וולקאם סתיו טוריאל

פורום אוהדי הפועל תל אביב
קפבלנקה
הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
קיבל.ה  936 לייקים

הוא לא איתנו מאז החוזה
cholo
הצטרף: 25 יוני 2023, 11:52
קיבל.ה  310 לייקים

הסריח את הדשא היום ולא בפעם הראשונה בתקופה האחרונה.
לספסל ומהר, יעשה לו טוב.
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

הדקות המזעזעות שלו לפני שיצא השכיחו משחק לא כזה גרוע שלו בעיני, כולל כדור אדיר ללןאיזו שהיה חייב לכבוש, וזעזוע של המשקוף
אדום
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
קיבל.ה  1201 לייקים

מי אתה מס' 11 שעלה היום למגרש ומה עשית עם סתיו טוריאל?
צבי שיסל
הצטרף: 06 מרץ 2023, 20:36
קיבל.ה  198 לייקים

לא שחקן קו זה כבר בוהק
חלוץ,אין אפשרות אחרת
חייב לשחק קרוב לשער חייב לקבל כדורי עומק
זה מתבקש
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

לא מאתמול.

פרימדונה שסובל מבטחון יתר ולא תורם דבר
לא סגר בהגנה מספיק טוב
לא עובר שחקן
אגואיסט
כל החופשיות שלו היום היו לא באזור חיוג בכלל של משהו.
כל מה שקיבלת ממנו זה פס נחמד ללואיזו ואיזה בעיטה למשקוף.

העיקר שיש חוזה ושהוא מוזמן על עיוור לנבחרת.
איזו בדיחה.
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  737 לייקים

מקווה מאוד שנבטיח אירופה כמה שיותר מהר
ואז ברדה יוכל לעשות ניסיונות שאין לו אומץ לעשות כרגע
כמו טוריאל כחלוץ
uriazu
הצטרף: 29 אוקטובר 2025, 13:16
קיבל.ה  61 לייקים

בעיני היה טוב מחצית ראשונה והתעייף מחצית שניה
צריך להיות יותר מנהיג
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  156 לייקים

משהו מאוד נפגם בביטחון שלו, הוא תמיד עושה את מהלך, עובר מהצד לאמצע ומרים. פעם הוא היה מגוון, עושה הטעיות, ומדי פעם גם היה עושה גיחות על הקו ככה שמגנים לא היו יודעם מה הוא היה רוצה לעשות.
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

יש דברים שהם א', ב' - לפני כשרון, לפני יכולת. כושר משחק.
חביבי, אין דבר כזה שמדקה 70 אין לך אויר.

חייב לקחת את עצמו ברצינות ובידיים. הוא קיבל את השדרוג שבקש (ובצדק) ומאז נעלם.
קח את עצמך בידיים סתיו. זה המאני טיים של העונה ולא יכול להיות שלא תופיע
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
סמל אישי של משתמש
כרובית
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 16:38
קיבל.ה  1335 לייקים

אחלה טוריאל, יש פה אנשים בחיי...
עשה 2 פעולות נוראיות לפני שיצא כי היה גמור רצח ואכן היה צריך להיות חילוף מוקדם יותר בטח כשאנחנו מתחילים תקופה לחוצה
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

אסון למכבי כתב: 26 אפריל 2026, 06:45 משהו מאוד נפגם בביטחון שלו, הוא תמיד עושה את מהלך, עובר מהצד לאמצע ומרים. פעם הוא היה מגוון, עושה הטעיות, ומדי פעם גם היה עושה גיחות על הקו ככה שמגנים לא היו יודעם מה הוא היה רוצה לעשות.
נראה כבוי ומוטרד

משהו בפוקוס שהיה לו בתחילת עונה השתנה אולי עצם זה שהוא הרגיש ״תקוע״ בהצעה של הפועל שינה אצלו משהו

