דף 38 מתוך 46
Re: ים מדר
נשלח: 24 אפריל 2026, 17:01
על ידי תא מרבוטא
פרימו לוי כתב: ↑24 אפריל 2026, 14:42
וואללה עם כל המחכים בפינה, מסתבר שלא שכח לשחק כדורסל. זה שהוא לא רואה מגרש ביורוליג לטובת מיציץ' ששכח להודיע שפרש זה פשע של איטודיס
מי מחכה לו בפינה?
Re: ים מדר
נשלח: 25 אפריל 2026, 00:33
על ידי רדנקו
הראה שזה רק ענין של רצון.
וזה ההבדל בין אתמול להיום.
זה בלט מאוד גם בהגנה שנתן היום רוב הדקות ששיחק.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Re: ים מדר
נשלח: 25 אפריל 2026, 00:49
על ידי Nati
רדנקו כתב:הראה שזה רק ענין של רצון.
וזה ההבדל בין אתמול להיום.
זה בלט מאוד גם בהגנה שנתן היום רוב הדקות ששיחק.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
אמרו שבמשחק נגד הגליל כמו מיצ׳יץ הוא לא הרגיש טוב.
Re: ים מדר
נשלח: 26 אפריל 2026, 10:09
על ידי אוהד כורסא
תא מרבוטא כתב: ↑24 אפריל 2026, 17:01
פרימו לוי כתב: ↑24 אפריל 2026, 14:42
וואללה עם כל המחכים בפינה, מסתבר שלא שכח לשחק כדורסל. זה שהוא לא רואה מגרש ביורוליג לטובת מיציץ' ששכח להודיע שפרש זה פשע של איטודיס
מי מחכה לו בפינה?
דימיטריוס.
Re: ים מדר
נשלח: 26 אפריל 2026, 10:17
על ידי תא מרבוטא
אוהד כורסא כתב: ↑26 אפריל 2026, 10:09
תא מרבוטא כתב: ↑24 אפריל 2026, 17:01
פרימו לוי כתב: ↑24 אפריל 2026, 14:42
וואללה עם כל המחכים בפינה, מסתבר שלא שכח לשחק כדורסל. זה שהוא לא רואה מגרש ביורוליג לטובת מיציץ' ששכח להודיע שפרש זה פשע של איטודיס
מי מחכה לו בפינה?
דימיטריוס.
יכול להיות אבל זה בנאדם אחד
זה לא שרוב האןהדים או ההנהלה מחפשים אותו
Re: ים מדר
נשלח: 26 אפריל 2026, 11:14
על ידי פרימו לוי
תא מרבוטא כתב: ↑26 אפריל 2026, 10:17
יכול להיות אבל זה בנאדם אחד
זה לא שרוב האןהדים או ההנהלה מחפשים אותו
פספסתי את זה אז עונה עכשיו: המחכים בפינה זה כל הנשמות הטובות, רבות מהן נמצאות כאן בפורום, שחוגגות כל פעם שהוא גרוע כי זה מספק להם אישור שהם לא אימצו גישות מכביסטיות של ניצחון בכל מחיר גם אם המחיר או מחיקת השחקן הישראלי, כי אם אפילו הישראלי הכי טוב שלנו משחק גרוע אז אין שום סיבה לשתף ישראלים וזה נון-אישיו.
Re: ים מדר
נשלח: 06 מאי 2026, 20:28
על ידי גביזון
אור שקדי התייחס ב-103FM לעתידו של הגארד הישראלי של הפועל תל אביב: "נכון להיום, הסיכוי שהוא ימשיך בקבוצה נמוך מאוד. הבחור סובל". וגם: מה צריך לקרות כדי שמיציץ' לא יישאר במועדון בעונה הבאה?
עוד לפני שהפועל תל אביב ניצחה את ריאל מדריד והשאירָה את סדרת פלייאוף היורוליג בחיים, כתב הקבוצה בוואלה ובספורט1 אור שקדי התייחס אתמול (שלישי) בתוכנית הספורט של 103FM לעתידם של ים מדר ו-ואסילייה מיציץ'. שקדי סיפק תמונת מצב עדכנית, עם דגש על מצבו האישי של הגארד הישראלי וההיתכנות לשינויים בסגל לקראת העונה הבאה
בהתייחסו לעתידו של ים מדר, אמר שקדי: "יש לו אופציה ליציאה מהחוזה שלו. אני חושב שנכון להיום הסיכוי שהוא ימשיך בהפועל תל אביב נמוך מאוד. החוזה שלו הוא סביב מיליון וחצי דולר – עד כדי כך. הוא לא ימצא חוזה ברמה כזו במקום אחר. אולי הוא ימצא חוזה גבוה, אבל לא כזה גבוה. אני אומר לכם בוודאות: כרגע כסף לא מעניין אותו, הבחור סובל. והוא לא הישראלי היחיד שסובל שם".
