דף 40 מתוך 43

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 30 אפריל 2026, 09:22
על ידי צ'ימבויקה
דרך אחת להסתכל על זה זה להגיד שהוא יעיל כי בסוף זה משחק של מספרים. והוא מביא מספרים, ואיזה שחקן ״וואו״ או איזה ״קילר״ הוא.

אני מציע להסתכל על זה אחרת.
המספרים שלו מצילים אותו.
כל המשחק הקבוצתי נשען עליו- מבודדים אותו ומפנים לו שטחים, זה אמנם לא נכון לגבי אתמול שאכן נתן בישולים טובים אבל המספרים שלו נשענים על עבודה של הקבוצה ברמה הטקטית שמייצרת לו מצבים איכותיים. לזה נצרף המון חופשיות ופנדלים שהם לא חלק ממשחק רץ.

צריך לחפש סטטיסטיקה אישית שלו אתמול.
הוא היה נוראי. צריך לתהות מה היה קורה אילו לא היינו מנצחים אתמול ובשבוע שעבר, הדעות כלפיו היו אחרות כאן. גם אם השם שלו היה שאנדה, הייתם מדברים אחרת.
הייתה קרן שבה כולם עלו והוא שוב עשה את אותו מהלך של לחתוך פנימה ולבעוט מה שיכל לעלות לנו בגול.
הוא מקבל בידודים ושטח ופועל בצורה נוראית.

זה שמנצחים והוא נתן 2 הברקות, לא אומר שאפשר להתעלם מהעובדה שהוא נראה ממש רע ושהוא יכול לצחצח ללואיזו את הנעליים. אי אפשר לעשות מספרים בלי לייצר מהלכי כדורגל שמובילים אליהם. ולכן לואיזו נכס גדול בהרבה ממנו, למרות שאין לו מספרים.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 30 אפריל 2026, 12:47
על ידי דולימנגה99
אוהדי הפועל הם עם של כפויי טובה ובכיינים לזה אני כבר רגיל מהעשור הרע, אבל ללכלך על שחקן שנותן עונה הכי גדולה של שחקן כלשהו אולי מאז דמארי ועוד אחרי משחק שהוא בישל בו צמד שערים בבישולים עצומים זה כבר שיא רציני

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 30 אפריל 2026, 13:34
על ידי Shacham
אנשים פה חיים בסרט קשה ולוקחים את סתיו כמובן מאליו. ב2 המשחקים האחרונים ה"חלשים שלו" - אתמול הוא נתן 2 בישולים שכל אחד יותר גאוני מהשני, נגד פתח תקווה הדביק כדור למשקוף ורק החמצה של לויזו לקחה ממנו עוד בישול גאוני.

הוא בתקופה קצת פחות טובה במה שקשור למשחק השוטף אבל גם זה יצא מפרופורציה - בסוף זה שחקן שכמעט בכל נגיעה ינסה לעשות פעולה לעומק בין אם זה דריבל או מסירת מפתח, ולכן באופן טבעי הוא גם יאבד הרבה יותר כדורים. הרי גם 2 הבישולים אתמול בקלות יכלו להיות מהלכים שנרשמים כאיבוד מעצבן. מעדיף את זה בהרבה על שחקן ש10 מ10 מהלכים שלו לא ייגמרו באיבוד, אבל אף אחד מהם לא יקדם את המשחק.

אגב אם אני צריך לנחש אז אלו שקראו לספסול שלו יקבלו את זה בבאר שבע בשבת - אתמול הוא השלים 90 דקות ושבוע הבא יש לנו בית"ר ודרבי בטווח של 4 ימים. מאמין שברדה ישמור עליו למשחקים האלה.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 30 אפריל 2026, 13:46
על ידי Mendelson
כמו על ברדה, גם כאן, למה להשתיק ביקורת עניינית?

