דף 39 מתוך 43

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 25 אפריל 2026, 22:44
על ידי לירון האדום
לא פוגע..

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 25 אפריל 2026, 22:58
על ידי קפבלנקה
הוא לא איתנו מאז החוזה

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 25 אפריל 2026, 22:59
על ידי cholo
הסריח את הדשא היום ולא בפעם הראשונה בתקופה האחרונה.
לספסל ומהר, יעשה לו טוב.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 25 אפריל 2026, 23:01
על ידי D&3
הדקות המזעזעות שלו לפני שיצא השכיחו משחק לא כזה גרוע שלו בעיני, כולל כדור אדיר ללןאיזו שהיה חייב לכבוש, וזעזוע של המשקוף

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 25 אפריל 2026, 23:14
על ידי אדום
מי אתה מס' 11 שעלה היום למגרש ומה עשית עם סתיו טוריאל?

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 26 אפריל 2026, 00:03
על ידי צבי שיסל
לא שחקן קו זה כבר בוהק
חלוץ,אין אפשרות אחרת
חייב לשחק קרוב לשער חייב לקבל כדורי עומק
זה מתבקש

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 26 אפריל 2026, 00:07
על ידי צ'ימבויקה
לא מאתמול.

פרימדונה שסובל מבטחון יתר ולא תורם דבר
לא סגר בהגנה מספיק טוב
לא עובר שחקן
אגואיסט
כל החופשיות שלו היום היו לא באזור חיוג בכלל של משהו.
כל מה שקיבלת ממנו זה פס נחמד ללואיזו ואיזה בעיטה למשקוף.

העיקר שיש חוזה ושהוא מוזמן על עיוור לנבחרת.
איזו בדיחה.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 26 אפריל 2026, 00:28
על ידי בן לוז
מקווה מאוד שנבטיח אירופה כמה שיותר מהר
ואז ברדה יוכל לעשות ניסיונות שאין לו אומץ לעשות כרגע
כמו טוריאל כחלוץ

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 26 אפריל 2026, 00:36
על ידי uriazu
בעיני היה טוב מחצית ראשונה והתעייף מחצית שניה
צריך להיות יותר מנהיג

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 26 אפריל 2026, 06:45
על ידי אסון למכבי
משהו מאוד נפגם בביטחון שלו, הוא תמיד עושה את מהלך, עובר מהצד לאמצע ומרים. פעם הוא היה מגוון, עושה הטעיות, ומדי פעם גם היה עושה גיחות על הקו ככה שמגנים לא היו יודעם מה הוא היה רוצה לעשות.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 26 אפריל 2026, 10:33
על ידי L.S
יש דברים שהם א', ב' - לפני כשרון, לפני יכולת. כושר משחק.
חביבי, אין דבר כזה שמדקה 70 אין לך אויר.

חייב לקחת את עצמו ברצינות ובידיים. הוא קיבל את השדרוג שבקש (ובצדק) ומאז נעלם.
קח את עצמך בידיים סתיו. זה המאני טיים של העונה ולא יכול להיות שלא תופיע

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 26 אפריל 2026, 10:37
על ידי כרובית
אחלה טוריאל, יש פה אנשים בחיי...
עשה 2 פעולות נוראיות לפני שיצא כי היה גמור רצח ואכן היה צריך להיות חילוף מוקדם יותר בטח כשאנחנו מתחילים תקופה לחוצה

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 26 אפריל 2026, 10:37
על ידי RedDrifter
אסון למכבי כתב: 26 אפריל 2026, 06:45 משהו מאוד נפגם בביטחון שלו, הוא תמיד עושה את מהלך, עובר מהצד לאמצע ומרים. פעם הוא היה מגוון, עושה הטעיות, ומדי פעם גם היה עושה גיחות על הקו ככה שמגנים לא היו יודעם מה הוא היה רוצה לעשות.
נראה כבוי ומוטרד

משהו בפוקוס שהיה לו בתחילת עונה השתנה אולי עצם זה שהוא הרגיש ״תקוע״ בהצעה של הפועל שינה אצלו משהו