בנוגע למיציץ' ולאפשרות שיעזוב בעונה הבאה, הבהיר שקדי: "לא, אני לא רואה את זה קורה. אתה יכול למצוא מישהו שישלם חלק מהסכום, אבל מה הפועל תל אביב תשלם עליו שני מיליון דולר כשהוא לא ישחק אצלה? זה לא נראה לי הגיוני. אני מניח שהוא ימשיך, אלא אם כן משהו יבוא מהכיוון שלו, ואני לא רואה אותו סובל. הוא מקבל המון כסף ומשחק ביורוליג — אני לא רואה אותו הולך
Re: ים מדר
נשלח: 06 מאי 2026, 22:01
על ידי תא מרבוטא
גביזון כתב: ↑06 מאי 2026, 20:28
אור שקדי התייחס ב-103FM לעתידו של הגארד הישראלי של הפועל תל אביב: "נכון להיום, הסיכוי שהוא ימשיך בקבוצה נמוך מאוד. הבחור סובל". וגם: מה צריך לקרות כדי שמיציץ' לא יישאר במועדון בעונה הבאה?
עוד לפני שהפועל תל אביב ניצחה את ריאל מדריד והשאירָה את סדרת פלייאוף היורוליג בחיים, כתב הקבוצה בוואלה ובספורט1 אור שקדי התייחס אתמול (שלישי) בתוכנית הספורט של 103FM לעתידם של ים מדר ו-ואסילייה מיציץ'. שקדי סיפק תמונת מצב עדכנית, עם דגש על מצבו האישי של הגארד הישראלי וההיתכנות לשינויים בסגל לקראת העונה הבאה
בהתייחסו לעתידו של ים מדר, אמר שקדי: "יש לו אופציה ליציאה מהחוזה שלו. אני חושב שנכון להיום הסיכוי שהוא ימשיך בהפועל תל אביב נמוך מאוד. החוזה שלו הוא סביב מיליון וחצי דולר – עד כדי כך. הוא לא ימצא חוזה ברמה כזו במקום אחר. אולי הוא ימצא חוזה גבוה, אבל לא כזה גבוה. אני אומר לכם בוודאות: כרגע כסף לא מעניין אותו, הבחור סובל. והוא לא הישראלי היחיד שסובל שם".
בנוגע למיציץ' ולאפשרות שיעזוב בעונה הבאה, הבהיר שקדי: "לא, אני לא רואה את זה קורה. אתה יכול למצוא מישהו שישלם חלק מהסכום, אבל מה הפועל תל אביב תשלם עליו שני מיליון דולר כשהוא לא ישחק אצלה? זה לא נראה לי הגיוני. אני מניח שהוא ימשיך, אלא אם כן משהו יבוא מהכיוון שלו, ואני לא רואה אותו סובל. הוא מקבל המון כסף ומשחק ביורוליג — אני לא רואה אותו הולך
אם איטודיס עןזב עדיין ים עוזב?
Re: ים מדר
נשלח: 06 מאי 2026, 22:38
על ידי Xavi
להגיד ים יעזוב זה קל. בוא תגיד לאן הוא ילך
מכבי לא יקחו אותו כל עוד בלאט שם, וגם אם כן בחיים לא ישלמו לו קרוב למה שהוא מקבל כיום
י-ם אולי אבל זה אומר להגיד ביי ליורוליג
לדעתי כדאי לו להילחם על המקום שלו, עונה הבאה הוא יקבל הרבה יותר הזדמנויות, לפחות בתחילת העונה
Re: ים מדר
נשלח: 06 מאי 2026, 22:41
על ידי Nati
שיביא צלחת
Re: ים מדר
נשלח: 06 מאי 2026, 23:05
על ידי תא מרבוטא
Xavi כתב: ↑06 מאי 2026, 22:38
להגיד ים יעזוב זה קל. בוא תגיד לאן הוא ילך
מכבי לא יקחו אותו כל עוד בלאט שם, וגם אם כן בחיים לא ישלמו לו קרוב למה שהוא מקבל כיום
י-ם אולי אבל זה אומר להגיד ביי ליורוליג
לדעתי כדאי לו להילחם על המקום שלו, עונה הבאה הוא יקבל הרבה יותר הזדמנויות, לפחות בתחילת העונה
ביי ליורוליג באותו שכר זה אומר שהוא יתבלט ביורוקפ כי זה מפעל יותר קל והוא כבר הוכיח עצמו שם
Re: ים מדר
נשלח: 07 מאי 2026, 00:19
על ידי רדנקו
הוא עזב את היורוליג בשנה שעברה בשביל לשחק אצלנו. אמנם תמורת יותר כסף אבל ברור לכולם שהוא לא יוותר על המון כסף אם יעבור לירושלים. ושם הוא ישחק.
אני לא אתפלא אם גם תומר ירצה לעזוב במקרה שאיטודיס ישאר.
מה שדי בטוח זב ששום שחקן ישראלי רציני לא ירצה להגיע אלינו בגלל היורוליג אם הסיכוי שלו לשחק שם הוא אפס.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Re: ים מדר
נשלח: 07 מאי 2026, 02:08
על ידי קובי
בסיום המשחק בקרית אתא
- תהיה בהפועל תל אביב בשנה הבאה?
- אני כרגע מרוכז בעונה שלי.
Re: ים מדר
נשלח: 07 מאי 2026, 10:18
על ידי Red_man
גביזון כתב: ↑06 מאי 2026, 20:28
אור שקדי התייחס ב-103FM לעתידו של הגארד הישראלי של הפועל תל אביב: "נכון להיום, הסיכוי שהוא ימשיך בקבוצה נמוך מאוד. הבחור סובל". וגם: מה צריך לקרות כדי שמיציץ' לא יישאר במועדון בעונה הבאה?