טוריאל שחקן ענק, ומקבל רק אהבה והמון המון אהבה מהקהל, כמו שיודע כל מי ששמע את שיר השחקן שלו אתמול והווליום. יש לו כמה כישורים נדירים בטירוף בכדורגל שלנו, והוא חתיכת כלי התקפי.

אבל גם יש לו מה לשפר, ואם לא היה לו מה לשפר הוא היה משחק בליגה האנגלית או האיטלקית. ומותר להגיד את זה, כשזה ענייני ולא מבזה.

אתמול דווקא היה משחק יותר טוב שלו מהקודמים, ואני דווקא שם את הבישולים האדירים בצד. הוא כן רץ יותר וירד יותר לעזור מאחורה, ועזר במשחק הלחץ. ועדיין, הייתי שמח אם הוא היה מוצא דרך (או ברדה היה מתפקד אותו בצורה שעוזרת לו למצוא דרך) להיות מעורב בחלקים ארוכים יותר במשחק. וההתעקשות על דריבל פחות עובדת, מביאה ללא מעט איבודים, גם פה יש מה לשפר או לשנות. וגם קצת מעצבן שהוא נופל כאילו נפצע כשהוא מאבד כדור, כאילו כדי שלא יאשימו אותו באיבוד, לפחות זו התחושה שלי.

אבל אוהב אותו. מאוד.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 30 אפריל 2026, 13:51
על ידי צ'ימבויקה
Shacham כתב: 30 אפריל 2026, 13:34 אנשים פה חיים בסרט קשה ולוקחים את סתיו כמובן מאליו. ב2 המשחקים האחרונים ה"חלשים שלו" - אתמול הוא נתן 2 בישולים שכל אחד יותר גאוני מהשני, נגד פתח תקווה הדביק כדור למשקוף ורק החמצה של לויזו לקחה ממנו עוד בישול גאוני.

הוא בתקופה קצת פחות טובה במה שקשור למשחק השוטף אבל גם זה יצא מפרופורציה - בסוף זה שחקן שכמעט בכל נגיעה ינסה לעשות פעולה לעומק בין אם זה דריבל או מסירת מפתח, ולכן באופן טבעי הוא גם יאבד הרבה יותר כדורים. הרי גם 2 הבישולים אתמול בקלות יכלו להיות מהלכים שנרשמים כאיבוד מעצבן. מעדיף את זה בהרבה על שחקן ש10 מ10 מהלכים שלו לא ייגמרו באיבוד, אבל אף אחד מהם לא יקדם את המשחק.

אגב אם אני צריך לנחש אז אלו שקראו לספסול שלו יקבלו את זה בבאר שבע בשבת - אתמול הוא השלים 90 דקות ושבוע הבא יש לנו בית"ר ודרבי בטווח של 4 ימים. מאמין שברדה ישמור עליו למשחקים האלה.
שני המשחקים האחרונים החלשים שלו זה יפה
כאילו מישהו ממבקריו אומר שיש בעיה איתו 2 משחקים.

אתה מציג את זה לא נכון.

יש בעיית יכולת מאז שהוא חתם על החוזה החדש כאשר רק בשני המשחקים האחרונים שלו - הוא הביא מספרים.
וביכולת גרועה ביותר.

שומע , עד אתמול, לבחור יש שער שדה
אחד ואפס בישולים מחודש דצמבר.

גם מה זה בתקופה פחות טובה במשחק השוטף?

מה זה שחקן שמאבד הרבה כי הוא עושה פעולות מסוג מסוים?
למה לא להגיד למשל שהוא אגואיסט או מרבה לאבד כדורים?

מה זה מכבסת מילים הזו עכשיו שתכליתה להגן על שחקן מוכשר שנתן לנו הרבה?!
למה אי אפשר להגיד את האמת?

גם באשכול על בואטנג תכתוב שיש לו תקופה מאתגרת ופחות טובה במשחק השוטף?