גם שעודדו אותו בדרבי ראו שהוא לא שם ב100%

ההימור שלי זה או שהוא לא מרוצה מהחוזה שהוא חתם עליו או משהו בפן האישי אבל משום מה הירידה התחילה באזור הזמן שהוא חתם על החוזה לכן הנטייה שלי להאמין שהוא לא יצא מרוצה

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 26 אפריל 2026, 10:44
על ידי טכנית לארז
נראה שנכנס למין באסה כזאת.
ועדיין הדביק כדור למשקוף בתחילת מחצית שניה ושם את לויזו מול שוער בסוף מחצית ראשונה.
אין לו תחליף והוא שחקן ענק.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 26 אפריל 2026, 10:48
על ידי דולימנגה99
אם המשקוף גבוה בסנטימטר ולואיזו עם רגל ימין סבירה הוא עם שער ובישול
לא משחק טוב שלו, לא צריך לדבר יותר מדי
שחקן שחקן ועוד יתרום המון להפועל

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 26 אפריל 2026, 11:03
על ידי KingZivos
RedDrifter כתב: 26 אפריל 2026, 10:37
אסון למכבי כתב: 26 אפריל 2026, 06:45 משהו מאוד נפגם בביטחון שלו, הוא תמיד עושה את מהלך, עובר מהצד לאמצע ומרים. פעם הוא היה מגוון, עושה הטעיות, ומדי פעם גם היה עושה גיחות על הקו ככה שמגנים לא היו יודעם מה הוא היה רוצה לעשות.
נראה כבוי ומוטרד

משהו בפוקוס שהיה לו בתחילת עונה השתנה אולי עצם זה שהוא הרגיש ״תקוע״ בהצעה של הפועל שינה אצלו משהו

גם שעודדו אותו בדרבי ראו שהוא לא שם ב100%

ההימור שלי זה או שהוא לא מרוצה מהחוזה שהוא חתם עליו או משהו בפן האישי אבל משום מה הירידה התחילה באזור הזמן שהוא חתם על החוזה לכן הנטייה שלי להאמין שהוא לא יצא מרוצה
החוזה שהוא חתם עליו יפה מאוד, אף אחד מאיתנו לא בתוך הראש שלו אבל הייתי מהמר שאם הוא לא מרוצה ממשהו זה אולי מהעובדה שהוא עוד בליגה שהוא חשב /חלם שישחק באירופה.
או מהתחרות עם לואיזו שממש לקחה לו פוקוס.
היום הוא כבר בן 25 ולאט לאט אירופה נראה רחוק, אתה בתור שחקן נגיד שחלם לשחק בספרד למשל מתחיל להבין שזה כבר מתרחק.
אני מאחל לו את כל הטוב שבעולם כל עוד זה לא ביריבות של הפועל, אני מקווה שהוא יבין שהוא צריך להתאפס ולתת פלייאוף מעולה כדי לקבל הצעה נורמאלית מאירופה.
אני הייתי רוצה לראות אותו בהפועל אבל ממש הייתי שמח גם בשבילו וגם בשביל הפועל שיצא לאירופה באיזה אקזיט נחמד, שיעזור לנו להתחזק עונה הבאה. מגיע לו צאנס להוכיח אם הוא שווה את הרמות האלו. זה או זה או שהוא עושה סוויצ בראש ומבין שהוא פה עכשיו, והוא יכול להיות שחקן מוביל בליגת העל.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 26 אפריל 2026, 11:08
על ידי L.S
KingZivos כתב: 26 אפריל 2026, 11:03
RedDrifter כתב: 26 אפריל 2026, 10:37
אסון למכבי כתב: 26 אפריל 2026, 06:45 משהו מאוד נפגם בביטחון שלו, הוא תמיד עושה את מהלך, עובר מהצד לאמצע ומרים. פעם הוא היה מגוון, עושה הטעיות, ומדי פעם גם היה עושה גיחות על הקו ככה שמגנים לא היו יודעם מה הוא היה רוצה לעשות.
נראה כבוי ומוטרד