עוד לפני שהפועל תל אביב ניצחה את ריאל מדריד והשאירָה את סדרת פלייאוף היורוליג בחיים, כתב הקבוצה בוואלה ובספורט1 אור שקדי התייחס אתמול (שלישי) בתוכנית הספורט של 103FM לעתידם של ים מדר ו-ואסילייה מיציץ'. שקדי סיפק תמונת מצב עדכנית, עם דגש על מצבו האישי של הגארד הישראלי וההיתכנות לשינויים בסגל לקראת העונה הבאה
בהתייחסו לעתידו של ים מדר, אמר שקדי: "יש לו אופציה ליציאה מהחוזה שלו. אני חושב שנכון להיום הסיכוי שהוא ימשיך בהפועל תל אביב נמוך מאוד. החוזה שלו הוא סביב מיליון וחצי דולר – עד כדי כך. הוא לא ימצא חוזה ברמה כזו במקום אחר. אולי הוא ימצא חוזה גבוה, אבל לא כזה גבוה. אני אומר לכם בוודאות: כרגע כסף לא מעניין אותו, הבחור סובל. והוא לא הישראלי היחיד שסובל שם".
בנוגע למיציץ' ולאפשרות שיעזוב בעונה הבאה, הבהיר שקדי: "לא, אני לא רואה את זה קורה. אתה יכול למצוא מישהו שישלם חלק מהסכום, אבל מה הפועל תל אביב תשלם עליו שני מיליון דולר כשהוא לא ישחק אצלה? זה לא נראה לי הגיוני. אני מניח שהוא ימשיך, אלא אם כן משהו יבוא מהכיוון שלו, ואני לא רואה אותו סובל. הוא מקבל המון כסף ומשחק ביורוליג — אני לא רואה אותו הולך
שקדי לא יודע כלום על מה שקורה בהפועל שזה כישלון די גדול להיות הכתב היחיד שלא מצליח לקבל מידע מהמועדון הכי דולף באירופה.
יש סיכוי טוב ששקדי נכנס לפורום ולטוויטר בשביל לדעת מה קורה בהפועל.
Re: ים מדר
נשלח: 07 מאי 2026, 10:55
על ידי שונא_מכבי
להערכתי הסיכוי שים מדר יישאר בהפועל בשנה הבאה הוא נמוך ביותר. אם איטודיס נשאר אז הסיכוי הוא אפסי.
אני שמעתי שמועות שמדר בשנה הבאה ילך למכללה בארה"ב אגב.
בהפועל, להערכתי, הוא לא ישחק.
Re: ים מדר
נשלח: 07 מאי 2026, 12:02
על ידי רדנקו
אני דווקא חושב שללכת למכללה לשנה יכול להיות טוב לים מסיבה אחת - מאמין ששם יכריחו אותו לעבוד על חיזוק של הגוף.
אחד הדברים שאני לא מבין במקרה של ים זה למה הוא לא דואג להעלות על עצמו עוד מסת שריר.
אני חושב שברמת הכדורסל הוא לגמרי שחקן יורוליג לגיטימי (כמובן חסר ניסיון אבל מבחינת היכולות הוא לגמרי שם) ומה שימנע ממנו להגיע למקום שאלין הוא יכול להגיע זה רק העובדה שהוא חלש פיזית.
אני מאוד מקווה שאיטודיס לא יהיה פה בעונה הבאה וים ישאר.
ולא משנה לי איך העונה תסתיים.
את איטודיס אני לא רוצה לראות ממשיך כאן.
Re: ים מדר
נשלח: 07 מאי 2026, 13:56
על ידי בני12
רדנקו כתב: ↑07 מאי 2026, 12:02
אני דווקא חושב שללכת למכללה לשנה יכול להיות טוב לים מסיבה אחת - מאמין ששם יכריחו אותו לעבוד על חיזוק של הגוף.
אחד הדברים שאני לא מבין במקרה של ים זה למה הוא לא דואג להעלות על עצמו עוד מסת שריר.
אני חושב שברמת הכדורסל הוא לגמרי שחקן יורוליג לגיטימי (כמובן חסר ניסיון אבל מבחינת היכולות הוא לגמרי שם) ומה שימנע ממנו להגיע למקום שאלין הוא יכול להגיע זה רק העובדה שהוא חלש פיזית.
אני מאוד מקווה שאיטודיס לא יהיה פה בעונה הבאה וים ישאר.
ולא משנה לי איך העונה תסתיים.
את איטודיס אני לא רוצה לראות ממשיך כאן.
איך ים יכול ללכת למכללה בגיל 25?
אין מגבלת גיל של 24 על מעבר למכללות?
Re: ים מדר
נשלח: 07 מאי 2026, 13:58
על ידי שונא_מכבי
לפי מה שכתוב בידיעה, אפשר לתת "אישור מיוחד".