אני מעריך מקצועית את סתיו טוריאל.
ועדיין אני חושב שקצת עלה לו, ושהוא חושב שהוא יותר טוב ממה שהוא באמת.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 30 אפריל 2026, 14:11
על ידי CouchPotato
צ'ימבויקה כתב: 30 אפריל 2026, 13:51
Shacham כתב: 30 אפריל 2026, 13:34 אנשים פה חיים בסרט קשה ולוקחים את סתיו כמובן מאליו. ב2 המשחקים האחרונים ה"חלשים שלו" - אתמול הוא נתן 2 בישולים שכל אחד יותר גאוני מהשני, נגד פתח תקווה הדביק כדור למשקוף ורק החמצה של לויזו לקחה ממנו עוד בישול גאוני.

הוא בתקופה קצת פחות טובה במה שקשור למשחק השוטף אבל גם זה יצא מפרופורציה - בסוף זה שחקן שכמעט בכל נגיעה ינסה לעשות פעולה לעומק בין אם זה דריבל או מסירת מפתח, ולכן באופן טבעי הוא גם יאבד הרבה יותר כדורים. הרי גם 2 הבישולים אתמול בקלות יכלו להיות מהלכים שנרשמים כאיבוד מעצבן. מעדיף את זה בהרבה על שחקן ש10 מ10 מהלכים שלו לא ייגמרו באיבוד, אבל אף אחד מהם לא יקדם את המשחק.

אגב אם אני צריך לנחש אז אלו שקראו לספסול שלו יקבלו את זה בבאר שבע בשבת - אתמול הוא השלים 90 דקות ושבוע הבא יש לנו בית"ר ודרבי בטווח של 4 ימים. מאמין שברדה ישמור עליו למשחקים האלה.
שני המשחקים האחרונים החלשים שלו זה יפה
כאילו מישהו ממבקריו אומר שיש בעיה איתו 2 משחקים.

אתה מציג את זה לא נכון.

יש בעיית יכולת מאז שהוא חתם על החוזה החדש כאשר רק בשני המשחקים האחרונים שלו - הוא הביא מספרים.
וביכולת גרועה ביותר.

שומע , עד אתמול, לבחור יש שער שדה
אחד ואפס בישולים מחודש דצמבר.

גם מה זה בתקופה פחות טובה במשחק השוטף?

מה זה שחקן שמאבד הרבה כי הוא עושה פעולות מסוג מסוים?
למה לא להגיד למשל שהוא אגואיסט או מרבה לאבד כדורים?

מה זה מכבסת מילים הזו עכשיו שתכליתה להגן על שחקן מוכשר שנתן לנו הרבה?!
למה אי אפשר להגיד את האמת?

גם באשכול על בואטנג תכתוב שיש לו תקופה מאתגרת ופחות טובה במשחק השוטף?

אני מעריך מקצועית את סתיו טוריאל.
ועדיין אני חושב שקצת עלה לו, ושהוא חושב שהוא יותר טוב ממה שהוא באמת.
אני לא חושב שזה קשור לחוזה אלא לפציעה ולעומס. ומעבר לזה: לשחקנים יש תקופות רעות לפעמים. זה לא שהוא לא מנסה, פשוט מצליח לו פחות בפעולות שפעם היו קלות לו, ואז או שהוא נכשל ואומרים שהוא משחק רע, או שהוא משחק פשוט יותר ונוגע פחות בכדור ואז הוא "לא מעורב במשחק". ותוסיף לזה שהקבוצה כולה נראתה קצת פחות טוב עד המשחק האחרון, והגעת למשבר שקשה לצאת ממנו.
אני באמת חושב שהוא צריך מנוחה קצת. לפתוח על הספסל, לשחק 20-45 דקות במקום 70-90, לעלות כשהשחקנים של היריבה כבר עייפים והוא עוד טרי, וגם לדעת שהקבוצה שלך יכולה להסתדר בלעדיך, לא הכל תלוי בך.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 30 אפריל 2026, 14:42
על ידי RedDrifter
CouchPotato כתב: 30 אפריל 2026, 14:11
צ'ימבויקה כתב: 30 אפריל 2026, 13:51
Shacham כתב: 30 אפריל 2026, 13:34 אנשים פה חיים בסרט קשה ולוקחים את סתיו כמובן מאליו. ב2 המשחקים האחרונים ה"חלשים שלו" - אתמול הוא נתן 2 בישולים שכל אחד יותר גאוני מהשני, נגד פתח תקווה הדביק כדור למשקוף ורק החמצה של לויזו לקחה ממנו עוד בישול גאוני.