משהו בפוקוס שהיה לו בתחילת עונה השתנה אולי עצם זה שהוא הרגיש ״תקוע״ בהצעה של הפועל שינה אצלו משהו

גם שעודדו אותו בדרבי ראו שהוא לא שם ב100%

ההימור שלי זה או שהוא לא מרוצה מהחוזה שהוא חתם עליו או משהו בפן האישי אבל משום מה הירידה התחילה באזור הזמן שהוא חתם על החוזה לכן הנטייה שלי להאמין שהוא לא יצא מרוצה
החוזה שהוא חתם עליו יפה מאוד, אף אחד מאיתנו לא בתוך הראש שלו אבל הייתי מהמר שאם הוא לא מרוצה ממשהו זה אולי מהעובדה שהוא עוד בליגה שהוא חשב /חלם שישחק באירופה.
או מהתחרות עם לואיזו שממש לקחה לו פוקוס.
היום הוא כבר בן 25 ולאט לאט אירופה נראה רחוק, אתה בתור שחקן נגיד שחלם לשחק בספרד למשל מתחיל להבין שזה כבר מתרחק.
אני מאחל לו את כל הטוב שבעולם כל עוד זה לא ביריבות של הפועל, אני מקווה שהוא יבין שהוא צריך להתאפס ולתת פלייאוף מעולה כדי לקבל הצעה נורמאלית מאירופה.
אני הייתי רוצה לראות אותו בהפועל אבל ממש הייתי שמח גם בשבילו וגם בשביל הפועל שיצא לאירופה באיזה אקזיט נחמד, שיעזור לנו להתחזק עונה הבאה. מגיע לו צאנס להוכיח אם הוא שווה את הרמות האלו. זה או זה או שהוא עושה סוויצ בראש ומבין שהוא פה עכשיו, והוא יכול להיות שחקן מוביל בליגת העל.
אין שום קשר בין היכולת שלו למה שכתבת כאן.

מנטלית הוא עוד חיי את הפציע שלו. זו הבעיה היחידה שלו, אפשר לראות את זה בכל טאקל שהוא נכנס אליו, מושך את הרגל והגוף משחק היריב, לא נכנס פיזית.

פיזית הוא החלים, מנטלית זה כנראה יושב לו עדיין בראש, זה קורה להרבה שחקני כדורגל.
חייב לקחת את עצמו בידיים ומהר

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 26 אפריל 2026, 11:12
על ידי KingZivos
L.S כתב: 26 אפריל 2026, 11:08
KingZivos כתב: 26 אפריל 2026, 11:03
RedDrifter כתב: 26 אפריל 2026, 10:37
נראה כבוי ומוטרד

משהו בפוקוס שהיה לו בתחילת עונה השתנה אולי עצם זה שהוא הרגיש ״תקוע״ בהצעה של הפועל שינה אצלו משהו

גם שעודדו אותו בדרבי ראו שהוא לא שם ב100%

ההימור שלי זה או שהוא לא מרוצה מהחוזה שהוא חתם עליו או משהו בפן האישי אבל משום מה הירידה התחילה באזור הזמן שהוא חתם על החוזה לכן הנטייה שלי להאמין שהוא לא יצא מרוצה
החוזה שהוא חתם עליו יפה מאוד, אף אחד מאיתנו לא בתוך הראש שלו אבל הייתי מהמר שאם הוא לא מרוצה ממשהו זה אולי מהעובדה שהוא עוד בליגה שהוא חשב /חלם שישחק באירופה.
או מהתחרות עם לואיזו שממש לקחה לו פוקוס.
היום הוא כבר בן 25 ולאט לאט אירופה נראה רחוק, אתה בתור שחקן נגיד שחלם לשחק בספרד למשל מתחיל להבין שזה כבר מתרחק.
אני מאחל לו את כל הטוב שבעולם כל עוד זה לא ביריבות של הפועל, אני מקווה שהוא יבין שהוא צריך להתאפס ולתת פלייאוף מעולה כדי לקבל הצעה נורמאלית מאירופה.
אני הייתי רוצה לראות אותו בהפועל אבל ממש הייתי שמח גם בשבילו וגם בשביל הפועל שיצא לאירופה באיזה אקזיט נחמד, שיעזור לנו להתחזק עונה הבאה. מגיע לו צאנס להוכיח אם הוא שווה את הרמות האלו. זה או זה או שהוא עושה סוויצ בראש ומבין שהוא פה עכשיו, והוא יכול להיות שחקן מוביל בליגת העל.
אין שום קשר בין היכולת שלו למה שכתבת כאן.