Re: ים מדר
נשלח: 07 מאי 2026, 14:37
על ידי iamgabormarton
מה המטרה בללכת למכללה בשלב הזה בקריירה שלו? לשחק? לשחק הוא יכול בעוד קבוצות ועם חשיפה יותר טובה.. שכר? אז זה דיי סותר את הכתבה של שקדי
(מה גם שאני חושב שהדיבור ש"כסף לא מעניין אותו" הוא דיי תלוש כי זאת בדיוק הסיבה שהוא ברח לפרטיזן , ובשלב כזה של הקריירה אחרי פציעה אף אחד לא ישלם לו את החוזה שלו בהפועל)
מאוד מקווה שהוא יקח את עצמו בידיים וילחם על המקום שלו בהפועל כי כמו שכבר אמרתי, ללכת ממועדון אחרי שהסתכסכת עם עוד מאמן זה כתם רציני
Re: ים מדר
נשלח: 07 מאי 2026, 16:48
על ידי Red_man
אסור לתת למדר ללכת לקבוצה אחרת בארץ או באירופה.
אבל אני גם הייתי הולך למכללה אם הייתי יכול. חוויה מטורפת, משכורות עתק, מעטפת ברמה סופר גבוהה, מתקנים מעולים וכו׳ וכו׳.
אירופה תמיד תחכה לו לדפוק שנה במכללות זאת חוויה של פעם בחיים
Re: ים מדר
נשלח: 07 מאי 2026, 17:16
על ידי תא מרבוטא
שונא_מכבי כתב: ↑07 מאי 2026, 10:55
להערכתי הסיכוי שים מדר יישאר בהפועל בשנה הבאה הוא נמוך ביותר. אם איטודיס נשאר אז הסיכוי הוא אפסי.
אני שמעתי שמועות שמדר בשנה הבאה ילך למכללה בארה"ב אגב.
בהפועל, להערכתי, הוא לא ישחק.
למה הסיכוי נמוך אם איטודיס עוזב?
Re: ים מדר
נשלח: 07 מאי 2026, 17:28
על ידי מילפורד
אם במשחק 3 , אדוארדס קנה את עולמו.
היום זאת ההזדמנות של ים…
Re: ים מדר
נשלח: 07 מאי 2026, 18:07
על ידי פרימו לוי
מילפורד כתב: ↑07 מאי 2026, 17:28
אם במשחק 3 , אדוארדס קנה את עולמו.
היום זאת ההזדמנות של ים…
הצחקת את איטודיס
Re: ים מדר
נשלח: 07 מאי 2026, 19:11
על ידי מילפורד
אם רנדולף משחק כמו ששיחק ביום שלישי, לא תהיה לאיטודיס ברירה
Re: ים מדר
נשלח: 07 מאי 2026, 23:05
על ידי פרימו לוי
מילפורד כתב: ↑07 מאי 2026, 19:11
אם רנדולף משחק כמו ששיחק ביום שלישי, לא תהיה לאיטודיס ברירה
כאמור הצחקת את איטודיס
אז קיבלת גם את רנדולף מסתובב מבוהל על המגרש וגם ג'ונס בערב מחריד, היה כל כך גרוע בחצי הראשון שלאיטודיס לא היתה ברירה לנסות את ים. אז ים היה מצוין, נתן יופי של האסל בהגנה, מסר 2 אסיסטים יפים, וחזר לספסל לראות את רנדולף וג'ונס משחקים 40 דקות איומות ביחד
Re: ים מדר
נשלח: 07 מאי 2026, 23:06
על ידי Niro
לא פייר מה שאיטודיס עושה לו. מבאס אותי מאוד הדבר הזה
Re: ים מדר
נשלח: 10 מאי 2026, 13:55
על ידי רדנקו
ים מבזה את עצמו בגישה שלו כשהוא עולה לשחק.
במקום שיטרוף את המגרש בליגה, הוא עושה טובה שהוא משחק.
לא שומר, לא מקריב עבירות ובגדול נראה כאילו המשחקים האלה לא מעניינים אותו והוא רק מחכה לסיום העונה.
וזה בנאדם שמקבל 1.5 מיליון דולר נטו לעונה.
הופעה מעליבה.
Re: ים מדר
נשלח: 10 מאי 2026, 15:28
על ידי יותם שירן הלא מקורי
ועדיין, הוא אחד משלושת הנכסים הכי חשובים בסגל, ובראייה כוללת גם ליגה וגם אירופה, אולי החשוב בהם.
צריך לעשות הכול כדי שהוא ישאר. אם זה ברמה של או איטודיס או ים, אני בוחר את ים כל יום בשבוע.
Re: ים מדר
נשלח: 10 מאי 2026, 16:17
על ידי שונא_מכבי
בדיון הזה של ים מדר, איטודיס מקוטלג תמיד כאיש הרע בסיפור. אבל, בסופו של יום על ים מדר אין קופצים - לא ביורוליג, לא מכבי, לא ירושלים. בטח לא ברמות השכר שהוא חושב שהוא צריך להרוויח ובתפקיד והדקות שהוא חושב שמגיעות לו (במכבי אם יגיע יהיה רכז שלישי, בירושלים, שני במקרה הטוב).