גם שעודדו אותו בדרבי ראו שהוא לא שם ב100%

ההימור שלי זה או שהוא לא מרוצה מהחוזה שהוא חתם עליו או משהו בפן האישי אבל משום מה הירידה התחילה באזור הזמן שהוא חתם על החוזה לכן הנטייה שלי להאמין שהוא לא יצא מרוצה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

נראה שנכנס למין באסה כזאת.
ועדיין הדביק כדור למשקוף בתחילת מחצית שניה ושם את לויזו מול שוער בסוף מחצית ראשונה.
אין לו תחליף והוא שחקן ענק.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
דולימנגה99
הצטרף: 15 ספטמבר 2024, 12:37
קיבל.ה  232 לייקים

אם המשקוף גבוה בסנטימטר ולואיזו עם רגל ימין סבירה הוא עם שער ובישול
לא משחק טוב שלו, לא צריך לדבר יותר מדי
שחקן שחקן ועוד יתרום המון להפועל
KingZivos
הצטרף: 27 אפריל 2024, 11:53
קיבל.ה  326 לייקים

RedDrifter כתב: 26 אפריל 2026, 10:37
אסון למכבי כתב: 26 אפריל 2026, 06:45 משהו מאוד נפגם בביטחון שלו, הוא תמיד עושה את מהלך, עובר מהצד לאמצע ומרים. פעם הוא היה מגוון, עושה הטעיות, ומדי פעם גם היה עושה גיחות על הקו ככה שמגנים לא היו יודעם מה הוא היה רוצה לעשות.
נראה כבוי ומוטרד

משהו בפוקוס שהיה לו בתחילת עונה השתנה אולי עצם זה שהוא הרגיש ״תקוע״ בהצעה של הפועל שינה אצלו משהו

גם שעודדו אותו בדרבי ראו שהוא לא שם ב100%

ההימור שלי זה או שהוא לא מרוצה מהחוזה שהוא חתם עליו או משהו בפן האישי אבל משום מה הירידה התחילה באזור הזמן שהוא חתם על החוזה לכן הנטייה שלי להאמין שהוא לא יצא מרוצה
החוזה שהוא חתם עליו יפה מאוד, אף אחד מאיתנו לא בתוך הראש שלו אבל הייתי מהמר שאם הוא לא מרוצה ממשהו זה אולי מהעובדה שהוא עוד בליגה שהוא חשב /חלם שישחק באירופה.
או מהתחרות עם לואיזו שממש לקחה לו פוקוס.
היום הוא כבר בן 25 ולאט לאט אירופה נראה רחוק, אתה בתור שחקן נגיד שחלם לשחק בספרד למשל מתחיל להבין שזה כבר מתרחק.
אני מאחל לו את כל הטוב שבעולם כל עוד זה לא ביריבות של הפועל, אני מקווה שהוא יבין שהוא צריך להתאפס ולתת פלייאוף מעולה כדי לקבל הצעה נורמאלית מאירופה.
אני הייתי רוצה לראות אותו בהפועל אבל ממש הייתי שמח גם בשבילו וגם בשביל הפועל שיצא לאירופה באיזה אקזיט נחמד, שיעזור לנו להתחזק עונה הבאה. מגיע לו צאנס להוכיח אם הוא שווה את הרמות האלו. זה או זה או שהוא עושה סוויצ בראש ומבין שהוא פה עכשיו, והוא יכול להיות שחקן מוביל בליגת העל.
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

KingZivos כתב: 26 אפריל 2026, 11:03
RedDrifter כתב: 26 אפריל 2026, 10:37
אסון למכבי כתב: 26 אפריל 2026, 06:45 משהו מאוד נפגם בביטחון שלו, הוא תמיד עושה את מהלך, עובר מהצד לאמצע ומרים. פעם הוא היה מגוון, עושה הטעיות, ומדי פעם גם היה עושה גיחות על הקו ככה שמגנים לא היו יודעם מה הוא היה רוצה לעשות.
נראה כבוי ומוטרד