הוא בתקופה קצת פחות טובה במה שקשור למשחק השוטף אבל גם זה יצא מפרופורציה - בסוף זה שחקן שכמעט בכל נגיעה ינסה לעשות פעולה לעומק בין אם זה דריבל או מסירת מפתח, ולכן באופן טבעי הוא גם יאבד הרבה יותר כדורים. הרי גם 2 הבישולים אתמול בקלות יכלו להיות מהלכים שנרשמים כאיבוד מעצבן. מעדיף את זה בהרבה על שחקן ש10 מ10 מהלכים שלו לא ייגמרו באיבוד, אבל אף אחד מהם לא יקדם את המשחק.

אגב אם אני צריך לנחש אז אלו שקראו לספסול שלו יקבלו את זה בבאר שבע בשבת - אתמול הוא השלים 90 דקות ושבוע הבא יש לנו בית"ר ודרבי בטווח של 4 ימים. מאמין שברדה ישמור עליו למשחקים האלה.
שני המשחקים האחרונים החלשים שלו זה יפה
כאילו מישהו ממבקריו אומר שיש בעיה איתו 2 משחקים.

אתה מציג את זה לא נכון.

יש בעיית יכולת מאז שהוא חתם על החוזה החדש כאשר רק בשני המשחקים האחרונים שלו - הוא הביא מספרים.
וביכולת גרועה ביותר.

שומע , עד אתמול, לבחור יש שער שדה
אחד ואפס בישולים מחודש דצמבר.

גם מה זה בתקופה פחות טובה במשחק השוטף?

מה זה שחקן שמאבד הרבה כי הוא עושה פעולות מסוג מסוים?
למה לא להגיד למשל שהוא אגואיסט או מרבה לאבד כדורים?

מה זה מכבסת מילים הזו עכשיו שתכליתה להגן על שחקן מוכשר שנתן לנו הרבה?!
למה אי אפשר להגיד את האמת?

גם באשכול על בואטנג תכתוב שיש לו תקופה מאתגרת ופחות טובה במשחק השוטף?

אני מעריך מקצועית את סתיו טוריאל.
ועדיין אני חושב שקצת עלה לו, ושהוא חושב שהוא יותר טוב ממה שהוא באמת.
אני לא חושב שזה קשור לחוזה אלא לפציעה ולעומס. ומעבר לזה: לשחקנים יש תקופות רעות לפעמים. זה לא שהוא לא מנסה, פשוט מצליח לו פחות בפעולות שפעם היו קלות לו, ואז או שהוא נכשל ואומרים שהוא משחק רע, או שהוא משחק פשוט יותר ונוגע פחות בכדור ואז הוא "לא מעורב במשחק". ותוסיף לזה שהקבוצה כולה נראתה קצת פחות טוב עד המשחק האחרון, והגעת למשבר שקשה לצאת ממנו.
אני באמת חושב שהוא צריך מנוחה קצת. לפתוח על הספסל, לשחק 20-45 דקות במקום 70-90, לעלות כשהשחקנים של היריבה כבר עייפים והוא עוד טרי, וגם לדעת שהקבוצה שלך יכולה להסתדר בלעדיך, לא הכל תלוי בך.
אני אמרתי שהייתי מספסל אותו לפני המשחק