ולכן, הדיבור הוא שים יעזוב לקולג'. כי הוא די שרף את המוניטין שלו השנה - גם ברמה המקצועית (שוב, מספיק להסתכל על הסטטיסטיקה "היבשה" שלו לרבות אחוזי הקליעה, אסיסטים ועוד), וגם ברמה ההתנהגותית. קבוצות ומאמנים פחות אוהבים שחקנים שעושים פרצופים או ששולחים להם מסרים דרך ההורים או דרך גורמים אחרים.
אתם מציגים את זה כאילו איטודיס מתנכל לו בכוונה. וכאילו ברגע שאיטודיס לא יהיה אז הכל ייפתר - העובדות הן שים כבר עבר כמה וכמה מאמנים וכמה וכמה קבוצות ביורוליג: פנרבחצ'ה, פרטיזן, באיירן, הפועל...באף קבוצה הוא לא ממש הצליח; באף קבוצה, עם 3 מאמנים שונים כן, הוא לא הטביע חותם וגרוע מכך, היה פער עצום בין מה שאותם מאמנים רצו לתת לו מבחינה מקצועית לבין מה שהוא חשב שמגיע לו, והתגובות שלו בכל המקרים היו לא פרופורציונליות. אז אולי איטודיס עקשן, ולא נחמד, ואנטישמי ולא יודע מה...אבל מה עם המאמנים והקבוצות האחרות? הם גם אנטישמיים? הם גם לא רואים את "הטלנט" שיש להם תחת היד? אוברדוביץ' שהיה מאמן שלו גם אנטישמי כמו איטודיס?
בשלב מסוים שחקן גם צריך לקחת אחריות על עצמו ועל יכולתו ומעשיו והגישה שלו. כל השנה רק מלטפים פה את ים מדר ומציירים תמונה כאילו הבעיה היא בכלל אצל איטודיס ולא אצלו! בעיני, זה רק פוגע בים.
Re: ים מדר
נשלח: 10 מאי 2026, 16:45
על ידי דאר אל כופר
שונא_מכבי כתב: ↑10 מאי 2026, 16:17
בדיון הזה של ים מדר, איטודיס מקוטלג תמיד כאיש הרע בסיפור. אבל, בסופו של יום על ים מדר אין קופצים - לא ביורוליג, לא מכבי, לא ירושלים. בטח לא ברמות השכר שהוא חושב שהוא צריך להרוויח ובתפקיד והדקות שהוא חושב שמגיעות לו (במכבי אם יגיע יהיה רכז שלישי, בירושלים, שני במקרה הטוב).
ולכן, הדיבור הוא שים יעזוב לקולג'. כי הוא די שרף את המוניטין שלו השנה - גם ברמה המקצועית (שוב, מספיק להסתכל על הסטטיסטיקה "היבשה" שלו לרבות אחוזי הקליעה, אסיסטים ועוד), וגם ברמה ההתנהגותית. קבוצות ומאמנים פחות אוהבים שחקנים שעושים פרצופים או ששולחים להם מסרים דרך ההורים או דרך גורמים אחרים.
אתם מציגים את זה כאילו איטודיס מתנכל לו בכוונה. וכאילו ברגע שאיטודיס לא יהיה אז הכל ייפתר - העובדות הן שים כבר עבר כמה וכמה מאמנים וכמה וכמה קבוצות ביורוליג: פנרבחצ'ה, פרטיזן, באיירן, הפועל...באף קבוצה הוא לא ממש הצליח; באף קבוצה, עם 3 מאמנים שונים כן, הוא לא הטביע חותם וגרוע מכך, היה פער עצום בין מה שאותם מאמנים רצו לתת לו מבחינה מקצועית לבין מה שהוא חשב שמגיע לו, והתגובות שלו בכל המקרים היו לא פרופורציונליות. אז אולי איטודיס עקשן, ולא נחמד, ואנטישמי ולא יודע מה...אבל מה עם המאמנים והקבוצות האחרות? הם גם אנטישמיים? הם גם לא רואים את "הטלנט" שיש להם תחת היד? אוברדוביץ' שהיה מאמן שלו גם אנטישמי כמו איטודיס?
בשלב מסוים שחקן גם צריך לקחת אחריות על עצמו ועל יכולתו ומעשיו והגישה שלו. כל השנה רק מלטפים פה את ים מדר ומציירים תמונה כאילו הבעיה היא בכלל אצל איטודיס ולא אצלו! בעיני, זה רק פוגע בים.
לפחות בליגה הישראלית ים עדיין נחשב לשובר שוויון רציני.
השאלה אם הוא יסתדר להיות בקבוצה אחת עם תמיר בלאט, או מנגד להיות כינור שני להארפר...
Re: ים מדר
נשלח: 10 מאי 2026, 16:50
על ידי שונא_מכבי
ים הוא אכן שובר שוויון רציני בליגה הישראלית. בטח כגיבוי להארפר או לקלארק ולונדברג (הוא לא יהיה ביחד עם בלאט באותה הקבוצה אני מהמר).
אבל...הוא הרי מכוון גבוה יותר - גם בהפועל הוא כינור ראשון בליגה; מה שמפריע לו (ובצדק מבחינתו) זה שהוא לא-פקטור ביורוליג...להערכתי זה לא הולך להשתנות אם נניח יעבור למכבי.
Re: ים מדר
נשלח: 10 מאי 2026, 17:31
על ידי d.k.