מנטלית הוא עוד חיי את הפציע שלו. זו הבעיה היחידה שלו, אפשר לראות את זה בכל טאקל שהוא נכנס אליו, מושך את הרגל והגוף משחק היריב, לא נכנס פיזית.

פיזית הוא החלים, מנטלית זה כנראה יושב לו עדיין בראש, זה קורה להרבה שחקני כדורגל.
חייב לקחת את עצמו בידיים ומהר
אל תזרוק עובדה בכזו ביטחון למשהו שלא אני ולא אתה יודעים, בסך הכל שנינו מדברים ספקולציות.
יכול להיות שאתה צודק , יכול להיות גם שלא.
שורה תחתונה כמו שאמרת- הוא צריך לקחת את עצמו בידיים ומהר. במיוחד אם הוא שחקן שבונה על אירופה.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 26 אפריל 2026, 11:41
על ידי J-R
לא אוהב את שפת הגוף.
יותר מדי גוער בשחקנים אחרים.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 29 אפריל 2026, 09:19
על ידי פושעי מרינוביץ לדין
אוברייטד מטורף,אם היה חלוץ נורמלי שיודע להבקיע היה לו מעמד לא יותר טוב משל לירן רוטמן...

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 29 אפריל 2026, 09:57
על ידי Niro
תחת ההגדרה של כפיות טובה במילון צריך להיות צילום של אוהדי כדורגל

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 29 אפריל 2026, 10:23
על ידי CouchPotato
Niro כתב: 29 אפריל 2026, 09:57 תחת ההגדרה של כפיות טובה במילון צריך להיות צילום של אוהדי כדורגל
טוריאל לא עושה לנו טובה כשהוא מבקיע. זה אינטרס של שני הצדדים. הוא היה עושה לנו טובה הרבה יותר גדולה אם הוא היה בוחר לבשל לדאפה ב4-0 על פ"ת, או משתתף יותר במשחק הלחץ של הקבוצה, במשחק ההגנה או בהנעת הכדור בקישור. אתה יודע, המשימות הלא כיפיות וכפויות הטובה האלה שמשפרות את כל הקבוצה אבל קצת פחות מרפדות את הסטטיסטיקה האישית של השחקן.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 29 אפריל 2026, 11:11
על ידי RedDrifter
Niro כתב: 29 אפריל 2026, 09:57 תחת ההגדרה של כפיות טובה במילון צריך להיות צילום של אוהדי כדורגל
הוא טרול אחי למה אתה בכלל עונה?

סיכוי לא קטן שהוא אוהד מכבי

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 29 אפריל 2026, 21:28
על ידי קפבלנקה
לא ייאמן שגם במשחק כזה שלו הוא הצליח לסיים עם 2 בישולים.