הבעיה היא שקורין תקופה ארוכה כבר לא מתפקד ואין לנו באמת מישהו ברמה שלו, תוסיף לזה שאומנם הוא הרבה פחות טוב ממה שהיה עד דצמבר - אבל מצד שני הוא כל משחק מבשל/כובש/נותן כדור לגול

כל עוד הוא מספק דברים כאלה, אין לנו ממש מה לעשות אלא לקוות שהוא יצא מזה לבד ולתת לו להמשיך

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 30 אפריל 2026, 15:05
על ידי CouchPotato
RedDrifter כתב: 30 אפריל 2026, 14:42
CouchPotato כתב: 30 אפריל 2026, 14:11
צ'ימבויקה כתב: 30 אפריל 2026, 13:51

שני המשחקים האחרונים החלשים שלו זה יפה
כאילו מישהו ממבקריו אומר שיש בעיה איתו 2 משחקים.

אתה מציג את זה לא נכון.

יש בעיית יכולת מאז שהוא חתם על החוזה החדש כאשר רק בשני המשחקים האחרונים שלו - הוא הביא מספרים.
וביכולת גרועה ביותר.

שומע , עד אתמול, לבחור יש שער שדה
אחד ואפס בישולים מחודש דצמבר.

גם מה זה בתקופה פחות טובה במשחק השוטף?

מה זה שחקן שמאבד הרבה כי הוא עושה פעולות מסוג מסוים?
למה לא להגיד למשל שהוא אגואיסט או מרבה לאבד כדורים?

מה זה מכבסת מילים הזו עכשיו שתכליתה להגן על שחקן מוכשר שנתן לנו הרבה?!
למה אי אפשר להגיד את האמת?

גם באשכול על בואטנג תכתוב שיש לו תקופה מאתגרת ופחות טובה במשחק השוטף?

אני מעריך מקצועית את סתיו טוריאל.
ועדיין אני חושב שקצת עלה לו, ושהוא חושב שהוא יותר טוב ממה שהוא באמת.
אני לא חושב שזה קשור לחוזה אלא לפציעה ולעומס. ומעבר לזה: לשחקנים יש תקופות רעות לפעמים. זה לא שהוא לא מנסה, פשוט מצליח לו פחות בפעולות שפעם היו קלות לו, ואז או שהוא נכשל ואומרים שהוא משחק רע, או שהוא משחק פשוט יותר ונוגע פחות בכדור ואז הוא "לא מעורב במשחק". ותוסיף לזה שהקבוצה כולה נראתה קצת פחות טוב עד המשחק האחרון, והגעת למשבר שקשה לצאת ממנו.
אני באמת חושב שהוא צריך מנוחה קצת. לפתוח על הספסל, לשחק 20-45 דקות במקום 70-90, לעלות כשהשחקנים של היריבה כבר עייפים והוא עוד טרי, וגם לדעת שהקבוצה שלך יכולה להסתדר בלעדיך, לא הכל תלוי בך.
אני אמרתי שהייתי מספסל אותו לפני המשחק

הבעיה היא שקורין תקופה ארוכה כבר לא מתפקד ואין לנו באמת מישהו ברמה שלו, תוסיף לזה שאומנם הוא הרבה פחות טוב ממה שהיה עד דצמבר - אבל מצד שני הוא כל משחק מבשל/כובש/נותן כדור לגול