כל פעם די חוזרים לאותה ביצה-תרנגולת, אם ים במצב הנוכחי בגלל שהוא לא שיחק מספיק או שהוא לא שיחק בגלל שזה יכולת/מצבו הנוכחי.
מה שכן, לא צריך ללכת רחוק, במשחק של אתמול עולה לשחק מוטלי (עם מוניטין יורוליג מוכח הרבה יותר מים מדר), שיובש לאחרונה על ספסל
לא פחות ממדר ואותו מוטלי עולה עם מוטיבציה של שחקן שעכשיו עלה מהנוער...
Re: ים מדר
נשלח: 10 מאי 2026, 18:05
על ידי שונא_מכבי
בדקתי סטטיסטיקה די מדהימה.
ביורוליג, ים חזר לשחק במינכן. נגד באירן. זוכרים?
אז הנה הסטטיסטיקה שלו מ-3 (זריקות ל-3 כן?), בסדר כרונולוגי החל מהמשחק הזה ועד לשלשה הראשונה שקלע ביורוליג:
1. באירן (משחק חוץ) - שיחק 20:39 דקות (למי שלא זוכר זה משחק שמיציץ' היה פצוע בו ומדר אפילו פתח בחמישייה); 0/3 משלוש.
2. ז'לגיריס (משחק בית בנוקיה) - שיחק 18:41 דקות (גם כאן, מיציץ' נעדר ומדר פתח בחמישייה); 0/3 משלוש.
3. דובאי (משחק בית בנוקיה) - שיחק 5:14 דקות; 0/1 משלוש.
4. וילרבאן (משחק חוץ) - לא שיחק.
5. אנדולו (משחק בית בסופיה) - שיחק 6:56; 0/2 משלוש.
6. פרטיזן (משחק חוץ) - שיחק 15:35; 0/0 משלוש (לא זרק).
7. באירן (משחק בית בנוקיה) - שיחק 13:25 דקות; 0/2 משלוש.
8. הכוכב האדום (משחק חוץ) - שיחק 7:27 דקות; 1/3 משלוש!!
אני מסכם עד עתה - אחרי 7 משחקים (כי אחד לא שותף), מדר קלע שלשה ראשונה ביורוליג...ובסיכום המשחקים האלה עמד על 1/14 משלוש.
עכשיו...לאלו שיגידו, כן אבל מדובר ברכז ולכן צריך לבדוק גם פרמטרים נוספים, רלוונטיים יותר - נניח, אסיסטים, חטיפות, איבודים...בבקשה:
הנה סיכום עונת היורוליג של מדר:
ים שותף ב-16 משחקים, ב-5 פתח בחמישייה. בממוצע שיחק 9:42 דקות (אני מודה, הרבה יותר ממה שהרגיש לי!! בכל זאת, הוא הרכז ה-3 בקבוצה).
3.1 נקודות למשחק.
% מ-2 עומדים על 39.3%.
% מ-3 עומדים על 16% (לא מפתיע לאור מה שהראיתי לעיל).
% מהקו עומדים על 84.2%.
1.4 אסיסטים למשחק.
0.6 חטיפות למשחק.
0.4 איבודים למשחק.
מדד "יעילות" PIR ממוצע של 3.2 (לסבר את האוזן - למיציץ' יש מדד PIR ממוצע של 11.2; לג'ונס יש PIR ממוצע של 11.8).
אתם כמובן מוזמנים לבדוק את האחוזים של ג'ונס ומיציץ' ואת ממוצעי האסיסטים והאיבודים שלהם - רמז, טובים בהרבה משל מדר.
עכשיו - מזמין אתכם לעשות דמיון מודרך. תעצמו עיניים, ואחרי שתפקחו אותם, דמיינו שלמדר היה דרכון זר, והיו קוראים לו נניח ג'ונס. מה לדעתכם הקהל היה עושה לו? מה היו התגובות כאן?
אני מציע לכולם כאן להתעורר - אני אוהב את ים מדר, אני לעולמים אעריך את זה שהוא אשכרה הקריב את בריאותו ואת הרגל שלו בשביל הקבוצה בשנה שעברה והיה ענק ברגעי ההכרעה ביורוקאפ!!! אבל כל מי שלא מבין שלים מדר הייתה עונה זוועה, מחרידה, מחפירה השנה ביורוליג ובכלל, ושלאיטודיס אין יד ורגל בזה (אם כבר להפך, הוא ניסה לשלב אותו והראיתי לכם מה התרומה שהוא קיבל!!), פשוט עושה שקר לעצמו והוא צבוע!!
Re: ים מדר
נשלח: 10 מאי 2026, 18:12
על ידי Charlie
שונא_מכבי כתב:בדקתי סטטיסטיקה די מדהימה.
ביורוליג, ים חזר לשחק במינכן. נגד באירן. זוכרים?
אז הנה הסטטיסטיקה שלו מ-3 (זריקות ל-3 כן?), בסדר כרונולוגי החל מהמשחק הזה ועד לשלשה הראשונה שקלע ביורוליג:
1. באירן (משחק חוץ) - שיחק 20:39 דקות (למי שלא זוכר זה משחק שמיציץ' היה פצוע בו ומדר אפילו פתח בחמישייה); 0/3 משלוש.
