דף 36 מתוך 36

Re: מערך עידוד ביד אליהו

נשלח: 19 יוני 2026, 03:14
על ידי Davidcito
קובי כתב: 19 יוני 2026, 01:13 כל מי שיש לו טענות לגוש המעודד מוזמן לקנות כרטיס ולהצטרף לגוש.
כל מי שיש לו טענות לגוש המעודד ולא מתכוון להצטרף ולתת את הגרון מוזמן ללכת להזדיין.
בדיוק

Re: מערך עידוד ביד אליהו

נשלח: 19 יוני 2026, 10:47
על ידי Adam
ASAFABADI כתב: 19 יוני 2026, 00:19 חייב להגיד שעל הזין המשחק אבל מה שהיה ביציע היום זה בושה וחרפה. לא היתה שניה שלא שמעו את מכבי יותר
אפילו ברגעי מומנטום לא עודדנו זה בכלל שיא ביזיון כאילו אחרי עשרים שניות מפסיקים גם כשאנחנו מובילים או מומנטום מה זה???
הייתי ביציע 3 ורק אני ועוד בחור אחד מעודדים אנשים לא שרים מילה אחת אין להם מושג
והשיא זה שאני עומד בפאקינג דרבי אליפות וכולם מסביבי רק צועקים לי לשבת
אני הכי בעד עופר ומת עליו אבל אם זה נמשך ככה אני לצערי לא אגיע לא בקטע של להחרים אלא כי באמת מעדיף לראות מהבית אווירה יותר טובה ולא צריך לשמוע את מכבי שרים לי כל המשחק על הפנים
אם יש עידוד לא מספק זה רק אמור לחזק את רצונך להגיע למשחקים, כיוון שבהיותך מעודד, הפועל זקוקה לך במיוחד.

Re: מערך עידוד ביד אליהו

נשלח: 21 יוני 2026, 14:09
על ידי ASAFABADI
קובי כתב: 19 יוני 2026, 01:13 כל מי שיש לו טענות לגוש המעודד מוזמן לקנות כרטיס ולהצטרף לגוש.
כל מי שיש לו טענות לגוש המעודד ולא מתכוון להצטרף ולתת את הגרון מוזמן ללכת להזדיין.
חושב שלא הבינו אותי, הגוש המעודד מעולה ומנסה בכל כוחו אבל כששאר הקהל לא יודע מילה משום שיר וחות מלשרוק בוז לפעמים לא מעודד וכשאני עומד צעוקים עלי לשבת זה לא יעבוד ככה

Re: מערך עידוד ביד אליהו

נשלח: 22 יוני 2026, 09:34
על ידי goldwyn
חברים צו 8
הגוש המעודד עושה כל מה שהוא יכול אבל באמת אין שם מספיק אנשים.
כל אחד שבא לעודד ויכול לצמצם לכיוונם במשחק הזה יכול לתת השפעה אדירה.
בואו נדחוף את השחקנים למשחק 5 עם כל המורכבות של העונה הזאת.
:hapoel:

Re: מערך עידוד ביד אליהו

נשלח: 22 יוני 2026, 11:08
על ידי בני12
goldwyn כתב: 22 יוני 2026, 09:34 חברים צו 8
הגוש המעודד עושה כל מה שהוא יכול אבל באמת אין שם מספיק אנשים.
כל אחד שבא לעודד ויכול לצמצם לכיוונם במשחק הזה יכול לתת השפעה אדירה.
בואו נדחוף את השחקנים למשחק 5 עם כל המורכבות של העונה הזאת.
:hapoel:
למה שלא ישבו (יעמדו) באולם 4 כמו שכל פעם מבקשים מהם?
כמה שהם מתרחקים לכיוון אולם 5, אי אפשר לשמוע אותם

Re: מערך עידוד ביד אליהו

נשלח: 22 יוני 2026, 11:15
על ידי Rak-Hapoel
בני12 כתב: 22 יוני 2026, 11:08
goldwyn כתב: 22 יוני 2026, 09:34 חברים צו 8
הגוש המעודד עושה כל מה שהוא יכול אבל באמת אין שם מספיק אנשים.
כל אחד שבא לעודד ויכול לצמצם לכיוונם במשחק הזה יכול לתת השפעה אדירה.
בואו נדחוף את השחקנים למשחק 5 עם כל המורכבות של העונה הזאת.
:hapoel:
למה שלא ישבו (יעמדו) באולם 4 כמו שכל פעם מבקשים מהם?
כמה שהם מתרחקים לכיוון אולם 5, אי אפשר לשמוע אותם
אמרתי להם ככ הרבה פעמים. הבעיה שהתופים תקועים ב 5 וגם חלק מהאנשים ב 4 לא רוצים טת הגוש המעודד על הראש שלהם

Re: מערך עידוד ביד אליהו

נשלח: 22 יוני 2026, 11:29
על ידי Tals2000
ובנוסף כל פעם DJ כוכב חדש ששם מוזיקה בקולי קולות
שגורמת שגם ב 4 לא שומעים את הגוש וגם אם רוצים אי אפשר להצטרף
מסבירים להם שהוא למטה ולא שומע את המוזיקה החזקה כי הרמקולים מכוונים לקהל והם כאילו עושים בכוונה

גם ככה קשה, גם ככה הגוש המעודד קטן, גם ככה הקהל מפוצל ואין הרבה עידוד, והם כאילו עושים בכוונה (ואומרים שאלו ההוראות שקיבלו), משחק אחרי משחק. ואין אף אחד מהקבוצה שמבין את הסיטואציה ובא לעשות סדר

