Re: פלקאו
נשלח: 25 אפריל 2026, 22:12
הוא היה לא רע. אבל המוגבלות שלו בהנעת הכדור קדימה זה חתיכת מעמסה על המשחק התקפה שלנו.
זה שחקן שלא יביא אותך לשום מקום
בגדול אתה לא טועהRedDrifter כתב: ↑26 אפריל 2026, 10:43זה שחקן שלא יביא אותך לשום מקום
הבעיה היא ממש לא קרייב… בכדורגל המודרני לדעת לשנות את אופי המשחק שלך בהתאם ליריבה הוא יותר חשוב מאשר להעלות 11 שחקנים שמשחקים x
פלקאו זה אולי השחקן הכי מקובע שיש לך בסגל.. אפס יכולות מעבר לחטיפת כדור.. זה מאוד מגביל אותנו בכל מה שקשור להנעת כדור במרכז השדה והתקפה
אני לוקח את פלקאו על סיסוקו בכל יוםבן לוז כתב: ↑26 אפריל 2026, 11:03בגדול אתה לא טועהRedDrifter כתב: ↑26 אפריל 2026, 10:43זה שחקן שלא יביא אותך לשום מקום
הבעיה היא ממש לא קרייב… בכדורגל המודרני לדעת לשנות את אופי המשחק שלך בהתאם ליריבה הוא יותר חשוב מאשר להעלות 11 שחקנים שמשחקים x
פלקאו זה אולי השחקן הכי מקובע שיש לך בסגל.. אפס יכולות מעבר לחטיפת כדור.. זה מאוד מגביל אותנו בכל מה שקשור להנעת כדור במרכז השדה והתקפה
לא אמרתי שזה השחקן המושלם שהייתי רוצה לראות כאן, הייתי מעדיף שחקנים ברמה של עלי מוחמד, סיסוקו, ונטורה
אמרתי שלא רואה תסריט שהוא לא ישאר
סיסוקו שחקן מעולה שלא מקבל מספיק קרדיט במכביadom4 כתב: ↑26 אפריל 2026, 11:04אני לוקח את פלקאו על סיסוקו בכל יוםבן לוז כתב: ↑26 אפריל 2026, 11:03בגדול אתה לא טועהRedDrifter כתב: ↑26 אפריל 2026, 10:43
זה שחקן שלא יביא אותך לשום מקום
הבעיה היא ממש לא קרייב… בכדורגל המודרני לדעת לשנות את אופי המשחק שלך בהתאם ליריבה הוא יותר חשוב מאשר להעלות 11 שחקנים שמשחקים x
פלקאו זה אולי השחקן הכי מקובע שיש לך בסגל.. אפס יכולות מעבר לחטיפת כדור.. זה מאוד מגביל אותנו בכל מה שקשור להנעת כדור במרכז השדה והתקפה
לא אמרתי שזה השחקן המושלם שהייתי רוצה לראות כאן, הייתי מעדיף שחקנים ברמה של עלי מוחמד, סיסוקו, ונטורה
אמרתי שלא רואה תסריט שהוא לא ישאר
גם בעונה שעברה הוא היה לא יציב בטירוף ולקח סיכונים מיותרים כל הזמן, הוא אוברייטד מטורף.RedDrifter כתב: ↑26 אפריל 2026, 11:11סיסוקו שחקן מעולה שלא מקבל מספיק קרדיט במכבי
משהו רע מאוד קורה אצלם. כמו שלנו לא היה חדר הלבשה מגובש וטוב בשנים האחרונות זה מה שקורה אתם כרגע - הרבה שחקנים שם (כולל אנדרדה) מתים שהעונה תסתיים לברוח
לוקח את סיסוקו אם יש אופציה בכל מחיר
שמע, עם כל האהבה שלי לפלקאו, אי אפשר להשוות בינהם מצטערadom4 כתב: ↑26 אפריל 2026, 11:04אני לוקח את פלקאו על סיסוקו בכל יוםבן לוז כתב: ↑26 אפריל 2026, 11:03בגדול אתה לא טועהRedDrifter כתב: ↑26 אפריל 2026, 10:43