2. ז'לגיריס (משחק בית בנוקיה) - שיחק 18:41 דקות (גם כאן, מיציץ' נעדר ומדר פתח בחמישייה); 0/3 משלוש.
3. דובאי (משחק בית בנוקיה) - שיחק 5:14 דקות; 0/1 משלוש.
4. וילרבאן (משחק חוץ) - לא שיחק.
5. אנדולו (משחק בית בסופיה) - שיחק 6:56; 0/2 משלוש.
6. פרטיזן (משחק חוץ) - שיחק 15:35; 0/0 משלוש (לא זרק).
7. באירן (משחק בית בנוקיה) - שיחק 13:25 דקות; 0/2 משלוש.
8. הכוכב האדום (משחק חוץ) - שיחק 7:27 דקות; 1/3 משלוש!!
אני מסכם עד עתה - אחרי 7 משחקים (כי אחד לא שותף), מדר קלע שלשה ראשונה ביורוליג...ובסיכום המשחקים האלה עמד על 1/14 משלוש.
עכשיו...לאלו שיגידו, כן אבל מדובר ברכז ולכן צריך לבדוק גם פרמטרים נוספים, רלוונטיים יותר - נניח, אסיסטים, חטיפות, איבודים...בבקשה:
הנה סיכום עונת היורוליג של מדר:
ים שותף ב-16 משחקים, ב-5 פתח בחמישייה. בממוצע שיחק 9:42 דקות (אני מודה, הרבה יותר ממה שהרגיש לי!! בכל זאת, הוא הרכז ה-3 בקבוצה).
3.1 נקודות למשחק.
% מ-2 עומדים על 39.3%.
% מ-3 עומדים על 16% (לא מפתיע לאור מה שהראיתי לעיל).
% מהקו עומדים על 84.2%.
1.4 אסיסטים למשחק.
0.6 חטיפות למשחק.
0.4 איבודים למשחק.
מדד "יעילות" PIR ממוצע של 3.2 (לסבר את האוזן - למיציץ' יש מדד PIR ממוצע של 11.2; לג'ונס יש PIR ממוצע של 11.8).
אתם כמובן מוזמנים לבדוק את האחוזים של ג'ונס ומיציץ' ואת ממוצעי האסיסטים והאיבודים שלהם - רמז, טובים בהרבה משל מדר.
עכשיו - מזמין אתכם לעשות דמיון מודרך. תעצמו עיניים, ואחרי שתפקחו אותם, דמיינו שלמדר היה דרכון זר, והיו קוראים לו נניח ג'ונס. מה לדעתכם הקהל היה עושה לו? מה היו התגובות כאן?
אני מציע לכולם כאן להתעורר - אני אוהב את ים מדר, אני לעולמים אעריך את זה שהוא אשכרה הקריב את בריאותו ואת הרגל שלו בשביל הקבוצה בשנה שעברה והיה ענק ברגעי ההכרעה ביורוליג!!! אבל כל מי שלא מבין שלים מדר הייתה עונה זוועה, מחרידה, מחפירה השנה ביורוליג ובכלל, ושלאיטודיס אין יד ורגל בזה (אם כבר להפך, הוא ניסה לשלב אותו והראיתי לכם מה התרומה שהוא קיבל!!), פשוט עושה שקר לעצמו והוא צבוע!!
שאפו על ההשקעה
מדר להזכיר לא פתח את העונה בשל פציעה.
הוא חזר רק בסוף 2025 והיה ברור שהוא חלוד ומוגבל. הוא חזר לקבוצה שכבר רצה והובילה את היורוליג. הוא התקשה להשתלב , כאשר קיבל הזדמנויות ביורוליג לא סיפק את הסחורה ואיכזב.
יכול להיות שאם יישאר ויעשה הכנה כמו שצריך בקיץ ויתחיל את העונה עם הקבוצה - הוא יהיה טוב יותר, ויכול להיות גם שלא. שהיורוליג כיום זו רמה, קצב, אינטנסיביות שמעבר ליכולת שלו , בטח בקבוצה שמכוונת לפיינל פור להבדיל מקבוצות תחתית ביורוליג שיכולות להרשות לעצמם הפסדים בשל יכולת הרכז הישראלי.
זה הסיפור שמאחורי המספרים .
Re: ים מדר
נשלח: 10 מאי 2026, 18:18
על ידי שונא_מכבי
בוודאי. אני לגמרי איתך. אני בהחלט חושב שים הוא שחקן חשוב מאוד בשבילנו - לא רק לליגה הישראלית, אלא גם ליורוליג. ואני בהחלט חושב שההכנה העקומה שעשה לעונה "תרמה" תרומה מכרעת למספרים הנוראיים שהראיתי.
הטענה שלי היא אחרת - ים (וגם הקהל), קודם כל צריך להכיר בעובדות. והעובדות הן שהייתה לו עונה חרא ביורוליג. זוועה. אני לא חושב שאיטודיס אשם בזה. וגם אם איטודיס יכול היה להתנהל טוב יותר מולו (אני מניח שכן, בכל זאת, מדובר בבני אדם ובמערכות יחסים ותמיד אפשר לשפר את זה, ובינינו, איטודיס לא נראה לי קליינט קל בכל הקשור למערכות יחסים), בראש ובראשונה האחריות למספרים האלה של ים, היא שלו.