כל עוד הוא מספק דברים כאלה, אין לנו ממש מה לעשות אלא לקוות שהוא יצא מזה לבד ולתת לו להמשיך
רק שהוא לא יוחלף בקורין. הוא יוחלף בלויזו שישחק בעמדה הטבעית שלו. אלטמן, אלקוקין, למקין או אפילו דאפה כמו במשחק האחרון ישחקו בעמדה של לויזו.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 30 אפריל 2026, 15:55
על ידי uriazu
לכוכב שלנו צריך לתת גב, גם שהוא פחות טוב. אין סיכוי או סיבה להוציא אותו מההרכב
ועל אף לויזו (שבמקרה הטוב יחזיק פה עוד עונה), טוריאל הוא השחקן שאמור להוביל את הפרוייקט הזה אל הארץ המובטחת.
הוא משחק פחות טוב וזה נכון אבל הוא עדיין מסכן בכל משחק בין אם בנייחים ובין אם בבעיטות ומסירות
לי נראה שהוא קצת לא בפוקוס ולא משוחרר (אולי גם קצת מקנא שם בלויזו)
מקווה שישתחרר לו בקרוב כי צריכים אותו

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 30 אפריל 2026, 16:23
על ידי ואן גוך
אין בעיה עם זה שהוא בתקופה פחות טובה
הבעיה היא שהוא נראה גם בדכאון, גם בשיר שחקן שלו הוא נראה חצי עייף מרים ידיים לאויר באדישות כזה (ככה זה נראה לי לפחות)

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 30 אפריל 2026, 17:11
על ידי Abdurahimi
uriazu כתב: 30 אפריל 2026, 15:55 לכוכב שלנו צריך לתת גב, גם שהוא פחות טוב. אין סיכוי או סיבה להוציא אותו מההרכב
ועל אף לויזו (שבמקרה הטוב יחזיק פה עוד עונה), טוריאל הוא השחקן שאמור להוביל את הפרוייקט הזה אל הארץ המובטחת.
הוא משחק פחות טוב וזה נכון אבל הוא עדיין מסכן בכל משחק בין אם בנייחים ובין אם בבעיטות ומסירות
לי נראה שהוא קצת לא בפוקוס ולא משוחרר (אולי גם קצת מקנא שם בלויזו)
מקווה שישתחרר לו בקרוב כי צריכים אותו
מדויק אני גם מרגיש שהוא האחרון לרוץ לפרגן לו בגולים או במהלכים טובים והתקפיים שלויזו מייצר
(התגובות באינסטגרם לא אומרות כלום , השפת גוף שלו על הדשא כן)

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 30 אפריל 2026, 17:23
על ידי RedDrifter
Abdurahimi כתב: 30 אפריל 2026, 17:11
uriazu כתב: 30 אפריל 2026, 15:55 לכוכב שלנו צריך לתת גב, גם שהוא פחות טוב. אין סיכוי או סיבה להוציא אותו מההרכב
ועל אף לויזו (שבמקרה הטוב יחזיק פה עוד עונה), טוריאל הוא השחקן שאמור להוביל את הפרוייקט הזה אל הארץ המובטחת.
הוא משחק פחות טוב וזה נכון אבל הוא עדיין מסכן בכל משחק בין אם בנייחים ובין אם בבעיטות ומסירות
לי נראה שהוא קצת לא בפוקוס ולא משוחרר (אולי גם קצת מקנא שם בלויזו)
מקווה שישתחרר לו בקרוב כי צריכים אותו
מדויק אני גם מרגיש שהוא האחרון לרוץ לפרגן לו בגולים או במהלכים טובים והתקפיים שלויזו מייצר
(התגובות באינסטגרם לא אומרות כלום , השפת גוף שלו על הדשא כן)
כן הוא פשוט נראה כבוי מעבר ליכולת משחק הפושרת

