה שקורה?
אני היום בבוקר גיליתי שאני אמור לממש זכאות, ורק אחרי שקצת ביררתי מסביב הבנתי בכלל מה קורה עם המקום שלי (בערך). אני נכנס וכתוב לי "מנוי מוזל". מה זה אומר?
אני פשוט לא מבין למה זה צריך להתנהל ככה, כשהכל בשליפות מעכשיו לעכשיו ומגלים דברים שאנשים מנוסים היו נמנעים מהם בקלות, ושולחים אותך במייל לאיזה מישהו מלאן לנסות להבין.
ועוד כשמדובר כאמור במהלך סופר מורכב ורגיש.
כל ההתנהלות סביב זה היא התנהלות שאם היתה של העמותה היינו שומעים תלונות בלי סוף על החובבנות וחוסר הרצינות. אבל כשזה מגיע מאבא עופר עם המנכל מההייטק אז בעצם הכל בסדר.
היה 4 חודשים לעשות בניחותא? אז למה זה נראה ככה?
https://hapoeluta.org/news?NewsId=39592 ... 1e5af04ec6
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 11:24
על ידי Charlie
מילפורד כתב:ranjef כתב: ↑01 דצמבר 2024, 08:29
לא עקבתי אחרי כל ההודעות.
עז זה אומר שכל זכאות שקנה מנוי 4 תהיה מופרדת ותשב לבד?
תפנה במייל כבר עכשיו לדניאל מלאן:
danielaz@leaan.co.il
הוא מטפל במנויים שלנו?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 11:40
על ידי אונישנקו
אני מנוי לשער 1 ולא קיבלתי עדכון לגבי המשיכה של המנויים ליד אליהו.
עם מי צריך לדבר?
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 11:44
על ידי ranjef
Charlie כתב: ↑01 דצמבר 2024, 11:24
מילפורד כתב:ranjef כתב: ↑01 דצמבר 2024, 08:29
לא עקבתי אחרי כל ההודעות.
עז זה אומר שכל זכאות שקנה מנוי 4 תהיה מופרדת ותשב לבד?
תפנה במייל כבר עכשיו לדניאל מלאן:
danielaz@leaan.co.il
הוא מטפל במנויים שלנו?
Sent from my iPhone using Tapatalk
הוא לא עונה במייל, כמו כל המשרד המאוס הזה
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 12:03
על ידי מילפורד
Charlie כתב: ↑01 דצמבר 2024, 11:24
מילפורד כתב:ranjef כתב: ↑01 דצמבר 2024, 08:29
לא עקבתי אחרי כל ההודעות.
עז זה אומר שכל זכאות שקנה מנוי 4 תהיה מופרדת ותשב לבד?
תפנה במייל כבר עכשיו לדניאל מלאן:
danielaz@leaan.co.il
הוא מטפל במנויים שלנו?
Sent from my iPhone using Tapatalk
כן, אני יודע שאין מקום ב8/9 כי אין לי אפשרות לבחור של כיסא למנוי חדש…
קניתי 2 חדשים ל1-4 ועוד אחד רוצה שישב לידי.
דניאל בודק לי מי לא עובר וכמה קרוב אלי ימצא לי מקום…
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 12:48
על ידי מילפורד
שלום, אני אשמח להפנות אותך לעמוד השאלות והתשובות שעלה עכשיו לאתר. במידה ולא תמצא תשובה מספקת נא למלא את טופס הפניה בלינק ואנחנו נחזור אליך:
https://forms.gle/J3q53RDTzsKBCZjj7.
לינק לדף שאלות ותשובות:
https://hapoeluta.org/news?NewsId=39592
לינק לטופס בקשה להסבה:
https://bit.ly/49dUWjK
יום טוב ויאללה הפועל!
תושבה שקיבלתי מהפועל בווטסאפ לגבי הבקשה למצוא לי מקום למנוי חדש קרוב אלי.
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 13:12
על ידי nirgo
ציפיתי שהמתווה יהיה מובן ללא צורך בשאלות של האוהדים ובהבהרות של המועדון.
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 13:14
על ידי עידן סרור
מה היה קורה אם היו מחכים לסוף השבוע אחרי פגישת הגישור?
איזה מצב מאוס
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 13:19
על ידי גביזון
עידן סרור כתב: ↑01 דצמבר 2024, 13:14
מה היה קורה אם היו מחכים לסוף השבוע אחרי פגישת הגישור?
איזה מצב מאוס
לא על משהו, אבל מחכים כבר כמה, חצי שנה?
מריחות על מריחות על מריחות
למה מה היה קורה עוד שבוע? חליק
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 13:22
על ידי עידן סרור
גביזון כתב: ↑01 דצמבר 2024, 13:19
עידן סרור כתב: ↑01 דצמבר 2024, 13:14
מה היה קורה אם היו מחכים לסוף השבוע אחרי פגישת הגישור?
איזה מצב מאוס
לא על משהו, אבל מחכים כבר כמה, חצי שנה?
מריחות על מריחות על מריחות
למה מה היה קורה עוד שבוע? חליק
דווקא בגלל כל המריחות האלו..
עוד יומיים לא היו משפיעים כל כך לדעתי וזה היה מהווה סוג של נוקאאוט של עופר.
מה הסיכויים שאני ארכוש בשעה 18:00 מנוי ולבסוף לא נעבור ואני אקבל בזה תלושים לחנות?
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 13:35
על ידי Nati
עידן סרור כתב:גביזון כתב: ↑01 דצמבר 2024, 13:19
עידן סרור כתב: ↑01 דצמבר 2024, 13:14
מה היה קורה אם היו מחכים לסוף השבוע אחרי פגישת הגישור?
איזה מצב מאוס
לא על משהו, אבל מחכים כבר כמה, חצי שנה?
מריחות על מריחות על מריחות
למה מה היה קורה עוד שבוע? חליק
דווקא בגלל כל המריחות האלו..
עוד יומיים לא היו משפיעים כל כך לדעתי וזה היה מהווה סוג של נוקאאוט של עופר.
מה הסיכויים שאני ארכוש בשעה 18:00 מנוי ולבסוף לא נעבור ואני אקבל בזה תלושים לחנות?
אין סיכוי
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 13:37
על ידי Nati
ד״א
בשעה 2 הם שולחים לי עוד סמס להודיע לי שהתור שלי הגיע?או שאני צריך פשוט להכנס לאתר של לאן?
Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים
נשלח: 01 דצמבר 2024, 13:38
על ידי L-B
מישהו מבין אם מנויים קיימים לשער 2 יושבים ב 1-4 למטה ומנויים חדשים ישבו ב1-4 למעלה ?