דף 37 מתוך 38

Re: פלקאו

נשלח: 02 מאי 2026, 22:23
על ידי RedDrifter
רך מידי היום ולא מפוקס יותר מידי כדרורים

Re: פלקאו

נשלח: 09 מאי 2026, 22:58
על ידי CouchPotato
משחק אדיר שלו. גם בהנעת כדור והשתחררות מלחץ לשם שינוי.

Re: פלקאו

נשלח: 09 מאי 2026, 22:58
על ידי Adom_Adom
הפתעת העונה שלנו

Re: פלקאו

נשלח: 09 מאי 2026, 22:59
על ידי אוגוסטוס היל
משחק אדיר שלו

Re: פלקאו

נשלח: 09 מאי 2026, 23:00
על ידי Mendelson
לא יודע מה ראיתם ממנו, מהיציע לא התלהבתי. תוקע את המשחק.

Re: פלקאו

נשלח: 09 מאי 2026, 23:01
על ידי פומפה
משחק פנטסטי שלו

Re: פלקאו

נשלח: 09 מאי 2026, 23:01
על ידי D&3
Mendelson כתב: 09 מאי 2026, 23:00 לא יודע מה ראיתם ממנו, מהיציע לא התלהבתי. תוקע את המשחק.
משקפיים בהול

Re: פלקאו

נשלח: 09 מאי 2026, 23:02
על ידי אוגוסטוס היל
D&3 כתב: 09 מאי 2026, 23:01
Mendelson כתב: 09 מאי 2026, 23:00 לא יודע מה ראיתם ממנו, מהיציע לא התלהבתי. תוקע את המשחק.
משקפיים בהול
זה הפוזציה מסתירה

Re: פלקאו

נשלח: 09 מאי 2026, 23:04
על ידי הוקיץ'
היה מעולה.
הפאדיחה היחידה שלו, והיא גדולה, היא שהוא לא לקח לדור פרץ את הברך ודחף לו את הרצועה הצולבת לתוך הגרון.

Re: פלקאו

נשלח: 09 מאי 2026, 23:07
על ידי צ'ימבויקה
אחת ההופעות האישיות המרשימות של שחקן בהפועל השנה
הוא היה עצום

Re: פלקאו

נשלח: 09 מאי 2026, 23:12
על ידי ההוא שאמרו לו
היה נהדר היום, ליד הרחבה שלהם שם 20 פעמים את הראש/הכתף/הגב/הברך כדי לקחת את הכדור שיישאר שלנו

Re: פלקאו

נשלח: 09 מאי 2026, 23:18
על ידי אלון1
מלך

Re: פלקאו

נשלח: 09 מאי 2026, 23:20
על ידי עד המ!!ת הפועל
ענק!

Re: פלקאו

נשלח: 10 מאי 2026, 00:38
על ידי כרובית
ענק

Re: פלקאו

נשלח: 10 מאי 2026, 00:38
על ידי רדפוקס
היה ענק, בכל מקום במגרש הוא היה.

Re: פלקאו

נשלח: 10 מאי 2026, 00:47
על ידי D&3
אגב, לא בטוח אם זה לא היה קודם, אבל היום מבינו וקרייב הוא זה שרוב הפעמים עלה ללחוץ, וקרייב נשאר מאחור.
ועדיין איכשהו הוא היה במקום הנכון כל פעם להפריע להם לפתח התקפות.

חוץ מזה שגם התקפית התפקוד הזה החמיא לו כי שחקני ההתקפה היו יותר קרובים אליו, ולהוציא כדורים קצרים ומהר הוא כן יודע.

Re: פלקאו

נשלח: 10 מאי 2026, 00:52
על ידי El dudernio
מת עליו

Re: פלקאו

נשלח: 10 מאי 2026, 07:21
על ידי פושעי מרינוביץ לדין
שחקן בן שחקן

Re: פלקאו

נשלח: 10 מאי 2026, 07:29
על ידי dino
אוהב אותו
מקוה שישאר בעונה הבאה גם
עם כל הרצון לראות שם את השחקן המושלם

Re: פלקאו

נשלח: 10 מאי 2026, 07:36
על ידי 7even
איך כל משחק של פלקאו הכל נע פה בין לשחרר אותו לבין להחתים לכל החיים.

אפשר לסכם שפלקאו פשוט טוב מאד נגד הגדולות כי הוא אמן בלסגור ולבטל שחקני קישור טכנים של היריבה
ונגד קבוצות חלשות יותר הןא צריך להיות על הספסל כששחקן טכני ויצירתי יותר עולה במקומו.

זה די מסכם לדעתי

Re: פלקאו

נשלח: 10 מאי 2026, 11:03
על ידי dino
7even כתב: 10 מאי 2026, 07:36 איך כל משחק של פלקאו הכל נע פה בין לשחרר אותו לבין להחתים לכל החיים.

אפשר לסכם שפלקאו פשוט טוב מאד נגד הגדולות כי הוא אמן בלסגור ולבטל שחקני קישור טכנים של היריבה
ונגד קבוצות חלשות יותר הןא צריך להיות על הספסל כששחקן טכני ויצירתי יותר עולה במקומו.