זה שחקן שלא יביא אותך לשום מקום
הבעיה היא ממש לא קרייב… בכדורגל המודרני לדעת לשנות את אופי המשחק שלך בהתאם ליריבה הוא יותר חשוב מאשר להעלות 11 שחקנים שמשחקים x
פלקאו זה אולי השחקן הכי מקובע שיש לך בסגל.. אפס יכולות מעבר לחטיפת כדור.. זה מאוד מגביל אותנו בכל מה שקשור להנעת כדור במרכז השדה והתקפה
לא אמרתי שזה השחקן המושלם שהייתי רוצה לראות כאן, הייתי מעדיף שחקנים ברמה של עלי מוחמד, סיסוקו, ונטורה
אמרתי שלא רואה תסריט שהוא לא ישאר
אם תדע להנחית פה את אבו פאני אולי לא תצטרך להיפרד ממנו בכללL.S כתב: ↑30 אפריל 2026, 11:52 בעולם שאין מגבלת זרים אני משאיר אותו בלי לחשוב פעמיים כי הוא באמת נכס גם על המגרש וגם מחוץ למגרש.
אבל המשחק אתמול פתח לי זוית נוספת של מחשבה של "מה אם".
הציוות של אל ים שמשחק יותר לעומק, יחד עם קרייב, ללא ספק יצר כאב ראש בכל הקשור לשחקני הקישור שלנו בהמשך העונה הזו וגם לעונה הבאה.
על מה אתה מדבר ?L.S כתב: ↑30 אפריל 2026, 11:52 בעולם שאין מגבלת זרים אני משאיר אותו בלי לחשוב פעמיים כי הוא באמת נכס גם על המגרש וגם מחוץ למגרש.
אבל המשחק אתמול פתח לי זוית נוספת של מחשבה של "מה אם".
הציוות של אל ים שמשחק יותר לעומק, יחד עם קרייב, ללא ספק יצר כאב ראש בכל הקשור לשחקני הקישור שלנו בהמשך העונה הזו וגם לעונה הבאה.
לא בהכרח, אם מתחילים עונה עם 8 זרים אולי יהיו מוכנים לבלוע את הקנס על השימוש בזר השמיני. אבל אני מבין את ההחלטה שלא לשלם את הקנס העונה, כשהביאו זר שמיני רק בינואר. וכשברוב מוחלט של המשחקים לא עומדים לרשותך 8 זרים, ואם היית משלם את הקנס הזה אולי היית מצליח לעלות ב- 2 משחקים עם 8 זרים. אם משתדרגים משמעותית בגזרת הזרים בקיץ, עם החלפה של 2 זרים בזרים אכזריים ברמת ה- SSQ, חייבים לשלם את הקנס הזה.דולימנגה99 כתב: ↑30 אפריל 2026, 12:35 גם במקרה של החלפה של 2 זרים (בואטנג + שאנדה) אתה עדיין עם שמונה זרים כלומר שאחד יהיה מחוץ לסגל בכל שבוע...
בהתחשב בזה - צריכים להשאיר אותו ואת קרייב ולהביא ישראלי באנקר להרכב (אבו פאני / קניקובסקי / דיא סבע)
או לחתן את מאיימבו
מה הקשר? אל-ים עדיין משחק יותר לעומק מפלקאו, בלי קשר לתוצאה כשהוחלף.Spiderman כתב: ↑30 אפריל 2026, 12:21על מה אתה מדבר ?L.S כתב: ↑30 אפריל 2026, 11:52 בעולם שאין מגבלת זרים אני משאיר אותו בלי לחשוב פעמיים כי הוא באמת נכס גם על המגרש וגם מחוץ למגרש.
אבל המשחק אתמול פתח לי זוית נוספת של מחשבה של "מה אם".
