פלקאו
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
רך מידי היום ולא מפוקס יותר מידי כדרורים
אף לא צעד לאחור 
-
CouchPotato
- הצטרף: 15 אוגוסט 2025, 15:51
- קיבל.ה 146 לייקים
משחק אדיר שלו. גם בהנעת כדור והשתחררות מלחץ לשם שינוי.
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 982 לייקים
לא יודע מה ראיתם ממנו, מהיציע לא התלהבתי. תוקע את המשחק.
-
D&3
- הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
- קיבל.ה 1793 לייקים
-
אוגוסטוס היל
- הצטרף: 07 ינואר 2021, 23:02
- קיבל.ה 1632 לייקים
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8918 לייקים
היה מעולה.
הפאדיחה היחידה שלו, והיא גדולה, היא שהוא לא לקח לדור פרץ את הברך ודחף לו את הרצועה הצולבת לתוך הגרון.
הפאדיחה היחידה שלו, והיא גדולה, היא שהוא לא לקח לדור פרץ את הברך ודחף לו את הרצועה הצולבת לתוך הגרון.
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1198 לייקים
אחת ההופעות האישיות המרשימות של שחקן בהפועל השנה
הוא היה עצום
הוא היה עצום
- ההוא שאמרו לו
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
- קיבל.ה 1343 לייקים
היה נהדר היום, ליד הרחבה שלהם שם 20 פעמים את הראש/הכתף/הגב/הברך כדי לקחת את הכדור שיישאר שלנו
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
האמיני יום יבוא!
-
D&3
- הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
- קיבל.ה 1793 לייקים
אגב, לא בטוח אם זה לא היה קודם, אבל היום מבינו וקרייב הוא זה שרוב הפעמים עלה ללחוץ, וקרייב נשאר מאחור.
ועדיין איכשהו הוא היה במקום הנכון כל פעם להפריע להם לפתח התקפות.
חוץ מזה שגם התקפית התפקוד הזה החמיא לו כי שחקני ההתקפה היו יותר קרובים אליו, ולהוציא כדורים קצרים ומהר הוא כן יודע.
ועדיין איכשהו הוא היה במקום הנכון כל פעם להפריע להם לפתח התקפות.
חוץ מזה שגם התקפית התפקוד הזה החמיא לו כי שחקני ההתקפה היו יותר קרובים אליו, ולהוציא כדורים קצרים ומהר הוא כן יודע.
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
אוהב אותו
מקוה שישאר בעונה הבאה גם
עם כל הרצון לראות שם את השחקן המושלם
מקוה שישאר בעונה הבאה גם
עם כל הרצון לראות שם את השחקן המושלם
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
איך כל משחק של פלקאו הכל נע פה בין לשחרר אותו לבין להחתים לכל החיים.
אפשר לסכם שפלקאו פשוט טוב מאד נגד הגדולות כי הוא אמן בלסגור ולבטל שחקני קישור טכנים של היריבה
ונגד קבוצות חלשות יותר הןא צריך להיות על הספסל כששחקן טכני ויצירתי יותר עולה במקומו.
זה די מסכם לדעתי
אפשר לסכם שפלקאו פשוט טוב מאד נגד הגדולות כי הוא אמן בלסגור ולבטל שחקני קישור טכנים של היריבה
ונגד קבוצות חלשות יותר הןא צריך להיות על הספסל כששחקן טכני ויצירתי יותר עולה במקומו.
זה די מסכם לדעתי
יחד, רק יחד! 
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
לגבי שאלתך הראשונה- פשוט קטע אימפולסיבי של אוהדים
מעיד על אוהדים ולא על פלקאו.
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
-
טכנית לארז
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
- קיבל.ה 2827 לייקים
חרבן עליהם באמצע.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6339 לייקים
לפלקאו היו הרבה משחקים טובים העונה וגם כמה משחקי נפל.
לסילבה היו כמה דקות חיוביות והרבה משחקי נפל.
השוואה הזויה.
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
-
Money
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
- קיבל.ה 1184 לייקים
הייתה לו אתמול יציאה ממצב לחץ של קאנטה
לא ראיתי דבר כזה ממנו כל העונה
לא ראיתי דבר כזה ממנו כל העונה
- בן לוז
- הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
- קיבל.ה 737 לייקים
-
אונישנקו
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 02:11
- קיבל.ה 535 לייקים
- Spiderman
- הצטרף: 25 דצמבר 2023, 22:59
- קיבל.ה 270 לייקים
תחילת עונה רובכם שלחו אותו הביתה,
מקווה בשבילנו שישאר לעונה הבאה.