זה די מסכם לדעתי
לגבי שאלתך הראשונה- פשוט קטע אימפולסיבי של אוהדים
מעיד על אוהדים ולא על פלקאו.

Re: פלקאו

נשלח: 10 מאי 2026, 11:36
על ידי 7even
dino כתב: 10 מאי 2026, 11:03
7even כתב: 10 מאי 2026, 07:36 איך כל משחק של פלקאו הכל נע פה בין לשחרר אותו לבין להחתים לכל החיים.

אפשר לסכם שפלקאו פשוט טוב מאד נגד הגדולות כי הוא אמן בלסגור ולבטל שחקני קישור טכנים של היריבה
ונגד קבוצות חלשות יותר הןא צריך להיות על הספסל כששחקן טכני ויצירתי יותר עולה במקומו.

זה די מסכם לדעתי
לגבי שאלתך הראשונה- פשוט קטע אימפולסיבי של אוהדים
מעיד על אוהדים ולא על פלקאו.
אין לי ספק.
גם סילבה אחרי דרבי צ'יקו היה על תקן שחקן להחתים לעוד שנתיים ועכשיו צריך להעיף אותו.

Re: פלקאו

נשלח: 10 מאי 2026, 11:47
על ידי טכנית לארז
חרבן עליהם באמצע.

Re: פלקאו

נשלח: 10 מאי 2026, 12:04
על ידי רדפוקס
7even כתב: 10 מאי 2026, 11:36
dino כתב: 10 מאי 2026, 11:03
7even כתב: 10 מאי 2026, 07:36 איך כל משחק של פלקאו הכל נע פה בין לשחרר אותו לבין להחתים לכל החיים.

אפשר לסכם שפלקאו פשוט טוב מאד נגד הגדולות כי הוא אמן בלסגור ולבטל שחקני קישור טכנים של היריבה
ונגד קבוצות חלשות יותר הןא צריך להיות על הספסל כששחקן טכני ויצירתי יותר עולה במקומו.

זה די מסכם לדעתי
לגבי שאלתך הראשונה- פשוט קטע אימפולסיבי של אוהדים
מעיד על אוהדים ולא על פלקאו.
אין לי ספק.
גם סילבה אחרי דרבי צ'יקו היה על תקן שחקן להחתים לעוד שנתיים ועכשיו צריך להעיף אותו.
לפלקאו היו הרבה משחקים טובים העונה וגם כמה משחקי נפל.
לסילבה היו כמה דקות חיוביות והרבה משחקי נפל.
השוואה הזויה.

Re: פלקאו

נשלח: 10 מאי 2026, 12:17
על ידי 7even
רדפוקס כתב: 10 מאי 2026, 12:04
7even כתב: 10 מאי 2026, 11:36
dino כתב: 10 מאי 2026, 11:03

לגבי שאלתך הראשונה- פשוט קטע אימפולסיבי של אוהדים
מעיד על אוהדים ולא על פלקאו.
אין לי ספק.
גם סילבה אחרי דרבי צ'יקו היה על תקן שחקן להחתים לעוד שנתיים ועכשיו צריך להעיף אותו.
לפלקאו היו הרבה משחקים טובים העונה וגם כמה משחקי נפל.
לסילבה היו כמה דקות חיוביות והרבה משחקי נפל.
השוואה הזויה.
איזו השוואה בדיוק?
ציינתי עובדה. אתה מוזמן לראות אותה בעמודים 17-20 באשכול של שאנדה.

Re: פלקאו

נשלח: 10 מאי 2026, 12:25
על ידי Money
הייתה לו אתמול יציאה ממצב לחץ של קאנטה
לא ראיתי דבר כזה ממנו כל העונה

Re: פלקאו

נשלח: 10 מאי 2026, 12:50
על ידי בן לוז
7even כתב: 10 מאי 2026, 07:36 איך כל משחק של פלקאו הכל נע פה בין לשחרר אותו לבין להחתים לכל החיים.

אפשר לסכם שפלקאו פשוט טוב מאד נגד הגדולות כי הוא אמן בלסגור ולבטל שחקני קישור טכנים של היריבה
ונגד קבוצות חלשות יותר הןא צריך להיות על הספסל כששחקן טכני ויצירתי יותר עולה במקומו.

זה די מסכם לדעתי

Re: פלקאו

נשלח: 11 מאי 2026, 00:24
על ידי אונישנקו
הוקיץ' כתב: 09 מאי 2026, 23:04 היה מעולה.
הפאדיחה היחידה שלו, והיא גדולה, היא שהוא לא לקח לדור פרץ את הברך ודחף לו את הרצועה הצולבת לתוך הגרון.
מסתבר שהכלב הזה התגרה גם בליידנר אחרי ההחמצה של הריבאונד מהפנדל.
תוכלו לראות את זה בתקציר. בעצם ממליץ שלא, למען בריאותכם.