אז ים יכול לשבת עם פרצוף תחת על הספסל, לזלזל, ללגלג על המאמן, לשלוח את אבא שלו לדבר בערוץ הספורט ועוד ועוד. או שהוא יכול לתפוס את עצמו, להכיר בעובדות, ולנסות לשפר את מעמדו דרך עבודה קשה.
אני גם חושב שאנחנו האוהדים עושים לו עוול - העובדה שכל השנה האוהדים בעצם לוקחים צד, ושים מדר משמש כלי ניגוח נוסף כנגד עופר ינאי ואיטודיס פוגעת בים. כי הוא אולי חושב שהכל בסדר אצלו...שוב, העובדות, מראות שהמצב הפוך ב-180 מעלות. תסתכלו על המספרים - אלה מספרים מביכים, ממש.
Re: ים מדר
נשלח: 10 מאי 2026, 18:38
על ידי 7even
ים צריך לשים הכל בצד ולהתרכז במה שנשאר בעונה הזו ובקיץ פשוט לעבוד כמו משוגע.
בשנה הבאה, אם יישאר, הוא יצטרך חלהרים את הרמה שלו לרמות שהפועל מכוונת אליהן, שזה להגיע אולי קצת רחוק יותר מ 4 משחקים מגביע אירופה.
הוא חייב לשחק יותר טוב ובשביל זה צריך לתת טירוף של עבודה בקיץ כי מרגישים כל העונה שהיתה לו הכנה לקויה מאד לעונה.
אם הוא או אבא שלו חושבים שלעבור לקבוצה אחרת יעשה אותו פתאום יותר טוב אז זה לא יקרה. זו בריחה מהמציאות, לא התמודדות איתה.
אם בא לו על ירושלים אז היא תשחק ביורוקאפ כנראה שזה 4 רמות מתחת ליורוליג ושם הוא כבר כיכב.
אם בא לו מכבי, להם יש כבר שיריון אז מצידם לסיים מקום 16 עד 2043 ברצף. רמת טופ יורוליג לא נדרשת שם כי הכסף מהיורוליג מובטח.
אם הוא רוצה קבןצה עם שאיפות טופ יורוליג, כרגע זו רק הפועל.
אז או שיעבוד קשה או שיברח מהעבודה הקשה.
שהוא או אבא שלו יחליטו ויעדכנו אותנו.
לי מרגיש שהוא רוצה להישאר.
Re: ים מדר
נשלח: 10 מאי 2026, 18:52
על ידי קובי
7even כתב: ↑10 מאי 2026, 18:38
ים צריך לשים הכל בצד ולהתרכז במה שנשאר בעונה הזו ובקיץ פשוט לעבוד כמו משוגע.
לי מרגיש שהוא רוצה להישאר.
בסיום המשחק בקרית אתא
- תהיה בהפועל תל אביב בשנה הבאה?
-
אני כרגע מרוכז בעונה שלי.
בן אדם שרוצה להשאר לא נותן תשובה כזו.
יש תשובות דיפלומטיות כגון "יש לי חוזה לעונה הבאה בלה בלה בלה".
אפילו אותה הוא לא דיקלם. זה מעיד כל כוונותיו ומה עובר לו בראש.
Re: ים מדר
נשלח: 10 מאי 2026, 19:12
על ידי lior777
למה שים ישאר כל עוד איטודיס פה? אין שום סיכוי לזה..
Re: ים מדר
נשלח: 10 מאי 2026, 19:22
על ידי 7even
קובי כתב: ↑10 מאי 2026, 18:52
7even כתב: ↑10 מאי 2026, 18:38
ים צריך לשים הכל בצד ולהתרכז במה שנשאר בעונה הזו ובקיץ פשוט לעבוד כמו משוגע.
לי מרגיש שהוא רוצה להישאר.
בסיום המשחק בקרית אתא
- תהיה בהפועל תל אביב בשנה הבאה?
-
אני כרגע מרוכז בעונה שלי.
בן אדם שרוצה להשאר לא נותן תשובה כזו.
יש תשובות דיפלומטיות כגון "יש לי חוזה לעונה הבאה בלה בלה בלה".
אפילו אותה הוא לא דיקלם. זה מעיד כל כוונותיו ומה עובר לו בראש.
לוידע מה באמת עובר לו בראש כמובן.
אני רק אומר שלא להתמודד עם הסיטואציה בהפועל זה לברוח.
לעבור קבוצה לא יפתור לו את הבעיה, רק ידחה אותה.
לטעמי לפחות.
הוא בהחלט יכל להיות משותף יותר. לטעמי חוץ מלתת לנו הרגשה טובה לא היינו מקבלים הרבה מעבר.
לים יש הרבה עבודה לעשות.
Re: ים מדר
נשלח: 10 מאי 2026, 19:23
על ידי שונא_מכבי
lior777 כתב: ↑10 מאי 2026, 19:12
למה שים ישאר כל עוד איטודיס פה? אין שום סיכוי לזה..
ליאור, אתה מוזמן להסתכל בסטטיסטיקה שנתתי.
איזה מאמן יורוליג לדעתך היה נותן לים יותר דקות וצ׳אנסים עם מספרים כאלה?