משהו בפוקוס שהיה לו בתחילת עונה השתנה אולי עצם זה שהוא הרגיש ״תקוע״ בהצעה של הפועל שינה אצלו משהו

גם שעודדו אותו בדרבי ראו שהוא לא שם ב100%

ההימור שלי זה או שהוא לא מרוצה מהחוזה שהוא חתם עליו או משהו בפן האישי אבל משום מה הירידה התחילה באזור הזמן שהוא חתם על החוזה לכן הנטייה שלי להאמין שהוא לא יצא מרוצה
החוזה שהוא חתם עליו יפה מאוד, אף אחד מאיתנו לא בתוך הראש שלו אבל הייתי מהמר שאם הוא לא מרוצה ממשהו זה אולי מהעובדה שהוא עוד בליגה שהוא חשב /חלם שישחק באירופה.
או מהתחרות עם לואיזו שממש לקחה לו פוקוס.
היום הוא כבר בן 25 ולאט לאט אירופה נראה רחוק, אתה בתור שחקן נגיד שחלם לשחק בספרד למשל מתחיל להבין שזה כבר מתרחק.
אני מאחל לו את כל הטוב שבעולם כל עוד זה לא ביריבות של הפועל, אני מקווה שהוא יבין שהוא צריך להתאפס ולתת פלייאוף מעולה כדי לקבל הצעה נורמאלית מאירופה.
אני הייתי רוצה לראות אותו בהפועל אבל ממש הייתי שמח גם בשבילו וגם בשביל הפועל שיצא לאירופה באיזה אקזיט נחמד, שיעזור לנו להתחזק עונה הבאה. מגיע לו צאנס להוכיח אם הוא שווה את הרמות האלו. זה או זה או שהוא עושה סוויצ בראש ומבין שהוא פה עכשיו, והוא יכול להיות שחקן מוביל בליגת העל.
אין שום קשר בין היכולת שלו למה שכתבת כאן.

מנטלית הוא עוד חיי את הפציע שלו. זו הבעיה היחידה שלו, אפשר לראות את זה בכל טאקל שהוא נכנס אליו, מושך את הרגל והגוף משחק היריב, לא נכנס פיזית.

פיזית הוא החלים, מנטלית זה כנראה יושב לו עדיין בראש, זה קורה להרבה שחקני כדורגל.
חייב לקחת את עצמו בידיים ומהר
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
KingZivos
הצטרף: 27 אפריל 2024, 11:53
קיבל.ה  326 לייקים

L.S כתב: 26 אפריל 2026, 11:08
KingZivos כתב: 26 אפריל 2026, 11:03
RedDrifter כתב: 26 אפריל 2026, 10:37
נראה כבוי ומוטרד

משהו בפוקוס שהיה לו בתחילת עונה השתנה אולי עצם זה שהוא הרגיש ״תקוע״ בהצעה של הפועל שינה אצלו משהו

גם שעודדו אותו בדרבי ראו שהוא לא שם ב100%

ההימור שלי זה או שהוא לא מרוצה מהחוזה שהוא חתם עליו או משהו בפן האישי אבל משום מה הירידה התחילה באזור הזמן שהוא חתם על החוזה לכן הנטייה שלי להאמין שהוא לא יצא מרוצה
החוזה שהוא חתם עליו יפה מאוד, אף אחד מאיתנו לא בתוך הראש שלו אבל הייתי מהמר שאם הוא לא מרוצה ממשהו זה אולי מהעובדה שהוא עוד בליגה שהוא חשב /חלם שישחק באירופה.
או מהתחרות עם לואיזו שממש לקחה לו פוקוס.
היום הוא כבר בן 25 ולאט לאט אירופה נראה רחוק, אתה בתור שחקן נגיד שחלם לשחק בספרד למשל מתחיל להבין שזה כבר מתרחק.
אני מאחל לו את כל הטוב שבעולם כל עוד זה לא ביריבות של הפועל, אני מקווה שהוא יבין שהוא צריך להתאפס ולתת פלייאוף מעולה כדי לקבל הצעה נורמאלית מאירופה.
אני הייתי רוצה לראות אותו בהפועל אבל ממש הייתי שמח גם בשבילו וגם בשביל הפועל שיצא לאירופה באיזה אקזיט נחמד, שיעזור לנו להתחזק עונה הבאה. מגיע לו צאנס להוכיח אם הוא שווה את הרמות האלו. זה או זה או שהוא עושה סוויצ בראש ומבין שהוא פה עכשיו, והוא יכול להיות שחקן מוביל בליגת העל.
אין שום קשר בין היכולת שלו למה שכתבת כאן.