הציוות של אל ים שמשחק יותר לעומק, יחד עם קרייב, ללא ספק יצר כאב ראש בכל הקשור לשחקני הקישור שלנו בהמשך העונה הזו וגם לעונה הבאה.
שפלקאו נכנס למגרש התוצאה הייתה 1-0.
זה יותר מזה.Mendelson כתב: ↑30 אפריל 2026, 12:41לא בהכרח, אם מתחילים עונה עם 8 זרים אולי יהיו מוכנים לבלוע את הקנס על השימוש בזר השמיני. אבל אני מבין את ההחלטה שלא לשלם את הקנס העונה, כשהביאו זר שמיני רק בינואר. וכשברוב מוחלט של המשחקים לא עומדים לרשותך 8 זרים, ואם היית משלם את הקנס הזה אולי היית מצליח לעלות ב- 2 משחקים עם 8 זרים. אם משתדרגים משמעותית בגזרת הזרים בקיץ, עם החלפה של 2 זרים בזרים אכזריים ברמת ה- SSQ, חייבים לשלם את הקנס הזה.דולימנגה99 כתב: ↑30 אפריל 2026, 12:35 גם במקרה של החלפה של 2 זרים (בואטנג + שאנדה) אתה עדיין עם שמונה זרים כלומר שאחד יהיה מחוץ לסגל בכל שבוע...
בהתחשב בזה - צריכים להשאיר אותו ואת קרייב ולהביא ישראלי באנקר להרכב (אבו פאני / קניקובסקי / דיא סבע)
או לחתן את מאיימבו
אתה לא תביא אף שחקן במחירים האלה לא זר ולא ישראלי כך שזה לא רלוונטיEl dudernio כתב: ↑01 מאי 2026, 06:40זה יותר מזה.Mendelson כתב: ↑30 אפריל 2026, 12:41לא בהכרח, אם מתחילים עונה עם 8 זרים אולי יהיו מוכנים לבלוע את הקנס על השימוש בזר השמיני. אבל אני מבין את ההחלטה שלא לשלם את הקנס העונה, כשהביאו זר שמיני רק בינואר. וכשברוב מוחלט של המשחקים לא עומדים לרשותך 8 זרים, ואם היית משלם את הקנס הזה אולי היית מצליח לעלות ב- 2 משחקים עם 8 זרים. אם משתדרגים משמעותית בגזרת הזרים בקיץ, עם החלפה של 2 זרים בזרים אכזריים ברמת ה- SSQ, חייבים לשלם את הקנס הזה.דולימנגה99 כתב: ↑30 אפריל 2026, 12:35 גם במקרה של החלפה של 2 זרים (בואטנג + שאנדה) אתה עדיין עם שמונה זרים כלומר שאחד יהיה מחוץ לסגל בכל שבוע...
בהתחשב בזה - צריכים להשאיר אותו ואת קרייב ולהביא ישראלי באנקר להרכב (אבו פאני / קניקובסקי / דיא סבע)
או לחתן את מאיימבו
יש בעיה משמעותית בגזרת הישראלים. ואני לא רןרה איך מביאים מישהו שהןא מעל לליגה.
במצב הזה אני בכלל לא בטוח שלא יהיה נכון ללכת על 8 זרים ולמזער את הבעיה הזאת...
הרי להביא ישראלי ב מחיר של מ1.5 מליון ולשלם לו מעל חצי מליון משכורת זה כבר יותר מעלות הכנס
הבאת את דאפה במחיר הזה.RedDrifter כתב: ↑01 מאי 2026, 07:27אתה לא תביא אף שחקן במחירים האלה לא זר ולא ישראלי כך שזה לא רלוונטיEl dudernio כתב: ↑01 מאי 2026, 06:40זה יותר מזה.Mendelson כתב: ↑30 אפריל 2026, 12:41
לא בהכרח, אם מתחילים עונה עם 8 זרים אולי יהיו מוכנים לבלוע את הקנס על השימוש בזר השמיני. אבל אני מבין את ההחלטה שלא לשלם את הקנס העונה, כשהביאו זר שמיני רק בינואר. וכשברוב מוחלט של המשחקים לא עומדים לרשותך 8 זרים, ואם היית משלם את הקנס הזה אולי היית מצליח לעלות ב- 2 משחקים עם 8 זרים. אם משתדרגים משמעותית בגזרת הזרים בקיץ, עם החלפה של 2 זרים בזרים אכזריים ברמת ה- SSQ, חייבים לשלם את הקנס הזה.