יש פה משהו מעבר, אולי אף פעם לא נדע מה

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 30 אפריל 2026, 17:38
על ידי דולימנגה99
Abdurahimi כתב: 30 אפריל 2026, 17:11
uriazu כתב: 30 אפריל 2026, 15:55 לכוכב שלנו צריך לתת גב, גם שהוא פחות טוב. אין סיכוי או סיבה להוציא אותו מההרכב
ועל אף לויזו (שבמקרה הטוב יחזיק פה עוד עונה), טוריאל הוא השחקן שאמור להוביל את הפרוייקט הזה אל הארץ המובטחת.
הוא משחק פחות טוב וזה נכון אבל הוא עדיין מסכן בכל משחק בין אם בנייחים ובין אם בבעיטות ומסירות
לי נראה שהוא קצת לא בפוקוס ולא משוחרר (אולי גם קצת מקנא שם בלויזו)
מקווה שישתחרר לו בקרוב כי צריכים אותו
מדויק אני גם מרגיש שהוא האחרון לרוץ לפרגן לו בגולים או במהלכים טובים והתקפיים שלויזו מייצר
(התגובות באינסטגרם לא אומרות כלום , השפת גוף שלו על הדשא כן)
ברור, הרי מה זה תגובה באינסטגרם מול כולם לעומת שפת גוף שאתה מדמיין

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 06 מאי 2026, 22:08
על ידי אוגוסטוס היל
משחק טוב מאוד. חייב לשפר את הקרוסים שלו אבל סה״כ אחלה משחק

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 06 מאי 2026, 22:08
על ידי cholo
משחק מעולה שלו, השפיע מאוד על המשחק וכמעט כל פעולה שלו הייתה טובה.
מקווה שזה חימום להתפוצצות בדרבי

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 06 מאי 2026, 22:17
על ידי uriazu
פשוט שחקן מעולה
יודע לעשות הכל
תבוא ככה לדרבי ותדייק קצת יותר

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 06 מאי 2026, 22:18
על ידי RedDrifter
התחיל לא טוב בכלל וקצת התאפס

היה חייב לשים את הכדור הראשון על הרגל של בואטנג שבא מהצד במחצית הראשונה, חוץ מזה עשה הכל נכון ופשוט לא היה לו מזל

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 06 מאי 2026, 22:44
על ידי צ'ימבויקה
לא יודע ממה ככ התרשמתם
ניצל טעויות של שחקני הגנה ולא הבקיע ממצבים קורצים
מה ראיתם

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 06 מאי 2026, 22:52
על ידי לירון האדום
בקלות יכול היה לסיים עם גול ובישול
אין מזל

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 07 מאי 2026, 04:07
על ידי עד המ!!ת הפועל
סוף סוף משחק טוב שלו.
לא מבין רק למה הוא מתעקש להרים ולבעוט ברגל ימין כשאין לו רגל ימין. מקווה שיעבוד על זה.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 07 מאי 2026, 15:44
על ידי הוקיץ'
משחק אדיר שלו.
במחצית הראשונה לא היה מספיק טוב בסיומת, במחצית השניה רק חוסר מזל יוצא דופן לקח לו שער ובישול.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 08 מאי 2026, 09:20
על ידי RedDrifter
תמונה

גם על טוריאל לא נשרק פנדל במחצית הראשונה

אביב קליין יא בן זונה

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 08 מאי 2026, 10:05
על ידי El dudernio
RedDrifter כתב: 08 מאי 2026, 09:20 תמונה

גם על טוריאל לא נשרק פנדל במחצית הראשונה

אביב קליין יא בן זונה
בחייםצלא פנדל

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 08 מאי 2026, 10:06
על ידי RedDrifter
El dudernio כתב: 08 מאי 2026, 10:05
RedDrifter כתב: 08 מאי 2026, 09:20 תמונה

גם על טוריאל לא נשרק פנדל במחצית הראשונה

אביב קליין יא בן זונה
בחייםצלא פנדל
שם לו רגל במטרה להכשיל אותו תשים לב שהוא אפילו לא מסתכל על הכדור (בסרטון אם יש לך אותו) יש פה עבירה ב100%

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 08 מאי 2026, 12:08
על ידי 7even
חבל שלא הרים את הראש כשהשחקן של בית"ר עמד על קו השער ופשוט בעט חזק לאמצע

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 08 מאי 2026, 12:10
על ידי רווי
El dudernio כתב: 08 מאי 2026, 10:05
RedDrifter כתב: 08 מאי 2026, 09:20 תמונה