מנטלית הוא עוד חיי את הפציע שלו. זו הבעיה היחידה שלו, אפשר לראות את זה בכל טאקל שהוא נכנס אליו, מושך את הרגל והגוף משחק היריב, לא נכנס פיזית.

פיזית הוא החלים, מנטלית זה כנראה יושב לו עדיין בראש, זה קורה להרבה שחקני כדורגל.
חייב לקחת את עצמו בידיים ומהר
אל תזרוק עובדה בכזו ביטחון למשהו שלא אני ולא אתה יודעים, בסך הכל שנינו מדברים ספקולציות.
יכול להיות שאתה צודק , יכול להיות גם שלא.
שורה תחתונה כמו שאמרת- הוא צריך לקחת את עצמו בידיים ומהר. במיוחד אם הוא שחקן שבונה על אירופה.
J-R
הצטרף: 24 דצמבר 2020, 13:09
קיבל.ה  77 לייקים

לא אוהב את שפת הגוף.
יותר מדי גוער בשחקנים אחרים.
פושעי מרינוביץ לדין
הצטרף: 19 אוגוסט 2025, 21:53
קיבל.ה  9 לייקים

אוברייטד מטורף,אם היה חלוץ נורמלי שיודע להבקיע היה לו מעמד לא יותר טוב משל לירן רוטמן...
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2923 לייקים

תחת ההגדרה של כפיות טובה במילון צריך להיות צילום של אוהדי כדורגל
CouchPotato
הצטרף: 15 אוגוסט 2025, 15:51
קיבל.ה  146 לייקים

Niro כתב: 29 אפריל 2026, 09:57 תחת ההגדרה של כפיות טובה במילון צריך להיות צילום של אוהדי כדורגל
טוריאל לא עושה לנו טובה כשהוא מבקיע. זה אינטרס של שני הצדדים. הוא היה עושה לנו טובה הרבה יותר גדולה אם הוא היה בוחר לבשל לדאפה ב4-0 על פ"ת, או משתתף יותר במשחק הלחץ של הקבוצה, במשחק ההגנה או בהנעת הכדור בקישור. אתה יודע, המשימות הלא כיפיות וכפויות הטובה האלה שמשפרות את כל הקבוצה אבל קצת פחות מרפדות את הסטטיסטיקה האישית של השחקן.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

Niro כתב: 29 אפריל 2026, 09:57 תחת ההגדרה של כפיות טובה במילון צריך להיות צילום של אוהדי כדורגל
הוא טרול אחי למה אתה בכלל עונה?

סיכוי לא קטן שהוא אוהד מכבי
אף לא צעד לאחור :hapoel:
קפבלנקה
הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
קיבל.ה  936 לייקים

לא ייאמן שגם במשחק כזה שלו הוא הצליח לסיים עם 2 בישולים.