הלב יוצא אליו, יש לו תקופה רעה. עוד יגיעו לו ימים טובים

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 29 אפריל 2026, 21:30
על ידי uriazu
שתי בישולים יפיפיים

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 29 אפריל 2026, 21:57
על ידי Mario
מקווה שיוסיף לו ביטחון הבישולים ויחזור לכבוש וישים את התקופה הרעה מאחור.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 29 אפריל 2026, 22:08
על ידי CouchPotato
נראה לי שהוא מאוד עייף. גם במשחק הזה וגם בקודם ראו שנגמר לו החמצן במחצית השניה. אולי במקום לדחוף אותו עד שיצא מהמשבר צריך לתת לו לנוח איזו מחצית.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 29 אפריל 2026, 22:26
על ידי לירון האדום
המסירה שלו בהקפצה לאלטמן היתה מלאכת מחשבת, איזה טאץ

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 29 אפריל 2026, 22:32
על ידי cholo
הוא מפוצץ כשרון ומאוד יעיל, משהו בעמדה הזאת על הקו פחות עובד לו.
אולי מתחת לחלוץ?

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 29 אפריל 2026, 22:45
על ידי טכנית לארז
נכס.
כן טוב, לא טוב.
שני בישולים של שכל.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 29 אפריל 2026, 22:47
על ידי Hapolo
קצת תעוזה וראש פתוח לעשות את ההתאמות הנכונות עבורו וכולם ירוויחו מזה

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 29 אפריל 2026, 22:52
על ידי CouchPotato
cholo כתב: 29 אפריל 2026, 22:32 הוא מפוצץ כשרון ומאוד יעיל, משהו בעמדה הזאת על הקו פחות עובד לו.
אולי מתחת לחלוץ?
זה ידרוש ממנו לעשות המון לחץ והגנה. לא בטוח שיש לו את זה.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 29 אפריל 2026, 22:53
על ידי רדפוקס
הופעה חלשה ושני בישולים.
שיתן ככה כל שבוע.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 29 אפריל 2026, 23:01
על ידי cholo
CouchPotato כתב: 29 אפריל 2026, 22:52
cholo כתב: 29 אפריל 2026, 22:32 הוא מפוצץ כשרון ומאוד יעיל, משהו בעמדה הזאת על הקו פחות עובד לו.
אולי מתחת לחלוץ?
זה ידרוש ממנו לעשות המון לחץ והגנה. לא בטוח שיש לו את זה.
שווה לנסות.
דווקא אני מתרשם שהוא עושה את זה לא רע.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 29 אפריל 2026, 23:06
על ידי כרובית
שני בישולים ענקיים

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 29 אפריל 2026, 23:08
על ידי בן לוז
כאמור, שחקן של מספרים

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 29 אפריל 2026, 23:11
על ידי סומך
רדפוקס כתב: 29 אפריל 2026, 22:53 הופעה חלשה ושני בישולים.
שיתן ככה כל שבוע.
נכון.

והעובדה שפעם אחר פעם פיבן פותח לו והוא לא מוסר מרגיזה מאוד

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 29 אפריל 2026, 23:52
על ידי אנחנו בתהליך
הדיסונס המטורף הזה בין היכולת שלו לבין המספרים שלו מטורפת.

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 30 אפריל 2026, 00:02
על ידי L.S
אנחנו בתהליך כתב: 29 אפריל 2026, 23:52 הדיסונס המטורף הזה בין היכולת שלו לבין המספרים שלו מטורפת.
דיון שמתנהל עוד מהעונה שעברה

ככל שהוא יהיה קרוב יותר לשער אנחנו נקבל ממנו יותר
זה פשוט

Re: וולקאם סתיו טוריאל

נשלח: 30 אפריל 2026, 09:13
על ידי CouchPotato
cholo כתב: 29 אפריל 2026, 23:01
CouchPotato כתב: 29 אפריל 2026, 22:52
cholo כתב: 29 אפריל 2026, 22:32 הוא מפוצץ כשרון ומאוד יעיל, משהו בעמדה הזאת על הקו פחות עובד לו.
אולי מתחת לחלוץ?
זה ידרוש ממנו לעשות המון לחץ והגנה. לא בטוח שיש לו את זה.
שווה לנסות.
דווקא אני מתרשם שהוא עושה את זה לא רע.
לויזו הרבה יותר טוב ממנו בקטע הזה. אם נעביר את סתיו לאמצע יש מצב שנאבד את הקישור לגמרי.