יש בעיה משמעותית בגזרת הישראלים. ואני לא רןרה איך מביאים מישהו שהןא מעל לליגה.
במצב הזה אני בכלל לא בטוח שלא יהיה נכון ללכת על 8 זרים ולמזער את הבעיה הזאת...
הרי להביא ישראלי ב מחיר של מ1.5 מליון ולשלם לו מעל חצי מליון משכורת זה כבר יותר מעלות הכנס
הכוונה היא שאתה לא תשלם לשחקן חצי מיליון אירו שכרEl dudernio כתב: ↑01 מאי 2026, 09:39הבאת את דאפה במחיר הזה.RedDrifter כתב: ↑01 מאי 2026, 07:27אתה לא תביא אף שחקן במחירים האלה לא זר ולא ישראלי כך שזה לא רלוונטיEl dudernio כתב: ↑01 מאי 2026, 06:40
זה יותר מזה.
יש בעיה משמעותית בגזרת הישראלים. ואני לא רןרה איך מביאים מישהו שהןא מעל לליגה.
במצב הזה אני בכלל לא בטוח שלא יהיה נכון ללכת על 8 זרים ולמזער את הבעיה הזאת...
הרי להביא ישראלי ב מחיר של מ1.5 מליון ולשלם לו מעל חצי מליון משכורת זה כבר יותר מעלות הכנס
לואיזו עלה לך השנה קרוב ל 5 מליון.
זה מחיר הקנס שתקבל על רישום 8 זרים בסגל.
אם אתה רוצה להגיע לשלב הבתים ולאיים באמת על האליפות אתה חייב לשבור את התקרה שיש כרגע השוק השחקנים המקומיים. זר 8 נראה לי אופציה יותר ראלית מאבו פאני / קניקובסקי, במיוחד שלדעתי אתה צריך 2 כאלו
אתה אומר את זה מידיעה? שמעתי שיש תקרת שכר מלא מעט כתבים/אנשים מה גם שזה אחת הנקודות שעלתה עם טוריאל והסיבה שלא הנחתת כבר את יוספי לכאורה
אתה צודק אבל בלי להביא לפחות 1 או 2 ישראלים דומיננטיים ,פסגת השאיפות שלנו זה מקום באירופה.RedDrifter כתב: ↑01 מאי 2026, 10:07אתה אומר את זה מידיעה? שמעתי שיש תקרת שכר מלא מעט כתבים/אנשים מה גם שזה אחת הנקודות שעלתה עם טוריאל והסיבה שלא הנחתת כבר את יוספי לכאורה
יש לך 2 (אלטמן וטוריאל)בז'רנו כתב: ↑01 מאי 2026, 10:25אתה צודק אבל בלי להביא לפחות 1 או 2 ישראלים דומיננטיים ,פסגת השאיפות שלנו זה מקום באירופה.RedDrifter כתב: ↑01 מאי 2026, 10:07אתה אומר את זה מידיעה? שמעתי שיש תקרת שכר מלא מעט כתבים/אנשים מה גם שזה אחת הנקודות שעלתה עם טוריאל והסיבה שלא הנחתת כבר את יוספי לכאורה
מכבי תהיה יותר חזקה בהרבה,באר שבע גם תהיה מאוד חזקה,לבית"ר יפתח התיאבון וכנראה ישקיעו עוד.
חיפה תיכנס לתהליך בנייה וכנראה בעונה הבאה לא תתמודד על אליפות.