גם על טוריאל לא נשרק פנדל במחצית הראשונה

אביב קליין יא בן זונה
בחייםצלא פנדל
חחחח מה לא?? הרבה יותר פנדל מרוב השריקות על מגע קטן או נגיעת יד שלא משפיעה על כלום. פה השחקן הגנה מכשיל את טוריאל בכוונה עם הברך בלי קשר למשחק ולכדור. אמא של הפנדל.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 08 מאי 2026, 12:48
על ידי אנחנו בתהליך
ראיתי את ההילוכים החוזרים בזמן המשחק
זה לא פנדל NEXT

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 09 מאי 2026, 22:44
על ידי צ'ימבויקה
העיקר שיש חוזה
מסריח את הדשא

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 09 מאי 2026, 22:47
על ידי אדום
איזה אכזבה

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 09 מאי 2026, 22:51
על ידי chimpfive
יכול לנוח קצת על הספסל, 2 פעולןת טובות על 100 רעות.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 09 מאי 2026, 22:52
על ידי hapo-hell
החודשים האחרונים פחות טובים אבל הוא לא מפסיק לעבוד קשה ואני מאמין יהיו עוד המון ערבים יפים שיהיו חתומים על טוריאל. מבאס שהחטיא אבל זה קרה ויקרה לגדולים ממנו.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 09 מאי 2026, 22:56
על ידי עד המ!!ת הפועל
פנדל בושה.
המהלך שעשה בבישול לאלקוקין היה ענק.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 09 מאי 2026, 22:57
על ידי אנחנו בתהליך
מרחם עליו, לא הולך לו.
שחקן טוב ולא הבעיה שלנו

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 09 מאי 2026, 22:58
על ידי Adom_Adom
לא מבין למה לבעוט ככה פנדל??
חודשים כבר לא טוב אבל צריך להמשיך להאמין בו אחרי לויזו הוא הכישרון הכי גדול שלנו

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 09 מאי 2026, 23:00
על ידי אוגוסטוס היל
אחלה סתיו
פנדל נוראי
עשה ליחזקאל סחרורת ואם אלקוקין היה יודע לבעוט היה לו גם בישול אדיר

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 09 מאי 2026, 23:08
על ידי צ'ימבויקה
אנחנו בתהליך כתב: 09 מאי 2026, 22:57 מרחם עליו, לא הולך לו.
שחקן טוב ולא הבעיה שלנו
אין מה לרחם על שחקן שבדרבי מגלגל כדור כזה
זה היה מגעיל

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 09 מאי 2026, 23:11
על ידי ההוא שאמרו לו
פנדל רע מאוד, הרמות רעות עוד יותר. עובר עליו משהו רע

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 09 מאי 2026, 23:11
על ידי Mendelson
כבר כמה שבועות שהתחושה שלי היא שאנחנו שבויים של המספרים שלו. הרי אי אפשר לתת לו להיות על הספסל או לנסות אותו משמאל או באמצע, בגלל המספרים שלו. ואי אפשר לתת ללואיזו את העמדה שלו בגלל המספרים. וקשה להוריד אותו לספסל במשחקים גם כשהוא לא דומיננטי. ואי אפשר לבקש ממנו לא להרים חופשיות ולא לבעוט פנדלים, כי הוא צריך מספרים. בעיה.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 09 מאי 2026, 23:14
על ידי Giovanni Giorgio
כבר כמה פנדלים בועט לא טוב, גם כשנכנס
אני חושב שברדה היה צריך לשים לב לזה ולתת את בעיטות הפנדל לשחקן אחר

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 09 מאי 2026, 23:14
על ידי uriazu
אחלה סתיו
מקווה שלא יקשיב לשונאים
תקופה פחות טובה ועדיין היה שווה גול ובישול
הוא העוגן וצריך להמשיך להיות