Re: מערך עידוד ביד אליהו

נשלח: 22 יוני 2026, 11:52
על ידי Adom500
Tals2000 כתב: 22 יוני 2026, 11:29 ובנוסף כל פעם DJ כוכב חדש ששם מוזיקה בקולי קולות
שגורמת שגם ב 4 לא שומעים את הגוש וגם אם רוצים אי אפשר להצטרף
מסבירים להם שהוא למטה ולא שומע את המוזיקה החזקה כי הרמקולים מכוונים לקהל והם כאילו עושים בכוונה

גם ככה קשה, גם ככה הגוש המעודד קטן, גם ככה הקהל מפוצל ואין הרבה עידוד, והם כאילו עושים בכוונה (ואומרים שאלו ההוראות שקיבלו), משחק אחרי משחק. ואין אף אחד מהקבוצה שמבין את הסיטואציה ובא לעשות סדר
וגם הוא אמר לי שהוא מכביסט (די מסביר את הכל)

Re: מערך עידוד ביד אליהו

נשלח: 22 יוני 2026, 11:55
על ידי Adam
המוזיקה מחרישת האוזניים שיש באולם כל הזמן פשוט נוראית והורסת את האווירה, ברמה שלעתים קשה לי לשמוע את חברי שיושב כיסא לידי. גם הכרוז לא נעים אך עם זה אני יכול עוד לחיות.
האם מר ינאי או מי מטעמנו יכול לשוחח עם האחראים? @Oferyy

Re: מערך עידוד ביד אליהו

נשלח: 22 יוני 2026, 12:02
על ידי Adom500
Adam כתב: 22 יוני 2026, 11:55 המוזיקה מחרישת האוזניים שיש באולם כל הזמן פשוט נוראית והורסת את האווירה, ברמה שלעתים קשה לי לשמוע את חברי שיושב כיסא לידי. גם הכרוז לא נעים אך עם זה אני יכול עוד לחיות.
האם ינאי או מי מטעמנו יכול לשוחח עם האחראים? @Oferyy
ובטח כששמים מוזיקה ממש עד שריקת הפתיחה ולא נותנים בכלל לעודד.

Re: מערך עידוד ביד אליהו

נשלח: 22 יוני 2026, 12:17
על ידי Tals2000
Adom500 כתב: 22 יוני 2026, 12:02
Adam כתב: 22 יוני 2026, 11:55 המוזיקה מחרישת האוזניים שיש באולם כל הזמן פשוט נוראית והורסת את האווירה, ברמה שלעתים קשה לי לשמוע את חברי שיושב כיסא לידי. גם הכרוז לא נעים אך עם זה אני יכול עוד לחיות.
האם ינאי או מי מטעמנו יכול לשוחח עם האחראים? @Oferyy
ובטח כששמים מוזיקה ממש עד שריקת הפתיחה ולא נותנים בכלל לעודד.
עכשיו למדו דבר חדש
ב 2 דקות לפני שמתחיל המשחק מביאים מישהו לשיר
ואז בכלל, זה הרגע של האווירה שצריכה להיות הכי משמעותית ופשוט הורסים הכל עם איזה זמר או שיר מטופש

Re: מערך עידוד ביד אליהו

נשלח: 22 יוני 2026, 12:54
על ידי בונדר
Tals2000 כתב: 22 יוני 2026, 12:17
Adom500 כתב: 22 יוני 2026, 12:02
Adam כתב: 22 יוני 2026, 11:55 המוזיקה מחרישת האוזניים שיש באולם כל הזמן פשוט נוראית והורסת את האווירה, ברמה שלעתים קשה לי לשמוע את חברי שיושב כיסא לידי. גם הכרוז לא נעים אך עם זה אני יכול עוד לחיות.
האם ינאי או מי מטעמנו יכול לשוחח עם האחראים? @Oferyy
ובטח כששמים מוזיקה ממש עד שריקת הפתיחה ולא נותנים בכלל לעודד.
עכשיו למדו דבר חדש
ב 2 דקות לפני שמתחיל המשחק מביאים מישהו לשיר
ואז בכלל, זה הרגע של האווירה שצריכה להיות הכי משמעותית ופשוט הורסים הכל עם איזה זמר או שיר מטופש
זה ממש מוזר ויותר, אני תוהה אם זאת הוראה של המנהלת כי זה היה ככה גם כשאנחנו אירחנו. גם במשחק הראשון היה זמר?

Re: מערך עידוד ביד אליהו

נשלח: 22 יוני 2026, 13:31
על ידי redead
בונדר כתב: 22 יוני 2026, 12:54
Tals2000 כתב: 22 יוני 2026, 12:17
Adom500 כתב: 22 יוני 2026, 12:02

ובטח כששמים מוזיקה ממש עד שריקת הפתיחה ולא נותנים בכלל לעודד.
עכשיו למדו דבר חדש
ב 2 דקות לפני שמתחיל המשחק מביאים מישהו לשיר
ואז בכלל, זה הרגע של האווירה שצריכה להיות הכי משמעותית ופשוט הורסים הכל עם איזה זמר או שיר מטופש
זה ממש מוזר ויותר, אני תוהה אם זאת הוראה של המנהלת כי זה היה ככה גם כשאנחנו אירחנו. גם במשחק הראשון היה זמר?
זה נראה לגמרי חלק מהפקת המנהלת למשחקי הגמר

Re: מערך עידוד ביד אליהו

נשלח: 22 יוני 2026, 13:32
על ידי Niro
אבי סינואני עם פלייבק היה מופע קרינג' אדיר