Re: פלקאו

נשלח: 11 מאי 2026, 04:31
על ידי Spiderman
תחילת עונה רובכם שלחו אותו הביתה,
מקווה בשבילנו שישאר לעונה הבאה.
השתפר עם הזמן בעיקר מבחינת הנעת כדור, הגנתית הוא תמיד היה בטופ. רכש טוב מאוד.

Re: פלקאו

נשלח: 11 מאי 2026, 13:35
על ידי dino
Money כתב: 10 מאי 2026, 12:25 הייתה לו אתמול יציאה ממצב לחץ של קאנטה
לא ראיתי דבר כזה ממנו כל העונה
ראו ניצוצות כבר קודם אבל הוא כמעט לא משתמש בזה.
אגב יש הרבה(בעיקר שחקנים ישראלים) שמנסים להשתמש בהרבה דברים שהם לא טובים, כמו לנסות לעבור שחקנים, שמירה על כדור תחת לחץ, אצלו הוא לא משתמש במשהו שהוא טוב בו.

Re: פלקאו

נשלח: 11 מאי 2026, 13:43
על ידי RedDrifter
dino כתב: 11 מאי 2026, 13:35
Money כתב: 10 מאי 2026, 12:25 הייתה לו אתמול יציאה ממצב לחץ של קאנטה
לא ראיתי דבר כזה ממנו כל העונה
ראו ניצוצות כבר קודם אבל הוא כמעט לא משתמש בזה.
אגב יש הרבה(בעיקר שחקנים ישראלים) שמנסים להשתמש בהרבה דברים שהם לא טובים, כמו לנסות לעבור שחקנים, שמירה על כדור תחת לחץ, אצלו הוא לא משתמש במשהו שהוא טוב בו.
ובצדק

אתה לא עושה מובים כאלה ומסתכן במתפרצות כ6 אם אתה לא בטוח שתצליח

Re: פלקאו

נשלח: 11 מאי 2026, 21:11
על ידי El dudernio
RedDrifter כתב: 11 מאי 2026, 13:43
dino כתב: 11 מאי 2026, 13:35
Money כתב: 10 מאי 2026, 12:25 הייתה לו אתמול יציאה ממצב לחץ של קאנטה
לא ראיתי דבר כזה ממנו כל העונה
ראו ניצוצות כבר קודם אבל הוא כמעט לא משתמש בזה.
אגב יש הרבה(בעיקר שחקנים ישראלים) שמנסים להשתמש בהרבה דברים שהם לא טובים, כמו לנסות לעבור שחקנים, שמירה על כדור תחת לחץ, אצלו הוא לא משתמש במשהו שהוא טוב בו.
ובצדק

אתה לא עושה מובים כאלה ומסתכן במתפרצות כ6 אם אתה לא בטוח שתצליח
דבר שרוב הפורום לא מבין.
לכן גם קרייב לא יכול להיות באמת 6 אלא רק 8.

Re: פלקאו

נשלח: 12 מאי 2026, 22:30
על ידי CouchPotato
כבר משחק שני ברציפות שהוא פתאום נראה כמו קשר אחורי מודרני שגם יודע להניע כדור ואפילו להוציא התקפה מסוכנת.

Re: פלקאו

נשלח: 12 מאי 2026, 22:56
על ידי אדום
מכונה

Re: פלקאו

נשלח: 12 מאי 2026, 23:29
על ידי מושקוביץ
איזה ספרינט על הקו וחילוץ בחזרה.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk


Re: פלקאו

נשלח: 13 מאי 2026, 00:02
על ידי El dudernio
אלטמן הרס לו בישול...

Re: פלקאו

נשלח: 13 מאי 2026, 00:49
על ידי אוגוסטוס היל
הפתעת העונה. שחקן

Re: פלקאו

נשלח: 13 מאי 2026, 01:03
על ידי אנחנו בתהליך
מבין קרייב או פלקאו אני משחרר את קרייב ומשאיר את פלקאו
חייב שחקן יותר טכני לידו.

Re: פלקאו

נשלח: 20 מאי 2026, 12:49
על ידי בעל(ת) האוב
בהחלט מועמד ראוי לתואר השחקן המשתפר של העונה בהפועל*, ואולי גם ביחס לליגה בכלל.
אני מאחל לשחקן בהצלחה בהמשך דרכו.

* אל ים לא היה יציב מספיק, וארצ'ל שיחק מעט מאוד דקות במצטבר. אבל בשאיפה גם הם בדרך הנכונה.

Re: פלקאו

נשלח: 24 מאי 2026, 00:39
על ידי RedDrifter
סיכום עונה

שחקן שצפיתי שיעשה בדיוק את מה שעושה - רץ, חוטף, משחק אגריסיבי. סה״כ כל מה שדמיינתי. מה שלא דמיינתי זה עוצמת החיבור שלו למועדון ולסגל (אני דמיינתי אותו קצת outsider כזה לא יודע למה) והאחריות שיש לו. אני מאוד שמח שיש לנו אותו והוא בהחלט שחקן טוב - כאב ראש לא קטן לברדה בקשר למה יקרה איתו ועם קרייב בעונה הבאה בזה אין ספק.

ציון: 7/10