הלב יוצא אליו, יש לו תקופה רעה. עוד יגיעו לו ימים טובים
uriazu
הצטרף: 29 אוקטובר 2025, 13:16
קיבל.ה  61 לייקים

שתי בישולים יפיפיים
Mario
הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
קיבל.ה  468 לייקים

מקווה שיוסיף לו ביטחון הבישולים ויחזור לכבוש וישים את התקופה הרעה מאחור.
CouchPotato
הצטרף: 15 אוגוסט 2025, 15:51
קיבל.ה  146 לייקים

נראה לי שהוא מאוד עייף. גם במשחק הזה וגם בקודם ראו שנגמר לו החמצן במחצית השניה. אולי במקום לדחוף אותו עד שיצא מהמשבר צריך לתת לו לנוח איזו מחצית.
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2978 לייקים

המסירה שלו בהקפצה לאלטמן היתה מלאכת מחשבת, איזה טאץ
cholo
הצטרף: 25 יוני 2023, 11:52
קיבל.ה  310 לייקים

הוא מפוצץ כשרון ומאוד יעיל, משהו בעמדה הזאת על הקו פחות עובד לו.
אולי מתחת לחלוץ?
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

נכס.
כן טוב, לא טוב.
שני בישולים של שכל.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
סמל אישי של משתמש
Hapolo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
קיבל.ה  1105 לייקים

קצת תעוזה וראש פתוח לעשות את ההתאמות הנכונות עבורו וכולם ירוויחו מזה
רדיוס לבית"ר!
CouchPotato
הצטרף: 15 אוגוסט 2025, 15:51
קיבל.ה  146 לייקים

cholo כתב: 29 אפריל 2026, 22:32 הוא מפוצץ כשרון ומאוד יעיל, משהו בעמדה הזאת על הקו פחות עובד לו.
אולי מתחת לחלוץ?
זה ידרוש ממנו לעשות המון לחץ והגנה. לא בטוח שיש לו את זה.
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6339 לייקים

הופעה חלשה ושני בישולים.
שיתן ככה כל שבוע.
cholo
הצטרף: 25 יוני 2023, 11:52
קיבל.ה  310 לייקים

CouchPotato כתב: 29 אפריל 2026, 22:52
cholo כתב: 29 אפריל 2026, 22:32 הוא מפוצץ כשרון ומאוד יעיל, משהו בעמדה הזאת על הקו פחות עובד לו.
אולי מתחת לחלוץ?
זה ידרוש ממנו לעשות המון לחץ והגנה. לא בטוח שיש לו את זה.
שווה לנסות.
דווקא אני מתרשם שהוא עושה את זה לא רע.
סמל אישי של משתמש
כרובית
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 16:38
קיבל.ה  1335 לייקים

שני בישולים ענקיים
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  737 לייקים

כאמור, שחקן של מספרים
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

רדפוקס כתב: 29 אפריל 2026, 22:53 הופעה חלשה ושני בישולים.
שיתן ככה כל שבוע.
נכון.

והעובדה שפעם אחר פעם פיבן פותח לו והוא לא מוסר מרגיזה מאוד
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

הדיסונס המטורף הזה בין היכולת שלו לבין המספרים שלו מטורפת.
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

אנחנו בתהליך כתב: 29 אפריל 2026, 23:52 הדיסונס המטורף הזה בין היכולת שלו לבין המספרים שלו מטורפת.
דיון שמתנהל עוד מהעונה שעברה

ככל שהוא יהיה קרוב יותר לשער אנחנו נקבל ממנו יותר
זה פשוט
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
CouchPotato
הצטרף: 15 אוגוסט 2025, 15:51
קיבל.ה  146 לייקים

cholo כתב: 29 אפריל 2026, 23:01
CouchPotato כתב: 29 אפריל 2026, 22:52
cholo כתב: 29 אפריל 2026, 22:32 הוא מפוצץ כשרון ומאוד יעיל, משהו בעמדה הזאת על הקו פחות עובד לו.
אולי מתחת לחלוץ?
זה ידרוש ממנו לעשות המון לחץ והגנה. לא בטוח שיש לו את זה.
שווה לנסות.
דווקא אני מתרשם שהוא עושה את זה לא רע.
לויזו הרבה יותר טוב ממנו בקטע הזה. אם נעביר את סתיו לאמצע יש מצב שנאבד את הקישור לגמרי.
שליחת תגובה