השתפר עם הזמן בעיקר מבחינת הנעת כדור, הגנתית הוא תמיד היה בטופ. רכש טוב מאוד.
מקווה בשבילנו שישאר לעונה הבאה.
השתפר עם הזמן בעיקר מבחינת הנעת כדור, הגנתית הוא תמיד היה בטופ. רכש טוב מאוד.
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
ראו ניצוצות כבר קודם אבל הוא כמעט לא משתמש בזה.
אגב יש הרבה(בעיקר שחקנים ישראלים) שמנסים להשתמש בהרבה דברים שהם לא טובים, כמו לנסות לעבור שחקנים, שמירה על כדור תחת לחץ, אצלו הוא לא משתמש במשהו שהוא טוב בו.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
ובצדק
אתה לא עושה מובים כאלה ומסתכן במתפרצות כ6 אם אתה לא בטוח שתצליח
אף לא צעד לאחור 
-
El dudernio
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
- קיבל.ה 2062 לייקים
דבר שרוב הפורום לא מבין.RedDrifter כתב: ↑11 מאי 2026, 13:43ובצדק
אתה לא עושה מובים כאלה ומסתכן במתפרצות כ6 אם אתה לא בטוח שתצליח
לכן גם קרייב לא יכול להיות באמת 6 אלא רק 8.
-
CouchPotato
- הצטרף: 15 אוגוסט 2025, 15:51
- קיבל.ה 146 לייקים
כבר משחק שני ברציפות שהוא פתאום נראה כמו קשר אחורי מודרני שגם יודע להניע כדור ואפילו להוציא התקפה מסוכנת.
-
מושקוביץ
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 13:27
- קיבל.ה 110 לייקים
איזה ספרינט על הקו וחילוץ בחזרה.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
-
אנחנו בתהליך
- הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
- קיבל.ה 846 לייקים
מבין קרייב או פלקאו אני משחרר את קרייב ומשאיר את פלקאו
חייב שחקן יותר טכני לידו.
חייב שחקן יותר טכני לידו.
- בעל(ת) האוב
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
- קיבל.ה 298 לייקים
בהחלט מועמד ראוי לתואר השחקן המשתפר של העונה בהפועל*, ואולי גם ביחס לליגה בכלל.
אני מאחל לשחקן בהצלחה בהמשך דרכו.
* אל ים לא היה יציב מספיק, וארצ'ל שיחק מעט מאוד דקות במצטבר. אבל בשאיפה גם הם בדרך הנכונה.
אני מאחל לשחקן בהצלחה בהמשך דרכו.
* אל ים לא היה יציב מספיק, וארצ'ל שיחק מעט מאוד דקות במצטבר. אבל בשאיפה גם הם בדרך הנכונה.
רינגו סטאר המלך
"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
סיכום עונה
שחקן שצפיתי שיעשה בדיוק את מה שעושה - רץ, חוטף, משחק אגריסיבי. סה״כ כל מה שדמיינתי. מה שלא דמיינתי זה עוצמת החיבור שלו למועדון ולסגל (אני דמיינתי אותו קצת outsider כזה לא יודע למה) והאחריות שיש לו. אני מאוד שמח שיש לנו אותו והוא בהחלט שחקן טוב - כאב ראש לא קטן לברדה בקשר למה יקרה איתו ועם קרייב בעונה הבאה בזה אין ספק.
ציון: 7/10
שחקן שצפיתי שיעשה בדיוק את מה שעושה - רץ, חוטף, משחק אגריסיבי. סה״כ כל מה שדמיינתי. מה שלא דמיינתי זה עוצמת החיבור שלו למועדון ולסגל (אני דמיינתי אותו קצת outsider כזה לא יודע למה) והאחריות שיש לו. אני מאוד שמח שיש לנו אותו והוא בהחלט שחקן טוב - כאב ראש לא קטן לברדה בקשר למה יקרה איתו ועם קרייב בעונה הבאה בזה אין ספק.
ציון: 7/10
אף לא צעד לאחור 