לנו יש ישראלי אחד בכיר.זה ממש לא מספיק.
אתה צריך 15/6 שחקנים טופ ברמת הרכב בכל משחק.RedDrifter כתב: ↑01 מאי 2026, 10:32יש לך 2 (אלטמן וטוריאל)בז'רנו כתב: ↑01 מאי 2026, 10:25אתה צודק אבל בלי להביא לפחות 1 או 2 ישראלים דומיננטיים ,פסגת השאיפות שלנו זה מקום באירופה.RedDrifter כתב: ↑01 מאי 2026, 10:07
אתה אומר את זה מידיעה? שמעתי שיש תקרת שכר מלא מעט כתבים/אנשים מה גם שזה אחת הנקודות שעלתה עם טוריאל והסיבה שלא הנחתת כבר את יוספי לכאורה
מכבי תהיה יותר חזקה בהרבה,באר שבע גם תהיה מאוד חזקה,לבית"ר יפתח התיאבון וכנראה ישקיעו עוד.
חיפה תיכנס לתהליך בנייה וכנראה בעונה הבאה לא תתמודד על אליפות.
לנו יש ישראלי אחד בכיר.זה ממש לא מספיק.
אני בעד להביא עוד ישראלי בכיר לסגל ובפרט להרכב לדעתי המשחק הקודם המחיש כמה פוטנציאל יש לקבוצה הזאת אם רק תביא עוד קשר כמו אבו פאני שיהיה לצד קרייב ותביא עוד חלוץ על חשבון בואטנג (ויסמן/זר)
אני פשוט לא רואה אותנו מוציאים סכומים של חצי מיליון אירו שכר כשיש לך את טוריאל שמרוויח 280-300 אלף אירו שכר שזה המקסימום.
מסכים איתך בעניין ההגנתי, מדובר בוואן אוף דה בסט, דווקא לדעתי העניין של הטכניקה והצד של היכולות ההתקפיות זה בעיקר גישה אצלו ולא אי יכולת.אנחנו בתהליך כתב: ↑01 מאי 2026, 13:46 יש לי איתו הרבה UPS AND DOWNS
בעיניי כ6 טהור הגנתית הוא אחד הטובים בארץ אם לא ה
מתסכל אותי שהוא דיי מוגבל טכנית, למרות שנגד ב"ש בטרנר ראיתי ממנו תצוגה פשוט מטורפת
חלוק מאוד לגביו לעונה הבאה כי הייתי רוצה לראות שחקן קצת יותר טכני כ-6.
אם אתה מביא ישראלי בכיר לעמדה שלו לדעתי פלקאו יכול וצריך להיות הזר ה8dino כתב: ↑02 מאי 2026, 09:51מסכים איתך בעניין ההגנתי, מדובר בוואן אוף דה בסט, דווקא לדעתי העניין של הטכניקה והצד של היכולות ההתקפיות זה בעיקר גישה אצלו ולא אי יכולת.אנחנו בתהליך כתב: ↑01 מאי 2026, 13:46 יש לי איתו הרבה UPS AND DOWNS
בעיניי כ6 טהור הגנתית הוא אחד הטובים בארץ אם לא ה
מתסכל אותי שהוא דיי מוגבל טכנית, למרות שנגד ב"ש בטרנר ראיתי ממנו תצוגה פשוט מטורפת
חלוק מאוד לגביו לעונה הבאה כי הייתי רוצה לראות שחקן קצת יותר טכני כ-6.
אני חושב שהוא לא עושה את זה מספיק, זה פחות הרגלים שלו ובמקרים שהוא עשה את זה, נראה שהוא טכני מספיק ועם יכולות. מאל ים הוא יותר טכני ועם יכולות שמירה על הכדור.
בגלל שהוא לא עושה את זה כמעט וגם מה שנאמר עליו(דעת עדר או אי יכולת חשיבה ביקורתית), אז התפתחה אצל האוהדים התחושה שהוא וטכניקה זרים אחד לשני.